Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας Υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. έτους 2013
Ιστολόγιο με πληροφορίες, θέματα και απαντήσεις, αποτελέσματα και άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
Ενημέρωση για τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ που θα συμμετέχουν στην επιτροπή της Αλεξανδρούπολης
Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας Υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. έτους 2013
Δείτε πληροφορίες και πρόγραμμα για τους υποψήφιους ΤΕΦΑΑ 2013 Κρήτης
ΔΔΕ Αρκαδίας - Πληροφορίες για τους υποψήφιους ΤΕΦΑΑ 2013
Τρίτη 4 Ιουνίου 2013
Πώς βαθμολογούνται τα γραπτά των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που και οι καθηγητές θέλουν να εργάζονται τουλάχιστον κάτω από καλές συνθήκες αφού οι οικονομικές απολαβές τους είναι μηδαμινές από την εργασία αυτή. Γιατί οι καθηγητές γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ότι ένα δικό τους λάθος μπορεί να στοιχίσει το όνειρο των παιδιών, τα οποία μοχθούν για μια καλύτερη ζωή.
Η διαδικασία βήμα προς βήμα έχει ως εξής:
Πρώτη βαθμολόγηση Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου (B.K) αξιολογεί ένα ένα τα γραπτά, αναγράφει με κόκκινο στυλό τον βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού.
Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος. Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α΄ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση. Μετά τα παραπάνω και για όσα γραπτά κάθε μαθήματος έχει ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση αρχίζει η δεύτερη.
Δεύτερη βαθμολόγηση Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού.
Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ. Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.
Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Σημειώνεται ότι κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση.
Σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Βαθμολογικού κέντρου μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσοτέρων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α΄ και του β΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α΄ ή β΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής.
Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα.
Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών.
Πότε γίνεται αναβαθμολόγηση
Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή.
Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Πρώτη βαθμολόγηση Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου (B.K) αξιολογεί ένα ένα τα γραπτά, αναγράφει με κόκκινο στυλό τον βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού.
Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος. Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α΄ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση. Μετά τα παραπάνω και για όσα γραπτά κάθε μαθήματος έχει ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση αρχίζει η δεύτερη.
Δεύτερη βαθμολόγηση Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού.
Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ. Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση. Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.
Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.
Σημειώνεται ότι κάθε βαθμολογητής μπορεί να διορθώνει μέχρι τριακόσια γραπτά για πρώτη βαθμολόγηση και μέχρι τριακόσια γραπτά για δεύτερη βαθμολόγηση.
Σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως έλλειψη επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει το μάθημα και με αιτιολογημένη απόφαση του προέδρου του Βαθμολογικού κέντρου μπορεί να επιτραπεί σε βαθμολογητές η βαθμολόγηση περισσοτέρων γραπτών για πρώτη και δεύτερη βαθμολόγηση.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μικρότερη ή ίση των 12 μονάδων παραδίδει τα γραπτά στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο των βαθμολογιών του α΄ και του β΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι δύο βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ των βαθμολογιών στελέχους και αποκόμματος, καλείται αναλόγως ο α΄ ή β΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Μετά τον ανωτέρω οπτικό έλεγχο αποκόπτεται το απόκομμα, αποκαλύπτονται τα ατομικά στοιχεία του υποψηφίου και καταχωρίζεται η αναλυτική βαθμολογία των δύο βαθμολογητών στον Η/Υ με τη βοήθεια της σχετικής εφαρμογής.
Κατά την καταχώριση πληκτρολογείται η αναλυτική κατανομή της βαθμολογίας και το πρόγραμμα εξάγει μόνο του τα οριζόντια υποσύνολα ανά θέμα. Τον τελικό συνολικό βαθμό τον καταχωρίζει ο χειριστής από το απόκομμα και αυτόματα τον υπολογίζει και το πρόγραμμα.
Επίσης καταχωρίζονται και οι Κωδικοί Αριθμοί των δύο βαθμολογητών.
Πότε γίνεται αναβαθμολόγηση
Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή.
Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου, το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων.
Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
ΔΔΕ Ιωαννίνων - Πρόγραμμα εξετάσεων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. ακαδημαϊκού έτους 2013-2014
Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα δικαιολογητικά.
Πρόγραμμα υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας των υποψηφίων ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2012-2013, Εξεταστικού Κέντρου Κοζάνης
Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013
ΣτΕ: Νόμιμα και τα 36 προεδρικά διατάγματα για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ
Υπενθυμίζεται, ότι από τα συνολικά 36 διατάγματα τα 23 αφορούν ΑΕΙ και 13 ΤΕΙ.
Ειδικότερα, το Ε' Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος η αντιπρόεδρος Αγγελική Θεοφιλοπούλου και εισηγητές ο πάρεδρος Χ. Ντουχάνης και η πάρεδρος Όλγα Παπαδοπούλου) έκρινε νόμιμα και τα επτά εναπομείναντα από τα 36 σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων που είχαν παραμείνει στο ΣτΕ για επεξεργασία.
Αναλυτικότερα, τα επτά διατάγματα που κρίθηκαν νόμιμα αφορούν:
- Tην κατάργηση του γενικού τμήματος, συγχώνευση τμημάτων, μεταφορά έδρας τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, μετονομασία και ανασυγκρότηση σχολών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
- Την κατάργηση τμήματος, ένταξη τμήματος σε σχολή, συγκρότηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
- Τη μετονομασία τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, κατάργηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Την κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων, μετονομασία σχολής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Τη συγχώνευση ΤΕΙ Πάτρας και ΤΕΙ Μεσολογγίου, μετονομασία σχολής και τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, συγκρότηση σχολών στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
- Τη μετονομασία του ΤΕΙ Σερρών σε ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, συγχώνευση-κατάργηση τμημάτων, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
- Τη μετονομασία σχολής, μετονομασία τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, ίδρυση τμήματος, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κρήτης.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, μετά τη νομοπαρασκευαστική επεξεργασία των επτά επίμαχων διαταγμάτων, εξέδωσαν αντίστοιχες γνωμοδοτήσεις με τις οποίες αποφάνθηκαν ότι είναι νόμιμα, ενώ παράλληλα έκαναν ορισμένες παρατηρήσεις νομοτεχνικού περιεχομένου.
- Τη μετονομασία τμήματος και ίδρυση - συγκρότηση, κατάργηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Την κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων, μετονομασία σχολής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
- Τη συγχώνευση ΤΕΙ Πάτρας και ΤΕΙ Μεσολογγίου, μετονομασία σχολής και τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, συγκρότηση σχολών στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
- Τη μετονομασία του ΤΕΙ Σερρών σε ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, συγχώνευση-κατάργηση τμημάτων, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
- Τη μετονομασία σχολής, μετονομασία τμημάτων, συγχώνευση τμημάτων, κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων, ίδρυση τμήματος, συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Κρήτης.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, μετά τη νομοπαρασκευαστική επεξεργασία των επτά επίμαχων διαταγμάτων, εξέδωσαν αντίστοιχες γνωμοδοτήσεις με τις οποίες αποφάνθηκαν ότι είναι νόμιμα, ενώ παράλληλα έκαναν ορισμένες παρατηρήσεις νομοτεχνικού περιεχομένου.
Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2013 (Ξένες Γλώσσες – Σχέδια – Μουσική)
Ετικέτες
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013
Νόμιμα 8 ακόμη Προεδρικά Διατάγματα για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ
Νόμιμα έκρινε το Συμβούλιο της Επικρατείας οκτώ ακόμη σχέδια προεδρικών διαταγμάτων, από τα συνολικά 36 του υπουργείου Παιδείας που αφορούν το σχέδιο ΑΘΗΝΑ για την αναδιάρθρωση των Ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, τα οκτώ διατάγματα, τα οποία επεξεργάστηκε το Ε΄ Τμήμα του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου και κρίθηκαν νόμιμα, αφορούν τα εξής:
- Την κατάργηση του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος .
- Την κατάργηση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδος.
- Τη μετονομασία, κατάργηση και ένταξη τμημάτων ή σχολών και ίδρυση - συγκρότηση και ανασυγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
- Την κατάργηση - συγχώνευση τμημάτων και συγκρότηση σχολών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
- Τη μετονομασία σχολών και τμημάτων - συγχώνευση τμημάτων - κατάργηση τμημάτων-συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Αθήνας.
- Τη συγχώνευση ΤΕΙ Λαμίας και ΤΕΙ Χαλκίδας σε ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδος - ίδρυση σχολής - ίδρυση τμήματος - συγχώνευση σχολών - μετονομασία και συγχώνευση τμημάτων - κατάργηση παραρτημάτων και τμημάτων - συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδος.
- Τη μετονομασία του ΤΕΙ Καλαμάτας σε ΤΕΙ Πελοποννήσου – συγχώνευση - κατάργηση παραρτήματος και τμημάτων - ίδρυση σχολής - συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Πελοποννήσου.
- Τη μετονομασία Τμήματος - συγχώνευση τμημάτων - κατάργηση παραρτημάτων - ίδρυση σχολών - συγκρότηση σχολών του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Κυριακή 2 Ιουνίου 2013
Δείτε το πρόγραμμα της Επιτροπής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ έτους 2013, της Α΄ Αθήνας
Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)