Η Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΠΑ ενημερώνει ότι η διαδικασία για την απόκτηση προσωπικού κωδικού ασφαλείας (password) για υποβολή μηχανογραφικού δελτίου από τους υποψηφίους των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, αλλά και την υπαγωγή τους σε μία ειδική περίπτωση (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοινωνικά κριτήρια), θα ξεκινήσει εκ νέου περί τα μέσα Ιουνίου, όταν θα ξεκινήσει και η ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
Μέσα Ιουνίου θα ανοίξει ξανά το σύστημα για απόκτηση κωδικού για μηχανογραφικό δελτίο και υπαγωγή υποψηφίων στις ειδικές κατηγορίες
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013
Προκήρυξη για εισιτήριες εξετάσεις στο τμήμα Εικαστικών Τεχνών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών
Προκήρυξη εισιτηρίων εξετάσεων για την εισαγωγή στο τμήμα Εικαστικών Τεχνών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014
Έντυπο αίτησης εισαγωγικών εξετάσεων 2013-2014
Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων θα υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών (Πατησίων 42) από τη Δευτέρα 26 Αυγούστου έως και τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρες 10.00 π.μ. – 1.00 μ.μ.
Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων θα υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών (Πατησίων 42) από τη Δευτέρα 26 Αυγούστου έως και τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρες 10.00 π.μ. – 1.00 μ.μ.
Ενημέρωση για τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ που θα συμμετέχουν στην επιτροπή της Αλεξανδρούπολης
Η ΔΔΕ Έβρου ενημερώνει τους υποψήφιους για τα ΤΕΦΑΑ των νομών Έβρου, Ροδόπης και Ξάνθης για τα δικαιολογητικά, τις ημερομηνίες και το πρόγραμμα της υγειονομικής και πρακτικής δοκιμασίας που θα διεξαχθούν στην Αλεξανδρούπολη και στην Κομοτηνή (μόνο για την κολύμβηση).
Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας Υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. έτους 2013
Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας Υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. έτους 2013
Δείτε πληροφορίες και πρόγραμμα για τους υποψήφιους ΤΕΦΑΑ 2013 Κρήτης
Δείτε εδώ την ανακοίνωση της ΔΔΕ Ηρακλείου με πληροφορίες, ημερομηνίες και πρόγραμμα πρακτικών δοκιμασιών για τους υποψήφιους ΤΕΦΑΑ 2013 των νομών Ηρακλείου, Χανιών, Ρεθύμνου και Λασιθίου.
ΔΔΕ Αρκαδίας - Πληροφορίες για τους υποψήφιους ΤΕΦΑΑ 2013
Γενικές οδηγίες – Δικαιολογητικά – Πρόγραμμα Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. ακαδημαϊκού έτους 2013-2014 που θα συμμετέχουν στην επιτροπή με έδρα την Τρίπολη.
Τρίτη 4 Ιουνίου 2013
Πώς βαθμολογούνται τα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Η βαθμολόγηση των γραπτών είναι η σημαντικότερη διαδικασία καθώς από αυτή εξαρτάται το μέλλον των παιδιών που λαμβάνουν μέρος στις εξετάσεις. Και φυσικά όλοι, αυτό που επιθυμούν, είναι να έχουν αντικειμενική αξιολόγηση και σε καμία περίπτωση να μην αδικηθούν με δεδομένο ότι ακόμη και μία μονάδα λιγότερο μπορεί να σταθεί εμπόδιο για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ.
Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που και οι καθηγητές θέλουν να εργάζονται τουλάχιστον κάτω από καλές συνθήκες αφού οι οικονομικές απολαβές τους είναι μηδαμινές από την εργασία αυτή. Γιατί οι καθηγητές γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ότι ένα δικό τους λάθος μπορεί να στοιχίσει το όνειρο των παιδιών, τα οποία μοχθούν για μια καλύτερη ζωή.
Η διαδικασία βήμα προς βήμα έχει ως εξής:
Πρώτη βαθμολόγηση Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου (B.K) αξιολογεί ένα ένα τα γραπτά, αναγράφει με κόκκινο στυλό τον βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού.
Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος. Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α΄ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση. Μετά τα παραπάνω και για όσα γραπτά κάθε μαθήματος έχει ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση αρχίζει η δεύτερη.
Δεύτερη βαθμολόγηση Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού.
Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ. Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.
Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Σημειώνεται ότι κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση.
Σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Βαθμολογικού κέντρου μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσοτέρων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α΄ και του β΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α΄ ή β΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής.
Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα.
Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών.
Πότε γίνεται αναβαθμολόγηση
Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή.
Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Πρώτη βαθμολόγηση Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου (B.K) αξιολογεί ένα ένα τα γραπτά, αναγράφει με κόκκινο στυλό τον βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού.
Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος. Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α΄ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση. Μετά τα παραπάνω και για όσα γραπτά κάθε μαθήματος έχει ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση αρχίζει η δεύτερη.
Δεύτερη βαθμολόγηση Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού.
Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ. Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.
Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Σημειώνεται ότι κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση.
Σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Βαθμολογικού κέντρου μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσοτέρων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α΄ και του β΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α΄ ή β΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής.
Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα.
Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών.
Πότε γίνεται αναβαθμολόγηση
Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή.
Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
ΔΔΕ Ιωαννίνων - Πρόγραμμα εξετάσεων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. ακαδημαϊκού έτους 2013-2014
Η Υγειονομική Εξέταση και οι Πρακτικές Δοκιμασίες των Υποψηφίων για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), που θα συμμετέχουν στην επιτροπή με έδρα τα Ιωάννινα, θα γίνουν στο Πανηπειρωτικό Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ιωαννίνων «Π.Ε.Α.Κ.Ι.» και στο Κολυμβητήριο του Ε.Α.Ν.Κ. Ιωαννίνων.
Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα δικαιολογητικά.
Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας των υποψηφίων ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2012-2013, Εξεταστικού Κέντρου Κοζάνης
Η Επιτροπή Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας Υποψηφίων ΤΕΦΑΑ, Κοζάνης ενημερώνει ότι η Υγειονομική εξέταση και οι Πρακτικές δοκιμασίες των εξετάσεις υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα πραγματοποιηθούν στο Δ.Α.Κ. Κοζάνης ενώ η εξέταση των υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. στο αγώνισμα της Κολύμβησης θα γίνεται στο Κολυμβητήριο του Δ.Α.Κ. Πτολεμαΐδας. Δείτε:
Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013
ΣτΕ: Νόμιμα και τα 36 προεδρικά διατάγματα για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ
Νόμιμα κρίθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας και τα 36 σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων του υπουργείου Παιδείας, τα οποία αφορούν το σχέδιο ΑΘΗΝΑ για την αναδιάρθρωση των Ιδρυμάτων Ανωτάτης Εκπαίδευσης (ΑΕΙ) και των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ).
Υπενθυμίζεται, ότι από τα συνολικά 36 διατάγματα τα 23 αφορούν ΑΕΙ και 13 ΤΕΙ.
Ειδικότερα, το Ε' Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος η αντιπρόεδρος Αγγελική Θεοφιλοπούλου και εισηγητές ο πάρεδρος Χ. Ντουχάνης και η πάρεδρος Όλγα Παπαδοπούλου) έκρινε νόμιμα και τα επτά εναπομείναντα από τα 36 σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων που είχαν παραμείνει στο ΣτΕ για επεξεργασία.
Αναλυτικότερα, τα επτά διατάγματα που κρίθηκαν νόμιμα αφορούν:
- Tην κατάργηση του γενικού τμήματος, συγχώνευση τμημάτων, μεταφορά έδρας τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, μετονομασία και ανασυγκρότηση σχολών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
- Την κατάργηση τμήματος, ένταξη τμήματος σε σχολή, συγκρότηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Τη μετονομασία τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, κατάργηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Την κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων, μετονομασία σχολής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Τη συγχώνευση ΤΕΙ Πάτρας και ΤΕΙ Μεσολογγίου, μετονομασία σχολής και τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, συγκρότηση σχολών στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
- Τη μετονομασία του ΤΕΙ Σερρών σε ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, συγχώνευση-κατάργηση τμημάτων, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
- Τη μετονομασία σχολής, μετονομασία τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, ίδρυση τμήματος, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κρήτης.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, μετά τη νομοπαρασκευαστική επεξεργασία των επτά επίμαχων διαταγμάτων, εξέδωσαν αντίστοιχες γνωμοδοτήσεις με τις οποίες αποφάνθηκαν ότι είναι νόμιμα, ενώ παράλληλα έκαναν ορισμένες παρατηρήσεις νομοτεχνικού περιεχομένου.
- Τη μετονομασία τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, κατάργηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Την κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων, μετονομασία σχολής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Τη συγχώνευση ΤΕΙ Πάτρας και ΤΕΙ Μεσολογγίου, μετονομασία σχολής και τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, συγκρότηση σχολών στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
- Τη μετονομασία του ΤΕΙ Σερρών σε ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, συγχώνευση-κατάργηση τμημάτων, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
- Τη μετονομασία σχολής, μετονομασία τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, ίδρυση τμήματος, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κρήτης.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, μετά τη νομοπαρασκευαστική επεξεργασία των επτά επίμαχων διαταγμάτων, εξέδωσαν αντίστοιχες γνωμοδοτήσεις με τις οποίες αποφάνθηκαν ότι είναι νόμιμα, ενώ παράλληλα έκαναν ορισμένες παρατηρήσεις νομοτεχνικού περιεχομένου.
Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2013 (Ξένες Γλώσσες – Σχέδια – Μουσική)
Δείτε εδώ τα εξεταστικά κέντρα των ειδικών μαθημάτων για τους υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)