Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Εξεταστικό σύστημα - γέφυρα για εισαγωγή στα ΑΕΙ πριν τις μεγάλες αλλαγές

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε τον πίνακα σε μεγέθυνση

Σε αναζήτηση εξεταστικού συστήματος - «γέφυρα» για την επόμενη και τη μεθεπόμενη χρονιά, πριν από την εφαρμογή των σαρωτικών αλλαγών που έχουν προαναγγελθεί, βρίσκεται η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν τις επόμενες ημέρες, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχει επιλεγεί σύστημα με έξι επιστημονικά πεδία, τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά πεδίο και κατ' επιλογήν ένα πέμπτο μάθημα το οποίο να «ανοίγει» ένα ακόμα επιστημονικό πεδίο.

Το νέο εξεταστικό σύστημα αποτελεί σε κάθε περίπτωση έναν μεγάλο «πονοκέφαλο» για το υπουργείο Παιδείας καθώς κάθε αλλαγή μεταφράζεται και σε αλλαγές του ωρολογίου προγράμματος της τελευταίας τάξης και των αναλυτικών προγραμμάτων. Με δεδομένο μάλιστα ότι νέα βιβλία δεν θα υπάρξουν, οι όποιες αναδιατάξεις της ύλης θα διδαχθούν από τα υπάρχοντα βιβλία με την «επιτυχημένη» μέθοδο της... κοπτοραπτικής. Σε ορισμένα μαθήματα όπως τα Λατινικά και τη Χημεία θα υπάρξουν συνοπτικές και πρόχειρες εκδόσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Τα δύο σενάρια

Δύο είναι τα σενάρια που μελετώνται για το εξεταστικό σύστημα, με επικρατέστερο ως σήμερα το πρώτο: 

1ο σενάριο: Εξι επιστημονικά πεδία, τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά πεδίο και κατ' επιλογήν ένα πέμπτο μάθημα το οποίο να «ανοίγει» την είσοδο σε σχολές από ένα ακόμα επιστημονικό πεδίο. Με τον τρόπο αυτόν οι Προσανατολισμοί στη Γ' Λυκείου θα παραμείνουν τρεις (Ανθρωπιστικών, Θετικών και Οικονομικών-Κοινωνικών Σπουδών), όπως άλλωστε προβλέπεται από τον ισχύοντα νόμο του «Νέου Λυκείου». Το σενάριο αυτό είναι το πιθανότερο και μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογική εξέλιξη της μεταρρύθμισης που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013. Οι δυσκολίες έγκεινται στο γεγονός ότι θα πρέπει τα 450 τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αναδιαταχθούν στα έξι επιστημονικά πεδία και να δηλώσουν το μάθημα της αυξημένης βαρύτητας.

2ο σενάριο: Το δεύτερο σενάριο το οποίο εισηγούνται ορισμένοι στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είναι να παραμείνει το ισχύον σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων και για τα επόμενα δύο χρόνια. Με το σενάριο αυτό θα αποφευχθεί η επώδυνη και επικίνδυνη αναδιάταξη των επιστημονικών πεδίων καθώς και ο μεγάλος πονοκέφαλος της αναδιάταξης των στρατιωτικών και αστυνομικών σχολών. 

Στην περίπτωση αυτή πάντως οι εισηγήσεις επιζητούν τα ακόλουθα: 

- Την κατάργηση της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ι, η οποία συγκεντρώνει κάθε χρόνο ελάχιστο αριθμό υποψηφίων. 

- Τη μείωση του αριθμού των εξεταζομένων μαθημάτων σε πέντε από έξι. Οι προτάσεις μάλιστα αναφέρουν χαρακτηριστικά την από κοινού εξέταση της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας για τους μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, τη συνεξέταση της Βιολογίας της Γενικής Παιδείας με τη Βιολογία της Κατεύθυνσης για τους μαθητές της Θετικής Κατεύθυνσης, τη συνεξέταση των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας με το μάθημα των Αρχών της Διοίκησης κ.ά. 

Με το δεύτερο σενάριο, όπως γίνεται ευκόλως αντιληπτό, παραμένουν οι κατευθύνσεις στη Γ' Λυκείου ως έχουν και καμία αναδιάταξη των επιστημονικών πεδίων δεν θα επέλθει. 


Σχόλιο panelladikes24 - Αν τελικά ισχύσει κάποιο από τα παραπάνω σενάρια θα έχουμε και πάλι το πρόβλημα με την εισαγωγή φοιτητών σε σχολές εξεταζόμενοι σε διαφορετικά μαθήματα και τα μόρια που θα συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι θα έχουν προέλθει από μαθήματα με άλλη φιλοσοφία, θέματα σε διαφορετικά μαθήματα και διαφορετική αντικειμενική δυσκολία, διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας κτλ. Τέλος, θα εισάγονται σε σχολές φοιτητές με διαφορετικό υπόβαθρο σε σημαντικά μαθήματα. 



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Πως θα γίνουν οι προαγωγικές εξετάσεις για την Α΄ και Β΄ Λυκείου σχολικού έτους 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Tο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προωθεί Νομοθετική Ρύθμιση για αλλαγή στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις και στον τρόπο προαγωγής των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Η ρύθμιση ορίζει τα εξής:

- H επιλογή των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων παύει να ισχύει από την εξεταστική περίοδο Μαΐου - Ιουνίου 2015. Για τις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τους διδάσκοντες το μάθημα και είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατόν να δοθούν χωριστά θέματα, εάν συντρέχει αποχρών λόγος, ο οποίος αναγράφεται σε σημείωση στο έγγραφο που περιέχει τα θέματα και παράλληλα συντάσσεται και σχετική πράξη στο βιβλίο πράξεων του Διευθυντή του σχολείου.

- Για την προαγωγή των μαθητών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.

- Η εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα των Α΄ και Β΄ τάξεων Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας. Η επιλογή και ο ακριβής προσδιορισμός της για κάθε μάθημα γίνεται με εισήγηση των διδασκόντων και με την έγκριση του Διευθυντή του Λυκείου και γνωστοποιείται στους μαθητές πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

- Για τους μαθητές που φοίτησαν το σχ. έτος 2013-14 στην Α΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στις Α΄ και Β΄ Τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και το σχ. έτος 2014-15 φοιτούν στη Β΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, ο γενικός βαθμός προαγωγής από τις τάξεις αυτές δεν θα προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επισημαίνεται ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 η διδακτέα ύλη:

- για την Α΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και τις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχει καθοριστεί με την αρ. πρωτ. 156357/Γ2/30-09-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2660) και την με αρ. πρωτ. 171868/Γ2/22-10-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2987) και

- για τη Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και τη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου έχει καθοριστεί με την αρ. πρωτ. 171867/Γ2/22-10-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2937).

Για τη διατύπωση των θεμάτων των προαγωγικών εξετάσεων ισχύουν το Π.Δ. 68/2014 (Α΄ 110) και η με αρ. πρωτ. 190878/Δ2/25-11-2014 εγκύκλιος του Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ. 

panelladikes24 - Στη συγκεκριμένη προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση δε γίνεται κάποια αναφορά στα ΕΠΑΛ. Τι θα γίνει στα ΕΠΑΛ; Δε θα υπάρξει ανάλογη μέριμνα και για τα ΕΠΑΛ;



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Εισαγωγή Αστυνομικών στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Αποτέλεσμα εικόνας για αστυνομικες σχολες
Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή αστυνομικών στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικού Λυκείου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αφορά τους ήδη υπηρετούντες στο Αστυνομικό Σώμα.

Δείτε εδώ την προκήρυξη.

Η προκήρυξη για την εισαγωγή ιδιωτών στις Αστυνομικές Σχολές αναμένεται να εκδοθεί έως τις αρχές Ιουνίου.

