Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Συμφωνία Κώστα Γαβρόγλου και Προέδρων των ΤΕΙ για τα τμήματα μεταβατικότητας

400x550 foitites amfitheatroΑφορά 19 τμήματα ΤΕΙ τα οποία επρόκειτο να κλείσουν τον επόμενο χρόνο

Στην Σύνοδο Προέδρων των ΤΕΙ που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 19 Ιανουαρίου 2017, προτάθηκε από τον Υπουργό Παιδείας και έγινε δεκτό από τη Σύνοδο, να υπάρξει σύντομα μία πλήρως αιτιολογημένη πρόταση της Συνόδου, η οποία θα λαμβάνει υπόψη της ακαδημαϊκά κριτήρια και υπάρχοντες δημοσιονομικούς περιορισμούς, ώστε να αποφασιστεί ποια από τα Τμήματα μεταβατικότητας θα μπορούσαν να δεχτούν φοιτητές την επόμενη χρονιά. 

Το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί πως η Σύνοδος Προέδρων έχει στη διάθεση της όλα τα στοιχεία για να προσδιορίσει τις δυνατότητες του κάθε Ιδρύματος ως προς το μέλλον αυτών των Τμημάτων, και να διαμορφώσει μια συνθετική, λελογισμένη και ιεραρχημένη, βάσει προτεραιοτήτων, πρόταση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δείτε τις περσινές προκηρύξεις για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ - Τι γίνεται με τις αντίστοιχες Λιμενικές

Αποτέλεσμα εικόνας για Δείτε τις περσινές προκηρύξεις για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ - Τι γίνεται με τις αντίστοιχες ΛιμενικέςΤο panelladikes24 σας παρουσιάζει σε μία ανάρτηση τις προκηρύξεις για την εισαγωγή σπουδαστών στις:

- Στρατιωτικές Σχολές

- Αστυνομικές Σχολές

- Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας

- Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.

Οι προκηρύξεις αυτές αφορούν την εισαγωγή σπουδαστών στις συγκεκριμένες σχολές μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2016 καθώς ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί αυτές που θα ισχύσουν φέτος.



Προκήρυξη Διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Ανθυποπυραγών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 (Η προκήρυξη για τις Σχολές Πυροσβεστών αφορούσε μόνο τους υποψήφιους ΓΕΛ ενώ φέτος αναμένεται να περιλαμβάνει και τους υποψήφιους ΕΠΑΛ).


Τι γίνεται με το Λιμενικό Σώμα

Αναμένεται να τεθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση και στη συνέχεια να κατατεθεί στη Βουλή, νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής σύμφωνα με το οποίο η εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων, Δοκίμων Υπαξιωματικών και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. θα ρυθμίζεται από τις διατάξεις του Ν. 1351/1983 (Πανελλήνιες Εξετάσεις).

Έρχεται νομοσχέδιο για εισαγωγή στις Σχολές Λιμενικού Σώματος με Πανελλήνιες Εξετάσεις

- Η επεξεργασία του συγκεκριμένου νομοσχεδίου είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου. 

- Δε γνωρίζουμε ακόμα αν η παραπάνω ρύθμιση θα έχει εφαρμογή από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.

Δείτε επίσης: ΒΑΣΕΙΣ 2016 για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Με νέο πόρισμα του ΙΕΠ θα ξεκινήσουν στη Βουλή οι συζητήσεις για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Με νέο πόρισμα του ΙΕΠ θα ξεκινήσουν στη Βουλή οι συζητήσεις για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές ΕξετάσειςΧωρίς απολυτήριο και πανελλαδικές το πόρισμα του ΙΕΠ στη Bουλή - Στη Βουλή μπαίνει το "πόρισμα των πορισμάτων" για το νέο Λύκειο και μεταξύ των ΑΕΙ συζητούνται αναπτυξιακές προοπτικές και μεταπτυχιακά. Για το πρώτο 15νθήμερο του Φεβρουαρίου προγραμματίζεται η παρουσίαση της ενδιάμεσης έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Παιδεία

Χωρίς τις προτάσεις για το Εθνικό Απολυτήριο και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατατίθεται στους βουλευτές το πόρισμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την αναμόρφωση του Λυκείου. Εκτός νέου απροόπτου, την Τετάρτη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα γίνει η εισήγηση του “πορίσματος των πορισμάτων” (που προέκυψαν κατά τη διεξαγωγή του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία πέρυσι). Στόχος είναι μέσα στο επόμενο δίμηνο να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για την εκκίνηση των μεταρρυθμιστικών αλλαγών στο Λύκειο, που θα αλλάξουν τόσο τη δομή και τη φυσιογνωμία του, όσο και το περιεχόμενο των παρεχόμενων γνώσεων (κυρίως μέσα από την αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών).

Το αρχικό πόρισμα

Η αρχική πρόταση του ΙΕΠ, που αποκάλυψε την περασμένη Τρίτη η “Α”, περιλάμβανε την καθιέρωση 11ετούς υποχρεωτικής εκπαίδευσης, που θα σταματά στην Α΄ Λυκείου, κοινή Α' τάξη στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια με πολυκλαδικό χαρακτήρα και σταδιακή επέκταση της πολυκλαδικότητας στο διετές Λύκειο, δραστικό περιορισμό των μαθημάτων, εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τον μέσο όρο 4 πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων (χωρίς συντελεστές βαρύτητας), επένδυση στις επιλογές των μαθητών. Το πόρισμα πρότεινε απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου με τον βαθμό των 4 μαθημάτων (ενδεικτικά, 80% μέσω ενδοσχολικών εξετάσεων και 20% μέσω Πανελλαδικών).

Το πόρισμα που πάει στη Βουλή

Η τελική μορφή του πορίσματος που θα φτάσει στη Βουλή αφήνει εκτός τους σχεδιασμούς για το απολυτήριο και τις Πανελλαδικές ύστερα από αντιδράσεις εκπαιδευτικών κύκλων, τόσο για την “εκ νέου εισαγωγή των Πανελλαδικών στο Λύκειο”, όσο και για τις απορίες που δημιουργήθηκαν για το αν τελικά το Εθνικό Απολυτήριο θα μετράει στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η “Α” επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΙΕΠ Γ. Κουζέλη, που διευκρίνισε ότι ουδέποτε στην πρόταση του ΙΕΠ δεν γινόταν αναφορά στην προσμέτρηση του Εθνικού Απολυτηρίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια. Κατά την πρώτη εκδοχή του πορίσματος, η εισαγωγή στην Τριτοβάθμια προβλεπόταν να γίνεται με τον μέσο όρο τής βαθμολογίας των μαθημάτων που εξετάζονταν -μόνο- πανελλαδικά. Σε κάθε περίπτωση πάντως η εν λόγω πρόταση δεν θα φτάσει, για την ώρα, στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ώστε η συζήτηση να εστιάσει στο Λύκειο...

Σταθερή η πολυκλαδικότητα

Εδώ παραμένει η πρόταση περί πολυκλαδικότητας, κατά την οποία θα υπάρχει ενιαίος κορμός στην Α' τάξη των Γενικών Λυκείων και των Επαγγελματικών Λυκείων και προοδευτικά θα αυξάνεται η δυνατότητα των μαθητών να επιλέγουν μέσα από σειρά μαθημάτων (και επαγγελματικοτεχνικών) στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, διατυπώνεται η πρόταση να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των υποχρεωτικών μαθημάτων, τα οποία σταδιακά θα μειώνονται, ενώ στόχος είναι τα μαθήματα να διδάσκονται εντός ευρύτερων επιστημονικών ενοτήτων. Η πρόταση περιλαμβάνει να μεταβληθεί σταδιακά ο τρόπος αξιολόγησης και να ενταθεί η παρουσία των εργασιών στη σχολική ζωή.

Από την έντυπη έκδοση της ΑΥΓΗΣ

Δείτε επίσης: Την Τετάρτη 25/1 θα συζητηθούν στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Την Τετάρτη 25/1 θα συζητηθούν στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Την Τετάρτη 25/1 θα συζητηθούν στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Την Τετάρτη 25/01/2017 και ώρα 16.00 έχει οριστεί η συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής με θέμα ημερήσιας διάταξης: ''Αναβάθμιση του Λυκείου - Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Προγραμματισμός''.

Σημειώνεται ότι και την προηγούμενη εβδομάδα είχαν οριστεί συνεδριάσεις της συγκεκριμένης επιτροπής χωρίς όμως τελικά να πραγματοποιηθούν. 

Η συνεδρίαση αυτή αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη των συζητήσεων στο τελικό στάδιο για τις εξαγγελθείσες αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις πριν την παρουσίαση του σχεδίου που θα τεθεί προς συζήτηση και ψήφιση από τη Βουλή.

Δείτε επίσης:









Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Συνέντευξη Γαβρόγλου για αλλαγές στο Λύκειο και Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Γαβρόγλου παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη στην εκπομπή ''ΒΟΥΛΗΣ ΒΗΜΑ'' του τηλεοπτικού καναλιού της Βουλής.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τις θέσεις του κ. Γαβρόγλου για τις αλλαγές στο Λύκειο και τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα τρέχοντα θέματα των ΑΕΙ κ.ά.


Δείτε επίσης:








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Τι γίνεται με τα αποτελέσματα των κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφών φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα των κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφών φοιτητώνΜετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με τα αποτελέσματα εξέτασης των αιτήσεων για κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφών φοιτητών, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

- μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί έως και τις 14 Οκτωβρίου 2016. Δείτε εδώ.

26/1/2016 - Νέα εξέλιξη - Αποτελέσματα των κατ’ εξαίρεση μετεγγραφών για τους αιτούντες έως και τις 25 Οκτωβρίου 2016

- το ΥΠΠΕΘ δεν έχει κάνει καμία επίσημη ενημέρωση για την εξέλιξη εξέτασης των υπόλοιπων αιτήσεων που έχουν υποβληθεί.

- έχει ανακοινωθεί ότι τα υπόλοιπα αποτελέσματα θα αναρτώνται και θα ανακοινώνονται τμηματικά. Στην εξέταση των φακέλων τηρείται αυστηρά η σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής τους.

- από το ΥΠΠΕΘ πληροφορείται ότι η επιτροπή εξέτασης των αιτήσεων για κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφών φοιτητών συνεχίζει να συνεδριάζει χωρίς όμως να είναι θέση να κάνει ακόμα ανακοινώσεις ή να καθορίζει το χρονικό όριο που θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για το μεγάλο όγκο αιτήσεων που έχει υποβληθεί εντός της προθεσμίας.

- οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές θα πρέπει να ελέγχουν το email τους και να επισκέπτονται την ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΠΕΘ για τις μετεγγραφές για να διαπιστώσουν αν υπάρχει κάποια προσωποποιημένη πληροφόρηση.

- το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Υπενθυμίζεται ότι αίτηση για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής δύναται να υποβληθεί και μετά τη λήξη της προθεσμίας (έχει λήξει για φέτος), μόνο αν ο λόγος που επικαλείται ο αιτών προέκυψε μεταγενέστερα. Τα κριτήρια για χορήγηση μετεγγραφής που ορίζονται στην παράγραφο 7 του άρθρου 21 του Ν. 4332/2015 δεν συνιστούν λόγο για χορήγηση κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφής. Τα συγκεκριμένα κριτήρια είναι αυτά που μοριοδοτούνται για τις γενικές Μετεγγραφές Φοιτητών, όπως το χαμηλό εισόδημα, η πολυτεκνία, η τριτεκνία κτλ. που περιγράφονται αναλυτικά στην παράγραφο 7 του άρθρου 21 του Ν. 4332/2015.

Αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής - Δείτε όσα ισχύουν

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Πληροφορίες για τους υποψήφιους φοιτητές ΑΕΙ που σχετίζονται με την Πληροφορική

Οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων το οποίο συνεχώς διευρύνεται και εξειδικεύεται με αποτέλεσμα να υπάρχουν σήμερα τέσσερα κύρια αντικείμενα σπουδών πληροφορικής τα οποία συναντάει ο υποψήφιος φοιτητής: 

- Επιστήμη Υπολογιστών, 

- Μηχανική Υπολογιστών, 

- Τηλεπικοινωνίες, και 

- Πληροφοριακά Συστήματα

Για να δείτε αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με την ιστοσελίδα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αναβλήθηκε η σημερινή συζήτηση στη Βουλή για τις αλλαγές στο Λύκειο

Αποτέλεσμα εικόνας για Αναβλήθηκε η σημερινή συζήτηση στη Βουλή για τις αλλαγές στο ΛύκειοΑναβλήθηκε (πιθανόν για την Τρίτη) η προγραμματισμένη για σήμερα συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής με θέμα την ''Αναβάθμιση του Λυκείου και την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη επιτροπή θα έχει στη διάθεσή της και το τελικό πόρισμα που συντάχθηκε από τους επιστήμονες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Επίσκεψη του Κώστα Γαβρόγλου στο Ι.Ε.Π.

gavr 550x400Την Τρίτη 17/01/2017 ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γ. Παντής πραγματοποίησαν προγραμματισμένη επίσκεψη στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και συνεργάστηκαν με στελέχη του Ι.Ε.Π.

Στη συνέχεια ακολούθησε ομιλία των κκ. Γαβρόγλου και Παντή στα στελέχη και τους υπαλλήλους του Ι.Ε.Π., στην οποία ο Υπουργός και ο Γενικός Γραμματέας εξέθεσαν τις κεντρικές επιλογές και τον σχεδιασμό των δράσεων του Υπουργείου, καθώς και το πλαίσιο της συνεργασίας με το Ι.Ε.Π.

Ενίσχυση του θεσμικού ρόλου του Ι.Ε.Π.

Συγκεκριμένα, ο Υπουργός επεσήμανε τη σημασία που έχει η ενίσχυση του θεσμικού ρόλου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την αναγκαιότητα να διατηρεί το Ι.Ε.Π. την ανεξαρτησία του. Αναφορικά με τον θεσμικό ρόλο του Ι.Ε.Π. ο Γενικός Γραμματέας κ. Παντής ανέφερε ότι υπάρχει βούληση να ενισχυθούν διοικητικά εκ μέρους του Υπουργείου οι παρεμβάσεις του Ι.Ε.Π. ακόμα και μέσω νομικών ρυθμίσεων που θα αναδείξουν τον ρόλο του. Πρόσθεσε ότι οι ανάγκες του Ι.Ε.Π. σε θέματα ΕΣΠΑ έχουν μπει σε προτεραιότητα και, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «περιμένουμε από εσάς παραδοτέα».

Αλλαγές στο Λύκειο - Αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών

Ο Υπουργός αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που έλαβε η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και το Γυμνάσιο καθώς και τη μεταρρύθμιση του Λυκείου, η οποία είναι σε εξέλιξη. Όπως ανέφερε, κανείς δεν μπορεί να υπερασπιστεί το υπάρχον σύστημα το οποίο προκαλεί τραύματα στον ψυχισμό των μαθητών και τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια στο δημόσιο λόγο όσον αφορά στα προβλήματα του υπάρχοντος συστήματος, η λύση των οποίων συνδέεται με την αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών.

Επιτροπή για τα οικονομικά της Εκπαίδευσης

Στη συνέχεια, ο Υπουργός αναφέρθηκε στη σύσταση Επιτροπής, αντικείμενο της οποίας θα είναι η μελέτη των οικονομικών της εκπαίδευσης. Η Επιτροπή αυτή θα πρέπει να δεσμευτεί ότι θα καταλήξει σε αριθμούς, τουλάχιστον όσον αφορά τις ανελαστικές δαπάνες και θα επιτρέψει τον σχεδιασμό μιας πολιτικής που θα έχει ρεαλιστικό βάθος. Η αναγκαιότητα της Επιτροπής αυτής προκύπτει, μεταξύ άλλων, και από το γεγονός ότι στα οικονομικά της εκπαίδευσης εμπλέκονται και άλλοι φορείς, όπως οι Δήμοι, οι οποίοι έχουν την ευθύνη των κτιριακών υποδομών. Το τελευταίο αυτό αποτελεί σοβαρό ζήτημα γιατί είναι εξαιρετικής σπουδαιότητας «τα σχολεία μας να είναι φιλόξενα και όχι γκρίζοι χώροι που γίνονται ακόμα πιο γκρίζοι».

Επιμόρφωση - Αυτοαξιολόγηση

Το ζήτημα της Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών είναι ένα από τα σημαντικά μελήματα του Υπουργείου και θα πρέπει να καταρτιστεί ένα σχετικό σχέδιο που θα είναι διεξοδικό και το οποίο θα πείθει την κοινωνία.

Αναφορικά με το ζήτημα της Αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης και της Αυτοαξιολόγησης ο Υπουργός ανέφερε ότι η Αξιολόγηση είναι ένας τρόπος να γνωρίσει η κοινωνία τις καλές πρακτικές και, παράλληλα, μέσω της Αυτοαξιολόγησης να αξιολογηθεί η τήρηση των υποχρεώσεων της Πολιτείας.

Ο Υπουργός ανέφερε ότι σύνθημα του Υπουργείου θα πρέπει να είναι το «Πρώτα ο εκπαιδευτικός», διότι η ανάδειξη του ρόλου του συντελεί τόσο στο καλό τον μαθητών όσο και των γονέων. Η αναφορά στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού ως κοινωνικού λειτουργήματος είναι κάτι που δεν συναντάμε σε νομοθεσίες άλλων κρατών και, άρα, πρόκειται για ένα ελληνικό πλεονέκτημα προς αξιοποίηση.

Συναίνεση

Κεντρικό ζήτημα στο σύνολο της σύντομης ομιλίας του Υπουργού ήταν αυτό της συναίνεσης, δηλαδή του συντονισμού των μεταρρυθμίσεων που εισηγείται το Υπουργείο με ό,τι λέει η κοινωνία. Επίσης, όσον αφορά τη συναίνεση μεταξύ κομμάτων, ανέφερε ότι πρόκειται για πολιτική και όχι ιδεολογική συμφωνία. Ιδεολογικά μπορεί να υπάρχουν διαφορές, πολιτικά όμως θα πρέπει να υπάρχει σύγκλιση, διότι πρέπει να υπάρξει μια αφετηρία διαλόγου με κριτήριο το τι είναι παιδαγωγικά σωστό.

Με τη σειρά του ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. κ. Γ. Κουζέλης ανέφερε ότι όλα τα σημεία της ομιλίας του Υπουργού αποτελούν υποχρεώσεις του Ι.Ε.Π. Συγκεκριμένα, το πόρισμα για το Λύκειο έχει ήδη κατατεθεί και θα συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, έχουν συσταθεί Επιτροπές για την Αξιολόγηση και την Επιμόρφωση, ενώ τα Προγράμματα Σπουδών και η Αρχική Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελούν προτεραιότητες στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Ι.Ε.Π.

Τέλος, ο Υπουργός, ο Γενικός Γραμματέας και ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. εξέφρασαν την επιθυμία και τη βούληση για ακόμα πιο στενή συνεργασία και δια ζώσης ανταλλαγή.

Δείτε επίσης:







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Επίδομα σε χιλιάδες φοιτητές ΑΕΙ για ίντερνετ - Δείτε την απόφαση




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.