Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Μετεγγραφές φοιτητών που εισήχθηκαν στα ΑΕΙ με την ειδική κατηγορία 5% (πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις) - Έως 31/1 οι αιτήσεις

Δείτε στο panelladikes24 την υπουργική απόφαση ''Μεταφορά θέσης φοιτητών, που εισήχθησαν σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 35 του Ν. 3794/2009 (ΦΕΚ Α΄ 156/2009), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει'' που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 3666/2014για τη μεταφορά θέσης όσων φοιτητών δεν μπόρεσαν να μετεγγραφούν κατά το σχολικό έτος 2014-2015 στο Τμήμα προτίμησής τους για λόγους υγείας, λόγω υπέρβασης του ορίου 5%. Οι αιτούντες δικαιούνται να υποβάλλουν αίτηση στο Τμήμα του Πανεπιστημίου ή του Τ.Ε.Ι., που ήταν η προτίμησή τους προκειμένου να μεταφέρουν τη θέση φοίτησής τους, έως την 31η Ιανουαρίου 2015.

Δικαιούχοι μεταφοράς θέσης
Οι φοιτητές που εγγράφηκαν κατά το σχολικό έτος 2014-2015 σε Τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 35 του Ν. 3794/2009, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι οποίοι όμως λόγω υπέρβασης του ορίου 5% δεν μπόρεσαν να εγγραφούν στο Τμήμα προτίμησης τους, αλλά σε άλλο Τμήμα/Σχολή, επιτρέπεται να μεταφέρουν τη θέση της Σχολής/Τμήματος, που είναι ήδη εγγεγραμμένοι σε αυτό της προτίμησης τους, σύμφωνα με την υποπερίπτωση στ΄ της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 53 του Ν. 4264/2014, όπως αυτή συμπληρώθηκε στο άρθρο 88 του Ν. 4310/2014 (ΦΕΚ 258Α΄).

Διαδικασία υποβολής αίτησης μεταφοράς θέσης φοίτησης
1. Οι φοιτητές της παραγράφου 1 της παρούσης, καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη Σχολή ή στο Τμήμα του Πανεπιστημίου ή του Τ.Ε.Ι., που ήταν η προτίμηση τους προκειμένου να μεταφέρουν τη θέση φοίτησης τους, έως την 31η Ιανουαρίου 2015, συνοδευόμενη από:
α) πιστοποιητικό εγγραφής από το Τμήμα φοίτησης τους, στο οποίο θα αναγράφεται και ο τρόπος εισαγωγής τους σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 35 του Ν. 3794/2009, καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε ποσοστό 5%. Το πιστοποιητικό αυτό χορηγείται κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερόμενου για τη συγκεκριμένη χρήση.
β) αντίγραφο μηχανογραφικού δελτίου υποψηφίου από το οποίο προκύπτει η επιλογή προτίμησης της αιτούμενης Σχολής /Τμήματος.
2. Για τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη η αίτηση της παραγράφου 1 υποβάλλεται από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Σεπτεμβρίου.
3. Αφού διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, η Γραμματεία της Σχολής/Τμήματος υποδοχής ενημερώνει εντός δεκαημέρου το φοιτητή, ότι πρέπει να υποβάλει στη Σχολή/Τμήμα προέλευσης του, αίτηση διαγραφής και να προσκομίσει τον αριθμό πρωτοκόλλου αυτής.
4. Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταφοράς της θέσης εισαγωγής η Σχολή/ Τμήμα υποδοχής αιτείται υπηρεσιακά την αποστολή του φακέλου του αιτούντος από τη Σχολή/Τμήμα προέλευσης, καθώς και τη βεβαίωση διαγραφής του.

Διαδικασία έγκρισης
1. Η διαδικασία της μεταφοράς θέσης εισαγωγής της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται έως την 27η Φεβρουαρίου 2015, με την ανακοίνωση των αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α.
2. Η διαδικασία μεταφοράς θέσης της παραγράφου 2 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α. 2., η οποία εκδίδεται έως την 20η Οκτωβρίου εκάστου ακαδημαϊκού έτους.

Διαδικασία Αιτήσεων Θεραπείας
Οι αιτούντες δικαιούνται να υποβάλλουν Αίτηση Θεραπείας εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση των αποφάσεων του άρθρου 3 της παρούσης.


Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια πτυχίων ΤΕΦΑΑ και Ελληνικής Φιλολογίας του ΔΠΘ

Πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με την κατοχή του πτυχίου του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.)

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Επιστήμης φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ακαδημαϊκού έτους εισαγωγής 2013-2014 και εφεξής, διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, εφόσον για την απόκτηση του πτυχίου τους έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς στα διδακτικά αντικείμενα−μαθήματα, όπως αυτά αναγράφονται στον πίνακα που επισυνάπτεται στο πρακτικό της υπ’ αριθμ. 42/670/30-06-2014 (θέμα Δ9) συνεδρίας της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ., καθώς αυτά εμπίπτουν στις ακόλουθες θεματικές περιοχές: 1. Θέματα εκπαίδευσης και αγωγής 2. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας 3. Ειδική διδακτική και πρακτική άσκηση (άρθρο 2 παρ. 3 περ. β΄ του N. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. β΄ του N. 4186/2013).

Πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με την κατοχή του πτυχίου του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.)

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Οράκης, ακαδημαϊκού έτους εισαγωγής 2013-2014 και εφεξής, διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, εφόσον για την απόκτηση του πτυχίου το/ις έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς στα διδακτικά αντικείμενα-μαθήματα, όπως αυτά αναγράφονται στο «Πρόγραμμα Σπουδών για την Παιδαγωγική Επάρκεια του πτυχίου του Τμήματος», που επισυνάπτεται στο πρακτικό της υπ’ αριθμ. 41/670/30-06-2014 (θέμα Δ9) συνεδρίας της Συγκλήτου του Δ.Π.Θ, καθώς αυτά εμπίπτουν στις ακόλουθες θεματικές περιοχές: 1. Θέματα εκπαίδευσης και αγωγής 2. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας 3. Ειδική διδακτική και πρακτική άσκηση (άρθρο 2 παρ. 3 περ. β΄ του N. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. β΄ του N. 4186/2013).

Πατήστε εδώ για να δείτε το ΦΕΚ Β΄ 3637/2014 με τις παραπάνω υπουργικές αποφάσεις.


Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Καθορισμός αριθμού εισακτέων για τη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, ακαδημαϊκού έτους 2015-2016

Αφορά τους ήδη υπηρετούντες στο Σώμα

Με απόφαση των υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζεται ο αριθμός εισακτέων στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, σε εξήντα (60). Οι παραπάνω θέσεις θα καλυφθούν ως ακολούθως: 

α. Πενήντα (50) άνδρες και γυναίκες Πυρονόμοι, Αρχιπυροσβέστες, Αρχιπυροσβέστριες, Πυροσβέστες και Πυροσβέστριες, με επανεξέταση στα μαθήματα της τελευταίας τάξης Ενιαίου Λυκείου που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο για το 90% των θέσεων και χωρίς νέα εξέταση στα μαθήματα της τελευταίας τάξης Ενιαίου Λυκείου για το 10% των θέσεων και αναλυτικότερα: 

- Σαράντα (40) άνδρες και γυναίκες

- Πέντε (5) άνδρες και γυναίκες των ειδικών κατηγοριών (Άρθρο 2 Π.Δ.53/89,όπως ισχύει σήμερα).

Οι ανωτέρω θα επανεξετασθούν στα μαθήματα της τελευταίας τάξης Ενιαίου Λυκείου για το 90% των θέσεων εισακτέων.

- Πέντε (5) άνδρες και γυναίκες χωρίς νέα εξέταση στα μαθήματα της τελευταίας τάξης Ενιαίου Λυκείου για το 10% των θέσεων εισακτέων.

β. Δέκα (10) άντρες και γυναίκες Πυρονόμοι, Αρχιπυροσβέστες, Αρχιπυροσβέστριες, Πυροσβέστες και Πυροσβέστριες, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 1(δ) του άρθρου 4 του Ν.2226/94 σε συνδυασμό με εκείνες του άρθρου 56 του Π.Δ.174/83 (Α΄68) "Κανονισμός Πυρ/κής Ακαδημίας" όπως ισχύει σήμερα και αναλυτικότερα:

- Εννέα (9) άνδρες και γυναίκες

- Ένας (1) άνδρας ή μία (1) γυναίκα των ειδικών κατηγοριών (Άρθρο 2 Π.Δ.53/89,όπως ισχύει σήμερα).

Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη στο θέμα εισαγωγής ιδιωτών στις Πυροσβεστικές Σχολές. Δείτε εδώ.


Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Ο αριθμός των εισακτέων και των μετεγγραφών θα καθορίζεται από κοινή απόφαση της ΑΔΙΠ, του ΥΠΑΙΘ και των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ

Δηλώσεις ΥΠΑΙΘ, Ανδρέα Λοβέρδου, στο περιθώριο του Συνεδρίου ΣΑΠΕ, ΣΑΤΕ

Είμαστε όλοι εδώ στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πολύ ικανοποιημένοι γιατί το θέμα που ανοίξαμε τον Νοέμβριο, δίνοντας ραντεβού για τώρα τον Ιανουάριο, κλείνει πάρα πολύ καλά. Ενώ φάνηκε στην αρχή ότι υπάρχουν δυσκολίες για τον νέο τρόπο καθορισμού των εισακτέων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, η διαβούλευση απέδωσε πολύ θετικά αποτελέσματα και αποδεχθήκαμε όλοι μία πρόταση:

Ο αριθμός των εισακτέων και των μετεγγραφών θα καθορίζεται από κοινή απόφαση της ΑΔΙΠ, του ΥΠΑΙΘ και των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Όλοι οι φορείς συμφωνούμε.

Τι μένει να γίνει; Μένει να ξεκινήσει η ομάδα εργασίας, η οποία ήδη έχει αποδώσει τα μέγιστα καθορίζοντας πώς θα γίνει αυτό. Πρέπει να υπάρξει νόμος από τη νέα Βουλή. Επειτα, πρέπει να υπάρξουν Υπουργικές Αποφάσεις που να ρυθμίζουν τις λεπτομέρειες αυτής της συμφωνίας και τέλος, η ίδια η συμφωνία μέχρι τον Μάρτιο της ΑΔΙΠ, του ΥΠΑΙΘ, και των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Εμείς είχαμε ξεκινήσει λέγοντας ότι τον Σεπτέμβριο του 2015 θα ξεκινήσουμε και επιμένουμε σε αυτό. Θα δεχθούμε βέβαια και τη λογική να πάμε από το μεθεπόμενο ακαδημαϊκό έτος, για να μην έχουμε βιασύνες, άρα τσαπατσουλιά και άρα προβλήματα.

Στο θέμα των μετεγγραφών, εμείς δεν πιστεύουμε στην κατάργησή τους όπως ακούγεται στο συμβούλιο, αλλά πιστεύουμε ότι ο αριθμός τους και ο τρόπος, θα καθορίζεται με την ίδια την απόφαση της ΑΔΙΠ, του ΥΠΑΙΘ, και των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Αν αυτό επιτευχθεί, τότε θα έχουμε συναποφασίζοντες όλους εκείνους που έχουν δημιουργήσει τις συγκρούσεις στο παρελθόν και στο πρόσφατο παρελθόν. Δηλαδή τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ θα καταθέτουν τις προτάσεις και θα συναποφασίζουν με κριτήριο τι δύνανται να εκπαιδεύουν. Το δε Υπουργείο και η εκάστοτε Κυβέρνηση θα συνεκτιμά και άλλα κοινωνικά κριτήρια , όπως την επιθυμία των Ελλήνων να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Η δε ΑΔΙΠ θα είναι μία μορφή διαιτητή, η οποία θα καθορίζει με πιο λογικό τρόπο, μειώνοντας τις αποστάσεις ανάμεσα στο Υπουργείο και τα Πανεπιστήμια-ΤΕΙ.

Νομίζω πως έγινε κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και δεκαετίες. Υπάρχει αυτή η κοινή απόφαση και ελπίζω όποιος είναι στο Υπουργείο και όποια Κυβέρνηση υπάρχει μετά τις 25 κατά τη βούληση του ελληνικού λαού, να εφαρμόσει αυτήν την απόφαση.


Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφιοι για Στρατιωτικές Σχολές - Αλλαγές στον πίνακα παθήσεων του Π.Δ. 11/2014

Για τις υγειονοµικές εξετάσεις των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ έτους 2015 θα ισχύσει το Π.Δ. 11/2014 (ΦΕΚ Α΄ 17/2014).

