Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2015-2016

koukoubagia olokliriΤο ΥΠΟΠΑΙΘ θα προβεί σε νέες νομοθετικές ρυθμίσεις όσον αφορά το εξεταστικό σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ το σχ. έτος 2015-16 για τους παρακάτω λόγους:

1) Με το σύστημα του Νέου Λυκείου, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης είχαν δυνατότητα πρόσβασης σε πολύ περιορισμένο αριθμό τμημάτων, αφού οι επιλογές τους περιορίζονταν μόνο σε ένα επιστημονικό πεδίο. Εξαιτίας αυτού του εγκλωβισμού των υποψηφίων σε πολύ μικρό αριθμό τμημάτων, θα αποκλείονταν χιλιάδες νέοι και νέες από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρότι μπορεί να είχαν επιτύχει υψηλή βαθμολογία στις εξετάσεις. Παράλληλα, αυτή η ρύθμιση θα έπληττε εκτός από τους μαθητές/τριες και τα ίδια τα Πανεπιστήμια, καθώς ήταν εξαιρετικά πιθανό να στερούνταν φοιτητές/τριες με πολύ υψηλές επιδόσεις, οι οποίοι δεν θα κατάφερναν να εισαχθούν στο ένα και μοναδικό επιστημονικό πεδίο στο οποίο μπορούσαν να είναι υποψήφιοι.

2) Υπήρχαν όμως και σοβαροί τεχνικοί λόγοι που επέβαλαν τις νέες ρυθμίσεις. Λόγω καθυστέρησης του έργου των επιστημονικών επιτροπών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που είχε σημειωθεί ήδη πριν από την αλλαγή της ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η σύνταξη των προγραμμάτων σπουδών όλων των μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Νέου Λυκείου και δεν έχουν καν ξεκινήσει οι διαδικασίες συγγραφής και κρίσης των αντίστοιχων σχολικών εγχειριδίων. Συνεπώς, δεν είναι εφικτή η εφαρμογή της νομοθεσίας του Νέου Λυκείου για τη Γ΄ Λυκείου. Να σημειωθεί ότι σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και ακόμα περισσότερο σε αυτήν την τάξη απαιτείται έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία των μαθητών/τριών καθώς και έγκαιρη και επαρκής ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν τη διδασκαλία νέων προγραμμάτων σπουδών και σχολικών εγχειριδίων.

3) Επίσης δεν ήταν δυνατόν να διατηρηθεί ανέπαφο το σύστημα εισαγωγής της φετινής Γ΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ -για τις οποίες υπάρχουν βέβαια εγκεκριμένα προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια- επειδή θα αιφνιδιάζονταν οι υποψήφιοι του σχ. έτους 2015-16 για τους εξής λόγους: ενώ γνώριζαν ότι θα έδιναν Πανελλαδικές εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα, θα έπρεπε να προετοιμαστούν για έξι (6) ή επτά (7) και βέβαια οι υπάρχουσες Κατευθύνσεις (Θεωρητική, Θετική και Τεχνολογική) απαιτούσαν διαφορετικό συνδυασμό πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων για τα επιστημονικά πεδία από εκείνον που τους είχε ήδη ανακοινωθεί. Για παράδειγμα, οι υποψήφιοι των Ιατρικών σχολών σύμφωνα με το σημερινό σύστημα θα έπρεπε να εξετασθούν υποχρεωτικά και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ αυτό το μάθημα δεν περιλαμβανόταν στα τέσσερα μαθήματα που τους είχαν γίνει ήδη γνωστά ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα για αυτές τις σχολές. Με τις νέες ρυθμίσεις είναι στη δική τους επιλογή αν θα εξετασθούν και στα Μαθηματικά, για να αυξήσουν τα επιστημονικά πεδία πρόσβασης.

4) Επιπλέον, στο ισχύον μέχρι φέτος σύστημα εισαγωγής έχουν παρατηρηθεί στρεβλώσεις που θεωρήθηκε αναγκαίο να αντιμετωπισθούν, όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα να εισαχθεί κάποιος σε Χημικό τμήμα, χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στο μάθημα της Χημείας Κατεύθυνσης.

Ο στόχος της νέας νομοθετικής ρύθμισης είναι να θεραπευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κενά και οι δυσλειτουργίες του πρόσφατα νομοθετημένου συστήματος εισαγωγής, καθώς και του ισχύοντος μέχρι σήμερα. Διευκρινίζεται ότι οι ρυθμίσεις για τα ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, επειδή αναμένεται η σχετική πρόταση του ΙΕΠ, όπως προβλέπει ο νόμος. 

Πιο συγκεκριμένα:

Όσον αφορά στη δομή του ωρολογίου προγράμματος διαμορφώνονται τρεις ομάδες προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Συνολικά οι μαθητές/τριες θα παρακολουθούν 32 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στη Γ τάξη του Ημερήσιου ΓΕΛ και 25 ώρες στη Δ΄ τάξη του Εσπερινού ΓΕΛ.

Για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Μαθήματα Γενικής Παιδείας, Μαθήματα Προσανατολισμού και Μαθήματα Επιλογής) θα ακολουθηθούν προγράμματα σπουδών ήδη εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αντιστοιχούν σε επίσης ήδη εγκεκριμένα σχολικά εγχειρίδια. Ειδικά για τα Λατινικά Θεωρητικού προσανατολισμού και τη Χημεία Θετικού προσανατολισμού επιστημονικές ομάδες που έχουν συγκροτηθεί εργάζονται για την προσαρμογή της διδακτέας ύλης, καθώς η διδασκαλία τους δεν προβλεπόταν στο πρόγραμμα του Νέου Λυκείου για τη φετινή Β΄ Τάξη.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου συνολικά περιλαμβάνει 15 ώρες. Τα διδασκόμενα μαθήματα είναι πέντε (5) αλλά δεν είναι και τα πέντε πανελλαδικώς εξεταζόμενα. Ανά ομάδα προσανατολισμού το πρόγραμμα είναι το εξής:

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΧΑΙΑ - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΛΑΤΙΝΙΚΑ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)

Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΑΟΘ (Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) - ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Τα Επιστημονικά πεδία ορίζονται ως εξής:

1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές)

2ο Επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές)

3ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Υγείας και Ζωής)

4ο Επιστημονικό πεδίο (Παιδαγωγικές Σπουδές)

5ο Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής)

Με υπουργική απόφαση θα καταταχθούν τα Τμήματα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ στα παραπάνω Επιστημονικά Πεδία.

Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16 δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες οι εξής δυνατότητες:

Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής (Ν.4186/2013).

Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.

Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση.

Στον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα αντιστοιχούν σε ένα Επιστημονικό Πεδίο θα έχουν αυξημένο συντελεστή βαρύτητας, που θα ορισθεί με υπουργική απόφαση.

Στο 4ο επιστημονικό πεδίο η πρόσβαση είναι εφικτή από όλες τις ομάδες προσανατολισμού.

Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Κάθε ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία όπου έχει πρόσβαση η Ομάδα Προσανατολισμού. Το τέταρτο μάθημα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Με ένα διαφορετικό τέταρτο μάθημα ανοίγεται η δυνατότητα πρόσβασης σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχει τρεις επιλογές από τις οποίες κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μία ή δύο.

Τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού και ανά επιστημονικό πεδίο περιγράφονται αναλυτικά στους πίνακες που ακολουθούν:

photodoc1

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:

Α) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Λατινικά της Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο.

Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

photosdoc2

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:

Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στα Τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου.

Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Γ) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

opoikplir

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:

Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Β) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), τότε έχουν πρόσβαση στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο.

Το σύστημα Εξετάσεων Εισαγωγής που περιγράφηκε στις παραπάνω παραγράφους σχεδιάστηκε ως μεταβατικό σύστημα, για να αντιμετωπίσει ελλείψεις, κενά και στρεβλώσεις τόσο του συστήματος του Νέου Λυκείου όσο και του ισχύοντος σήμερα εξεταστικού συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπήρχαν πάρα πολλοί αντικειμενικοί περιορισμοί, που δεν επέτρεπαν την επιδίωξη ενός σχεδιασμού εκ του μηδενός. Όμως δίνει σαφώς περισσότερες ευκαιρίες στους υποψήφιους της επόμενης σχολικής χρονιάς από εκείνες που έδινε το σύστημα του Νέου Λυκείου, χωρίς να αιφνιδιάζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και να ανατρέπει τον προγραμματισμό τους.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ρύθμιση για λειτουργία νέων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ από το σχολικό έτος 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείαςΥλοποιείται η υπόσχεση του ΥΠΟΠΑΙΘ για τις καταργημένες ειδικότητες

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί Νομοθετική Ρύθμιση με την οποία στις Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και Ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στα Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑ.Λ. βάσει του άρθρου 8 του Ν.4186/2013 (Α΄ 193), πρόκειται να προστεθούν και να λειτουργήσουν από το σχολικό έτος 2015-2016 και οι ακόλουθες Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και τις αντίστοιχες Ειδικότητες:

Ομάδα Προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής

Τομέας Υγείας - Πρόνοιας
Βοηθός Νοσηλευτή 
Βοηθός Ιατρικών - Βιολογικών Εργαστηρίων 
Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων 
Βοηθός Φυσικοθεραπευτή 
Βοηθός Οδοντοτεχνίτη
Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων 
Βοηθός Φαρμακείου 

Τομέας Αισθητικής - Κομμωτικής 
Αισθητικής Τέχνης 
Κομμωτικής Τέχνης 

Ομάδα Προσανατολισμού Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Εφαρμογών

Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών
Γραφικών Τεχνών 
Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων 
Αργυροχρυσοχοΐας 
Συντήρηση Έργων Τέχνης - Αποκατάστασης 
Ψηφιδογραφίας - Υαλογραφίας 

Τομέας Βιομηχανικού Σχεδιασμού
Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος 
Επιπλοποιίας - Ξυλογλυπτικής

Πατήστε εδώ για να δείτε το δελτίο τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Βάσεις Ιατρικών - Οδοντιατρικών - Κτηνιατρικών Σχολών 2014

Αποτέλεσμα εικόνας για ιατρικη αστειαΒάσεις Ιατρικών - Οδοντιατρικών - Κτηνιατρικών Σχολών 2014 Γενικής Σειράς

Ιατρικό (ΣΣΑΣ) Γεν. Σειρά (ΣΣΑΣ) Θεσσαλονίκη 19.330

Ιατρικής ΑΕΙ Αθήνα 19.233

Οδοντιατρικό (ΣΣΑΣ) Γεν. Σειρά (ΣΣΑΣ) Θεσσαλονίκη 19.144

Ιατρικής ΑΕΙ Θεσσαλονίκη 19.122

Κτηνιατρικό (ΣΣΑΣ) Γεν. Σειρά (ΣΣΑΣ) Θεσσαλονίκη 19.050

Ιατρικής ΑΕΙ Πάτρα 18.961

Ιατρικής ΑΕΙ Ιωάννινα 18.855

Ιατρικής, Θεσσαλίας ΑΕΙ Λάρισα 18.833

Ιατρικής, Κρήτης ΑΕΙ Ηράκλειο 18.786

Ιατρικής, Θράκης ΑΕΙ Αλεξ/πολη 18.710

Οδοντιατρικής ΑΕΙ Αθήνα 18.629

Οδοντιατρικής ΑΕΙ Θεσσαλονίκη 18.598

Κτηνιατρικής ΑΕΙ Θεσσαλονίκη 18.239

Κτηνιατρικής, Θεσσαλίας ΑΕΙ Καρδίτσα 17.906

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον αριθμό εισακτέων στα ΑΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 που ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες το ΥΠΟΠΑΙΘ, οι θέσεις για τις συγκεκριμένες σχολές είναι λιγότερες σε σχέση με πέρυσι. Πατήστε εδώ για να δείτε τις μεταβολές.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει απαραίτητα ότι οι φετινές βάσεις θα αυξηθούν καθώς αυτές καθορίζονται και από άλλους παράγοντες όπως ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων και άρα οι επιδόσεις των υποψηφίων, ο ζήτηση που θα εκδηλωθεί με τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου καθώς και από το καθεστώς που ισχύσει στις μετεγγραφές φοιτητών. 



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Διαβούλευση για Τράπεζα Θεμάτων, προαγωγή μαθητών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Αποτέλεσμα εικόνας για Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων
Tο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων «Επείγοντα Μέτρα για την Αντιμετώπιση της Βίας στον Αθλητισμό και άλλες διατάξεις» έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, στην οποία όσοι επιθυμούν μπορούν να συμμετάσχουν διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους στις σχετικές ρυθμίσεις.

Στο συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου, στα άρθρα 13 και 14 περιλαμβάνονται οι ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την Τράπεζα Θεμάτων, την προαγωγή των μαθητών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και την αναπλήρωση χαμένων διδακτικών ωρών.

Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί τη Μ. Δευτέρα, 06 Απριλίου 2015 και ώρα 14:00.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με το διαδικτυακό τόπο της διαβούλευσης.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δημόσια διαβούλευση για Π.Δ. με επαγγελματικά δικαιώματα Λογοθεραπευτή

Αποτέλεσμα εικόνας για λογοθεραπεια
Σε δημόσια διαβούλευση έχει τεθεί το Προεδρικό Διάταγμα με τον τίτλο: «Καθορισμός των όρων και των προϋποθέσεων άσκησης του επαγγέλματος των λογοθεραπευτών» με το οποίο καταργείται το προηγούμενο Προεδρικό Διάταγμα υπ΄ αριθ. 176/31.12.2014, ΦΕΚ Α279.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί, καλεί τους σπουδαστές Λογοθεραπείας και τους επαγγελματίες Λογοθεραπευτές καθώς και κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη να συμμετάσχουν στη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης υποβάλλοντας τις απόψεις, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους έως την Τρίτη 7 Απριλίου 2014 και ώρα 14.00.

Δείτε εδώ το Προεδρικό Διάταγμα που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με το διαδικτυακό τόπο διαβούλευσης του συγκεκριμένου Π.Δ.

Δείτε επίσης: Σπουδάζω Λογοθεραπεία - Πληροφορίες και επαγγελματικά δικαιώματα

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Σύγκριση αριθμού εισακτέων μεταξύ ετών 2014 και 2015

Συγκριτικός Πίνακας Εισακτέων ακαδημαϊκού έτους 2014-5 και 2015-6
Ακαδ. έτος     Συνολικός αριθμός εισακτέων      Πανεπιστήμια      ΤΕΙ/ΑΣΠΑΙΤΕ/ΑΣΤΕ
2014-2015          70.305                                        46.735                      23.570
2015-2016          68.345                                        44.200                      24.145

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΤΕΙ

Καλοδήμος Δ. - Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εγκύκλιος με τις λεπτομέρειες οργάνωσης των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄

Αποτέλεσμα εικόνας για ΥΠΟΠΑΙΘΤο ΥΠΟΠΑΙΘ έδωσε στη δημοσιότητα την εγκύκλιο που αφορά την οργάνωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δηλώσεις Δρίτσα για εισαγωγή στο Λιμενικό Σώμα μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΡΙΤΣΑςΟ Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρής Δρίτσας δήλωσε: 

''Ως Αξιωματική Αντιπολίτευση διεκδικήσαμε και ως Κυβέρνηση δεσμευτήκαμε ότι το σύστημα όλων των διαδικασιών κατάταξης στο Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. θα αλλάξει, ώστε να γίνει δικαιότερο και πλήρως αδιάβλητο'' 

ενώ στη συνέχεια ενημέρωσε ότι

''εργαζόμαστε ήδη με στόχο την διαμόρφωση των προϋποθέσεων ίδρυσης Ακαδημίας Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και εισαγωγής σε αυτήν μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως αρμόζει στο Σώμα''.

Σημειώνεται ότι ανάλογες εξαγγελίες είχαν γίνει και από την προηγούμενη κυβέρνηση χωρίς ωστόσο να υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία όπως έγινε για την εισαγωγή ιδιωτών στο Πυροσβεστικό Σώμα παρότι ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ένταξής τους στο σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.