Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Πάρτε μέρος στο σχολιασμό για τις ΠΚΕ των Πυροσβεστικών Σχολών 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΚΕ των Πυροσβεστικών Σχολών 2018 αποτελεσματα βασειςΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Ολοκληρώθηκαν οι ΠΚΕ για τις Πυροσβεστικές Σχολές έτους 2018

Το panelladikes24 με αφορμή την ολοκλήρωση των ΠΚΕ (Υγειονομικών - Ψυχομετρικών - Αθλητικών Εξετάσεων) για τις διαδικασίες εισαγωγής στις Πυροσβεστικές Σχολές έτους 2018, προσκαλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να αφήσουν το σχόλιό τους σχετικά με τις ΠΚΕ στην περιοχή των σχολίων στο τέλος της ανάρτησης και ότι άλλο επιθυμούν για την πορεία της διαδικασίας μέχρι την ανακοίνωση των ΒΑΣΕΩΝ 2018.

Το panelladikes24 επιτρέπει το σχολιασμό χωρίς κανένα περιορισμό εφόσον δεν έχει υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Πυροσβεστικές Σχολές.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


41 σχόλια:

  1. Απογοήτευση, δεν βλέπω σχόλια. Φέτος δύσκολα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν λες ΔΥΣΚΟΛΑ τι εννοείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πρωτο πουμε .....
    Σημασια εχει να γράφεις στην πανελλαδικές εξετάσεις και ολα τα αλλα ειναι παιχνιδι
    Το θεμα ειναι αυτο το οτι για καποια παιδια ειναι αδικο καθως αν τα αθληματα ηταν δικαια ( τους έκοβαν στα ορια ) θα γινομασταν και μεις με χαμηλότερο βαθμο αξιωματικοι... αυτο περισσότερο ως προς τους εθελοντες αλλα και στα νεα παιδια που δινουν πρώτη φορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 17.187 πιστευετε περναω πυρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαγκες μου η πκε της πυροσβεστικης ειναι το ιδιο αυστηρη με της αστυνομιας; ειμαι 1.697 και χανω την αστυφυλακων για χιλιοστα εχω ελπιδα για πυροσβεστικη πως τα ειδατε τα πραγματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τόσο λίγο;Και εγώ έχω γράψει πολύ καλα(περνούσα με τη βαθμολογία που είχα συγκεντρώσει )και κόπηκα για 2 χιλιοστά!Εγω λέω να πας.Ποτε δεν ξερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε του χρόνου θα δώσω απλά επειδή είδα ότι είναι αυστηρά πήγα να μετρηθω σε 2 ιατρούς και με έβγαλαν τόσο. Φοβάμαι μη πάω και με κόψουν γιατί τα μόρια με προσπάθεια τα γράφω.

      Διαγραφή
    2. Κάνε μονόζυγο και παίξε μπάσκετ !Θα τους βάλεις!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα έχω 18350 πέρασα τα αθλήματα, δεν ξέρω εάν θα περάσω αξιωματικών. Είναι η δεύτερη φορά και έχω αρκετό ανχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου εισαι σιγουρα πιστεύω στήν σχολή Ανθυποπυραγών. Αν όχι στήν πολυ καλή εξελίξιμη νεα σχολή πυροσβεστών πτολεμαίδας της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.

      Διαγραφή
  8. Έχω βγάλει 16.421 μόρια και είμαι τριτεκνος πιστευετε έχουμέ ελπίδες ?? Για αστυφυλάκων πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Μακάρι για όλα τα παιδιά το καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιδιά με 17.300 μπαίνω πυροσβεστική λέτε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος περνει ποιο πολλά άτομα βάση λογικής η βάση θα μείνει σταθερή υπάρχει βέβαια κάθε χρόνο και περισσότερη ζήτηση οπότε δεν πιστεύω να ανέβει η βάση κατά πολύ αν θα ανεβει θα υπάρχει μια μικρη αυξηση τώρα εσύ με 17300 είσαι μέσα είδη και δεν το ξέρεις!!

      Διαγραφή
    2. Μακάρι φίλε μου, φέτος παίρνει 4 περισσότερους πυροσβεστες αλλά η ανθυποπυραγων παίρνει 4 λιγότερους. Πέρσι ανέβηκε 149 μόρια ενώ η αστυφυλακων έπεσε 87. Άρα φέτος που θα αυξηθεί η αστυφυλακων..... Φοβάμαι μην μείνω για λίγο απ έξω

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  11. Εγώ έχω γράψει 16421 για αστυφυλάκων και είμαι τριτεκνος φιλαράκι είμαι κατά 190 μόρια πάνω από τους τριτεκνους και 120 από γενική σειρά.Εγω να δεις ανχος που έχω γιατί είμαι στα όρια εσύ είσαι κατά πολύ πάνω από τις περσινές βάσεις μην ανχωνεσαι δεν υπάρχει περίπτωση να μην είσαι μέσα. Εγώ πρέπει να αγχώνομαι.Και δεν κατάλαβα πως το εννοεις ότι θα αυξηθεί η αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ ότι η αστυφυλακων ίσως να αυξηθεί φέτος λόγω καλύτερων βαθμών. Μακάρι να μπούμε

      Διαγραφή
  12. Παιδια με 17300 λετε να μπαινω πυροσβεστικη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ακριβώς έχεις φίλε μου;

      Διαγραφή
    2. εγω εχω 17.187 τι λες?

      Διαγραφή
    3. Εισια το παιδί με τα 17.300 που είπε; πιστεύω εσύ με τα 17.187 θα μπεις

      Διαγραφή
    4. οχι αλλος ειμαι ευχαριστω μακαρι

      Διαγραφή
    5. Εγω που ειπα 17300 μορια, εχω ακριβως 17289

      Διαγραφή
    6. Φίλε μου εγώ έχω 17.350, Πιστεύω είμαστε οριακά και θα μπούμε στο τέλος, βλέπω μεγάλη αύξηση

      Διαγραφή
    7. δεν νομιζω να ανεβει πανω απο 300 μορια...δεν διαλλεγουν ολοι πυροσβεστικη,υπαρχουν και οι στρατιωτικες!

      Διαγραφή
    8. Οι θεωρητικοι όμως διαλέγουν γτ δεν έχουν στρατιωτικές.. 79 θέσεις είναι μόνο

      Διαγραφή
    9. ποσο αυξηση λετε να εχει

      Διαγραφή
  13. Με 16708 λέτε να μπω πυροσβεστική ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μπεις φίλε ,ανοίξτε την τηλεόραση να δείτε το χαμό που γίνεται στην Αττική.
    Το σκεφτήκατε καλά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με 16880 λέτε να μπω πυροσβεστική ; Η έστω ως επιλαχών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προτού πείτε ότι το επάγγελμα του πυροσβέστη είναι ευκολο και καθόλου επικίνδυνο δείτε στην τηλεόραση τις πυρκαγιές στην Αττική πως οι πυροσβέστες παλεύουν 2 μερες με τις φωτιές.
    .. Όποτε σκεφτείτε καλά πριν πάτε. Δεν είναι παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει ρε φίλε, σ ευχαριστουμε για τη πληροφορία. Εχεις λίγα μόρια κ μας σκέφτεσαι; εμείς νομίζαμε ότι θα κάναμε διακοπές στη πυροσβεστική ευτυχώς που μας το είπατε.... Ελεος

      Διαγραφή
  17. Φίλε εσύ που κάνεις τον έξυπνο, μάλλον δεν ξέρεις τι σου γίνεται . Φυσικά και δεν θα κάνεις διακοπές, θα πάθεις όμως μεγάλη πλάκα στην ζωή σου .Τίποτα άλλο ,κάποτε από αυτά που σου γράφω, θα τα θυμηθείς και τότε θα είναι αργά ,για την επιλογή σου. Καλή επιτυχία ,και καλή τύχη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου να σαι καλά, δεν θα σε θυμηθώ ποτέ, δεν ήμουν μαλακας που έδωσα 4η φορά για να μπω ξέρω που πάω, έχω και 14 μήνες ΔΕΑ, επομένως δε μιλάς με κανένα πιτσιρίκι. Εσύ θα με θυμηθείς αν δεν κάτσεις να διαβάσεις να βγάλεις πάνω από 17 για να μπεις. Τις συμβουλές κρατατες για τον εαυτό σου καλύτερα φίλε μου. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία να έχεις (ειλικρινά)

      Διαγραφή
    2. Φίλε να σε ρωτησω εσυ που ήσουν ΔΕΑ μήπως σου έδωσε τίποτα επιπλέον μόρια για τις στρατιωτικές σχολές?

      Διαγραφή
    3. Oχι, δεν γίνεται αυτο

      Διαγραφή
  18. Ρε αστυνόμε ΑΑ γιατί ασχολείσαι με το τι θα κάνουν τα παιδιά ;;Υπηρεσία δεν έχεις;;;;;;;;;Για ποιον λόγο προσπαθείς να τα αποτρέψεις από τις επιλογές τους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδες ποτε λετε να βγουνε online τα αποτελεσματα των προκαταρκτικων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αποτελέσματα ΠΚΕ υποψηφίων για την εισαγωγή στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας 2018

    http://panelladikes24.blogspot.com/2018/07/2018_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή