Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Έρχεται η συγχώνευση του ΤΕΙ ΑΜ-Θ με το ΔΠΘ

2017 11 14 11 28 44Το ΤΕΙ ΑΜ-Θ επισκέφτηκε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου

Τις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ ΑΜ-Θ επισκέφθηκε τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου. Τον υποδέχτηκαν ο Πρύτανης Δημήτρης Μπαντέκας, οι αντιπρυτάνεις Θανάσης Μητρόπουλος, Δημήτρης Μαδυτινός, Γιαννούλα Φλώρου και Δημήτρης Εμμανολούδης, τα μέλη του Πρυτανικού Συμβουλίου και της Συγκλήτου, καθώς και καθηγητές και το διοικητικό προσωπικό του Ιδρύματος.

Ο Υπουργός ενημερώθηκε για όλα τα θέματα που απασχολούν το ΤΕΙ, όπως και για την επικείμενη «συγχώνευση» του Ιδρύματος με το ΔΠΘ, τη λειτουργία του Ανοιχτού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου, το Ερευνητικό Τεχνολογικό Ινστιτούτο, τα τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων και το τμήμα Λογιστικής, καθώς και για την ένωση των τμημάτων Γεωπονικής και Δασοπονίας και Έργων Ανάπλασης Φυσικού Αστικού Τοπίου Ορεστιάδας με τη Δράμα.

Όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου, η «παραγωγή» τμημάτων σε όλη την χώρα ήταν λάθος που απλά εξυπηρετούσε πολιτικά παιχνίδια και όπως ήταν φυσικό δεν είχε την αναμενόμενη τύχη. «Το μοντέλο αυτό θα πρέπει να αναβαθμιστεί μέσω της προσπάθειας που γίνεται να συνενωθούν τα τμήματα ΑΕΙ και ATEI», δήλωσε ο κ. Γαβρόγλου, ενώ τόνισε ότι στο τέλος του χρόνου θα κατατεθεί νομοσχέδιο στη Βουλή που θα αφορά τα εργασιακά θέματα των καθηγητών.

Από την πλευρά του ο κ. Μπαντέκας αναφέρθηκε στις επιτυχίες που σημειώνει το ΤΕΙ ΑΜ-Θ, στον σύγχρονο εξοπλισμό που διαθέτει αξίας 11 εκ. ευρώ, στον σταθμό του CERN, καθώς και στα 8 εκ. ευρώ που θα δοθούν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ για να ανακαινιστούν οι 450 κλίνες των φοιτητικών εστιών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Δεν συγχωνεύονται τα τμήματα Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Αγωγής

Αποτέλεσμα εικόνας για Δεν συγχωνεύονται τα τμήματα Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής ΑγωγήςΤο ΥΠΠΕΘ ενημερώνει ότι αποτελεί πολιτική δέσμευση της Κυβέρνησης η θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης από την επόμενη σχολική χρονιά (2018-2019).

Επίσης:

- δεν υπάρχει καμία πρόθεση συγχώνευσης των Τμημάτων . Συνεπώς, δεν τίθεται ζήτημα για ενιαία επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.

- προγραμματίζεται επίσης η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των βρεφονηπιοκόμων.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μειώνεται ο εξεταστικός φόρτος και στα Επαγγελματικά Λύκεια - Ποιες οι αλλαγές στη Γ΄ ΕΠΑΛ

14 ekepΓια την έγκαιρη και απρόσκοπτη ολοκλήρωση της διδασκαλίας στα ΕΠΑ.Λ., για τη βελτίωση της ποιότητάς της, καθώς και για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών της Γ΄ τάξης ημερήσιου και της Δ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. για τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις είναι αναγκαία η αύξηση του ετήσιου διδακτικού χρόνου και η αντίστοιχη μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων, όπως ήδη προωθείται και στο Γενικό Λύκειο και έχει ήδη πραγματοποιηθεί στο Γυμνάσιο.

Για να είναι εφικτή η ολοκλήρωση των προαγωγικών, απολυτηρίων, πτυχιακών και των πανελλαδικών εξετάσεων εντός του Ιουνίου χωρίς να περιορίζεται αλλά αντιθέτως να αυξάνεται ο διδακτικός χρόνος, επίκειται, μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ, η τροποποίηση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών/τριών των ΕΠΑ.Λ. με την έκδοση νέου Π.Δ. που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας από τη φετινή σχολική χρονιά. Με αυτό μειώνονται τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις προαγωγικές, στις απολυτήριες και στις πτυχιακές εξετάσεις (Μαΐου - Ιουνίου).

Ειδικότερα :

Α. Τα εργαστηριακά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων στη Β΄, Γ΄ ημερησίων και εσπερινών και στη Δ΄ τάξη εσπερινών ΕΠΑ.Λ., δεν θα εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις.

Στα μαθήματα αυτά η ετήσια επίδοση των μαθητών/τριών και η βαθμολόγησή τους κατά τη διάρκεια των τετραμήνων θα γίνεται δίνοντας έμφαση στην αξιολόγηση των έργων που τους ανατίθενται, στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται στα εργαστήρια καθώς και σε μία υποχρεωτική εξέταση πάνω στη διδαχθείσα ύλη, που θα διενεργείται προς το τέλος εκάστου τετραμήνου.

Β. Από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Γ΄ τάξης ημερήσιου και Δ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις μόνο τα μαθήματα «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» και «ΑΛΓΕΒΡΑ». Στα υπόλοιπα μαθήματα Γενικής Παιδείας που δεν θα εξετάζονται στις τελικές εξετάσεις, για την αξιολόγηση της ετήσιας επίδοσης θα διενεργούνται υποχρεωτικά από μία γραπτή εξέταση σε κάθε τετράμηνο (σύνολο δύο το χρόνο). 

Οριστικοποίηση αιτήσεων στεγαστικού επιδόματος ακ. έτους 2016-2017

19 stegastikoΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους που καταχώρισαν αιτήσεις για τη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος για το ακ. έτος 2016-2017, οι οποίες παραμένουν σε εκκρεμότητα καθώς δεν τις υπέβαλλαν οριστικά, ότι μπορούν να προβούν στην οριστική υποβολή τους από την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017 έως και την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Σχετικά με τις ενστάσεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών έτους 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για Σχετικά με τις ενστάσεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών έτους 2017 ανακοινωση αποφαση υπουργειο αποτελεσματα μοριαΣύμφωνα με πληροφορίες του panelladikes24, οι φοιτητές μπορούσαν να υποβάλουν ένσταση - αίτηση θεραπείας για τις Μετεγγραφές Φοιτητών έτους 2017 έως και την Πέμπτη 9/11/2017. 

Η παράταση δόθηκε από το υπουργείο λόγω του τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο πληροφοριακό σύστημα κατά τη διάρκεια της προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων μετεγγραφών.

Σημειώνεται ότι το ΥΠΠΕΘ είχε ορίσει αρχικά ως τελική ημερομηνία υποβολής των ενστάσεων τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις εξελίξεις για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Υπουργός Παιδείας - Πώς θα γίνεται η εισαγωγή στα ΑΕΙ με το εθνικό απολυτήριο - Από το 2020 η εφαρμογή του νέου συστήματος




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Πώς θα είναι πλέον η εξέταση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών (Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία) στη Γ΄ Λυκείου - Από φέτος οι αλλαγές - Λεπτομέρειες

Αποτέλεσμα εικόνας για εξέτασης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στη Γ΄ ΛυκείουTο ΥΠΠΕΘ με έγγραφό του ενημερώνει ότι προωθείται τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 (αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου) στην οποία καθορίζεται και η διαδικασία εξέτασης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στη Γ΄ Λυκείου.

Σημειώνεται ότι οι αλλαγές θα ισχύσουν από το τρέχον σχολικό έτος.

Πατήστε εδώ για να δείτε το συγκεκριμένο έγγραφο.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα διαδικασία εξέτασης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στη Γ΄ Λυκείου

Οι δύο κλάδοι των Νέων Ελληνικών (Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία) εξετάζονται την ίδια μέρα και η συνολική διάρκεια της εξέτασης είναι τρεις ώρες. Τα θέματα δίνονται και οι απαντήσεις αναπτύσσονται σε ξεχωριστό φύλλο για καθέναν από τους δύο κλάδους και αποδίδεται διακριτός βαθμός για καθέναν από αυτούς. 

Α. Ειδικότερα στον κλάδο της Νεοελληνικής Γλώσσας 

Δίνεται ένα μη λογοτεχνικό κείμενο, μη διδαγμένο, το οποίο μπορεί να είναι δημοσιογραφικό κείμενο ή επιστημονικό ή πληροφοριακό άρθρο, συνέντευξη, κριτική, ομιλία, επιστολή, επιφυλλίδα ή δοκίμιο. Το κείμενο μπορεί να συνοδεύεται από σύντομο εισαγωγικό σημείωμα χωρίς ερμηνευτικά σχόλια. Οι μαθητές/μαθήτριες καλούνται να απαντήσουν σε τρεις (3) δραστηριότητες από τις οποίες:
α) μία (1) αφορά στην κατανόηση του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε δύο ερωτήματα (βλ. παρακάτω) και βαθμολογείται με 25 μονάδες (σε περίπτωση δύο ερωτημάτων η βαθμολογία επιμερίζεται ανάλογα με τη βαρύτητά τους) 
β) μία (1) αφορά στην προσέγγιση της δομής και της γλώσσας του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε έως και τρία (3) ερωτήματα και βαθμολογείται με 25 μονάδες (σε περίπτωση δύο ή τριών ερωτημάτων η βαθμολογία επιμερίζεται ανάλογα με τη βαρύτητά τους) 
γ) μία (1) αφορά στην ερμηνεία-παραγωγή λόγου και βαθμολογείται με 50 μονάδες. 

