Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Τη Δευτέρα ανακοινώνονται οι ειδικότητες και η έναρξη αιτήσεων στα Δ.ΙΕΚ

Αποτέλεσμα εικόνας για αιτησεις εγγραφης σπουδαστων σε δημοσια ιεκ 2015-2016Οι ανακοινώσεις από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης για τις ειδικότητες και τις αιτήσεις των υποψήφιων καταρτιζομένων στα Δ.ΙΕΚ και στις ΣΕΚ θα γίνουν τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για ΙΕΚ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μετεγγραφές φοιτητών 2015 - Στις 5 με 6 Οκτωβρίου η εγκύκλιος

Αποτέλεσμα εικόνας για η εγκύκλιος για τις μετεγγραφές φοιτητών 2015Η υπουργός Παιδείας κ. Φρόσω Κιάου δήλωσε ότι η εγκύκλιος για τις μετεγγραφές φοιτητών 2015 υπολογίζεται να δημοσιευτεί στις 5 με 6 Οκτωβρίου και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των εγγραφών των πρωτοετών φοιτητών.

Χρονοδιάγραμμα εγγραφών πρωτοετών φοιτητών

Υπενθυμίζεται ότι οι προεγγραφές των πρωτοετών φοιτητών έχουν ξεκινήσει και θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου ενώ έως τις 22 Σεπτεμβρίου οι προεγγραφέντες επιτυχόντες οφείλουν να αποστείλουν στη γραμματεία του τμήματος επιτυχίας με ταχυμεταφορά (courier) ή αυτοπροσώπως τη συγκεκριμένη αίτηση προεγγραφής και τα υπόλοιπα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τέλος, οι γραμματείες των σχολών θα ελέγχουν τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά, μια διαδικασία που σύμφωνα με την υπηρεσιακή υπουργό Παιδείας αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλος Σεπτεμβρίου.

Τι θα γίνει με τις μετεγγραφές των φοιτητών των Αρχιτεκτονικών Σχολών ΕΜΠ και ΑΠΘ

Η κ. Κιάου διαβεβαίωσε ότι οι μετεγγραφές των συγκεκριμένων φοιτητών θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα αναφέροντας μάλιστα ότι ο έλεγχος των αιτήσεων από το υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται σε τελική φάση και εντός των ημερών θα αποσταλούν στο ΥΠΟΠΑΙΘ.

Σημαντική παράμετρος

Έως το τέλος του μήνα Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει αναλάβει η νέα ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ που θα προκύψει με τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου. Ελπίζουμε να μην αλλάξει κάτι στον παραπάνω προγραμματισμό.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Καλή σχολική χρονιά από το panelladikes24

Αποτέλεσμα εικόνας για Καλή σχολική χρονιάΤο panelladikes24 εύχεται σε όλους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Yποβολή αιτήσεων υποψηφίων μαθητών σε συμπληρωματικές ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του ΟΑΕΔ για το σχολικό έτος 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για επας οαεδ ειδικοτητες αιτησεις 2015Από τον ΟΑΕΔ ανακοινώνεται, ότι υποβάλλονται αιτήσεις υποψηφίων μαθητών σε συμπληρωματικές ειδικότητες των ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του Οργανισμού για το σχολικό έτος 2015-16 από 10/09/2015 έως και 18/09/2015.

Επίσης συνεχίζονται οι εγγραφές έως και τις 18/09/2015 στις ειδικότητες που διαθέτουν κενές θέσεις έως τη συμπλήρωση του απαιτούμενου αριθμού μαθητών, σύμφωνα με τις υπ΄αριθμ.50153/22-09-2015 και 68599/10-09-2015 εγκυκλίους εισαγωγής μαθητών στις ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του Οργανισμού για το σχολικό έτος 2015-16.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω σχετικά αρχεία.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Άνοιξε η ηλεκτρονική εφαρμογή προεγγραφής των πρωτοετών φοιτητών 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Άνοιξε η ηλεκτρονική εφαρμογή προεγγραφής των πρωτοετών φοιτητών 2015-2016
Φέτος πρώτη φορά, για τις εγγραφές των επιτυχόντων τίθεται σε λειτουργία το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής προεγγραφής και της ταχυδρομικής αποστολής των δικαιολογητικών εγγραφής, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στα τμήματα επιτυχίας. Με αυτόν τον τρόπο η διαδικασία εγγραφής εκσυγχρονίζεται και απλοποιείται.

Αναλυτικά μέσα σε ορισμένο διάστημα, η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων περιλαμβάνει πλέον τα εξής στάδια:

- Στην προθεσμία 10-17 Σεπτεμβρίου 2015, οι επιτυχόντες μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr οφείλουν να επισκεφθούν την ειδική εφαρμογή προεγγραφής, να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση προεγγραφής τους. Για την είσοδό τους στην εφαρμογή θα καταχωρίζουν τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) που χρησιμοποίησαν στο μηχανογραφικό δελτίο. Οι σχολικές μονάδες θα υποστηρίξουν τους επιτυχόντες για την επαναδημιουργία password.

- Αμέσως, και ως 22 Σεπτεμβρίου 2015 (ταχυδρομική σφραγίδα), οι προεγγραφέντες επιτυχόντες οφείλουν να αποστείλουν στη γραμματεία του τμήματος επιτυχίας με ταχυμεταφορά (courier) ή αυτοπροσώπως τη συγκεκριμένη αίτηση προεγγραφής και τα υπόλοιπα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν αναφέρονται και στην εφαρμογή (βλέπε ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ) και εκτυπώνονται και στο τέλος της ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗΣ.

- Πάνω στο φάκελο που θα στείλει στο τμήμα επιτυχίας, ο επιτυχών θα γράψει τα πλήρη στοιχεία του, δηλαδή
* όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο
* τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου (από το καρτελάκι ή από τη Βεβαίωση Πρόσβασης)
* τον αριθμό πρωτοκόλλου της ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗΣ (βλέπε πάνω δεξιά στην 1η σελίδα της εκτυπωμένης ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗΣ).

- Οι ταχυδρομικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα όλων των τμημάτων έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή προεγγραφής (βλέπε ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ/ΣΧΟΛΗΣ).





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ηλεκτρονικές εγγραφές σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ από 10 μέχρι 17 Σεπτεμβρίου 2015 - Έως 22 Σεπτεμβρίου η αποστολή των δικαιολογητικών

dt img 1
Δείτε την εγκύκλιο με τις ημερομηνίες και τα δικαιολογητικά στο τέλος της ανάρτησης

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) ή από τα ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄& Β΄) για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 θα γίνουν από 10 Σεπτεμβρίου μέχρι και 17 Σεπτεμβρίου 2015.

Φέτος πρώτη φορά, για τις εγγραφές των επιτυχόντων τίθεται σε λειτουργία το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής προεγγραφής και της αποστολής των δικαιολογητικών εγγραφής, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στα τμήματα επιτυχίας. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιτυχόντες απαλλάσσονται από το κόστος της μετακίνησής τους και η διαδικασία εγγραφής εκσυγχρονίζεται και απλοποιείται.

Αναλυτικά μέσα σε συνολικό διάστημα 10-22 Σεπτεμβρίου, η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων περιλαμβάνει πλέον τα εξής στάδια:

- Στο διάστημα 10-17 Σεπτεμβρίου 2015, οι επιτυχόντες μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr οφείλουν να επισκεφθούν την ειδική εφαρμογή προεγγραφής, να συμπληρώσουν και υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση προεγγραφής τους. Για την είσοδό τους στην εφαρμογή θα καταχωρίζουν τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) που χρησιμοποίησαν στο μηχανογραφικό δελτίο. Αν χρειαστεί, οι σχολικές μονάδες θα υποστηρίξουν τους επιτυχόντες για την επαναδημιουργία password, σε περίπτωση που δεν τον θυμούνται. 

- Αμέσως, και ως 22 Σεπτεμβρίου 2015 (ταχυδρομική σφραγίδα), οι προεγγραφέντες επιτυχόντες οφείλουν να αποστείλουν στη γραμματεία του τμήματος που πέτυχαν με ταχυμεταφορά (courier) ή αυτοπροσώπως τη συγκεκριμένη αίτηση προεγγραφής και τα υπόλοιπα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Οι ταχυδρομικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα όλων των τμημάτων θα έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή προεγγραφής. 

- Τέλος, η γραμματεία του τμήματος ή σχολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής, ελέγχει και αντιπαραβάλλει τα δικαιολογητικά που απέστειλαν οι εισαγόμενοι με τον ονομαστικό πίνακα επιτυχόντων και με τον πίνακα των εισαγομένων που υπέβαλαν ηλεκτρονική αίτηση, που θα έχουν αποσταλεί ηλεκτρονικά από το ΥΠΟΠΑΙΘ. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής και για εξαιρετικές περιπτώσεις, η γραμματεία δύναται αιτιολογημένα να ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά από τους εισαγομένους. 

Αμέσως μετά την ηλεκτρονική προεγγραφή, και πάντα μέσα στο διάστημα 10-22 Σεπτεμβρίου οι επιτυχόντες πρέπει να αποστείλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τα δικαιολογητικά αναφέρονται αναλυτικά και στην ηλεκτρονική εφαρμογή και στη σχετική εγκύκλιο, που είναι συνημμένη στο παρόν Δελτίο Τύπου.

Η ανωτέρω προθεσμία 10-22 Σεπτεμβρίου 2015, είναι αποκλειστική και δεσμευτική και ισχύει για την εγγραφή των εισαγομένων με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για τους οποίους θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική προεγγραφή.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι εισαχθέντες μπορούν να απευθύνονται στις Γραμματείες των οικείων τμημάτων.

Στην ίδια προθεσμία θα ολοκληρωθεί και η εγγραφή των εισαγομένων στις θέσεις εισακτέων πέραν του καθορισθέντος αριθμού εισακτέων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, μετά από συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, για τους οποίους επίσης θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική προεγγραφή.

Η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού καθώς και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης θα ορισθεί και θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις σχολές. Οι ιδιώτες επιτυχόντες στις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας θα εγγραφούν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Τέλος, επισημαίνεται ιδιαίτερα, ότι οι νεοεισαχθέντες πρέπει να φροντίσουν για την έγκαιρη εγγραφή τους μέσα στις παραπάνω προθεσμίες, τόσο δηλαδή για την υποχρεωτική ηλεκτρονική τους προεγγραφή 10-17 Σεπτεμβρίου μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, όσο και για την αποστολή των δικαιολογητικών τους μέχρι 22 Σεπτεμβρίου, που είναι και η καταληκτική ημερομηνία της όλης διαδικασίας εγγραφών.

Το ίδιο διάστημα 10-17 Σεπτεμβρίου θα εγγραφούν και οι εισαγόμενοι από ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ με διάκριση σε επιστημονικές Ολυμπιάδες. Τις επόμενες ημέρες θα γίνουν και οι εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία των αλλοδαπών-αλλογενών και αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής. Γι αυτές τις 2 κατηγορίες ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ η ηλεκτρονική προεγγραφή, αλλά η εγγραφή θα γίνει όπως πέρυσι και θα ακολουθήσει ξεχωριστή εγκύκλιος.

Είναι ευνόητο ότι όλες οι ανωτέρω διαδικασίες εγγραφής ολοκληρώνονται είτε από τον ίδιο τον επιτυχόντα ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο. Τέλος, υπενθυμίζεται ότι υποψήφιος που έχει εγγραφεί σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δεν μπορεί να εγγραφεί στη νέα σχολή ή στο τμήμα εισαγωγής του, αν δεν διαγραφεί προηγουμένως από την σχολή ή το τμήμα, στο οποίο είναι εγγεγραμμένος.

Για την εγκύκλιο εγγραφών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με ηλεκτρονική προεγγραφή πατήστε εδώ.

Δείτε το ΦΕΚ Β΄ 1882/2015 με τις αποφάσεις για τις εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Β΄ κατανομής θέσεων Ελλαδιτών 2015





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων για το έτος 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για εφαρμογή Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων για το έτος 2015
Από την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015 έως και την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015 οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά το Μηχανογραφικό τους Δελτίο (Μ.Δ.) στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/.

Οι υποψήφιοι πριν τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού τους Δελτίου οφείλουν να μελετήσουν τις Οδηγίες που συνοδεύουν το Βοηθητικό Έντυπο Μηχανογραφικό για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2015 που έχει αναρτηθεί στο σύνδεσμο «Χρήσιμες Πληροφορίες» στο μενού της παρούσας εφαρμογής, προκειμένου να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις της κατηγορίας τους, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τις ιδιαίτερες απαιτήσεις ορισμένων τμημάτων.

Επίσης, οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν το Εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής που έχει αναρτηθεί στο σύνδεσμο «Οδηγίες Χρήσεις» στο μενού της παρούσας εφαρμογής, προκειμένου να συμπληρώσουν σωστά το Μηχανογραφικό τους Δελτίο. Επισημαίνουμε ότι ο κάθε υποψήφιος πρέπει πρώτα να ολοκληρώσει στην ηλεκτρονική εφαρμογή την «Εγγραφή Υποψηφίου» ώστε να μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει «Είσοδος Υποψηφίου» και να προχωρήσει στη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού του Δελτίου.

Ο υποψήφιος οφείλει να μελετήσει διεξοδικά όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου και να ακολουθήσει πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη συμπλήρωσή του. Θα πρέπει επομένως να επισκέπτεται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/ να μελετά το Μηχανογραφικό Δελτίο και αφού συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, σε πρώτο στάδιο να κάνει κάποιες επιλογές (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ), εφόσον δεν είναι ακόμη σίγουρος για τις προτιμήσεις του. Στη συνέχεια, θα μπορεί να τροποποιεί (εφόσον το επιθυμεί) το προσωρινό Μ.Δ. ή και να προχωρήσει τελικά στην οριστική υποβολή του (ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ). Με την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ το Μηχανογραφικό Δελτίο αποκτά πλέον αριθμό πρωτοκόλλου και ο υποψήφιος πρέπει αυτό το οριστικοποιημένο Μ.Δ. να το εκτυπώσει (προτείνεται πριν την εκτύπωση να το αποθηκεύσει και στον υπολογιστή του, καθώς και την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση που εμφανίζει το σύστημα). Τη διαδικασία της ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ μπορεί να την επαναλάβει όσες φορές επιθυμεί μέχρι την οριστική υποβολή του Μηχανογραφικού του Δελτίου. Μετά όμως την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, που πρέπει να γίνει μέσα στην προθεσμία, ο υποψήφιος δεν μπορεί να αλλάξει το Μ.Δ.

Για το λόγο αυτό, πριν την οριστική ηλεκτρονική υποβολή και αποστολή των σχετικών εντύπων του, πρέπει να ελέγξει ότι τα στοιχεία και οι επιλογές του καταχωρήθηκαν και εκτυπώθηκαν ορθά.

Επίσης, δυνατότητα τροποποίησης δεν υπάρχει ούτε μετά την ταχυδρομική αποστολή και έγκυρο θεωρείται το Μ.Δ. κάθε υποψηφίου που φέρει την υπογραφή του και έχει σταλεί με ταχυμεταφορά (COURIER) μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία, δηλαδή μέχρι Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015.

Ο υποψήφιος αφού συμπληρώσει προσεκτικά στα πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας τα στοιχεία που αφορούν το Μηχανογραφικό του Δελτίο, θα πρέπει να το εκτυπώσει, να το επανελέγξει και να το υπογράψει σε όλες τις σελίδες.

Ο υποψήφιος εκτυπώνει και την Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986, όπως εμφανίζεται προσυμπληρωμένη από την ηλεκτρονική εφαρμογή και την υπογράφει.

Οι υποψήφιοι μετά την ηλεκτρονική υποβολή (με καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την 16η Σεπτεμβρίου 2015) αποστέλλουν:

Μόνο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER) προς το:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
«ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ»
ΤΜΗΜΑ Α΄ γρ. 0090,
Ανδ. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα

με την ένδειξη:
Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2015

τα εξής δικαιολογητικά:
- ένα (1) υπογεγραμμένο αντίγραφο του Μηχανογραφικού του Δελτίου (ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ),
- ένα (1) υπογεγραμμένο αντίγραφο της προαναφερθείσας Υπεύθυνης Δήλωσης (ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ),
- ένα (1) φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
- ένα (1) φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου,
- ένα (1) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου,
- σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και η πρωτότυπη εξουσιοδότηση.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΙΣΘΕΙΣΑΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Μετά την καταληκτική ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτοί εκπρόθεσμοι φάκελοι.

Τηλέφωνα επικοινωνίας για ερωτήσεις σχετικά με την ηλεκτρονική συμπλήρωση 210-3442688, 3442690 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (09:00π.μ. - 13.00μ.μ.).



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Ελλαδιτών Υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το 2015-16

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Ελλαδιτών Υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το 2015-16Η Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας (ΥΣΦΜ) του Πανεπιστημίου Κύπρου ανακοινώνει πιο κάτω τα αποτελέσματα των Ελλαδιτών υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16

Οι επιτυχόντες Ελλαδίτες φοιτητές και φοιτήτριες θα πρέπει να συμπληρώσουν το έντυπο εγγραφής το οποίο μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας www.ucy.ac.cy/fmweb επιλέγοντας το σύνδεσμο ΄Ανακοινώσεις΄ και να το καταθέσουν μαζί με τα αναγκαία επισυναπτόμενα (απολυτήριο Λυκείου, αντίγραφο πολιτικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και αντίγραφο της ιατρικής ασφαλιστικής κάλυψης (Εurocard)) στην Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας (ΥΣΦΜ) στην Πανεπιστημιούπολη, το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν στην πιο πάνω ιστοσελίδα και τηλεφωνικώς: 00357 22 89 4021. 

Οι εγγραφές στα μαθήματα θα γίνουν ταυτόχρονα με την κατάθεση του εντύπου εγγραφής. Σημειώνεται πως τα μαθήματα έχουν αρχίσει σήμερα Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015.

Δείτε εδώ πληροφορίες για Αιτήσεις για Διαμονή στη Φοιτητική Εστία του Πανεπιστημίου Κύπρου και τις Βάσεις 2015 για τα τμήματα του Πανεπιστημίου Κύπρου.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αμοιβαίες Μετεγγραφές φοιτητών - Προϋποθέσεις και δικαιολογητικά - Δείτε την απόφαση που υπάρχει

Αποτέλεσμα εικόνας για Αμοιβαίες Μετεγγραφές φοιτητών - Προϋποθέσεις και δικαιολογητικά - Δείτε την απόφαση που υπάρχει
Πέρσι εκδόθηκε η υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β' 3573/2014 ''Ρύθμιση θεμάτων για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής στα ΑΕΙ'' που καθόριζε τη διαδικασία των αμοιβαίων μετεγγραφών φοιτητών για τη συγκεκριμένη χρονιά αλλά και τις επόμενες. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια άλλη απόφαση.

Τι ανέφερε αυτή η απόφαση

Άρθρο 1 
1. Οι φοιτητές σε Σχολές ή Τμήματα των Ιδρυμάτων Ανωτάτης Εκπαίδευσης, δύνανται να αιτηθούν αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής χωρίς τον περιορισμό εισοδηματικού κριτηρίου ή κριτηρίου ποσόστωσης, εφόσον φοιτούν σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ. Η αμοιβαία μεταφορά θέσης δεν επιτρέπεται από και προς Πανεπιστήμια και ΤΕΙ των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης
2. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις ορίζεται ότι η αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής δύναται να πραγματοποιηθεί σε αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα (δείτε εδώ), υπό την προϋπόθεση εγγραφής στο ίδιο εξάμηνο σπουδών

Άρθρο 2 Διαδικασία υποβολής αιτήσεων 
1. Έως την 31η Ιανουαρίου 2015, για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, οι δύο φοιτητές που ενδιαφέρονται για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής υποβάλουν κοινή αίτηση στις αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα, υπό την προϋπόθεση εγγραφής των δύο φοιτητών στο ίδιο εξάμηνο σπουδών. 
2. Για τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη η κοινή αίτηση της παραγράφου 1 υποβάλλεται από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Σεπτεμβρίου

Άρθρο 3 Απαραίτητα δικαιολογητικά 
1) Βεβαίωση εγγραφής του Τμήματος προέλευσης
2) Κοινή αίτηση των δύο ενδιαφερομένων φοιτητών για μεταφοράς θέσης εισαγωγής, η οποία υποβάλλεται στις Αντίστοιχες Σχολές / Τμήματα των Α.Ε.Ι. 

Άρθρο 4 Διαδικασία έγκρισης 
1. Η διαδικασία της αμοιβαίας μεταφοράς θέσης εισαγωγής της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται έως την 27η Φεβρουαρίου 2015 με την ανακοίνωση των αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/ Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α. 
2. Η διαδικασία μεταφοράς θέσης για την παράγραφο 2 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α., η οποία εκδίδεται έως 20 Οκτωβρίου εκάστου ακαδημαϊκού έτους. 
3. Η εγγραφή των δικαιούχων θα πραγματοποιηθεί από τις Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων Υποδοχής, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι προσκομίσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης διαγραφής τους από το Τμήμα προέλευσης. 
3. Η Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης υποχρεούται να αποστείλει υπηρεσιακά το φάκελο του φοιτητή, όπου περιλαμβάνεται και η βεβαίωση διαγραφής του. 

Άρθρο 5 Διαδικασία Αιτήσεων Θεραπείας 
Οι αιτούντες δικαιούνται να υποβάλλουν Αίτηση Θεραπείας εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση των αποφάσεων των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4 της παρούσης. 

Άρθρο 6 Αναγνώριση μαθημάτων 
Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του Ν. 4115/2013 (ΦΕΚ 24 Α΄) για την αναγνώριση μαθημάτων

Άρθρο 7 Έναρξη ισχύος 
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Πώς μπορώ να βρω φοιτητή για αμοιβαία μετεγγραφή

Το panelladikes24 είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια από τις 23 Σεπτεμβρίου 2014 να οργανώσει τους φοιτητές που επιθυμούν αμοιβαία μετεγγραφή ώστε να μπορέσουν να βρουν κάποιο ενδιαφερόμενο φοιτητή για να κάνουν τη μετεγγραφή αυτή.

Δείτε την ανάρτηση αυτή όπου στην περιοχή των σχολίων υπάρχουν πολλά αιτήματα για αμοιβαία μετεγγραφή φοιτητών όπως και άλλες.




Πλέον, και στην ανάρτηση αυτή μπορείτε να δηλώσετε και αναζητήσετε την αμοιβαία μετεγγραφή που επιθυμείτε.

Προτείνουμε για την διευκόλυνση της επικοινωνίας σας, όλες οι αιτήσεις να ακολουθούν μία συγκεκριμένη σειρά.

πχ. Επιθυμώ αμοιβαία μετεγγραφή από .............. σε ............... 
       Τρέχον εξάμηνο ......                    Επικοινωνία: ...............



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.