Το συγκεκριμένο Π.Δ. που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ στις 27/1/2014, εφαρμόζεται για πρώτη φορά καθώς την περσινή χρονιά δεν ίσχυσε μετά από αλλαγή που πραγματοποιήθηκε στη σχετική προκήρυξη με τροπολογία που ψηφίστηκε από τη Βουλή, με το σκεπτικό ότι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014 δεν είχαν την έγκαιρη ενημέρωση για τις αλλαγές που υπάρχουν στο Π.Δ. 11/2014 σε σχέση με την προηγούμενη νομοθεσία (Π.Δ. 133/2002 - ΦΕΚ A΄ 109/2002).

Ωστόσο, με πρόσφατη απόφαση της υφυπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Γεννηματά που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β΄ 3513/2014 έγινε τροποποίηση πινάκων και παραρτημάτων του Π.Δ.11/2014 που αφορούν τον Γενικό Πίνακα Παθήσεων και Βλαβών.

Διαβάστε για την πλήρη ενημέρωσή σας:





Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Το υπουργείο Παιδείας για την Τράπεζα Θεμάτων Α΄ και Β΄ Λυκείου

Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Α. Λοβέρδος ανακοίνωσε την διακοπή τροφοδότησης της Τράπεζας Θεμάτων για το τρέχον σχολικό έτος και τον περιορισμό του αριθμού των θεμάτων ανά μάθημα για την Α΄ και Β΄ Λυκείου.

Συγκεκριμένα:

1. Από 21 Ιανουαρίου 2015, ημερομηνία έναρξης του Β΄ Τετραμήνου, να διακοπεί η τροφοδότηση της τράπεζας θεμάτων με νέα θέματα.

Μέχρι την ημερομηνία αυτή:

α) Να εξορθολογιστεί ο αριθμός των θεμάτων, με βάση τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθήματος, τη διδακτέα ύλη και τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας. Αυτή τη στιγμή ο αριθμός των θεμάτων σε κάποια μαθήματα κρίνεται υπερβολικά μεγάλος.
Παρατηρούνται επαναλήψεις και ασάφειες, ενώ αντλούνται θέματα από μη σημαντικά τμήματα της ύλης, με αποτέλεσμα να υποστηρίζεται μηχανιστική μάθηση (αποστήθιση), να ακυρώνεται μερικώς η φιλοσοφία του Νέου Λυκείου και να οδηγείται μεγάλος μέρος μαθητών στα φροντιστήρια.
Ένα παράδειγμα: Για το μάθημα «Φιλοσοφία» της Β΄ Γενικού Λυκείου, που διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως, η Τράπεζα περιέχει 299 θέματα!! Στο συγκεκριμένο μάθημα θα μπορούσε με 70 περίπου θέματα να καλυφθεί επαρκώς το σύνολο της διδακτέας ύλης.
Όπως προκύπτει από τον πίνακα που ακολουθεί, κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε σχέση με πολλά άλλα μαθήματα της Β΄ Τάξης.

β) Να ολοκληρωθεί, όπου δεν έχει γίνει αυτό, η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης.

2. Μετά την 21η Ιανουαρίου και μέχρι το τέλος του Μαρτίου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και αναπροσαρμογές, ώστε να αποφευχθεί η περίπτωση λανθασμένων ή ασαφών θεμάτων αλλά και τα ζητούμενα των θεμάτων να σχετίζονται απόλυτα με τις οδηγίες διδασκαλίας.

3. Τα θέματα να ταξινομηθούν κατά κεφάλαιο ή κατά διδακτική ενότητα, ώστε να είναι ευχερέστερη η αξιοποίησή τους κατά τη διδασκαλία.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας.


Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Αμοιβαίες μετεγγραφές φοιτητών: Έως 31/1 η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων - Δείτε την απόφαση

Το panelladikes24 έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια από τις 23 Σεπτεμβρίου να οργανώσει τους φοιτητές που επιθυμούν αμοιβαία μετεγγραφή ώστε να μπορέσουν να βρουν κάποιο ενδιαφερόμενο φοιτητή για να κάνουν τη μετεγγραφή αυτή. Δείτε εδώ.

Το panelladikes24 παρουσιάζει την υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β' 3573/2014.

Οι φοιτητές σε Σχολές ή Τμήματα των Ιδρυμάτων Ανωτάτης Εκπαίδευσης, δύνανται να αιτηθούν αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής χωρίς τον περιορισμό εισοδηματικού κριτηρίου ή κριτηρίου ποσόστωσης, εφόσον φοιτούν σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ. Η αμοιβαία μεταφορά θέσης δεν επιτρέπεται από και προς Πανεπιστήμια και ΤΕΙ των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις ορίζεται ότι η αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής δύναται να πραγματοποιηθεί σε αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα, υπό την προϋπόθεση εγγραφής στο ίδιο εξάμηνο σπουδών.

Διαδικασία υποβολής αιτήσεων
1. Έως την 31η Ιανουαρίου 2015, για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, οι δύο φοιτητές που ενδιαφέρονται για την αμοιβαία μεταφορά θέσης εισαγωγής υποβάλουν κοινή αίτηση στις αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα, υπό την προϋπόθεση εγγραφής των δύο φοιτητών στο ίδιο εξάμηνο σπουδών.
2. Για τα επόμενα ακαδημαϊκά έτη η κοινή αίτηση της παραγράφου 1 υποβάλλεται από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Σεπτεμβρίου.

Απαραίτητα δικαιολογητικά
1. Βεβαίωση εγγραφής του Τμήματος προέλευσης.
2. Κοινή αίτηση των δύο ενδιαφερομένων φοιτητών για μεταφοράς θέσης εισαγωγής, η οποία υποβάλλεται στις Αντίστοιχες Σχολές / Τμήματα των Α.Ε.Ι.

Διαδικασία έγκρισης
1. Η διαδικασία της αμοιβαίας μεταφοράς θέσης εισαγωγής της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται έως την 27η Φεβρουαρίου 2015 με την ανακοίνωση των αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α.
2. Η διαδικασία μεταφοράς θέσης για την παράγραφο 2 του άρθρου 2 της παρούσης ολοκληρώνεται με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος του Α.Ε.Ι. ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου/Διοικούσας Επιτροπής της Α.Ε.Α., η οποία εκδίδεται έως 20 Οκτωβρίου εκάστου ακαδημαϊκού έτους.
3. Η εγγραφή των δικαιούχων θα πραγματοποιηθεί από τις Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων Υποδοχής, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι προσκομίσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης διαγραφής τους από το Τμήμα προέλευσης.
4. Η Γραμματεία του Τμήματος προέλευσης υποχρεούται να αποστείλει υπηρεσιακά το φάκελο του φοιτητή, όπου περιλαμβάνεται και η βεβαίωση διαγραφής του.

Διαδικασία Αιτήσεων Θεραπείας
Οι αιτούντες δικαιούνται να υποβάλλουν Αίτηση Θεραπείας εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση των αποφάσεων των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4 της παρούσης.

Αναγνώριση μαθημάτων
Οι μεταφερόμενοι φοιτητές δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του ν. 4115/2013 (ΦΕΚ Α΄ 24/2013) για την αναγνώριση μαθημάτων.

panelladikes24: Τι αναφέρει το άρθρου 35 του ν. 4115/2013 (ΦΕΚ Α΄ 24/2013) για την Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
1. Από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές που εισάγονται σε Τμήμα των Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. ή στις Ανώτατες εκκλησιαστικές Ακαδημίες, να αναγνωρίσουν μαθήματα τα οποία έχουν διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς στο Τμήμα προέλευσής τους.
2. Η αναγνώριση των μαθημάτων, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, πραγματοποιείται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου του Τμήματος, κατά περίπτωση και οι φοιτητές απαλλάσσονται από την εξέταση των μαθημάτων ή των ασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος υποδοχής που διδάχθηκαν στο Τμήμα προέλευσης και δύνανται να ενταχθούν σε διαφορετικό εξάμηνο από αυτό της εγγραφής τους.

Δείτε επίσης: 


Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίες Πανεπιστημιακών Τμημάτων» πατήστε εδώ.

Για την Υπουργική Απόφαση «Αντιστοιχίσεις Τμημάτων Τ.Ε.Ι.» πατήστε εδώ.


Έγκριση νέων ειδικοτήτων στα ΙΕΚ

Με δύο υπουργικές αποφάσεις εγκρίθηκε η υλοποίηση των παρακάτω ειδικοτήτων στα ΙΕΚ.

Απόφαση 206968/K1/18-12-2014
Α) Την έγκριση και υλοποίηση των παρακάτω ειδικοτήτων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ):
Τεχνικός Ανελκυστήρων
Τεχνικός Γαλακτοκομίας−Τυροκόμος
Τεχνικός Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων
Τεχνικός Συντήρησης Έργων Ζωγραφικής
Τεχνολογίες Επικοινωνίας και Πληροφοριών στην Ταξιδιωτική Βιομηχανία (V.I.C.T. travel)

Β) Την τροποποίηση της παρακάτω ειδικότητας:
Συντηρητές Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων σε Τεχνικός Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων

Απόφαση Κ1/212887/30-12-2014
Α) Την έγκριση και υλοποίηση των παρακάτω ειδικοτήτων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ): 
Τεχνικός Αμπελουργίας & Οινολογίας


ΣΥΡΙΖΑ: Κατά της αποσύνδεσης των Στρατιωτικών Σχολών από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Δήλωση των βουλευτών Τ. Κουράκη, Γ. Βαρεμένου, Θ. Δρίτσα: Καίριο πλήγμα κατά της Δημοκρατίας η εξαίρεση των Ανώτατων Στρατιωτικών Σχολών από τις Πανελλήνιες εξετάσεις

Ο Τάσος Κουράκης, Συντονιστής της Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιώργος Βαρεμένος, Συντονιστής της Επιτροπής Ελέγχου Εθνικής Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ και ο Θεόδωρος Δρίτσας κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την εξαίρεση των Ανώτατων Στρατιωτικών Σχολών από τις πανελλήνιες Εξετάσεις, έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Υπουργός Παιδείας κ. Α. Λοβέρδος, επανέλαβε σε τηλεοπτική του εμφάνιση, ότι έχει ήδη αποφασιστεί να ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά, η εξαίρεση των Ανώτατων Στρατιωτικών Σχολών από τις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Μια τέτοια αναχρονιστική ρύθμιση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από την ελληνική κοινωνία, καθώς ανακαλεί στη μνήμη μας τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και ταυτόχρονα εγείρει σοβαρότατα προβλήματα δημοκρατίας, διαφάνειας και αξιοκρατίας. Επιπλέον, υποσκάπτει σοβαρά το -απαιτούμενο- υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο, το οποίο θα πρέπει να έχουν οι Αξιωματικοί του Ελληνικού Στρατού.

Το δε επιχείρημα του Υπουργού πως πρέπει να επιλέγονται για τις Στρατιωτικές Σχολές όσοι «πραγματικά θέλουν να κάνουν στρατιωτική καριέρα» είναι αίολο, καθόσον οι Στρατιωτικές Σχολές επιλέγονται από τους υποψηφίους στο μηχανογραφικό τους- όπως και οποιαδήποτε άλλη Σχολή. Επομένως, με την ίδια ωριμότητα και τα κριτήρια που οι υποψήφιοι επιλέγουν την κάθε Σχολή, επιλέγουν και τις Στρατιωτικές Σχολές.

Δυστυχώς, με τις πρακτικές του, το Υπουργείο Παιδείας μας επιστρέφει σε άλλες εποχές και βάλει σοβαρά κατά της Δημοκρατίας. Κατόπιν τούτων, καλούμε τον κ. Υπουργό να μην προχωρήσει στην υλοποίηση αυτής της απαράδεκτης πρότασής του».



Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Πότε ανοίγουν τα σχολεία μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων - Τι θα γίνει στις εκλογές και στην εορτή των Τριών Ιεραρχών

Μαθήματα ξανά από την Πέμπτη 8/1/2015

Πιο συγκεκριμένα:

Α) Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Σύμφωνα με τα άρθρα 4, §§ 1.δ των Π. Δ 200 & 201/1998 (ΦΕΚ 161Α), τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου μέχρι και 7 Ιανουαρίου (Διακοπές Χριστουγέννων).

Β) Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Σύμφωνα με το άρθρο 2, § 1α του Π.Δ 104/1979 (Α΄23) και την § 1α του άρθρου 2 της υπ΄ αριθμ. 80033/Γ2/04-08-2006 Υ. Α (Β΄1286), τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου έως και 7 Ιανουαρίου. (Διακοπές Χριστουγέννων).

Σημειώνεται ότι λόγω των εθνικών εκλογών που έχουν οριστεί στις 25/1/2015, τα σχολεία δεν θα κάνουν μαθήματα την Παρασκευή 23/1/2015 και τη Δευτέρα 26/1/2015 (αναμένεται και η σχετική εγκύκλιος από το υπουργείο Παιδείας) ενώ η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται, για όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής, κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα (ΦΕΚ Β΄ 1861/2014).