Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ένταξη νέων τμημάτων στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για νεα τμηματα στο μηχανογραφικο 2015Δύο νέα τμήματα θα προστεθούν στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2015 όπως απορρέει από την ανακοίνωση του αριθμού εισακτέων ανά τμήμα για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016. 

Τα συγκεκριμένα τμήματα είναι:

- Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

- Μηχανικών Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Κοζάνη 

και έχουν ενταχθεί στο 4ο επιστημονικό πεδίο των Τεχνολογικών Επιστημών.

Η εκπαιδευτική λειτουργία των δυο νέων πολυτεχνικών τμημάτων θα αρχίσει το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 και η σχετική απόφαση για την ένταξή τους στο 4ο επιστημονικό πεδίο δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β' 2007/23-7-2014 με την υπογραφή του τότε υφυπουργού Παιδείας κ.  Αλ. Δερμεντζόπουλου. 

Μετά τις παραπάνω προσθήκες τα τμήματα Αρχιτεκτονικής αυξάνονται σε 7 και τα τμήματα Μηχανικών Περιβάλλοντος αυξάνονται σε 3.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24




Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Ανακοίνωση αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Μείωση των θέσεων στα Πανεπιστήμια και αύξηση στα ΤΕΙ - Δείτε αναλυτικά τον αριθμό εισακτέων σε κάθε τμήμα

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο αριθμός εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.

Ο γενικός αριθμός εισακτέων ανέρχεται σε 68.345 θέσεις και αναλυτικά:
- 44.200 θέσεις στα Πανεπιστήμια και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες
- 24.145 θέσεις στα ΤΕΙ, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και Α.Σ.Τ.Ε.

Συγκριτικός Πίνακας Εισακτέων ακαδ. έτους 2014-5 και 2015-6
Ακαδ. έτος      Συνολικός αριθμός εισακτέων      Πανεπιστήμια     ΤΕΙ/ΑΣΠΑΙΤΕ/ΑΣΤΕ
2014-2015         70.305                                            46.735                 23.570
2015-2016         68.345                                            44.200                 24.145

Στον ανωτέρω αριθμό εισακτέων (68.345 θέσεις) δεν συμπεριλαμβάνονται και άρα προστίθενται οι θέσεις εισακτέων:
- Για τις Στρατιωτικές Σχολές
- Για τις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
- Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
- Οι θέσεις που ορίζονται καθ’ υπέρβαση του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων για τις ειδικές κατηγορίες υποψηφίων, όπως αθλητές με διακρίσεις, Έλληνες του εξωτερικού, αλλοδαποί-αλλογενείς, πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις κλπ.

Με την σχετική Υπουργική Απόφαση που ήδη υπογράφηκε, καθορίζονται οι θέσεις καθ’ υπέρβαση του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων και η ποσοστιαία κατανομή των θέσεων εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2015-6.

Τις ανωτέρω θέσεις εισακτέων αναμένεται να τις διεκδικήσουν οι 101.508 υποψήφιοι που υπέβαλαν Αίτηση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και όσοι υποψήφιοι υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο χωρίς νέα εξέταση για το 10% των θέσεων εισακτέων.

Από τον ανωτέρω συνολικό αριθμό των 68.345 θέσεων διατίθενται:

- ποσοστό 90% των θέσεων των Πανεπιστημίων και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών και ποσοστό 69% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, στους μαθητές της Γ΄ τάξης του ημερήσιου Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) και τους αποφοίτους Λυκείων που θα λάβουν μέρος στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.

- Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.

- ποσοστό 10% των θέσεων των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, σε υποψήφιους που δε συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις το έτος 2015 και είναι κάτοχοι απολυτηρίου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έλαβαν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων ή Ημερήσιων ΕΠΑΛ τα έτη 2013 ή 2014. Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων. Ο ακριβής αριθμός των υποψηφίων θα γνωστοποιηθεί μετά την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων.

- ποσοστό 20% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των τεσσάρων μαθημάτων. Για τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων της Αστυνομίας και τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.

- ποσοστό 1% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των δύο μαθημάτων. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.


- Ποσοστό 1% πέρα από τον αριθμό εισακτέων των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, διατίθενται για τους μαθητές και αποφοίτους των Εσπερινών Γενικών Λυκείων καθώς και τους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που θα λάβουν μέρος στις αντίστοιχες πανελλήνιες εξετάσεις της Δ΄ τάξης των Λυκείων αυτών. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.


panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Την ερχόμενη εβδομάδα οι αποφάσεις για το νέο εξεταστικό σύστημα

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Το ΥΠΟΠΑΙΘ εξέδωσε δελτίο τύπου σχετικά με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο τα οποία αφορούν ισχυρισμούς ότι υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδη Μπαλτά και του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσου Κουράκη, για τα επίκαιρα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων και του τρόπου επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων. Αμφότεροι οι Υπουργοί δηλώνουν κατηγορηματικά ότι υπάρχει απόλυτη συνεργασία στα εν λόγω θέματα μεταξύ των επιτελείων τους. Ο κοινός σκοπός τους είναι ένας: η εύρεση της βέλτιστης λύσης προς όφελος των μαθητών, των εκπαιδευτικών και εν γένει της εκπαίδευσης. 

Επισημαίνεται πως οτιδήποτε άλλο λέγεται ή γράφεται συνιστούν μυθεύματα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Άλλωστε, με τη δημοσιοποίηση των τελικών αποφάσεων την ερχόμενη εβδομάδα, όλοι οι ισχυρισμοί θα αποδειχθούν ανυπόστατοι.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αναμονή για τις ανακοινώσεις του νέου συστήματος για τις Πανελλαδικές 2016

Όλα δείχνουν ότι οι κατευθύνσεις θα είναι τελικά δύο

Αλλαγές που ανατρέπουν άρδην το μέχρι τώρα σύστημα επιφυλάσσει το σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας για το εξεταστικό σύστημα της Γ' Λυκείου από την επόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εισηγήσεις, που συζητήθηκαν σε ευρεία σύσκεψη την προηγούμενη Παρασκευή και δείχνουν ότι παραμένει ακόμα ανοιχτό το ρίσκο της φιλόδοξης μετάβασης από το παλιό στο νέο σύστημα, προβλέπεται ότι:

• Οι βασικές κατευθύνσεις στις οποίες θα ομαδοποιηθούν τα έξι Επιστημονικά Πεδία είναι δύο, η Θεωρητική και η Θετική, ενώ γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί ομαλά και η ομάδα των Οικονομικών σχολών που τυπικά μεν ανήκουν στη Θετική Κατεύθυνση, ουσιαστικά, όμως, λειτουργούν ως αυτόνομη κατεύθυνση με δικό τους συνδυασμό μαθημάτων. Προς το παρόν τουλάχιστον.
• Τα 4+1 μαθήματα, δηλαδή τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για τις σχολές ενός πεδίου συν ένα ακόμα μάθημα για να εξασφαλιστεί η πρόσβαση στις σχολές ενός ακόμα πεδίου, παραμένει ως συνταγή για τις δύο κατευθύνσεις. Ωστόσο, το 5ο μάθημα στην πράξη αποδεικνύεται υποχρεωτικό για την αύξηση των πιθανοτήτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια μέσα από τις δύο τόσο πολυπληθείς Κατευθύνσεις.

• Η ενοποίηση των Επιστημονικών Πεδίων στις δύο Κατευθύνσεις έχει γίνει ως εξής: Στη Θεωρητική Κατεύθυνση εντάσσονται το 1ο Πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές), το 5ο Πεδίο (Παιδαγωγικές όπως διαμορφώθηκε από τον σχεδιασμό του Νέου Λυκείου), το 4ο Πεδίο (Κοινωνικές, Πολιτικές αλλά όχι Οικονομικές) και μέρος του 3ου. Στη Θετική Κατεύθυνση εντάσσονται: φυσικά το 2ο Πεδίο (θετικές και τεχνολογικές), το 3ο με τις Επιστήμες Υγείας και οι Οικονομικές από το 4ο.

• Το μάθημα «μπαλαντέρ» (πέμπτο) εξετάζεται να λειτουργεί διευκολυντικά ίσως όχι για όλες τις σχολές του δεύτερου επιθυμητού Πεδίου αλλά για έναν αριθμό αυτών. Αναμένονται τα κριτήρια.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ - Αννα Ανδριτσάκη



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) - Δείτε όλα τα θέματα και προτεινόμενες απαντήσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων και ΟΕΦΕ από το 2000 έως το 2014

Πλήρες βοήθημα του μαθήματος Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τους υποψήφιους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β΄ που έχουν επιλέξει το συγκεκριμένο μάθημα επιλογής

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ - ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2014 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2013 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2012 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2011 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2010 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2009 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2008 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2007 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2006 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2005 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2004 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2003 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2002 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2001 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2000 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 

ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2014 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2013 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2012 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2011 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2010 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2009 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2008 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2007 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2006 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2005 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2004 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2003 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ - ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2014 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2013 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2012 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2011 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2010 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2009 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2008 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2007 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2006 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2005 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2004 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2003 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2002 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ 2001 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ


ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2014 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2013 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2012 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2011 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2010 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2009 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2008 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2007 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2006 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2005 δεν εξετάστηκε
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2004 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΑΟΘ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ 2003 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ


ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΕΦΕ
ΟΕΦΕ 2014 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2013 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2012 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2011 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2010 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2009 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2008 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2007 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2006 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2005 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2004 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΟΕΦΕ 2003 ΘΕΜΑΤΑ     ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

economics.edu.gr

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα επανεξετάσει το θέμα με τον αποκλεισμό υποψηφίων με δυσλεξία από τις Στρατιωτικές Σχολές

Αποτέλεσμα εικόνας για στρατιωτικες στολες αεροποριαςΤο υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα επανεξετάσει άμεσα την απαγόρευση πρόσβασης δυσλεκτικών υποψηφίων στις Στρατιωτικές Σχολές όπως αναφέρετε στο Π.Δ. 11/2014 (ΦΕΚ Α΄ 17/2014) σύμφωνα με το οποίο θα διενεργούνται από φέτος οι υγειονομικές εξετάσεις.

Αυτό δεσμεύτηκε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ήσυχος.

Αναμένονται οι όποιες αποφάσεις για το θέμα και η φετινή προκήρυξη για τις Στρατιωτικές Σχολές.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Προσομοίωση προφορικής εξέτασης την Τετάρτη 1/4 στη Θεσσαλονίκη

Αποτέλεσμα εικόνας για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες πανελληνιες
Ημερίδα για εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριες, με θέμα «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Θεωρητικό Πλαίσιο και Προσομοίωση προφορικής εξέτασης» θα πραγματοποιηθεί  την Τετάρτη 1 Απριλίου 2015 και ώρα 17:00 έως και 20:00, στην αίθουσα του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα θα υλοποιηθεί χωρίς δαπάνη για τους συμμετέχοντες.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της ημερίδας.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Έρχονται στη Βουλή οι ρυθμίσεις για την προαγωγή των μαθητών και την Τράπεζα Θεμάτων

Αποτέλεσμα εικόνας για προαγωγικες εξετασεις α λυκειου
Δόθηκε στη δημοσιότητα το νέο αθλητικό νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση της βίας όπου στο άρθρο 13 περιλαμβάνονται οι ρυθμίσεις για την προαγωγή των μαθητών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και την παύση λειτουργίας της Τράπεζας Θεμάτων για την επιλογή θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις. Επίσης, με το άρθρο 14 ρυθμίζεται η διαδικασία αναπλήρωσης χαμένων διδακτικών ωρών.

Σημειώνεται ότι τις επόμενες μέρες θα αποφασιστεί η διαδικασία συζήτησης και ψήφισης του νομοσχεδίου.

Πιο συγκεκριμένα:

Άρθρο 13ο

1. Η παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 45 του ν. 4264/2014 (Α΄ 118 ) και την παρ. 1 του άρθρου 11 του ν. 4275/2014 (Α΄ 149) αντικαθίσταται ως εξής: «3. Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Για την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.»

2. Η παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 (Α΄193), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 11 του ν. 4275/2014 (Α΄149), αντικαθίσταται ως εξής: «4. Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στη Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Για την προαγωγή των μαθητών στην Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.

3. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 11 του ν.4186/2013 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής: «Τα θέματα ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.»

4. Το τρίτο και τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 11 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), όπως συγχωνεύτηκαν σε ένα και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 45 του ν.4264/2014 (Α΄ 118) αντικαθίστανται ως εξής: «Για την προαγωγή των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Περιβάλλον Εργασία - Ασφάλεια και Υγιεινή, όπου αυτά διδάσκονται.»

5. Η ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει από το σχολικό έτος 2014-2015.

Άρθρο 14ο

1. Η παράγραφος 10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ Α΄23/.....), η οποία προστέθηκε με το άρθρο 1 του ΠΔ 170/2013 (ΦΕΚ Α΄274/..........), αντικαθίσταται ως ακολούθως: 
«10. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών. β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα). 
Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του, ο Διευθυντής συγκαλεί ανά βδομάδα το Σχολικό Συμβούλιο, προς τον σκοπό αντιμετώπισης της κατάστασης και διατύπωσης γνώμης για την προσήκουσα διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί. 
Μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία του σχολείου, ο Διευθυντής συγκαλεί αμέσως και εκτάκτως το σχολικό συμβούλιο. Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα σε πέντε ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, σχετικά με την διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αρτιότερη ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η διαδικασία αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τρίμηνο/τετράμηνο από την ομαλοποίηση της λειτουργίας του σχολείου. 
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται τον τρόπο αναπλήρωσης των μαθημάτων και της ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την απόφαση για την αναπλήρωση λαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης».

2. Ειδικά για το σχολικό έτος 2014-2015, σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της διδακτέας ύλης με τους τρόπους που προβλέπονται στην παρ.10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄23) όπως αυτή αντικαθίσταται με την παρ.1 του παρόντος, παρέχεται επιπρόσθετα η δυνατότητα αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Λιγότερες μετεγγραφές φοιτητών και με πιο αυστηρά κριτήρια

Αποτέλεσμα εικόνας για μπαλτας βουλη
Ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Μπαλτάς απάντησε σήμερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Αττικής ΚΚΕ Ιωάννη Γκιόκα, σχετικά με τις μετεγγραφές φοιτητών στις Αρχιτεκτονικές Σχολές ΕΠΜ και ΑΠΘ που δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα ενώ αναμένεται και η απόφαση του ΣτΕ στην αίτηση ακυρώσεως των αποφάσεων για τις μετεγγραφές φοιτητών που έχουν καταθέσει οι συγκεκριμένες σχολές. 

Επίσης, ο υπουργός αναφέρθηκε και στη γενικότερη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα ΑΕΙ με την επιβάρυνσή τους από το μεγάλο αριθμό μετεγγραφέντων φοιτητών μετά τις περυσινές αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας και τόνισε ότι πρέπει να αλλάξει το πλαίσιο των μετεγγραφών και να γίνονται μόνο με εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια ενώ η συμπλήρωση των μηχανογραφικών από μαθητές και γονείς θα πρέπει να γίνεται με αίσθημα ευθύνης.

Πατήστε εδώ για να δείτε όσα έγιναν στη Βουλή για το θέμα των μετεγγραφών φοιτητών σε βίντεο από το 10.20 έως 23.02.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Ενημέρωση για προώθηση Υπουργικής Απόφασης σχετικά με την αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο ΕΠΑΛ

Σχολείο Χυλόκαστρου - χώρος κατασκήνωσηςΣας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί Υπουργική Απόφαση η οποία:
α) αντικαθιστά την παρ.1 της με αρ.πρωτ.139628/Γ2/01-10-2013 Υ.Α. (Β΄2530) με θέμα:
«Συμπλήρωση των υπ'αριθμ.πρωτ.80033/Γ2/4-8-2006 (Β΄1286) και 148096/Γ2/24-12-2007 (Β΄2511) Υ.Α.»,
β) εφαρμόζει τις διατάξεις της παρ.2γ του άρθρου 43 του Ν.4186/2013 (Α΄193) όπως τροποποιήθηκε με την παρ.17 του άρθρου 45 του Ν.4264/2014 (Α΄118) για το Επαγγελματικό Λύκειο, με το ακόλουθο περιεχόμενο:
«Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών. β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα).
Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του, ο Διευθυντής συγκαλεί ανά βδομάδα το Σχολικό Συμβούλιο, προς τον σκοπό αντιμετώπισης της κατάστασης και διατύπωσης γνώμης για την προσήκουσα διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί.
Μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία του σχολείου, ο Διευθυντής συγκαλεί αμέσως και εκτάκτως το Σχολικό Συμβούλιο. Το Σχολικό Συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα σε πέντε ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, σχετικά με την διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αρτιότερη ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η διαδικασία αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τετράμηνο από την ομαλοποίηση της λειτουργίας του σχολείου.
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται τον τρόπο αναπλήρωσης των μαθημάτων και της ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την απόφαση για την αναπλήρωση λαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης».
Ειδικά για το σχολικό έτος 2014-2015, σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της διδακτέας ύλης με τους τρόπους που προβλέπονται παραπάνω, παρέχεται επιπρόσθετα η δυνατότητα αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.

Δείτε την εγκύκλιο για τα Γυμνάσια και τα ΓΕΛ: Τέλος η αναπλήρωση μαθημάτων λόγω καταλήψεων στις διακοπές του Πάσχα



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.