Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Πίνακες συμπληρωματικά εισαγομένων σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) Ασπροπύργου, Κρήτης, Κύμης, Μακεδονίας, Οινουσσών και Χίου για το Ακαδημαϊκό Έτος 2018-2019

Αποτέλεσμα εικόνας για Πίνακες συμπληρωματικά εισαγομένων σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) Ασπροπύργου, Κρήτης, Κύμης, Μακεδονίας, Οινουσσών και Χίου για το Ακαδημαϊκό Έτος 2018-2019Από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι την 19η Νοεμβρίου 2018 ημέρα Δευτέρα ανακοινώθηκαν οι πίνακες συμπληρωματικά εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών)στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) Π/Ασπροπύργου, Π/Μ Κρήτης, Κύμης, Π/Μ/Μακεδονίας, Οινουσσών και Χίου έτους 2018-2019.

Σχετικά αρχεία: 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πίνακας Συμπληρωματικά Εισαγομένων Πλοιάρχων 2018-2019


Δείτε επίσης: 



Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


211 σχόλια:

  1. Κύριε Γιώργο, το αν θα παραταθεί η διαδικασία εισαγωγής με απολυτήριο Λυκείου θα το μάθουμε στην επόμενη προκήρυξη ή νωρίτερα, για να ξέρουμε αν θα μπαρκαρουμε ή οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που ισχύει αυτή τη στιγμή είναι η κατάργηση του απολυτηρίου.
      Εάν αποφασίσουν να το επαναφέρουν, μπορούν να το κάνουν οποτεδήποτε παίρνοντας νέα απόφαση.

      Διαγραφή
    2. καλησπερα κυριε γιωργο ειμαι σελιδα 26 Α\Α 28 ΕΠΑΛ\ΤΕΕ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΛΥΜΝΟ?

      Διαγραφή
  2. Κύριε Γιώργο είμαι με τον καινούργιο πίνακα Α/Α 4 σελ 15 τριτεκνη. Στην γενική επιλογή είμαι 17η με τα μόρια; Άρα περνάω Κάλυμνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδαμαντία θα περάσεις με τη γενική επιλογή. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ να είστε πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Α/Α 54 Σελ 1 Υπάρχει ελπίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρκε γιωργο η αναστασια ειμαι περασα μηχανικων σρην αεν μακεδονιας.μου ειαν πως πρεπει ναεγγραφω εως 26/11 ξερετε εαν θα αρχισω τα μαθηματα αμεσως γιαρι νομιζω πως εκει δεν εχει εστια και πρεπει να βρω σπιτι επισης θα ηθελα να σας ευχαειστησω που σε ολες τις δυσκολες σρθγμες ησασταν κονταμου να ειστε παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία συγχαρητήρια ο Νίκος είμαι και εγώ εκεί πέρασα!!!!

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητηρια νικο καλη σταδιοδρομια

      Διαγραφή
    3. Αναστασία και Νικόλα συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.
      Τα μαθήματα έχουν αρχίσει και πρέπει από την ημέρα που θα εγγραφείτε να τα παρακολουθείτε διότι διαφορετικά θα παίρνετε απουσίες.

      Διαγραφή
  5. Θα βγούν αλλοι επιλαχών η αυτοί ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί ήταν οι συμπληρωματικοί. Για όσους από αυτούς δεν παρουσιασθούν για εγγραφή μέχρι την άλλη Δευτέρα, θα βγει πίνακας επιλαχόντων.
      Μετά από αυτά θα βγει και ο πίνακας εισαγομένων στην Κάλυμνο.

      Διαγραφή
  6. Ξέρουμε κατι για μεταγραφές Α εξαμήνου ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ολοκληρωθούν οι εγγραφές, πως περιμένεις να γίνουν οι μεταγραφές;
      Και με την Κάλυμνο αργούμε ακόμα.

      Διαγραφή
  7. Θα πάρουν άτομα και τον Γενάρη? Όπως πέρυσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Γενάρη δεν πήραν άτομα. Τα τελευταία άτομα που πήραν ήταν οι επιλαχόντες συμπληρωματικοί και αυτό έγινε στις 20 Νοεμβρίου 2017.
      Έχω παρακαλέσει να ελέγχετε την ακρίβεια όσων δημοσιεύετε για να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  8. Ωραία ανακοινώθηκαν οι Συμπληρωματικοι τι γινετε με τους φοιτητές που έκαναν μεταγραφη ποτέ λέτε κύριε Γιώργο θα έχουμε νεα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λες "έκαναν μεταγραφή" εννοείς αίτηση μεταγραφής. Έχω ξαναπεί πολλές φορές πως αν δεν ολοκληρωθούν οι εγγραφές, μεταγραφές δεν μπορούν να γίνουν. Και έχουμε ακόμα εγγραφές συμπληρωματικών, επιλαχόντων, πλοιάρχων Καλύμνου και ίσως και επιλαχόντων πλοιάρχων στην Κάλυμνο.
      Επομένως καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  9. κ γιωργο μανωλης απο επαλ ναυτ τομεα αα29 σελ 26 με τον νεο πινακα να ελπιζω ακωμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη οι περισσότεροι από τους συμπληρωματικούς που πήραν είχαν δηλώσει και τις δύο ειδικότητες και δεν γνωρίζαμε ποια είχαν ως πρώτη επιλογή.
      Αυτό μπέρδεψε λίγο τα πράγματα και τώρα έχεις βρεθεί πιο κάτω στη σειρά.
      Όμως έστω και ένας επιλαχών αν χρειασθεί από την κατηγορία σου (που είναι πιθανότατο), τότε θα εισαχθείς κι εσύ.

      Διαγραφή
    2. Κ γιωργο αα29 σελ 26 πλοιαρχων ος δεύτερη επιλογή για Κάλυμνο ΤΙ πιθανότητες έχω σ παρακαλω?

      Διαγραφή
    3. Κ γιωργο αα29 σελ 26 πλοιαρχων ος δεύτερη επιλογή για Κάλυμνο ΤΙ πιθανότητες έχω σ παρακαλω?

      Διαγραφή
    4. Κ γιωργο αα29 σελ 26 πλοιαρχων ος δεύτερη επιλογή για Κάλυμνο ΤΙ πιθανότητες έχω σ παρακαλω?

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα ήμουνα αα42σελιδα 27 και μου είπατε περνάω Κάλυμνο τωρα βρίσκομαι αα18σελιδα 26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη περνάς στην Κάλυμνο. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
  11. Θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στους νεοεισαγόμενους συμπληρωματικούς και να τους ευχηθώ καλή σταδιοδρομία.
    Δώστε μου λίγο χρόνο για να επεξεργασθώ τα δεδομένα όπως έχουν διαμορφωθεί και θα επανέλθω για να σας ενημερώσω αναλυτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε γιωργο ευχαριστώ πολύ για όλα, για την ενημέρωση, για την ψυχιλογικη υποστήριξη και τό ενδιαφέρον σας, περασα Μηχανικός αν και δεν ηταν η πρωτη επιλογή. ήθελα παρα πολύ να περάσω στην ΑΕΝ εύχομαι σε ολα τα παιδια που περάσαμε καλες σπουδές και καλές θάλασσες, καιστα παιδιά που δεν περασαν ότι αν το θέλουν πραγματικα θα τα καταφέρουν!!!Νικολας.

      Διαγραφή
    2. Νικόλα και πάλι συγχαρητήρια. Αν δεν είχαν "σαλαμοποιήσει" την απόφασή τους, τώρα εσύ και η Αναστασία θα είχατε πετύχει την πρώτη σας επιλογή.
      Όμως και η ειδικότητα του μηχανικού είναι πολύ σημαντική και ίσως να έχει περισσότερες εναλακτικές προοπτικές από ότι του πλοιάρχου.
      Ότι και αν κάνει κανείς είναι πετυχημένος όταν το κάνει καλά.
      Τώρα στη Θεσσαλονίκη θα βρεις και την Αναστασία. Να την προσέχεις και να την βοηθήσεις να βρει σπίτι και να τακτοποιηθεί όπως κι εσύ.
      Να έχεις την ευχή μου παιδί μου, καλή πρόοδο και καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Από την πίσω πόρτα πως το λένε μέσο

      Διαγραφή
    2. Γινεται κατι τετοιο δεν ελενξαν τα μορια; δηλαδη πηρε ρην θεση καποιου αλλου;εισαι σιγουρος;

      Διαγραφή
  14. Στην μηχανιωνα μενειμεσα στησχολη η πρεπει να βρεις σπιτι και αν πρεπει ναβρεις σπιρτι εχει εκεικοντα; ρωταω γιατι ειμαι απο μακρια και για λογο οικονομικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μένεις μέσα ρώτησα γιατί κσι εγώ περασα και ειμαι από μακριά!

      Διαγραφή
    2. Μενεις με ενοικιοειναι ακριβα;

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα κυριε Γιώργο ήμουνα α/α 25 σελ 27 ΕΠΑΛ/ΤΕΕ ναυτικού τομέα πλοιάρχων γενικη κατηγορια και τώρα ειμαι α/α 1,περναω Κάλυμνο τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθιμε περνάς πρώτος από την κατηγορία σου. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Γιώργο να είστε καλά

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα! Θα εισαχθούν και δεύτερη φορά συμπληρωματικοι ή αυτοί ήταν οι τελευταίοι που εισήχθησαν στις ακαδημίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εισαχθουν και για την Κάλυμνο συμπληρωματικοι

      Διαγραφή
    2. Ξερεις αν εχει σπιτια να νοικιασουμε κοντα στην μηχανιωνω;

      Διαγραφή
    3. Συμπληρωματικοί δεν θα εισαχθούν. Θα εισαχθούν μόνο επιλαχόντες εφόσον προκύψουν. Αυτό ισχύει και για την Κάλυμνο.

      Διαγραφή
  17. Κύριε Γιώργο,εμείς που δν περάσαμε τι θα κάνουμε..ισχυει το μπαρκο;;ενημερώστε μας σύντομα για να ξέρουμε τι θα κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή δεν ισχύει το μπάρκο. Αν αργότερα αλλάξουν την απόφασή τους δεν μπορώ να το ξέρω.

      Διαγραφή
  18. καλησπερα Κύριε Γιώργο!ο Δημητρης ειμαι σελ 19 Α/Α 1 απο κοινωνικα κριτήριά για πλοιαρχος (ΓΕΛ)τι λετε τωρα?εχω ελπίδες για καλυμνο?με βασει τους υπολογισμούς μου πρεπει εως 3 να μπουν ως επιλαχόντες στους συμπληρωματικους για να εισαχθω καλυμνο?οι δυο πρωτοι ομως με βαση τα μορια τους δεν επρεπε να μπουν ως συμπληρωματικοι? Κατι εχει γινει λογικα με την επιλογή σχολων που εκαναν..απλα αν σας ειναι ευκολο να με διαφωτησετε ακριβως για το τι πρεπει να γινει ακριβως για να εισαχθω εγω στην Κάλυμνο!σας ευχαριστώ πολυ και καλη σταδιοδρομια στα παιδια που περασαν!οσοι δεν τα καταφερατε μην απογοητεύεστε!καντε προσπαθεια και θα τα καταφερετε ολα..μεχρι και τωρα προλαβαινετε να αρχίσετε προετοιμασια για πανελληνιες του χρόνου,και αν γράψετε εως 12.000 μορια απο οικονομικά του χρονου ειστε μεσα!πιστεψτε με οι βάσεις δεν θα αυξηθούν ιδιαιτερα..απλα μην παρατατε τα όνειρα σας,διοτι και εγω μέχρι τελη Οκτώβρη διαβαζα ωστε να ξαναδωσω!ναστε καλα ολοι,κυριε γιωργο απαντήστε μου οποτε μπορείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσα ίσα που θα μειωθούν αφού θα μπαίνουν όλοι από πανελληπανε

      Διαγραφή
    2. Ωραία φίλε μου τα λες..Αλλά μην τρομάζεις τον κόσμο με την έννοια ότι θα πάνε τα μόρια 12.000 .Τα μόρια για μηχανικους θα είναι γύρω στα 8000 και καπετανιους 9000 παραπανω δν θα αυξηθούν υπάρχει περίπτωση και να πέσουν ακόμα περισσότερο Αφού το 100%θα μπενει από παννελαδικες

      Διαγραφή
    3. Έχω φίλε πιστεύω ότι θα είναι λίγο πιο κάτω από τις 9000 για πλοιάρχους και 8000 για μηχανικούς, βέβαια είναι νωρίς ακόμη για προβλεψεις

      Διαγραφή
    4. Κυριε γιωργο απαντηστε μου σας παρακαλώ,ο Δημήτρης ειμαι!

      Διαγραφή
    5. Δημήτρη θα περάσεις στην Κάλυμνο με τη γενική επιλογή 5ος κατά σειρά στην κατηγορία των ΓΕΛ. Σου εύχομαι καλές θάλασσες.
      Σε ότι αφορά το ύψος των μορίων του χρόνου στις πανελλαδικές, καλό θα είναι να αποφεύγονται από όλους οι επικίνδυνες απλουστεύσεις.

      Διαγραφή
    6. Σας ευχαριστώ παρα πολυ!ναστε παντα καλα!!

      Διαγραφή
  19. Σε ευχαριστουμε πολυ και ευχομαι κι εσυ να τα καταφερεις καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όταν πάμε για εγγραφή και κάνουμε αίτηση για μεταγραφή φεύγουμε και γυρνάμε πίσω η καθόμαστε στη σχολή μέχρι να βγουν οι μεταγραφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις την εγγραφή & παρακολουθείς κανονικά γιατί παίρνουν απουσίες όπως ακριβώς στο σχολείο & όταν βγουν οι μετεγγραφές φεύγεις για την άλλη σχολή. Καλή αρχή & καλές θάλασσες σε όλες & όλους!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα κύριε Γιώργο ήμουνα αα42 σελ27τωρα πήγα αα18 σελ26 θα παω Κάλυμνο όπως μου είχατε πριν από μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη σου ευχήθηκα πιο πάνω καλές θάλασσες. Δεν το διάβασες;

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε δυστυχώς θα χρειαζόσουν περισσότερα μόρια για την Κάλυμνο.

      Διαγραφή
  23. Καλησπερα κυριε γιωργο μετα τους συμπληρωματικους ειμαι Α/Α 19 σελ.1 περναω καλυμνο?.Οι δυο πολυτεκνοι και ο ενας τριτεκνος στην κατηγορια μου ειναι επιπλεον απο τους 22 της γενικης κατηγοριας?Ευχαριστωλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλτιάδη οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών είναι επιπλέον των 22 της γενικής κατηγορίας.
      Όμως 4 τρίτεκνοι και 1 με κοινωνικά κριτήρια έχουν περισσότερα μόρια από εσένα και έτσι εσύ βρίσκεσαι στο όριο εισαγωγής.
      Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με τους επιλαχόντες.

      Διαγραφή
  24. Κ.Γιωργο ειμαι ο Νικος α/α 22 σελ 36 με τον τωρινο καταλογο α/α 3 σελ 34 ποσες πιθανοτητες εχω να περασω ; ευχαριστω πολυ για ολη την βοηθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο για να μπορέσεις να περάσεις θα πρέπει να υπάρξουν στην κατηγορία σου τουλάχιστον 3 επιλαχόντες μηχανικοί. Εύχομαι να συμβεί.

      Διαγραφή
  25. Κ Γιώργο το υπουργειο λεει οτι τέλος νοεμβριου θα βγουν οι μεταγραφές . Η καλυμνος δεν θα δεχτεί μεταγραφές μονο έγραφες κ επιλαχόντες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν δεν κάνω λάθος η τελευταία απόφαση αναφέρει ότι οι εισαγόμενοι αποκτούν δικαίωμα μετεγγραφής από το ακαδημαϊκό έτος 2019 - 2020 και εφεξής.Επισης αναφέρει ότι τυχόν κενές θέσεις που ενδεχομένως υπάρξουν δεν θα καλυφθούν. Έχω δίκιο κύριε Γιώργο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως έχετε απόλυτο δίκιο. Στη βιασύνη μου να απαντώ στο πλήθος των ερωτημάτων που δέχομαι μου διέφυγε αυτή η σημαντική ρύθμιση. Σας ζητώ συγνώμη για την αδικαιολόγητη παράβλεψή μου.
      Επομένως για φέτος οι μεταγραφές των σπουδαστών του Α'εξαμήνου, αφορούν μόνο τους αρχικούς επιτυχόντες.
      Δεν αφορούν τους συμπληρωματικούς και τους σπουδαστές της Καλύμνου που για αυτούς οι μεταγραφές θα ισχύσουν από του χρόνου.
      Εδώ βρίσκει εφαρμογή το ρητό "ενός κακού μύρια έπονται", διότι αφού όλες οι αποφάσεις που έχουν πάρει χαρακτηρίζονται από δύο μέτρα και δύο σταθμά, να δούμε τι άλλο θα πρέπει να περιμένουμε.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή όποιος περάσει Κάλυμνο δεν μπορεί να ζητήσει μεταγραφή φετος;χάνει τη σχολή αν κάνει κανονικά την εγγραφή κ δεν παρακολουθεί μαθηματα;

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς, μένει από απουσίες

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα κύριε Γιώργο ήμουνα σελ 27 Α/Α 31 και τώρα πήγα σελ 26 Α/Α 7 ΕΠΑΛ/ΤΕΕ Ναυτικού Τομέα (Πλοιάρχων) Γενική κατηγορία περνάω Κάλυμνο τώρα,όπως μου είχατε πει πριν κάτι μέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη θα περάσεις στην Κάλυμνο. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
    2. Ωραία!!!
      Σας ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  28. Γειά σας ! Εγώ είμαι Α/Α 58 σελ 1 Από ΓΕΛ με 9% ... Έχω πιθανότητες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. είμαι Α/Α 19 σελ 1 από γελ με 9 τοις εκατό μπαίνω Κάλυμνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλτιάδη είσαι στα όρια εισαγωγής. Έχεις ελπίδες να εισαχθείς με τους επιλαχόντες.

      Διαγραφή
  30. Κύριε Γιώργο, ο γιος μου είναι 1ος σελίδα 24 (πρώτη επιλογή πλοίαρχος) και 1ος σελίδα 57 (δεύτερη επιλογή μηχανικός). Τι πιστεύετε; Μπορεί να ελπίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσοι επιλαχόντες θα προκύψουν.

      Διαγραφή
  31. Κυεις γιωεγο η αναστασια ειμαι η ευχγ σας θα ειναι φυλακτιγια μενα και παντα θα σας βλεοω σαν δευτερο πατερα σας ευχαριστω για το θαρρος και την δυναμη που μεταλαμπαδεψατε στην ψυχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μου ειπαν πως οταν παω στην μηχανιωνα θα μου πουνε ποτε ξακιναω τα μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσοι επιλαχόντες θα προκύψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ποιους επιλαχόντες αφού η απόφαση λέει ότι δεν θα συμπληρωθούν οι κενές θέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανακοίνωση της 19ης Νοεμβρίου 2018 στο άρθρο 3 γράφει:
      "Όσοι δεν παρουσιασθούν αποκλείονται της εγγραφής τους στις ΑΕΝ και οι θέσεις τους καταλαμβάνονται από υποψηφίους της δεύτερης γενικής κατηγορίας που δεν εισήχθησαν".
      Άντε να βγάλεις άκρη.

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Κώστα από την κατηγορία σου θα πάρουν 22 άτομα. Τα μόριά σου δεν είναι αρκετά.

      Διαγραφή
  36. Ξέρει κάποιος αν στην Κάλυμνο έχει εστία και αν είναι για άντρες και για γυναίκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Λιμεναρχείο Καλύμνου (ως καθ'ύλην αρμόδιο), με πληροφόρησε πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις ενδιαιτήσεως.
      Καλό θα είναι να επικοινωνήσετε κι εσείς μαζί τους για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2243024444.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

      Διαγραφή
    3. Κυριε γιωργο ειμαι σελ 2α/α 67 εχω ελπιδες για καλυμνο; ευχαριστω

      Διαγραφή
  37. Κυριε γιωργο ειμαι στη σελιδα 2 Α/Α 67 εχω ελπιδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο δυστυχώς από την κατηγορία σου μόνο οι 17 πρώτοι θα εισαχθούν

      Διαγραφή
  38. Κ γιωργο αα29 σελ 26 εχω ελπιδες για καλυμνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μανώλη όπως έχει διαμορφωθεί ο πίνακας των μη εισακτέων, το βλέπω δύσκολο.
    Θα εισαχθούν οι 28 πρώτοι κι εσύ έρχεσαι 29ος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ευχαριστω κ γιωργο καλη επιτιχια σ ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρέπει το Υπουργείο να αυξήσει τον αριθμό των σπουδαστών γεν κατ με το 9% γιατί είναι άδικο αυτό που γίνεται φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θεωρείς άδικο αυτό που γίνεται, τότε γιατί θα πρέπει να αυξηθούν μόνο οι θέσεις των ΓΕΛ;
      Γι αυτούς που προέρχονται από ΕΠΑΛ η Λοιπά Λύκεια δεν είναι άδικο;
      Νομίζω πως αν το ξανασκεφθείς, τότε θα δεις πως κάνεις λάθος.

      Διαγραφή
  42. Γεια σας! Σελ 13 ΑΑ11; υπαρχουν πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτήρη οι θέσεις των πολυτέκνων είναι μόνο 2, κι εσύ έρχεσαι 11 στην κατάταξη

      Διαγραφή
  43. Πρεπει μεχρι τις 26 νοεμβριου να εχουμε εγγραφει ξερει κανεις μετα απο ποσες μερες ξεκιναμε τα μαθηματα εμεις που περασαμε τωρα; εγω αυριο θα παω για την εγγραφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η κορη μου γράφτηκε σήμερα Ασπροπυργο και ξεκινάει από αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κ.Γιωργο πήρα τηλ στο λιμεναρχείο Καλύμνου κ δεν ξέρει κανένας τίποτα!Ούτε τηλέφωνο υπάρχει στην Αεν Καλύμνου!!Εμείς που είμαστε από Δυτική Πελοπόννησο δεν είναι εύκολο να μεταβούμε Κάλυμνο Πόσο μάλλον να βρούμε σπίτι να νοικιάσουμε κτλ...Για ποιο λόγο έγινε εκεί ακαδημία ενώ δεν υπάρχουν ούτε τα στοιχειώδη !!!Δεν μπορούμε να κοιμηθούμε το βράδυ από το άγχος μας!! Με Ποια προοπτική άνοιξε εκει;απαράδεκτο!σε τοσο δυσπροσιτο σημειο και χωρίς καμία υποδομη (εστια)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ίδρυση αεν στη Κάλυμνο ήταν χρόνιο αίτημα της περιοχής του ΝΑ Αιγαίου καθώς εκεί υπάρχει μεγάλη παράδοση στο ναυτικό επάγγελμα.

      Διαγραφή
    2. Στην Κάλυμνο πολύ σωστά άνοιξε η σχολή και μπορώ να πω πως καθυστέρησε.
      Αυτό που θα έπρεπε, θα ήταν να δοθεί η δυνατότητα μεταγραφής και σε αυτούς τους σπουδαστές.
      Όμως το πρόβλημα στέγασης το αντιμετωπίζουν δυστυχώς όλοι οι σπουδαστές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλες τις σχολές.

      Διαγραφή
    3. Σωστά αλλά ως γονιός με άλλο ενα παιδι που σπουδάζει Αθήνα να μην έχω αγανακτησει;γίνεται να σπουδάζεις 2 παιδιά ταυτόχρονα;με 2 διαφορετικά ενοίκια κ με 3ο στην μόνιμη κατοικια;γιατι λοιπόν να μην υπάρχει μεταγραφη;

      Διαγραφή
  46. Εγω εχω περασει μηχανιωνα αλλα ειμαι απο βολο αυριο θα παω να γραφτω και αυριοθα βρω σπιτι δεν θα μου δωσουν λετε λιγοχρονο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κυριε Γιώργο αν μπορούσατε να ρίξετε και μια ματια για μενα θα σας ήμουν ευγνώμων στους πλοιαρχους ειμαι σελ 15 Α/Α 46 και στους μηχανικούς σελ 47 και Α/Α 38

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο δυστυχώς έρχεσαι 46ος στους τρίτεκνους και από αυτή την κατηγορία θα εισαχθούν μόνο οι 5 πρώτοι. Οι θέσεις των μηχανικών έχουν κλείσει και δεν θα πάρουν άλλους.

      Διαγραφή
  48. Ξερετε αν σταματανε οι αεν για χριστουγεννα; και ποσες μερες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταματούν όπως όλες οι σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

      Διαγραφή
  49. Καλησπέρα σας παιδιά. Εγώ έχω βρει σπίτι επιπλωμένο, καινούργιο και 5 λεπτά από την ΑΕΝ. Όποιος θέλει να συγκατοικησουμε μαζί για να μοιραστούμε το ενοίκιο ας επικοινωνήσει μαζί μου στο mostratosspiros@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξακινησες αμεσως τα μαθηματα;

      Διαγραφή
    2. Σπύρο απ'ότι κατάλαβα δεν περίμενες να βγουν τα αποτελέσματα, αλλά πήγες από τώρα στην Κάλυμνο για να είσαι έτοιμος. Πολύ καλά έκανες.
      Καλή πρόοδο να έχεις.

      Διαγραφή
    3. Σπυρο δωσε μου το φβ σου ωστε να επικοινωνήσουμε!

      Διαγραφή
    4. Ξέχασα να αναφέρω ΑΕΝ Καλύμνου.

      Διαγραφή
    5. Για καλυμνο,δωσε μου το φβ σου να σου στειλω αιτημα..εχω στείλει ηδη σε εναν με το ονομα σου δεν ξερω αν εισαι εσυ ομως..δημητρη με λένε

      Διαγραφή
    6. Οι τιμές πως είναι; Ποσο το βρήκες;

      Διαγραφή
    7. 150Ε/άτομο για 2 άτομα.

      Διαγραφή
    8. υπάρχουν πολλα σπιτια πως τα βλεπεις τα πραγματα;

      Διαγραφή
    9. θα μπορεσουμε να βρουμε γιατι αρχιζουν και την επομενη μερα τα μαθηματα απο την εγγραφη.

      Διαγραφή
  50. Κυριε γιωργο κησπερα η αναστασια ειμαι αν ργγραφω αυριο πρεπει να ξεκινησω την αλλη μερα τη σχολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία ο Λευτέρης είμαι εγώ γράφτηκα σήμερα και τους ζήτησα λίγες μέρες μέχρι να βολευτω με σπίτι να μην μπουν απουσιες μέχρι δευτέρα τουλάχιστον οπότε αυτή την εβδομάδα θα μπορέσεις να την έχεις χωρίς απουσίες

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω λευτερη αλλα τελικα βρηκα σπιτι και θα αρχισω αμεσως τα μαθηματα

      Διαγραφή
    3. Αναστασία Λευτέρη καλημέρα ειμαι ο Νίκος εγώ θα έρθω Πέμπτη καί θα γραφτώ Παρασκευή αν θέλετε να έχουμε μια επικοινωνία για ενημέρωση το fb είναι Νικος Αντωνιου!!

      Διαγραφή
  51. Από την επομένη της εγγραφής θα αρχίσουν να παίρνουν απουσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ναι συμφωνώ αλλά πόσα ναυτικά λύκεια υπάρχουν; και με τι απολυτηριο παίρνουν κύριε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιο θέμα ακριβώς αναφέρεσθε παρακαλώ;

      Διαγραφή
  53. Αν υπάρξουν κενές θέσεις από τους συμπληρωματικους που δεν εγγράφηκαν καλύπτονται από τους επιλαχόντες συμπληρωματικους... ύστερα από αυτά γίνεται κάποια άλλη εισαγωγή σπουδαστών ή όχι; Ας μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα... Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ύστερα θα γίνει η εισαγωγή των πλοιάρχων της Καλύμνου.

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑΤΊ ΑΥΤΆ ΔΕΝ ΦΤΆΝΟΥΝ;

      Διαγραφή
    3. Μπορώ να κάνω μια χαζή ερώτηση ?(από το άγχος μου . Έρχομαι πλέον 1ος στη σειρά μη επιτυχόντες συμπληρωματικους ) είναι σίγουρο για το αν δεν εγγραφούν άτομα ,να πάρουν εκ νέου επιλαχόντες από τους συμπληρωματικους? ..Και μιας κι πήρα φορά θα κάνω και 2η ερώτηση:ρ είναι εφικτό, σε αυτή τη φάση των όσων κατάφεραν και πέρασαν, να παρακολουθήσουν μαθήματα και ύστερα να πάνε κανονικά εκπαιδευτικό ταξίδι? Η μπορούν να εγγραφούν και απλά να χάσουν ενα χρόνο και να ξεκινήσουν από την επόμενη χρονιά? Σορρυ . (Θα ήθελα την παρέμβαση του αγαπητού κ.γιωργου εδω . αν και στην αρχή μου φάνηκε ως κάποιος "ξερολας " που απλά σχολιάζει . Και Εν τέλη έπεσα εξω !!! Αλλα και εσεις παιδια , οσοι θελετε σχολιαστε .) Ευχαριστω εκ των προτέρων. ΚΑΛΕΣ ΘΆΛΑΣΣΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΈΠΑΨΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΤΩΤΑ!, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΕΤΟΣ! ⚓

      Διαγραφή
    4. Προφανώς αυτό που ρωτάς είναι αν θα πάρουν επιλαχόντες. Δεν θεωρώ χαζή την ερώτησή σου . Διότι δικαιολογημένα έχεις μπερδευτεί όπως κι εγώ.
      Στις 16 Νοεμβρίου στην Υπουργική απόφαση όλοι διαβάσαμε στο άρθρο 7 ότι οι κενές θέσεις που ενδεχομένως να υπάρξουν από τους συμπληρωματικούς και τους εισακτέους στην Κάλυμνο, δεν θα καλυφθούν.
      Την 19 Νοεμβρίου (μόλις 3 μέρες μετά) η ανακοίνωση για τους συμπληρωματικούς,στην παράγραφο 3 ανέφερε πως οι θέσεις των συμπληρωματικών που δεν θα παρουσιασθούν, θα καλυφθούν από επιλαχόντες.
      Τι από τα δυο ισχύει τελικά;
      Θα έχεις προσέξει ότι στα σχετικά ερωτήματα που δέχομαι να απαντώ: "αν προκύψουν επιλαχόντες". Αναγκάζομαι να απαντώ έτσι διότι δεν ξέρω τι θα τους κατέβει να αποφασίσουν την τελευταία στιγμή.
      Πάντως να ξέρεις πως η νόμιμη σειρά της διαδικασίας είναι: συμπληρωματικοί, επιλαχόντες, Κάλυμνος, επιλαχόντες.
      Σε ότι αφορά τη δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων, πιστεύω πως όποιος προσπαθήσει, θα τα καταφέρει.
      Για το αν θα μπορέσεις να ξεκινήσεις την επόμενη χρονιά, συμβουλέψου τον κανονισμό σπουδών από το ΦΕΚ 1393 Β' 14/11/2000. Επίσης αν θέλεις μπορείς να τηλεφωνήσεις στη Διεύθυνση εκπαίδευσης στο τηλέφωνο 2131374547.
      Ελπίζω να απάντησα ικανοποιητικά στις ερωτήσεις σου.

      Διαγραφή
  54. Ναυτικά λύκεια δεν υπάρχουν παντού για να πηγαίναμε και εμείς και το ποσοστό που πήρε φέτος είναι αρκετά υψηλο σε αυτό το θέμα αναφερομε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι κάτι που διορθώθηκε έστω αργά και ανορθόδοξα. Από του χρόνου όλοι θα συμμετέχουν ισότιμα στις πανελλήνιες. Έτσι οι επιλογές των σπουδαστών θα γίνονται αξιοκρατικά.

      Διαγραφή
  55. ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 26 ΚΑΙ Α|Α 28 ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε είσαι πολύ τυχερός. Θα εισαχθείς στην Κάλυμνο έστω και τελευταίος στην κατάταξη. Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία.

      Διαγραφή
    2. Κυριε Γιωργο ειμαι ο Αλεξανδρος σας ευχαριστω για τα καλα σας νεα Σας ευχομαι να ειστε παντα καλα και ο,τι καλυτερο για την οικογενεια σας και προσωπικα δια εσας

      Διαγραφή
  56. εγω ειμαι το 29 στην σελ 26 στον ποντο μενω εξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κύριε Γιώργο καλησπέρα, είμαι στην σελίδα 2 Α/Α 83. Έχω πιθανότητες?
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη λυπάμαι. Από την γενική κατηγορία μόνο οι 17 πρώτοι θα εισαχθούν.

      Διαγραφή
  58. κυριε γιωργο ο μιλτιαδης ειμαι μου ειπατε χθες οτι εχω ελπιδες να εισαχθω μ τους επιλαχοντες,δηλαδη γ να περασω στην καλυμνο θα πρεπει να μην γραφτει ενας πλοιαρχος απ την δικια μ κατηγορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλτιάδη όχι ένας αλλά δύο. Οι 17 πρώτοι θα εισαχθούν.

      Διαγραφή
  59. Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε και για εσένα ισχύει πως στη γενική κατηγορία θα εισαχθούν οι 17 πρώτοι.

      Διαγραφή
  60. Κ γιωργο Ο μανωλης ειμαι τι μπορεί να με σώσει αα29 σελ26 αν δεν παει Κάπιος στην κατηγορία μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κ γιωργο Ο μανωλης ειμαι τι μπορεί να με σώσει αα29 σελ26 αν δεν παει Κάπιος στην κατηγορία μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη, με την προυπόθεση ότι θα πάρουν επιλαχόντες (διότι δεν ξέρω τελικά τι θα αποφασίσουν), έχεις πολλές πιθανότητες να εισαχθείς.

      Διαγραφή
  62. Ειχαγραφτει σε ιεκ τωρα που περασα πρεπει πρωτα να εγγραφω και μετα να διακοψω το ιεκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ξεχασα να σας πω οτι το ιεκ ειναι ιδιωτικο οχι δημοσιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μπορώ να ρωτήσω αν ξέρετε αν φέτος η βάσεις θα κατέβουν η θα ανέβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλησπέρα να σας ρωτήσω αν ξέρετε αν πέσουν η βάσεις φέτος που θα είναι 100% πανελλαδικές αν ξέρετε η αν ανέβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Είμαι 28 σελ 1 μετά τα 17 άτομα που περνούν αν πάρουν άλλους θα τα πάρουν με αύξοντα αριθμό; σημ ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιανεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μακαρι να παρουν τα παιδια που πραγματικα θελουν αυτο το επαγγελμα.Ευχαριστω Κ γιωργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά πως μπορεί να αναγνωρίσει κάποιος ποιά παιδιά θέλουν πραγματικά αυτό το επάγγελμα, ώστε να τα επιλέξει;

      Διαγραφή
  68. Παιδιά ξέρει κανείς ποτέ πο βγούνε οι μετεγγραφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οι μεταγραφές μου είπαν τέλος νοεμβριου απο το υπουργειο . Δεν ξερω αν όντως θα ειναι τοτε η χριστουγεννα που ξαναρώτησα κ μου είπαν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Απαντήσεις
    1. Οι μηχανικοί αρχίζουν από τη σελίδα 34. Κοίταξε πιο προσεκτικά και γράψε τη σωστή θέση στην οποία βρίσκεται το όνομά σου.

      Διαγραφή
  71. Για μεταγραφές β εξάμηνο έχετε ακούσει τίποτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ακούγεται ότι για το β θα βγουναυτη τη βδομάδα..Για Α εξάμηνο όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Οταν καπιος εχει επιλεξει ναυτικο τομεα εχει ηδη δηδαχτει μαθηματα ηδικοτητας δυο χρονια σε επαλ και εχει κανει ενα μπαρκο νομιζω ειναι πιο συνειδητοποιημενος.Μανωλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που θέλεις να καταλήξεις; Τι εννοείς ακριβώς;

      Διαγραφή
  74. Κώστα εάν από την κατηγορία σου δεν παρουσιασθεί κανείς από τους 11 συμπληρωματικούς που έχουν πάρει, τότε αν πάρουν επιλαχόντες σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα πάρουν τους 11 επόμενους.
    Εσύ στη σειρά έρχεσαι 15ος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Βγήκαν οι μεταγραφές β και ε εξάμηνο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Υπουργοί ναυτιλιας και παιδείας υπάρχουμε και εμείς του 9% τις γεν κατηγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο για τον εαυτό σου νοιάζεσαι φίλε μου. Εμείς από τα ΕΠΑΛ του 2% και του 1% δεν είμαστε άνθρωποι.

      Διαγραφή
  77. Μαζί σου είμαι αλλά δεν βλέπω να τους βάζεις γκαζια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ξέρουμε έαν θα πάρουν στην καλυμνο από της ειδικές κατηγορίες άτομα ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου στην Κάλυμνο θα πάρει 70 άτομα ως ακολούθως:
      Από ΓΕΛ α)Γενικής επιλογής 22, β)Πολύτεκνοι 2, γ)Τρίτεκνοι 1
      Από ΕΠΑΛ α)Γενικής επιλογής 5, β)Πολύτεκνοι 1,
      Από Ναυτικά α)Γενικής επιλογής 32, β)Πολύτεκνοι 3, γ)Τρίτεκνοι 1, Κοινων.κριτ. 1
      Από Λοιπά Λύκεια α)Γενικής επιλογής 2

      Διαγραφή
  79. Κύριε μου ειμαι 28 σελ 1 πλοιαρχων βλέπεται κανενα φάρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη σελίδα 1 κατά τους υπολογισμούς μου βλέπω ότι θα εισαχθούν οι 17 πρώτοι

      Διαγραφή
  80. Κύριε Γιώργο καλησπέρα! Είμαι Α/Α 60 σελ.2 στον παραπάνω πίνακα. Υπάρχει περίπτωση να εισαχθω?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Λυπάμαι Κωνσταντίνα, αλλά η μοναδική περίπτωση για να εισαχθείς, είναι να μη παρουσιασθούν για εγγραφή όσοι προηγούνται από εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Κ γιωργο εαν βγει ο υπολογισμος σας αα29 σελ 26 θα ειμαι μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη εάν βγει ο υπολογισμός μου, από τη σελίδα 26 θα εισαχθούν οι 28 πρώτοι.

      Διαγραφή
  83. Κυριε γιωργο,εχωντας διαβασει ολες τις ερωτήσεις γνωριζω οτι εχετε ηδη απαντησει στο εξης αλλα θελω λιγακι να σας κουρασω..επιλαχόντες τελικα με βαση τον νομο θα παρθουν?εσας ποια είναι η προσωπική σας γνωμη?μιλαω για επιλαχόντες για την συμπλήρωση κενων θεσεων για τους τωρινους συμπληρωματικους!σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν υπήρχε νόμος που να κατοχύρωνε τη λήψη η μη επιλαχόντων, τότε δεν θα ετίθετο θέμα.
      Όμως το αν θα πάρουν επιλαχόντες το ορίζουν οι Υπουργικές αποφάσεις.
      Όπως θα έχεις διαβάσει σε προηγούμενο σχόλιό μου, έχω εντοπίσει την αντίφαση που υπάρχει ανάμεσα στην Υπουργική απόφαση και στην ανακοίνωση του Υπουργείου.
      θέλω να πιστεύω ότι θα υπερισχύσει η ανακοίνωση (ως μεταγενέστερη και πιο σωστή) και θα πάρουν επιλαχόντες.

      Διαγραφή
  84. Πότε τελειώνουν η έγγραφες των παιδιων που περάσανε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αργότερα από την 26η Νοεμβρίου ημέρα Δευτέρα.

      Διαγραφή
  85. Ακούγεται ότι οι μεταγραφές 1ου εξαμήνου θα βγουν 27 Νοεμβρίου.Γνωριζει κάνεις αν ισχύει όντως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Παιδιά δεν ξέρω αν το είδε και κάποιος άλλο αλλά στο Kalymnos news ρώτησαν τον διευθυντής της ΑΕΝ Καλύμνου και είπε ότι αυτή την Τρίτη θα βγουν τα ονόματα(ίσως να έκανε λάθος και να εννοούσε τον πίνακα γιατί στην συνέχεια είπε ότι η προθεσμία εγγραφής θα είναι 28 Νοεμβρίου με 3 Δεκεμβρίου) για την Κάλυμνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. k.Γιωργο καλησπερα, τωρα με το νεο πινακα ο γιος μου ειναι Α/Α 3 σελ 24 πλοιαρχων...Δρ.Γ... πιστευετε εχει καμμια ελπιδα με τους επομενους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιώργος προέρχεται από ΕΠΑΛ και θα πάρουν 5 σπουδαστές από γενική επιλογή και 1 πολύτεκνο.
      Δυστυχώς προηγούνται 11 υποψήφιοι με περισσότερα μόρια.

      Διαγραφή
  88. Σπύρο θα ήθελα να μου επιτρέψεις να συγχαρώ την αξιέπαινη και τόσο χρήσιμη πρωτοβουλία σου.
    Μακάρι παιδί μου το ήθος και η προσπάθειά σου να βρουν πολλούς μιμητές για να δείξουν κι αυτοί την αλληλεγγύη τους.
    Θα σου ευχηθώ ξανά μέσα από την καρδιά μου καλή πρόοδο, που αν κρίνω από την ευγενική συμπεριφορά σου είμαι βέβαιος πως θα την έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ευχαριστούμε πολύ!!!Να είσαι Καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ειναι υπεροχο νησι με φιλοξενο κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Έχω αα28 σελ 1 πόσους πρέπει να πάρει για να είμαι μέσα; η βλέπω Βαρνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή