Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων στη ΣΑΝ έτους 2017 - Οδηγίες

Οι υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων που πέτυχαν την εισαγωγή τους στη ΣΑΝ για το 2017 καλούνται να παρουσιαστούν για κατάταξη στη Σχολή στις 6 Σεπτ 2017 και ώρα 08:00

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στα παρακάτω συνημμένα αρχεία.



Δείτε επίσης: 







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Εξετάσεις Ελλήνων του εξωτερικού έτους 2017 - Πρόγραμμα, εξεταστικά κέντρα και οδηγίες

30 eleksΑπό το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται το Πρόγραμμα εξετάσεων μαθημάτων γενικής παιδείας, ομάδων προσανατολισμού και ειδικών μαθημάτων, υποψηφίων της ειδικής κατηγορίας «Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό», για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έτους 2017.


Δείτε επίσης:




Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τα νέα για τους Έλληνες του εξωτερικού.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σε ΦΕΚ ο αριθμός εισακτέων στις Αστυνομικές Σχολές για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018


Δείτε επίσης: 





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2017 - Πρόγραμμα, εξεταστικά κέντρα και οδηγίες

pane400 pxΑπό το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται συγκεντρωτικά όλες οι πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τα Εξεταστικά κέντρα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2017.


Δείτε επίσης: 






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κατάταξη επιτυχόντων στη ΣΣΕ έτους 2017 - Οδηγίες

H κατάταξη των Πρωτοετών Ευελπίδων του Ακαδημαϊκού Έτους 2017-2018, θα γίνει την 11η Σεπτεμβρίου 2017 στις εγκαταστάσεις της Σχολής στη Βάρη Αττικής. 

Η διαδικασία της κατάταξης θα αρχίσει την 07:30 π.μ.

Οδηγός Κατάταξης Πρωτοετών Ευελπίδων Τάξης 2021

Δείτε επίσης: 

Πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων στη ΣΣΑΣ έτους 2017

Οδηγίες προς τους επιτυχόντες νέους Σπουδαστές και Σπουδάστριες της ΣΜΥ

Πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων στη ΣΜΥΝ έτους 2017 - Οδηγίες

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Συνέχιση Σπουδών για Αποφοίτους Λυκείου σε ΕΠΑ.Λ. και Ι.Ε.Κ.

epal ask 550x4001. Σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.)

Τα Επαγγελματικά Λύκεια ανήκουν στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 

Στη Β΄ τάξη των ΕΠΑ.Λ. μπορούν να εγγράφονται και απόφοιτοι όλων των τύπων Λυκείων οι οποίοι μπορούν αφού παρακολουθήσουν ΜΟΝΟ τα μαθήματα τομέα και ειδικότητας να αποκτήσουν πτυχίο της ειδικότητας που θα επιλέξουν και να δοκιμάσουν μια δεύτερη ευκαιρία για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τις ειδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ.

Συγκεκριμένα, στη Β΄ ΤΑΞΗ επιλέγουν έναν από τους 9 τομείς επαγγελματικών σπουδών και διδάσκονται 23 ώρες θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα του τομέα, ενώ στη Γ΄ ΤΑΞΗ επιλέγουν μια από τις 36 ειδικότητες που προσφέρονται, συναφή με τον τομέα σπουδών που επέλεξαν στη Β΄ τάξη και διδάσκονται 23 ώρες θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα της ειδικότητας που επέλεξαν.

Με την αποφοίτηση λαμβάνουν Επαγγελματικό Πτυχίο ειδικότητας επιπέδου 4 (αντίστοιχο των Ευρωπαϊκών).

Μετά την αποφοίτηση, όπως και όλοι οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ., μπορούν:

- Να ενταχθούν στην αγορά εργασίας.

- Να φοιτήσουν στο νέο θεσμό του προαιρετικού «Μεταλυκειακού Έτους-Τάξη Μαθητείας», με το οποίο τους δίνεται ηδυνατότητα ασφαλούς ένταξης σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον σε επιχειρήσεις και φορείς (του Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ και ιδιωτικές επιχειρήσεις) υπό την εποπτεία του σχολείου με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, μισθό στο 75% του κατώτατου μισθού και ασφάλιση και συμπληρωματικής εργαστηριακής εκπαίδευσης στο σχολείο (1 ημέρα στο σχολείο και 7 ημέρες στην εργασία). Μετά από εξετάσεις πιστοποίησης απόκτηση πτυχίου επιπέδου 5. Ήδη από το Μάρτη του 2017 ξεκίνησαν μαθητεία 1200 απόφοιτοι των ΕΠΑΛ σε 7 ειδικότητες και από το Σεπτέμβρη θα ενταχθούν ακόμα 9 ειδικότητες.

- Να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση σε αντίστοιχους τομείς μέσω ειδικών εξετάσεων σε 4 μαθήματα (Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά και 2 μαθήματα ειδικότητας). Στα Τ.Ε.Ι. με ειδικό ποσοστό θέσεων αναλογικό του αριθμού των υποψηφίων από ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. και στα Πανεπιστήμια σε ποσοστό επιπλέον θέσεων 1%.

- Να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα Ι.Ε.Κ. με φοίτηση 3 εξάμηνων στην ίδια ειδικότητα ή 5 εξάμηνων για την απόκτηση νέας. Με εξετάσεις πιστοποίησης απόκτηση πτυχίου επιπέδου 5.

2. Σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)

Τα Ι.Ε.Κ. ανήκουν στο μη τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα επαγγελματικής κατάρτισης. Παρέχουν Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση σε μεγάλος πλήθος ειδικοτήτων, με σκοπό οι σπουδαστές τους να αποκτήσουν τα προσόντα, τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους δώσουν τη δυνατότητα για επαγγελματική αποκατάσταση και θα διευκολύνουν την προσαρμογή τους στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της παραγωγικής διαδικασίας.

Τα Ι.Ε.Κ. απευθύνονται σε ενήλικες αποφοίτους Λυκείου που δεν συνεχίζουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επιθυμούν να λάβουν αρχική επαγγελματική κατάρτιση και να ενταχθούν στην αγορά εργασίας.

Στα Ι.Ε.Κ. εγγράφονται απόφοιτοι Γ.Ε.Λ., απόφοιτοι ΕΠΑ.Λ. (στο γ’ εξάμηνο συναφούς ειδικότητας), Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης και Σχολών Μαθητείας του ΟΑΕΔ καθώς και Τμημάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η φοίτηση στα Ι.Ε.Κ. περιλαμβάνει 4 εξάμηνα θεωρητικής και εργαστηριακής κατάρτισης και 1 εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης ή Μαθητείας σε επιχειρήσεις και φορείς του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ.. Το εξάμηνο αυτό στοχεύει στην αναβάθμιση των προσόντων των καταρτιζόμενων και την αφομοίωση απαραίτητων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα διευκολύνει την ομαλή μετάβασή τους από το χώρο της αρχικής κατάρτισης στο χώρο της παραγωγής, των επιχειρήσεων και των οργανισμών και αυξάνοντας τελικά τις πιθανότητες απορρόφησής τους από την αγορά εργασίας.

Η Πρακτική άσκηση μπορεί να αρχίζει με την ολοκλήρωση του 2ου εξαμήνου σπουδών ενώ το Πρόγραμμα Μαθητείας στα Ι.Ε.Κ. απευθύνεται σε σπουδαστές που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το 4ο εξάμηνο φοίτησης και δεν έχουν πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση. Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα Μαθητείας ΙΕΚ έχουν πλήρη εργασιακά δικαιώματα, μισθό ίσο με το 75% του κατώτατου μισθού και ασφάλιση.

