Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Ξεκινούν οι διαδικασίες ολοκλήρωσης των εγγραφών των πρωτοετών φοιτητών

Αποτέλεσμα εικόνας για Ξεκινούν οι διαδικασίες ολοκλήρωσης των εγγραφών των πρωτοετών φοιτητώνΤο panelladikes24 ενημερώνει τους πρωτοετείς φοιτητές ότι οι γραμματείες των Σχολών έχουν αρχίσει να ενημερώνουν για τις διαδικασίες ολοκλήρωσης των εγγραφών

Πιο συγκεκριμένα, μετά την αποστολή από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων των πινάκων εισαγομένων, που υπέβαλαν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στα Α.Ε.Ι., οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016, που ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΥΠ.Π.Ε.Θ. στη διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr οφείλουν να προσέλθουν για την ολοκλήρωση του ελέγχου της ταυτοπροσωπίας στις Γραμματείες των Τμημάτων Εισαγωγής, είτε αυτοπροσώπως είτε από νομίμως εξουσιοδοτημένο άτομο.

Προτείνεται σε όλους τους ενδιαφερόμενους να ανατρέξουν στις ιστοσελίδες των Σχολών ή των τμημάτων επιτυχίας τους.

Δείτε επίσης: 

Δωρεάν σίτιση και στέγαση για φοιτητές - Δείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες

Τι ενέργειες πρέπει να κάνουν οι πρωτοετείς φοιτητές που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Διακριθέντες μαθητές στη Ρομποτική εντάσσονται σε ειδική κατηγορία εισαγωγής στα ΑΕΙ

20 09 16 ROBOTΚαι οι διακριθέντες σε Βαλκανικές ή Διεθνείς Ολυμπιάδες Ρομποτικής εντάσσονται σε ειδική κατηγορία για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μαζί με αυτούς των Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας σύμφωνα με Υπουργική Απόφαση του Νίκου Φίλη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 

Η ισχύς της απόφασης άρχεται από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και αφορά στους κατόχους απολυτηρίου Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου του σχολικού έτους 2015-2016 κι εφεξής, καθώς και τους αποφοίτους του σχολικού έτους 2014-2015.

Οι ανωτέρω διακριθέντες εγγράφονται καθ' υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων των Πανεπιστημίων, εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου.

Συγκεκριμένα η απόφαση αναφέρει τα εξής:

Συμπληρώνουμε την υπ' αριθμ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272/Β΄) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 τουάρθρου 1 του Ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α ́) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του Ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α ́)» υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. Φ151/47149/Α5/2016 (ΦΕΚ 820-Β ́) ομοία, ως ακολούθως:

1. Στο τέλος του τίτλου της παραγράφου 7 του άρθρου 1 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, προστίθενται οι λέξεις:

«Ή ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ»

2. Η παράγραφος 7 του άρθρου 1 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Στην ειδική αυτή κατηγορία υπάγονται οι κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στη Βαλκανική ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής, Χημείας ή Βιολογίας και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο).

Οι ανωτέρω διακριθέντες εγγράφονται καθ' υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων των Πανεπιστημίων, εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου.

Ειδικά η βράβευση στη Ρομποτική, η οποία αναπτύσσει στοχευμένες εφαρμογές Πληροφορικής, λογίζεται ως βράβευση στην Πληροφορική.

Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησης τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό για νέους επιστήμονες με την απονομή σε αυτούς του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου. Η ισχύς της παρούσας άρχεται από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και αφορά στους κατόχους απολυτηρίου Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου του σχολικού έτους 2015-2016 κι εφεξής, καθώς και τους αποφοίτους του σχολικού έτους 2014-2015.»

3. Η πρώτη περίοδος της περίπτωσης β ́ της παραγράφου γ του άρθρου 2 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Οι κάτοχοι απολυτηρίου ΕΠΑΛ σε Σχολές, Τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, με την προϋπόθεση το μάθημα, στο οποίο έχουν διακριθεί στις παραπάνω επιστημονικές Ολυμπιάδες, να περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη του Λυκείου.»

4. Στο τέλος της δεύτερης περιόδου της περίπτωσης β της παραγράφου γ του άρθρου 2 προστίθεται παράγραφος ως ακολούθως:

«Ειδικά για τους αποφοίτους του σχολικού έτους 2014-2015, κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, θα πρέπει το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, να περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Κατεύθυνσης που έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου και να έχουν επιτύχει στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μέσο όρο βαθμών τουλάχιστον ίσο με το μισό του μέγιστου δυνατού. Για τους αποφοίτους σχολικού έτους 2014-2015, κατόχους απολυτηρίου ΕΠΑΛ, θα πρέπει το μάθημα στο οποίοέχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες, να περιλαμβάνεται στα μαθήματα της ειδικότητας, την οποία έχουν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη Λυκείου και να έχουν επιτύχει στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μέσο όρο βαθμών τουλάχιστον ίσο μετο μισό του μέγιστου δυνατού.»

5. Στο τέλος της δεύτερης περιόδου της περίπτωσης vii της παραγράφου 3 του άρθρου 3 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, προστίθεται περίοδος ως εξής:

«Σε περίπτωση που η οικεία διπλωματική αρχή της χώρας μας δεν δύναται να χορηγήσει βεβαίωση κατοικίας και μόνιμης διαμονής σε γονέα υποψηφίου, ξένο υπήκοο, ο γονέας δύναται να προσκομίσει οποιοδήποτε άλλο έγγραφο από επίσημη αρχή ή φορέα της χώρας του, που θα πιστοποιεί την κατοικία και τη μόνιμη διαμονή του.»

6. Το εδάφιο δ της περίπτωσης 1 της παραγράφου Ε του άρθρου 3 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Βεβαίωση του επιστημονικού φορέα ή ένωσης, ή οργανισμού ή αρμόδιας υπηρεσίας κατά περίπτωση, της Μαθηματικής, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή Ρομποτικής από την οποία να προκύπτει η βράβευση τους και το βραβείο που τους απονεμήθηκε. Στην περίπτωση του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού για Νέους Επιστήμονες κατατίθεται και αντίγραφο της διάκρισης.»

7. Στο τέλος της περίπτωσης 1 της παραγράφου Ε του άρθρου 3 προστίθεται εδάφιο ως ακολούθως:

«στ) Ειδικά για τους αποφοίτους του σχολικού έτους 2014-2015, βεβαίωση της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, από την οποία να προκύπτει ότι

i) το μάθημα στο οποίο διακρίθηκαν περιλαμβάνεται στα μαθήματα της Κατεύθυνσης που είχαν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη του Γενικού Λυκείου και ότι

ii) έχουν επιτύχει στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μέσο όρο βαθμών τουλάχιστον ίσο με το μισό του μέγιστου δυνατού.»

8. Το εδάφιο δ της περίπτωσης 2 της παραγράφου Ετου άρθρου 3 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«Βεβαίωση του επιστημονικού φορέα ή ένωσης, ή οργανισμού κατά περίπτωση, της Μαθηματικής, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, ή Ρομποτικής, απότην οποία να προκύπτει η βράβευση τους και το βραβείοπου τους απονεμήθηκε.»

9. Στο τέλος της περίπτωσης 2 της παραγράφου Ε τουάρθρου 3 προστίθεται εδάφιο ως ακολούθως:

«στ) Ειδικά για τους αποφοίτους του σχολικού έτους2014-2015, βεβαίωση της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, από την οποία να προκύπτει ότι

i) τομάθημα στο οποίο διακρίθηκαν περιλαμβάνεται στα μαθήματα της ειδικότητας που είχαν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη του ΕΠΑΛ και ότι

ii) στα μαθήματα που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έχουν λάβει μέσο όρο βαθμών τουλάχιστον ίσο με το μισό του μέγιστου δυνατού.»




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Τι ενέργειες πρέπει να κάνουν οι πρωτοετείς φοιτητές που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής

foit3Οι πρωτοετείς φοιτητές, μετά την ηλεκτρονική εγγραφή τους, εφόσον επιθυμούν την υποβολή αίτησης μετεγγραφής κατά το ακαδ. έτος 2016-2017, καλούνται να προσέλθουν στις Γραμματείες των Σχολών ή Τμημάτων, και με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου τους, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους, να παραλάβουν κατά προτεραιότητα κωδικούς πρόσβασης στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες, που απαιτούνται για την υποβολή αίτησης μετεγγραφής. 

Για εξαιρετικούς λόγους, που καθιστούν αδύνατη την αυτοπρόσωπη παρουσία, ο φοιτητής απoστέλει αίτηση στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος με θεώρηση ως προς τη γνησιότητα της υπογραφής του από τα ΚΕΠ ή άλλη δημόσια αρχή και αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητάς του, για την κατά προτεραιότητα χορήγηση κωδικών πρόσβασης, λόγω συμμετοχής στη διαδικασία των μετεγγραφών του ακαδημαϊκού έτους 2016-2017. 

Πατήστε εδώ για να δείτε το σχετικό δελτίο τύπου του ΥΠΠΕΘ.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Μετεγγραφές σπουδαστών ΙΕΚ


Πατήστε εδώ για να δείτε όλα τα νέα σχετικά με τα ΙΕΚ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Φίλης: Πανελλαδικές 2017 χωρίς αλλαγές

18 09 16 filisΟ Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα “H ΑΥΓΗ” και στη δημοσιογράφο Κωστοπούλου Μίνα. 

Σε ερώτηση για  τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017 ανέφερε τα εξής:

Το σύστημα των εισαγωγικών για τα Πανεπιστήμια έχει εξαντλήσει τη δυναμική του και στηρίζεται, δυστυχώς, σε μία παγκόσμια πρωτοτυπία που είναι η υποβάθμιση του σχολείου και η ενίσχυση των φροντιστηρίων, πράγμα που σημαίνει μία περαιτέρω οικονομική αιμορραγία της οικογένειας. Εργαζόμαστε, μέσω και του εθνικού διαλόγου, για να υπάρξει ένα νέο σύστημα επιλογής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο θα αναβαθμίζει το σχολείο. Συνεπώς το νέο σύστημα προϋποθέτει μια αναμόρφωση του Λυκείου και κυρίως των δύο μεγαλυτέρων τάξεων του Λυκείου. Επί πλέον η ευθύνη επιλογής για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα αποδίδεται στο σχολείο και όχι σε άλλα σχήματα εκτός του σχολείου.

Αυτός είναι ο σχεδιασμός μας και την κατάλληλη στιγμή μέσα από διάλογο και χωρίς να αιφνιδιάζουμε θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε και στις αποφάσεις που προφανώς δεν θα επηρεάσουν τους φετινούς μαθητές της Γ΄ Λυκείου.

Σημειώνεται ότι ανάλογες δηλώσεις είχε κάνει και η Αναπλ. Υπουργός Παιδείας κ. Αναγνωστοπούλου. Δείτε το σύνδεσμο που ακολουθεί.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Έλληνες του εξωτερικού - Θέματα και προτεινόμενες απαντήσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για panelladikes24.

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Έλληνες του εξωτερικού

06/09/2016 Νεοελληνική Γλώσσα - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις

07/09/2016 Αρχαία Ελληνικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
07/09/2016 Μαθηματικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
07/09/2016 Βιολογία - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις

08/09/2016 Ιστορία - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
08/09/2016 Φυσική - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
08/09/2016 Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις

09/09/2016 Λατινικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
09/09/2016 Χημεία - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
09/09/2016 ΑΕΠΠ - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις

12/09/2016 Αγγλικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
13/09/2016 Γερμανικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
13/09/2016 Ιταλικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
14/09/2016 Ισπανικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
14/09/2016 Ελεύθερο Σχέδιο - Θέματα - Οδηγίες
15/09/2016 Γραμμικό Σχέδιο - Θέματα 
15/09/2016 Αρμονία - Θέματα
16/09/2016 Γαλλικά - Θέματα - Προτεινόμενες απαντήσεις
16/09/2016 Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων - Θέματα

Δείτε επίσης: Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Θέματα, προτεινόμενες απαντήσεις και σχόλια

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

16 09 16 programmatismoΜετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τo Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ ́ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου  και της Δ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2016-2017. 

Δείτε αναλυτικά: 

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2016 - 2017

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2016 - 2017

Δείτε επίσης: Δείτε την ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους υποψήφιους Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕΛ έτους 2017

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Διαχείριση της Διδακτέας - Εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2016-2017

CalculusΜετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 35/2016 του Δ.Σ.), τo Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απέστειλε τη διαχείριση της διδακτέας-εξεταστέας ύλη των Μαθηματικών της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2016-2017.


Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Εγγραφές επιτυχόντων της ειδικής κατηγορίας των Αλλοδαπών - Αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών - Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής

Αποτέλεσμα εικόνας για Εγγραφές επιτυχόντων της ειδικής κατηγορίας των Αλλοδαπών - Αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών - Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγήςΣύμφωνα με την Αριθμ. Φ.151/139426/A5 Υπουργική Απόφαση οι εγγραφές των εισαγομένων στις σχολές, Τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ειδικής κατηγορίας των Αλλοδαπών - Αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών - Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής, για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου 2016.

Πατήστε εδώ για να δείτε την Υ.Α.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Φοίτηση Ελλήνων πολιτών σε Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού αναγνωρισμένες και πιστοποιημένες από Κράτη - Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Αποτέλεσμα εικόνας για Φοίτηση Ελλήνων πολιτών σε Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού αναγνωρισμένες και πιστοποιημένες από Κράτη - Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης1. Η αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου για θέματα σχετικά με την εκπαίδευση και πιστοποίηση των Ελλήνων ναυτικών, Διεύθυνση Εκπαίδευσης των Ναυτικών, σε απάντηση σχετικών ερωτημάτων, ενημερώνει πως για να λάβει κάποιος Ελληνικό αποδεικτικό ναυτικής ικανότητας (α.ν.ι) θα πρέπει σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, να έχει εκπαιδευτεί και αποφοιτήσει μέσω του Ελληνικού συστήματος ναυτικής εκπαίδευσης, το οποίο περιλαμβάνει τις δέκα (10) Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.

2. Επιπρόσθετα, γνωρίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 4 του π.δ 216/2007 (ΦΕΚ 242 Α) περί προσαρμογής του ελληνικού δικαίου στην Οδηγία 2005/45/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Σεπτεμβρίου 2005 «σχετικά με την αμοιβαία αναγνώριση πιστοποιητικών των ναυτικών», για τα πιστοποιητικά αυτά η χώρα μας εκδίδει πιστοποιητικά επικύρωσης (endorsements).

3. Τέλος, γνωρίζεται ότι για τα θέματα Ναυτικής Εκπαίδευσης στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η έγκριση των προγραμμάτων σπουδών, αρμόδιος φορέας είναι αποκλειστικά το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.