Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Ο Γαβρόγλου ελπίζει πλέον ότι το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί το 2020

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Γαβρόγλου ελπίζει πλέον ότι το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί το 2020Ο υπουργός Παιδείας σε αναφορά του για το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τόνισε ότι ελπίζουμε να εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2020 και θα αφορά τους μαθητές της σημερινής Α΄ Λυκείου

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε για τη λέξη ''ελπίζουμε'' αφήνοντας για πρώτη φορά ανοικτό το περιθώριο για τη μη εφαρμογή του νέου συστήματος κατά το 2020.

Δείτε όσα ανέφερε ο υπουργός για το σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Έχω τοποθετηθεί στον δημόσιο διάλογο με τους φορείς για τις εγγενείς αδυναμίες του σημερινού συστήματος, αδυναμίες που έχουν σχέση με την παιδαγωγική αξιοπιστία του. Εμείς ολοκληρώνουμε τον διάλογο με φορείς, επιστήμονες και πανεπιστημιακούς και θα ανακοινώσουμε, σχετικά σύντομα, την αρχιτεκτονική μιας νέας προσέγγισης σε αυτά τα ζητήματα. Το νέο σύστημα εισαγωγής ελπίζουμε να εφαρμοστεί για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2020, δηλαδή για τα παιδιά που είναι σήμερα στην Α΄ Λυκείου.

Πατήστε εδώ για να δείτε παλαιότερες συνεντεύξεις του υπουργού για το θέμα.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τον Σεπτέμβριο η ρύθμιση για τις μετεγγραφές φοιτητών με χαμηλά εισοδήματα

Αποτέλεσμα εικόνας για Τον Σεπτέμβριο η ρύθμιση για τις μετεγγραφές φοιτητών με χαμηλά ÎµÎ¹ÏƒÎ¿Î´Î®Î¼Î±Ï„Î±Ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου σε συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε στις Μετεγγραφές Φοιτητών με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα και χωρίς αδέλφια φοιτητές.

Δείτε παρακάτω όσα είπε ο υπουργός για το συγκεκριμένο θέμα.

- Στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων αλλά και στην Ολομέλεια της Βουλής το τόνισα με μεγάλη σαφήνεια ότι το θέμα των μετεγγραφών των φοιτητών που δεν έχουν αδέλφια θα το αντιμετωπίσουμε το Σεπτέμβρη. 

- Πολλές οικογένειες με χαμηλό εισόδημα δεν ζούν μόνο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, άρα, η Πολιτεία πρέπει να βρει λύση και για τα παιδιά που είναι εκτός αυτών των δύο πόλεων. 

- Και το δεύτερο είναι ότι με πρόταση που έκανα στη Βουλή, ζητάω από τα υπόλοιπα κόμματα να μας στείλουν συγκεκριμένες προτάσεις για το θέμα των μετεγγραφών. Και θέλω όλοι να έχουμε μία συναίνεση και σε αυτό το θέμα και όχι το κάθε κόμμα να παίζει μετά με μία επιχειρηματολογία «δεν μεταγράφουμε τους μεν, δεν μεταγράφουμε του δε». 

- Φέτος ικανοποιήθηκε πάνω από το 60% των αιτήσεων για μετεγγραφή. Για πρώτη φορά τα αδέλφια θα μπορούν να σπουδάζουν στην ίδια πόλη και όσοι είναι με χαμηλότερα εισοδήματα θα μπορούν να πηγαίνουν εκεί που είναι οι γονείς τους όταν υπάρχουν τα αντίστοιχα Τμήματα. Αυτό δεν είχε ξαναγίνει.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2018 - Τι αλλάζει στον τρόπο υπολογισμού μορίων των υποψηφίων - Αναλυτικές πληροφορίες

Σχετική εικόναΜεγάλη αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού μορίων υποψηφίων ΕΠΑΛ

Από φέτος, οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ θα έχουν δύο σύνολα μορίων από τα μαθήματα που θα εξεταστούν στις αντίστοιχες εξετάσεις για να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στα τμήματα του Μηχανογραφικού τους Δελτίου.

Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν:

- έναν αριθμό μορίων για τις σχολές και τμήματα του τομέα τους (πχ. Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας) που θα προκύπτει κατά 70% από τα μαθήματα ειδικότητας και 

- έναν αριθμό μορίων για τις κοινές σχολές (Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές, ΑΕΝ, ΤΕΦΑΑ κτλ.) που θα προκύπτει κατά 70% από τα μαθήματα «Μαθηματικά» και «Νέα Ελληνική Γλώσσα».

Σημειώνεται ότι μέχρι πέρσι δεν είχε υπήρχε αυτή η πρόβλεψη και ο υπολογισμός των μορίων για όλες τις σχολές γινόταν με βάση την πρώτη περίπτωση.

Δείτε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε με αναλυτικά στοιχεία.


1. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/-ας για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του Τομέα αποφοίτησής τους καθώς και της Κοινής Ομάδας όπως αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας, οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων Γενικής παιδείας και ειδικότητας καθορίζονται βάσει του άρθρου 13 του ν. 4452/2017 (ΦΕΚ 17 Α΄) την παρ. 1 του άρθρου 28 του ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 38 Α΄).

για το μάθημα «Μαθηματικά» (Άλγεβρα) συντελεστής 1,5 
για το μάθημα «Νέα Ελληνικά»/«Ελληνική Γλώσσα» (Νέα Ελληνική Γλώσσα) συντελεστής 1,5 
για το α΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5 
για το β΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5

για το μάθημα «Μαθηματικά» (Άλγεβρα) συντελεστής 3,5 
για το μάθημα «Νέα Ελληνικά»/«Ελληνική Γλώσσα» (Νέα Ελληνική Γλώσσα) συντελεστής 3,5 
για το α΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 1,5 
για το β΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 1,5 

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η ευνοϊκή ρύθμιση για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - ΥΠΠΕΘ: Καμία αλλαγή για φέτος

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣτΕ: Αντισυνταγματική η εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - ΥΠΕΠΘ: Καμία αλλαγή για φέτοςΠαραβιάζει τις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, η ρύθμιση που επιτρέπει την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών σε σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ της προτίμησής τους καθ’ υπέρβαση του προβλεπόμενου αριθμού εισακτέων, έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Το ανώτατο δικαστήριο με πρόεδρο, την αντιπρόεδρο Μαρία Καραμανώφ και εισηγητή τον σύμβολο Επικρατείας Γεώργιο Τσιμέκα, έκρινε αντισυνταγματικές τις σχετικές ρυθμίσεις, ενώ με την απόφαση της Ολομελείας υποχρεώνεται το υπουργείο Παιδείας να εγγράψει ως υπεράριθμο στην Ιατρική Σχολή υποψήφιο των πανελλαδικών εξετάσεων του 2016-17 ο οποίος δεν εισήχθη, καθώς την θέση του κατέλαβε συνυποψήφιός του αθλητής με λιγότερα μόρια από εκείνον.

Ειδικότερα, η Ολομέλεια αποφάνθηκε ότι η διάκριση που θεσπίζει το άρθρο 34 του νόμου υπέρ των αθλητών υποψηφίων, που έχουν επιτύχει τις προβλεπόμενες από το νόμο διακρίσεις, δικαιολογείται από λόγους δημοσίου συμφέροντος και, συγκεκριμένα, από την ανάγκη παροχής κινήτρων στους ασχολούμενους με τον αθλητισμό, για την ανάπτυξη του οποίου οφείλει να μεριμνά η Πολιτεία.

Όμως η διάταξη του άρθρου αυτού (34 του νόμου 2009 του 1992) για τους αθλητές κρίθηκε ότι αντίκεινται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της ορθολογικής οργανώσεως της παρεχομένης εκπαιδεύσεως, σε συνδυασμό με τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας μέτρου/σκοπού, κατά το μέρος που προβλέπουν:
α) την πριμοδότηση αθλητών ακόμα και για επιτυχίες σε αθλητικούς αγώνες ήσσονος σημασίας,
β) την καθ’ υπέρβαση εισαγωγή αθλητών στις Ανώτατες Σχολές στο δυσανάλογα υψηλό ποσοστό του 4,5% των προβλεφθεισών θέσεων, το οποίο παρίσταται αυθαίρετο και
γ) την εισαγωγή διακριθέντος αθλητή σε Σχολή της προτίμησής του, εφόσον συγκεντρώσει αριθμό μορίων τουλάχιστον ίσο με το 90% του αριθμού των μορίων του τελευταίου εισαχθέντος στη συγκεκριμένη Σχολή στο ίδιο ακαδημαϊκό έτος, μετά την προσαύξηση του συνόλου των μορίων του από τις αθλητικές του διακρίσεις.

Υπουργός Παιδείας: «Λελογισμένη αύξηση» του αριθμού των εισακτέων - Μέχρι την Τετάρτη η ανακοίνωση

Εμφάνιση της εικόνας προέλευσης
Για «λελογισμένη αύξηση» του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε σχέση με τον περυσινό αριθμό, έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ ενώ ενημέρωσε ότι η επίσημη ανακοίνωση θα έχει γίνει έως την Τετάρτη.

Δείτε παρακάτω όσα ανέφερε ο υπουργός σχετικά με τον αριθμό εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019

Ο αριθμός των εισακτέων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ θα ανακοινωθεί μέχρι την Τετάρτη. Υπάρχει μία λελογισμένη αύξηση των εισακτέων -μπορώ να σας πω και λίγο παραπάνω από τη λελογισμένη αύξηση- γιατί νομίζουμε ότι με την πρόσθετη χρηματοδότηση που παίρνουν τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας και με τη χρηματοδότηση για πρόσθετες θέσεις νέου προσωπικού για να αποκτήσει τη διδακτική εμπειρία, έχουμε όλες τις προϋποθέσεις ώστε να υπάρξει αύξηση στους εισακτέους. Δε θα αυξηθούν μόνο όσο γράφουν οι εφημερίδες αλλά και λίγο παραπάνω. Το ύψος της αύξησης ανά Ίδρυμα εξαρτάται από τις υποδομές που υπάρχουν, από το διδακτικό προσωπικό και από τις άλλες δυνατότητές του, όπως είναι τα εργαστήρια που διαθέτει.

Δείτε επίσης:









Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Όλα τα επαναληπτικά θέματα του Ψηφιακού Βοηθήματος (ΨΕΒ) ανά Κεφάλαιο στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

Αποτέλεσμα εικόνας για Όλα τα επαναληπτικά θέματα του Ψηφιακού Βοηθήματος (ΨΕΒ) ανά Κεφάλαιο στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ ΛυκείουΔείτε όλα τα επαναληπτικά θέματα Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου του Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Βοηθήματος (ΨΕΒ) του ΥΠΠΕΘ μαζί με τις λύσεις τους και ανά κεφάλαιο (θεωρία και ασκήσεις) για το σχολικό έτος 2017-2018.


Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα.

Πατήστε εδώ για να δείτε προτεινόμενα θέματα και επαναληπτικά διαγωνίσματα.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Συνεργασία ΑΕΝ με Πανεπιστήμιο της Αμερικής - Πρώτη φορά υπογραφή τέτοιας συμφωνίας

Αποτέλεσμα εικόνας για Μνημόνιο Συνεργασίας της ΑΕΝ Ύδρας με το SUNYMC των ΗΠΑΜνημόνιο Συνεργασίας της ΑΕΝ Ύδρας με το SUNYMC των ΗΠΑ

Εξαιρετικής σημασίας συμφωνία με την οποία αναβαθμίζεται η Ναυτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα, υπεγράφη χθες μεταξύ της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας και του New York State University Maritime College.

Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας έγινε στη Νέα Υόρκη, παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή, στο πλαίσιο της προώθησης διμερούς συνεργασίας ΗΠΑ - Ελλάδας, στη ναυτική εκπαίδευση.

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των δύο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων προβλέπεται όχι μόνο η εκπαίδευση των σπουδαστών της ΑΕΝ, αλλά και των εκπαιδευτών της Σχολής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη συμφωνία που υπογράφεται μεταξύ μίας ΑΕΝ και ενός Εκπαιδευτικού Ιδρύματος του εξωτερικού και εκτιμάται ότι θα οδηγήσει στην αναβάθμιση τόσο της εκπαίδευσης που παρέχει η ΑΕΝ Ύδρας, ενώ αποτελεί και έναυσμα για την ανάπτυξη περαιτέρω συνεργασιών στον κρίσιμο τομέα της Ναυτικής Εκπαίδευσης.

Τα ακαδημαϊκά προγράμματα στο SUNYMC και στην ΑΕΝ Ύδρας, που καλύπτει η συμφωνία περιλαμβάνουν Πτυχίο Επιστημών (Bachelor of Science) στις Ναυτικές Λειτουργίες Καταστρώματος. 

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποιες είναι οι κοινές σχολές/τμήματα για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ όλων των τομέων - Πίνακας

Δημοσιεύτηκαν πριν λίγες μέρες οι Σχολές/Τμήματα του Μηχανογραφικού Δελτίου που μπορούν να διεκδικήσουν οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018.

Εκτός των συγκεκριμένων επιλογών που έχουν οι υποψήφιοι κάθε τομέα, μπορούν να δηλώσουν σχολές και από μια ομάδα σχολών/τμημάτων που είναι κοινή για όλους τομείς.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις κοινές σχολές.








Δείτε επίσης: Δείτε το Μηχανογραφικό Δελτίο ΕΠΑΛ 2018 - Όλες οι σχολές ανά τομέα - Ποιες οι κοινές σχολές για όλους τους υποψήφιους

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Στην τελική φάση οι συζητήσεις για την ενοποίηση του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Σύντομα το σχετικό νομοσχέδιο

Αποτέλεσμα εικόνας για συζητήσεις για την ενοποίηση του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Σύντομα το σχετικό νομοσχέδιοΣυνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου με τον Πρύτανη του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, για τα επόμενα βήματα στην διαδικασία συνεργειών των δύο Ιδρυμάτων

Την Τρίτη 20 Μαρτίου έγινε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συνάντηση του Υπουργού, Κώστα Γαβρόγλου, του Πρύτανη του Ιονίου Πανεπιστημίου, Βασίλη Χρυσικόπουλου, και του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, Γιάννη Δραγώνα, σχετικά με την διαδικασία συνεργειών των δύο Ιδρυμάτων.

Έγινε ανασκόπηση της πορείας που έχει διανυθεί ως τώρα, μέσω του διαλόγου που έχει προηγηθεί, συζητήθηκαν εκκρεμή ζητήματα και τονίστηκε η διάθεση για παραπέρα πρόοδο. Αποκλειστική εκκρεμότητα παραμένει η πρόταση του ΥΠΠΕΘ για την αναβάθμιση της Σχολής Μουσικής και Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου. 

Από όλες τις πλευρές τέθηκε ο στόχος εντός σύντομου χρονικού διαστήματος να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη και της παραπάνω πρότασης, ώστε στην συνέχεια να προχωρήσει η σχετική νομοθετική διαδικασία.

Δείτε επίσης: 






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποια Στρατιωτική Σχολή δεν θα υπάρχει στα Μηχανογραφικά Δελτία 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποια Στρατιωτική Σχολή δεν θα υπάρχει στα Μηχανογραφικά Δελτία 2018Το panelladikes24 σας ενημερώνει ότι για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, το Τμήμα Ελεγκτών Αεράμυνας της Σχολής Ικάρων δεν θα δεχθεί εισακτέους και άρα δεν θα υπάρχει στο Μηχανογραφικό Δελτίο έτους 2018

Επίσης, υπενθυμίζεται ότι από πέρυσι έπαψαν να λειτουργούν και να δέχονται υποψηφίους η ΣΤΥΑ, η ΣΙΡ και η ΣΥΔ και ιδρύθηκε η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ) με τρεις κατευθύνσεις, στην οποία συγχωνεύονται αυτές οι τρεις σχολές. 

Πιο συγκεκριμένα, στο Μηχανογραφικό Δελτίο 2018 υπάρχουν οι τρεις κατευθύνσεις της ΣΜΥΑ

- ΣΜΥΑ/Κατεύθυνση Τεχνολογικής Υποστήριξης στο 2ο πεδίο,

- ΣΜΥΑ/Κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης στο 2ο πεδίο,

- ΣΜΥΑ/Κατεύθυνση Διοικητικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης στο 2ο πεδίο. 

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.