Οι καταρτιζόμενοι που ολοκληρώνουν επιτυχώς τις σπουδές τους στο Ι.Ε.Κ. λαμβάνουν "Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης" (Β.Ε.Κ). Η βεβαίωση αυτή τους προσφέρει το δικαίωμα να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικής κατάρτισης για την απόκτηση Διπλώματος Επαγγελματικής Κατάρτισης επιπέδου 5, το οποίο είναι αναγνωρισμένο τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι Εγγραφές πραγματοποιούνται: 

- Στα ΕΠΑ.Λ. από 01-11/09 

- Στα Ι.Ε.Κ. (του Υπουργείου Παιδείας) ηλεκτρονικές αιτήσεις από 25/8-01/09 (10.00 π.μ.) 








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Οι ειδικότητες σε κάθε ΕΠΑΛ - Αποφάσεις για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα και την μαθητεία

24 epadik
- Κατάλογος Επαγγελματικών Λυκείων και Ειδικότητες

Δημοσιεύουμε τον πλήρη κατάλογο των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας με τους τομείς και τις ειδικότητες που ιδρύθηκαν και λειτουργούν στο καθένα από αυτά, με βάση το νέο νόμο (4386/16) λειτουργίας τους.


- Οι αλλαγές στα ΕΠΑΛ για τις ειδικότητες και τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ δύο νέες Υπουργικές Αποφάσεις του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δ. Μπαξεβανάκη, που αφορούν τα ΕΠΑΛ: α) για τον ελάχιστο αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και β) τροποποίηση (αλλαγές, προσθήκες) ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ.

Με τη νέα Υ.Α. για τον κατώτατο αριθμό μαθητών στα ΕΠΑΛ απλοποιείται η διαδικασία για τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων. Έτσι για όλες τις κατηγορίες σχολείων (από Α-Γ, Ε-Ζ, Η-ΙΒ) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, όταν ο κατώτατος αριθμός είναι αυτός που προβλέπεται για την κάθε περιοχή. 

(δηλ.: για σχολεία που ανήκουν σε Α-Γ περιοχές 15 μαθητές σε Α΄, 13 σε Β΄ και 10 σε Γ΄ τάξη, για σχολεία που ανήκουν σε Δ-Ζ περιοχές 12 μαθητές σε Α΄, 10 σε Β΄ και 8 σε Γ΄ τάξη, για για σχολεία που ανήκουν σε Η-ΙΒ περιοχές 10 μαθητές σε Α΄, 8 σε Β΄ και 6΄ σε Γ τάξη).

Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης προβλέπεται μόνο στις περιπτώσεις: α) όταν πρόκειται για μοναδικά τμήματα τομέα ή ειδικότητας σε όλη τη Διεύθυνση Δ.Ε., όπου τότε υπάρχει η δυνατότητα να μειωθεί ο κατώτερος αριθμός κατά μια κατηγορία, β) για τα ΕΠΑΛ που ανήκουν στην κατηγορία Η-ΙΒ και λόγω ειδικών συνθηκών κλπ ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί υπό προϋποθέσεις να εγκρίνει τμήματα και με μικρότερο αριθμό μαθητών από τον προβλεπόμενο στην κατηγορία αυτή και γ) ειδικά για φέτος στη Δ΄τάξη των εσπερινών ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης έχει τη δυνατότητα να εγκρίνει υπό προϋποθέσεις και μικρότερα τμήματα σε όλες τις κατηγορίες σχολείων. 

Με την δεύτερη Υ.Α. προστίθενται ή αντικαθίστανται ειδικότητες σε ΕΠΑΛ, σύμφωνα με τις προτάσεις των σχολείων και των Περιφερειακών Διευθυντής Εκπαίδευσης. Με αυτή την απόφαση ολοκληρώνεται η διαμόρφωση του χάρτη των ΕΠΑΛ με τομείς και ειδικότητες σύμφωνα με το ν.4386/16.



- Η νέα ΚΥΑ για τη Μαθητεία

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2859 τ. β΄ (21/8/17) η νέα ΚΥΑ για την υλοποίηση Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας των ΕΠΑΛ, με την οποία επέρχονται βελτιώσεις οι οποίες προέκυψαν από την εμπειρία της πρώτης εφαρμογής του θεσμού που ξεκίνησε να εφαρμόζεται στα ΕΠΑΛ το Μάρτη του 2017. Με την ΚΥΑ αυτή δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στα τμήματα μαθητείας και αποφοίτων που διαθέτουν πτυχίο ειδικότητας των ΕΠΑΛ και απολυτήριο ΓΕΛ καθώς και αποφοίτων ΕΠΑΛ ηλικίας άνω των 25 ετών.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Διευκρινίσεις σχετικά με το σχέδιο για την αναβάθμιση του Λυκείου

poyrgeio 400Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει:

Μέσα ενημέρωσης χωρίς να διαβάσουν προσεκτικά το σχέδιο για την αναβάθμιση του Λυκείου, γράφουν ότι «διπλασιάζονται οι εξετάσεις», μιλάνε για «πρόσθετες εξετάσεις», σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν κλίμα που δεν βοηθάει την ψύχραιμη αποτίμηση του σχεδίου.

Πατήστε εδώ για να δείτε σε ένα σχεδιάγραμμα πώς θα υπολογίζεται ο βαθμός πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η θέσπιση του διαγωνίσματος 1ου τετραμήνου (Ιανουάριος), που είναι κοινό για όλους τους υποψήφιους, έχει ως βασικό στόχο να αποδραματοποιήσει τις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου, να μειώσει το άγχος που προκαλεί η ιδέα ότι τα πάντα κρίνονται σε μια τρίωρη εξέταση. Η απόδοση του Ιανουαρίου θα συνυπολογίζεται στον τελικό βαθμό μόνον αν βελτιώνει τον βαθμό του Ιουνίου, άρα είναι μία εξέταση που θα λειτουργεί ευνοϊκά για τους μαθητές. Δίνει, δηλαδή, μια ευκαιρία για τη βελτίωση του βαθμού του Ιουνίου, δίνει ένα «μπόνους» που επιτρέπει στους υποψήφιους να μην αντιμετωπίζουν με το σημερινό δέος τη δοκιμασία των τελικών εξετάσεων.

Τα πλεονεκτήματα, όμως, του διαγωνίσματος 1ου τετραμήνου (Ιανουάριος) δεν περιορίζονται στην «ελάφρυνση» της αγωνίας των υποψηφίων και την ψυχολογική βοήθεια που αυτή συνεπάγεται. Λειτουργεί, ταυτόχρονα, και ως ένας «αντικειμενικός» δείκτης για την αξιολόγηση του υποψηφίου από τον εκπαιδευτικό, συμβάλλει συνεπώς στην εγκυρότητα της βαθμολογίας του τετραμήνου (όπως και η εκτενής εργασία που θα παραπέμπεται σε εξωτερικό αξιολογητή) και εν τέλει στο κύρος και στην αξιοπιστία του απολυτηρίου.

Τέλος, το διαγώνισμα του Ιανουαρίου (για το οποίο επαναλαμβάνουμε η απόδοσή του δεν θα μετρά αν δεν βελτιώνει το βαθμό του Ιουνίου) βοηθά τους μαθητές/τριες να αντιληφθούν κατά πόσο η προετοιμασία τους βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση, ενώ παράλληλα μειώνει τις πιέσεις των γονιών προς τους/τις εκπαιδευτικούς για υψηλούς βαθμούς που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών τους.

Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να περάσει κανείς στα… ΑΕΙ για να αντιληφθεί ότι δεν υπάρχουν «εις διπλούν εξετάσεις», ούτε ότι «οι πανελλαδικές πολλαπλασιάζονται». Αν πολλαπλασιάζεται κάτι είναι η προστασία των μαθητών και των γονιών από τα συστήματα παραπαιδείας. Αλλά γι’ αυτά κουβέντα…

Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων στη ΣΜΥΝ έτους 2017 - Οδηγίες

Αποτέλεσμα εικόνας για Πρόσκληση κατάταξης επιτυχόντων στη ΣΜΥΝ - ΟδηγίεςΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ





Δείτε επίσης: 





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - Τι προτείνει το ΥΠΠΕΘ - Εφαρμογή από τα παιδιά που θα πάνε στην Α΄ Λυκείου







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.