Πατήστε εδώ για να βλέπετε πληροφορίες για τις Αστυνομικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Επιστολές για να μπορούν οι δυσλεκτικοί να συμμετέχουν στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών

Αποτέλεσμα εικόνας για στρατιωτικες σχολεςΣύμφωνα με το άρθρο 189 του Ν.4261/2014 (ΦΕΚ 107 Α΄) αλλά και εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για τις υγειονοµικές εξετάσεις των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ έτους 2015 θα ισχύσει το Π.Δ. 11/2014 (ΦΕΚ Α΄ 17/2014).

Το συγκεκριμένο Π.Δ. εφαρμόζεται για πρώτη φορά και υπάρχουν διαφορές σε σχέση με αυτά που ίσχυαν τα προηγούμενα χρόνια (Π.Δ. 133/2002 - ΦΕΚ A΄ 109/2002).

Η σημαντικότερη αλλαγή που επηρεάζει πάρα πολλούς υποψήφιους, είναι ο αποκλεισμός υποψηφίων με δυσλεξία και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες από τις διαδικασίες εισαγωγής στις Στρατιωτικές Σχολές καθώς αυτές εντάσσονται στα ψυχικά νοσήματα.

Το panelladikes24 είχε αναδείξει το θέμα και την προηγούμενη χρονιά όπου τελικά με τροπολογία που ψηφίστηκε δεν εφαρμόστηκε το Π.Δ. 11/2014 για τις περυσινές εξετάσεις, αλλά και φέτος με σχετική ανάρτηση που αναρτήθηκε στις 16/11/2014 στην οποία τονίστηκε ότι το συγκεκριμένο Π.Δ. είναι πολύ πιθανόν να ισχύσει και για τις διαδικασίες εισαγωγής στις Αστυνομικές Σχολές αφού αυτές γίνονται σύμφωνα με τα όσα ισχύουν και για το Στρατό.

Επίσης, το τελευταίο διάστημα η Πανελλήνια Ομοσπονδία συλλόγων γονέων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες με επιστολές προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το υπουργείο Παιδείας θέτει και πάλι το θέμα επί των αρχών με σκοπό να αλλάξει την κατάσταση και να μην χαρακτηρίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες ως ψυχικά νοσήματα αλλά και οι συγκεκριμένοι υποψήφιοι τελικά να μπορέσουν να συμμετέχουν στις προκαταρκτικές εξετάσεις για εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές.

Π.Δ. 11/2014 (ΦΕΚ Α΄ 17/2014)

Οι δυσλεκτικοί εκτός Στρατιωτικών Σχολών - Τι θα γίνει με τις Αστυνομικές Σχολές;

Δείτε τις επιστολές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας συλλόγων γονέων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 1          ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ          ΕΠΙΣΤΟΛΗ 2


panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Παράταση µαθηµάτων διδακτικού έτους 2014-2015 για ΕΠΑ.Σ. και ΣΕΚ του ΟΑΕΔ

Αποτέλεσμα εικόνας για επασ οαεδΜε απόφαση του Διοικητή του ΟΑΕΔ παρατείνεται έως τις 05/06/2015 η διδασκαλία µαθηµάτων σχολικού έτους 2014-2015 για τις ΕΠΑ.Σ και τις ΣΕΚ του Οργανισµού

Αναλυτικά: 

1. Ως ηµεροµηνία λήξης των µαθηµάτων όλων των τάξεων των ΕΠΑ.Σ και των ΣΕΚ, την 5η Ιουνίου 2015. 

2. Ως ηµεροµηνία συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων κάθε Εκπαιδευτικής Μονάδας, την 8η Ιουνίου 2015 προκειµένου να εκδοθούν τα αποτελέσµατα φοίτησης των µαθητών. 

3. Ως ηµεροµηνία έναρξης διεξαγωγής των Προαγωγικών και Απολυτηρίων εξετάσεων, την 10η Ιουνίου 2015. 

4. Ως ηµεροµηνία λήξης διεξαγωγής των Προαγωγικών και Απολυτηρίων εξετάσεων, την 23η Ιουνίου 2015.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τι πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι των ΤΕΦΑΑ 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για αθλητης στιβου καρτουνΤο panelladikes24 προς ενημέρωση των φετινών υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ επισημαίνει τα ακόλουθα:

- Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015, υποχρεωτικά θα συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

- Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για το 10% των θέσεων στα ΤΕΦΑΑ, δεν θα διαγωνιστούν εκ νέου στις πρακτικές δοκιμασίες, αλλά θα διατηρήσουν τις τελευταίες τους επιδόσεις. 

- Υποψήφιοι των ετών 2013 και 2014 που δεν είχαν υποβληθεί στις πρακτικές δοκιμασίες των ΤΕΦΑΑ, φέτος δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των ΤΕΦΑΑ. 

- Απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα εξεταστούν ξανά για το 90% των θέσεων στα ΤΕΦΑΑ, είναι υποχρεωμένοι να εξεταστούν στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ, ανεξαρτήτως αν είχαν εξεταστεί σε αυτές στο παρελθόν. 

- Υποψήφιοι που, αν και στην Αίτηση-Δήλωση δεν δήλωσαν επιθυμία για τα ΤΕΦΑΑ, μπορούν τελικά να είναι υποψήφιοι, αρκεί να υποβάλουν σχετική αίτηση και δικαιολογητικά στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας. 

- Το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις ημερομηνίες των εξετάσεων, τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι και τις επιτροπές που θα λειτουργήσουν. (Δείτε εδώ την περυσινή ανακοίνωση). 

- Δείτε εδώ τα αγωνίσματα και την βαθμολογική κλίμακα αγωνισμάτων για τα ΤΕΦΑΑ. 

- Οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία αγωνίσματα για εξέταση από τα τέσσερα (4) που περιλαμβάνουν οι πρακτικές δοκιμασίες.

- Ανάλογα με τις επιδόσεις που επιτυγχάνουν συγκεντρώνουν ανάλογο αριθμό μορίων τα οποία προστίθενται στα συνολικά μόρια των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων. Ο τελικός βαθμός των πρακτικών δοκιμασιών προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών των τριών αγωνισμάτων. Αυτός ο τελικός βαθμός πολλαπλασιάζεται με το 200 για να προκύψουν τα μόρια. Ο μέγιστος αριθμός μορίων μπορεί να είναι τα 4.000 μόρια. Έτσι για παράδειγμα υποψήφιος που έχει συγκεντρώσει στα τρία αγωνίσματα που επέλεξε τους βαθμούς 20, 17, και 15 θα έχει τελικό βαθμό: (20 + 17 + 15) : 3 = 52 : 3 = 17,33 * 200 = 3.466 μόρια.

- Η διεξαγωγή της Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψήφιων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ πραγματοποιείται περί τα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου σύμφωνα με τα προγράμματα που θα ανακοινωθούν από κάθε επιτροπή. 

- Οι βαθμοί επίδοσης στις πρακτικές δοκιμασίες των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ ανακοινώνονται τέλος Ιουλίου, δηλαδή μετά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24



Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Κουράκης: Εντός του μήνα το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου με τις πρώτες αλλαγές

Την διαβεβαίωση πως το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση θα κατατεθεί εντός του μήνα στη Βουλή, έδωσε, μιλώντας στο Κόκκινο, ο Αναπληρωτής υπουργός παιδείας Τάσος Κουράκης, ο οποίος απάντησε σε μια σειρά ερωτημάτων των ακροατών του σταθμού. 

Ο κ. Κουράκης μεταξύ άλλων τόνισε τα εξής: 

- Εντός του μήνα το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, που περιλαμβάνει κι όλα τα επείγοντα ζητήματα.

- Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, η οποία μπορεί να παραμείνει συμβουλευτικά.

- Δεν θα συνυπολογίζεται ο βαθμός προαγωγής των μαθητών στην Α΄ και Β΄ Λυκείου, στον βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

- Επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος 9,5.

- Θα ελαφρώσει η ύλη της Β΄ και Γ΄ Λυκείου, ενώ θα υπάρχει και μικρή αλλαγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

- Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται σχέδιο για την διεύρυνση των επιλογών των μαθητών στη Γ΄ Λυκείου.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Επιστολές της ΑΣΠΕ για να ληφθεί μέριμνα για τις μετεγγραφές φοιτητών πολύτεκνων οικογενειών

Αποτέλεσμα εικόνας για ασπε
Η Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ) με επιστολές στον υπουργό Παιδείας και στον αναπληρωτή υπουργό Παιδείας ζητά να δοθεί τέλος στην ταλαιπωρία των πολυτέκνων και των τέκνων τους και να τους δοθεί η δυνατότητα να σπουδάζουν, χωρίς τις συνεχείς αλλαγές και τις ταλαιπωρίες που υφίστανται μέχρι σήμερα και να φέρουν προς ψήφιση την ακόλουθη διάταξη:

«Πολύτεκνοι και τέκνα πολυτέκνων, που επέτυχαν ή φοιτούν σε Σχολές ή Τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταγράφονται στην αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ που είναι πλησιέστερη στον τόπο της κατοικίας τους ή εκεί όπου φοιτά ο/η αδελφός/η τους και στο αντίστοιχο έτος».

Με αυτό τον τρόπο θα τεθεί τέλος στα όσα υφίστανται τα τελευταία χρόνια οι πολύτεκνοι και τα τέκνα τους.

Ποια θα είναι η απάντηση του υπουργείου Παιδείας;

Πάντως, το υπουργείο Παιδείας έχει ανακοινώσει ότι θα εξετάσει το θέμα των μετεγγραφών από την αρχή και οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν μετά από διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Ανακοίνωση ΕΑΠ για τους υποψήφιους φοιτητές κατηγορίας Α και Β







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24


Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Σπουδάζω Λογοθεραπεία - Πληροφορίες και επαγγελματικά δικαιώματα

Αποτέλεσμα εικόνας για λογοθεραπευτηςΣχολές
Τμήμα Λογοθεραπείας Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (Ιωάννινα)
Τμήμα Λογοθεραπείας T.E.I. Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα)

Επιστημονικό Πεδίο στο Μηχανογραφικό Δελτίο
3ο Επιστημονικό Πεδίο

Σημαντική παράμετρος για τους υποψήφιους
Ο υποψήφιος που δηλώνει τμήματα Λογοθεραπείας, πρέπει να γνωρίζει ότι δεν μπορεί να παρακολουθήσει το τμήμα αυτό, αν παρουσιάζει κώφωση - βαρηκοΐα, δυσαρθρία, τραύλισμα, εγκεφαλοπάθεια που επηρεάζει τη λειτουργία λόγου - άρθρωσης ή παθολογική φωνή. Όσοι εισάγονται στα τμήματα αυτά, υποβάλλονται σε σχετικές εξετάσεις με ευθύνη του τμήματος και αν διαπιστωθεί ότι κάποιος παρουσιάζει μια από τις παραπάνω παθήσεις, διαγράφεται από το τμήμα αυτό.

Βάσεις 2014 (κατηγορία 90% ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΕΛ - ΕΠΑΛ Β΄)
Τμήμα Λογοθεραπείας Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (Ιωάννινα)                       14.555
Τμήμα Λογοθεραπείας T.E.I. Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα)              14.717  

Αντιστοιχίες με άλλα τμήματα
μόνο μεταξύ τους βάσει της τελευταίας απόφασης για τις αντιστοιχίες τμημάτων ΤΕΙ (ΦΕΚ B΄ 2435/2014)

Π.Δ. 176/2014 (ΦΕΚ A΄ 279/2014) - Καθορισμός των όρων και των προϋποθέσεων άσκησης επαγγέλματος Λογοθεραπευτών.

Διαδικτυακοί τόποι τμημάτων Λογοθεραπείας
Τμήμα Λογοθεραπείας Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (Ιωάννινα)
Τμήμα Λογοθεραπείας T.E.I. Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα)

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24