Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Κουράκης: Για ποιους λόγους έπρεπε να γίνουν αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Αποτέλεσμα εικόνας για κουρακηςΣυνέντευξη του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσου Κουράκη, στον Ρ/Σ Αθήνα 9,84

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσος Κουράκης, μιλώντας σήμερα στον ρ/σ Αθήνα 9,84 και στις δημοσιογράφους Ελεονώρα Ορφανίδου και Ελευθερία Κουμάντου εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η ηγεσία του Υπουργείου ήταν αναγκαίο να προχωρήσει στις επικείμενες παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Πρώτον, ο Αναπληρωτής Υπουργός κ. Τάσος Κουράκης σημείωσε πως προϋπόθεση για την εφαρμογή του «Νέου Λυκείου» ήταν η προετοιμασία αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων και νέων βιβλίων. Καμία, όμως, προετοιμασία δεν είχε γίνει από τις προηγούμενες ηγεσίες ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία με τους νόμους που θα ίσχυαν από την νέα σχολική χρονιά, με αποτέλεσμα η νέα ηγεσία του Υπουργείου να παραλάβει ένα σύστημα γεμάτο ελλείψεις και αγκυλώσεις. 

Δεύτερον, το σύστημα με το οποίο τα παιδιά θα καλούνταν να δώσουν εξετάσεις θα είχε ως αποτέλεσμα πολλές μαθήτριες και μαθητές με υψηλή βαθμολογία να βρεθούν εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εξαιτίας των περιορισμένων δυνατοτήτων επιλογής σχολών. Οι παρεμβάσεις του Υπουργείου δίνουν τις εξής δυνατότητες: όσες μαθήτριες και όσοι μαθητές θέλουν να δώσουν εξετάσεις με το σύστημα που θα ίσχυε -δηλαδή, με τέσσερα μαθήματα που οδηγούν σε ένα επιστημονικό πεδίο- μπορούν να το κάνουν. Όσες και όσοι θέλουν να «ανοίξουν» ένα ακόμη επιστημονικό πεδίο, μπορούν να δώσουν και ένα πέμπτο μάθημα, το οποίο έτσι και αλλιώς θα διδάσκεται στα σχολεία. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο, τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ θα εντάσσουν στο δυναμικό τους μαθήτριες και μαθητές με υψηλή βαθμολογία. Επιπροσθέτως, αν το Υπουργείο δεν έκανε τις παρεμβάσεις αυτές στο σύστημα εισαγωγής θα δημιουργούνταν και πολλά άλλα προβλήματα. Για παράδειγμα, οι Παιδαγωγικές σχολές μέχρι σήμερα αποτελούσαν ένα αυτοτελές επιστημονικό πεδίο. Αυτό σήμαινε ότι κάποιο παιδί θα έπρεπε να δηλώσει μόνο Παιδαγωγικά και αν δεν κατάφερνε να μπει εκεί, δεν έμπαινε πουθενά.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου