Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Ολοκληρώθηκαν οι ΠΚΕ για τις Αστυνομικές Σχολές έτους 2018
Το panelladikes24 με αφορμή την ολοκλήρωση των ΠΚΕ (Υγειονομικών - Ψυχομετρικών - Αθλητικών Εξετάσεων) για τις διαδικασίες εισαγωγής στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2018, προσκαλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να αφήσουν το σχόλιό τους σχετικά με τις ΠΚΕ στην περιοχή των σχολίων στο τέλος της ανάρτησης και ότι άλλο επιθυμούν για την πορεία της διαδικασίας μέχρι την ανακοίνωση των ΒΑΣΕΩΝ 2018.
Το panelladikes24 επιτρέπει το σχολιασμό χωρίς κανένα περιορισμό εφόσον δεν έχει υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές.
ΒΑΣΕΙΣ 2017 για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2017 για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ
panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Ολοκληρώθηκαν οι ΠΚΕ για τις Αστυνομικές Σχολές έτους 2018
Το panelladikes24 με αφορμή την ολοκλήρωση των ΠΚΕ (Υγειονομικών - Ψυχομετρικών - Αθλητικών Εξετάσεων) για τις διαδικασίες εισαγωγής στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2018, προσκαλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να αφήσουν το σχόλιό τους σχετικά με τις ΠΚΕ στην περιοχή των σχολίων στο τέλος της ανάρτησης και ότι άλλο επιθυμούν για την πορεία της διαδικασίας μέχρι την ανακοίνωση των ΒΑΣΕΩΝ 2018.
Το panelladikes24 επιτρέπει το σχολιασμό χωρίς κανένα περιορισμό εφόσον δεν έχει υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές.
ΒΑΣΕΙΣ 2017 για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2017 για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές Σχολές και ΑΕΝ
panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Πότε θα βγει ο πίνακας των ικανών ιδιωτών στις αστυνομικές σχολές των Προκαταρκτικών εξετάσεων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα παιδια! Περασα τις Πκε πριν απο μια εβδομαδα,λιγα παιδια παντως με πολλους κατω απο 15500
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα πως τα πήγατε στις πκε;
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Αρκετά αυστηροί ( και δικαίως) όσον αφορά τα αγωνίσματα
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Στις ψυχοσωματικές πολύ ....χαλαρά
3) Προσήλθαν περίπου οι μισοί
4) Η πλειοψηφία ήταν μεταξύ 14.500 έως 16.500
Σε εμας απο 220 ατομα προσηλθαν 85
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλαστικοι όπως πάντα στα αθλήματα.... Κ οι γυναίκες έχουν γράψει τέλεια. Ρώτησαα μια κ μου είπε ότι όντως οι γυναίκες έχει ακούσει ότι είναι πολλές από 17.500.... Η βάση θα ανέβει σίγουρα στα 16.500 όλα αυτά προσωπικη εκτίμηση παιδιά. Εγώ είμαι στα 17.300 με 4η φορά από οικονομιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομιζω να ηταν ελαστικοι...
ΔιαγραφήΣτις γυναικες εκοψαν κοπελιές με 4.22 στο 1000αρι
Πάντως όταν σου λένε στο μήκος θα μετρήσω από κει που θα πατήσεις τελευταίο βήμα εγώ θεωρώ ότι είναι προς διευκόλυνση του υποψήφιου. Οι γυναίκες είναι τραγικά απροπονητες καλά κάνουν και κόβουν αλλά παίρνουν επανεξεταση 3 με 4 φορές κ περνάνε στο τέλος όσες έχουν πολλά μόρια
ΔιαγραφήΈτσι είναι. Σίγουρα θα υπάρξει άνοδος ΕΛΑΣ ΠΥ/ΚΗ. Παίρνουν λίγα άτομα. Και όταν ενώ παιδιά πιάνουν ΣΣΕ και προτιμούν Αστ/κων οι βάσεις θα είναι σταθερά πάνω απο 16300. Καλή επιτυχία ρε σε όλους. Εγώ δεν περνώ και έχω 16003 μόρια και τρίτη φορά δίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δημοσιευθουν πουθενα τα ονοματα των δεκτων υποψηφιων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε χρονο βγαίνει πινακας ικανών από την ΕΛΑΣ. Η Πυρ/κη βγαζει και μη ικανών. Η ΕΛΑΣ έχει και τον κωδικο μπροστά από το όνομα. Η Πυρ/κη όχι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναντήσατε πολλούς πολύτεκνους στα αθλήματα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ όχι...εσυ εισαι πολυτεκνος και αν ναι ποσα έγραψες . Εγω εγραψα 15652
ΑπάντησηΔιαγραφή15100 φοβάμαι ότι θα μεινω εκτός πάλι.Ξέρεις άλλοτε πόσο γράψανε??
ΔιαγραφήΦίλε με 15100 πολυτενκος δεν υπάρχει περίπτωση να μπεις, πάνω από 15.500 θα είναι... Φιλικα
Διαγραφήπαιδια 17.187 ειμαι μεσα πυροσβεστικη πιστευετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα ανέβει πανω απο 16950
ΔιαγραφήΚαλή σταδιοδρομία φίλε. Μέσα είσαι 100%.
ΔιαγραφήΝαί είσαι στήν πυροσβεστική, καλή σταδιοδρομία.
Διαγραφήευχαριστω παρα πολυ!
ΔιαγραφήΦίλε πάνω από 17 πιστεύω θα πάει, που θα κάτσει δε ξέρω όμως αλλά αυτό πιστεύω με τους βαθμούς που άκουσα, εγώ έχω 17.360 και δεν ξέρω για πυροσβεστική αν μπω
ΔιαγραφήΚαλά χαλάρωσε αποκλείεται να μην μπεις πυροσβεστική πόσο πιο ψηλά να πάει
ΔιαγραφήΠαιδιά εγώ έγραψα 14960 φέτος δεν περνάω ομως πιστευετε έχω καμία πιθανότητα ως επιλαχών η με 2η φορά 10%
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει περίπτωση ούτε ως επιλαχων ούτε με 10%, πρέπει να δώσεις πάλι.... Φιλικά πάντα
ΔιαγραφήΕσένα τα φιλικά σε μαραναν....
ΔιαγραφήΠροφανώς τότε θες να ακούσεις ότι θα μπεις φίλε, γνώμη είπα απλά που ζήτησες θεος δεν είμαι να ξέρω φυσικά. Προσωπικά έδωσα 3η φορά φέτος και μάλλον μπαίνω επομένως ναι είναι φιλικό
ΔιαγραφήΤι περίμενες να σου πει ρε φίλε. Οτι περνάς;;. Ψάξε τις βάσεις περασμένων ετών και θα βγάλεις μόνος σου συμπέρασμα..... Καλή τύχη.
ΔιαγραφήΦίλε (6:19) σεβαστή η άποψη σου προφανώς ουτε εγώ πιστευω οτι περνάω απλά είπα να γράψω σχόλιο μήπως υπάρχει κάποιος γνωστής των βάσεων η της αστυνομίας εδώ. Είναι 3η φορά που δίνω οπότε δεν Ξαναδίνω παω για φαντάρος κ θα κάνω 2η φορά 10%. ΥΓ ο τυπος (6: 22) που σχολίασε είναι άλλος άκυρος κ οχι εγώ με τα 14960 μόρια
ΔιαγραφήΕγω έγραψα 18535 απο επαλ και η βάση είναι 18630 πιστεύεται ότι έχω ελπίδες Αστυφυλάκων ? Επίσης πόσοι είναι απο επαλ εδω για αστυνομία ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώτη εκτίμηση βάσεων δίνει πτώση σε στρατιωτικές σχολές και άνοδος σε στις Αστυνομικές 100 μορίων, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχουμε αύξηση υποψηφίων κυρίως από την θεωρητική, εσείς στις πκε είδατε κάτι τέτοιο. Το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών που μπορεί να ήταν από θεωρητική πάντως κόπηκαν στις πκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο την ΜΗ συμμετοχη στις ΠΚΕ (περιπου 50%) , και απο το γεγονος οτι δεν υπηρξε ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ στις γυναικες και τις κοψανε εστω και για ενα εκατοστο στο 1000αρι , εχω την εντυπωση οτι ΔΕΝ θα υπαρξει ανοδος των βασεων .Τουλαχιστον αξιοσημειωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι γυναίκα έτσι;
Διαγραφήoxi
ΔιαγραφήΌταν βγει ο πίνακας επιτυχόντων στις πκε αστυνομίας και δούμε την συμμετοχή ίσως καταλάβουμε καλύτερα. Πέρυσι υπήρξε κάποιος στο edu που του έλεγες του έλεγες τα μόρια και σου έλεγε τι σειρά είσαι μπορεί να εμφανιστεί πάλι φέτος οπότε θα ξέρουμε αν θα υπάρχει άνοδος ή όχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός στο edu4u (ο An)θα εμφανιστεί πάλι σίγουρα.... Πραγματικά ξέρει ακριβώς!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πέρυσι και προπερσι ότι έγραψε βγήκε 100%. Του έλεγες τα μόρια και σου έγραφε τη σειρά που είχες στον πίνακα της ΕΛΑΣ. Όποιος δεν πιστεύει μπορεί να διαβάσει τα σχόλια του Αυγούστου 2017 και 2016....
Σοβαρά τώρα ; Μπορείς να στείλεις εστω λινκ ;;
ΔιαγραφήΠαίδες με 17.401 λέτε περνάω αστυφυλακων με το 10 % (θα δώσω του χρόνου)
ΑπάντησηΔιαγραφή6% ή 4%.. Πως καο δεν πήγες τη χρονιά σου αφού έπιανες;
ΔιαγραφήΚόπηκα στο υψος για 2χιλιοστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό μόρια θα μπεις πάντως του χρόνου, μια από τις 13 θέσεις σιυ ανήκει σίγουρα. Προσωπικά ξέρω άλλο ένα παιδί με λίγα παραπάνω από σένα αλλά μην ανησυχείς
ΔιαγραφήΜακάρι φίλε μου !Καλη επιτυχία σου εύχομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ ευχαριστώ πολύ φίλε μου, επίσης.... Κάνε φουλ μονοζυγο.... Εγω έχω τα μόρια σου - 50 και μάλλον μπαίνω φέτος πυροσβεστική ή αστυφυλακων
ΔιαγραφήΠυροσβεστικη ή αστυνομια θα βαλεις πρωτο;
ΔιαγραφήΜάλλον αστυνομια!Εκει στόχευα εξαρχής!Αλλα και πυροσβεστικη να περάσω θα πάω!Περνας άνετα και στα δυο!Τι θα δηλώσεις πρώτα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά η Αστυφυλάκων δεν θα ανέβει πάνω από 16.400 φέτος το πολύ 80 μόρια από ότι είναι φέτος το 16.400 είναι ταβάνι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πως το έχεις συμπερανει αυτό;
ΔιαγραφήΑπό τις εκτιμήσεις και από την εμπειρία μου σ'αυτό
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικα τι μορια ακουγατε απο ατομα που θελουν αστυνομια και περασαν και πκε?
ΑπάντησηΔιαγραφήAπό 14500(!!!!) εως 16500.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύο πάνω από 17000
Υπαρχει κανενας πολυτεκνος που εγραψε πανω απο 15.700 ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ στα αθλήματα πάντως δεν συνάντησα κανένα.Μόνο δύο αδέρφια ο ένας με 13200 και ο άλλος με 12800 κάπου εκεί είχαν μακάρι να πέσει γιατί και εγώ δίνω 4η φορά και έχω 14500
ΔιαγραφήΠαιδιά μη λέτε τίποτα για τις βάσεις .Κανείς δεν ξέρει. Ποιος ξέρει πόσοι ικανοί είναι πάνω από 16.000? Ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και αν κάποιος δεν περασει φέτος,ας μην απελπιστεί,μπορει να μην ειναι γραφτό να παει Αστυφυλακων...Εξάλλου υπαρχουν αλλες τοσες σχολές που μπορει να αποδειχτουν διαμαντια στο μέλλον...Γενικα παντως υπαρχουν ευκαιρίες και εκτος σωματων κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστος φιλε μου.με κοψανε φετος λογω υψους αλλα δηλωσα οικονομικες σχολες εψαξα για τα μαθηματα,ρωτησα παιδια που περασαν και ενδιαφερομαι πολυ σοβαρα για αυτον τον τομεα.ηταν η δευτερη επιλογη και βρηκα αρκετο ζουμι.παιδες δεν ειναι μονο αστυνομια,πυροσβεστικη και στρατο,και αυτοι που μεμψιμοιρουν οτι δεν θα βρουν δουλεια απο πανεπιστημια κανουν λαθος.θα πρεπει να εισαι απο τους καλυτερους σε οποιδηποτε πανεπιστημιο περνας.αμα εισαι απο τους τελευταιους ποιος εργοδοτης θα σε παρει?
ΔιαγραφήΕγω αδερφε οικονομιας 17987 τριτεκνος.
ΔιαγραφήΕιστε πολλοι πανω απο 16.500??
ΑπάντησηΔιαγραφή17300 από οικονομίας
ΔιαγραφήΑκριβώς;
Διαγραφή17.401
ΔιαγραφήΕίσαι με το 10%
ΔιαγραφήΆλλος είμαι εγώ!Απλως έτυχε μια ισοβαθμία!
ΔιαγραφήΑ οκ, αστυνομία πρώτα ή πυροσβεστική;
ΔιαγραφήΜην δίνεται σημασία τι γράφει ο καθένας. Τα περισσότερα είναι fake..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λέω ξανά .. Φέτος είναι η χρονιά των εκπληξεων. Η αστυφυλακων θα είναι έκπληξη γιατί οι ικανοί /ες είναι αυτοί που θα κρίνουν τη βάση. Ποιος γνωρίζει πόσοι ικανοί είναι πάνω από 16.000 και θέλουν αστυνομία; Ε;
ΑΑ fake θα ηθελες να ειναι στην ουτοπια που ζεις.Αλλα η αληθεια ειναι πικρη οπως και η ζωη για μερικους.17950 4ο πεδιο(μονο αστυφυλακων).Good Night!
ΔιαγραφήΑν οντως αληθευουν αυτα που ακογονται απο μορια και ικανοτητες απο πκε..η αστυφυλακων θα παδι πανω απο 16.500..προσωπικα εχω γνωρισει πανω απο 30 ατομα που ειναι πανω απο 16.500 με 17.500
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή*παει
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε ότι υπάρχουν άτομα που θέλουν την αστυνομία και είναι μεταξύ 16500 και 17500 υπαρχουν και όχι μόνο 30 αλλά 100+ το θέμα είναι εσύ που τους βρήκες όλους μαζί γιατί στις πκε εγώ στα 70 άτομα την πρώτη μέρα και στις 2 επιτροπές δεν βρήκα πάνω από 15 και δύο μάλιστα ήταν 10%. Λογικά η βάση θα κινηθεί στα περσινά επίπεδα +-50 το πολύ, να δούμε και την συμμετοχή γιατί την πρώτη μέρα ήταν κάτω από το μισό (δεν ξέρω τις άλλες μέρες ) και όσο για τις γυναίκες την πρώτη μέρα στην Θεσσαλονίκη από τις 64 πέρασαν τα αθλήματα 14 μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήπω πω πω τι στατιστικη υπαρχει εδω χ).αντι να χαλαρωσετε αφου εγιναν οι πκε και οι πανελλαδικες ασχολειστε με το γιατι κλ*** το γατι.τελοςπαντων σου ευχομαι καλη επιτυχια.
ΔιαγραφήΤο ότι αγωνιούν κάποιοι νομίζω είναι δικαίωμα τους, το ότι κάποιοι έχουν γράψει πάνω από 17.000 μαγκιά τους και μπράβο τους,ο καθένας έχει την άποψή του και δεν θα την κρίνουμε. Αν θέλεις ή έχεις να πεις κάτι για να βοηθήσεις καλώς αλλιώς μην ασχολείσαι. Καλή επιτυχία και σε σένα
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πολυτεκνοι θα μπορουν να μπουν φετος;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι κανονικα.Ποσα εγραψες ?
ΔιαγραφήΌλες οι σχολές δείχνουν πτώση σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις και μάλιστα οι πρωτοκλασάτες και περιζήτητες.Η αστυφυλάκων από ότι διαβάζω από πολλούς εδώ μέσα θα σημειώσει άνοδο ?Μην τρελλαθούμε κιόλας ψυχραιμία.Σιγά την σχολή.Πτώση θα σημειώσει και αυτή 50-100 μόρια όπως θα συμβεί σε όλες τις στρατιωτικές και αστυνομικές.Παιδιά μην ακούτε τον κάθε έναν που λέει γιά τρελλά μόρια.Το σίγουρο είναι ότι στους 10 ο ένας λέει την αλήθεια πόσο έγραψε.Υπομονή και τέλος Αυγούστου θα τρίβετε τα μάτια σας γιά την πτώση σε πολλές από αυτές τις σχολές που έχουν σχέση με ενστολους
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε τρολαρεις έτσι; δεν ξέρεις τι γίνεται έτσι;... Στις στρατιωτικές μπαίνουν μόνο από θετική!!! Ενώ αστυνομία από όλα τα πεδία δλδ θετική, θεωρητικη και οικονομιας... Η άνοδος είναι σίγουρη.. Τα πολύ καλύτερα αρχαία με συντελεστή 1.3 και η επίσης πολύ καλύτερη οικονομία με συντελεστή 0.7 θα ανεβάσει στανταρ 200 μόρια την βάση θεωρώ.. Αν δεις την περσινή κλίμακωση μορίων στο 4ο πεδίο θα δεις ότι τα περσινά 16.130 μόρια φέτος είναι 16.500!!!! Και μιλάμε για μόνο 179 θέσεις γενικής σειράς.
ΔιαγραφήAυτό θα συμβεί με την Πυροσβεστική μιας και αναφέρεσε γιά την περσινή χρονιά όχι για την Αστυφυλάκων η οποία πέρισυ σημείωσε πτώση σε σχέση με την προπέρσινη χρονιά ενώ φέτος θα πάει και άλλο κάτω.
ΔιαγραφήΦίλε μου έχεις δίκιο. Τοτε που πέρασα εγω αστυνομία λέγανε υα ανέβει η αστυνομία 500 μόρια το 2011. Εγω ειχα 200 μορια πάνω απο την βάση. Και έλεγα οχι ρε παλι απ' έξω θα είμαι. Τελικά η βάσεις πηραν τον κατήφορο. Ολα τα λένε για να πουλήσουν οι εφημερίδες κτλ. Κανείς δεν ξέρει την πραγματική αλήθεια. Λενε κάτι Απλα για να πούνε. Οταν λέμε ανεβαίνουν παντα γίνεται αυτό. Οταν λέμε κατεβαίνουν επίσης το ίδιο. Καλη επιτυχία σε ολους. Και ενας λόγος παραπάνω. Το ότι τα τελευταία χρόνια παίρνει τα ιδια άτομα. Δεν γίνονται μεγάλες ανατροπές. Ολα θα παίζονται πανω κατω στα ίδια μόρια
ΔιαγραφήΛιγότεροι υποψήφιοι φέτος οι γυναίκες λιγότερες λόγω αθλητικών επιδόσεων χαλια επιδόσεις φέτος επομένως λογικά θα υπάρχει πτώση βάσεων
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα άτομα με 6% έχουν πάνω από 17.688
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι κανενας απο επαλ εδω; Εγω εχω 1868.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω είμαι απο επαλ με 1853.5 πόσα άτομα ξέρεις απο επαλ που έχουν πάνω από 1850 για Αστυφυλάκων?
ΔιαγραφήΣτις ΠΚΕ που πηγα βρήκα ενα ατομο που ειχε 1780. Οποτε αυτος δεν μπαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερω και αλλον εναν απο το σχολειο μου που ειχε πανω απο 1850 αλλα δεν ξερω αν θα περάσει τις ΠΚΕ. Ειναι καπου στα 23 και καπνίζει αρκετα οποτε μπορει να κοπηκε καπου. Στο Α.Τ που πηγα μου ηπαν ότι δεν είχε παει κάποιος άλλος βεβαίωση ικανότητας απο ΕΠΑΛ.
Απο ποια ειδικότητα είσαι? Τι εβαλες και πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό?
ΔιαγραφήΟικονομίας και Διοίκησης.
Διαγραφή1 Πυροσβεστική
2 Αστυφυλάκων
Πυροσβεστική λίγο δύσκολα αλλα Αστυνομία πιστεύω ότι είσαι μέσα... σου εύχομαι Καλή επιτυχία...
ΔιαγραφήΕυχαριστώ φίλε μακάρι να περάσεις και εσυ και όλοι οσοι προσπάθησαν( αλλα που με τοσες λιγες θεσεις...).
ΔιαγραφήΦέτος είναι λίγο περίεργα Αφού πέρσι 18 με 20 είχαν γράψει 304 άτομα ενω φέτος είναι μόνο 189 άτομα 18 με 20... Επίσης ανοίγουν περισσότερες θέσεις στα πανεπιστήμια απο επαλ δλδ απο 1% έγινε 5%... Επίσης λιγότεροι δίνουν πανελλήνιες φέτος και γενικά αυξήθηκε ο αριθμός Τον εισακτέων κατά 1900 άτομα περίπου από επαλ... αρα πιστεύω ότι γενικά θα πέσουν οι βάσεις φέτος ακόμα και στην Αστυνομία που παίρνει λίγα άτομα ...
ΔιαγραφήΤι έννοιες 18 με 20; μόρια;
ΔιαγραφήΤο καλο ειναι οτι αρκετοί θα πανε και ιατρική κ.α παρόμοια.
Αμα δεις την κλιμάκωση μορίων του 2017 με 2018 οσοι έχουν 18000 με 20000 μόρια θα καταλάβεις την διαφορά...
ΔιαγραφήΡε παιδια ποτε βγαίνει ο πινακας ικανών υποψηφίων στίς πκε αστυνομίας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρσι βγήκε 27/7 και φέτος κάπου εκεί θα βγει ο πίνακας λογικά.
ΔιαγραφήΜάλλον μέχρι το τέλος της άλλης εβδομάδας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε πολλοί από τεχνολογική εδώ παιδιά? ή από θετική?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 16421 τριτεκνος πιστεύετε έχουμε ελπίδες??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα είσαι
ΔιαγραφήΕίσαι σίγουρα μέσα. Καλό καλοκαίρι και απο Οκτώβρη τα λεμε στην σχολή στην βασική.
ΔιαγραφήΜακάρι παιδιά μακάρι μεγάλος αγώνας για να τα καταφέρω απόφοιτος 23 χρονών!Πως καθορίζεται σε ποια σχολή θα πάμε; Γνώριζει κάνεις; Και πως με τέτοια σιγουρια λέτε πως είμαι μέσα σίγουρα στα πκε τι συναντήσατε από βαθμούς;
ΔιαγραφήΜε 16330 τι λέτε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά μάλλον ναι
ΔιαγραφήΕίσαι στο όριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βλέπω πολλους ενδιαφερόμενους φέτος λέτε να έχει πέσει η ζήτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα οι υποψήφιοι αθροιστικά είναι λιγότεροι από πέρισυ.Τώρα πως κάποιοι λένε ότι θα υπάρξει αυξηση της βάσης δεν μπορώ να το καταλάβω.
ΔιαγραφήΠώς γνωρίζεις πως είναι λιγοτεροι από περισυ ?
ΔιαγραφήΑφου υπάρχουν στατιστικά στο ίντερνετ με μια απλή αναζήτηση τα βρίσκεις
ΔιαγραφήΜε 16344 τι λέτε έχουμε ελπίδες ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε μου εισαι μέσα. Συγχαρητήρια και ασε τους άλλους να λένε. Κοιτάω τις βασεις απο το 2005 και ειμαι παλιός και γνώστης του θέματος. Α και να μην ξεχάσω και αστυνομικός.
ΔιαγραφήΠολυτεκνος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι γενική σειρά
ΔιαγραφήΕγώ είμαι γενικά από ότι βλέπω δεν υπάρχουν πολλοί πολύτεκνοι.Εσύ πόσα μόρια έχεις???
ΑπάντησηΔιαγραφή14455 έβγαλα
ΔιαγραφήΑστυνομικέ από τα λιντλ γελάει ο κόσμος μ αυτά που γράφεις, 24 Αυγούστου να μπεις πάλι εδώ
ΔιαγραφήΔεν είμαι ο αστυνομικός ρε
ΔιαγραφήΕγώ πιστεύω ότι η βάση θα πέσει κατά πολύ από πέρισυ.Γύρω στα 16190-16250 την βλέπω να κυμένετε.Υπάρχει μεγάλη αποχή στην ομάδα που έδωσα εγώ από στρατιωτική σχολή και πήρα βεβαίωση για αστυνομία.Δεν το συζητώ γιά τις γυναίκες σχεδόν τις κόψαν στο ύψος και δείκτη μάζα σώματος πολλές ενώ όσες εμειναν τα βρίκαν δύσκολα στα αθλητικά και πολλές απέτυχαν.Επίσης έπιασα κανά δύο που λέγαν ψεματα αλλά μόρια μου είπαν την μία μερα και άλλη την αλλη.Σε γενικές γραμμές δεν πήγαν τα παιδιά καλά και αν υπάρχουν υψηλές βαθμολογίες αυτές θα πάνε πυροσβεστική.Εγώ εχω γράψει 16329 εχω ελπίδες και από ότι μου είπαν εκεί που έδιναν εξετάσεις και ρωτούσαν βαθμούς είμαι σε πολύ καλή θέση με αυτά τα μόρια για να μπώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι φίλε μου και εγώ έχω 16421 και είμαι τριτεκνος μακάρι να μπούμε εγώ στα πκε είδα καλές βαθμολογίες να πω την αλήθεια μου αλλά είδα και πολλές χαμηλες να καταλάβεις από Αχαια Μεσσηνία ήταν να έρθουν 350 άτομα από τι θυμάμαι και ηρθαν περίπου 40 και δυτική Αττική άλλοι 40 περίπου δεν μπορουμε να κρίνουμε και να πούμε με σιγουριά τίποτα δυστυχώς στα μόρια μας
ΔιαγραφήΜελετώντας τα στατιστικά του υπουργείου αποκλείεται να υπάρξει πτώση .Πολυ καλύτερες βαθμολογίες συγκριτικά με περισυ !Η θεωρητική έχει αριστεύσει!
ΔιαγραφήΦίλε μου συμφωνο απλά όλο το παιχνίδι είναι πως θα δηλωσουν στα μηχανογραφικά δεν μπορείς να κρίνεις καμία περίπτωση απλά περιμένεις και θεωρολογεις όλα είναι θεωρίες.
ΔιαγραφήΠαιδιά συνατηαατε κανένα πολυτεκνο???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την πρώτη μέρα Αθήνα 75 άτομα συμμετοχή επειδή έδινα και πέρσι ήταν λιγότερα τα άτομα φέτος (όχι κατά πολύ αλλά λιγότερα ) οι περισσότεροι κάτω από 16500 με τον περισσότερους στα 15400-16000. Δεν ξέρω πως θα πάει η βάση πιστεύω ότι θα κριθεί στο αν τα παιδιά από τεχνολογίας που έγραψαν πολύ καλό αοθ και αυτό είχε σαν συνέπεια να υπάρχουν γύρω στα 300 άτομα περισσότερα από το 2017 που βρίσκονται στην βαθμολογική κλίμακα 16300+ να δηλώσουν αστυνομία ή πυροσβεστική και όχι κάποια άλλη σχολή του πεδίου τους. Η συμμετοχή της θεωρητικής (με καλύτερα αρχαία) δεν νομίζω να παίξει σημαντικό ρόλο μιας και σ αυτή η πλειονότητα είναι γυναίκες που υστερούν στα αθλήματα και ύψος. Από μόρια κοντεύω στα 16200 και ξέρω ότι οι πιθανότητες που έχω είναι ελάχιστες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλάχιστες αλλά υπαρκτές.Ξέρω τι σου λέω μην ακούς κανέναν.Και αν σου κάτσει ?
ΔιαγραφήΠαιδιά οι γυναίκες φέτος φάγαν χοντρό στραπάτσο και ας γράψαν καλά. Ελάχιστες διασωθηκαν στο τέλος από τις πκε .Δεν είναι υπολογίσημη δύναμη όπως άλλες χρονιές.Θα το δείτε μόλις βγουν και οι ικανότητες απο τις πκε την άλλη εβδομάδα ότι δεν είναι πολλές.Αυτό από μόνο του παίζει μεγάλο ρόλο στην διαμόρφωση της βάσης.Δεν παει ο νους κανενός αλλά ειναι σημαντικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι βασεις -100 αστυνομία και συν 100 πυροσβεστική από πέρισυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοικονομιας 16333 να χαιρομαι η να κλαιω ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ 16346 θέλω να πιστευω ότι κάτι θα γίνει και θα χαμογελάσω τελη Αυγούστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι παιδιά και εγώ αυτό λέω θα γελάσω η θα κλάψω 16421 τριτεκνος
ΔιαγραφήΣχετικά με τους επιλαχόντες....αν αν καποιος που εχει περασει και παρατησει την σχολη απο τον 1ο μηνα πχ,τοτε παιρνουν επιλαχοντες απο τις ειδικές κατηγορίες(πολυτεκνοι,τριτεκνοι) ή απο την γενικη σειρά ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρτάται από τι κατηγορία είναι αυτός που θα φυγει. Αν είναι με 10% τότε θα πάρουν τον αμέσως επόμενο με το 10%..αν είναι πολύτεκνος τότε το ίδιο. Αν όμως είναι από ειδική κατηγορία κ δεν υπάρχει άλλος υποψήφιος για αυτήν την κατηγορία τότε παίρνουν από γενική σειρά
ΔιαγραφήΑρα αν φυγει καποιος απο γενικη σειρα,θα παρουν απο γενικη σειρα...
ΔιαγραφήΚύριοι οι καλές εποχές της αστυνομίας που μπαίναν ολοι αβερτα τελείωσαν. Οποιος θέλει να μπει στο σώμα και γουσταρει τη δουλειά να κάτσει να ξαναδιαβάσει. Η αλήθεια πονάει και είναι σκληρή , κανείς δε χαρίζεται σε κανέναν. Είμαστε πολλοι που κάθε χρόνο πηγαίναμε και δίναμε πανελλαδικές και φαγαμε τα λεφτά των οικογενειών μας σε φροντιστήρια. Και αρκετοί δε δώσαμε μονο 2 και 3 φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι ολοι να πραγματοποιήσετε τα όνειρα σας
Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτον τον καιρό μπαίνουν άτομα που δεν γουστάρουν την δουλειά κ για την μονιμότητα με αποτέλεσμα να δυσκολεύουν τις δικές μας τις βάσεις
ΔιαγραφήΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!!
ΔιαγραφήΠάλι τα ίδια. Το έχω ξαναγράψει. Πως αυτοί με τα χαμηλά μόρια θέλουν περισσότερο την ΕΛΑΣ απο αυτούς με τα υψηλά μόρια δεν το καταλαβαίνω. Στους επιτυχόντες των ΠΚΕ θα δείτε πόσοι δίνουν 2, 3 και 4 φορές και εντέλει βγαζουν τα μορια. Μια φίλη μου πέρασε το 2016 τελειόφοιτη 2013. Διάβασμα μάγκες και γυμναστική και μην λέτε ότι αυτοί που βγάζουν τα μόρια τρώνε τις θέσεις άλλων. Οπως λέει παραπάνω ο φίλος η εποχη του μέσου πέρασε. Ζεστανετε τον ποπό σας..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό τώρα τι μας το λές όλοι διαβάζουν για να δώσουν στην αστυνομία απλά κάποιοι ειναι άτυχοι στις εξετάσεις
Διαγραφή1ον) Αυτοί που βγάζουν 17-18000+ μόρια στην ζωή τους δεν έκαναν τίποτα άλλο εκτός από το να διαβάζουν με αποτέλεσμα να υστερουν στα αθλήματα. Οι επιτροπές όμως τους περνάν όλους χωρίς καμία εξαίρεση. (Κάτσε ρε φίλε εδώ δεν μπορεί να βγάλει το 1000 πως θα δουλέψει αστυνομία/στρατο που στο υπόλοιπο της ζωής του θα τρέχει απ το πρωι μέχρι το βράδυ λίγο αξιοκρατία δεν βλάπτει.Είναι κ αυτά μέρος των εξετάσεων).. 2ον) Οι 17 που βγάζουν τα μόρια βλέπουν στο μηχανογραφικό "σχολή αστυφυλακων" σκέφτεται ο μαθητής " Μονιμη Δουλειά και λεφτά ας παω" Δεν είναι έτσι όμως έχει ευθύνες τρέξιμο θα απειλείται η ζωή σου όλη μέρα στον δρόμο θα αντιμετωπίζεις εγκληματίες τρελους που έχουν όπλα κ μαχαίρια πάνω τους+ πολλα αλλά δεν θέλω να επεκταθώ τώρα. Αυτές τις περιπτώσεις δεν τις λαμβάνει υπόψην του ο 17χρονος.Δηλαδη δεν θα ψαχτει δεν θα νοιαστει δεν θα ρωτήσει φίλους κ αστυνομικους γ αυτή την δουλειά τα υπερ/κατα με αποτέλεσμα στο τέλος να το μετανιώνουν για την επιλογή τους
ΔιαγραφήΤώρα για τα παιδια που δίνουν 3-4 φορές μπράβο κ συγχαρητήρια. δείχνει ότι το θέλουν πραγματικά κ αυτοί είναι που αξίζει να μπουν
ΔιαγραφήΦέτος υπήρξε πράγματι αξιοκρατία στα αθλήματα οι γυναίκες παθαν μεγάλη πλάκα συνιθησμένες απο αλλες χρονιές που βαζαν τα κλαματα και τις πέρναγαν για να μην παει η βαθμολογία τους η καλή χαμένη.Εφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου που το συστημα εχει φρακάρει από γυναικα και διοιηκητάδες δεν μπορουν να κάνουν την δουλειά τους στα τμηματα και δεν τις θελουν αλλο.Αργησαν εκει στο υπουργειο αλλά το καταλαβαν.
ΔιαγραφήΔηλαδή ρε φίλε αν ο 17χρονος διάβασε και πέρασε με τα @@ του να στο πω έτσι δεν αξίζει να μπει επειδή το λες εσύ; η οσοι έγραψαν με την πρώτη σου έφαγαν τη θέση; γράφετε όλοι με μια λογική του τύπου ας γίνει κάτι να περάσω και δε με νοιάζει και πολύ και μετά από 2 γραμμές την καταδικάζετε. Όσοι δε γράφουν τα μόρια λένε ότι αυτοί που τα έγραψαν δε περνάνε τα αθλήματα λες και είναι χρονόμετρα. Όσοι τα γράφουν λένε ότι δε γίνεται να τους κοψουν γιατί έγραψαν. Καλώς ή κακώς αδερφέ τα αθλήματα θα είναι πάντα Δευτέρα γιατί με 6 μήνες γυμναστική έχεις φτάσει εκεί που θες. Και η αστυνομία δεν είναι στρατός
ΔιαγραφήΤο όλο θέμα είναι μία τρέλλα.Πως όλες οι σχολές θα έχουν πτώση και η αστυφυλάκων άνοδο ?Μην τρελλαθούμε εντελλώς ήμαρτον από τους οιδήμονες και εκτιμητές βάσεων της θεωρητικής.Φέτος πανωλεθρία στην Ιστορία που έχει συντελεστή και Έκθεση και ας γράψαν καλά Αρχαία με συντελεστή και Λ ατινικά που δεν έχει συντελεστή.Συμπέρασμα μία από τα ίδια όπως πέρισυ.Έκθεση 41 τοις εκατό πανω από 13.5.Πέρυσι το 45 τοις εκατό.Αρχαία 13 τοις εκατό πάνω από 16.Πέρισυ το 10 τοις εκατό.Ιστορία πάνω απο 18 φέτος 5.5 τοις εκατο ενώ περισυ 12 τοις εκατό.Λατινικά πάνω απο 17.5 το 32 τοις εκατο ενώ πέρισυ το 24 τοις εκατό αλλα αυτό δεν εχει συντελαστή.Αυτά τα στατιστικά είναι γιά εναν μαθητή που εγραψε περισυ και έπιανε το 16301 που ήταν η βάση .Πως φέτος η βάση θα ανέβει που οι επιδόσεις σε κάποια μαθηματα είναι χειρότερες σε συγκεντρωτικό σύνολο.Δεν το συζητάμε για θετικές και οικονομίας που εχουν παθει ζημιά μεγαλη στα Μαθηματικά ΑΕΕΠ και Φυσική Χημεία.Δε βάζω και την μείωση των γυναικών που για πρώτη φορά φετος ειναι ελαχιστες σε σχεση με αλλες χρονιές που ηταν ελαστικοι στα αθλήματα και τις περνούσαν.Επομένως μην βιαζόσαστε να γράφετε υψηλές θεωρίες και δωστε σημασία και στις δηλώσεις προτήμησης που η πυροσβεστική θα ειναι μπροστά και με ανοδο της βασης.Αυτά τα ολίγα είμαι ανοικτος για οποιαδήποτε σοβαρή αντιπαράθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε συμφωνώ μαζί σου και σε βρίσκω σωστό. Ουτε γω μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι λένε για άνοδο
ΔιαγραφήΕίσαι απόλυτα σωστός μπραβο σου μας ηρεμησες αρκετα με τα γραφόμενά σου ευχαριστούμε
ΔιαγραφήΤα λένε γιατί ετσι τους αρεσει να λένε για να εχουν τους υπόλοιπους στα κάγκελα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα την γνωμη μου,κατι θα πρεπει να γινει/αλλαξει οσον αφορα τις επιλογες στο μηχανογραφικο.Παρολο που ειναι νομιμοτατο και αξιοκρατικο με το παρον συστημα το να μπαινει καποιος Αστυφυλακων πχ με 6η,7η επιλογη,το βρισκω πολυ κριμα και αδικο το να μην μπαινει καποιος που το εχει ως 1η ή 2η επιλογη.Αυτο τουλαψιστον θα πρεπει να μας προβληματιζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν..Φέτος μεταξύ 16.500 έως 18.000 έγραψαν 6.533 μαθητές!Περισυ μεταξύ 16.500 έως 18.000 έγραψαν 5.781 μαθητές .Αυτο νομίζω λέει πολλά για τη διαμόρφωση της βάσης!Ολα θα εξαρτηθούν από τη ζήτηση η οποία κάθε χρόνο κινείται στα ίδια πλαίσια!Οτι είναι θέλημα θεού!Προς το παρόν καλύτερα μην συζητάμε για βάσεις!Ας βγουν με το καλό και μετά !Καλη επιτυχία να έχετε σε ο,τι και αν κάνετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά. Μόλις βγει ο πίνακας ικανών της ΕΛΑΣ θα μπορέσετε με λίγη προσπάθεια να βγάλετε βαθμολογίες των πρώτων 50 ή και 100 υποψηφίων. Λέω με λίγη προσπάθεια γιατί στον περσινό πίνακα έλειπε το μητρωνυμο (στον πίνακα του 2016 υπήρχε). Εύχομαι ρε παίδες να μην εκπλαγειτε απο τις βαθμολογίες... Πιστεύω ότι θα φανεί πάλι ο An ο οποίος τις δύο προηγούμενες χρονιές έλεγε ακριβώς την σειρά που είχες στον πίνακα ικανών, όπως επίσης έπεσε ακριβώς και στις βάσεις. Ανατρέξτε στο edu4u στα σχόλια Αυγούστου 2016 και 2017.....
ΔιαγραφήΠου ρε παιδια ???
Διαγραφήκαι οι 5781 θα πανε στρατιωτικες σχολές η αστυνομία ?έλεος να βλέπουμε τι γράφουμε.
ΔιαγραφήΦίλε δεν σου φταίω εγώ αν δεν καταλαβαινεις.. Όταν δεις στον πίνακα ικανών της ΕΛΑΣ οτι έχεις σειρά 100 πχ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ αν έχεις βαλει πρώτη την ΕΛΑΣ. Θα με θυμηθείς αν παρουσιαστει και φέτος ο An στο edu4u.. Και το 16 και το 17 ήμουνα υποψήφιος.... Και κάποιος άλλος έγραψε σχετικά.. Πήγαινε στα σχόλια που αναφέρει......
ΔιαγραφήΩπαα...Απο την σειρα στον πινακα των ικανων της ΕΛΑΣ μπορεις να καταλαβεις οτι εχει περασει ??? Δηλαδη η ΕΛΑΣ εμμεσα ανακοινωνει αυτους που περασαν Αστυφυλακων ? Σε παρακαλω απαντησε μου.
ΔιαγραφήΒγάζει πίνακα ικανών. Όσοι μπουν θα είναι οποσδηποτε στον πίνακα αυτό. Πολλοί με υψηλά μόρια θα έχουν βάλει βέβαια πρώτες άλλες σχολές. Αν δεις τη σειρά σου να είναι από το 1 έως το 400 περίπου βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα..... Κάνε υπομονή μέχρι τέλος του μήνα να βγει ο πίνακας. Θα δεις.....
ΔιαγραφήΠερυσι αν δεν κανω λαθος δεν υπηρχε το μητρωνυμο στον πινακα των ικανων της ΕΛΑΣ.Πως εβγαλε τοτε τους βαθμους και την καταταξη του καθενος ????
ΔιαγραφήΔεν ξέρω πως τους έβγαλε αυτός. Άμα κάτσεις και ασχοληθείς να αλλάζεις γράμματα μπορείς και εσυ να βγάλεις τους πρώτους 50 του πίνακα τι μόρια έχουν. Να καταλάβεις τι γίνεται με τις βαθμολογίες.... Ο An πρέπει να έχει πρόσβαση στο υπουργείο... Κατά τη γνώμη μου δουλεύει εκεί... Πάντως μας βοήθησε πολύ τα δυο προηγούμενα χρόνια.... Υπομονή....
ΔιαγραφήΈνας φίλος μου πέρασε το 2016. Είχε 17022 μόρια. Ο An μόλις του έγραψε τα μόρια του απάντησε. Του έγραψε τα αρχικα επιθέτου και ονόματος. Του είπε οτι στον πίνακα ικανών είχε σειρα 256. Του είπε ότι ήταν μέσα 100%. Τελικά περασε με σειρά 66 στη γενική σειρά. Γι'αυτο σου λεω. Υπομονή......
ΔιαγραφήΜιλάμε για ελάχιστες θέσεις παιδιά ότι και να λέμε είναι θεωρία μεγάλη έχω γράψει 16421 σαν τριτεκνος και την φοβάμαι την δουλειά γιατί εγώ συγκεκριμένα είδα στα πκε καλούς βαθμούς αλλά παράλληλα και χαμηλές βαθμολογίες δεν μπορώ να κρίνω εύκολα κάτι απλά υπομονη και θετικη σκεψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και από μένα παιδιά. Φέτος δίνω για δεύτερη φορά. Πέρσι για 120 μόρια έχασα την αστυφύλακων φέτος με 17654 λέω ότι είμαι μέσα σίγουρα. Έδωσα μέσο της ΣΣΑΣ οι βαθμοί εκεί στην ομάδα μου και από τα παιδιά που θέλανε για αστυνομία ήταν πολύ από 16500 μέχρι 17500,περισσοτεροι από πέρσι. Τι να πω ίσως ήταν σύμπτωση... Όσο για τις επιτροπές τις αστυνομίας ήταν πάρα πολύ αυστηρές γιατί γιναν καταγγελίες στο εσωτερικών υποθέσεων για ευνοϊκή μεταχείριση σε μερικά παιδιά.... Και υπήρχε ελενχος μεγάλος. Ξέρω κοπέλα που κόπηκε για 4,21....στο χιλιάρι.οσο για τις βάσεις πιστεύω ότι αυτό που λένε ότι θα ανέβουν γύρω στα 100 μόρια είναι και το πιο λογικό. Μακάρι να πέσουν πολύ μήπως πιάσουμε την αξιωματικών, αλλά με τόσα λίγα άτομα που περνούν... Παρά πολύ δύσκολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς έτσι φίλε. Καλή σταδιοδρομία και καλη τύχη σου ευχομαι
ΔιαγραφήΒαλανε την μαμα να κανει καταγγελια και μετα μου θελουν να γινουν και αστυνομοι μουχαχαχαχαχ
ΔιαγραφήΦίλε μου με τα 17654 τι έχεις βάλει Πρώτα αν επιτρέπεται
ΔιαγραφήΈβαλα αξιωματικών αστυνομιας μετά αστυφύλακων, ΣΣΑΣ οικονομικό, αξιωμ. Πυροσβεστικής και μετά απλών πυροσβέστων. Από ότι καταλαβαίνεις αστυνομία θέλω τα άλλα τα έβαλα έτσι...
ΔιαγραφήΦίλε 6:42 χωρις καμιά παρεξήγηση προτιμάς αστυφύλακας μια ζωή από το να είσαι αξιωματικός στην πυροσβεστική? ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά αυτό είναι ανιδεο... Κάτι τέτοιο κάνουν όλοι γι'αυτό κ η σχολές των υπαξιωματικών φτάνουν τα 17000 μόρια. Πείτε μου εχω άδικο?
ΔιαγραφήΠάντως η μεγαλύτερη αδικία και το πιο απαράδεκτο που γίνετε και δε το λέει κανείς, είναι ότι πυροσβεστική και αστυνομία περνάς από όλες τις κατευθύνσεις. Επειδή έδωσε 3 φορές η αδερφή μου και μετά άλλες 2 εγώ αυτό που βλέπουμε κάθε χρόνο είναι να σφάζουν τα παιδιά από τα μαθηματικά ενώ στα αρχαία πάντα πέφτουν σχετικά εύκολα. Το 16 πέρασε η αδερφή μου αστυνομία και μπήκε το 17,στη σχολή μέσα που μιλούσαν το 90% των παιδιών ήταν από τα αρχαία. Αυτό είναι μεγάλη αδικία. Πριν 2 χρόνια νομίζω είχε κάνει πρόταση στο υπουργείο παιδείας ο καμένος, ο υπουργός Άμυνας να γίνει μια κατεύθυνση.που να περιλαμβάνει μόνο τα ένστολη, αυτό θα ήταν το πιο δίκαιο γιατί θα συναγωνιζονταν όλοι επί ίσης ωρης και το σπουδαιότερο θα επερναν την κατεύθυνση αυτή μόνο τα άτομα που πραγματικά θέλουν να γίνουν ένστολοι, ενώ τώρα βάζει αυτό που θέλει ο κάθε πικραμένος και στο τέλος πετάει και μια αστυνομία πυροσβεστική και ότι κάτσει. Φυσικά τι είναι δίκαιο στην Ελλάδα για να γίνει και αυτό .. Αλλά τέλος πάντων, καλή επιτυχία σε ολους και υπομονή μέχρι τέλη Αυγούστου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε ρε ευκολα αρχαια εισαι για κλαμματα εγω φετος εγραψα 17.4 στα μαθηματικα απο θετικη.Ο αδερφος μου 15 αρχαια θεωρητικη ολη μερα διαβαζε.Δεν ειναι τοσο ευκολα οσο νομιζετε.Ετσι ελεγα και εγω μεχρι που ειδα εστω και απο αρκετα "μακρια".
Διαγραφή"καμενος" Με κεφαλαια τα κυρια ονόματα τουβλο θες και αστυνομια.Τι αναφορες θα γράφεις οταν δεν ξέρεις ούτε συντακτικό δημοτικού;
ΔιαγραφήΦίλε να πας και εσύ απο θεωρητική τότε. Ίσως να έχεις και εσυ την ίδια τύχη και να περάσεις. Καλή δύναμη......
ΔιαγραφήΜε 16540 μαλλον θα ειμαι μεσα(με ολα τα αθληματα τελεια).Εσυ αληθεια ποσο εβγαλες κανα 12 και κανεις ετσι?
ΔιαγραφήΤα ευκολα Αρχαια και τα δυσκολα Μαθηματικα ειναι σχετικα.Αναλογα τον μαθητη διαφερει η καθε αποδοση.Εξαλλου ο καθενας εχει το δικαιωμα να επιλεξει την κατευθυνση που θελει (αναλογα με τις δυνατοτητες του καθενος).Στατιστικα παντα στην θεωρητικη παρατηρουνται μεγαλυτερα ποσοστα αριστων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό μια είναι η λύση...... Όλοι θεωρητική απο του χρόνου.
ΔιαγραφήΑυτό ακριβός..... Και εγώ αυτό έγραψα... Ότι είναι πάντα σχετικά πιο εύκολα και τα στατιστικά του υπουργείου κάθε χρονο αυτό δείχνουν, 85% περίπου κάτω από τη βαση μαθηματικά. Όσο για τον Κύριο με το Κ κεφάλαιο που από όλα τον ενόχλησε το Κ του καμένου.....
ΔιαγραφήΝα δουμε θα δινετε μεχρι τα 28.Για μπειτε θεωρητικη να δειτε πως μπαινει το υποθετο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο φίλε μου άκουσα και κάτι σωστό.
ΔιαγραφήΜάγκες η θεωρητική δεν ειναι καθολου ευκολη και δεν το λεω επειδη ειμαι.Πρώτον η θεωρητική θελει ωρες διαβάσματος ακομα και να ξημερωθεις στο διαβασμα για μα γραψεις πάνω απο 15 στο "ευκολο" μαθημα τα αρχαια.Επιπλέον μην παραπονιεστε διοτι και στο οικονομικο και στη θετική υπαρχουν ατομα που βγάζουν 17ρια 18ρια και πανε ικαρων ευελπιδων κτλπ κτλπ.Συμπερασμα? Φταίει η ελλιπής προετοιμασια και το ξύσιμο.Αν δεν θελετε στο κατω κατω να δίνετε 3 και 4 φορες στρωθειτε και γράψτε... Γεια σας.
ΔιαγραφήΝαι εννοείτε ότι δεν είναι εύκολη αλλά γράφεις αμά διαβάσεις ενώ από τα άλλα δύο πεδία μπορει και να μη γράψεις όσο καλά και αν έχεις διαβάσει αυτό είναι θα το κακό
ΔιαγραφήΌλοι έχετε κάτι να πείτε 23-24 Αυγούστου θα μάθουμε την πικρή ή ευχαριστη αλήθεια καλά αποτέλεσματα σε όλους....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ Μ Η Ν.
ΔιαγραφήΠέρσι στους 180+20 πολυτεκνους δλδ 200 οι 122 ήταν από θεωρητικη!!!!!!!!!!!!!!! από οικονομιας ήταν 20. Έπρεπε να υπάρχει κοινό μάθημα εννοείται με 1.3 συντελεστή βαρύτητας μόνο έτσι θα ήταν σωστό, τώρα μπαίνει όλη η θεωρητική σχεδόν.
ΔιαγραφήΤο πιο σωστο ειναι αυτο που είπε το παιδι παραπάνω. Να δημιουργηθεί πεδίο με μόνο τα ενστολα. Ισότητα για όλους. Έτσι θα το επιλέγουν μαθητές που θέλουν στρατιωτικές σχολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά κάποιοι διαβάζουν ατελείωτες ώρες αρχαία και ιστορία για να τα μάθουν παπαγάλια και άλλοι κάθονται ατελείωτες ώρες και λύνουν ασκήσεις στα μαθηματικά. Τώρα η διαβάζεις πραγματικά και γράφεις η κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και το κόσμο και στο τέλος δε γράφεις και σου φταίνε τα αρχαία τα μαθηματικά οι καθηγητές το σύστημα... Και όλοι οι άλλοι εκτός από σένα. Εγραψε το παιδί πιο πάνω ότι βάζουν μαθηματικά πιο εύκολα από αρχαία και πέσαν κάποιοι να τον φάνε. Ο άλλος πιο πάνω έγραψε ότι με 17560...καπου εκεί δε θυμαμε ακριβός, θέλει να πάει αστυφύλακων και ο άλλος τον κατακρίνει γιατί δε πάει αξιωματικός πυροσβεστικής και πάει αστυφύλακων και ανεβάζει τις βάσεις.... Ο καθένας είτε 15 γράψει είτε 25..θα δήλωση ότι θέλει. Κάναμε όλοι τον αγώνα μας και λέμε τη γνώμη μας να περνάει ο καιρός μέχρι να βγουν οι βαθμοί και όχι να μαλώνουμε για το τι έγραψε ο καθένας και το τι δήλωσε. Καλή συνεχεία και υπομονή.
ΔιαγραφήΈτσι ακριβώς.-
ΔιαγραφήΝα δω ολους εσας που κλαίγεστε για τη θεωρητική πόσο θα γράφατε άγνωστο και ιστορία...όποιος δε γράφει του φταίνε τα μαθηματικά και τα αρχαία...πηγαίντε του χρόνου θεωρητική να σας δω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταξύ 16.500 έως 18.000 έγραψαν +800 μαθητές παραπάνω από ότι περισυ!Κατα την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω ότι σίγουρα κάποιος μέσα από αυτά τα άτομα θα βάλει στο μηχανογραφικό (δεν έχει σημασία τι σειρά θα τα βάλει)αστυνομια ή πυροσβεστικη ,οχι αναγκαστικά γιατί τους αρέσει αλλά επειδή παρέχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση!Με λίγα λόγια φαίνεται ότι θα υπάρχει ανοδική πορεία .Ολα βέβαια θα εξαρτηθούν από τη ζήτηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα φανταστείς υπάρχουν άτομα που δίνουν 3-4 φορές για αστυνομία κ εντέλει μένουν εκτός. Αυτό είναι πολυ κρίμα. Άλλοι απλά με την 1η τυγχάνει να μπουν. Πως τα φέρνει έτσι η ζωή?
ΔιαγραφήΦίλε μην στεναχωριέσε μέχρι να εχεις δικαίωμα ηλικιακά να δινεις ο Θεός είναι μεγάλος.
ΔιαγραφήΕρχετε μαζική πτώση σε όλες τις σχολές.Και μιλάμε για ιατρική ,νομική ,ψυχολογία, ΣΣΑΣ σχολές κύρους με πολλές απαιτήσεις.Και μιλάμε εδώ μέσα γιά ανοδο στην σχολή αστυφυλάκων ελάτε τώρα ήμαρτον μην τρελαθούμε τελείως για συνέλθετε οι εκτιμητές βάσεων που είστε αρκετοί από ότι διαβάζω εδώ μεσα.Θα πέσει και αυτή όπως όλες οι σχολές κατά πολύ δεν νομίζω ότι όλοι οι υποψήφιοι εχουν την καψα να γίνουν χωροφύλακες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζι σου
ΔιαγραφήΚαι μένα μου φαίνεται έχει πεσει λίγο η ζήτηση για αστυνομία
ΔιαγραφήΜακάρι φίλε μου γιατί εγώ είδα παιδιά σαν απόφοιτος 23 ετών στα πκε να είναι στην ηλικία μου παιδιά τα οποία σπουδάζουν φιλολογία μαθηματικοί και άλλοι για να αποκατασταθούν.Ειναι λιγα άτομα που περνει η αστυνομία δεν μπορείς να κρίνεις δυστυχώς. Απλά και πέρυσι λέγανε θα ανεβανέ οι βασεις στην αστυνομία και τελικά έπεσε 87 μόρια οπότε δεν ξέρει κανείς τίποτα
Διαγραφή2:54 πως σου φαίνεται πως δεν έχει μεγάλη ζήτηση από πού το καταλαβαίνεις δηλαδή ?
Διαγραφή2:58 εκτός του ότι μ είπε ο καθηγητής μαθηματικών (κάτι παραπάνω θα ξέρει) υπάρχουν στατιστικά στο ίντερνετ που δείχνει ότι κάθε χρόνο όλο κ μειώνεται η ζήτηση. Δες κ μόνος σου κανένα ενδιαφέρον στις ΠΚΕ εγώ από τα 99 άτομα ήρθαν περίπου 60 στο γκρουπ κ οι 6-7 ήθελαν αστυνομία.Τι να πω μακάρι να πέσει πολυ η ζήτηση καλο για μας θα είναι
ΔιαγραφήΤι μόρια έχεις γραωει φιλαρακι ? Μακάρι να πέσει η να μείνει σταθερή ?
ΔιαγραφήΠερισυ ήταν άκρως αναμενόμενο να πέσουν οι βάσεις!Φετος τα πράγματα είναι διαφορετικά .Η νομική φίλε θα ανεβεί όπως και η ψυχολογία!Η αστυφυλακων με βάση τα δεδομένα θα σημειώσει μικρή άνοδο(περίπου 100 μόρια)Έτσι πιστεύω ...Φέτος σημειώθηκαν πολύ καλές βαθμολογίες συγκριτικά με περισυ............Τουλάχιστον εύχομαι να μπαίνουν παιδιά που πραγματικά το θέλουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά καλή επιτυχία σε όλους! Ήθελα να ρωτησω,πως γίνεται η επιλογή των αστυφυλάκων βάση μορίων;
ΑπάντησηΔιαγραφήμε βάση την ομορφιά τους παίρνουν φίλε, απορώ πως σου πέρασε από το μυαλό αυτο
ΔιαγραφήΔηλαδή όλοι στην αστυφυλάκων είναι όμορφοι!!!
ΔιαγραφήΜαγκες, δυστυχώς όλοι όσοι επιλέξατε αστυφυλακων (εκτός αξιωματικών), θα το μετανιωσετε σε βάθος χρόνου. Το λέω αυτό όχι για να σας απογοήτευσω, αλλά είναι η πραγματική αλήθεια . Ο ενθουσιασμός σας όμως δεν σας αφήνει αυτή τη στιγμή να δείτε το μέλλον. μιλάμε για 40 Χρόνια υπηρεσίας παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι μεν αποκατάσταση, αλλά όταν θα έρθουν τα δύσκολα θα με θυμηθείτε. Να θυμάστε τι έγραψε ο ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ,αυτό είναι το ψευδώνυμο μου ,αν και στη πραγματική ζωή είμαι αστυνομικός.
Καλή επιτυχία όπως και να χει όμως.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζι σου οι αστυνομικοί προερχόμενοι απο Αστυφυλάκων θα δυσκολευτουν παρα πολυ στην ζωη τους μιας και συνέχεια θα υπαρχει καποιος ανώτερος που θα τους κανει την ζωη πατινι σε σχεση με τους αντίστοιχους του στρατου και της πυροσβεστικής
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ έχω έναν φίλο αστυνομικό και δεν μου έχει πει τα καλύτερα για την αστυφυλακων...Είναι μια δουλειά με πολύ ευθύνη,αδιάλειπτη τριβή με τον πολίτη,τακτική παρουσία στα δικαστηρια(συνήθως ως κατηγορούμενος)και συχνές μεταθέσεις...Σημιωτεον ότι ήθελα να περάσω αστυφυλακων αλλά προτιμώ ένα τελεί την πυροσβεστικη ...Γι'αυτο παίδες όσοι δεν περάσετε μην απελπιζεστε!Πιθανων ,πράγματι να γλιτώνουμε δυσχερείς καταστάσεις...Για την πυροσβεστικη αντίθετα ακούω καλά λόγια διότι μόνο συνδράμεις!!!Δεν κανεις ούτε ελέγχους υπόπτων ,ούτε έχεις τριβές με πολίτες!Βεβαιως θα κάνετε την επιλογή σας!Τα λόγια μου έχουν μερικώς διαφωτιστικό ,ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν θέλω να αναγκάσω ούτε να αποτρέψω κάποιον από την επιλογή του!Απο τα λίγα τουλάχιστον που γνωρίζω!Ευχομαι καλή επιτυχία σε όλους ο,τι και αν θελήσετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λέτε αυτό λες και σε κάθε δουλειά δεν υπάρχει πάντα ανώτερος που σου κάνει την ζωή πατίνι και δεν σε εκμεταλλεύεται..οχι μόνο στην αστυνομία γίνονται αυτά ....Δεν το νομίζω παιδιά
ΔιαγραφήΡε παιδια μην ακούσω βλακείες... Ακου μειώθηκε η ζήτηση επειδή δεν πηγαν ολοι στις ΠΚΕ της αστυνομιας λες και ξέρετε ποσοι αλλοι πήγαν ή οχι σε στρατιωτικές σχολές για τις ΠΚΕ και θα δηλώσουν Αστυφυλάκων.
ΑπάντησηΔιαγραφή