Το panelladikes24 μέσα από αυτή την ανάρτηση θα δημοσιεύσει τις ανακοινώσεις των Στρατιωτικών Σχολών για τις κατατάξεις επιλαχόντων σπουδαστών ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.
Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.
Σημειώνεται ότι οι αναρτήσεις του panelladikes24 αποτελούν βοήθημα για τους υποψήφιους και δεν υποκαθιστούν την επίσημη ενημέρωση που μπορούν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι από τις Σχολές.
ΠΡΟΣΟΧΗ - Απαγορεύεται η αντιγραφή και η αναδημοσίευση της συγκεκριμένης ανάρτησης του panelladikes24.
αρχική ανάρτηση 18/09/2025 - τελευταία ενημέρωση 09/10/2025
ΣΣΑΣ
ΣΑΝ
ΣΝΔ
ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ)
ΣΜΥ
ΣΜΥΝ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Β΄ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ 2025-2026 (25/09/2025)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Γ΄ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ 2025-2026 (09/10/2025)
ΣΜΥΑ
Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥΑ Έτους 2025 (24/09/2025)
Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥΑ Έτους 2025 (30/09/2025)
Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥΑ Έτους 2025 (30/09/2025)
Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥΑ Έτους 2025 (06/10/2025)
Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥΑ Έτους 2025 (06/10/2025)
Δείτε επίσης:
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Να το καταλάβουνε τώρα που είναι νωρίς και να φύγουνε.....με 800-1000 δεν ζεις πλέον.
ΑπάντησηΔιαγραφήενω στον ιδιωτικο τομεα παιρνουν 1500
ΔιαγραφήΔείξε μου μια μισθοδοσία μηνός που να φαίνονται ότι παίρνουν 800 με 900 €.
ΔιαγραφήΜην το παίζεις πολύξερος.
Είναι αρκετά περισσότερα. Αλλά αφού δεν τους αρέσει ας πάνε τώρα στον σκληρό ιδιωτικό τομέα όπου θα τους προσλάβουν ως διευθυντές με 5000€ το μήνα
Κατ αρχάς παίρνουν περισσότερα, μόλις βγουν από τη σχολή είναι στο χιλιάρικο και μετά ακολουθούν αυξήσεις!!! Βγαίνουν νωρίτερα στη σύνταξη, παίρνουν δυνατά εφ άπαξ, καλή υγειονομική περίθαλψη. Ιδιωτικός τομέας καθαρά 740
ΔιαγραφήΚαι όχι μόνο αυτό δεν υπάρχουν έξοδα σπουδών, τα αγόρια δεν έχουν στρατιωτική θητεία,και στα 21-22 έχουν μόνιμο μισθό άνω των 1000€ στο πολεμικό Ναυτικό έχουν και τα ταξίδια
ΔιαγραφήΞέρω άτομο που παραιτήθηκε από την Σμυ, έσπασε τα μούτρα του στον ιδιωτικό τομέα (νόμιζε ότι θα τον παρακαλούσαν και θα καθόριζε αυτός τον μισθό που ήθελε) και κατόπιν πήγε ΕΠΟΠ
ΔιαγραφήΠου τους είδατε τους μισθούς 800 και 1000 ευρω....κανείς δεν παίρνει τόσα...περισσότερα ειναι ,.στον ιδιωτικό θα σε πλήρωναν ποσα;; ένσημα 10 το μηνα;. Και με τα χρόνια ο μισθός ξεπερνάει στην 10 ετια τα 1500 αξιωματικού.και ολα αυτα απο κάποιον λιμενικο αξιωματικο με 26 Χρόνια υπηρεσιας
ΔιαγραφήΚαι δεν συμπλήρωσα στην 10 ετια ..που ξεπερνα ο μισθός τα 1500 βαλε και επιδόματα παραμεθόριο κλπ που φτάνεις...συν εφάπαξ σιγουριά στην δουλειά...στον ιδιωτικό δεν εχεις τίποτα σίγουρο πλυντήριο μερικών μετρημενων στα δάχτυλα με κάποιες ιδιαίτερες γνώσεις και δεξιότητές
ΔιαγραφήΌταν βγουν από τη σχολή παίρνουν μισθό δημόσιου υπαλλήλου.
ΔιαγραφήΘεωρείτε θα πάρουν και αλλά ατομα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι μέσα Δεκεμβρίου θα παίρνουν επιλαχόντες οι σχολές.
ΔιαγραφήΔεν θα υπάρχουν επιλαχόντες μέχρι το Δεκέμβριο η βάση είναι ήδη στο όριο της Εβε στην γενική σειρά.
Διαγραφήναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι 3ος επιλαχων σμυν με το 10% από επαλ.Λέτε ότι έχω ελπίδες να με καλέσουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύσκολο αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Διαγραφήσιγουρα θα σε καλεσουν την επομενη φαση επιλαχοντων
Διαγραφή1.59 μακάρι.!!!Γνωρίζετε κάτι και το λέτε?
ΔιαγραφήΘα πάρουν και απο άλλες σχολες; ΣΣΕ ή ΣΝΔ; ή λόγω εβε δε θα πάρουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμα δε πιανεις την εβε πως θα σε πσρουν;Απλη λογικη
ΑπάντησηΔιαγραφή8.13 Τι εννοείτε δύσκολο? Δεν παίρνουν με το 10%? Μόνο έναν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν δεχτεί ο πρώτος, δεν δεχτεί κι ο δεύτερος, μπήκες.
ΔιαγραφήΜπορεί να παίρνουν περισσότερους από 1.
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι επιλαχόντες από την γενική σειρά δεν θα υπάρχουν με 8940 ο τελευταίος(με Εβε 8.94) άρα οι επιλαχόντες θα είναι από ΕΠΑΛ και 10%
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά βάση πόσα άτομα έχουν ορίσει ότι θα πάρουν από ΕΠΑΛ η 10%
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως ήδη κάλεσαν από επαλ τον 1ο επιλαχοντα 10%.Μακάρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρες τον πίνακα με πόσα άτομα παίρνει από ΕΠΑΛ κάθε στρατιωτική σχολή
ΔιαγραφήΕχουν φυγει απο την Παρασκευη σπουδαστες απο σχολες στις οποιες δεν τιθεται θεμα με την ΕΒΕ, αλλα θα περιμενουν να περασει το χρονικο περιθωριο που δινεται για να επιστρεψουν αν το μετανιωσουν και υστερα θα καλεσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες σχολες
ΔιαγραφήΙκάρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε κάποιος τηλ... σήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο επαλ εννοείς;Γιατί κατι γράφτηκε παραπάνω για Ικάρων που περιμένω εγω προσωπικα(ιπτάμενους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ περιμένω για ιπτάμενος, ωστόσο έχω ειδοποιηθεί τηλεφωνικώς
ΔιαγραφήΓνωριζετε αν θα καλεσουν επιλαχοντες σε ΣΣΑΣ Ιατρικη και Οδοντιατρικη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΙατρικο ειδικη κατηγορια και ψυχολογικο γενικη σειρα.
ΔιαγραφήΠότε μπαίνει η αστυφυλάκων ξέρουμε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα αρχές Δεκεμβρίου
ΔιαγραφήΠερσι 3/11 η κατάταξη αστυφυλάκων και στην πρώτη εβδομάδα ειχαν φυγει 8 άτομα( σε μια μονο σχολή).Φανταστειτε και στις αλλες πολεις...
ΔιαγραφήΑφού ειναι πολύ αυστηρές σχολές λογικο είναι
ΔιαγραφήΑπό ποια σχολή ;
ΔιαγραφήΔεν μπαίνει Δυστυχώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κόσμος πάει μπροστά με ντροουν και ηλεκτρόνικα.μεσα και στις σχολές ασχολούνται με κουβέρτες κτλ.κτλ το.οτι παραιτούνται ασχολήθηκε ποτέ κάποιος; ;;;ποιοι φταίνε για τόσες παραίτησεις;;;;το δε γίνεται σωστά εντός σχολών;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορειτε να διαβασετε την αλληλουχια ερωτοαπαντησεων που ελαβαν χωρα την περσινη χρονια. Χιλια σχολια χωρις να καταληξουν καπου.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Γνωρίζει κάποιος για τους επιλαχόντες στην Αστυφυλάκων; Πόσοι έχουν αρνηθεί στις κλίσεις για αποδοχή κατάταξης και ποιο είναι το νούμερο που κάλεσαν από τους επιλαχόντες; Από γενική σειρά. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολυ νωρίς ακομα
ΔιαγραφήΑκούστηκε ότι 20 άτομα δε δέχθηκαν,μέχρι στιγμής ,στην Αστυφυλάκων
ΔιαγραφήΔεν ισχύει κάτι τέτοιο
ΔιαγραφήΚαλημέρα καλά κάνουν τα παιδιά και πηγαίνουν στις σχολές του στρατού ο γιος μου είναι εύελπις και εγώ αν άκουγα τις χαζομάρες του τώρα θα τον είχα στο σπίτι και θα έψαχνε δουλειά. Αλλά δεν τον άφησα να φύγει από την σχολή με την πρώτη δυσκολία. Οι γονείς πρέπει να είναι δίπλα στα παιδιά τους και όχι να τους χαϊδεύουν ταυτια. Ή ζωή είναι παντού δύσκολη. Τώρα ο γιός μου είναι στο 3 έτος και ευγνωμονει γι'αυτό που του πρόσφεραν. Ποιος φοιτητής στην Ελλάδα είναι ανεξάρτητος και πληρώνεται με 560 ευρώ και έχει δωρεάν φοίτηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Και μένα είναι στο 3ο έτος στην ΣΣΑΣ .
ΔιαγραφήΈχει βάλει ήδη χρήματα στην άκρη. Το μηνιαίο επίδομα είναι στα 566€ και θα αυξηθεί και άλλο.
Μέχρι να τελειώσει θα μαζέψει ένα καλό ποσό.
Και άσε τους συμφοιτητές του να ονειρεύονται διευθυντικές θέσεις με πολλά χιλιάρικα το μήνα.
Έχω γνωστό που παράτησε στρατιωτική σχολή (πολύ καλή) για να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Τώρα μαζεύει τα κομμάτια του από τις σφαλιάρες και τις απορρίψεις που έχει φάει.
Δεν είναι έτσι όπως τα λέτε διότι τα χρήματα που μαζεύουν αργότερα θα τα χαλάνε για την διαβίωση τους από εδώ και από εκεί που θα τους στέλνουν.........
ΔιαγραφήΔεν είναι τυχαίο που τα παιδιά φεύγουν από τις στρατιωτικές σχολές.
ΔιαγραφήΠαιδιά ξέρει κανείς σας πέρσι το 2024 η Αστυφυλάκων πόσους επιλαχόντες πήρε; Σε ποιο νούμερο σταμάτησαν να καλούν; Κάποιος παλιός ή κάποιος που είναι μέσα ξέρει νούμερο και μόρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σημασία έχει; Κάθε χρονιά είναι διαφορετική. Κάνε υπομονή κι έχε πίστη.
ΔιαγραφήΗ αστυφυλάκων καλεί μέχρι την ορκωμοσία τους. Μετά όχι.
ΔιαγραφήΚαλημερα σε ολους και ολες που παρακολουθουν εδω το blog.Γυρω στα 28 ατομα εφυγαν απο ΣΙ λογω παραιτησεων και ακαταλληλοτητας λογικα θα εμφανιστουν οι προσκλησεις επιλαχοντων συντομα.Επισης αρκετοι απο ΣΜΥΑ ,ηδη χτες καλεσαν την 1η επιλαχουσα.Θελουν υπομονη οι Σχολες ιδιως στην αρχη.Παντα ειναι δυσκολη η μεταβαση απο την σχολικη οικογενειακη ζωη σε ενα απαιτητικο περιβαλλον.Οσοι/ες αντεξουν καλως.Ετσι γινεται και το αναλογο ξεκαθαρισμα ωστε να συνεχισουν αυτοι/ες που μπορουν .Μην πιστευετε παραμυθια για καψωνια κοκ.Ειναι απαιτητικες οι Στρατιωτικες Σχολες αλλα μεχρι ενα σημειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την ικαρων ξέρετε από ποια κατεύθυνση φύγαν;
ΔιαγραφήΚαι να πάρουν και καμία κάμψη δεν έγινε και τίποτα. Εδώ έφεδροι φαντάροι ήμασταν και παίρναμε κάμψεις
ΔιαγραφήΠροφανώς δεν έχετε ιδέα τι γίνεται σε αυτές τις σχολές ή ξέρετε και δεν θέλετε να παραδεχτείτε
ΔιαγραφήΚανεις δεν φεύγει για τις κάμψεις και το πρωινό ξύπνημα
Αλλα;
ΔιαγραφήΞέρεις εσύ
ΔιαγραφήΔεν είμαστε όλοι για όλα ....δυσκολίες θα υπάρχουν σε όλες στις στρατιωτικές σχολές μέχρι τον Δεκέμβριο
Διαγραφήσυμφωνώ απόλυτα
ΔιαγραφήΝαι Παιδιά απο Ικάρων απο ποιες κατευθύνσεις εχουν φύγει;Γνωριζετε;Αν ξέρετε ποσοι απο ιπτάμενους;Κ επίσης κ για μετεωρολογων θα ήθελα να μαθω που ειναι επιλαχόντας συμμαθητης μου ειδικη κατηγορία πολύτεκνοι.Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα έχω 11200 περνάω με το 10 τοις εκατό σμυ άραγε; Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας λες τι επιλαχών είσαι και πόσες θέσεις έχει στο 10%
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σας, κάπως ετσι συνέβη κ στην κόρη μου, προς το τελος του 1ου έτους ήθελε ν φύγει απο τη σχολή που πέρασε, γιατι δεν μπορουσε αλλο, εμείς το μόνο που της είπαμε ηταν ν δει τα συν κ τα πλην αν εφευγε κ απο εκει κ περα ν αποφασισει μόνη της, τελικά συνέχισε στο 2ο έτος, όμως πιστεύω ότι κ τα παιδιά από τη σχολή της την βοήθησαν ν αποφασίσει. Ξέρουμε ότι είναι δύσκολα ειδικά αν τα παιδιά αυτά όταν βγαίνουν συναντούν φοιτητές από άλλα πανεπιστήμια κ βλέπουν ότι έχουν μία τελείως διαφορετική φοιτητική ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ποια σχολή
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχει καποιο νεο για τουσ επιλαχοντεσ σασσ ιατρικη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΛΗ ΔΥΜΑΜΗ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ!!!ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΚΑΤΌΡΘΩΤΟ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓονείς, μετά τη βασική στηρίξτε τα παιδιά σας σωματικά και κυρίως ψυχολογικά τον πρώτο δύσκολο χρόνο. Τονίστε τα θετικά, υποβιβάστε τα αρνητικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Κυριακή είναι μια δυσκολη μέρα που το παιδί θα πρέπει να ξαναμπεί μέσα. Δώστε κουράγιο, τονωτικές ενέσεις ηθικού, βάλτε όλο το σόι να πέσει πάνω στο παιδί να το ενθαρρύνει. Θα δείτε το παιδί σας να κλαίει, να στενοχωριέται, να μην θέλει να μπει. Είναι προσωρινό. Στηρίξτε το.
9 μήνες είναι, θα περάσουν. Από του χρόνου αρχίζουν τα ωραία. Ούτως ή άλλως φαντάρος θα πήγαινε. Να είστε πολύ κοντά στο παιδί. Τον δεύτερο χρόνο αρχίζουν τα ωραία...θα μπαίνει με χαρά!
Δε θα κλαίει ούτε θα στεναχωριέσαι το παιδί σας τη Κυριακή το βράδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπαίνει με χαρά αισιοδοξία και με υπερηφάνεια.
Παρακαλώ να είστε ρεαλιστής. Γονείς, θα τα δείτε με τα μάτια σας.
ΔιαγραφήΑπο Ικάρων πόσοι εφυγαν απο ιπτάμενους;Απο μετεωρολογους έφυγε κάποιος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά ειναι ζόρικα στην Αστυφυλάκων.Μην ακούτε.Μιλάμε στην βασικη εκπαίδευση ειναι πολυ ζόρικα σαν στρατιωτική σχολή.Εχουν αλλάξει τα πράγματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά συγνώμη τι λέτε για την Αστυφυλάκων... Γνωρίζετε και αναφέρετε ότι είναι δύσκολα στη βασική... Παρακαλείστε να μην αναγράφονται ψευδή σχόλια τα οποία παραπλανούν τους αναγνώστες
ΔιαγραφήΜάλλον θες να διώξεις κόσμο
ΔιαγραφήΜην λέτε βλακείες. Είναι πολύ εύκολα τα πράγματα το λέω από προσωπική εμπειρία
ΔιαγραφήΦίλε 11:13 μάλλον θέλουν να φοβίσουν παιδιά για να φύγουν
ΔιαγραφήΤο σύνολο των αποφοίτων των σχολών αστυφυλάκων κατευθύνεται σε θέσεις στην Αθήνα! Είτε σε τμήματα του λεκανοπεδίου, είτε στις μεταγωγές κρατουμένων, είτε στη ΔΙΑΣ είτε στα ΜΑΤ. ΌΛΟΙ Αθήνα για τα επόμενα πολλά χρόνια, Σε μια πόλη άναρχη που τα ενοίκια ξεκινούν από 500 ευρώ για τα παλιά ημιυπόγεια σε επικίνδυνες γειτονιές! Περισσεύουν άλλα 450 για να βγει ο μήνας όταν το τυλιχτό έχει 5 ευρώ! Το κόστος ζωής στην Αθήνα είναι ασύλληπτο σε σχέση με την επαρχία. Η καθημερινότητα των αστυνομικών είναι ψυχοφθόρα αν όχι επικίνδυνη και αυτό διότι το ''εργασιακό'' περιβάλλον θυμίζει εμπόλεμη ζώνη! Οπότε, μεγάλος αριθμός ενστόλων με εμπειρία και χρόνια στα πεζοδρόμια διαλέγει τον δρόμο της παραίτησης! Αυτά.
ΔιαγραφήΑυτά είναι πολύ σωστά που λες αλλά αφορούν τη ζωή μετά τη σχολή κι όχι τη φοίτηση μέσα στη σχολή. Με λίγα λόγια : αστυνομία καλά πριν, χάλια μετά, ΣΣ : χάλια τον πρώτο χρόνο κυρίως, πολύ καλύτερα μετά.
ΔιαγραφήΔεν είναι καθόλου ζορικά στην Αστυφυλάκων τόσο στη βασική όσο και κατά τη διάρκεια φοίτησης... Σας πληροφόρησαν λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αστυφυλάκων είναι κατασκήνωση. Το αγγούρι αρχίζει μετά τη σχολή στα τμήματα. Αντιστρόφως ανάλογα των στρατιωτικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ είδηση είναι χθεσινή και ανέβηκε σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα: ''Με «βαρύ» παρελθόν ένας εκ των συλληφθέντων του κυκλώματος ναρκωτικών με κέρδη 8 εκατ. ευρώ - Είχε πυροβολήσει αστυνομικό το 2012'' '' Συγκεκριμένα, τότε ο κατηγορούμενος είχε εισβάλει σε ένα σπίτι στη Νέα Ερυθραία και είχε εγκλωβίσει μέσα στον χώρο τους ιδιοκτήτες. Στο σημείο έφθασαν στελέχη της Άμεσης Δράσης και στη θέα τους, ο άνδρας, σήκωσε το πιστόλι που κρατούσε και πυροβόλησε έναν αστυνομικό τραυματίζοντάς τον σοβαρά.'' Δηλαδή ο τύπος κυκλοφορούσε ελεύθερος!
ΔιαγραφήΚαι τι σου κάνει εντύπωση ακριβώς;;;
ΔιαγραφήΠοτε θα γίνει η καταταξη στην αξιωματικων αστυνομιας; Ξέρει κανεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αστυφύλακες μπαίνουν 12
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι 12; Οκτωβρίου ή Νοεμβρίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκτωβρίου
ΔιαγραφήΣε ειδοποίησαν τηλεφωνικα;
ΔιαγραφήΓιατι αστυφυλακων παίρνουν αρχές Νοεμβρίου
ΔιαγραφήΝαι αλλά φέτος θα πάρει νωρίτερα έχει ακουστεί παντού ότι μπαίνουμε 12 από εβδομάδα λογικά θα αρχίσουν και τα τηλέφωνα
ΔιαγραφήΗ ανακαίνιση σε Διδυμότειχο Γρεβενά και Κομοτηνή έχει ολοκληρωθεί οπότε μπορείτε να μπείτε στις σχολές
ΔιαγραφήΒγήκαν τα φεκ με τα ονόματα αστυφυλακων και αξιωματικων
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουν φύγει Απο ΣΝΔ;Ξέρει κανεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι
ΔιαγραφήΑπο μαχιμους Σνδ μήπως ξέρετε ποσου έφυγαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω δυστυχώς . ο γιος μου είπε ότι έφυγαν αρκετοί άλλα δεν ξέρω κατηγορίες. Συγνώμη.
ΔιαγραφήΑπό σμυ είμαι 2ος επιλαχων με 10% απο επαλ.Γνωριζει κάποιος κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εφυγαν άτομα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή λέτε κ λέτε εχω βγάλει σχολη Αστυφυλάκων Ρεθύμνου κ ηταν πραγματικο ζόρι.Απόλυτη πειθαρχεία ,συνεχές τρέξιμο κ στρατιωτική εκπαίδευση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τι; Με νεροπίστολα; Αν έμπαινες ΣΜΥ, ΣΜΥΑ, ΣΜΥΝ, θα γνώριζες τι σημαίνει πραγματική στρατιωτική εκπαίδευση.
ΔιαγραφήΑν έβγαζες της Κομοτηνής θα καταλάβαινες ότι δεν υπάρχει ουδεμία ένδειξη της στρατικοποιησης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι Νάουσα το ίδιο. Κάνουν μια υπηρεσία και κλαίγονται.
ΔιαγραφήΓιαυτο κ το τμημα ,σου φαίνεται βουνο τώρα.Ενω εγω απο Ρέθυμνο ειμαι πιο μάχιμος.Εσυ οχι τόσο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια σχολή αστυφυλάκων προτείνετε από άποψη εκπαίδευσης
ΔιαγραφήΑφού ρε φίλε μου η μισή διάρκεια της σχολής ( 1,5 χρόνο) είναι στο τμήμα ως πρακτική....
ΔιαγραφήΠου είσαι μάχιμος; Στην κατανάλωση ρακής;
ΔιαγραφήΝαι και η άλλη μισή όμως στα τδα
ΔιαγραφήΜε το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται από τον Δένδια αν ψηφιστεί ως έχει έρχεται πλήρη απαξίωση των υπαξιωματικών από τις σχολές.Μαλλον δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμη ο ένστολος κόσμος.Και οικονομικά κ βαθμολογικά.Το πολύ μέχρι αρχιλοχίας θα προάγεται.Υποβαθμιση δηλαδή πολλών βαθμών.Και αναβαθμιση των αξιωματικών οικονομικά με χρήματα που εξοικονομούν από την υς υπαξιωματικούς.Ας το σκεφτούν αυτό οι σπουδαστές αυτών των σχολών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα βρουν στη μέση. Δεν θα φεύγουμε σμήναρχοι πχ αλλά σμηναγόι. Δλδ θα κόψει τρεις βαθμούς αντί για έξι. Έτσι ήταν και παλιότερα. Σας το λέω με πληροφορίες από μέσα.
ΔιαγραφήΣτους αξιωματικούς πόσους βαθμούς θα κόψει;Που είναι γεμάτα τα γραφεία με ανώτερους;
ΔιαγραφήΜε το σπαθι τους ειναι
ΔιαγραφήΝα εφαρμόσει κ στους Αξιωματικούς το Αμερικανικό μοντέλο κ όχι μόνο στους υπαξιωματικούς.Και τότε θα δούμε που θα φτάσει το σπαθί κ η σπάθα... μέχρι ποιον βαθμό.Λοχαγο...ταγματαρχη;;
ΔιαγραφήΤο γιο μου πάντως δεν τον πειραζει που ειναι σμυ όπως κ τους συναδέλφους του.Αμα αγαπα τη πατρίδα τι να τα κανεις τ αλλά.ΕΛΛΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑστυφυλάκων Ρεθύμνου θα λέτε και θα κλαίτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν κλαις εσύ.
ΔιαγραφήΗ σελίδα αναφέρεται σε Στρατιωτικές Σχολές και όχι σε Σχολές ΣΑ... άρα σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πληροφορίες για αυτές τις σχολές σε αυτό site
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα λεει.Οι αστυνομικοί αλλού.Εδω μονο στρατιωτικοί πσρσκαλω.Εγω πχ θελω να μσθβ πόσοι εφυγαν απο ικαρους ιπτάμενοι κ μπσινουν στη μεση αστυφύλακες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κάνεις δεν εμποδίζει κάποιον από το να σου απαντήσει
ΔιαγραφήΤι σειρά έχεις ; Σήμερα κάλεσαν τον πρώτο αλλά έχουν φύγει περισσότεροι!
ΔιαγραφήΓεια σας είμαι 3 επιλαχόν για ΣΑΣΣ ιατρική γνωρίζετε αν υπάρχουν πιθανότητες να με καλέσουν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ελπιδα πεθαινει τελευταια. Δυσκολα θα φυγει καποιος που δεν περνουσε στις αλλες ιατρικες. Να ελπιζεις να παραιτηθει καποιος που εχει τα μορια ωστε να περασει τ8υ χρονου με το 10%.
ΔιαγραφήΦυγανε ηδη 2 ....πιστευω εχεις πολλες πιθανοτηες!!
Διαγραφήκαλα αποτελεσματα!!
Έμαθε κανείς για σμυν 10% απο επαλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες τους πίνακες με τις θέσεις ,πόσους από ΕΠΑΛ παίρνουν και μέτρα επιλαχωντες που έχουν πάρει.σιγουρα θα μείνουν πολλές κενές θέσεις διότι η βασική σειρά λόγω Εβε έχει κλείσει.καλα νέα εύχομαι να έχετε όλοι όσοι επιθυμείτε στρατιωτικές σχολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ να είστε καλά
Διαγραφή5 επιλαχών Ικάρων ιπτάμενοι είμαι.Λέτε εχουν φύγει κ άλλοι;Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι . Πολλοι περισσότεροι από την θέση σου ……. Έτσι μου είπε το παιδί
ΔιαγραφήΣΜΥ έχουμε κανένα νέο για επιλαχόντες ΕΠΑΛ γενική σειρά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σκεφτηκε καλα ο επιλαχονταςΣΣΑΣ του ψυχολογικου να φυγει απο το νομικο;Ας ρωτήσει Καλύτερα να δει σε θα παθει μετα στη μονάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήτι θα παθει μετα στην μονάδα που θα υπηρετήσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο πλευρας επαγγελματικων δικαιωματων ποιο τμημα υπερεχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς έρθει λοιπόν μια μερα μαζί μου ν ακουσει ότι ακούω εγω και να αντιμετωπισει τις καταστάσεις που αντιμετωπιζω και καλο κουράγιο και καλο στομάχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,έχετε ερωτηθεί πότε για τις οικονομικές δυνατότητες της κάθε οικογένειας να σπουδάσει ένα παιδί και το οποίο επέλεξε τις σχολές αυτές ?? το πως βλέπει ο καθένας τον τρόπο λειτουργίας κάθε στρατιωτικής σχολής είναι υποκειμενικό και ανάλογα τις ανάγκες του....το κάθε παιδί θα μπει θα δει και θα αποφασίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αν ήμουν σε στρατιωτική σχολή και ειδικά στην ΣΣΑΣ δεν θα έφευγα με τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μηνιαίο επίδομα και ελάχιστο τρέξιμο και αυτό στην αρχή.
Είναι πολύ ανώριμα και μαμόθρεφτα τα παιδάκια που έφυγαν .
Φαίνεται ότι οι μαμάδες τα κακόμαθαν και όταν ο καημένος ο πατέρας πήγαινε να υψώσει καμία φωνή στον κανακάρη της μαμάς, τα άκουγε κιόλας.
Άλλος ένας μίλησε
ΔιαγραφήΕπιλογή του καθενός να κάνει ότι θέλει.Αυτο με τον μπαμπά και την μαμά που ανέφερες το θεωρω ηληθιο σχόλιο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάθε ορθογραφία πρώτα και μετά κρίνε και κατέκρινε.
ΔιαγραφήΜάλλον θα έκανες τον γιο σου μπούλη και δικαιολογείς τον εαυτό σου.
Εσύ που κατηγορείς τον κύριο / κυρία για ορθογραφία , μάθε πρώτα ελληνική γραμματική. "Κατάκρινε " είναι, η προστακτική δεν παίρνει έψιλον. Δεν είναι αόριστος.
ΔιαγραφήΔόκιμος τριτοετηής ΣΜΥΑ.
Αποκλείεται να είσαι παιδί της σχολής και να μιλάς έτσι .Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που μέσα βγάζουν κόμπλεξ και έξω κρύβονται,μάλλον για τέτοιο σε κόβω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πληροφορω ότι ο γιος μου ταιλειωσαι σχολή στρατιωτική και είμαι περιφανη για αυτόν το ίδιο περιφανη θα ήμουν όμως αν επέλεγε να φύγει.Επιλογη σου ξανα λέω του καθενός είναι να κάνει ότι θέλει.Εγω μπορεί να μην ξέρω ορθογραφία όπως λες αλλά έμαθα να σέβομαι τους μεγαλύτερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε γερή και να καμαρώνετε το παιδί σας.
ΔιαγραφήΌσο για τον ανώνυμο 3.50, κρίμα. Ελπίζω να μην είναι σπουδαστής στρ/κης σχολής!
Όχι δεν είμαι
ΔιαγραφήΚ τι είσαστε;
ΔιαγραφήΓνωριζει καποιος αν θα κληθούν άλλοι επιλαχοντες στη ΣΣΑΣ Ιατρικη Γενικη σειρα; Έχει ήδη ως τωρα κληθεί 1 απο οτι είδα. Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδες, καλεσαν και 2ο.
ΔιαγραφήΔοκιμε τριτοετη της Σμυα Ανθυπασπιστης καλα ειναι;Το ιδιο ειναι μωρε ,εξαλλου αεροπορία την δουλειά σου να κάνεις και οι βαθμοί δεν μετράνε...Εξάλλου μάχιμος δε θα σαι βρε αδερφέ..δεν θα πάρεις καμιά διμοιρία να την οδηγήσεις στη μάχη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ υπογράφω για να πετάξουν αεροσκάφη εκατομμυρίων γατάκι, κατάλαβες ;
ΔιαγραφήΣυν δύο ζωές τουλάχιστον, του πιλότου κι η δική μου.
Τερμα κομπλεξικος είσαι τελικά. Εδω σε πήραν χαμπάρι οι πολίτες.
Και εγώ είχα τα καρύδια να σου πω την ιδιότητα μου,
Διαγραφήεσύ κρύβεσαι σαν κοριτσάκι.
Δεν απαντάς στο τι είσαι τελικά, εκτός από καφρος.
Αν καθοσουν μια μέρα στις σχολές αυτές και όχι τρία χρόνια που κάθονται τα παιδιά να δούμε αν τις υποτιμούσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία η ιδιότητά μου ειναι επιλοχιας εποπ πεζικού απόφοιτος Τεφαα.Λογω ανεργίας κατεληξα στρατό.Ναι το παραδέχομαι.Δλδ δεν ειμαι ο ίδιος που έκανες την παρατήρηση αρχικώς,Άλλος ειμαι.Ευχαριστήθηκε τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλω σταματηστε τις αντιπαραθεσεις και εστιαστειτε στο στοχο αυτης της ομαδας. Ενημερωση σχετικα με αποχωρησεις και τις συνεπαγομενες κλησεις επιλαχοντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σας, επιτέλους ας σταματήσει αυτό το πράγμα, μπαίνουν παιδια που θέλουν ν πάρουν κάποιες πληροφορίες για τη σχολή που εχουν επιλέξει αν ειναι λάθος επιλογή ή όχι θα το δούνε μόνοι τους, το κάθε παιδί είναι διαφορετικό.
ΔιαγραφήNα είστε υπερήφανη που πετύχατε σε Στρατιωτικες σχολές υπάρχουν και θετικά και αρνητικά. Αποφασίζει μόνο αυτός που είναι μέσα στην Σχολή
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε!!!
ΔιαγραφήΕίμαστε!!!
ΔιαγραφήΠάντως φέτος πρέπει να έχουν χαλαρώσει τα πράγματα στη βασική σε όλες τις σχολές .Δεν βλέπω πολλές αποχωρήσεις. Άλλες χρονιές γινόταν χαμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν πεσει τοσο οι βασεις που ισως δεν υπαρχουν και πολλοι επιλαχοντες σε καποιες σχολες!!!!Επίσης αν κρινεις απο και απο το γεγονος ότι τα ιδια παιδια επελεξαν από 1 μεχρι και ολες τις στρατιωτικες σχολες καπου θα εχουν μπει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ορκωμοσία ΣΝΔ εχει οριστικοποιηθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κατάσταση επικρατεί στις σχολές υπαξιωματικών μετά τις ανακοινώσεις για την μεγάλη υποβάθμιση των υπαξιωματικών;Στους ήδη υπαξιωματικούς υπάρχει μεγάλη απογοήτευση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει ανησυχία και πλήρης απουσία ενημέρωσης. Μας ρωτούν εμάς τους έξω αν ψηφίστηκε. Οι διοικήσεις πετάνε χαρταετό...αν και αν ενημερώσουν θα τα στρογγυλεψουν.
ΔιαγραφήΧαρουμενοι ειναι μονο απο την αποψη οτι θα εχουν μεγαλυτερο μισθό
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τα παρόν χαρούμενοι είναι οι αξιωματικοί γιατί πήραν καλύτερες αυξήσεις κ δεν έχουν επιπτώσεις στην καριέρα τους από τον νέο νόμο.Που κανονικά πρέπει να εφαρμοστεί για όσους θέλουν να πάνε υπαξιωματικοί από εδώ κ στο εξής γιατί οι προσφυγές στα δικαστήρια θα είναι μαζικές,κ οι χαρά των δικηγόρων.
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι οι βάσεις σε όλες σχολές υπαξιωματικών θα πατήσουν του χρόνου. Όλοι οι υποψήφιοι θα στραφούν στα σώματα ασφαλείας που και πιο πολλά λεφτά παίρνουν και πολύ πιο χαλαρή εκπαίδευση και κλίμα έχουν. Κάνε για πλήρη απαξίωση των σχολών και του στρατεύματος γενικότερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσα ίσα που τις αναβαθμιζει τις σχολές.Απλά θα ναι σχολές πλέον καθαυατου υπαξιωματικών.Δεν γίνεται να έχουμε περισσότερους αξιωματικούς απο υπαξιωματικούς.Δεν γίνεται να χουμε υπολοχαγους κοντα στα 50.Εκαναν κ κατι σωστο επιτέλους.
ΑπάντησηΔιαγραφή38 χρόνων γίνονταν υπολοχαγός, όχι 50. Υπήρχε μια ανέλιξη στην ιεραρχια. Ήταν μια φυσική δικαίωση μετά από τόσα χρόνια στο στράτευμα. Ηθική και υλική.
ΔιαγραφήΔε γίνεται ρε φίλε να χουμε ταγματαρχες πενηντάρηδες κοιλαραδες σε γραφεια περισσότερους απο λοχιες.Καιρός να μπει τέλος σε ολο αυτό.Γεια στο χερι τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει λόγος κάποιος νέος να πάει σε σχολή υπαξιωματικών,μια ζωή θα είναι επιλοχίας, αρχιλοχίας κ προς το τέλος της καριέρας του θα γίνεται ανθυπασπιστής.Θα τους φορτώσουν ευθύνες αξιωματικών αφού θα είναι λιγότερες όπως λένε οι θέσεις αξιωματικών,για να βγαίνει η δουλειά,όπως κ τώρα κ χειρότερα, κ μισθολογικά θα είναι καλύτερα λένε αλλά δεν διασφαλίζεται αυτό..μονο υπόσχεση είναι..
Διαγραφή"Αποδόμησης συνέχεια" για τον κ. Δένδια, τις εξαγγελίες και την "ατζέντα" του....
ΔιαγραφήΠάμε να δούμε λοιπόν....
Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού (ΣΜΥ) Όπλα.
Το υπουργείο, επιθυμούσε, όσον αφορά το ακαδημαϊκό έτος 2025, την εισαγωγή 200 νέων μονίμων υπαξιωματικών.
Αριθμός επιτυχόντων 38 άτομα, ήτοι ΜΟΝΟ 162 κενές θέσεις (ποσοστό 81%)....
Βάση εισαγωγής; 9170 μόρια...!!! Δεν το λες και.. αριστεία.
Θέλετε να μάθετε πόσοι από αυτούς έχουν μείνει σήμερα στη Σχολή κ. υπουργέ; 18 άτομα....!!!
Οι κενές θέσεις, ανέρχονται πλέον στις 182, ήτοι ποσοστό κενών θέσεων 91%....!!!
Σας χαιρέτησαν και αποχώρησαν οι 20 από τους 38 που εισήχθησαν ..... Και δεν έχουν περάσει ακόμα ούτε δύο μήνες από την ημερομηνία κατάταξης....
Να φανταστώ, ότι δεν το λες και ανησυχητικό το αποτέλεσμα...
Αυτά είναι ένα από τα πολλά δυσάρεστα αποτελέσματα της "ατζέντας" σας κ. Δένδια....
Να υποθέσω, ότι όλα βαίνουν καλώς για εσάς....
Οι άλλοι φταίνε που δεν μπορούν να συλλάβουν το "όραμά" σας και τα "μεγαλεπίβολα σχέδια" των συμβούλων της αυλής σας...
Εγώ θα σας πρότεινα να κάνετε λίγο υπομονή. Είμαι σίγουρος ότι τα νέα παιδιά, μετά τις εξαγγελίες σας, θα κάνουν ουρές για career path στις ΕΔ, ιδιαιτέρως για το "Σώμα Υπαξιωματικών".
Ο "χυλός", ήταν η συγκολλητική ουσία των ΕΔ και ΟΧΙ το πρόβλημα.... Το πρόβλημα ΤΩΡΑ ξεκινάει!!!
Υ.Γ. Την εφεδρεία, καλού κακού, να την παρατείνεται κ. υπουργέ μέχρι την ηλικία των 70 ετών...
Για να έχετε... στελέχη!!!
Επειδή ο υπουργός μιλάει για το νομοσχέδιο έκτρωμα και κανείς δεν μπορούσε να του απαντήσει …
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή δεν μας δέχτηκε ούτε να μας ακούσει ..
Επειδή παίζει κορώνα γράμματα τις ΕΔ
Επειδή αποφασίζει για μας χωρίς εμάς
Επειδή σήμερα είναι υπουργός και αύριο θέλει να είναι κάτι άλλο
Επειδή δεν μας αρέσουν οι Αμερικανικές ταινίες
Επειδή εμείς είμαστε στρατιωτικοί και θα παραμείνουμε στρατιωτικοί
Επειδή ήρθε η ώρα να γνωρίζει η ελληνική κοινωνία
Επειδή δεν θα αφήσουμε να διαλύσει τις ΕΔ
Επειδή δεν είμαστε 25000
Αλλά περισσότεροι
Επειδή εμείς από παιδιά υπηρετούμε και αγαπάμε αυτό που κάνουμε
ΑΡΚΕΤΑ!!!
Τώρα πλέον θα του απαντάμε εμείς!!
Όλοι 11/10 στη Παλαιά Βουλή 16:00
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν περισσεύει κανείς…
Είναι χρέος μας, απέναντι στον επαγγελματισμό, τους κόπους, τις θυσίες και φυσικά στην ιστορία μας.
Πανικός στο ΥΠΕΘΑ για τη συγκέντρωση των στρατιωτικών το Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025 (16:00) στην Πλατεία της Παλαιάς Βουλής στην Αθήνα (Πλατεία Κολοκοτρώνη)
Όπως όλα δείχνουν, η συγκέντρωση των στρατιωτικών (ε.ε. & ε.α.) που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 11 Οκτωβρίου, θα είναι πολύ ηχηρή προς την ηγεσία του ΥΠΕΘΑ και την ίδια την κυβέρνηση.
Από που διαπιστώνεται αυτό;
Από τον πανικό και τον εκνευρισμό που ήδη επικρατεί στο επιτελείο του κ. Δένδια. Κι όταν αυτά τα δύο αναμειγνύονται με την άκρατη αλαζονεία τους, τότε η κατάσταση γίνεται μάλλον κωμικοτραγική.
Ήδη έχουν πέσει στο τραπέζι και συζητούνται ''σχέδια'' για το πως θα διαχειριστούν τη συγκέντρωση των στρατιωτικών. Αρνούνται να πιστέψουν ότι ανακοινώνουν… τις δήθεν αυξήσεις ''προς όλους'' και οι στρατιωτικοί συνεχίζουν να παραιτούνται και τώρα μάλιστα ετοιμάζονται να βγουν και στον δρόμο.
Είναι η αλαζονεία που «τυφλώνει».
Εδώ να πούμε, ότι όσοι έχουν στο μυαλό τους μεθόδους ''τρομοκράτησης'' του προσωπικού, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε τι έγινε στις συγκεντρώσεις του 2012. Επίσης να επισημάνουμε ότι οι στρατιωτικοί έχουν προ πολλού περάσει το σημείο του «δεν έχω να χάσω απολύτως τίποτα».
Γι’ αυτό ας ηρεμήσουν λίγο εκεί στο υπουργείο και κυρίως ας σοβαρευτούν…
Μαζι σας Κύριε Σμηναρχε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εγώ βλέπω αναβάθμιση στους υπαξιωματικούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τώρα είναι καλύτερα;
Θα παίρνουν περισσότερα χρήματα από τα ψίχουλα που παίρνουν τώρα.
Διάβασε καλύτερα το νομοσχέδιο και θα καταλάβεις τι αύξηση θα πάρουν οι υπαξιωματικοι. Γιατί κόβοντας 6 βαθμούς σε βάθος χρόνου θα έχουν μικρότερο εφάπαξ και μικρότερη σύνταξη. Από μελέτες ειδικων κάθε υπαξιωματικος θα χάσει περίπου με όλα αυτά περίπου 270.00euro σε όλη του την ζωή. Αυτή η αύξηση των 110euro που λένε συνέχεια ο Δενδιας και τα κανάλια είναι το τυράκι. Που με τις κρατήσεις καθαρά είναι 65 περίπου . Τσιμπάει ο κόσμος και λέει τι λές τώρα οι στρατιωτικοί περνουν αυξήσεις. Και με το κόψιμο των βαθμών μένουν στάσιμοι όλοι οι στρατιωτικοί εξ Υπαξιωματικών από σχολές εμθ εποπ. Ο Δενδιας παίζει στην πλάτη του στρατού για να ανέλθει στην εξουσία. Ας το καταλάβει καλά ο κόσμος αυτό. Αυτή την στιγμή θεωρείται ο χειρότερος υπουργός Άμυνας μέχρι τώρα. Όλοι οι στρατιωτικοί εξ Υπαξιωματικών σε όλη την χώρα είμαστε σε αναβρασμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή270.000 euro
ΔιαγραφήΣτο non paper του Αυγούστου, οι πίνακες έκαναν λόγο για 2330 Συνταγματάρχες ΑΣΕΙ και 148 εξ ΑΣΣΥ. Για τις ανάγκες της προπαγάνδας στην επίσημη ενημέρωση τα νούμερα έγιναν 3600 και 900 αντίστοιχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμοίως υπάρχει σοβαρή παραπληροφόρηση και σε άλλα παραδείγματα. Κάτι που έχουν εντοπίσει ήδη αρκετοί αλλά με εσφαλμένη βαρύτητα, είναι οι Ταγματάρχες ΑΣΣΥ με 30 έτη υπηρεσίας. Όλοι γράφουν ότι δεν υπάρχει. Σωστά: δεν υπάρχει στον 3883/2010.
Υπάρχει όμως στον 2439/1996, όπου ο Υπουργός μέμφεται ανοικτά τον προκάτοχό του και κατ΄ επέκταση το ίδιο του το κόμμα, ο οποίος παρενέβη με τροπολογία επί του νόμου. Βέβαια, ακόμα και η αναφορά αυτή είναι για γέλια, διότι με το εν λόγω πλαίσιο Ταγματάρχης στα 30 χρόνια είναι μόνο για μια... μέρα, στην προαγωγή (αφού Ταγματάρχης γινόταν κάποιος με την συμπλήρωση 30 ετών). Μετά αλλάζει έτος και πάει στα 31, όπως κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με τις περιβόητες κενές κλίνες των νοσοκομείων, όπου τα στατιστικά είχαν ληφθεί αμέσως μετά τα εξιτήρια και πριν τις νέες εισαγωγές. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Τα ΨΕΜΑΤΑ συνεχίζονται σε όλη την παρουσίαση φυσικά. Επειδή βαριέμαι (και λογικά αργότερα θα έχουμε γεννητούρια στο opengov οπότε θα τα δω μια και καλή), ένα ιδιαίτερα κραχτό παράδειγμα βλέπουμε στον Κελευστή με 1 έτος υπηρεσίας. Κατ' αρχάς 1 έτος δεν υπάρχει διότι η ΣΜΥΝ είναι 3ετής, άρα πάμε στο επόμενο κλιμάκιο. Ο μισθός δεν είναι 901 μικτός, αλλά 1200 ευρώ (μαζί με το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας: 1085+115). Ο μισθός των 1512 ευρώ εμπεριέχει και το επίδομα Στόλου (το οποίο καταβάλλεται ήδη επί σειρά μηνών, γεγονός που στο πλαίσιο της προπαγάνδας αποκρύπτεται). Συνεπώς η... μεγαλειώδης αύξηση του 67,8% θα περιοριστεί σε πολύ, πολύ μικρότερο ποσοστό (τα ακριβή θα τα δούμε με το νομοσχέδιο διότι ως τώρα με το non paper ήμασταν. Εξάλλου, ακόμα κι αν το μάτι δεν είναι τόσο έμπειρο να κατανοήσει τη λεπτομέρεια του "πληρώματος Κανονιοφόρου", θα έπρεπε να δει τον Αρχιλοχία δίπλα, που με 10 έτη υπηρεσίας λαμβάνει 200 ευρώ λιγότερα! Το δούλεμα, του δουλέματος.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ειδίκευση που θα παρέχουν τα ΑΣΕΙ, τα οποία πλέον θα παρέχουν πτυχίο στην στρατιωτική, αεροπορική και ναυτική τέχνη .Επίσης, για τους λάτρεις της λεπτομέρειας, διότι τα λέγαμε αλλά ποιος μας άκουγε, θα υπάρχει ΜΙΑ σχολή υπαξιωματικών πλέον, τάχα μου ανώτατη.
Πάντως πολύ μου αρέσει ρε παιδιά αυτή η ανοιχτοχεριά του συγκεκριμένου νομοθέτη: πριν ένα μήνα το περιβόητο κατοστάρικο (δήθεν) επικινδυνότητας με μεθόδευση νύχτας εξαιρέθηκε από την ανταποδοτικότητα των εφάπαξ για να μην κρασάρουν τα Ταμεία, αλλά τώρα μοιράζονται εκατοντάδες χιλιάρικα λες και ήρθα από τζακ ποτ στο Τζόκερ.... Μόνο που πρώτα θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο και μετά θα έρθει ο ετήσιος προϋπολογισμός, όπου θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος (μιας και μην ξεχνάμε ότι "οι αυξήσεις δεν επιβαρύνουν τα δημοσιονομικά", προφανώς για πρώτη φορά των παγκοσμίων οικονομικών επιστημών).
Και το ερώτημα παραμένει: γιατί να χρειάζονται τόσα ΨΕΜΑΤΑ και τόση ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ για ένα τόσο καλό νομοσχέδιο;
https://youtu.be/fhKntHzvuec?si=xEXxD3IiqQvbcdGj
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ειναι πατριώτης ξεπερνά κάθε υποβάθμιση ως υπαξιωματικος -αν τελικά υπάρχει- και λαμβάνει ως ηθική αποζημίωση τον μισθό που του προσφερουμε ως έλληνες φορολογούμενοι.Και φροντίζει να κανει κ εστω ενα τέκνο ως αντιστάθμισμα στην υπογεννητικότητα.Ξυπνάτε ήδη είμαστε πολλοί λίγοι για να καθόμαστε να ασχολούμαστε με βαθμούς κ μισθούς.Κ μιλαω ως γονέας παιδιού που ειναι σπουδαστής στη ΣΜΥ.Αλλά βλέπετε εμείς μεγαλώσαμε το παιδι μας με το ιδανικό της αγάπης προς την πατριδα Άρα το παιδί μου πήγε να υπηρετήσει πατρίδα κ σημαία.Αλλά αναρωτιέμαι πόσοι απο τους ηδη υπαξιωματικούς κ αξιωματικούς σκέφτονται αναλόγως
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είσαι μόνο εσύ πατριώτης αλλά πιστεύω οι περισσότεροι που στέλνουμε τα παιδιά μάς σε στρατιωτικές σχολές. Αλλά τα παιδιά μάς μπήκαν να έχουν μια συγκεκριμένη εξέλιξη. Τρώνε 3 χρόνια από την ζωή τους για να έχουν εξέλιξη εποπ; Μιλάμε για μεγάλη αδικία αν περάσει αυτό το έκτρωμα.
ΔιαγραφήΚαλα τώρα θες απαντηση;;;;Αλλοι τρώνε χρόνια στα θρανία σε μεταπτυχιακά και διδακτορικα κ ίσως ποτέ να μην εχουν μια εξέλιξη,ειδικά στη χώρα στην οποία ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τι εξέλιξη θέλετε να έχουν οι υπαξιωματικοί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γίνουν αρχηγοί ΓΕΣ και ΓΕΕΘΑ;
Οι Αξιωματικοί πρέπει να έχουν δίπλα τους, τους υπαξιωματικούς, οι οποίοι θα πρέπει να έχουν πολύ σημαντικό ρόλο. όπως η εκπαίδευση των στρατευσίμων , χειρισμό δύσκολων και πανάκριβων οπλικών συστημάτων και ένα σωρό άλλα. Θα πρέπει να αμείβονται πολύ καλά ανάλογα και με τα χρόνια υπηρεσίας τους.
Εγώ καταλαβαίνω ότι κάποιοι δεν θέλουν αλλαγές και να μείνουμε στα ίδια και αποτυχημένα.
Το σκέφτηκες πολύ αυτό πριν το γράψεις;Ποιος ζήτησε να γίνονται οι υπαξ αρχηγοί;:Αν τους αξιωματικούς τους έφερνε κ σε αυτούς το αμερικανικό σύστημα προαγωγής τι θα λέγανε;
ΔιαγραφήΤο 2019 οι εισαγωγή στην ΣΜΥ χρειαζόταν 14000 κ πάνω μόρια.Το 2023 24 25 η βάση εισαγωγής στην Ευελπίδων ήταν κοντά στα 11000 κ μόρια.Οι αξιωματικοί αυτοί θα συναντήσουν υπαξιωματικούς στο στράτευμα που ήταν καλύτεροι μαθητές στο λύκειο.Οι υπαξ θα μείνουν αρχιλοχίες σχεδόν για πάντα με τον νέο νόμο αλλά αυτοί οι αξιωματικοί θα μπορούν να γίνουν στρατηγοί.Σωστο;Ναι σύμφωνα με τον νόμο Δένδια.
ΔιαγραφήΗταν πιο τυχεροί οι του 23 24 25.Θέλει και τύχη στη ζωη.
ΔιαγραφήΠοιο τυχεροί ναι,αλλά χειρότεροι από τους υπαξιωματικούς,εν ολίγοις κατώτεροι στην ουσία.
ΔιαγραφήΕυτυχώς εμείς αδελφέ μπήκαμε Στυα τότε που ειχε τιε δικές εξετάσεις κ προχωρήσαμε.Κ εσυ Σμυ ετσι δεν ειναι;Να μαστε καλα τώρα να χαρουμε τη συνταξη μας
ΔιαγραφήΤι να σού πω τότε κάτσε να δεχτείς τότε να κάνει πάνω στις πλάτες των παιδιών μάς και όλου του στρατευματος παιχνίδια ο Δενδιας για να ανεληχθει στην εξουσία. Αυτές οι στρατιωτικές σχολές που έχουμε υπηρετήσει είναι ιστορικές σχολές και δεν θα αφήσουμε σε κάθε τυχαρπαστο να τις υποβαθμίσει. Αυτό σημαίνει πατριωτισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάλαβες κύριε πατριωτη;;;
Εγκληματική ή κυβερνητική πολιτική πού υποβαθμίζει τόν ρόλο τής προσφοράς τών τεχνικών τής Π.Α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδυνατούν νά κατανοήσουν ότι τά άφη δέν πετάνε μέ πορδές.
Τά άφη πετάνε μέ τόν επαγγελματισμό, τόν ρομαντισμό τήν εφευρετικότητα καί τό μεράκι αγνών παιδιών, τόσο στίς πτέρυγες, όσο καί στίς κορυφές.
Είναι αυτοί πού θά στηρίξουν τό μέλλον τής Π.Α σέ επικείμενες προκλήσεις καί στά νέα συστήματα 5ης γεννεάς.
Τόσο ή φυσική σημερινή ηγεσία, όσο καί κάποιοι θλιβεροί απόστρατοι αεροπόροι, στό όνομα τής άθλιας πολιτικής τους αγκύλωσης, ξεχνούν ότι είναι ακόμα ζωντανοί και χρωστούν τήν ζωή τους, όχι στίς ικανότητές τους, αλλά σ΄αυτούς πού εξασφάλισαν τήν ασφάλειά τους.
Συρρίκνωση καί υποβάθμιση τής ραχοκοκαλιάς τής Π.Α, σημαίνει θάνατο τής Π.Α.
Εγώ θα μια παρατήρηση για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών και ειδικότερα για αυτούς που μπήκαν αλλά και βγήκαν στην ΣΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζω τεσάρρια εκεί και μου λένε ότι έχει αυξηθεί πολύ ο αριθμός των "καλομαθημένων" πρωτοετών.
Με το παραμικρό τρέχουν στο αναρρωτήριο (να βγούν ελεύθεροι) και στους ψυχολόγους της σχολής.
Φυσικά υπάρχουν και σπουδαστές που έχουν πολύ όρεξη να μάθουν και είναι σε όλα τυπικοί.
Την χρονιά που μπήκαν αυτοί (2022), έφυγαν μόνο 4 άτομα, παρόλα τα ζόρια που συνάντησαν.
Γονείς και ιδιαίτερα μανάδες. Τα αδούλευτα παιδιά σας δεν έχουν σε όλα δίκιο. Ας βάλουν τον εγωισμό τους κάτω , να ακούν περισσότερα , να μαθαίνουν και να αντιμιλούν λιγότερο στην αρχή και να εφαρμόζουν αυτά που οι τεταρτοετείς τους μαθαίνουν. Αυτοί έχουν ακόμα την ευθύνη τους απέναντι στους αξιωματικούς.
Να σκεφτούν σοβαρά τα εξής:
Το μηνιαίο επίδομα είναι πολύ καλό, η εξέλιξη (μισθολογική και στρατιωτική) τους πολύ καλή, ας μάθουν να στρώνουν το κρεβάτι και ας πάρουν και καμία κάμψη τα αγόρια. Καλό θα τους κάνει.
Τώρα ξεκινούν και τα μαθήματα στο ΑΠΘ, τα (λίγο) ζόρικα πέρασαν.
Καλή σταδιοδρομία να έχουν και να θυμούνται ότι η υπομονή είναι αγία.
Όλοι εσείς που γραφετε μην ξεχνατε οτι και στους αξιωματικούς έκανε παρεμβάσεις.Ξεχνάτε τις αποστρατευσεις συνταγματαρχών;Δλδ κ οσο αφορά το θεμα σας συμφωνα με εσάς θα πρεπει να συνεχίσουμε να έχουμε αξιωματικούς περισσότερους απο υπαξιωματικούς.Είναι ορθολογικό αυτό;Αφού το σύστημα μπουκωσε τοσα χρόνια δε χωραει άλλους τι να κάνουμε.Ούτως η αλλως τελικώς στόχος ειναι κ ο εξορθολογισμός κ στην ανώτερη κ ανώτατη ιεραρχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως
ΔιαγραφήΓι'αυτό υπάρχουν και οι ΕΠΟΠ - ΕΜΘ. Επειδή δεν έδωσαν πανελλήνιες και δεν κουράστηκαν 3 χρόνια με στρατιωτική και ακαδημαϊκή εκπαίδευση.Ολοι οι υπαξιωματικοί από παραγωγικές σχολές είναι ηθικό και δίκαιο να εξελίσσονται στην ιεραρχία. Δηλαδή σας χαλάει ο 35χρονος αξιωματικός με εμπειρία και γνώση αλλά ο 22χρονος που τελείωσε τώρα τη σχολή είναι μια χαρά;
ΔιαγραφήΠολυ σωστά τα λες.Περασαν τα παιδιά μας με πολύ διάβασμα στις πανελλήνιες,με μεγάλη ψυχολογική πίεση στις σχολές και τώρα !Από τη μια θέλουν να τους υποβαθμίσουν και από την άλλη παίρνουν εποπ και τους κάνουν στο τέλος ίσα και ομοίους με τα παιδιά που πέρασαν με πανελλήνιες και έβγαλαν τις σχολές !!
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Σχολές Υπαξιωματικών (ΣΜΥ, ΣΜΥΝ, ΣΜΥΑ) αποτελούν έναν από τους βασικότερους πυλώνες των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Η αποστολή τους δεν είναι απλώς η παραγωγή στελεχών μεσαίας βαθμίδας, αλλά η καλλιέργεια και η ανάδειξη ανθρώπινου δυναμικού υψηλής ποιότητας, που λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής ισχύος με δημιουργική και κριτική σκέψη.
Κίνδυνος απαξίωσης
Η επιμονή της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας στην ιδέα ενός «Σώματος Υπαξιωματικών» κατά το αμερικανικό πρότυπο, εφόσον εφαρμοστεί αδιακρίτως, στην πράξη θα σημάνει την κατάργηση των ίδιων των Σχολών Υπαξιωματικών.
Διότι ποιος νέος με υψηλές πανελλήνιες επιδόσεις θα επιλέξει να παραμείνει ισόβια υπαξιωματικός, χωρίς προοπτική εξέλιξης, όταν αυτό το ίδιο μπορεί να το επιτύχει κάποιος με χαμηλότερα τυπικά προσόντα μέσω ενός διαγωνισμού ΕΠ.ΟΠ.;
Αν οι Σχολές Υπαξιωματικών υποβαθμιστούν, θα πάψουν να αποτελούν ελκυστικό προορισμό για άριστους μαθητές και θα οδηγηθούν νομοτελειακά στην απαξίωση και το κλείσιμο.
Μια επιπλέον επιλογή για άριστους νέους
Οι Σχολές Υπαξιωματικών αποτελούν μια επιπλέον λύση πέραν των Σχολών Αξιωματικών για άριστους ή πολύ καλούς μαθητές, όπως αποδεικνύουν οι υψηλές βάσεις εισαγωγής τους σε σύγκριση με τις σχολές αξιωματικών.
Προσφέρουν έτσι μια παραπάνω επιλογή σε ευπατρίδες νέους – σε νέους που αγαπούν την πατρίδα και θέλουν να συμβάλουν στην ασφάλεια και στη διαχρονική ιστορική της συνέχεια, ακολουθώντας μια καριέρα στις Ένοπλες Δυνάμεις ως επαγγελματίες υψηλής ποιότητας.
Η υψηλή αξία τους ως ανθρώπινο κεφάλαιο αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι, όταν αποστρατεύονται, γίνονται περιζήτητοι στην αγορά εργασίας: προσλαμβάνονται εύκολα, συχνά ως overqualified, σε ιδιωτικές εταιρείες συντήρησης αεροσκαφών, πλοίων ή χερσαίου εξοπλισμού. Αυτό καταδεικνύει το επίπεδο εκπαίδευσης και την πρακτική αξία που τους παρέχουν οι στρατιωτικές σχολές.
Η ειδοποιός διαφορά με τις ΗΠΑ
Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι υπαξιωματικοί (NCOs) προέρχονται από τη στρατολόγηση και τη βαθμιαία εξέλιξη εντός των Ενόπλων Δυνάμεων. Στην Ελλάδα, αντίθετα, οι απόφοιτοι των Σχολών Υπαξιωματικών εισάγονται μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων, με υψηλές βάσεις εισαγωγής, και φοιτούν επί τρία έτη σε στρατιωτικά ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Η μόρφωση, η παιδεία και η στρατιωτική κουλτούρα που αποκτούν τους καθιστούν ποιοτικά ανάλογους με τους αξιωματικούς, γι’ αυτό και η εξέλιξή τους σε ανώτερους βαθμούς είναι απολύτως δικαιολογημένη.
Η Ελλάδα χρειάζεται ποιότητα, όχι απλή ποσότητα
Η χώρα μας, σε αντίθεση με υπερδυνάμεις που βασίζονται στη μάζα και στον όγκο προσωπικού, στηρίζεται σε περιορισμένο ανθρώπινο δυναμικό. Επομένως, η ποιότητα των στελεχών είναι κρίσιμη. Οι απόφοιτοι των Σχολών Υπαξιωματικών καλύπτουν αυτό ακριβώς το κενό: με μόρφωση, ακαδημαϊκή συγκρότηση και στρατιωτική εκπαίδευση συνδυάζουν θεωρία και πράξη, προσφέροντας μοναδικό πλεονέκτημα στην επιχειρησιακή ισχύ.
Η ευθύνη της ηγεσίας
Αν η Πολιτεία, παρασυρόμενη από μια εσφαλμένη σύγκριση με τα αμερικανικά πρότυπα, οδηγήσει στην υποβάθμιση και τελικά στην κατάργηση των Σχολών Υπαξιωματικών, το οικοδόμημα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων θα υποστεί καίριο πλήγμα.
Η ευθύνη γι’ αυτό δεν θα βαραίνει μόνο την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά πρωτίστως τους Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων, οι οποίοι οφείλουν να συμβουλεύσουν με σαφήνεια την πολιτική ηγεσία και να υπερασπιστούν τον στρατηγικό ρόλο των Σχολών.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Οι Σχολές Υπαξιωματικών δεν είναι απλά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Είναι θεσμός στρατηγικής σημασίας, ο οποίος προσφέρει στην Ελλάδα μια πολύτιμη δεξαμενή άριστων νέων που, αντί να κατευθυνθούν αποκλειστικά προς τις πανεπιστημιακές ή αξιωματικές σχολές, βρίσκουν σε αυτές μια παραπάνω επιλογή σταδιοδρομίας με εθνική αποστολή.
Η υποβάθμιση ή κατάργησή τους δεν θα σημάνει εξορθολογισμό, αλλά κατάρρευση με πάταγο ενός συστήματος που εξασφάλιζε για δεκαετίες στην Ελλάδα στελέχη με ανεκτίμητη αξία – στελέχη που λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές ισχύος σε ειρήνη και σε κρίση.
Γεννηθηκε το 1965. Εισηχθη το 1983 στη ΣΜΥ. Αποστρατευθηκε το 2015 ως Ταγματαρχης ε.α. Εδω και δεκα χρονια ασχολειται με το χομπι του, παιρνοντας συνταξη λιγο πανω απο 1500 ευρω. Οι συνομηλικοι του θα πρεπει να περιμενουν αλλα δυο (με 40 χρονια εργασιας στα 62) εως επτα χρονια. Ευνοηθηκε ή οχι απο την επιλογη αυτου του επαγγελματος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά να τα βλέπουν κάποιοι που αποστρέφονται τις στρατιωτικές σχολές και νομίζουν ότι μόλις βγουν στην αγορά εργασίας θα τους κάνουν διευθυντές με 5000-6000€ το μήνα.
ΔιαγραφήΕίναι πολύ σκληρά τα πράγματα στην αγορά εργασίας.
Πολύ εύκολα θα σε πετάξουν σαν στυμμένη λεμονόκουπα αν κρίνουν ότι βρήκαν κάποιον φθηνότερο
Μήπως ανέβηκε κ στους στρατιωτικούς το όριο συνταξιοδότησης;
ΔιαγραφήΗ αγορά εργασίας δεν είναι Στρατός η χάος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς απαντήσει όποιος γνωρίζει! ΓΙΑΤΙ η Αστυνομία δεν ανακοινώνει αναλυτικές λίστες με τους ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ της, όπως κάνουν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες στρατιωτικές σχολές; Καμία πληροφόρηση, κανένα όνομα, καμία εξέλιξη σε σχέση με το πόσοι και ποιοι έχουν κληθεί! Αυτή η τακτική είναι παρεξηγήσιμη και μπορεί να δημιουργήσει υποψίες, τελικά, για μεθοδεύσεις ελληνικού τύπου. Εφόσον δεν έχουν τίποτα να κρύψουν ας κάνουν ότι και οι υπόλοιπες στρατιωτικές σχολές! Δεν υπάρχουν αρνήσεις-αποχωρήσεις (αδύνατον);
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε το Λιμενικό και η πυροσβεστικη το κάνουν, το Λιμενικό όμως όταν ανακοινώνει τους επιλαχοντες του, αναγράφει και τις βαθμολογίες τους!
ΔιαγραφήΤο λιμενικο ανακοινώνει πάντα.
Διαγραφή