Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

Πίνακες υποψηφίων που κρίθηκαν ΙΚΑΝΟΙ/ΕΣ για την εισαγωγή ιδιωτών σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2023 - Ονόματα

Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα
Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση
.


Πατήστε στους συνδέσμους που ακολουθούν για να δείτε την προκήρυξη και την απόφαση καθορισμού των εισακτέων έτους 2023.




Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


98 σχόλια:

  1. Δε ξεχωρίζουν φέτοςΓΕΛ - ΕΠΑΛ και 10% όπως έκαναν κάθε χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχυει οσα ατομα εδωσαν με το 10% τουσ εμφανιζει ως γενικη σειρα, και απλα τουσ ξεχωρισει ωσ ειδικες κατηγοριες πχ πολυτεκνοι,τριτεκνοι

      Διαγραφή
    2. Τους έχει όλους γενική σειρα

      Διαγραφή
    3. Τους έχει όλους γενική σειρα

      Διαγραφή
  2. Τι λέτε για τις βάσεις γενική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Einai kaneis me 10% tou 21?
    An nai me ti moria?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Έδωσα φέτος πανελλήνιες και έγραψα χάλια στην ιστορία μακάρι να πέσουν αλλά νομίζω ακόμα και να πέσουν δεν θα μπορω να μπω

      Διαγραφή
    2. Είσαι κάτω από 15000 μόρια όσον αφορά την αστυνομία;

      Διαγραφή
  5. Τι λέτε για τις βάσεις της αστυνομίας θα πέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως ξέρει κανείς να μας πει έναν φέτος είναι λιγότεροι οι περισσότεροι αυτοί που πέρασαν τις προκαταρκτικές εξετάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περίπου ίδιοι ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ρωτήσω νομίζω ότι έχω γράψει γύρω στο14 300 άντε λίγο παραπάνω λέτε να υπάρχει περίπτωση να έμπαινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπερα μαγκεσ περθσι εδινα οι υποψηφιοι ειναι περισσοτεροι σε σχεση με περυσι δεν θελω να αγχωσω καποιον αλλα πιστευω αστυφυλακων γενικη σειρα θα ειναι καπου στο 15300

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι περισσότεροι πέρυσι ήταν 5688 οι ικανοί κ φέτος είναι 5308 στο σύνολο

      Διαγραφή
  10. Τι λες ρε φίλε μας έκανες την καρδιά περιβόλι εγώ πιστεύω ότι έπεφταν 100 με 200 μόρια κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι περισσότεροι εδώ μέσα το πιστεύετε άνοδο η όχι στις βάσεις για να δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να δούμε εκτιμήσεις σχολή αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτιμήσεις θα είναι περίπου στα 15.000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 14.500-14-600 βάση Αστυφυλακων
    17.900-18.000 βάση αξιωματικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ίσως πιο κάτω λέω ςεγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λετε να βγουν οι βαθμοί λίγο πριν τις εκλογές; πόσο λέτε να πέσουν οι βασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 28 με 30 Ιουνίου είπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πως λέτε να πάνε οι βάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως λέτε να πάνε οι βάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ πιστεύω ότι γενική σειρά θα είναι πιο κάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο λέτε να πέσουν οι βασεις φέτος στην αστυνομία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περίπου οι ίδιες με πέρσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το καλό είναι ότι όλοι ρωτάνε πόσο θα πέσουν οι βάσεις... το θεωρούν δεδομένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε παιδιά τι να επιλέξω καλύτερα? Αστυνομία, πυροσβεστική η λιμενικό? Γνωρίζει κανείς που είναι καλύτερες οι συνθήκες εργασίας και γενικά ποιο αξίζει περισσότερο στις μέρες μας σε θέματα μεταθέσεων, εξέλιξης, λιγότερου κινδύνου κλπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω γράψει 15.360 μόρια πιστεύετε έχω ελπίδες για Αστυφυλάκων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά καλησπέρα! Έγραψα 15.800 και θέλω να ξαναδώσω του χρόνου με το 10% για αστυφυλάκων. Πιστεύετε ότι θα περάσω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φέτος περνάς σίγουρα …

      Διαγραφή
    2. Περνάω ναι, αλλά κόπηκα στα αθλήματα δυστυχώς :(

      Διαγραφή
  27. Εγω έγραψα 14829 τι λέτε έχω ελπίδες για γενική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 14820 έχω ελπίδες για γενική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ έχω 15270 ! Μακάρι να καταφέρουμε να μπούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η αξιωματικών θα πάει πολύ ψηλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Πιστεύω Αστυφυλάκων γενική σειρά 14.500 μόρια

      Διαγραφή
  32. Ποσό λέτε να πάει το 4%?Εχω γράψει 15.300, εχω πιθανοτητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εκτιμώ γύρω στα 15.000 μορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για 4% ποιος είναι ο υψηλότερος βαθμός που έχεις ακούσει?

      Διαγραφή
    2. 15900 έχω ακούσει

      Διαγραφή
    3. Και γω 15850 οπότε θα πέσουν χαμηλά

      Διαγραφή
  34. Παίδες θέλω γνώμη για τα σώματα ασφαλείας. Έχετε ακούσει ποιο είναι πιο καλό από αυτά; σκεφτόμουν μεταξύ αστυνομιας και πυροσβεστικης απλά άμα κάποιος γνωρίζει καλύτερα από συνθήκες δουλειάς παρακαλώ να μας πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ πάντως τους περισσότερους αστυνομικούς που ξέρω δεν είναι χαρούμενοι με αυτό που κάνουν...γκρινιάζουν συνέχεια για τα ωράρια, για το μισθό, για τις συνθήκες δουλειάς και λένε συνεχώς πόσα καλά περνάνε οι πυροσβέστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πόσο λέτε να πάνε οι βάσεις για γενική σειρά έχω γράψει 14800,20

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να ρωτήσω πόσο πιστεύετε ότι θα θα πάνε οι βάσεις στα ΕΠΑΛ η αστυφυλάκων εγώ από γενικό με 14830 λέτε να μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Από γενικό με την περσινή βάση δεν είναι εφικτή η αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί λες δεν είναι εφικτό από γενικό;; Έχει αυξήσει εισακτεων!!

      Διαγραφή
  39. Φέτος έχει πολύ υψηλές βαθμολογίες ! Δεν ξέρουμε πως θα κατανεμηθούν ! Βλέπω πολλά 17+ κ 18+
    Εγώ έχω 15270 για αστυνομία κ πάλι είμαι μες το άγχος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θεωρώ πως κάτω από 17600 δεν θα πάει για αστυνομια από ΕΠΑΛ

      Διαγραφή
    2. Πόσο βλέπεις ότι θα πάει η βάση για αστυφυλάκων από ΓΕΛ...

      Διαγραφή
  40. Πάνω κάτω όπως πέρσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσουν οι βάσεις πάντα όταν παίρνει παραπάνω άτομα πάντα πέφτουν οι βάσεις ίσως πάνε γύρω στο 14500

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δείτε από δεκανια μέχρι πέρυσι τις βάσεις πως πάνε και θα καταλάβετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Παίδες όλοι μου λένε να δηλώσω καλύτερα πυροσβεστικη από αστυνομια αλλά έχω ένα θέμα...φοβάμαι τα φίδια. Είναι σοβαρός λόγος να μην επιλέξω πυροσβεστική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. loipon αλανι θα στα πω οπως ειναι την ιδια σκεψη ειχα περυσι και δηλωσα αστυνομια και δεν το μετανιωσα αν θεσ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΟΤΙΘΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η αστυνομία τώρα θα γνωρίζει, φαντάζομαι τη βάση, με την ανακοίνωση των βαθμών και του πινακα ικανών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι και το μγχανογραφικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πόσο λέτε να είναι οι βασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα ! Τελευταία εκτίμηση Στρατηγακη 14700 για αστυφυλάκων ! Το ίδιο κ μια άλλη εκτίμηση που είδα ! Μακαρι αν κ μου φαίνεται πολύ χαμηλό για φέτος με τόσο μεγάλες βαθμολογίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και εγω εκεί κάπου πιστεύω γιατί πήραν παραπάνω άτομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Και εγώ συμφωνώ μαζί σας αν και έχω γράψει 14830 πιστεύω ότι θα μπω λόγο του ότι πήραν παραπάνω άτομα για να δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Την άλλη εβδομάδα βγαίνουν, καλη επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Περισσότεροι αριστούχοι φέτος, περισσότερα άτομα φέτος η Αστυφυλάκων άρα περίπου στα ίδια η βάση και για μένα λίγο προς τα κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Συμφωνώ αλλά μειώθηκαν κ οι εισακτέοι στο στρατό …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αστυφύλακας είναι δύσκολο το μετά θεωρειτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή