Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ηλεκτρονικές εγγραφές σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ από 10 μέχρι 17 Σεπτεμβρίου 2015 - Έως 22 Σεπτεμβρίου η αποστολή των δικαιολογητικών

dt img 1
Δείτε την εγκύκλιο με τις ημερομηνίες και τα δικαιολογητικά στο τέλος της ανάρτησης

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) ή από τα ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄& Β΄) για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 θα γίνουν από 10 Σεπτεμβρίου μέχρι και 17 Σεπτεμβρίου 2015.

Φέτος πρώτη φορά, για τις εγγραφές των επιτυχόντων τίθεται σε λειτουργία το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής προεγγραφής και της αποστολής των δικαιολογητικών εγγραφής, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στα τμήματα επιτυχίας. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιτυχόντες απαλλάσσονται από το κόστος της μετακίνησής τους και η διαδικασία εγγραφής εκσυγχρονίζεται και απλοποιείται.

Αναλυτικά μέσα σε συνολικό διάστημα 10-22 Σεπτεμβρίου, η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων περιλαμβάνει πλέον τα εξής στάδια:

- Στο διάστημα 10-17 Σεπτεμβρίου 2015, οι επιτυχόντες μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr οφείλουν να επισκεφθούν την ειδική εφαρμογή προεγγραφής, να συμπληρώσουν και υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση προεγγραφής τους. Για την είσοδό τους στην εφαρμογή θα καταχωρίζουν τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) που χρησιμοποίησαν στο μηχανογραφικό δελτίο. Αν χρειαστεί, οι σχολικές μονάδες θα υποστηρίξουν τους επιτυχόντες για την επαναδημιουργία password, σε περίπτωση που δεν τον θυμούνται. 

- Αμέσως, και ως 22 Σεπτεμβρίου 2015 (ταχυδρομική σφραγίδα), οι προεγγραφέντες επιτυχόντες οφείλουν να αποστείλουν στη γραμματεία του τμήματος που πέτυχαν με ταχυμεταφορά (courier) ή αυτοπροσώπως τη συγκεκριμένη αίτηση προεγγραφής και τα υπόλοιπα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Οι ταχυδρομικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα όλων των τμημάτων θα έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή προεγγραφής. 

- Τέλος, η γραμματεία του τμήματος ή σχολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής, ελέγχει και αντιπαραβάλλει τα δικαιολογητικά που απέστειλαν οι εισαγόμενοι με τον ονομαστικό πίνακα επιτυχόντων και με τον πίνακα των εισαγομένων που υπέβαλαν ηλεκτρονική αίτηση, που θα έχουν αποσταλεί ηλεκτρονικά από το ΥΠΟΠΑΙΘ. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής και για εξαιρετικές περιπτώσεις, η γραμματεία δύναται αιτιολογημένα να ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά από τους εισαγομένους. 

Αμέσως μετά την ηλεκτρονική προεγγραφή, και πάντα μέσα στο διάστημα 10-22 Σεπτεμβρίου οι επιτυχόντες πρέπει να αποστείλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τα δικαιολογητικά αναφέρονται αναλυτικά και στην ηλεκτρονική εφαρμογή και στη σχετική εγκύκλιο, που είναι συνημμένη στο παρόν Δελτίο Τύπου.

Η ανωτέρω προθεσμία 10-22 Σεπτεμβρίου 2015, είναι αποκλειστική και δεσμευτική και ισχύει για την εγγραφή των εισαγομένων με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για τους οποίους θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική προεγγραφή.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι εισαχθέντες μπορούν να απευθύνονται στις Γραμματείες των οικείων τμημάτων.

Στην ίδια προθεσμία θα ολοκληρωθεί και η εγγραφή των εισαγομένων στις θέσεις εισακτέων πέραν του καθορισθέντος αριθμού εισακτέων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, μετά από συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, για τους οποίους επίσης θα εφαρμοστεί η ηλεκτρονική προεγγραφή.

Η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού καθώς και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης θα ορισθεί και θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις σχολές. Οι ιδιώτες επιτυχόντες στις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας θα εγγραφούν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Τέλος, επισημαίνεται ιδιαίτερα, ότι οι νεοεισαχθέντες πρέπει να φροντίσουν για την έγκαιρη εγγραφή τους μέσα στις παραπάνω προθεσμίες, τόσο δηλαδή για την υποχρεωτική ηλεκτρονική τους προεγγραφή 10-17 Σεπτεμβρίου μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, όσο και για την αποστολή των δικαιολογητικών τους μέχρι 22 Σεπτεμβρίου, που είναι και η καταληκτική ημερομηνία της όλης διαδικασίας εγγραφών.

Το ίδιο διάστημα 10-17 Σεπτεμβρίου θα εγγραφούν και οι εισαγόμενοι από ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ με διάκριση σε επιστημονικές Ολυμπιάδες. Τις επόμενες ημέρες θα γίνουν και οι εγγραφές των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία των αλλοδαπών-αλλογενών και αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής. Γι αυτές τις 2 κατηγορίες ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ η ηλεκτρονική προεγγραφή, αλλά η εγγραφή θα γίνει όπως πέρυσι και θα ακολουθήσει ξεχωριστή εγκύκλιος.

Είναι ευνόητο ότι όλες οι ανωτέρω διαδικασίες εγγραφής ολοκληρώνονται είτε από τον ίδιο τον επιτυχόντα ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο. Τέλος, υπενθυμίζεται ότι υποψήφιος που έχει εγγραφεί σε σχολή ή τμήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δεν μπορεί να εγγραφεί στη νέα σχολή ή στο τμήμα εισαγωγής του, αν δεν διαγραφεί προηγουμένως από την σχολή ή το τμήμα, στο οποίο είναι εγγεγραμμένος.

Για την εγκύκλιο εγγραφών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με ηλεκτρονική προεγγραφή πατήστε εδώ.

Δείτε το ΦΕΚ Β΄ 1882/2015 με τις αποφάσεις για τις εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Β΄ κατανομής θέσεων Ελλαδιτών 2015





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων για το έτος 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για εφαρμογή Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων για το έτος 2015
Από την Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015 έως και την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015 οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά το Μηχανογραφικό τους Δελτίο (Μ.Δ.) στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/.

Οι υποψήφιοι πριν τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού τους Δελτίου οφείλουν να μελετήσουν τις Οδηγίες που συνοδεύουν το Βοηθητικό Έντυπο Μηχανογραφικό για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2015 που έχει αναρτηθεί στο σύνδεσμο «Χρήσιμες Πληροφορίες» στο μενού της παρούσας εφαρμογής, προκειμένου να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις της κατηγορίας τους, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τις ιδιαίτερες απαιτήσεις ορισμένων τμημάτων.

Επίσης, οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν το Εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής που έχει αναρτηθεί στο σύνδεσμο «Οδηγίες Χρήσεις» στο μενού της παρούσας εφαρμογής, προκειμένου να συμπληρώσουν σωστά το Μηχανογραφικό τους Δελτίο. Επισημαίνουμε ότι ο κάθε υποψήφιος πρέπει πρώτα να ολοκληρώσει στην ηλεκτρονική εφαρμογή την «Εγγραφή Υποψηφίου» ώστε να μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει «Είσοδος Υποψηφίου» και να προχωρήσει στη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού του Δελτίου.

Ο υποψήφιος οφείλει να μελετήσει διεξοδικά όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου και να ακολουθήσει πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη συμπλήρωσή του. Θα πρέπει επομένως να επισκέπτεται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/ να μελετά το Μηχανογραφικό Δελτίο και αφού συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, σε πρώτο στάδιο να κάνει κάποιες επιλογές (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ), εφόσον δεν είναι ακόμη σίγουρος για τις προτιμήσεις του. Στη συνέχεια, θα μπορεί να τροποποιεί (εφόσον το επιθυμεί) το προσωρινό Μ.Δ. ή και να προχωρήσει τελικά στην οριστική υποβολή του (ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ). Με την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ το Μηχανογραφικό Δελτίο αποκτά πλέον αριθμό πρωτοκόλλου και ο υποψήφιος πρέπει αυτό το οριστικοποιημένο Μ.Δ. να το εκτυπώσει (προτείνεται πριν την εκτύπωση να το αποθηκεύσει και στον υπολογιστή του, καθώς και την προσυμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση που εμφανίζει το σύστημα). Τη διαδικασία της ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ μπορεί να την επαναλάβει όσες φορές επιθυμεί μέχρι την οριστική υποβολή του Μηχανογραφικού του Δελτίου. Μετά όμως την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, που πρέπει να γίνει μέσα στην προθεσμία, ο υποψήφιος δεν μπορεί να αλλάξει το Μ.Δ.

Για το λόγο αυτό, πριν την οριστική ηλεκτρονική υποβολή και αποστολή των σχετικών εντύπων του, πρέπει να ελέγξει ότι τα στοιχεία και οι επιλογές του καταχωρήθηκαν και εκτυπώθηκαν ορθά.

Επίσης, δυνατότητα τροποποίησης δεν υπάρχει ούτε μετά την ταχυδρομική αποστολή και έγκυρο θεωρείται το Μ.Δ. κάθε υποψηφίου που φέρει την υπογραφή του και έχει σταλεί με ταχυμεταφορά (COURIER) μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία, δηλαδή μέχρι Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015.

Ο υποψήφιος αφού συμπληρώσει προσεκτικά στα πεδία της ηλεκτρονικής φόρμας τα στοιχεία που αφορούν το Μηχανογραφικό του Δελτίο, θα πρέπει να το εκτυπώσει, να το επανελέγξει και να το υπογράψει σε όλες τις σελίδες.

Ο υποψήφιος εκτυπώνει και την Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986, όπως εμφανίζεται προσυμπληρωμένη από την ηλεκτρονική εφαρμογή και την υπογράφει.

Οι υποψήφιοι μετά την ηλεκτρονική υποβολή (με καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την 16η Σεπτεμβρίου 2015) αποστέλλουν:

Μόνο με ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER) προς το:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
«ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ»
ΤΜΗΜΑ Α΄ γρ. 0090,
Ανδ. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι – Αθήνα, Ελλάδα

με την ένδειξη:
Για την Επιτροπή Συγκέντρωσης και Ελέγχου δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το έτος 2015

τα εξής δικαιολογητικά:
- ένα (1) υπογεγραμμένο αντίγραφο του Μηχανογραφικού του Δελτίου (ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ),
- ένα (1) υπογεγραμμένο αντίγραφο της προαναφερθείσας Υπεύθυνης Δήλωσης (ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ),
- ένα (1) φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
- ένα (1) φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης, που έχει εκδοθεί από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου,
- ένα (1) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου,
- σε περίπτωση υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, συνυποβάλλεται και η πρωτότυπη εξουσιοδότηση.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΙΣΘΕΙΣΑΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Μετά την καταληκτική ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτοί εκπρόθεσμοι φάκελοι.

Τηλέφωνα επικοινωνίας για ερωτήσεις σχετικά με την ηλεκτρονική συμπλήρωση 210-3442688, 3442690 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (09:00π.μ. - 13.00μ.μ.).



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Ελλαδιτών Υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το 2015-16

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανεπιστήμιο Κύπρου - Αποτελέσματα Ελλαδιτών Υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το 2015-16Η Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας (ΥΣΦΜ) του Πανεπιστημίου Κύπρου ανακοινώνει πιο κάτω τα αποτελέσματα των Ελλαδιτών υποψηφίων που έχουν εξασφαλίσει θέση στη Β Κατανομή για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16

Οι επιτυχόντες Ελλαδίτες φοιτητές και φοιτήτριες θα πρέπει να συμπληρώσουν το έντυπο εγγραφής το οποίο μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας www.ucy.ac.cy/fmweb επιλέγοντας το σύνδεσμο ΄Ανακοινώσεις΄ και να το καταθέσουν μαζί με τα αναγκαία επισυναπτόμενα (απολυτήριο Λυκείου, αντίγραφο πολιτικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και αντίγραφο της ιατρικής ασφαλιστικής κάλυψης (Εurocard)) στην Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας (ΥΣΦΜ) στην Πανεπιστημιούπολη, το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να αναζητηθούν στην πιο πάνω ιστοσελίδα και τηλεφωνικώς: 00357 22 89 4021. 

Οι εγγραφές στα μαθήματα θα γίνουν ταυτόχρονα με την κατάθεση του εντύπου εγγραφής. Σημειώνεται πως τα μαθήματα έχουν αρχίσει σήμερα Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015.

Δείτε εδώ πληροφορίες για Αιτήσεις για Διαμονή στη Φοιτητική Εστία του Πανεπιστημίου Κύπρου και τις Βάσεις 2015 για τα τμήματα του Πανεπιστημίου Κύπρου.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αμοιβαίες Μετεγγραφές φοιτητών - Προϋποθέσεις και δικαιολογητικά - Δείτε την απόφαση που υπάρχει

Αποτέλεσμα εικόνας για Αμοιβαίες Μετεγγραφές φοιτητών - Προϋποθέσεις και δικαιολογητικά - Δείτε την απόφαση που υπάρχει
Πέρσι εκδόθηκε η υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β' 3573/2014 ''Ρύθμιση θεμάτων για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής στα ΑΕΙ'' που καθόριζε τη διαδικασία των αμοιβαίων μετεγγραφών φοιτητών για τη συγκεκριμένη χρονιά αλλά και τις επόμενες. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια άλλη απόφαση.

Τι ανέφερε αυτή η απόφαση

Άρθρο 1 
1. Οι φοιτητές σε Σχολές ή Τμήματα των Ιδρυμάτων Ανωτάτης Εκπαίδευσης, δύνανται να αιτηθούν αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής χωρίς τον περιορισμό εισοδηματικού κριτηρίου ή κριτηρίου ποσόστωσης, εφόσον φοιτούν σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ. Η αμοιβαία μεταφορά θέσης δεν επιτρέπεται από και προς Πανεπιστήμια και ΤΕΙ των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης
2. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις ορίζεται ότι η αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής δύναται να πραγματοποιηθεί σε αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα (δείτε εδώ), υπό την προϋπόθεση εγγραφής στο ίδιο εξάμηνο σπουδών

Άρθρο 2 Διαδικασία υποβολής αιτήσεων 
1. Έως την 31η Ιανουαρίου 2015, για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, οι δύο φοιτητές που ενδιαφέρονται για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής υποβάλουν κοινή αίτηση στις αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα, υπό την προϋπόθεση εγγραφής των δύο φοιτητών στο ίδιο εξάμηνο σπουδών. 
2. Για τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη η κοινή αίτηση της παραγράφου 1 υποβάλλεται από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Σεπτεμβρίου

Άρθρο 3 Απαραίτητα δικαιολογητικά 
1) Βεβαίωση εγγραφής του Τμήματος προέλευσης
2) Κοινή αίτηση των δύο ενδιαφερομένων φοιτητών για μεταφοράς θέσης εισαγωγής, η οποία υποβάλλεται στις Αντίστοιχες Σχολές / Τμήματα των Α.Ε.Ι. 

Άρθρο 4 Διαδικασία έγκρισης 
1. Η διαδικασία της αμοιβαίας μεταφοράς θέσης εισαγωγής της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται έως την 27η Φεβρουαρίου 2015 με την ανακοίνωση των αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/ Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α. 
2. Η διαδικασία μεταφοράς θέσης για την παράγραφο 2 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α., η οποία εκδίδεται έως 20 Οκτωβρίου εκάστου ακαδημαϊκού έτους. 
3. Η εγγραφή των δικαιούχων θα πραγματοποιηθεί από τις Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων Υποδοχής, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι προσκομίσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης διαγραφής τους από το Τμήμα προέλευσης. 
3. Η Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης υποχρεούται να αποστείλει υπηρεσιακά το φάκελο του φοιτητή, όπου περιλαμβάνεται και η βεβαίωση διαγραφής του. 

Άρθρο 5 Διαδικασία Αιτήσεων Θεραπείας 
Οι αιτούντες δικαιούνται να υποβάλλουν Αίτηση Θεραπείας εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση των αποφάσεων των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4 της παρούσης. 

Άρθρο 6 Αναγνώριση μαθημάτων 
Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του Ν. 4115/2013 (ΦΕΚ 24 Α΄) για την αναγνώριση μαθημάτων

Άρθρο 7 Έναρξη ισχύος 
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Πώς μπορώ να βρω φοιτητή για αμοιβαία μετεγγραφή

Το panelladikes24 είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια από τις 23 Σεπτεμβρίου 2014 να οργανώσει τους φοιτητές που επιθυμούν αμοιβαία μετεγγραφή ώστε να μπορέσουν να βρουν κάποιο ενδιαφερόμενο φοιτητή για να κάνουν τη μετεγγραφή αυτή.

Δείτε την ανάρτηση αυτή όπου στην περιοχή των σχολίων υπάρχουν πολλά αιτήματα για αμοιβαία μετεγγραφή φοιτητών όπως και άλλες.




Πλέον, και στην ανάρτηση αυτή μπορείτε να δηλώσετε και αναζητήσετε την αμοιβαία μετεγγραφή που επιθυμείτε.

Προτείνουμε για την διευκόλυνση της επικοινωνίας σας, όλες οι αιτήσεις να ακολουθούν μία συγκεκριμένη σειρά.

πχ. Επιθυμώ αμοιβαία μετεγγραφή από .............. σε ............... 
       Τρέχον εξάμηνο ......                    Επικοινωνία: ...............



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Την άλλη εβδομάδα η εγκύκλιος για τις εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών - Μετά οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές

Αποτέλεσμα εικόνας για panelladikes24Την άλλη εβδομάδα (πιθανότατα προς το τέλος) αναμένεται να εκδοθεί η εγκύκλιος για τις εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.

Στην εγκύκλιο αυτή θα ορίζεται η διαδικασία (προθεσμίες, δικαιολογητικά κτλ) των εγγραφών των επιτυχόντων, οι οποίες για πρώτη φορά θα γίνουν μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής στο ΥΠΟΠΑΙΘ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρωτοετείς φοιτητές θα κάνουν την ηλεκτρονική εγγραφή κι έπειτα θα αποστέλλουν ταχυδρομικώς τα δικαιολογητικά στις γραμματείες των σχολών εισαγωγής τους.

Μέχρι τότε οι πρωτοετείς φοιτητές δεν μπορούν να κάνουν καμιά ενέργεια.

Όσον αφορά τις μετεγγραφές φοιτητών δε πρόκειται να ξεκινήσει κάποια διαδικασία αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.

Και στο συγκεκριμένο θέμα, θα πρέπει να εκδοθεί απόφαση που θα καθορίζει τις λεπτομέρειες των μετεγγραφών που θα γίνουν βάσει του πρόσφατα ψηφισμένου νόμου, σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές θα μοριοδοτηθούν και θα διεκδικήσουν τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους σε συγκεκριμένο ποσοστό επί του αριθμού εισακτέων σε κάθε σχολή.

Δείτε εδώ το ν. 4332/2015 (άρθρο 21) στο ΦΕΚ Α΄ 76/2015 (δείτε αναλυτικά όλα τα κριτήρια και τα αντίστοιχα μόρια).

Δείτε εδώ τις αντιστοιχίες των τμημάτων ΑΕΙ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Υπενθύμιση Προγράμματος εξέτασης των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης των υποψηφίων που υπάγονται στην ειδική κατηγορία των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων που υπάγονται στην ειδική κατηγορία των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό
Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται το πρόγραμμα εξέτασης των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων που υπάγονται στην ειδική κατηγορία των τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, καθώς και ο τόπος εξέτασης και τα εξεταστικά κέντρα στα οποία θα εξεταστούν οι ανωτέρω υποψήφιοι. 

Οι εξετάσεις των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης θα διενεργηθούν από 7 έως και 11 Σεπτεμβρίου 2015 σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων: 

Α΄ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

ΗΜΕΡΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ7 -9-2015Νεοελληνική Γλώσσα

Β΄ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΜΕΡΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣΘΕΤΙΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ 8-9-2015Νεοελληνική ΛογοτεχνίαΜαθηματικά
ΤΕΤΑΡΤΗ9-9-2015Αρχαία ΕλληνικάΒιολογία
ΠΕΜΠΤΗ10-9-2015ΙστορίαΦυσική
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ11-9-2015ΛατινικάΧημεία
          

- Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται για όλα τα μαθήματα η 15.30 μ.μ.

- Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις (3) ώρες.

- Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων.

Γ΄ ΤΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

Οι εξετάσεις σ’ όλα τα μαθήματα, διενεργούνται στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τη δήλωση του κάθε υποψηφίου.

Οι υποψήφιοι θα παραλάβουν το Δελτίο Εξεταζομένου τους, από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα προσέλθουν για εξετάσεις, την ημέρα έναρξης των εξετάσεων.

Τα εξεταστικά κέντρα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών θα λειτουργήσουν:

1) Στην Αθήνα και συγκεκριμένα:

α) στο 7ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Πρατίνου 19, είσοδος από Σπύρου Μερκούρη, Τ.Κ. 11634, Παγκράτι, τηλ.: 210-7217885, fax.: 210-7217889) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και 

β) στο 9ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Τρώων 2, Τ.Κ.11851, Θησείο τηλ.: 210-3474157, fax: 210-3468766), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.

2) Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα:

α) στο 14ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Γ. Παπανδρέου – Θ. Σοφούλη 16, Τ.Κ. 54655 Θεσσαλονίκη, τηλ. και fax: 2310-412090), θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Α μέχρι και Λ και 

β) στο 18ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης (Παπάφη 130Α, Τ.Κ. 54453 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310-910655 και fax.:2310-941414, ,) θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των οποίων τα επώνυμα αρχίζουν από Μ μέχρι και Ω.

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται, εφόσον έχουν αποστείλει τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, σύμφωνα με το παραπάνω πρόγραμμα, τις ίδιες ώρες και στα ίδια μαθήματα από επιτροπή που θα λειτουργήσει στο Βαθμολογικό Κέντρο στην Αθήνα (Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, Δαβάκη Πίνδου & Διαμαντή 2, Νέο Φάληρο τηλ. 210-4812109), από όπου και θα παραλάβουν το δελτίο εξεταζομένου.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για την ειδική κατηγορία ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εγκύκλιος Εισαγωγής Σπουδαστών ΙΕΚ ΟΑΕΔ για το Χειμερινό Εξάμηνο του έτους 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για υποβολη αιτησεων ιεκ οαεδ 2015 ημερομηνιες προθεσμιες ειδικότητεςΑπό τον ΟΑΕΔ ανακοινώνεται, ότι οι εγγραφές των υποψηφίων σπουδαστών στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ) του Οργανισμού για το Χειμερινό εξάμηνο του έτους κατάρτισης 2015-16, αρχίζουν τη Δευτέρα 7/9/2015 και ολοκληρώνονται στις 17/9/2015.

Για τις ειδικότητες του κάθε ΙΕΚ, τη διαδικασία των αιτήσεων, τα δικαιολογητικά και τη μοριοδότηση δείτε τα παρακάτω σχετικά αρχεία.






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Από 15 έως 25 Σεπτεμβρίου 2015 οι αιτήσεις για τα Δ.ΙΕΚ του υπουργείου Υγείας

Αποτέλεσμα εικόνας για αιτήσεις για τα Δ.ΙΕΚ του υπουργείου Υγείας 2015Δημοσιεύτηκε η υπουργική απόφαση ''Εύρυθμη λειτουργία των Δ.Ι.Ε.Κ. του Ν. 4186/2013, αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας'' που ορίζει τη διαδικασία των αιτήσεων και της επιλογής των καταρτιζομένων για το εκπαιδευτικό έτος 2015-2016.

Πατήστε εδώ για να δείτε την απόφαση.

Δείτε στα παρακάτω ΦΕΚ που θα λειτουργήσουν Δ.ΙΕΚ του υπουργείου Υγείας.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πρόσκληση Επιτυχόντων - Εισακτέων σε ΣΤΥΑ και ΣΥΔ Ακαδημαϊκού Έτους 2015-2016

Από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, καλούνται να παρουσιαστούν για κατάταξη στις Σχολές Υπαξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας, οι επιτυχόντες στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2015, όπως παρακάτω:

- Οι εισακτέοι στη Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ), στην Αεροπορική Βάση Σέδες Θεσσαλονίκης, στις 22 Σεπτεμβρίου 2015, ημέρα Τρίτη και ώρα 08:00.

- Οι εισακτέοι στη Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΤΥΑ), στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας Αττικής, στις 24 Σεπτεμβρίου 2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 08:00.

Οι καλούμενοι για κατάταξη στις Σχολές πρέπει να προσκομίσουν τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, που καθορίζονται στην Εγκύκλιο Διαταγή Προκήρυξης διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών, καθώς και στο ενημερωτικό φυλλάδιο οδηγιών.






Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2108192132-33



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.