Το παρόν σύστημα αφορά επιτυχόντες που έχουν εισαχθεί είτε με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α’ και Ομάδας Β’, Μαΐου – Ιουνίου των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013, είτε με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.
Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010 και 2010-2011 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής της Σχολής ή του Τμήματος που είναι ήδη εγγεγραμμένοι. Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2011-2012 και 2012-2013 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής τους ανεξάρτητα εάν έχουν πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στη Σχολή ή το Τμήμα που εισήχθησαν.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
Οι δικαιούχοι, προκειμένου να προβούν στην ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, πρέπει να ταυτοποιηθούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο της Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους ώστε να δημιουργήσουν, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας με τον οποίο θα υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης τους.
Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες συνδέονται, μέσω του παρόντος πληροφοριακού συστήματος χρησιμοποιώντας τον 8-ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που έλαβε ο κάθε δικαιούχος σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο. Ο αιτών υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης επιτυχίας του η οποία επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).
Δείτε εδώ οδηγίες χρήσης.
Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010 και 2010-2011 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής της Σχολής ή του Τμήματος που είναι ήδη εγγεγραμμένοι. Οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2011-2012 και 2012-2013 δύνανται να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής τους ανεξάρτητα εάν έχουν πραγματοποιήσει την εγγραφή τους στη Σχολή ή το Τμήμα που εισήχθησαν.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
Οι δικαιούχοι, προκειμένου να προβούν στην ανωτέρω ηλεκτρονική υποβολή, πρέπει να ταυτοποιηθούν σε μία από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας προσκομίζοντας το δελτίο της Αστυνομικής τους ταυτότητας ή το διαβατήριό τους ώστε να δημιουργήσουν, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τον προσωπικό τους κωδικό ασφαλείας με τον οποίο θα υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης τους.
Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες συνδέονται, μέσω του παρόντος πληροφοριακού συστήματος χρησιμοποιώντας τον 8-ψήφιο κωδικό εξετάσεων και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας που έλαβε ο κάθε δικαιούχος σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο. Ο αιτών υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση μεταφοράς της θέσης επιτυχίας του η οποία επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).
Δείτε εδώ οδηγίες χρήσης.