Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Επαγγελματικά Δικαιώματα Αποφοίτων Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Αποτέλεσμα εικόνας για Επαγγελματικά Δικαιώματα Αποφοίτων Μηχανικών Τεχνολογικής ΕκπαίδευσηςΠρος την οριστική επίλυση μίας εκκρεμότητας 30 ετών

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το σχέδιο πρότασης για το πλαίσιο πρόσβασης σε επαγγελματικές δραστηριότητες, βάσει προσόντων που προσδίδουν οι τίτλοι σπουδών που αποκτούν οι πτυχιούχοι Τμημάτων Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. Δομικών Έργων ή Έργων Υποδομής (ή ισοδύναμης κατεύθυνσης) το οποίο συνέταξε επιτροπή που προέβλεπε ο 4485/2017, ορίστηκε από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και στην οποία συμμετείχαν διπλωματούχοι και πτυχιούχοι μηχανικοί. Στο πλαίσιο της συμβολής στον δημόσιο διάλογο και της ανάδειξης των πτυχών του πολύπλοκου αυτού ζητήματος παραθέτουμε μια σειρά από στοιχεία.

Παρά τα θετικά βήματα ακαδημαϊκής ολοκλήρωσης των ΤΕΙ που έλαβαν χώρα τα τελευταία 18 χρόνια, παρέμεινε και παραμένει μεγάλο αγκάθι για τους πτυχιούχους των αναφερόμενων ιδρυμάτων η έκδοση των επαγγελματικών δικαιωμάτων που για 30 και πλέον χρόνια εκκρεμούν σε ό,τι αφορά τα τμήματα ειδικοτήτων μηχανικών. Η πρώτη απόπειρα για έκδοση Π.Δ. στις συγκεκριμένες ειδικότητες έγινε το 1994 με τη δημοσίευση του ΦΕΚ 318/94, για το οποίο πραγματοποιήθηκε προσφυγή ακύρωσης στο ΣτΕ από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Τελικά η προσφυγή του ΤΕΕ εκδικάστηκε από την ολομέλεια του ΣτΕ και εκδόθηκε η απόφαση 678/2005 η οποία επί της ουσίας επαναλάμβανε ότι τα ΤΕΙ ανήκουν στην Ανώτερη Εκπαίδευση(παρά το ότι με τον νόμο 2916 είχαν ήδη γίνει Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από το 2001) και δεν μπορούν να προσδίδουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους αποφοίτους των Πολυτεχνικών Σχολών. Συνεπώς με βάση την απόφαση 678/2005 του ΣτΕ οι απόφοιτοι των ΤΕΙ στις ειδικότητες των Πολιτικών Μηχανικών δεν έχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα έως σήμερα.

Αντιδράσεις από τα ΤΕΦΑΑ για το σ/ν με το νέο αθλητικό νόμο - Λεπτομέρειες

Αποτέλεσμα εικόνας για Αντιδράσεις από τα ΤΕΦΑΑ για το σ/ν με το νέο αθλητικό νόμοΤο σχέδιο νόμου «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού - Προπονητές και εκπαιδευτές - Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει ήδη προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο σ/ν είχε τεθεί σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, η οποία έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται η κατάθεσή του στη Βουλή προς επεξεργασία και ψήφιση.

Πατήστε εδώ για να δείτε το σ/ν και όλα τα σχόλια επί των άρθρων του στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση.

Οι αντιρρήσεις των ΤΕΦΑΑ στο αθλητικό νομοσχέδιο

Υποβάθμιση των πανεπιστημιακών Σχολών Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ), αρνητικές συνέπειες στον ελληνικό αθλητισμό και κινδύνους για ευπαθείς ομάδες αθλούμενου πληθυσμού εκτιμούν πως εγκυμονεί το νέο αθλητικό νομοσχέδιο οι κοσμήτορες, οι πρόεδροι τμημάτων ΤΕΦΑΑ και οι φοιτητές. Πρόκειται για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού - Προπονητές και εκπαιδευτές - Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις». 

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Το Υπουργείο Παιδείας για τις αντιδράσεις σχετικά με την ίδρυση Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών

Μετά την ανακοίνωση για την ίδρυση Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, πολλές είναι οι αντιδράσεις που προέκυψαν για τη συγκεκριμένη εξέλιξη. 

Ωστόσο, η βασική θέση του ΥΠΠΕΘ είναι ότι δε θα αλλάξει ο αριθμός εισακτέων στις Νομικές Σχολές αφού ο συνολικός αριθμός που ήδη υπάρχει θα κατανεμηθεί σε τέσσερις και όχι σε τρεις σχολές (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κομοτηνή) όπως γίνεται μέχρι σήμερα.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο με τη δήλωση του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.


Δείτε επίσης: 






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Νέα επιστολή φοιτητών ΑΠΘ για τα ναρκωτικά μετά και τις καταστροφές στην επέτειο δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου

Επιστολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και τους Υπουργούς Παιδείας και Προστασίας του πολίτη αντίστοιχα, τα κοινοβουλευτικά κόμματα, την Ελληνική Αστυνομία και τα μέλη της πρυτανείας εστάλη από τη Συντονιστική Επιτροπή Δράσης κατά των Ναρκωτικών στο ΑΠΘ μετά και τις καταστροφές που προκλήθηκαν στο 'Ιδρυμα πριν λίγες μέρες.

Διαβάστε την επιστολή

«Αξιότιμοι κύριοι, αξιότιμες κυρίες. Είμαστε μία ομάδα φοιτητών του ΑΠΘ που τους τελευταίους δύο μήνες παλεύουμε, με τα περιορισμένα μέσα που διαθέτουμε και ενάντια σε πάσης φύσεως δυσκολίες/διαβολές, να αναδείξουμε το οξύτατο πρόβλημα του εμπορίου ναρκωτικών που ταλανίζει το πανεπιστήμιό μας, ώστε να επιλυθεί. Στο διάστημα αυτό, η προσπάθειά μας, χωρίς κομματικό πρόσημο και βοήθεια, έλαβε ευρεία δημοσιότητα, καθώς οι υπογραφές που ξεκινήσαμε να συλλέγουμε έφτασαν τις 2.500. Σε αυτές προστέθηκαν και οι εκατοντάδες υπογραφές των καθηγητών του ΑΠΘ που, με ανάλογη πρωτοβουλία, αντέδρασαν στην κατάσταση που όλοι μας ζούμε και εξέφρασαν τη στήριξή τους στην κίνησή μας. 

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Στατιστικά Στοιχεία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Στατιστικά Στοιχεία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2018Στατιστικά Στοιχεία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2018

- Συνολικά υποβλήθηκαν 8412 αρχικές αιτήσεις μετεγγραφής με μοριοδοτούμενα κριτήρια, εκ των οποίων έγιναν δεκτές 4675, δηλ. ποσοστό 55,58%, και 2562 ενστάσεις-αιτήσεις θεραπείας, εκ των οποίων έγιναν δεκτές 799, δηλ. ποσοστό 31,18%.

- Επιπλέον στις παραπάνω υποβλήθηκαν 83 αιτήσεις μετεγγραφής με μοριοδοτούμενα κριτήρια από Έλληνες Πολίτες Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, εκ των οποίων έγιναν δεκτές 49 αιτήσεις δηλ. ποσοστό 59% και 19 αιτήσεις θεραπείας από τις οποίες οι 13 έγιναν δεκτές, δηλαδή ποσοστό 68,42%.

- Συνολικά, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, με τη διαδικασία των μοριοδοτούμενων κριτηρίων υποβλήθηκαν 8495 αιτήσεις, έγιναν δεκτές 5536 (4724 αρχικές αιτήσεις + 812 ενστάσεις), δηλαδή ποσοστό 65,17%.


Στατιστικά Στοιχεία για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2018 ανά κατηγορία

Α) Γενική κατηγορία με ποσοτικό περιορισμό (15% επί του αριθμού των εισακτέων): 8412 αιτήσεις και έγιναν δεκτές 5474, δηλ. ποσοστό 65,07%.

Αποτελέσματα ενστάσεων Μετεγγραφών Φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2018-2019

foitites3 400pxΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές που έχουν καταθέσει ένσταση - αίτηση θεραπείας επί των αρχικών αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής ότι, από την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018, μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της αίτησής τους στην ιστοσελίδα του ΥΠΠΕΘ μέσω της ειδικής εφαρμογής μετεγγραφών 


Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις εξελίξεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Εγκαίνια της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Καλύμνου - Δηλώσεις Πρωθυπουργού και Υπουργού Ναυτιλίας

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητεςΤα εγκαίνια της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού/Πλοιάρχων στην Κάλυμνο πραγματοποίησαν το πρωί (5/12/2018), ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Κουβέλης, παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Νεκτάριου Σαντορινιού και του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής» Αντιναυάρχου ΛΣ, Σταμάτη Ράπτη.

Ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε:

Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή, να στηρίξουμε έμπρακτα τα νησιά μας αναβαθμίζοντας τις υποδομές, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις, στηρίζοντας τις δομές υγείας και παιδείας. Πέρυσι στα Θεοφάνια, δεσμεύτηκα ότι η Κάλυμνος - ένας από τους πιο ξακουστούς τόπους καταγωγής Ελλήνων ναυτικών - θα αποκτήσει Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού. Και σήμερα, λιγότερο από ένα χρόνο μετά, η δέσμευση αυτή γίνεται πράξη. 

Ο Φώτης Κουβέλης, μετά την τελετή των εγκαινίων, δήλωσε:

«Ξεκίνησε σήμερα τη λειτουργία της η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στην Κάλυμνο. Ενισχύεται η ναυτική εκπαίδευση, δίνει ζωή στη ναυτοσύνη, δίνει ζωή στην ακριτική Ελλάδα. Είμαστε περήφανοι για αυτό». 

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Πίνακας κάλυψης κενών θέσεων εισαγομένων στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού (Πλοιάρχων) Καλύμνου το Ακαδημαϊκό Έτος 2018-2019

Σχετική εικόναΑπό το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι την 04η Δεκεμβρίου 2018 ημέρα Τρίτη δημοσιεύτηκε ο πίνακας κάλυψης κενών θέσεων εισαγομένων (Πλοιάρχων) στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Καλύμνου έτους 2018-2019.

Σχετικά αρχεία: 



Δείτε επίσης: 





Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ - Οδηγός Σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2018-2019

Αποτέλεσμα εικόνας για Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ - Οδηγός Σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2018-2019Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. ιδρύθηκε το 1993. Αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο Τμήμα το οποίο αποσκοπεί στην προετοιμασία νέων επιστημόνων και την προαγωγή και εξέλιξη της επιστήμης. Κάθε χρόνο δέχεται περίπου 200 νέους προπτυχιακούς και 30 μεταπτυχιακούς φοιτητές. Συμμετέχει ενεργά σε δίκτυα ευρωπαϊκών και διεθνών συνεργασιών σε επίπεδο διδασκαλίας, έρευνας και παρεμβάσεων στην κοινότητα.

Το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας αποσκοπεί στην παροχή άρτιας θεωρητικής εκπαίδευσης των φοιτητών σε βασικά και εξειδικευμένα πεδία της Ψυχολογίας, όπως είναι η πειραματική, η βιολογική, η γνωστική, η εξελικτική, η εκπαιδευτική/σχολική, η κοινωνική, και η κλινική ψυχολογία. Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ψυχολογίας αναμένεται να έχουν τα εξής μαθησιακά αποτελέσματα:

Α. Επιστημονικές γνώσεις και δεξιότητες ως προς (i) την αναζήτηση και κριτική εξέταση της βιβλιογραφίας, (ii) τον ερευνητικό σχεδιασμό σύμφωνα με ποικίλες μεθοδολογικές προσεγγίσεις, (iii) την ανάλυση ερευνητικών δεδομένων με τη χρήση ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων, (iv) τη σύνθεση και την ερμηνεία των ευρημάτων και (v) την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών σε όλα τα παραπάνω.