Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Αλλαγές στην Υ.Α. για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Δ.Ε. που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες

Αποτέλεσμα εικόνας για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων ΔΕ που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίεςΑπόφαση Φ.151/220830/Α5/23-12-2016 (ΦΕΚ 4515/Β/30-12-2016, ΑΔΑ:ΨΚΘΓ4653ΠΣ-2ΟΡ) του Υπουργείου Παιδείας

Τροποποιούμε την αριθμ. πρωτ. Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β΄) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» υπουργική απόφαση ως ακολούθως:




Δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση του panelladikes24 της 23ης Δεκεμβρίου 2016.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Από φέτος η εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος

Αποτέλεσμα εικόνας για εισαγωγή στις Σχολές του Λιμενικού Σώματος 2017 προκηρυξηΣτη διαβούλευση το σχέδιο νόμου για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, έθεσε από την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 17:00 σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου του ΥΝΑΝΠ ''Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις'', το οποίο ρυθμίζει σειρά θεμάτων γύρω από τη Ναυτιλία, το προσωπικό του Υπουργείου & του Λιμενικού Σώματος και την προστασία των εργαζομένων στη Ναυτιλία.

Σύμφωνα με αυτό:

Για πρώτη φορά, καθιερώνεται η εισαγωγή στις Σχολές του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ με πανελλήνιες εξετάσεις από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Πρόκειται για ουσιαστικό βήμα καθιέρωσης της αξιοκρατίας στο σύστημα εισαγωγής στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.

- Επιδιώκεται η παροχή σίτισης σε σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) κυρίως της περιφέρειας, για να υπάρχει κίνητρο φοίτησης στις Σχολές αυτές και για να στηριχθούν οικονομικά οι σπουδαστές τους, κατ΄ αναλογία των αντίστοιχων σπουδαστών ΤΕΙ. Επιπλέον, προς αναβάθμιση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και βελτίωση των διοικητικών λειτουργιών των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, ο τακτικός προϋπολογισμός του ΥΝΑΝΠ αναλαμβάνει τις δαπάνες τηλεπικοινωνιών και παροχής πρόσβασης στο διαδίκτυο των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού.

Ο Υπουργός καλεί όλους τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν στη διαβούλευση, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου. 

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου και ώρα 14:00. 

Το πλήρες κείμενο του Σχεδίου Νόμου και της αιτιολογικής έκθεσης αυτού έχει αναρτηθεί στον διαδικτυακό τόπο διαβουλεύσεων και συγκεκριμένα στον σύνδεσμο http://www.opengov.gr/ythynal/?p=882.

Δείτε επίσης:

Έρχεται νομοσχέδιο για εισαγωγή στις Σχολές Λιμενικού Σώματος με Πανελλήνιες Εξετάσεις

Δείτε τις περσινές προκηρύξεις για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ - Τι γίνεται με τις αντίστοιχες Λιμενικές

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Έκδοση Πιστοποιητικού ισοτιμίας διπλώματος Ε.Μ.Π. με το Master Ομοταγών Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Σε ΦΕΚ η απόφαση για την εισαγωγή στο τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημώντης Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων


Δείτε επίσης: 





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Στο ΦΕΚ Α΄ 17/2017 ο ν. 4452/2017 «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις»


Ποια θέματα ρυθμίζει ο συγκεκριμένος νόμος

Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

- Θεσμοθετούνται οι ηλεκτρονικές εξετάσεις για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και διευκολύνεται η διαδικασία πιστοποίησης του επιπέδου γλωσσομάθειας σε περιοχές της περιφέρειας. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια βελτίωσης των συνθηκών διενέργειας των υπαρχόντων εξετάσεων καθώς και αξιοποίηση του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνογνωσίας που έχουν αναπτύξει φορείς του Δημοσίου. 

- Καθιερώνεται ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Έτσι, καθίσταται δυνατόν να μελετηθεί αξιόπιστα το φαινόμενο της σχολικής διαρροής και να προκύψουν δράσεις, με στόχο τη δραστική της μείωση. 

- Επανέρχονται στις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ οι αρμοδιότητες έγκρισης και διενέργειας του συνόλου των σχολικών εκδρομών και των πάσης φύσεως μετακινήσεων των μαθητών και εκπαιδευτικών στο εσωτερικό και εξωτερικό.

- Μετατίθενται οι επαναληπτικές εξετάσεις των μαθητών/τριών (μετεξεταστέοι) από το Σεπτέμβριο στον Ιούνιο, μέτρο που τους διευκολύνει, καθώς έχουν πρόσφατη τη μελέτη για την εξεταστική περίοδο του Μαΐου. Επίσης προστίθεται μια τρίτη ευκαιρία απολυτηρίων εξετάσεων για τους μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης τον Σεπτέμβριο, ώστε οι μετεξεταστέοι να μη χάσουν μια χρονιά αλλά να μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε δημόσια ή ιδιωτικά ΙΕΚ ή όπου αλλού επιθυμούν. 

- Δεν υπολογίζονται οι απουσίες μαθητών/τριών που έχουν κληθεί να συμμετάσχουν σε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με πανελλήνια ή πανευρωπαϊκή ή παγκόσμια εμβέλεια.

- Ρυθμίζονται οι μετεγγραφές μαθητών/τριών εσπερινών λυκείων, έτσι ώστε να λαμβάνεται υπόψη η συνολική μαθητική πορεία τους και όχι μόνο η τελευταία εγγραφή τους.

- Ρυθμίζονται θέματα ελληνικής ιθαγένειας για τις περιπτώσεις ανηλίκων που έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς εννέα τάξεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή έξι τάξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως τύπου σχολείου.

- Ρυθμίζονται εκκρεμή ζητήματα, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018 και παρατείνεται για ένα ακόμα διδακτικό έτος το μεταβατικό στάδιο που αφορά την απασχόληση του υφιστάμενου προσωπικού με συμβάσεις μίσθωσης έργου.

- Παρέχεται η δυνατότητα, να διατίθενται εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, σε Εθνικά ή Δημοτικά Κολυμβητήρια που υλοποιούν αθλητικά εκπαιδευτικά προγράμματα υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ.

- Αναγνωρίζεται βαθμολογικά η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και του ΕΕΠ και ΕΒΠ, κατ΄ αναλογία με ό,τι ισχύει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

- Ρυθμίζονται διαδικαστικά θέματα για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών που πλέον θα γίνονται ηλεκτρονικά.

- Η κοινή συνεδρίαση των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, για την συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, μπορεί να πραγματοποιείται πλέον καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

- Ρυθμίζονται θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Ορίζεται με ορθολογικό τρόπο η κατανομή των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα τμήματα γενικής εκπαίδευσης και προβλέπεται γι’ αυτούς η μη προσμέτρηση του βαθμού της διδασκόμενης δεύτερης ξένης γλώσσας. Καθορίζεται ο τρόπος πιστοποίησης της επάρκειας της γνώσης της γραφής Braille, προβλέπονται τα δικαιολογητικά που πρέπει να συνοδεύουν τις αιτήσεις των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών για υποστήριξη από ειδικό βοηθό ή από σχολικό νοσηλευτή. Καθορίζεται με σαφήνεια ο ελάχιστος και ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στις ΣΜΕΑΕ και ρυθμίζονται θέματα αποσπάσεων των τακτικών αιρετών του ΕΕΠ και ΕΒΠ. Αίρεται ο αποκλεισμός των ΑμεΑ από τις εισαγωγικές εξετάσεις στις ανώτερες δραματικές σχολές, καθώς καταργείται σχετική αναχρονιστική διάταξη του ΠΔ 370/1983.

- Ρυθμίζονται ζητήματα για την επαγγελματική εκπαίδευση, όπως θέματα μαθητών ναυτιλιακού τομέα και του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας των ΕΠΑΛ (αναβολή στρατού μαθητών του μεταλυκειακού έτους μαθητείας, μη πραγματοποίηση μαθημάτων στη διάρκεια των σχολικών διακοπών για το έτος αυτό, συμπερίληψη όλου του δημόσιου τομέα στους φορείς που μπορούν να δεχτούν ως μαθητευόμενους απόφοιτους ΕΠΑΛ κ.ά.) Ρυθμίζονται επίσης θέματα για τη μαθητεία για τους σπουδαστές των ΙΕΚ. Ορίζεται ότι η διαχείριση του μεταλυκειακού έτους μαθητείας των ΕΠΑΛ γίνεται από τη διεύθυνση επαγγελματικής εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.

- Ρυθμίζονται θέματα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που αφορούν υποψηφίους με σοβαρές ασθένειες.

- Ρυθμίζεται πλέον οριστικά το δικαίωμα διεκδίκησης νέας θέσης εισαγωγής σε ποσοστό 10% το επόμενο ή μεθεπόμενο έτος, μετά τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.

- Διευρύνεται η πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε άλλες σχολές, πέραν των συναφών, που θα είναι κοινές για όλους τους τομείς σε ΤΕΙ και Πανεπιστήμια (στο 1% των θέσεων). Επανέρχεται το 1% των επιπλέον θέσεων σε ΤΕΙ για αποφοίτους εσπερινών ΕΠΑΛ, με δυνατότητα μάλιστα επιλογής αν θα διαγωνιστούν με το σύστημα των ημερησίων ΕΠΑΛ, για ΤΕΙ και Πανεπιστήμια ή μόνο για το ειδικό ποσοστό των εσπερινών, για ΤΕΙ.

- Δημιουργείται διεύθυνση στο ΥΠΠΕΘ για την εποπτεία των ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των ξένων σχολείων, των φροντιστηρίων και των κέντρων ξένων γλωσσών, με στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

- Επανιδρύονται δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα Τουρισμού που με το σχέδιο «Αθηνά» είχαν κλείσει και μετασχηματιστεί σε κατευθύνσεις άλλων Τμημάτων. Το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου με έδρα τη Χίο.

- Ιδρύεται Πολυτεχνική Σχολή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, που θα περιλαμβάνει τα υπάρχοντα Τμήματα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών, Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ώστε να κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά Δικαιώματα των αποφοίτων των Τμημάτων αυτών.

- Ρυθμίζονται θέματα χρηματοδότησης του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

- Ως προς το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.) ρυθμίζονται θέματα προγραμμάτων σπουδών, διδακτικών συγγραμμάτων, φοιτητικών αδειών, εργασιακά θέματα διδασκόντων, και δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας εκδοτικού οίκου.

- Ρυθμίζονται θέματα διοικήσεως του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) και αναγνώρισης τίτλων σπουδών Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.).

- Ρυθμίζεται το θέμα των εκπαιδευτικών αδειών των καθηγητών των ΑΕΙ που απέχουν τρία έτη από την αφυπηρέτηση.

- Εξορθολογίζεται το καθεστώς των διδασκόντων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας σε σχέση με το έργο που παρέχουν που εκκρεμούσε από το 1994.

- Ρυθμίζονται θέματα χορήγησης στεγαστικού επιδόματος, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης φοιτητών καθώς και θέματα εξεταστικής περιόδου για τους επί πτυχίω φοιτητές.

- Ρυθμίζεται, με ακαδημαϊκά κριτήρια, η δυνατότατα ένταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών.

- Δίνεται η δυνατότητα στα μέλη Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.), που είχαν εκλεγεί και καθυστέρησε ο διορισμός τους λόγω της δημοσιονομικής κατάστασης, να ενταχθούν στον κλάδο του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα.

- Ρυθμίζονται θέματα ένταξης στον κλάδο Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) μονίμων υπαλλήλων και Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) και δίνεται η δυνατότητα στα Τμήματα ένταξης να αποφασίζουν με ακαδημαϊκά κριτήρια. Η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση εκπαιδευτών μη τυπικής εκπαίδευσης.

- Ρυθμίζονται θέματα συμβάσεων μίσθωσης έργου και εργασίας όπως η αναγνώριση προϋπηρεσίας σε αυτοχρηματοδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.

- Διευκρινίζεται το καθεστώς απασχόλησης των ακαδημαϊκών υποτρόφων.

- Ρυθμίζεται το πρόβλημα εκπαιδευτικών των Τ.Ε.Ι. που δικαιώθηκαν με τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις ως προς το πρόβλημα ένταξής τους στο Τ.Ε.Ι.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Γαβρόγλου: Εισαγωγή στα ΑΕΙ και με εξετάσεις

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε την συνέντευξη του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου στην τηλεόραση του "ΣΚΑΪ".




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Από αύριο οι αιτήσεις για τις κατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας

Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή πτυχιούχων ΑΕΙ  με κατατακτήριες εξετάσεις

Δημοσιεύτηκε η Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή οκτώ (8) πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το έτος 2016-2017 με κατατακτήριες εξετάσεις.

Οι οκτώ (8) θέσεις κατανέμονται στις κάτωθι κατηγορίες/πτυχία:

1. Μία (1) θέση Ναυπηγών
2. Μία (1) θέση Δημοσιογραφίας & μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
3. Μία (1) θέση Μετεωρολογίας
4. Μία (1) θέση Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής
5. Μία (1) θέση Νομικής
6. Μία (1) θέση Οικονομικών Επιστημών
7. Μία (1) θέση Μηχανολόγων Μηχανικών
8. Μία (1) θέση Δασολόγων-Δασοπόνων Φυσικού Περιβάλλοντος

Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται από την Πέμπτη 16/02/2017 έως και την Τετάρτη 01/03/2017 σε εργάσιμες ημέρες και από ώρα 09:00΄ έως ώρα 18:00΄, στην έδρα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, Μάτσα 32, Κάτω Κηφισιά Αττικής.

Αναλυτικά η Προκήρυξη και η Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση στους παρακάτω συνδέσμους:


Δείτε επίσης:

Δείτε τη νομοθεσία για τις κατατακτήριες εξετάσεις στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Στο ΣτΕ τέσσερα τμήματα του ΤΕΙ Αθήνας για τις μετεγγραφές φοιτητών - Σε ομηρία οι φοιτητές

Αποτέλεσμα εικόνας για Στο ΣτΕ τέσσερα τμήματα του ΤΕΙ Αθήνας για τις μετεγγραφές φοιτητώνΤα τμήματα επιμένουν να μη δέχονται τις μετεγγραφές λόγω οικονομικής αδυναμίας

Όμηροι” της ανένδοτης ηγεσίας τεσσάρων τμημάτων στο ΤΕΙ Αθήνας είναι 250 φοιτητές, σε συνέχεια του ζητήματος που προέκυψε με τις μετεγγραφές πέραν του ορίου του 15% επί του συνόλου των εισακτέων για φέτος. Η διαδικασία ενστάσεων επί των αρχικών μετεγγραφών έδωσε φέτος τη δυνατότητα σε πάνω από τον μισό φοιτητικό πληθυσμό να μετακινηθεί στις μεγάλες πόλεις. Ως αποτέλεσμα, τα μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα και ΤΕΙ σήμερα “ασφυκτιούν”. Ανάλογες ενστάσεις με τα τμήματα του ΤΕΙ Αθήνας είχαν διατυπώσει και τμήματα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, ωστόσο ύστερα από έκκληση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου και σε συνεννόηση με το υπουργείο για την οικονομική στήριξή τους, αποφάσισαν να εγγράψουν τους φοιτητές.

Ανήμπορα τα τμήματα

Στο ΤΕΙ Αθήνας μόνο το Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων έκανε πίσω. Άλλα τέσσερα (Μηχανικών Πληροφορικής, Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων - κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) πάντως, παρά τη συνάντησή τους με την πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Παιδείας, προσέφυγαν στο ΣτΕ. Τον Απρίλιο, κατά τις πληροφορίες, αναμένονται ασφαλιστικά μέτρα και ώς τότε αρνούνται να γράψουν τους φοιτητές, που θα χάσουν έτσι όλο το πρώτος έτος φοίτησής τους. Ο Κ. Γαβρόγλου με εγκύκλιο τους υποχρεώνει να δεχτούν τα παιδιά, ακόμη κι αν αποφασίσουν να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη. Οι πρόεδροι όμως των τμημάτων αψηφούν την εγκύκλιο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δηλώνοντας πλήρη αδυναμία λειτουργίας με το πρόσθετο βάρος των μετεγγραφών. Από πλευράς υπουργείου έχουν προαναγγελθεί διαδικασίες πειθαρχικού ελέγχου για τις περιπτώσεις αυτές

Σημειωτέον, ήδη έχουν γίνει 5.000 μετεγγραφές φοιτητών, έχουν εγκριθεί 2.000 ενστάσεις και αναμένονται και οι κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές.

Από την έντυπη έκδοση της ΑΥΓΗΣ

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Γαβρόγλου: Οι πανελλαδικές είναι αδιάβλητες αλλά δεν ξέρω αν είναι αντικειμενικές

morfotikwnΗ παρέμβαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων μετά τις τοποθετήσεις εκπροσώπων επιστημονικών φορέων

«Δεν θα ανακεφαλαιώσω. Ήταν πλούσια η συζήτηση. Η δημοκρατία απελευθερώνει αλλά εξαντλεί. Η διαδικασία που επιλέξατε κ. πρόεδρε είναι ιδανική. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Η κοινωνία είναι έτοιμη να ακούσει. Τα πράγματα έχουν φτάσει σε ένα αδιέξοδο. Θα είχε ενδιαφέρον οι ενώσεις μεταξύ σας να κάνετε μία συνάντηση και να μας προτείνετε ένα πρόγραμμα. Όλοι μας- και έχει μεγάλη σημασία αυτό- οι κοινωνικοί φορείς, εσείς, το υπουργείο εκπροσωπούμε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Γι’ αυτό κάνουμε κι αυτές τις συζητήσεις, να δούμε ποιο είναι το δεύτερο βήμα. Οι μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση θέλουν δυο προϋποθέσεις:

Δεσμεύεται όποιος κάνει την πρόταση για μακροπρόθεσμο σχέδιο. Και το δεύτερο, μια μίνιμουμ πολιτική συναίνεση. Χωρίς αυτά δεν μπορεί να γίνει το ο,τιδήποτε. Γνωρίζετε ότι οι δυσκολίες στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι ένας συνδυασμός κοινωνικής αποδοχής, επιμόρφωσης, αυτοαξιολόγησης και κάτι επίσης πολύ σοβαρό, το σοβαρότερο: η αντιμετώπιση των παθογενειών. Ελάχιστοι μιλήσαμε αυτοκριτικά.

Έχουμε ένα απίστευτο κόμπο τον οποίο πρέπει να αρχίσουμε να δούμε πως θα ξελύσουμε. Γνωρίζουμε όλοι ότι έχουμε 180 ειδικότητες. Ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 40 ειδικότητες. Δεν λέω ότι είναι καλύτερο. Με τόσες ειδικότητες όμως δεν βγαίνει πρόγραμμα.

Όντως οι πανελλαδικές είναι αδιάβλητες. Δεν ξέρω αν είναι αντικειμενικές.

Τελειώνω με αυτό που είπα στην αρχή για την πολιτική συναίνεση. Είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Είναι εύκολο μια κυβέρνηση να ζητά συναίνεση. Το μεγάλο βήμα είναι από την αντιπολίτευση. Την περασμένη εβδομάδα ψηφίσαμε ένα νομοσχέδιο και υπήρξαν τοποθετήσεις από πολλά κόμματα που έδειξαν ωριμότητα. Είναι ένα κατόρθωμα της αντιπολίτευσης κι εγώ θέλω να το χαιρετήσω. Το θεωρώ κάτι πάρα πολύ σημαντικό».



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Αλλαγές στην εξέταση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο - Αναλυτικές πληροφορίες

Αποτέλεσμα εικόνας για Αλλαγές στην εξέταση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο - Αναλυτικές πληροφορίεςΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 15/2017 το Προεδρικό Διάταγμα 8/2017 -  Τροποποίηση του Π.Δ. 46/2016 “Αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου”.

Με το νέο αυτό Π.Δ. τροποποιούνται οι διατάξεις του Π.Δ. 46/2016 "Αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου" για την εξέταση μαθημάτων

- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου,

- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία του προγράμματος Γενικής Παιδείας της Β΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου,

- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία της Β’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ' τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (μάθημα Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών)

Πατήστε εδώ για να δείτε το Π.Δ. 8/2017.

Πατήστε εδώ για να δείτε το Π.Δ. 46/2016.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.