Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

Αποτελέσματα προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές - Λιμενικές Σχολές και Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έτους 2023

























Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr/ από σήμερα Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023 αναρτώνται τα στοιχεία των υποψηφίων που κρίθηκαν κατάλληλοι - ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών, Αστυνομικών Σχολών, των Σχολών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, των Σχολών του Λιμενικού Σώματος και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2023 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2023 - Ενημέρωση.

Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πυροσβεστικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πυροσβεστικές Σχολές - Ενημέρωση.

Όλη η ενημέρωση για τις Σχολές Λιμενικού Σώματος έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Λιμενικές Σχολές - Ενημέρωση.

Όλη η ενημέρωση για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Α.Ε.Ν. - Ενημέρωση.

Οι υποψήφιοι της Γενικής Σειράς και των Ειδικών Κατηγοριών, μπορούν να ενημερωθούν για την καταλληλόλητα - ικανότητα τους, πληκτρολογώντας στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση τον οκταψήφιο Κωδικό τους Αριθμό Εξετάσεων και τα τέσσερα πρώτα αρχικά γράμματα των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο - Όνομα - Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Διευκρινίζεται ότι για κάθε υποψήφιο θα αναφέρονται μόνο οι Σχολές εκείνες για τις οποίες έχει κριθεί κατάλληλος - ικανός στις προκαταρκτικές εξετάσεις (υγειονομικές, ψυχοτεχνικές, αθλητικές δοκιμασίες κλπ.).



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


349 σχόλια:

  1. Εκτίμηση βάσεων στην Αστυνομία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύω ότι θα θα παει14500

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λέτε για την αστυφυλάκων θα πέσει η βάση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. ΠΩΣ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΈΒΟΥΝ...ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΕΒΟΥΝ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΈΒΟΥΝ.

      Διαγραφή
    2. Σιγά μην ανέβουν δείτε στατιστικά από το δεκανια όσες φορές παίρνει παραπάνω άτομα οι βάσεις πέφτουν το ποσό δεν ξέρω

      Διαγραφή
  5. Δες στατιστικά σχετιλα με πέρσι, μόνο το 3ο πεδίο που δεν έχει Αστυνομία έχει πτώσεις βάσεων τα υπόλοιπα έχουν άνοδο και ιδιαίτερα το 1ο που πάνε οι περισσότεροι για Αστυνομία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φέτος έγραψαν καλά αλλά πέρνει περισσότερους από πέρσι στα ίδια περίπου μέχρι 14.700

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 10% του έτους 2021 είναι κάποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσοι με 10 τοις εκατό γενική σειρά ( οχι ειδική κατηγορία) του 21 υπάρχουν; Τους μέτρησε κανεις από τον κωδικό υποψηφίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίπου 150 άτομα ειναι

      Διαγραφή
    2. Εάν είναι 150 άτομα, εχω αφαιρέσει τον αριθμό που θα παρουν , γενικη σειρά, 4 τοις εκατό, 28 και 2 από ΕΠΑΛ και 2 Αξιωματικών και 2 από εν ενεργεία αστυνομικους και βρίσκω ότι θα παρουν 1 στους 4,4..

      Διαγραφή
  9. Μα δε φαίνεται από τον κωδικό … δε σημαίνει ότι έχουν κωδικό 210 ότι είναι δέκα τοις εκατό μπορεί να δίνουν τριτη φορά πανελλήνιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω γράψει 14980 γενική σειρά από ΓΕΛ να ελπίζω για αστυφυλακων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ 15270 γενική κ εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 14800 λέτε να μπω αστυφυλάκων από γενική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στους φετινους όμως πινακες δε βγάζουμε άκρη με το 10 τοις εκατό, γενική σειρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Αν κάνεις μια αντιπαράθεση με τα άτομα από τη πυροσβεστική θα έχεις εικόνα..

      Διαγραφή
    2. Στους πίνακες τις πυροσβεστικής γράφουν ποιοι είναι με 10%

      Διαγραφή
  15. Εάν ξέραμε ποσοι του 21 δινανε πανελληνιες ίσως είχαμε μια ιδέα για την βάση του 4 τοις εκατό. Δεν μας βοηθά και ο πινακας. Εάν παρω τηλ την αστυνομία , πιστευετε υποχρεούνται να μου πουν ποσα άτομα είναι χωρίς πανελληνιε και χωρίς ειδική κατηγορία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι περίπου 150 άτομα με 4%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις ακούσει βαθμολογίες για 10% 2021?

      Διαγραφή
    2. Μπορει καποιοι να ειναι ηδη αστυφυλακες ή να ξαναεδωσαντο 2022 και να ειναι το πρωτο 10% ο κωδικος υποψηφιου δεν αλλαζει

      Διαγραφή
  17. Το 10% του 2021 θα είναι περίπου 15.600

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκτίμηση γενική σειρά λέω εγω14500 εσείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αξιωματικών 18000 έως 18200
    Αστυφυλάκων 14700-14900
    Πολυτεκνοι 12000 έως 12200

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παιδιά αστυφύλακας είναι πιο καλά η πυροσβέστης πιστεύετε; τι έχετε ακούσει ότι είναι πιο ανώδυνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ ειναι σε σχέση με τα περσινα στατιστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν θες πιο ανώδυνα από τώρα 20 χρόνων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πόσο λέτε να πάνε οι βάσεις από τις παλιές βάσεις έχω καταλάβει όταν παίρνει παραπάνω άτομα πέφτουν οι βάσεις και όταν δεν παίρνει παραπάνω άτομα ανεβαίνουν εγώ πιστεύω ότι θα περίπου μέχρι 14500/700

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το 4 τοις εκατό γενική σειρά ποσο πιστευετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πέρσι ήταν 14850 με 100 λιγότερους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω περσι το 4 τοις εκατό ήταν 14800 κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι να πω μακάρι να πεσει κατω απο 15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για το 4% όλα είναι πιθανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαζομαρα με τους πινακες που τους βαλανε ολους γενικη σειρά... Τώρα θα είχαμε μια ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι κάτι κάποιο που δεν είχαν κάνει πέρσι το 10% και το έκαναν φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ισχύει ότι λίστες επιτυχόντων στην αστυνομία πηγαίνουν νωρίτερα από την ανακοίνωση των βάσεων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τώρα είδα εκτιμήσεις και ο στρατηγακης δίνει την αστυφυλάκων 14700

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Στρατηγάκης δεν ξέρει την τυφλά του, η ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ θα πάει στα 14.100 και η πολυτέκνων 11.500

      Διαγραφή
    2. Τόσο χαμηλά με τέτοιες βαθμολογίες ξέχνατο

      Διαγραφή
    3. Τι κες ρε φίλε 14100 με τέτοιους βαθμούς … δε μας χαλάει αλλά αποκλείεται κάτω από 15000

      Διαγραφή
  33. Ξερεις κατι, να μας ξεαγχωσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αστυφυλακων η λιμενοφυλάκων λέτε είναι καλύτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Μα και κει δεν ασχολείσαι με λαθρεμπόριο, μετανάστες κλπ;

      Διαγραφή
  36. ΓΙΑ ΤΟ 4% Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΝΟ ΑΠΟ 16000 ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΕΟΣ ΠΑΝΟ ΑΠΟ 14900,,ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΣΕ ΟΝΕΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περυσι ο πρωτος μπηκε με 17800 και ο τελευταιος με 14800 ολα πιθανα ειναι

      Διαγραφή
    2. Με 16.000 ειμαι μέσα με 4%?

      Διαγραφή
  37. Στρατός, αστυνομία η πυροσβεστική; τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα υποβάλαμε το μηχανογραφικό … εγώ έβαλα πρώτη αστυνομία και μετά ΣΜΥ σώματα ! Εσυ;

      Διαγραφή
    2. Τι μόρια έχεις για αστυνομία;

      Διαγραφή
    3. 15270 κ 15760 ΣΜΥ σώματα

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ εκεί κοντά είμαι 15100 αστυνομια

      Διαγραφή
  38. Πέρσι είχε 14850 λες να την πατήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 15.300 έχω πιθανότητες με το 4% του 21;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανω απο 15.000 θα πάει το 4%

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια έχεις, τι βαθμολογίες του 4% έχεις ακούσει?

      Διαγραφή
  40. Γενική σειρά σειρά την δίνουν +_14700

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μήπως ξέρει κάποιος πότε θα μπουν στην σχολή αστυφυλάκων τα παιδιά που θα περάσουν φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έχουμε υποψήφιους με 4% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πόσο λέτε γενική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πιο αγχωτικό σαν επάγγελμα είναι του στρατιωτικού, του αστυνομικου η του πυροσβεστη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή μας επιτυχία αύριο άντε θα τελειώσει η αγωνία μας άντε να δούμε πόσο θα πάνε οι βάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ναιιι άντε να δούμε πόσοι έχουμε πέσει μέσα στις εκτιμήσεις μας τελευταία εκτίμηση από μένα 14500/600

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή επιτυχία παιδιά ! Μακάρι να πέσεις μέσα στην πρόβλεψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 1500 μόρια κατω θα το δείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. γοα 4 τοις εκατο τι πιστευεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με ποσο περασατε στο 4 τοις εκατό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να ρωτήσω έχασα την αστυφυλάκων για δέκα μόρια υπάρχει κάποιος τρόπος να βοηθήσει κάποιος να δω επιλαχόντες η κάποιο τηλ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα για τόσο λίγο ! Πιστεύω όμως ότι θα μπεις πάρε στο Αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας στη διεύθυνση αστυνομικού προσωπικού! Ελπίζω να βοήθησα

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να μπω σαν επιλαχών γιατί δεν νομίζω να φεύγουν παιδιά που έχουν περάσει στην αστυφυλάκων περισυ έφυγε κάνεις;

      Διαγραφή
    3. 15 άτομα έφυγαν σίγουρα

      Διαγραφή
    4. Πας στο Αστυνομικό Τμήμα που έκανες την αίτηση και θα σου πουν

      Διαγραφή
  52. Καλά δε νομίζω να μπω σαν επιλαχών απλά θέλω να ξέρω τι σειρά επιλαχόντες είμαι ίσως να είναι και κάποιος άλλος σαν εμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι να πούμε κι εμείς ρε παιδιά που περνούσαμε άνετα αστυφυλάκων και κοπήκαμε στα αθλήματα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να κοπεις στα αθλήματα
      Ειλικρινά !

      Διαγραφή
    2. Θέλει μια βοήθεια - μέσον για να περάσεις τα αθλήματα ειδικά τη σφαίρα για εμάς τα κορίτσια
      Ειλικρινά!

      Διαγραφή
  54. Να ρωτήσω εγώ που δε μπήκα για δέκα μόρια με συμφέρει να κάνω το δέκα τι; Εκατό η να ξαναδώσω γιατί σαν επιλαχών δεν έχω καμία ελπίδα 14800

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθε πρώτα τι επιλαχόντας είσαι, αν είσαι 1ος ή 2ος έχεις πολλές πιθανότητες να μπεις στα τόσα άτομα κάποιος θα φύγει αν όχι ξαναγράψε

      Διαγραφή
  55. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ σε κάποιο εδώ μέσα που με βοήθησε και μου είπε να πάρω στο αρχηγείο τις ελληνικής αστυνομίας πήρα και μου είπαν ότι μετά τις 5 Αυγούστου θα μάθω τη σειρά κατάταξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ και ειλικρινά εύχομαι να περάσεις !

      Διαγραφή
  56. Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή σου δεν σε ξέρω αλλά και πάλι σε ευχαριστώ πολύ γιατί νιώθω πολύ απογοήτευση αλλά το μόνο σίγουρο είναι θέλω να μπω και να σου πω δίνω δεύτερη φορά πιστεύω να με καταλαβαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα ! Κι εγώ δεύτερη φορά έδινα αλλά ευτυχώς πέρασα! Θα μπεις θα δεις !

      Διαγραφή
    2. Αν είσαι στην 1η 5αδα είσαι μέσα.

      Διαγραφή
  57. Ως επιλαχών πως μπαίνουν ανάλογα τα μόρια που δε μπήκες στη σχολή εγώ δηλ που δεν μπήκα για δέκα μόρια τη σειρά περίπου μπορεί να εχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3η επιλαχόντες και πολύ σου λέω

      Διαγραφή
    2. Σιγά μην είμαι 3 επιλαχόντα με 10 μόρια σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι με λιγότερα από μένα δεν ξέρω πως τα υπολογίζουν

      Διαγραφή
    3. Τα έχω υπολογίσει ειναι περίπου 25 άτομα κάθε 100 μόρια.

      Διαγραφή
    4. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες ίσως έχω κάποια μικρή ελπίδα να έμπαινα ας κάνω υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο η ελπίδα πεθαίνει τελευταία τι να πω

      Διαγραφή
  58. Φεύγουν παιδιά από την αστυφυλάκων που έχουν περάσει; έχουν φύγει παράδειγμα πέρυσι; ξέρει κανείς κάνεις να μας πει αλλά σίγουρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φεύγουν … πέρυσι είχαν φύγει σίγουρα 15 άτομα
      Πολλοί δεν παρουσιάζονται καν!

      Διαγραφή
  59. Ξέρεις κάνεις ποτέ μπαίνουν στη σχολή φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπάρχει κάποιος εδώ που δεν μπήκε για λίγα μόρια στην αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα να ρωτήσω όσοι έχουμε περάσει πότε θα μας καλέσουν από τα αστυνομικά τμήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Βγήκαν οι επιλαχόντες είναι εδώ μέσα κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος σίγουρα αν ξέρει πότε θα μπούμε και πως το έμαθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εγώ πήρα τηλ στο αρχηγείο τις ελληνικής αστυνομίας και μου είπαν ότι πρέπει να κάνω μια αίτηση πρώτα και μετά θα μου στείλουν τη σειρά έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πότε θα μπούμε στη σχολή. Ξέρει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ξέρει κανείς για επιλαχων στους πλοιαρχους ΑΕΝ τι πρέπει να κάνω.Απλα περιμένω ή πρέπει να κάνω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Έχω γράψει 10625 μόρια και η βάση είναι 11450 κάπου εκεί περνάω σαν επιλαχων λέτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Έχω βγει ικανός στις προκαταρκτικες εξετάσεις της ΑΕΝ αλλά δεν έχω γράψει τόσο καλά για πλοιαρχων που ήταν η πρώτη μου επιλογή. 6675 μορια .Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν ως επιλαχών; Θα πάρουν φέτος; Είμαι στην ειδική κατηγορία τριτεκνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι από ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ...μόνο ΕΠΑΛ βλέπω ότι παίρνουν επιλαχόντες..

      Διαγραφή
    2. Έχω ελπίδες λέτε; Θα περάσω ή θα χρειαστεί να ξαναδωσω του χρόνου. Πολύ ψυχοφθορα διαδικασία.

      Διαγραφή
    3. Θα περάσεις...περυσι όλοι οι επιλαχόντες ήταν από ΕΠΑΛ...μην ανησυχείς...το λεώ γιατί και ο γιος μου περιμένει να είναι επιλαχών,έχει 8225 μόρια,αλλά είναι απο γελ,οπότε μάλλον δεν τον παίρνουν..κρίμα

      Διαγραφή
    4. Αυτό ΓΕΛ δεν πιάνει Εβε για αυτό περνούν από από ΕΠΑΛ

      Διαγραφή
    5. εχω ακούσει ότι και εβε ή μόρια να μην πιάνεις,αν υπάρχουν κενές θέσεις σε παίρνουν

      Διαγραφή
    6. Αντε να δούμε. Μήπως γνωρίζετε πότε θα βγουν οι σχετικοί πίνακες; Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση.

      Διαγραφή
    7. Γύρω στις 17/8.Μην ανησυχείς,πιστεύω είσαι μέσα.Καλή επιτυχία...τσέκαρε αν θέλεις πόσοι είναι οι επιτυχόντες (όταν ανακοινωθούν) και πόσες θέσεις μένουν κενές

      Διαγραφή
    8. Ευχαριστώ και πάλι!!! Αναμένω.

      Διαγραφή
    9. Που θέλεις πλοιάρχων ή μηχανικών ;

      Διαγραφή
    10. Πλοιαρχων πρώτη επιλογή μηχανιωνα

      Διαγραφή
    11. Μήπως γνωρίζει κάποιος ποτε βγαίνουν οι επιλαχοντες για ΑΕΝ γιατί δεν έχω πιάσει τα μόρια από επαλ. Τα μόρια μου είναι 7440 .Ενδιαφέρομαι για πλοιαρχων .

      Διαγραφή
    12. Πέρσι πήραν 200, άτομα συμπληρωματικά μετά και επιλαχόντες αλλά όχι πολλούς

      Διαγραφή
    13. Ευχαριστώ πολύ. Πότε περίπου βγαίνουν; Έχω αγωνία αν περάσω.

      Διαγραφή
    14. Επιλαχοντες για αεν τι παίζει; Ποσα μόρια περίπου χρειαζονται; Είμαι από επαλ. Θα πάρουν φετος

      Διαγραφή
    15. Πρώτα να βγουν περιοχές μετά να γραφτούν και όσοι δεν νά γραφτούν τόσους και επιλαχόντες να πάρουν

      Διαγραφή
    16. Λογικά από την εβδομάδα βγαίνουν περιοχές και τούς δίνουν 10, εργάσιμες μέρες για εγγραφεί

      Διαγραφή
    17. Ευχαριστώ πολύ. Πάντως πέρσι πήραν αρκετά άτομα από επαλ.

      Διαγραφή
    18. Εκτός άμα πάρουν πάλι σαν πέρσι καταειξερεση αρκετά άτομα πριν βγουν επιλαχόντες

      Διαγραφή
    19. Μη στεναχωριέσαι και κάνει υπομονή πέρσι τελευτεος επιλαχόντες μπήκε με5900

      Διαγραφή
    20. εγώ είμαι από γελ,υπάρχει περίπτωση να με πάρουν επιλαχών...δεν πιάνω εβε και μόρια για λίγο

      Διαγραφή
    21. Άλλο επιλαχοντες άλλο κάλυψη κενών θέσεων; Πότε βγαίνουν και ποια η διαφορά; Πέρσι πότε βγηκαν;

      Διαγραφή
    22. Άμα δεν πιάνεις ΕβΕ όχι

      Διαγραφή
    23. Μεγάλη διαφορά

      Διαγραφή
    24. Τι εννοείτε μεγάλη διαφορά;

      Διαγραφή
    25. Στους πλοίαρχους έπαιρναν 523,εισάγονται 443,κενές θέσεις 80.Στους μηχανικούς έπαιρναν 548,κενές 414,εισάγονται 134.Οι μισοί από όσους εισάγονται δεν θα πάνε,οπότε πολλές κενές

      Διαγραφή
    26. Οπότε με 6675 μόρια έχω ελπίδες;

      Διαγραφή
    27. αν πιανεις εβε ναι

      Διαγραφή
    28. εγω απο γελ που θελω μηχανικος δεν πιανω εβε κ δυστυχως μένω εκτος...

      Διαγραφή
    29. Τότε με τόσες κενές θέσεις έχουν όλοι ελπίδες που πιάνουν την εβε

      Διαγραφή
    30. Εβε πιάνω γιατί είμαι από επαλ.

      Διαγραφή
    31. Δηλαδή απ ότι κατάλαβα επιλαχοντες περνουν μόνο από επαλ γιατί πιάνουν την εβε. Φυσικά ανάλογα πόσες κενές θέσεις θα προκύψουν και τη σειρά προτίμησης με τα μόρια που έχουν. Άρα ο γιος μου που δεν έχει τα μόρια
      6678 αλλά πιάνει την εβε και έχει βγει ικανός στις προκαταρκτικες εξετάσεις υπάρχει περίπτωση να είναι στους επιλαχοντες

      Διαγραφή
    32. Παιδιά και εγώ έχω πολύ αγωνία γιατί δεν μπόρεσα να περάσω πλοιαρχων που με ενδιαφέρει από επαλ 6000 μόρια. Περιμένω να δω τι θα γίνει με τα αποτέλεσμα και αν μπορέσω να περάσω σαν επιλαχών από κενές θέσεις που θα προκύψουν αν προκύψουν φυσικά. Εύχομαι όσοι είστε στην ίδια περίπτωση με εμένα που απ ότι φαίνεται είμαστε αρκετοί υπομονή και καλή επιτυχία. Αν δεν τα καταφέρουμε και πάλι καλή τύχη σε ότι και αν αποφασίσουμε να κάνουμε

      Διαγραφή
    33. Αυτή τη βδομάδα λογικά θα βγουν οι πίνακες με τους επιτυχοντες. Οι επιλαχοντες πότε; Περιμένω και εγώ γιατί με 6680 μόρια χλωμό το βλέπω

      Διαγραφή
    34. Εγώ από ΓΕΛ χωρίς να πιάνω εβε να μην περιμένω άδικα για επιλαχών ως μηχανικός..

      Διαγραφή
    35. Παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς αν πάρουν επιλαχοντες φέτος. Εγώ είμαι από επαλ και έχω γράψει 6650 μόρια. Πέρασα προκαταρκτικες αλλά δεν έπιασα τη βάση. Πρώτη επιλογή πλοιαρχων

      Διαγραφή
    36. αν εχεις πιασει εβε εχεις πιθανοτητες

      Διαγραφή
    37. Έχω πιάσει εβε

      Διαγραφή
    38. αναλογα με τις κενες θέσεις που θα εχουν οι πλοιαρχοι,εχεις πιθανοτητες

      Διαγραφή
    39. Είχα διαβάσει ότι αν δεν πιάνεις εβε αλλά θέλουν άτομα μπαίνεις ΑΕΝ..ισχύει;είμαι από γελ

      Διαγραφή
  69. Ξέρει κανείς αν έχουν πάει τα ονόματα επιλαχών στις αστυνομικές διευθύνσεις η πάνε μόνο στο αρχηγείο της Ελληνικής αστυνομίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Στο αρχηγείο θα πάρεις τηλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ξέρει κανείς για εγγραφεί στο ΑΕΝ άμα πρέπει να διαγραφτη από δημόσιο ΙΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ναι πρέπει να διαγράφεις από οποιαδήποτε εκπαιδευτική δραστηριότητα για εγγραφή σέ ΑΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Βασικά τό έχει τελειώσει μένει μόνο 6μηνες, πρακτική να πάρω τελεφονο στο ΑΕΝ να ρωτήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ναι καλό θά είναι να επικοινωνήσετε με την ΑΕΝ που θα πάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ευχαριστώ πολύ άμα βγουν περιοχές να τους πάρω τελεφονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Φίλε επειδή η ΑΕΝ θεωρούνται Ακαδημίες και όχι πανεπιστήμια δεν θέλω να σε απογοητεύσω πιστεύω ότι δεν θα μπορέσεις να κάνεις την πρακτική πού θέλεις εκτός και εάν πάς και γραφτείτε και δηλώσεις κατά κάποιο τρόπο μετά διακοπή από την. ΑΕΝ πάς τελειώνεις την πρακτική διότι εάν δεν κάνω λάθος έχεις δικαίωμα μέσα σε δύο χρόνια από την ημερομηνία που τελείωσες το ΙΕΚ πάρεις το πτυχίο από το ΙΕΚ και τόν επόμενο χρόνο ξαναγραφτεί στην ΑΕΝ αλλά πάντα σκέψεις κάνουμε για να μην πάνε άσκοπα τά χρόνια που έκανες στο ΙΕΚ εγώ προσπαθώ να πω την γνώμη μου και τίποτα παραπάνω θέλει ψάξιμο πιστεύω όμως ότι γίνεται διότι βλέπω μαθητές τής ΑΕΝ που διακόπτουν την φοίτηση για κάποιο χρονικό διάστημα και συνεχίζει τον επόμενο χρόνο αρκεί πρώτα να γραφτεί στην ΑΕΝ εντάξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει πρώτο να δούμε πού πέρασε νά γραφτεί και βλέπω με στην μπορια τά υπόλοιπα σέ ευχαριστώ πάντως

      Διαγραφή
  77. Λέτε να πάρουν επιλαχόντες φέτος στην αστυφυλάκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα έχει επιλαχόντες ! Κ πέρυσι πολλοί δεν παρουσιάστηκαν καν στις διευθύνσεις για να αποδεχτούν τον διορισμό τους !

      Διαγραφή
  78. Μακάρι εγώ δεν μπήκα για 10 μόρια περιμένω να μου πουν τη σειρά είμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Έχω μεγάλη αγωνία να δω τη σειρά είμαι αν και δεν πιστεύω ότι θα μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ακούστε φίλοι μου όσοι είναι από ΓΕΛ και δεν έχουν πιάσει εβε δεν μπορούν να μπουν τώρα όσοι έχουν περάσει μιλάω για ΓΕΛ και δεν πάνε νά γραφτούν τότε θα πάρουν επιλαχών κατά προτεραιότητα με τά μόρια που έχουν τό ίδιο γίνεται και με αυτούς που είναι από ΕΠΑΛ τώρα σε περίπτωση που πάλι έχει κενές θέσεις τότε θά πάρουν από ΕΠΑΛ και αυτό μόνο για μια φορά αυτό είναι όσο αφορά την εβε για τούς μαθητές του ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τώρα πάμε για τους συμπληρωματική λίστα που μπορεί να βγάλουν αυτό όμως δεν είναι σίγουρο παίρνουν πάντα απόφαση βάση τίς κενές θέσεις πού υπάρχουν και η διαλογή αυτών των θέσεων γίνεται από την κατηγορία ΕΠΑΛ 90/%και 10%αυτα έχω νά πω και όποιος δεν καταλαβαίνει ότι λέω μπορεί νά κατεβάσει το ΦΕΚ ΑΕΝ και να τό διαβάσει επαναλαμβάνω ότι συμπληρωματική λίστα βγαίνει πάντα καταξερεση και η θέσης προσδιορίζεται από ΕΠΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όχι φίλε λυπάμαι εάν είσαι από ΓΕΛ και δεν έχεις πιάσει εβε δεν μπαίνεις αυτόματα όταν πάς νά κοιτάξεις εάν πέρασες θά δεις ότι θα είσαι απορριπτέος ηλικρινα λυπάμαι και αυτό διότι είσαι από ΓΕΛ εάν ήσουν από ΕΠΑΛ ίσως να είχες πιθανότητες διότι τα τελευταία χρόνια παίρνουν πάντα συμπληρωματικούς αλλά από ΕΠΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή