Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Ποιες διαδικασίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα καθοριστούν με Υπουργικές Αποφάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για υποβολη μηχανογραφικου 2016 αιτηση δηλωση συμμετοχης στις πανελλαδικες εξετασεις 2016 τροπος υπολογισμου μοριων πανελλαδικες εξετασεις 2016Σύμφωνα με την παράγραφο 1, του άρθρου 40 του ν. 4342/2015 που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 143/2015 με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθορίζονται: 

α) ο τρόπος, ο τόπος και ο χρόνος υποβολής της αίτησης-δήλωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, 

β) τα δικαιολογητικά απόδειξης της συνδρομής των προϋποθέσεων της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 όπως ισχύει, 

γ) οι συντελεστές βαρύτητας ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών, 

δ) ο τρόπος υπολογισμού του συνολικού αριθμού μορίων εισαγωγής με βάση τους γραπτούς βαθμούς των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων και τους συντελεστές βαρύτητας αυτών που προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο και τους βαθμούς με τους συντελεστές βαρύτητας των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών, όπου απαιτείται κατά περίπτωση, 

ε) ο τρόπος, ο τόπος και ο χρόνος υποβολής της δήλωσης προτίμησης των υποψηφίων, 

στ) ο τρόπος και η διαδικασία συγκέντρωσης των βαθμών και των δηλώσεων προτίμησης των υποψηφίων, 

ζ) ο τρόπος επεξεργασίας των βαθμολογικών στοιχείων και των προτιμήσεων, 

η) η κατάρτιση των πινάκων εισαγομένων, ο τρόπος ανακοίνωσής τους στους υποψηφίους και στα οικεία τμήματα ή σχολές εισαγωγής, 

θ) ο τρόπος, ο χρόνος και η διαδικασία εγγραφής των εισαγομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τα λοιπά θέματα που αφορούν στην οργάνωση και στην εφαρμογή των διαδικασιών πρόσβασης και επιλογής για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τις πανελλαδικές εξετάσεις του Γενικού Λυκείου. 

Με όμοια υπουργική απόφαση ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στη συγκρότηση των αναγκαίων ατομικών και συλλογικών οργάνων για την οργάνωση και τη διεξαγωγή των εξετάσεων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Το υπουργείο Παιδείας για τα αποτελέσματα της κατηγορίας Αθλητών 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα της κατηγορίας Αθλητών 2015''Υπήρξε πρόβληµα στην αρµόδια επιτροπή λόγω της ασάφειας του όρου του «ενεργού αθλητή». Το υπουργείο καταβάλλει προσπάθεια να ξεπεραστεί άµεσα αυτός ο σκόπελος''.

Αυτή είναι η απάντηση του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την καθυστέρηση στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2015

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα συνεχίσει να δημοσιεύει κάθε πληροφορία.

Δείτε επίσης:

Καθυστερούν τα αποτελέσματα για τους Αθλητές λόγω εκκρεμοτήτων σε ορισμένους φακέλους

Κατατέθηκε ερώτηση στη Βουλή σχετικά με τις καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2015

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 θα πραγματοποιηθούν πριν τις ενδοσχολικές εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 θα πραγματοποιηθούν πριν τις ενδοσχολικές εξετάσειςΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνεται ότι καλλιεργείται κλίμα ανησυχίας στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναφορικά με τις εξετάσεις.

ΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ. αποσαφηνίζει προς κάθε κατεύθυνση για να μην υπάρχουν παρερμηνείες: οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πραγματοποιηθούν πριν τις απολυτήριες ενδοσχολικές εξετάσεις των μαθητών και των μαθητριών

Σχόλιο panelladikes24: Σύμφωνα με το νόμο 4186/2013 για το Νέο Λύκειο οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διεξάγονται, μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο. Η παράγραφος του συγκεκριμένου νόμου που αναφέρει τα παραπάνω αντικαταστάθηκε με άλλη στο νόμο 4310/2014, η οποία αναφέρει τα ίδια για το χρόνο διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων ενώ με το νόμο 4327/2015 αντικαθίστανται οι παραπάνω παράγραφοι με νέα, στην οποία δε γίνεται καμία αναφορά στο χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων. Ο νόμος 4327/2015, όμως, κάνει σαφή αναφορά για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διεξάγονται, μετά την απόλυση του μαθητή από το Επαγγελματικό Λύκειο.

Επομένως, το υπουργείο Παιδείας με τις συνεχείς αλλαγές και τα θέματα που δε ξεκαθαρίζει έχει δημιουργήσει σε μεγάλο βαθμό τις ανησυχίες όπως και με τις καθυστερήσεις εκδόσεων υπουργικών αποφάσεων που απαιτούνται για τη λύση θεμάτων που αφορούν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 για τους υποψήφιους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Επίσης, είναι πολύ λογικό οι Πανελλαδικές Εξετάσεις να διεξάγονται με το πέρας της απόλυσης από το Λύκειο και να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν απολυτήριο. Δηλαδή, να διεκδικούν μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μόνο όσοι έχουν ολοκληρώσει τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παράταση προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής έως τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για Παράταση προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής έως τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής παρατείνεται έως τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015.

Ειδικά για τους αιτούντες που επιθυμούν να μοριοδοτηθούν με το κριτήριο του αδελφού/ής φοιτητή και δεν μπόρεσαν να το δηλώσουν, λόγω της μη αναφοράς στο ηλεκτρονικό σύστημα των Τμημάτων Εικαστικών και Καλών Τεχνών, δίνεται η εξής δυνατότητα:

Οι αιτούντες μπορεί να υποβάλουν, εκ νέου, την αίτησή τους δηλώνοντας αδέλφια, που σπουδάζουν σε Τμήματα Καλών Τεχνών, προκειμένου να μοριοδοτηθούν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 21 παράγραφος 7, εδάφιο ζ, του Ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76 Α΄).


Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποια η θέση του υπουργείου Παιδείας για το θέμα των ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

dt img 5Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με έγγραφο του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων προς τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τα Ειδικά Μαθήματα, ανακοινώνει:

Ο Ε.Ο.Ε. είναι μία ανεξάρτητη αρχή και η όποια πρωτοβουλία, ενέργεια ή δράση του - άρα και η συγκεκριμένη - δεν τελεί υπό τον προληπτικό έλεγχο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Διευκρινίζεται λοιπόν ότι η ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. ούτε γνώριζε, ούτε, πολύ περισσότερο, υπέδειξε την ανάληψη τέτοιας πρωτοβουλίας. 

Το panelladikes24 είχε δημοσιεύσει σχετική ανάρτηση για το θέμα με όλο το χρονικό μετά από το έγγραφο που απέστειλε ο Ε.Ο.Ε προς τα ΑΕΙ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Δείτε όλες τις εξελίξεις στο θέμα της κατάργησης των ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για καταργηση των ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές ΕξετάσειςΟ Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων με έγγραφο που απέστειλε προς τους προέδρους των τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ ζητάει να διερευνήσουν τη δυνατότητα για μεταβολή ή και τυχόν κατάργηση της εξέτασης των ειδικών μαθημάτων στην εξεταστική διαδικασία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ της χώρας.

Ειδικά μαθήματα που εξετάζονται σε επιπλέον εξεταστική διαδικασία μετά το πέρας των εξετάσεων υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στα βασικά μαθήματα, είναι οι ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά), το σχέδιο (Γραμμικό και Ελεύθερο), η Αρμονία και Μουσική ακουστική ικανότητα και τα οποία έχουν μεγάλο συντελεστή βαρύτητας και επιτρέπουν την εισαγωγή σε συγκεκριμένα ΑΕΙ.

Τι αναφέρει το συγκεκριμένο έγγραφο

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μια πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία. Θα ήταν ευπρόσδεκτο από την εκπαιδευτική κοινότητα να μειωθούν τα εξεταζόμενα μαθήματα και άρα αυτή η παρατεταμένη εξεταστική διαδικασία των υποψηφίων, πολλοί εκ των οποίων μετακινούνται από μακρινές αποστάσεις για να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα (π.χ. νησιά προς Αθήνα).

Ενδεχομένως, ο υπάρχων τρόπος εξέτασης των ειδικών μαθημάτων δεν ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του γνωστικού αντικειμένου των αντίστοιχων τμημάτων (πχ χαμηλό ή υψηλό ή αντίστοιχο επίπεδο εξέτασης).

Τα ειδικά μαθήματα που εξετάζονται και το επίπεδο εξέτασής τους δεν διδάσκονται στα δημόσια σχολεία, με αποτέλεσμα να χρειάζεται εξωσχολική προετοιμασία.

Με την επιτυχή εξέταση στα ειδικά μαθήματα, οι υποψήφιοι πριμοδοτούνται με πολλά μόρια και έτσι εισάγονται στα αντίστοιχα τμήματα, ακόμη και με πολύ χαμηλές επιδόσεις στα κύρια μαθήματα. Ειδικά για τις ξένες γλώσσες, η εξέταση των υποψηφίων σε αυτές φαντάζει παρωχημένη, δεδομένου ότι σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι κατέχουν αναγνωρισμένο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, το οποίο μόνο του θα μπορούσε να είναι επαρκές για την εισαγωγή στα αντίστοιχα τμήματα.

Κατόπιν των παραπάνω, ο Οργανισμός Εξετάσεων καλεί τα τμήματα των ΑΕΙ, σε πρώτο στάδιο να διαβιβάσουν, μέχρι και τις 13 Νοεμβρίου, τις απόψεις τους για τη δυνατότητα μεταβολής ή τυχόν κατάργησης της εξέτασης των ειδικών μαθημάτων, ώστε σε επόμενο στάδιο να προβούμε σε περαιτέρω επαφή για την υλοποίηση τυχόν αλλαγών από πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2017.

Καταγγελία - Διαμαρτυρία ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. (Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας) προς την ηγεσία του ΥΠΠΕΘ

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την πρόταση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.) η οποία προβλέπει την κατάργηση εξέτασης των ειδικών μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της ξένης γλώσσας, με βασικό επιχείρημα-πρόφαση την ανάγκη μείωσης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Μία τέτοια πρόταση συνιστά βάναυση προσβολή της αρχής της αμεροληψίας, δεδομένου ότι δεν περικόπτεται η εξέταση μαθημάτων τα οποία μάλλον δεν αντιστοιχούν στις ειδικότητες των μελών του ΔΣ. 

Ως ΔΣ του ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. εκφράζουμε έντονα τη διαμαρτυρία μας για αυτή την τόσο αντιδημοκρατική και αντιεπιστημονική πρόταση του Ε.Ο.Ε. που η μόνη της τεκμηρίωση συνίσταται στην υποτιθέμενη κατοχή αναγνωρισμένων πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από πλευράς υποψηφίων μαθητών. 

Είναι το λιγότερο προκλητικό και σκανδαλώδες μία Επιτροπή του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας να προτείνει τη στροφή των μαθητών - ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία - στην ιδιωτική εκπαίδευση ερχόμενη σε πλήρη αντίθεση με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για κατ’ επίφαση τελικά δημόσια και δωρεάν παιδεία. 

Επιπλέον, θα θέλαμε να μας διευκρινιστεί με ποια ακριβώς κριτήρια χαρακτηρίζεται, κατά την άποψη του Ε.Ο.Ε., μία εξεταστική διαδικασία παρωχημένη, όταν η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια που ακολουθείται και για τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. 

Θα επιθυμούσαμε ακόμη να μας εξηγηθεί με ποια ακριβώς λογική θα πρέπει να εισαχθούν μαθητές σε μία πχ ξενόγλωσση φιλολογία χωρίς να εξετασθούν στην προαπαιτούμενη γνώση της αντίστοιχης γλώσσας. Με την ίδια ακριβώς λογική θα μπορούσαν και οι υπόλοιποι μαθητές να εισάγονται στη Μαθηματική Σχολή ή στο Χημικό, χωρίς να απαιτείται να εξετασθούν στα Μαθηματικά ή στο μάθημα της Χημείας, αφού με τη λογική του Ε.Ο.Ε., έχουν διδαχθεί επαρκώς τα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα στα έξι χρόνια φοίτησής τους στη Β/θμια Εκπαίδευση ή στα φροντιστήρια. Ποια είναι η λογική η οποία υπαγορεύει την κατάργηση εξέτασης ενός γνωστικού αντικειμένου, από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, με μόνη τεκμηρίωση το λαϊκίζον επιχείρημα της δυσκολίας μετακίνησης των μαθητών; Απορούμε πως ο Ε.Ο.Ε. αυτοχαρακτηρίζεται διοικητική αρχή με επιτελικό και επιστημονικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση ένας επιστημονικός οργανισμός δεν θα προέβαινε σε προτάσεις τόσο αντιεπιστημονικές, επιπόλαιες και πρόχειρες, χωρίς μελέτη, επιστημονική τεκμηρίωση, έρευνα, στατιστική ανάλυση ή δείκτες αξιολόγησης.

Αναφορικά δε με το επιχείρημα της μη διδασκαλίας των ειδικών μαθημάτων στο Δημόσιο Σχολείο, θα ήταν πολύ περισσότερο πρόσφορη και συνακόλουθη με την επιθυμία του Υπουργείου Έρευνας και Θρησκευμάτων για αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου, μία πρόταση που θα τόνιζε την ανάγκη διδασκαλίας αλλά και επαρκούς προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις μέσα στο ίδιο το Δημόσιο σχολείο. 

Η απάντηση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων για την εξέταση στα ειδικά μαθήματα

Ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.) στα πλαίσια του επιστημονικού και επιτελικού χαρακτήρα του ανέλαβε την πρωτοβουλία να έρθει σε επαφή με τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα. 

Για το σκοπό αυτό, υπέβαλε προς τα εν λόγω τμήματα διερευνητικό ερώτημα για το κατά πόσον επιθυμούν τυχόν αλλαγές στην εξέταση των ειδικών μαθημάτων. Σε καμία περίπτωση ο Ε.Ο.Ε. δεν θα πρότεινε οποιαδήποτε αλλαγή και προς το παρόν βρίσκεται σε αναμονή της γνώμης των τμημάτων. 

Η σχετική πρωτοβουλία του Ε.Ο.Ε. αποσκοπεί στη βελτίωση του συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οποιαδήποτε τυχόν αλλαγή προκύψει, θα ισχύσει μετά από εκτενή μελέτη και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προφανώς όχι για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ' ΓΕΛ - Θεωρία 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις)

Αποτέλεσμα εικόνας για Θεωρία 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις) στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ' ΛυκείουΔείτε ολόκληρη τη Θεωρία του 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις) στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ΄ Λυκείου σε ένα μικρό βιβλίο που περιλαμβάνει:

- Όλους τους εντός εξεταστέας ύλης ορισμούς

- Όλες τις εντός εξεταστέας ύλης Προτάσεις-Θεωρήματα με Απαντήσεις 

- Ερωτήσεις Αντικειμενικού Τύπου

- Όλες τα Θέματα Θεωρίας και τις Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους που ζητήθηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις τα δέκα τελευταία έτη

- Τις Ερωτήσεις Κατανόησης του Σχολικού Βιβλίου

- Προτεινόμενο διαγώνισμα Θεωρίας

με τις προτεινόμενες απαντήσεις τους.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

mathp.gr

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Μέσα στο Νοέμβριο η έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τρέχοντος εξαμήνου στα Δ.ΙΕΚ

Αποτέλεσμα εικόνας για Νοέμβριο η έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τρέχοντος εξαμήνου στα Δ. Ι. Ε. Κ.Πιο αργά από κάθε άλλη χρονιά

Τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αποτελούν τις κύριες δομές αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης του ΥΠΠΕΘ. Για την τρέχουσα περίοδο και πριν την έναρξη των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου, καταβλήθηκε ουσιαστική προσπάθεια από πλευράς του Υπουργείου σε συνεργασία με τους διευθυντές των Δ.ΙΕΚ για τον προσδιορισμό των πραγματικών αναγκών κατάρτισης των τοπικών κοινωνιών. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας υπήρξε ο εξορθολογισμός των προτάσεων νέων ειδικοτήτων.

Τόσο οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτούνταν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης του αναγκαίου -για τη λειτουργία των Δ.ΙΕΚ - έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού, όσο και οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν με σκοπό τις επιπλέον πιστώσεις για την κάλυψη του χρηματοπιστωτικού κενού του τρέχοντος έτους οδήγησαν τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς στο να καθυστερήσουν την προκήρυξη για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποψηφίους εκπαιδευτές. Παρόλα αυτά έχει ληφθεί μέριμνα από την πλευρά του υπουργείου για τη διασφάλιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου σπουδών θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός του Νοεμβρίου.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια διακριθέντων σε διεθνείς διαγωνισμούς μαθημάτων

Αποτέλεσμα εικόνας για Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια διακριθέντων σε διεθνείς διαγωνισμούς μαθημάτωνΣτο άρθρο 41 ''Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες'' του ν. 4342/2015 (ΦΕΚ Α΄ 143/2015) αναφέρονται τα εξής:

1. Η παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267), όπως συμπληρώθηκε με την παρ.3 του άρθρου 9 του ν. 3748/2009 (Α΄ 29) και με την παράγραφο 11 του άρθρου 38 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), αντικαθίσταται ως εξής: 

«4. α) Κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στη Βαλκανική ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας ή Βιολογίας και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο) εγγράφονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων των Πανεπιστημίων, εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου. Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό για νέους επιστήμονες με την απονομή σε αυτούς του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου. 

β) Η διάκριση βεβαιώνεται από τον αντίστοιχο επιστημονικό φορέα ή ένωση. 

γ) Με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα θέματα που έχουν σχέση με την υποβολή αιτήσεων, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τον έλεγχο αυτών, τη διαδικασία εγγραφής και κάθε άλλο σχετικό θέμα. 

δ) Με όμοια απόφαση καθορίζονται τα θέματα που έχουν σχέση με κατόχους απολυτηρίου ΕΠΑΛ με ανάλογες διακρίσεις. 

ε) Ως προϋπόθεση για τη διαδικασία συμμετοχής των κατόχων απολυτηρίου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ στην ανωτέρω διαδικασία είναι η επίτευξη μέσου όρου βαθμών στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις τουλάχιστον ίσου με το μισό του μέγιστου δυνατού.» 

2. Η ισχύς των διατάξεων της παραγράφου 1 αρχίζει από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και αφορά στους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου ή ΕΠΑΛ του σχολικού έτους 2015-2016 κι εφεξής.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015 που δίνει τη δυνατότητα επιλογής συστήματος στους απόφοιτους και δικαίωμα στο 10 % για τους απόφοιτους ετών 2014 και 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015 ''Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2012 «Για την ενεργειακή απόδοση, την τροποποίηση των Οδηγιών 2009/125/ΕΚ και 2010/30/ΕΕ και την κατάργηση των Οδηγιών 2004/8/ΕΚ και 2006/32/ΕΚ», όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 2013/12/ΕΕ του Συμβουλίου της 13ης Μαΐου 2013 «Για την προσαρμογή της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ενεργειακή απόδοση, λόγω της προσχώρησης της Δημοκρατίας της Κροατίας» και άλλες διατάξεις''

Στο νόμο αυτό, στο άρθρο 40 ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν τους απόφοιτους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016.

Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο, οι απόφοιτοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προηγούμενων ετών έχουν τις εξής δυνατότητες:

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το καταργούμενο σύστημα.

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το νέο σύστημα.

- (για τους υποψήφιους των ετών 2014 και 2015) - Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου για το 10% του αριθμού εισακτέων χωρίς νέα εξέταση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.