Αλλάζει από φέτος η διαδικασία απόκτησης απολυτηρίου ΓΕΛ - Δείτε το έγγραφο με όλες τις λεπτομέρειες

Αποτέλεσμα εικόνας για Αλλάζει από φέτος η διαδικασία απόκτησης απολυτηρίου ΓΕΛ - Δείτε το έγγραφο με όλες τις λεπτομέρειεςTο ΥΠΠΕΘ με έγγραφό του ενημερώνει ότι προωθείται τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 (αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου).


Δείτε τις προωθούμενες ενέργειες σχετικά με την αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ΄ Ημερησίου ΓΕΛ και στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και απολυτήριες εξετάσεις

ΙΙΙ. Αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ΄ Ημερησίου ΓΕΛ και στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και απολυτήριες εξετάσεις

Για την έγκαιρη και απρόσκοπτη ολοκλήρωση της διδασκαλίας στο Γενικό Λύκειο, για τη βελτίωση της ποιότητάς της, καθώς και για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών της τελευταίας τάξης για τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις είναι αναγκαία η αύξηση του διδακτικού χρόνου και στο Γενικό Λύκειο, όπως έχει ήδη πραγματοποιηθεί στο Γυμνάσιο.

Η αύξηση αυτή όμως προσέκρουε μέχρι τώρα στο γεγονός ότι η τελευταία τάξη του Γενικού Λυκείου έπρεπε να ξεκινήσει τις απολυτήριες εξετάσεις πολύ νωρίς, πριν από τα μέσα Μαΐου, ώστε να είναι εφικτό να ολοκληρωθούν και οι απολυτήριες και οι Πανελλαδικές εξετάσεις εντός του Ιουνίου. 

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να περιορίζεται ο διδακτικός χρόνος και για τις Α΄ και Β΄ τάξεις του ΓΕΛ. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ, επίκειται η εξής τροποποίηση του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης ημερήσιου ΓΕ.Λ. και της Δ΄ τάξης εσπερινού ΓΕ.Λ.: 

Στις απολυτήριες εξετάσεις οι μαθητές/τριες εξετάζονται στα εξής μαθήματα: α) Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία (συνεξετάζονται σε τρίωρη εξέταση ως κλάδοι του μαθήματος Νέα Ελληνικά), β) Μαθηματικά, γ) Ιστορία, δ) Βιολογία. 

Αύξηση των μαθητών/-τριών στα Επαγγελματικά Λύκεια - Παρατηρήσεις του panelladikes24

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΠΕΘ, παρατηρείται αύξηση του μαθητικού δυναμικού, τόσο στη βασική δομή των ΕΠΑΛ όσο και στο νέο θεσμό του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης μαθητείας, που αναπτύσσεται από την προηγούμενη σχολική χρονιά και έχει ήδη τεράστια αποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα.
Όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει, για τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) αποτελεί σημαντική προτεραιότητα, γεγονός που αποδεικνύεται από το σύνολο των αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που έχουμε δρομολογήσει για την ουσιαστική της αναβάθμιση.

Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Εγκύκλιος για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις το ακαδ. έτος 2018-2019

panepΣε συνέχεια του από 1-11-2017 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, καλούνται οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις και επιθυμούν να εισαχθούν σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ορισμένο αριθμό θέσεων, καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης Πάθησης.

Υποψήφιοι μπορεί να είναι μαθητές της τελευταίας τάξης ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, κάτοχοι τίτλου απόλυσης Λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της ημεδαπής ή Έλληνες κάτοχοι τίτλου απόλυσης ξένου Λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της αλλοδαπής.

Οι εν λόγω υποψήφιοι καταθέτουν στις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές στην αποκλειστική προθεσμία από Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017 έως και Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017, τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α) Αίτηση (το έντυπο της αίτησης υπάρχει στην τελευταία σελίδα της εγκυκλίου).

β) Ιατρικές γνωματεύσεις από Δημόσιο Νοσοκομείο, οι οποίες φέρουν σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή.