Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Πανελλαδικές 2016 - Θα υπάρξει ευνοϊκή ρύθμιση για τους υποψήφιους από τη Λευκάδα λόγω των σεισμών;

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανελλαδικές 2016 - Θα υπάρξει ευνοϊκή ρύθμιση για τους υποψήφιους από τη Λευκάδα λόγω των σεισμώνΤο νησί της Λευκάδας ταρακουνήθηκε το Νοέμβριο από μεγάλες σεισμικές δονήσεις που προκάλεσαν εκτεταμένες ζημιές αλλά και προβλήματα στη καθημερινότητα των κατοίκων του νησιού.

Στην αντίστοιχη περίπτωση των σεισμών του 2014 στην Κεφαλλονιά, το ΥΠΠΕΘ μερίμνησε ώστε οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014 και 2015 να έχουν πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με ειδικό ποσοστό επιπλέον του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ. Η ευνοϊκή ρύθμιση αυτή είχε ως στόχο να βοηθήσει τους υποψήφιους που αντιμετώπισαν προβλήματα στην προετοιμασία τους.

Τι θα γίνει με τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2016 από τη Λευκάδα; 

Θα υπάρξει ανάλογη πρόβλεψη όπως έγινε με τους υποψήφιους της Κεφαλλονιάς; 

Ποια είναι η θέση του ΥΠΠΕΘ;



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Τι πρέπει να κάνουν όσοι θεωρούν ότι αδικήθηκαν στη μοριοδότηση για τις Μετεγγραφές Φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για ενσταση για τα μορια αποτελεσματα μετεγγραφες φοιτητες 2105Το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τα αποτελέσματα των μετεγγραφών Ακαδημαϊκού έτους 2015-2016 να επικοινωνούν με το Τμήμα Δ’ Φοιτητικών Θεμάτων και Υποτροφιών της Διεύθυνσης Οργανωτικής και Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης της Γενικής Διεύθυνσης Ανώτατης Εκπαίδευσης στα τηλέφωνα 210 3442754 - 2404 - 3469 - 3468 - 2448 ή να αποστείλουν τα ερωτήματά τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση foitmer@minedu.gov.gr


Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2015.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποιες διαδικασίες ακολουθούνται μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιες διαδικασίες ακολουθούνται μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τις Μετεγγραφές ΦοιτητώνΠατήστε εδώ για να δείτε παλαιότερη ανάρτηση του panelladikes24 σχετικά με τα στάδια που ακολουθούνται μετά τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων έως και την εγγραφή όσων πέτυχαν την μετεγγραφή τους στο νέο τμήμα υποδοχής σύμφωνα με τα όσα ορίζονται από την εγκύκλιο για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2015.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


1 στους δύο φοιτητές πήρε τη μετεγγραφή που είχε αιτηθεί - 151 Τμήματα με 2.508 κενές θέσεις μετεγγραφών φοιτητών

12 01 16 amfiteatroΣε 4.534 ανέρχονται οι φοιτητές που μετεγγράφονται με μοριοδοτούμενα κριτήρια, με αποτέλεσμα να μεταφέρουν τη θέση τους περίπου 1 στους 2 υποψηφίους, όπως προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι αιτήσεις για αυτή τη μεγάλη κατηγορία υποψηφίων ήταν 9.710 ενώ οι προσφερόμενες θέσεις ήταν 7.042, με 6 Τμήματα να μη θέτουν πλαφόν στον αριθμό των μετεγγραφών.

Ο συνολικός αριθμός των κενών θέσεων ήταν 2.508 που επιμερίζονται σε 151 Τμήματα τα οποία τελικά δεν κάλυψαν τις προσφερόμενες θέσεις τους. Δύο είναι οι βασικοί λόγοι των κενών θέσεων. Ο ένας έχει να κάνει με την αντιστοίχιση των Τμημάτων και άλλος με την περιοχή όπου εδρεύει το κάθε Τμήμα, καθώς Τμήματα της περιφέρειας προσέφεραν θέσεις που δεν καλύφθηκαν.


Όσον αφορά τον πρώτο λόγο των κενών θέσεων, του μικρού αριθμού αντίστοιχων Τμημάτων, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα ξενόγλωσσα Τμήματα.

Στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας καλύφθηκαν οι 12 από τις 24 προσφερόμενες θέσεις, στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας μόλις οι 2 από τις 20 θέσεις. Στην Οδοντιατρική Θεσσαλονίκης η βάση διαμορφώθηκε στο 1 μόριο και καλύφθηκε 1 από τις 13 προσφερόμενες θέσεις.

Κενές θέσεις, όπως αναφέρθηκε, υπήρχαν και σε αρκετά περιφερειακά Τμήματα, γεγονός που αποδίδεται στο μικρό ενδιαφέρον των υποψηφίων για μετεγγραφή στα εν λόγω Τμήματα. 

Στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας ΔΠΘ καλύφθηκαν οι 2 εκ των 32 προσφερόμενων θέσεων παρά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά αντίστοιχα Τμήματα. Το φαινόμενο των κενών θέσεων προς μετεγγραφή παρατηρείται και σε άλλα Τμήματα της περιφέρειας. Ο αριθμός των Τμημάτων με κενές θέσεις ανέρχονταν σε 151 σε σύνολο 289, ενώ υπήρχαν και 6 Τμήματα που δεν είχαν περιορισμό στις προσφερόμενες θέσεις.

Σημειώνουμε ότι μόλις 2.935 σε σύνολο 13.260, ήτοι το 22.13%, ήταν ο αριθμός και το ποσοστό των προτιμήσεων που αφορούσε Τμήματα της περιφέρειας.

Στον αντίποδα υπήρχαν Τμήματα όπου καλύφθηκε το σύνολο των θέσεων και η βαθμολογία του τελευταίου υποψηφίου ο οποίος έλαβε μετεγγραφή ήταν αρκετά υψηλή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Τμήμα Πληροφορικής του ΑΠΘ με τη βαθμολογία του τελευταίου να διαμορφώνεται στα 7 μόρια, όπως και το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ με την ίδια βάση.

Στα Τριτοβάθμια Ιδρύματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης συγκεντρώθηκε ο κύριος όγκος των προτιμήσεων με αποτελέσματα να απαιτούνται αρκετά μόρια για να πάρει κάποιος υποψήφιος την πολυπόθητη μετεγγραφή.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Το ΥΠΠΕΘ για την αξιοπιστία της διαδικασίας των Μετεγγραφών Φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελεσματα μετεγγραφων φοιτητων 2015Προς όλους όσοι με μηνύματά τους υπαινίσσονται ότι η διαδικασία των μεταγραφών είναι διάτρητη, διευκρινίζουμε ότι: 

Τα αποτελέσματα των μεταγραφών καθορίζονται με απόλυτα αυτοματοποιημένο σύστημα. Δεν υπάρχει σε κανένα σημείο της διαδικασίας παρέμβαση ανθρώπινου παράγοντα. Οπότε οι αναφορές περί ρουσφετιών, εξαιρέσεων κ.α. δεν αφορούν ούτε αγγίζουν τις μεταγραφές από την αρχή της διαδικασίας έως το τέλος.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Λύθηκε το πρόβλημα με τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας που δεν μπορούσαν να μπουν στην εφαρμογή για τις Μετεγγραφές Φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για πρόβλημα με τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας που δεν μπορούσαν να μπουν στην εφαρμογή για τις Μετεγγραφές ΦοιτητώνΧθες, κατά την ώρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2015 διαπιστώθηκε ότι το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας τροποποίησε το όνομα χρήστη των φοιτητών του, με αποτέλεσμα οι κωδικοί φοιτητών να μην μπορούν να αναγνωριστούν από την εφαρμογή και να αντιμετωπίζονται ως νέοι χρήστες που δεν έχουν υποβάλει αίτηση.

Η τροποποίηση των λογαριασμών των φοιτητών έγινε χωρίς να ενημερωθεί η υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας.

Το ΥΠΠΕΘ ζήτησε την άμεση επίλυση του προβλήματος και πλέον οι φοιτητές του ΤΕΙ Δ. Ελλάδας μπορούν να μπαίνουν στην εφαρμογή των μετεγγραφών https://transfer.it.minedu.gov.gr/ με τον κωδικό τους.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα των Μετεγγραφών Φοιτητών 2015 - Δείτε τις βάσεις και στατιστικά στοιχεία

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα των Μετεγγραφών Φοιτητών 2015Για την ηλεκτρονική εφαρμογή στην οποία μπορείτε να εισέρχεστε με το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) με τα οποία υποβάλατε την αίτησή σας πατείστε εδώ.


Πρώτα στατιστικά για τις μετεγγραφές

Συνολικά 4.534 θέσεις καλύφθηκαν με τη διαδικασία των μοριοδοτούμενων κριτηρίων όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2015-16. Ο συνολικός αριθμός των προσφερόμενων θέσεων ανέρχονταν σε 7.042 ενώ υπήρχαν και 6 Τμήματα που δεν είχαν ποσοτικό περιορισμό στον αριθμό των θέσεων για μετεγγραφή.

Ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων διαμορφώθηκε στις 9.930. Από αυτές οι 9.710 επικαλούνταν μοριοδοτούμενα κριτήρια και οι 220 ασθένειες ή αναπηρίες.

6600 φοιτητές, ήτοι το 66,46%, δήλωσαν μόνο ένα Τμήμα για να μετεγγραφούν ενώ το οι υπόλοιποι δηλώσαν περισσότερα του ενός Τμήματα. Ο συνολικός αριθμός των προτιμήσεων ήταν 13.260 και εξ αυτών οι 7.860 αφορούσαν σε Πανεπιστήμια, οι 5351 σε ΤΕΙ και οι 49 σε Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες.

Τις περισσότερες προτιμήσεις, 2166, συγκέντρωσε το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ιδρύματα της Αττικής συγκέντρωσαν 6.639 προτιμήσεις και τα Τριτοβάθμια Ιδρύματα της Θεσσαλονίκης 3.686. Τέλος, 2.935 προτιμήσεις αφορούσαν σε ιδρύματα της υπόλοιπης Ελλάδας.

Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής είναι διαθέσιμα είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr στην οποία δύνανται να εισέλθουν οι ενδιαφερόμενοι με το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) με τα οποία υπέβαλαν την αίτησή τους, είτε μέσω σχετικού συνδέσμου που θα έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


SOS - Μετεγγραφές Φοιτητών 2015 - Σήμερα το απόγευμα μετά τις 17.00 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα

Αποτέλεσμα εικόνας για Μετεγγραφές Φοιτητών 2015 - Σήμερα το απόγευμα μετά τις 17.00 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματαΗ ηλεκτρονική εφαρμογή Μετεγγραφές 2015 θα είναι διαθέσιμη με τα αποτελέσματα σήμερα, μετά τις 17:00 μ.μ.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής θα είναι διαθέσιμα σήμερα, Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016, μετά τις 17:00, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr στην οποία δύνανται να εισέλθουν με το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) με τα οποία υπέβαλαν την αίτησή τους, είτε μέσω σχετικού συνδέσμου που θα έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Δείτε επίσης: Μετεγγραφές Φοιτητών - Μεγάλη αγωνία για τα αποτελέσματα

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Μετεγγραφές Φοιτητών - Μεγάλη αγωνία για τα αποτελέσματα

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελεσματα μετεγγραφες φοιτητων 2015Μεγάλη αγωνία έχουν χιλιάδες φοιτητές που έχουν αιτηθεί να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής τους σε άλλη πόλη και περιμένουν να μάθουν αν η αίτησή τους ικανοποιήθηκε. 

Σήμερα είναι η καταληκτική ημερομηνία που έθεσε το ΥΠΠΕΘ με σχετικό δελτίο τύπου για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Μετεγγραφών Φοιτητών 2015. Δείτε εδώ.

Ελπίζουμε το ΥΠΠΕΘ να τηρήσει τις χρονικές δεσμεύσεις που έχει κάνει.

Το panelladikes24 θα ενημερώσει άμεσα ΄τους ενδιαφερόμενους μόλις δημοσιευτούν τα αποτελέσματα.

Σημειώνεται, ότι σήμερα δεν αναμένονται τα αποτελέσματα για τις κατ΄ εξαίρεση Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Ποια η θέση του Προέδρου της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

13 01 16 gavroglou2Συνέντευξη στην «Εφημερίδα των Συντακτών» παραχώρησε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, Κώστας Γαβρόγλου στο πλαίσιο αφιερώματος για τον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία.

Ο Κώστας Γαβρόγλου, ομότιμος καθηγητής Ιστορίας των Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, πιστεύει ότι το Λύκειο έχει ακυρωθεί, η παρεχόμενη γνώση έχει εργαλειοποιηθεί και ότι για να γίνει δυνατή η επαναθεμελίωσή του θα πρέπει να αλλάξει ριζικά το πρόγραμμα σπουδών και η ύλη.

Ο ίδιος βλέπει ένα σύνολο ρυθμίσεων που πρέπει βαθμιαία να εφαρμόζονται από τώρα, με ορίζοντα όμως 6 ετών, οι οποίες θα καταλήγουν στην ουσιαστική και ελεύθερη πρόσβαση στα Πανεπιστήμια.

Δείτε αναλυτικά όσα ανέφερε για το θέμα της πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

ΕΡ. ΔΗΜ. Έχετε αναφερθεί πολλές φορές στο θέμα των εξετάσεων πρόσβασης στα Πανεπιστήμια. Υποστηρίζετε ότι δεν πρέπει να μείνουν όπως είναι σήμερα. Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη πρόταση; Συνδέεται αυτή με παλιότερες απόψεις που έχετε διατυπώσει για κατάταξη του φοιτητή σε συγκεκριμένο Tμήμα στο τέλος του πρώτου έτους;

Όταν αναφερόμαστε στις εισαγωγικές εξετάσεις, το σοβαρότερο πρόβλημα στο οποίο μας παραπέμπουν είναι ότι στη χώρα μας είναι ακυρωμένο το Λύκειο.

Τον εκπαιδευτικό ρόλο του Λυκείου η κοινωνία τον έχει αναθέσει στα φροντιστήρια. Δεν έχει ακυρωθεί μόνο το Λύκειο αλλά έχει εργαλειοποιηθεί η παρεχόμενη γνώση, έχει «φροντιστηριοποιηθεί» η γενικότερη αντίληψη για τη γνώση που έχουν γενιές μαθητών και γονέων.

Θα πρέπει, όμως, να τονίσουμε ότι για να γίνει δυνατή η επαναθεμελίωση του Λυκείου, θα πρέπει να αλλάξει ριζικά το πρόγραμμα σπουδών και η ύλη, να γίνουν διορισμοί νέων εκπαιδευτικών μέσα από το ΑΣΕΠ και να υπάρχουν διευθυντές σχολείων που θα ασκούν το κοινωνικό τους λειτούργημα με αυστηρότητα, αλλά και έμπνευση.

Είμαστε πολύ τυχεροί που δεν έχει καταρρεύσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, ακριβώς επειδή υπάρχουν τέτοιοι εμπνευσμένοι καθηγητές που κάνουν τη μέρα νύχτα για να προσφέρουν. Πρέπει πάντοτε και δημόσια να εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας.

ΕΡ. ΔΗΜ. Και με τις Πανελλήνιες τι θα γίνει;

Δεν πρέπει σ’ αυτήν τη φάση να επικεντρωθούμε στο σύστημα των εξετάσεων. Το νέο σύστημα θα προκύπτει όσο αναβαθμίζεται το Λύκειο και γίνουν οι αναγκαίες αναπροσαρμογές στην ανώτατη εκπαίδευση.

Θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν σε μια χώρα όπου κάθε οικογένεια πληρώνει τουλάχιστον 10.000 ευρώ στα τρία χρόνια του Λυκείου σε φροντιστήρια για να «προετοιμαστεί» το κάθε παιδί της για τις εισαγωγικές, σ’ έναν κόσμο που η γνώση είναι όλο και πιο ελεύθερη, αλλά και πιο δομημένα ελεύθερη, σ’ έναν κόσμο όπου η σχέση πτυχίου και επαγγέλματος έχει ουσιαστικά ακυρωθεί, τι νόημα έχουν οι εισαγωγικές;

Ή, μάλλον, τι νόημα έχουν οι εισαγωγικές με τη σημερινή τους μορφή; Προσωπικά, θα έβλεπα ένα σύνολο ρυθμίσεων που πρέπει βαθμιαία να εφαρμόζονται από τώρα, με ορίζοντα όμως 6 ετών, και θα καταλήγουν οι ρυθμίσεις αυτές στην ουσιαστική και ελεύθερη πρόσβαση στα Πανεπιστήμια.

Οι εισαγωγικές εξετάσεις δεν επιτελούν κανέναν ρόλο, αφού ουσιαστικά ελέγχουν, όχι την πνευματική καλλιέργεια των υποψηφίων, αλλά τη φυσική τους αντοχή τη χρονιά πριν από τις εξετάσεις και την ικανότητά τους να αποστηθίζουν.

Ταυτοχρόνως προβάλλεται και μια ιδεολογική απάτη σε σχέση με τις εισαγωγικές εξετάσεις, για τις οποίες πολλοί γονείς και εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι είναι –τουλάχιστον- αξιόπιστες.

Δεν είναι, όμως, σωστή αυτή η διαπίστωση. Το μόνο που κάνουν οι εισαγωγικές εξετάσεις είναι ότι είναι λειτουργικές, δηλαδή αρχίζουν στην ώρα τους, δεν γίνονται αντιγραφές, διορθώνονται τα γραπτά στην ώρα τους, ανακοινώνονται τα αποτελέσματα τις μέρες που έχουν από πριν ανακοινωθεί κ.λπ.

Σε μια χώρα όπου η λειτουργικότητα των όποιων διεργασιών δεν είναι κάτι που οι πολίτες το παίρνουν ως δεδομένο, οι εισαγωγικές εξετάσεις αποτελούν μία εξαίρεση. Μόνο που μια τέτοια λειτουργικότητα προβάλλεται ως αξιοπιστία του συστήματος.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.