Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Αναμονή για την προκήρυξη για τις Στρατιωτικές Σχολές - Πριν τις εξετάσεις η υποβολή των αιτήσεων

Αποτέλεσμα εικόνας για αναμονη προκηρυξης στρατιωτικες σχολεςΣυνεχίζεται η αγωνία των υποψηφίων για τις Στρατιωτικές Σχολές 

Η δημοσίευση της εγκυκλίου σχετικά με τις διαδικασίες για την εισαγωγή σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 δεν έχει γίνει ακόμα. 

Υπάρχει ήδη μεγάλη καθυστέρηση στη έκδοση της προκήρυξης, η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων πλησιάζει και τα χρονικά περιθώρια για την υποβολή των αιτήσεων (έως την έναρξη των εξετάσεων) στενεύουν ενώ σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες η προκήρυξη θα εκδοθεί έως τα τέλη της εβδομάδας στην καλύτερη περίπτωση. 

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να εκδοθεί ακόμα και την επόμενη εβδομάδα. 

Πάντως σημειώνεται ότι η υποβολή των αιτήσεων θα πραγματοποιηθεί πριν τις εξετάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισµού επιλογής σπουδαστών-τριών έγινε στις 25 Απριλίου 2014 και η υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών από τους υποψήφιους ολοκληρώθηκε στις 12 Μαΐου 2014 ενώ η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων ήταν προγραμματισμένη για τις 28 Μαΐου 2014.

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Όλα έτοιμα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργειο παιδειας
Από το ΥΠΟΠΑΙΘ ανακοινώνεται ότι όλες οι σχετικές ενέργειες για την άρτια διοργάνωση των πανελλαδικών εξετάσεων έχουν ήδη δρομολογηθεί και ολοκληρώνονται τις προσεχείς ημέρες. Στο πλαίσιο αυτών των ενεργειών, σήμερα στο κτίριο του ΥΠΟΠΑΙΘ έγινε, όπως κάθε χρόνο, σύσκεψη εκπροσώπων όλων των συναρμόδιων Υπουργείων και φορέων, για τον καλύτερο συντονισμό όλων των εμπλεκομένων.

Για άλλη μια φορά θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους υποψηφίους, ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι κεντρικές και περιφερειακές υπηρεσίες θα συνδράμουν στην άρτια και αδιάβλητη διεξαγωγή και των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Υποψήφιοι ΤΕΦΑΑ 2015 - Δείτε τις ημερομηνίες, τις επιτροπές και τα δικαιολογητικά

Αποτέλεσμα εικόνας για τεφαα 2015
Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, υπενθυμίζεται ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015 μέχρι και την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2014-2015) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ομάδα Β’) καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους από τις 10 ως τις 27 Φεβρουαρίου 2015 για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α στις προαναφερόμενες ημερομηνίες, μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση - δήλωση δεν ήταν δεσμευτική.

Όσοι απόφοιτοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.

Οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:
α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες
β) ακτινογραφία θώρακα, καρδιογράφημα και βεβαίωση οπτικής οξύτητας. Οι βεβαιώσεις αυτές μπορούν να έχουν εκδοθεί από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό. Οι ιατρικές εξετάσεις ισχύουν για έξι (6) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.
γ) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους ή την «Βεβαίωση Πρόσβασης» όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου. Ο υποψήφιος επίσης θα έχει μαζί του Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας, έγγραφο.

Οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης θα λειτουργήσουν στις έδρες των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:
Διεύθυνση Α' Αθήνας, Διεύθυνση Β' Αθήνας, Διεύθυνση Γ' Αθήνας, Διεύθυνση Πειραιά, Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής, Διεύθυνση Αχαΐας (Πάτρα), Διεύθυνση Αρκαδίας (Τρίπολη), Διεύθυνση Έβρου (Αλεξανδρούπολη), Διεύθυνση Ηρακλείου, Διεύθυνση Ιωαννίνων, Διεύθυνση Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης, Διεύθυνση Καβάλας, Διεύθυνση Κοζάνης και Διεύθυνση Λάρισας.

''Δείτε εδώ τα αγωνίσματα και τη βαθμολογική κλίμακα αγωνισμάτων για τα ΤΕΦΑΑ''

Σημειώνεται ότι η κολύμβηση (50μ. ελεύθερο) περιλαμβάνεται στα τέσσερα (4) αγωνίσματα από τα οποία οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία για εξέταση. Για την ίση μεταχείριση των υποψηφίων πρέπει το αγώνισμα αυτό να διεξάγεται σε κολυμβητήριο των 50μ.

Λόγω της έλλειψης κολυμβητηρίου 50 μ. στην πόλη της Κοζάνης το αγώνισμα της κολύμβησης θα διεξαχθεί στην πόλη της Πτολεμαΐδας.

Διευκρινίζεται ότι δεν επιτρέπεται η εξέταση του υποψηφίου σε περισσότερες από μία επιτροπές.

Οι συγκεκριμένοι χώροι διεξαγωγής των αγωνισμάτων και το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε επιτροπής, ανακοινώνονται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το panelladikes24 θα ενημερώσει για το πρόγραμμα κάθε επιτροπής.

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις εξετάσεις ειδικών μαθημάτων από 17 μέχρι και 24 Ιουνίου 2015, εφόσον συμπίπτει η ημέρα πρακτικής δοκιμασίας με αυτή της εξέτασης στο ειδικό μάθημα, μπορούν να ζητούν από την οικεία Επιτροπή, η οποία και οφείλει να ορίζει, διαφορετική ημέρα εξέτασης, από αυτή του ειδικού μαθήματος.

Πατήστε εδώ για να δείτε αναρτήσεις του panelladikes24 από τις οποίες υποψήφιοι των ΤΕΦΑΑ μπορούν να βρουν πληροφορίες για βάσεις, προγράμματα σπουδών του κάθε τμήματος, τα αθλήματα που εξετάζονται και τα μόρια που μπορούν να συγκεντρώσουν κ.ά.

http://panelladikes24.blogspot.gr/2015/05/2015_5.html


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Διευκρινίσεις αναφορικά με τις δρομολογούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν ζητήματα της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Το σχέδιο νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» συζητείται σήμερα και αύριο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου οι βουλευτές και οι αρμόδιοι φορείς θα καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους για τα θέματα που περιλαμβάνονται στο εν λόγω σχέδιο νόμου:

- Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

- Διαχωρισμός Προτύπων - Πειραματικών Σχολείων

- Παύση της επιλογής θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων για την Γ΄ τάξη του Λυκείου (που έχει άμεση σχέση με την εφαρμογή του νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση)

- Επαναφορά τομέων/ειδικοτήτων και διαθέσιμων εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης

- Νέο σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης

- Επαναφορά διαγεγραμμένων φοιτητών/τριων

Οι τέσσερις τροπολογίες που θα συμπεριλαμβάνονταν στο νομοσχέδιο «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» σχετικά με την άμεση ρύθμιση των επειγόντων θεμάτων που αφορούν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κατατέθηκαν ως νομοσχέδιο με την μορφή του «κατεπείγοντος» στη Βουλή και το οποίο θα ψηφιστεί έως την Παρασκευή 8/5

Αναφορικά με τον χαρακτήρα του «κατεπείγοντος»: Οι κατατιθέμενες διατάξεις αφορούν ρυθμίσεις που πρέπει να ψηφιστούν μέσα σε ανελαστικές προθεσμίες, διαφορετικά θα διασαλευθεί η ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και η λειτουργία των σχολείων. Από τις προθεσμίες αυτές προκύπτει ο «κατεπείγων» χαρακτήρας του νομοσχεδίου και όχι από την «αξιολογική» ιεράρχησή τους σε σχέση με άλλα σοβαρά μέτρα που θα ενταχτούν στο πολυνομοσχέδιο του ΥΠΟΠΑΙΘ και το οποίο θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα:

1. Για τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής
Κατ’ αρχάς δεν είχε προχωρήσει η προετοιμασία από τις προηγούμενες ηγεσίες του Υπουργείου και από το ΙΕΠ για νέα βιβλία που θα υπηρετούσαν τα αναλυτικά προγράμματα του «Νέου Λυκείου» για την τελευταία τάξη των Γενικών Λυκείων (πρώτη χρονιά εφαρμογής: 2015/16). Άρα δεν θα υπήρχαν εγκαίρως βιβλία Γ΄ Λυκείου για την επόμενη σχολική χρονιά. Ακόμη μεγαλύτερη εκκρεμότητα υπήρχε στα ΕΠΑΛ, για τα οποία δεν είχαν εκπονηθεί ούτε αναλυτικά προγράμματα. Ακόμη, λοιπόν, και για «τεχνικούς» λόγους, οι παρεμβάσεις θα έπρεπε να είναι άμεσες. Πόσο μάλλον που η πολιτική βούληση του Υπουργείου ήταν να μην εφαρμοστεί το σύστημα Αρβανιτόπουλου, που έδινε πολύ περιορισμένες δυνατότητες επιλογής σχολών στους μαθητές/τριες, καθώς μπορούσαν να επιλέξουν σχολές από μόνο ένα επιστημονικό πεδίο. Με τις νέες παρεμβάσεις, τα παιδιά θα μπορούν με την επιλογή ενός 5ου μαθήματος (σημειώνεται ότι όλα τα μαθήματα που έχουν οριστεί ως «μαθήματα επιλογής» διδάσκονται στα σχολεία) να επιλέξουν σχολές και από ένα ακόμη επιστημονικό πεδίο. Με αυτό τον τρόπο, διευρύνονται οι επιλογές των παιδιών και πολλά εξ αυτών με υψηλή βαθμολογία δεν θα μένουν εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ τα Πανεπιστήμια θα ενσωματώνουν στο δυναμικό τους μαθητές και μαθήτριες με υψηλή βαθμολογία. Επιπλέον, γίνεται εφικτό να είναι εγκαίρως στις θέσεις τους οι αντίστοιχοι εκπαιδευτικοί, καθώς και τα σχολικά εγχειρίδια, αφού ο σχετικός προγραμματισμός δεν διαφοροποιείται ουσιωδώς σε σχέση με τα ήδη ισχύοντα δεδομένα.

2. Για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
Η πολιτική βούληση του ΥΠΟΠΑΙΘ για διαχωρισμό Προτύπων - Πειραματικών για κοινωνικούς, επιστημονικούς και παιδαγωγικούς λόγους είναι δεδομένη και έχει ως συνέπεια την επαναφορά της επιλογής με κλήρωση του μαθητικού πληθυσμού στην Α’ γυμνασίου των Πειραματικών σχολείων, ενώ τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς από κοινού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι α) μαθητές και γονείς πρέπει να γνωρίζουν εγκαίρως με ποια διαδικασία θα εισαχθούν στα σχολεία αυτά, β) οι αλλαγές αυτές έχουν ήδη εξαγγελθεί από το Υπουργείο και γ) οι προθεσμίες για την κλήρωση ή όποια άλλη διαδικασία εισαγωγής αποφασιστεί είναι πολύ συγκεκριμένες και ασφυκτικές, το Υπουργείο θεωρεί κατεπείγουσα τη θεσμοθέτηση των σχετικών διατάξεων.

3. Τράπεζα Θεμάτων
Εάν δεν καταργηθεί η διαδικασία της επιλογής των θεμάτων κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων πριν την έναρξη των Πανελλαδικών και ενδοσχολικών εξετάσεων, οι ημερομηνίες των οποίων έχουν ήδη οριστεί, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα εξεταστούν με την Τράπεζα Θεμάτων στην Α΄ και Β΄ Λυκείου (θα δώσουν δηλαδή, «πανελλαδικού» τύπου εξετάσεις), με όλες τις κοινωνικές και παιδαγωγικές συνέπειες που περιγράφονται ρητά στην αιτιολογική έκθεση. Τη ρύθμιση αυτή συμπληρώνει και η κατάργηση της επιλογής θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων και για την Γ΄ Λυκείου, από το επόμενο σχολικό έτος 2015/16 και εφεξής.

4. Επαναφορά τομέων και ειδικοτήτων και διαθεσίμων εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης
Η δήλωση των ειδικοτήτων από τις μαθήτριες και τους μαθητές και ο υπολογισμός των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει να γίνουν πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς ώστε να λειτουργήσουν εύρυθμα τα σχολεία από 1η Σεπτεμβρίου. Εάν δεν θεσμοθετηθεί η επανασύσταση των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, οι μαθητές/ιες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν και να φοιτήσουν σε δημόσια σχολεία στις ειδικότητες αυτές, που είναι πολύ δημοφιλείς και την έλλειψή τους θα κάλυπταν αποκλειστικά ιδιωτικοί φορείς. Ταυτόχρονα, βέβαια, δεν θα μπορούσαν να επαναπροσληφθούν, στην πράξη, σε θέσεις εκπαιδευτικές και όχι διοικητικές ή άλλες, οι επαναπροσλαμβανόμενοι (κατά το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δημόσιας Διοίκησης) εκπαιδευτικοί που είχαν απολυθεί ή είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα.

5. Επιλογή στελεχών Εκπαίδευσης
Η θητεία των Διευθυντών σχολικών μονάδων και των Διευθυντών εκπαίδευσης λήγει τον Ιούνιο του 2015 για τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων και τον Ιούλιο του 2015 για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Σχολικούς Συμβούλους. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο, για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής των στελεχών εντός των νομίμων προθεσμιών, προκειμένου να μην υπάρξει κενό διοικητικού συντονισμού από την 1η Σεπτέμβριου.

6. Για τους «λεγόμενους» αιώνιους φοιτητές
Το θέμα των «αιωνίων φοιτητών» εμπεριέχεται στο νομοσχέδιο επειδή πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες έρχονται άμεσα αντιμέτωποι με την οριστική τους διαγραφήαπό τις λίστες των Πανεπιστημίων. Επαναλαμβάνουμε ότι οι λεγόμενοι «αιώνιοι» δεν επιβαρύνουν οικονομικά τη λειτουργία των Ιδρυμάτων.

Τέλος, στο Πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα στη Βουλή, θα συμπεριληφθούν:

- Η κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης

- Ζητήματα που αφορούν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (μείωση ποινής, άνοιγμα των πινάκων για το 2010-2012)

- Ζητήματα της ειδικής και ιδιωτικής εκπαίδευσης.

http://panelladikes24.blogspot.gr/2015/05/blog-post_4.html


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εξεταστέα ύλη των µαθηµάτων της Γ΄ τάξης Ηµερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής µονάδας

Εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Για τους μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, οι οποίοι θα εξεταστούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας στα μαθήματα που ορίζονται ως πανελλαδικά εξεταζόμενα (63442/Γ2/27-06-2005 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 921), η διδακτέα ύλη έχει καθοριστεί: 

- για τη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου με την με αρ. πρωτ. 104968/Γ2/07-07-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1938) και την με αρ. πρωτ. 156279/Γ2/30-09-2014 Υ.Α (ΦΕΚ Β΄ 2721) και 

- για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου με την με αρ. πρωτ. 104964/Γ2/07-07-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 1946) και την με αρ. πρωτ. 156273/Γ2/30-09-2014 Υ.Α (ΦΕΚ Β΄ 2721). 

Για τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης για τους παραπάνω μαθητές ισχύει η παράγραφος Α΄ του άρθρου 17 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α΄ 65), η οποία παραπέμπει στην παράγραφο 2 του άρθρου 16 του ίδιου Π.Δ., σύμφωνα με την οποία: 

''η εξεταστέα ύλη δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας, η οποία έχει καθορισθεί με τις ανωτέρω Υ.Α.''

Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για Εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2015Δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος σχετικά με την οργάνωση των Πανελλαδικών εξετάσεων υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α΄) και υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄) στα μαθήματα ειδικότητας, έτους 2015.

Πατήστε εδώ για να δείτε την εγκύκλιο. 
http://panelladikes24.blogspot.com/2015/05/2015_4.html


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Πανελλαδικές 2015 - Προτάσεις με θέματα Φυσικής Κατεύθυνσης





Ιδέες από Διαγωνισμούς φυσικής

http://blogs.sch.gr/chtzokas/



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.