Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Δείτε όλες τις εξελίξεις στο θέμα της κατάργησης των ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για καταργηση των ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές ΕξετάσειςΟ Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων με έγγραφο που απέστειλε προς τους προέδρους των τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ ζητάει να διερευνήσουν τη δυνατότητα για μεταβολή ή και τυχόν κατάργηση της εξέτασης των ειδικών μαθημάτων στην εξεταστική διαδικασία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ της χώρας.

Ειδικά μαθήματα που εξετάζονται σε επιπλέον εξεταστική διαδικασία μετά το πέρας των εξετάσεων υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στα βασικά μαθήματα, είναι οι ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά), το σχέδιο (Γραμμικό και Ελεύθερο), η Αρμονία και Μουσική ακουστική ικανότητα και τα οποία έχουν μεγάλο συντελεστή βαρύτητας και επιτρέπουν την εισαγωγή σε συγκεκριμένα ΑΕΙ.

Τι αναφέρει το συγκεκριμένο έγγραφο

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μια πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία. Θα ήταν ευπρόσδεκτο από την εκπαιδευτική κοινότητα να μειωθούν τα εξεταζόμενα μαθήματα και άρα αυτή η παρατεταμένη εξεταστική διαδικασία των υποψηφίων, πολλοί εκ των οποίων μετακινούνται από μακρινές αποστάσεις για να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα (π.χ. νησιά προς Αθήνα).

Ενδεχομένως, ο υπάρχων τρόπος εξέτασης των ειδικών μαθημάτων δεν ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του γνωστικού αντικειμένου των αντίστοιχων τμημάτων (πχ χαμηλό ή υψηλό ή αντίστοιχο επίπεδο εξέτασης).

Τα ειδικά μαθήματα που εξετάζονται και το επίπεδο εξέτασής τους δεν διδάσκονται στα δημόσια σχολεία, με αποτέλεσμα να χρειάζεται εξωσχολική προετοιμασία.

Με την επιτυχή εξέταση στα ειδικά μαθήματα, οι υποψήφιοι πριμοδοτούνται με πολλά μόρια και έτσι εισάγονται στα αντίστοιχα τμήματα, ακόμη και με πολύ χαμηλές επιδόσεις στα κύρια μαθήματα. Ειδικά για τις ξένες γλώσσες, η εξέταση των υποψηφίων σε αυτές φαντάζει παρωχημένη, δεδομένου ότι σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι κατέχουν αναγνωρισμένο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, το οποίο μόνο του θα μπορούσε να είναι επαρκές για την εισαγωγή στα αντίστοιχα τμήματα.

Κατόπιν των παραπάνω, ο Οργανισμός Εξετάσεων καλεί τα τμήματα των ΑΕΙ, σε πρώτο στάδιο να διαβιβάσουν, μέχρι και τις 13 Νοεμβρίου, τις απόψεις τους για τη δυνατότητα μεταβολής ή τυχόν κατάργησης της εξέτασης των ειδικών μαθημάτων, ώστε σε επόμενο στάδιο να προβούμε σε περαιτέρω επαφή για την υλοποίηση τυχόν αλλαγών από πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2017.

Καταγγελία - Διαμαρτυρία ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. (Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας) προς την ηγεσία του ΥΠΠΕΘ

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την πρόταση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.) η οποία προβλέπει την κατάργηση εξέτασης των ειδικών μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος της ξένης γλώσσας, με βασικό επιχείρημα-πρόφαση την ανάγκη μείωσης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Μία τέτοια πρόταση συνιστά βάναυση προσβολή της αρχής της αμεροληψίας, δεδομένου ότι δεν περικόπτεται η εξέταση μαθημάτων τα οποία μάλλον δεν αντιστοιχούν στις ειδικότητες των μελών του ΔΣ. 

Ως ΔΣ του ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. εκφράζουμε έντονα τη διαμαρτυρία μας για αυτή την τόσο αντιδημοκρατική και αντιεπιστημονική πρόταση του Ε.Ο.Ε. που η μόνη της τεκμηρίωση συνίσταται στην υποτιθέμενη κατοχή αναγνωρισμένων πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από πλευράς υποψηφίων μαθητών. 

Είναι το λιγότερο προκλητικό και σκανδαλώδες μία Επιτροπή του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας να προτείνει τη στροφή των μαθητών - ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία - στην ιδιωτική εκπαίδευση ερχόμενη σε πλήρη αντίθεση με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για κατ’ επίφαση τελικά δημόσια και δωρεάν παιδεία. 

Επιπλέον, θα θέλαμε να μας διευκρινιστεί με ποια ακριβώς κριτήρια χαρακτηρίζεται, κατά την άποψη του Ε.Ο.Ε., μία εξεταστική διαδικασία παρωχημένη, όταν η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια που ακολουθείται και για τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. 

Θα επιθυμούσαμε ακόμη να μας εξηγηθεί με ποια ακριβώς λογική θα πρέπει να εισαχθούν μαθητές σε μία πχ ξενόγλωσση φιλολογία χωρίς να εξετασθούν στην προαπαιτούμενη γνώση της αντίστοιχης γλώσσας. Με την ίδια ακριβώς λογική θα μπορούσαν και οι υπόλοιποι μαθητές να εισάγονται στη Μαθηματική Σχολή ή στο Χημικό, χωρίς να απαιτείται να εξετασθούν στα Μαθηματικά ή στο μάθημα της Χημείας, αφού με τη λογική του Ε.Ο.Ε., έχουν διδαχθεί επαρκώς τα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα στα έξι χρόνια φοίτησής τους στη Β/θμια Εκπαίδευση ή στα φροντιστήρια. Ποια είναι η λογική η οποία υπαγορεύει την κατάργηση εξέτασης ενός γνωστικού αντικειμένου, από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, με μόνη τεκμηρίωση το λαϊκίζον επιχείρημα της δυσκολίας μετακίνησης των μαθητών; Απορούμε πως ο Ε.Ο.Ε. αυτοχαρακτηρίζεται διοικητική αρχή με επιτελικό και επιστημονικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση ένας επιστημονικός οργανισμός δεν θα προέβαινε σε προτάσεις τόσο αντιεπιστημονικές, επιπόλαιες και πρόχειρες, χωρίς μελέτη, επιστημονική τεκμηρίωση, έρευνα, στατιστική ανάλυση ή δείκτες αξιολόγησης.

Αναφορικά δε με το επιχείρημα της μη διδασκαλίας των ειδικών μαθημάτων στο Δημόσιο Σχολείο, θα ήταν πολύ περισσότερο πρόσφορη και συνακόλουθη με την επιθυμία του Υπουργείου Έρευνας και Θρησκευμάτων για αναβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου, μία πρόταση που θα τόνιζε την ανάγκη διδασκαλίας αλλά και επαρκούς προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις μέσα στο ίδιο το Δημόσιο σχολείο. 

Η απάντηση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων για την εξέταση στα ειδικά μαθήματα

Ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε.) στα πλαίσια του επιστημονικού και επιτελικού χαρακτήρα του ανέλαβε την πρωτοβουλία να έρθει σε επαφή με τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα. 

Για το σκοπό αυτό, υπέβαλε προς τα εν λόγω τμήματα διερευνητικό ερώτημα για το κατά πόσον επιθυμούν τυχόν αλλαγές στην εξέταση των ειδικών μαθημάτων. Σε καμία περίπτωση ο Ε.Ο.Ε. δεν θα πρότεινε οποιαδήποτε αλλαγή και προς το παρόν βρίσκεται σε αναμονή της γνώμης των τμημάτων. 

Η σχετική πρωτοβουλία του Ε.Ο.Ε. αποσκοπεί στη βελτίωση του συστήματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οποιαδήποτε τυχόν αλλαγή προκύψει, θα ισχύσει μετά από εκτενή μελέτη και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προφανώς όχι για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ' ΓΕΛ - Θεωρία 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις)

Αποτέλεσμα εικόνας για Θεωρία 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις) στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ' ΛυκείουΔείτε ολόκληρη τη Θεωρία του 1ου Κεφαλαίου (Συναρτήσεις) στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ΄ Λυκείου σε ένα μικρό βιβλίο που περιλαμβάνει:

- Όλους τους εντός εξεταστέας ύλης ορισμούς

- Όλες τις εντός εξεταστέας ύλης Προτάσεις-Θεωρήματα με Απαντήσεις 

- Ερωτήσεις Αντικειμενικού Τύπου

- Όλες τα Θέματα Θεωρίας και τις Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους που ζητήθηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις τα δέκα τελευταία έτη

- Τις Ερωτήσεις Κατανόησης του Σχολικού Βιβλίου

- Προτεινόμενο διαγώνισμα Θεωρίας

με τις προτεινόμενες απαντήσεις τους.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

mathp.gr

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Μέσα στο Νοέμβριο η έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τρέχοντος εξαμήνου στα Δ.ΙΕΚ

Αποτέλεσμα εικόνας για Νοέμβριο η έναρξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας του τρέχοντος εξαμήνου στα Δ. Ι. Ε. Κ.Πιο αργά από κάθε άλλη χρονιά

Τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αποτελούν τις κύριες δομές αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης του ΥΠΠΕΘ. Για την τρέχουσα περίοδο και πριν την έναρξη των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου, καταβλήθηκε ουσιαστική προσπάθεια από πλευράς του Υπουργείου σε συνεργασία με τους διευθυντές των Δ.ΙΕΚ για τον προσδιορισμό των πραγματικών αναγκών κατάρτισης των τοπικών κοινωνιών. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας υπήρξε ο εξορθολογισμός των προτάσεων νέων ειδικοτήτων.

Τόσο οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτούνταν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης του αναγκαίου -για τη λειτουργία των Δ.ΙΕΚ - έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού, όσο και οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν με σκοπό τις επιπλέον πιστώσεις για την κάλυψη του χρηματοπιστωτικού κενού του τρέχοντος έτους οδήγησαν τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς στο να καθυστερήσουν την προκήρυξη για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποψηφίους εκπαιδευτές. Παρόλα αυτά έχει ληφθεί μέριμνα από την πλευρά του υπουργείου για τη διασφάλιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η έναρξη του τρέχοντος εξαμήνου σπουδών θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός του Νοεμβρίου.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια διακριθέντων σε διεθνείς διαγωνισμούς μαθημάτων

Αποτέλεσμα εικόνας για Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια διακριθέντων σε διεθνείς διαγωνισμούς μαθημάτωνΣτο άρθρο 41 ''Θέματα καθ’ υπέρβαση εγγραφής αποφοίτων Λυκείων που έχουν βραβευθεί σε Ολυμπιάδες'' του ν. 4342/2015 (ΦΕΚ Α΄ 143/2015) αναφέρονται τα εξής:

1. Η παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267), όπως συμπληρώθηκε με την παρ.3 του άρθρου 9 του ν. 3748/2009 (Α΄ 29) και με την παράγραφο 11 του άρθρου 38 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24), αντικαθίσταται ως εξής: 

«4. α) Κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στη Βαλκανική ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας ή Βιολογίας και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο) εγγράφονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων των Πανεπιστημίων, εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου. Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό για νέους επιστήμονες με την απονομή σε αυτούς του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου. 

β) Η διάκριση βεβαιώνεται από τον αντίστοιχο επιστημονικό φορέα ή ένωση. 

γ) Με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα θέματα που έχουν σχέση με την υποβολή αιτήσεων, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τον έλεγχο αυτών, τη διαδικασία εγγραφής και κάθε άλλο σχετικό θέμα. 

δ) Με όμοια απόφαση καθορίζονται τα θέματα που έχουν σχέση με κατόχους απολυτηρίου ΕΠΑΛ με ανάλογες διακρίσεις. 

ε) Ως προϋπόθεση για τη διαδικασία συμμετοχής των κατόχων απολυτηρίου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ στην ανωτέρω διαδικασία είναι η επίτευξη μέσου όρου βαθμών στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις τουλάχιστον ίσου με το μισό του μέγιστου δυνατού.» 

2. Η ισχύς των διατάξεων της παραγράφου 1 αρχίζει από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και αφορά στους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου ή ΕΠΑΛ του σχολικού έτους 2015-2016 κι εφεξής.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015 που δίνει τη δυνατότητα επιλογής συστήματος στους απόφοιτους και δικαίωμα στο 10 % για τους απόφοιτους ετών 2014 και 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 143/2015 ο ν. 4342/2015 ''Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2012 «Για την ενεργειακή απόδοση, την τροποποίηση των Οδηγιών 2009/125/ΕΚ και 2010/30/ΕΕ και την κατάργηση των Οδηγιών 2004/8/ΕΚ και 2006/32/ΕΚ», όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 2013/12/ΕΕ του Συμβουλίου της 13ης Μαΐου 2013 «Για την προσαρμογή της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ενεργειακή απόδοση, λόγω της προσχώρησης της Δημοκρατίας της Κροατίας» και άλλες διατάξεις''

Στο νόμο αυτό, στο άρθρο 40 ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν τους απόφοιτους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016.

Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο, οι απόφοιτοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προηγούμενων ετών έχουν τις εξής δυνατότητες:

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το καταργούμενο σύστημα.

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το νέο σύστημα.

- (για τους υποψήφιους των ετών 2014 και 2015) - Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου για το 10% του αριθμού εισακτέων χωρίς νέα εξέταση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Κατατέθηκε ερώτηση στη Βουλή σχετικά με τις καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για ερώτηση στη Βουλή σχετικά με τις καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2015Η Βουλευτής Β΄ Αθηνών κ. Άννας Καραμανλή κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και τον Υπουργό Πολιτισμού & Αθλητισμού σχετικά με τις καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.

Δείτε την ερώτηση:

ΘΕΜΑ: «Καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση»

Εκατοντάδες αθλητές που έχουν επιτύχει σημαντικές αγωνιστικές διακρίσεις, με βάση τις οποίες δικαιούνται την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δεν γνωρίζουν ακόμη τα τμήματα στα οποία εισάγονται, καθώς το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει εκδώσει ακόμη τα αποτελέσματα. Και αυτό παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σχεδόν στα μέσα Νοεμβρίου και το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ οι αθλητές έχουν υποβάλλει τα σχετικά δικαιολογητικά που προέβλεπε η εγκύκλιος του Υπουργείου (Φ151/125883/Α5) από τις 10 Σεπτεμβρίου. 

Η καθυστέρηση έκδοσης των αποτελεσμάτων παρατείνει την αβεβαιότητα και την ανασφάλεια των αθλητών και των οικογενειών τους, καθώς δεν γνωρίζουν ακόμη ούτε τη σχολή ούτε την πόλη που πρόκειται να φοιτήσουν. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν ενοίκια και λοιπά έξοδα, σε πόλεις μακριά από τον τόπο μόνιμης διαμονής τους – και μάλιστα σε μια εξαιρετικά δυσμενή οικονομική συγκυρία - χωρίς να γνωρίζουν ακόμη αν πράγματι θα παραμείνουν εκεί για να σπουδάσουν. Παράλληλα είναι ορατός πλέον ο κίνδυνος απώλειας του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους.

Με δεδομένη την υποχρέωση της Πολιτείας να επιβραβεύσει τις επίπονες προσπάθειες αυτών των παιδιών που έχουν χαρίσει στην πατρίδα μας διακρίσεις, αλλά και να τους αντιμετωπίζει ισότιμα και όχι ως φοιτητές δεύτερης κατηγορίας, ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί:

- Έχει ολοκληρωθεί από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού η διαδικασία έκδοσης των απαραίτητων βεβαιώσεων εγγραφής των αθλητών στον ειδικό πίνακα, όπως προβλέπεται από τους ν. 2725/1999 και ν. 3708/2008;

- Πότε εκτιμάται ότι θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα εισαγωγής των αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να λήξει άμεσα η ταλαιπωρία τους;

Η ερωτώσα Βουλευτής

Άννα Καραμανλή

Βουλευτής Β΄ Αθηνών - Ν.Δ.

Δείτε επίσης: Καθυστερούν τα αποτελέσματα για τους Αθλητές λόγω εκκρεμοτήτων σε ορισμένους φακέλους

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Καθυστερούν τα αποτελέσματα για τους Αθλητές λόγω εκκρεμοτήτων σε ορισμένους φακέλους

Αποτέλεσμα εικόνας για αποτελέσματα για τους Αθλητές 2015Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από το ΥΠΠΕΘ, δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εισαγωγής στα ΑΕΙ της ειδικής κατηγορίας των διακριθέντων αθλητών καθώς η επιτροπή δεν έχει ολοκληρώσει τον έλεγχο ορισμένων φακέλων που παρουσιάζουν εκκρεμότητες.

Άρα, με βάση τα παραπάνω δεν μπορεί να προσδιοριστεί και ο χρόνος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ενώ η αγωνία των υποψηφίων μεγαλώνει καθώς το ακαδημαϊκό εξάμηνο βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Θα γίνουν αλλαγές στην πρόσβαση αθλητών στα ΑΕΙ; Αναμένουμε τις εξελίξεις

Αποτέλεσμα εικόνας για πρόσβαση αθλητών στα ΑΕΙΜε αφορμή τους πρώτους Ευρωπαϊκούς αγώνες στο Μπακού τον Ιούνιο του 2015, ο βουλευτής και Υπεύθυνος Παιδείας του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς έφερε προς συζήτηση στη Βουλή το εκκρεμές ζήτημα από μεριάς του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού, σχετικά με την επιβράβευση των αθλητών-μαθητών οι οποίοι διακρίνονται σε διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για την ειδική κατηγορία των ΑθλητώνΚάνε LIKE στη σελίδα του panelladikes24 στο facebook.

Συγκεκριμένα στην επίκαιρη ερώτησή του προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Σ. Κοντονή, ζήτησε να μάθει τι θα γίνει με το θέμα της αναγνώρισης των διακρίσεων που έφεραν οι αθλητές μας στους Πρώτους Ευρωπαϊκούς Αγώνες, με βάση τον νόμο 4115/2013. Ο κ. Μαυρωτάς υποστήριξε ότι θα ήταν αδικία να μην αναγνωριστούν αυτές οι διακρίσεις καθότι αρκετές ευρωπαϊκές ομοσπονδίες αναγνώρισαν τους αγώνες αυτούς ως πανευρωπαϊκούς αγώνες συγκεκριμένων κατηγοριών και κατά συνέπεια δεν έγιναν άλλα αντίστοιχα πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα το ίδιο έτος.

Στην απάντηση του ο κ. Κοντονής συμφώνησε στην ανάγκη διευθέτησης του ζητήματος και μάλιστα ανέφερε ότι σε όσα αθλήματα συντρέχουν οι παραπάνω λόγοι, οι Έλληνες αθλητές που διακρίθηκαν θα λάβουν τα προνόμια που προβλέπονται σε μια αντίστοιχη ευρωπαϊκή διοργάνωση. Μάλιστα ο Υφυπουργός Αθλητισμού είπε ότι πριν λίγες ημέρες είχε συνάντηση για το λόγο αυτό με τον Προέδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και τον Πρόεδρο της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΚΟΕ) και εξετάζει τον ακριβή νομοθετικό τρόπο καθώς ειδικά για την ΚΟΕ αποτελεί μια καθαρή περίπτωση απονομής των προνομίων προς τους αθλητές.

Στη συνέχεια, ο κ. Μαυρωτάς εξέφρασε την ανησυχία του για τη φημολογία σχετικά με τις αλλαγές στο σύστημα μοριοδότησης των μαθητών/αθλητών με βάση τον νέο αθλητικό νομοσχέδιο που ετοιμάζεται. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι ακούγεται η άποψη η μοριοδότηση να ισχύει μόνο για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) με μια στρεβλή λογική που θα οδηγεί όλους τους αθλητές να γίνουν και προπονητές. Να σημειωθεί ότι κάτι αντίστοιχο υπήρχε και στο προσχέδιο νόμου του κ. Αδριανού που δεν πρόλαβε να έρθει στη Βουλή πέρσι τον Δεκέμβριο.

Επ’ αυτού ο κ. Μαυρωτάς τόνισε ότι ο περιορισμός των κινήτρων μόνο για εισαγωγή σε ΤΕΦΑΑ θα ήταν τεράστιο λάθος γιατί θα αποκλείσει τη συντριπτική πλειοψηφία νέων παιδιών από το να ασχοληθούν με τον αθλητισμό επειδή θα έχουν βλέψεις για διαφορετικές σχολές. Όπως χαρακτηριστικά είπε: «Θα είναι δηλαδή η χαριστική βολή σε έναν ήδη τραυματισμένο ελληνικό αθλητισμό με προβλήματα εγκαταστάσεων, υποδομών κλπ.».

Παρά τo συγκεκριμένο ερώτημα του βουλευτή του Ποταμιού, ο κ. Κοντονής απέφυγε να δηλώσει εάν η μοριοδότηση προτίθεται να ισχύει μόνο για τα ΤΕΦΑΑ ή γενικά για όλες τις σχολές και είπε ότι το ζήτημα θα μελετηθεί.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Μαυρωτάς υποστήριξε ότι χρειάζεται πράγματι εξορθολογισμός του ισχύοντος συστήματος έτσι ώστε να επιβραβεύονται με μοριοδότηση όσοι πραγματικά αξίζουν κι όχι να γίνεται κατάχρηση των προνομίων. Για αυτό όπως υποστήριξε, θα πρέπει να αξιολογείται όχι μια στιγμιαία επιτυχία αλλά μια διαχρονική διαδρομή και θα πρέπει να μπουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε να κλείσουν τα διάφορα «παράθυρα» που έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης.

Δείτε το βίντεο της συζήτησης πατώντας πάνω στην εικόνα.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Έγκριση Λειτουργίας Τμημάτων Δ.ΙΕΚ και Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής για το εξάμηνο 2015Β



Επισημαίνεται ότι δεν έχει προσδιοριστεί από την ΓΓΔΒΜ, η ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων του Φθινοπωρινού Εξαμήνου Κατάρτισης 2015Β για τα Δ.ΙΕΚ.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και εφόσον υπάρξει κάποια είδηση θα ενημερωθείτε με σχετική ανάρτηση. 

Πάντως, ως εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης της κατάρτισης θεωρείται η 16η Νοεμβρίου 2015.

panelladikes24


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Ψηφίστηκε από τη Βουλή η ρύθμιση για επιλογή συστήματος από τους απόφοιτους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Θα ισχύσει το 10% για τους υποψήφιους των ετών 2014 και 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για επιλογή συστήματος από τους απόφοιτους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Θα ισχύσει το 10% για τους υποψήφιους των ετών 2014 και 2015Ψηφίστηκε από τη Βουλή το σχέδιο νόμου ''Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Οκτωβρίου 2012, «Για την ενεργειακή απόδοση, την τροποποίηση των Οδηγιών 2009/125/ΕΚ και 2010/30/ΕΕ και την κατάργηση των Οδηγιών 2004/8/ΕΚ και 2006/32/ΕΚ», όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 2013/12/ΕΕ του Συμβουλίου της 13ης Μαΐου 2013 «Για την προσαρμογή της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ενεργειακή απόδοση, λόγω της προσχώρησης της Δημοκρατίας της Κροατίας» και άλλες διατάξεις''.

Στο συγκεκριμένο πλέον νόμο στο άρθρο 40 ρυθμίζεται το θέμα συμμετοχής των αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ προηγούμενων ετών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι έχουν τις εξής δυνατότητες:

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το καταργούμενο σύστημα.

- Συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 με το νέο σύστημα.

- για τους υποψήφιους των ετών 2014 και 2015 - Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου για το 10% του αριθμού εισακτέων χωρίς νέα εξέταση.

Δείτε εδώ το ψηφισθέν νομοσχέδιο και το άρθρο 40 - Θέµατα εισαγωγής στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.

Αναμένεται η δημοσίευσή του σε ΦΕΚ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.