Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

Έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις (5%) για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 - Διαδικασία























Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Φ.152/151921/Α5/23-11-2021, οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 - Ενημέρωση.

Επισημαίνουμε ότι η υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών στις ανωτέρω ημερομηνίες, λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19) θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier) σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων και με καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021. 

Για το σκοπό αυτό οι υποψήφιοι πρέπει να συμβουλεύονται τα στοιχεία ταχυδρομικής αποστολής από τον συνημμένο στην εγκύκλιο πίνακα και εκτός από την ακριβή διεύθυνση του Νοσοκομείου που θα επιλέξουν, θα πρέπει αναφέρουν την ένδειξη «Για την Επταμελή Επιτροπή Εξέτασης δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις».

Για την εγκύκλιο (pdf) πατήστε εδώ.

Για την αίτηση (doc) πατήστε εδώ.

Πατήστε εδώ για να παρακολουθείτε όλες τις εξελίξεις για τους υποψήφιους με σοβαρές παθήσεις.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


1 σχόλιο:

  1. Ποιες είναι οι ογδόντα (80) σοβαρές παθήσεις που δίνουν τη δυνατότητα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις (5%)

    https://panelladikes24.blogspot.com/2021/11/80-5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή