Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

Αντιπαράθεση μεταξύ ΥΠΑΙΘ και ΣΥΡΙΖΑ για τον αριθμό εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022


Αρχικά, ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε δελτίο τύπου για κοροϊδία της κυβέρνησης προς τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2021 και τις οικογένειές τους ενώ στη συνέχεια το ΥΠΑΙΘ απάντησε σε έντονο ύφος και έκανε λόγο για λαϊκισμό και ανακολουθίες χωρίς όριο και πάλι από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 - Ενημέρωση.

Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία για τον αριθμό των εισακτέων και την ΕΒΕ

Η κυβέρνηση, με την ανακοίνωση του αριθμού των εισακτέων στα Πανεπιστήμια για το 2021-2022, εξαπατά και κοροϊδεύει τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Με πρωτοφανή καθυστέρηση και λίγες μόλις ημέρες πριν την έναρξη των Πανελλήνιων Εξετάσεων, το Υπουργείο Παιδείας γνωστοποίησε το συνολικό αριθμό των 77.415 θέσεων στα πανεπιστήμια.

«Άλλο ο αριθμός των θέσεων, άλλο πόσοι θα καταφέρουν να περάσουν λόγω ΕΒΕ».

Ωστόσο, κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας αποκρύπτουν σκόπιμα πως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σχεδιάστηκε για να:

- αφήσει ~30.000 υποψήφιους εκτός ΑΕΙ,

- οδηγήσει ~200 πανεπιστημιακά τμήματα σε 50 πόλεις σε απώλεια φοιτητών,

- αναδρομολογήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες στα ιδιωτικά κολέγια, στη φθηνή κατάρτιση και στην απλήρωτη ανήλικη μαθητεία,

- μειώσει κατακόρυφα τον αριθμό των εισακτέων από τα ΕΠΑΛ,

- αποκλείσει τους μαθητές των Εσπερινών Λυκείων (Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια) από την πρόσβαση στα ΑΕΙ,

- υποβαθμίσει/συγχωνεύσει/κλείσει πανεπιστημιακά τμήματα, κυρίως των περιφερειακών ΑΕΙ.

Η κυβέρνηση της ΝΔ επιδιώκει να «συρρικνώσει» το δημόσιο Πανεπιστήμιο, περιορίζοντας δραστικά τους φοιτητές και απειλώντας τα ιδρύματα με οικονομική ασφυξία, σε περίπτωση που δεν πειθαρχήσουν στις κυβερνητικές εντολές.

Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ δεσμεύεται πως θα καταργήσει το σύστημα της ΝΔ για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, όπως και κάθε «νομοθέτημα Κεραμέως» που ταλαιπωρεί και δοκιμάζει τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

ΥΠΑΙΘ: Λαϊκισμός και ανακολουθίες χωρίς όριο και πάλι από το ΣΥΡΙΖΑ

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, απαντώντας σε ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον αριθμό εισακτέων στα Πανεπιστήμια για το έτος 2021-2022, σχολιάζει:

Ο λαϊκισμός και οι ανακολουθίες του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν όριο.

- Η ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ καταγράφει περίπου 30.000 λιγότερους εισακτέους, ο κ. Φίλης το Φεβρουάριο μιλούσε για 14.000 ή και 35.000, το Μάιο για τουλάχιστον 20.000, ο κ. Τσίπρας, σε πρόσφατη επίκαιρη ερώτησή του προς τον Πρωθυπουργό, αναφέρθηκε σε «20.000 έως 30.000» υποψηφίους και σε «τουλάχιστον 25.000» ταυτόχρονα, ο κ. Ηλιόπουλος σε τουλάχιστον 24.000! Πέρα από το γεγονός ότι μιλούν χωρίς κανένα στοιχείο, εντελώς αβάσιμα, ας έχουν, έστω, μία κοινή γραμμή στο ΣΥΡΙΖΑ!

- Εξακολουθούν ανερυθρίαστα να στηρίζουν την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια με 1 και 2 στα 20, αμιγώς για ψηφοθηρικούς λόγους, αδιαφορώντας πλήρως για την προοπτική αυτών των παιδιών, για τη δυνατότητά τους να αποφοιτήσουν, για το μέλλον τους, αλλά και για τις οικογένειές τους και τον Έλληνα φορολογούμενο. Τασσόμενοι κατά της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, απεμπολούν κάθε ακαδημαϊκό κριτήριο που συνιστά απαραίτητη προϋπόθεση για επιτυχή φοίτηση και αποφοίτηση. Δεν τους νοιάζει τίποτε άλλο, από το να μπορούν να πουν στους νέους μας «εμείς σας κάναμε φοιτητές»!

- Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει, αμετανόητος, να πρεσβεύει το δόγμα «κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο, κάθε χωριό και Τμήμα». Άλλωστε όλοι θυμόμαστε ότι επί διακυβέρνησής του ιδρύθηκαν ή πανεπιστημιοποιήθηκαν άκριτα πάνω από 100 τμήματα, χωρίς ουσιαστικές μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς μέριμνα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων, χωρίς πρόνοια για την αντιστοίχιση προγραμμάτων σπουδών, για τους ίδιους τους φοιτητές, για το μέλλον των Ιδρυμάτων. Τα πάντα στο βωμό της ψηφοθηρίας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι επιθυμεί την κατάργηση των νομοθετημάτων και πρωτοβουλιών μας. Δηλαδή τάσσονται κατά των μεταρρυθμίσεών μας για την αναβάθμιση του σχολείου, μεταξύ των οποίων, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, και η πρόβλεψη να διδάσκονται τα παιδιά μας εθελοντισμό, σεβασμό στο περιβάλλον, σεξουαλική αγωγή, ρομποτική, οδική ασφάλεια, σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό; Επιθυμούν την κατάργηση των δραστηριοτήτων στα αγγλικά στο νηπιαγωγείο; Της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου; Των 112 Προτύπων και Πειραματικών σχολείων, των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων; Των κεκτημένων της τηλεκπαίδευσης; Της ενίσχυσης τεχνολογικού εξοπλισμού για 560.000 νέους; Των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών μας; Των 15.000 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση;

Δείτε επίσης:








Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


9 σχόλια:

  1. Ποτε ξανα Αριστερα. Θελει να διαλυσει το μελλον των παιδιων με τις απειρες σχολες ανα την επικρατεια. Δραστικη μειωση εισακτεων και κλεισιμο τμηματων η μονη λυση για να καταπολεμηθουν οι στρατιες ανεργων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εννοεις δεξια γιατι η ΝΔ καταστρεφει ολη την εκπαιδευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λεω οτι η ΝΔ τα κανει ολα σωστα αλλα τουλάχιστον στην παιδεια φαίνεται να προσπαθει να συμμαζέψει καπως το χαος που εφερε η "πρωτη φορα αριστερα". Ειναι κριμα να βλεπεις νεα παιδια να μην καταλαβαινουν ποιο ειναι το συμφερον τους. Καλυτερα λιγοι εισακτεοι στα πανεπιστημια και λιγότερη ανεργια παρα ολοι επιστημονες και στρατιες ανεργων.

      Διαγραφή
  3. Ναι ενώ η αριστερά την τελειοποίησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα δεν είναι η εκπαίδευση αλλά η ανεργία. Και πώς καταπολεμείται? Στη χώρα μόνο καφέ και σουβλατζίδικα ανοίγουν. Άρα οι εργαζόμενοι που χρειάζονται είναι ψήστες,barista, διανομείς. Οπότε συμφωνώ δεν χρειάζονται πανεπιστημιακές σπουδές τα παιδιά μας.
    Αν δεν είχαμε κλείσει τη βιομηχανία της χώρας, αλλά είχαμε προχωρήσει και στην ίδρυση νέων, τότε τα παιδιά μας θα έβρισκαν ανάλογες εργασίες με το αντικείμενο των σπουδών τους. Οι σπουδές που δίνουν τα πανεπιστήμια είναι πολύ καλές αλλά που να βρεθεί το αντικείμενο που θα εφαρμοστούν οι γνώσεις αυτές? Βλέπε αεροναυπηγική Πάτρας.
    Μην επεκταθώ....Η εκπαίδευση και οι γνώσεις ποτέ δεν έβλαψαν. Δείτε την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή το φάρμακο, η γιατρειά στο ότι δε βρίσκουμε δουλειά είναι να σταματήσουμε την εκπαίδευση, τη μόρφωση των νέων μας κι όχι να δημιουργήσουμε τέτοιες θέσεις εργασίας ώστε να αποδοθούν οι καρποί των γνώσεων αξιόλογων μυαλών, τα οποία τα παίρνουν έτοιμα κι εκπαιδευμένα άλλες χώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανεργία δεν καταπολεμάται με αυτόν τον τρόπο μειώνοντας τις θέσεις των εισακτέων και θέτοντας ελάχιστη βάση εισαγωγής αλλά με τρόπο πιο αποδοτικό προσλαμβάνοντας περισσότερους επιστήμονες σε νέες θέσεις εργασίας και όχι να επιδιώκουμε να σπουδάζουμε σχολές που θα μας αποκαταστήσουν χρηματικά αλλά γνωστικά και πνευματικά.

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ. Το θέμα είναι σε ποιες νέες θέσεις εργασίας θα προσληφθούν οι επιστήμονες...
    Αφού δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε μου προφανώς και πρόβλημα είναι οι άπειροι εισακτέοι. Πάρε παράδειγμα τις σχολές που σε βγάζουν φιλόλογο.Προσλήψεις στα σχολεία δε γίνονται, άρα τι μένει; Φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα. Είναι δυνατόν να απορροφηθούν όλοι αυτοί οι 3500 εισακτέοι το χρόνο στην αγορά εργασίας; Με την καμία. Γι αυτο και βλέπεις να ζητάνε πλέον μάθημα με 3 ευρώ την ώρα. Σου λέει αν ζητήσω παρπάνω δε θα χω και πελατεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή