Σελίδες

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024

Στρατιωτικές Σχολές - Κατάταξη επιλαχόντων σπουδαστών έτους 2024 - Συνεχής ενημέρωση




























Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Το panelladikes24 μέσα από αυτή την ανάρτηση θα δημοσιεύσει τις ανακοινώσεις των Στρατιωτικών Σχολών για τις κατατάξεις επιλαχόντων σπουδαστών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.

Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Σημειώνεται ότι οι αναρτήσεις του panelladikes24 αποτελούν βοήθημα για τους υποψήφιους και δεν υποκαθιστούν την επίσημη ενημέρωση που μπορούν να έχουν οι ενδιαφερόμενοι από τις Σχολές.

ΠΡΟΣΟΧΗ - Απαγορεύεται η αντιγραφή και η αναδημοσίευση της συγκεκριμένης ανάρτησης του panelladikes24.

αρχική ανάρτηση 10/09/2024 - τελευταία ενημέρωση 19/11/2024

ΣΣΕ

ΣΣΑΣ


ΣΑΝ

ΣΝΔ

ΣΧΟΛΗ ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ)


ΣΜΥ

Πρόσκληση Επιλαχόντων στη ΣΜΥ Έτους 2024 (23/09/2024)

ΣΜΥΝ

ΣΜΥΑ

Δείτε επίσης:




Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


1.582 σχόλια:

  1. Τι περιμεναν δλδ ;;;;Σε στρατιωτικη Σχολη μπηκανε.Δεν ηξεραν δεν ρωταγαν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ δηλαδή ξέρεις έχει μπει έχεις αποφοιτήσει ; Η απλα λες ότι λένε όσοι έχουν περάσει μόνο απ έξω .

      Διαγραφή
    2. Έχει αποφοιτήσει από το ΚΨΜ της σχολής...

      Διαγραφή
    3. Αυτό κατάλαβα κι εγώ αλλιώς δεν θα μιλούσε ετσι

      Διαγραφή
  2. Ότι καλύτερο για όλα τα παιδιά. Δεν κάνουν όλοι για όλες τις σχολές. Καλύτερα όσοι φεύγουν νωρίς να ψάξουν έγκαιρα αλλού το μέλλον τους και μακάρι όσοι επιλαχόντες μπουν να το θέλουν πραγματικά και να αξιοποιήσουν την μεγάλη ευκαιρία που τους δόθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν τα ποντίκια φεύγουν από τη ΣΜΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσείς που σχολιάζετε αρνητικά τα παιδιά έχετε μπει και ξέρετε μάλλον μιλάτε εκ του ασφαλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις σχολές σχολιάζουμε αρνητικά που καταφέρνουν να διώχνουν τα παιδιά μέσα στα 10 μέρες, τα παιδιά αυτά που προσπάθησαν τόσο πολύ να μπουν. Λυπόμαστε τα παιδιά που φεύγουν. Οι σχολές που κλαίγονται ότι μένουν άδειες καλό είναι να αναθεωρήσουν πολλά πράγματα από την εκπαίδευση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά πρέπει να αλλάξουν όλα γιατί στο τέλος θα μείνουν άδειες σχολές τα παιδιά δεν θα χαθούν είναι νέοι άνθρωποι και όλη η ζωή μπροστά τους. Θα έπρεπε όμως να ενημερώνονται ακριβώς για το της εκάστοτε σχολής ώστε να μην μπαίνουν καν στον κόπο να το δηλώνουν στο μηχανογραφικό τους γιατί τα παιδιά απογοητεύονται ενώ οι εκπαιδευτές τους παίρνουν δύναμη και γίνονται χειρότεροι με τους επόμενους

      Διαγραφή
    2. Όλα καλά όταν τα προσελκύουν να μπουν κι όταν κλείσει η πόρτα κάνουν τη ζωή τους μαύρη...

      Διαγραφή
    3. Ναι αλλά μήπως θα έπρεπε να γίνει κάτι για ολο αυτο ;

      Διαγραφή
    4. Πολύ ωραία τα λες αυτοί είναι η αλήθεια..........

      Διαγραφή
    5. 17 Σεπ 4.29
      Μια χαρά είναι το πρόγραμμα των Στρατιωτικών σχολών. Έχουν αποφοιτήσει χιλιάδες Στρατιωτικοί. Οι υποψήφιοι πρέπει να προετοιμαστούν από το σπίτι τους, να ενημερωθούν που πάνε να φοιτήσουν.
      Δεν είναι κακό ότι έχεις γαλουχηθεί με μία άλλη νοοτροπία, κουλτούρα, κακό είναι να ζητάμε να φέρουμε τον Στρατό στα μέτρα μας για να μας κάνει..προετοιμάζεσαι ...μαθαίνεις την τακτική του πολέμου για να την χρησιμοποιήσεις όταν χρειαστεί. Αν σου είπανε ότι θα γίνεις Δημόσιος υπάλληλος σου είπαν ψέματα.

      Διαγραφή
    6. Και έχει κ άλλο, αποφασίσανε από φέτος στα καημένα τα παιδιά του 1ου έτους να τους κόψουν την εξοδου της Τετάρτης. Λένε λέει πως δεν είναι δικαίωμα τους.

      Διαγραφή
  6. Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι να εκπευδαιονται από μόνιμο προσωπικό και όχι από τους τριτοετης που νομίζουν πως κάποιοι είναι ,ενω στη πραγματικότητα οταν βγουν απο τη σχολή ολοι ιδιοι είναι...και βγάζουν όλα τα κόμπλεξ τους με καψόνια που δεν έχουν καμία σχέση με τη στρατιωτική εκπαίδευση αυτά δεν αντέχουν οι νέοι και φεύγουν ...υπάρχουν και εξαιρέσεις τριτοετων αλλά είναι λιγες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο. Μια γνωστή μου είναι στα δικαστήρια με τριτοετή που άσκησε βια.

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς κάποιοι μιλάνε πλεον και δεν το αφήνουν έτσι

      Διαγραφή
  7. Και στη ΣΑΝ πολύ καψόνι! Φεύγουν οι νοσοκόμες και εκεί δεν υπάρχουν καν επιλαχόντες. Αντί να προσπαθήσουν να αναβαθμίσουν τη σχολή τους κοιτάνε να τη βυθίσουν ακόμα περισσότερο. Από του χρόνου η βάση στα 9000 μόρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν υπάρχουν άξια στελέχη να εκπαιδεύσουν σωστά και να εμπνεύσουν τους πρωτοετείς αφήνουν τους "παλιούς" εν είδει ανειδίκευτων εκπαιδευτών να κάνουν τη "βρωμοδουλειά". Και μετά οι πρωτοετείς φεύγουν και ενημερώνουν και τους υπόλοιπους για το χάλι της ΣΑΝ και της κάθε ΣΑΝ και ψάξτε εσείς πώς θα επανδρωσετε το στράτευμα.

      Διαγραφή
    2. Ποια Σ.Α.Ν.? Διοίκηση κ μαθητές είναι όλοι όσοι αποτύχανε να μπούνε στη Σ.Σ.Α Σ. Τα κόμπλεξ πάνε κι έρχονται κ καταλάβατε τι γίνεται εκεί μεσα

      Διαγραφή
    3. Εν το μεταξύ η Σ.Α.Ν. δεν έχει καθόλου καψόνι, απλά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι τα παιδιά τους δεν γράφτηκαν σε κολλέγιο αλλά σε στρατιωτική σχολή όπου πρέπει να υπάρχει σοβαρότητα και πειθαρχία. Κόμπλεξ δεν υπάρχει επίσης οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι και ουτε ζηλεύουν τους γιατρους, ούτε έχουν κάποιο άχτι που θα βγάλουν στους μικρότερους, οσοι δεν εχουν μπει και δεν ξέρουν, από το να γίνονται απλά φερεφωνα καλύτερα να μην σχολιάζουν και να φθαρουν την εικόνα μιας ολόκληρης σχολής προς όσους δεν την γνωρίζουν.

      Διαγραφή
  8. Νομίζω ότι είστε υπερβολικοί με την έννοια της λέξης "καψονι"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ; Πως αλλιώς λέγονται βασανιστήρια ακούγεται καλύτερο ;

      Διαγραφή
    2. Όποιος δεν ξέρει τι γίνεται μέσα, να βγάλει τον σκασμό , και να μην γράφει σχόλια φιλοσοφίας.

      Διαγραφή
  9. Τίποτα από τα δύο....
    Όλα είναι ένα θέατρο (οπου ο πρωτοετής πρέπει να είναι προετοιμασμένος πριν μπει) που όλοι συμμετέχουν και με λίγη υπομονή όλα αλλάζουν.
    Δυστυχώς τα παιδιά που φεύγουν είναι αρνητικα προκατελειμενα πριν μπουν στη σχολή,με αποτέλεσμα στη πρώτη δυσκολία (που σίγουρα υπάρχουν πολλές,όπως άλλωστε σε όλα τα επαγγέλματα στην αρχή),εγκαταλείπουν χωρίς δεύτερη σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου έχεις δίκιο, όμως αυτό το καταλαβαίνουμε μετά , οδοί έχουμε πάει φαντάροι. Όμως όταν πρωτομπαινεις και είσαι 17-18 ετών και πολύ ψαρωμενος νομίζεις ότι όλη η ζωή σου δπο δω και πέρα θα είναι φωνές και προσβολες. Όλα χρειάζονται , για να καταλάβουν τα παιδιά ότι κάνω από όλα είναι η ιεραρχία και δεν μπορεί να αντιμιλαειβο καθένας όπως θέλει έστω κι αν θεωρεί πως έχει δίκιο αλλά αυτή η τακτική της εκπαίδευσης από τους παλιούς είναι πλέον αναχρονιστική και παραπέμπει σε λάθος νοοτροπίες. Άλλωστε πιο πολύ θα άκουγαν και θα σέβονταν τους βαθμοφόρους καθηγητές τους παρά τους κατά δύο χρόνια μεγαλύτερους.

      Διαγραφή
    2. Ένα παιδί 17 /18 χρόνων δεν έχει τη παραμικρή ιδέα ποιος είναι ο βαθμοφορος καθηγητής ή ποιος είναι ο δευτεροετής κτλ και σίγουρα σε 1 ή 2 εβδομάδες δεν μπορεί να καταλάβει τίποτα από το τι σημαίνει στρατός.
      Οι αποφάσεις που παίρνονται τόσο γρήγορα οφείλονται,επαναλαμβάνω, στην αρνητική προκατάληψη πριν εισέλθουν τα παιδιά στη σχολή καθώς και στο ότι δεν ήταν η πραγματική τους επιθυμία.
      Οι σχολές αυτές σίγουρα είναι ιδιαίτερες αλλά μόνο αν είναι αυτό που σου αρέσει πραγματικά συνεχίζεις
      Να γνωρίζετε ότι πολλά παιδιά που παραιτούνται ,μετά από ώριμη σκέψη,σε δεύτερο χρόνο το μετανιώνουν.

      Διαγραφή
    3. Αν λοιπόν δεν έχετε τρόπο να προσελκύσετε τα νέα παιδιά, όταν πάρετε κι εσείς σύνταξη, τι στράτευμα θα υπάρχει? Εσείς έχετε τον τρόπο να κάνετε ελκυστική την στρατιωτική ζωή και νοοτροπία αλλά από ότι φαίνεται, ειδικά στη ΣΜΥ και στη ΣΜΥΝ δεν τα καταφέρνετε με μεγάλη επιτυχία . Γιατί άραγε η ΣΜΥΑ έχει υψηλότερες βάσεις? Γιατί πάντα η αεροπορία ήταν πάντα το πιο κυριλέ σώμα? Γιατί έχει διαφορετική νοοτροπία. Αλλά δεν νομίζω να το παραδεχτείτε πότε.

      Διαγραφή
    4. Η αεροπορία που λέτε διαφέρει από το ΣΞ ή το ΠΝ ως προς τη νοοτροπία γιατί έχει διαφορετικό αντικείμενο σε σχέση με τα άλλα 2 Σώματα
      Παρόλαυτα το θέμα των σχολίων έχει να κάνει με τις παραιτήσεις οι οποίες είναι σε όλες τις Στρ. Σχολές ανεξαρτήτως Σώματος και επιπέδου.

      Διαγραφή
    5. Βγάλε τον σκασμό άσχετε.

      Διαγραφή
  10. Άμα ήτανε για θέατρο να στέλναμε να παιδιά μας στη Δραματική σχολή. Λυπάμαι αλλά είστε μακριά νυχτωμένος. Άλλο η στρατιωτική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα και άλλο το καψόνι που σου έκανε ο μπουρτζόβλαχος λοχίας ή ο πάλιουρας φαντάρος για να σπάει πλάκα αυτός και η παρέα του πριν 50 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λυπάμαι αλλά ο τρόπος σκέψης σας είναι λανθασμένος....Δεν γνωρίζω αν ανήκετε στην οικογένεια των ΕΔ,αλλά επειδή εγώ ανήκω,σας διαβεβαιώ ότι οι παραιτήσεις των παιδιών δεν οφείλονται σε κάποιο είδος καψονιου...αλλά στην πραγματικότητα δεν επιθυμούσαν
    να μπουν σε τέτοιου είδους σχολή (που όντως διαφέρει από τις πολιτικές σχολές) και εισήλθαν σε αυτές για άλλους λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα παιδιά προσπαθούν δυο και τρία χρόνια να μπουν σε αυτές τις σχολές από που προκύπτει ότι δεν το θέλουν πραγματικά ; Επειδή δεν αντέχουν την εξευτιλιστική συμπεριφορά των τριετών η τέταρτο ετών συμμαθητών τους και από που κι ως που το έχετε δει αυτό αντί να εκπαιδεύονται από έμπειρους αξιωματικούς η υπαξιωματικούς να εκπαιδεύονται από παιδιά μεγαλύτερων ετών που μόνο την εμπειρία και τη γνώση δεν έχουν

      Διαγραφή
    2. Τα παιδιά μια χαρά θέλουν να μπουν αλλά να εκπαιδευτούν όχι να εξευτιλιστουν

      Διαγραφή
  12. Ντροπή και μόνο που το λες τα καψόνια γίνονται και στο λέω εγώ που ξέρω από πρόσφατη εμπειρία τι γίνεται και πάλι ντροπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξαναδιάβασε το σχόλιο μου.
    Απαντάς χωρίς να έχεις καταλάβει τι σου λέει ο συνομιλητής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προσπαθείς να κανεις ότι κάνουν και μέσα σε αυτές τις σχολές κατανοώ την ελληνική γλώσσα πολύ καλά αλλά και σεν αφηνψ κανένα να παίζει με το μυαλό μου … αφού ανήκεις στο περιβάλλον τωνΕΔ κατανοείς απόλυτα τι εννοω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ.... έχεις απόλυτο δίκιο....τα καψόνια που αναφέρεις,αφού είναι τόσο σημαντικά και ακραία όπως λες,ας τα αφήσεις να σου καθορίσουν το επαγγελματικό σου μέλλον και να εγκαταλείψεις αυτό που πιθανόν επιθυμείς να κάνεις για τα επόμενα 40 χρόνια
      Συμφωνώ απόλυτα!!!!

      Διαγραφή
    2. Όχι πρέπει να μείνουν και να πάρουν ψυχοφάρμακα γιατί αυτό θέλετε αυτό προσπαθείτε να κάνετε μεγαλώνουμε τα παιδιά μας μαθαίνοντας τα να σέβονται τον εαυτό τους και τον συνάνθρωπο και μπαίνουν εκεί και τους φέρεστε σαν σκουπίδια τα εξευτελίζεται και χάνουν τον εαυτό τους . Αυτό τελικά είναι το ζητούμενο
      Τελικά έχω πειστεί ότι είσαι άτομο των ΕΔ Αλλά μήπως θέλεις να μας πεις ακριβώς αφού ειναι τόσο σωστός ο τρόπος εκπαίδευσης εκεί μέσα το καθημερινό πρόγραμμα με κάθε λεπτομέρεια η δεν θες να αποκαλύψεις το μυστικό της επιτυχίας Το θέατρο του παραλόγου ξεκινάει από την πρώτη ημέρα με τον διοικητή της κάθε σχολής να ενημερώνει τους γονείς πως γνωρίζουν τις ανησυχίες μας και μας διαβεβαιώνουν ότι κι αυτοί είναι γονείς και τα παιδιά μας είναι ασφαλή με εκπαιδευμενο προσωπικό που θα τα αναλάβει εκπαιδευμένο τι; Ο τριτοετής που βγάζει το κόμπλεξ του πάνω στον πρωτοετή

      Διαγραφή
  15. Ναι είναι καψώνια και το λέω από εμπειρία .Αν ήταν εκπαίδευση θα ήταν διαφορετικά.θα μπορούσα να σου γράφω ώρες αυτά που περνάνε τα παιδιά κυρίως κατά το πρώτο έτος. Δεν ξέρω αν αξίζει τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έτσι μπράβο ας αρχίσουμε να λέμε τα πράγματα όπως είναι ΚΑΨΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η μεγαλύτερη απόδειξη θα είναι τα ΦΕΚ με τα ονόματα των επιλαχόντων που θα πηγαίνουν σύννεφο από όλες τις σχολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δε γνωρίζω αν αυτοί που σχολιάζουν αρνητικά για τις συνθήκες μέσα στις σχολές είναι γονείς, υποψήφιοι ή άτομα που μπήκαν σε μια σχολή και έφυγαν αλλά θα σας πω αυτό:
    Αν είστε γονείς προετοιμαστε τα παιδιά σας ότι οι συνθήκες μέσα στις σχολές είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που ήδη γνωρίζουν μέχρι στιγμής και εξηγήσετε τους ότι αυτά που θα συναντήσουν μέχρι το πολύ τα Χριστούγεννα (ίσως και λιγότερο) είναι μόνο ένα σκηνικό που όλοι μετέχουν με διακριτούς ρόλους ο καθένας
    Αν είστε σπουδαστές στις σχολές μην αφήσετε τίποτα και κανεναν νασας αποτρέψει από αυτό που επιθυμείτε και να είστε σίγουρη ότι η μικρή υπομονή σας σύντομα θα ανταμειφθεί.
    Αν είστε σπουδαστές που ήδη έχετε παραιτηθεί εύχομαι πραγματικά να μην το μετανιώσετε και να κάνετε κάτι που αγαπάτε πραγματικά.
    Καθώς όπως προείπα ανήκω στις ΕΔ ,αλλά και ως γονέας,πραγματικά στεναχωριέμαι να βλέπω σπουδαστές που έχουν κοπιάσει τόσο αυτοί όσο και οι γονείς τους να μπουν σε μια τέτοια σχολή,να εγκαταλείπουν αυτόη τη προσπάθεια πριν πραγματικά συνειδητοποιήσουν τι πραγματικά είναι μια Στρ Σχολή.

    ΥΣΤ:όλα τα παραπάνω αναφέρονται σε υποψήφιους που πραγματικά οι ίδιοι επιθυμούν να κάνουν αυτό το επάγγελμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είχες δίκιο αν δεν υπήρχε ο εξευτελισμός στις σχολές.Υπομονη κανείς αλλά όχι να σε μειώνουν καθημερινα

      Διαγραφή
    2. Έχετε απόλυτο δίκιο, όλα είναι ένα θέατρο κατά το πρώτο έτος φοίτησης. Αν το συνειδητοποιήσεις αυτό σύντομα και κάνεις και υπομονή από το δεύτερο έτος και μετά όλα αλλάζουν.....

      Διαγραφή
  19. Θα σας πω το έξεις:
    Υπήρξα σπουδαστής σε στρ. σχολή αρκετά χρόνια πριν (νομίζω με διαφορετικές συνθήκες από τις σημερινές),γνωρίζω σπουδαστές που πρόσφατα αποφοίτησαν από ΣΜΥ γνωρίζω σπουδαστές (και τους γονείς τους) που είναι ήδη στις σχολές ΣΣΕ,ΣΝΔ,ΣΣΑΣ,ΣΜΥΑ και ουδέποτε κάποιος έφτασε στη παραίτηση.
    Επαναλαμβάνω οι συνθήκες είναι κάτι διαφορετικό από ότι γνωρίζουμε σε αυτή την ηλικία νομίζω όμως όχι αποτρεπτικός στο να σε κάνουν να τα παρατήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θέλει δύναμη,υπομονή και στήριξη για να μην παραιτηθείς από αυτές τις σχολές, αλλά μη μας τρελαίνεται πως δεν επικρατεί αυτό το άρρωστο κλίμα μέσα και τα καψόνια γινονται που στην ουσία δεν προσφέρουν σε κάτι που λένε και καλά σκληραγωγηση.. μερικά είναι άρρωστα και όταν ένας μαθητής έχει λιώσει στο διάβασμα πιάνει υψηλές βαθμολογίες είναι δύσκολο να δεχτεί και προσβολές χώρις λόγο και χωρίς να έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό ...μάλλον όλοι οι γνωστοί σας εσάς είχαν δόντι κ δεν τους πείραζαν γιατί και το βύσμα υπάρχει και μέσα στις σχολές ..δεν μπορεί όλα αυτά τα χρόνια να πιστεύεται πως φεύγουν για άλλους λόγους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ο 07:36 έχεις κάποια σχέση με στρ.σχολη;
      Αν ναι,Θέλω να πιστεύω ότι τη λέξη "δόντι" τη λες για αστείο όταν αναφέρεσαι για μια Στρ.σχολή που έχει να κάνει με 4ετης ή 3ετης , εκτός αν δε γνωρίζεις τι σημαίνει στρ. σχολή.
      Αν δεν έχεις σχέση σε παρακαλώ να μη σχολιάζεις γιατί δημιουργείς εσφαλμένες εντυπώσεις στους υποψήφιους.
      Στο 2ο ερώτημα σου όχι μόνο το πιστεύω αλλά είμαι σίγουρος ότι φεύγουν για άλλους λόγους και όχι από τα καψόνια
      Η συζήτηση έχει νόημα μόνο αν γνωρίζεις καταστάσεις, σπουδαστές ή έχεις προσωπική εμπειρία γιατί αλλιώς δεν εξάγονται σωστά συμπεράσματα από αυτή.

      Διαγραφή
  21. 7.36 μπράβο κ πάλι μπράβο τα λες πολύ σωστά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όπως προείπα σε σχόλιο μου, οι στρατιωτικοί με τα κολλημένα μυαλά αποκλείεται να καταλάβουν ποτέ ότι κάτι πάει λάθος. Για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από αυτούς και την αναχρονιστική νοοτροπία τους. Βέβαια, δεν φταίνε αυτοί. Έτσι τους έμαθαν να σκέφτονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο φίλε μου....αυτό ακριβώς που στοχευμένα εντόπισες φταίει.
      Μάλλον δεν κατάλαβες από τη συζήτηση ότι προσπαθώ να προστατέψω τα παιδιά που εισέρχονται στις σχολές, εξηγώντας όσο πιο απλά γίνεται τι συμβαίνει στη "βασική" .
      Εσύ που είσαι λογικός και όχι κολλημένος,όπως εγώ όπως λες,σε τι βοηθάς τα παιδιά που είναι υποψήφιοι ή είναι ήδη σπουδαστές;;;;
      Θες να σου πω εγώ.....Στο απόλυτο ΤΊΠΟΤΑ.... Είσαι άλλος ένας από τους πολλούς οι οποίοι χωρίς να γνωρίζουν λένε κάτι που έχουν ακούσει ή τους έχει μεταφερθεί εσφαλμένα και νομίζουν ότι βοηθάνε χρησιμοποιώντας απλώς το πληκτρολόγιο
      Στους υποψήφιους/σπουδαστές θα τονίσω να μην ασχολούνται με τη κακεντρέχεια και το φθόνο των περισσότερων,αλλά ακολουθήστε τις επιθυμίες σας ανεξαρτήτως των πιθανών εμποδίων που συναντάτε.
      Εύχομαι να βοήθησα έστω και έναν από εσάς να ακολουθήσετε το επάγγελμα που αγαπάτε.

      Διαγραφή
    2. Λυπάμαι αλλά όσοι διαβά ζουν τα σχόλια καταλαβαίνουν ότι δεν βοηθάτε κανέναν ,αφού αρνειστε τον κύριο λόγο που φεύγουν οι νέοι ( καψωνια, άσχημη συμπεριφορά τριτοετων) αλλά ρίχνετε όλη την ευθύνη πάνω τους ( ότι μπαίνουν για λάθος λόγους ,έτσι αόριστα, χωρίς να κατονομάζετε κάποιον. Δεν είναι τόσο ικανοί, τόσο σκληροί, μπήκαν μόνο για τα πενιχρα 100€ τον μήνα, είχαν κίνητρο να κοιμούνται και να κάνουν μπάνιο μαζί με άλλους 20 , να ξυπνάνε από τις 6, ή μήπως μπήκαν με 7-8.000 μόρια )??? Αόριστα λοιπόν κατηγορείτε τα ίδια τα παιδιά για το σύστημα που διαιωνίζεται. Πώς θα βοηθουσατε? Αν λέγατε , ναι παιδιά είναι πολύ δύσκολα, είναι πόλη σκληρά, θα υποστείτε σίγουρα κι αυτό που ονομάζεται καψωνια, αλλά εσείς μη μασάτε, βράχος, θα περάσει, μην αφήνετε για κάποιους το όνειρο σας.Πειτε την αλήθεια,αλλά είστε της λογικής οτιοποίος κατηγορήσει το σπίτι του θα πέσει να τον πλακωσει...

      Διαγραφή
    3. Ωραία μηπως 9:44 μπορείς να μας πεις ακριβώς τη γίνεται στη βασική στη ΣΝΔ ;;;;;;

      Διαγραφή
  23. Το παιδι μου παραιτηθηκε αφου ταιλειωσε την πρωτη χρονια .Πολυ σκληρος, απιστευτη υπομονη ,πολυ δυναμη ,πολυ διαβασμα για να μπει.Ονειρο του απο μικρος να μπει.Η κατασταση ομως ηταν τραγικη.Να κανει υπομονη και να συνεχισει για να παρει800 ευρω και να μην ειναι ποτε κοντα στο σπιτι του.Δεν αξιζει περασε στο Πανεπιστημιο και ηρεμησε.Ευτυχως φετος λογω της καταστασης εχω μαθει οτι τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα μεσα στην συγκεκριμενη σχολη.Καλη δυναμη στα παιδια που ειναι μεσα στην αρχη ειναι δυσκολα και καλη υπομονη στους γονεις τους να τους δινουν δυναμη και κουραγιο.Και για οσους δεν εχουν μπει σε σχολη και δεν γνωριζουν καλυτερα να μην μιλανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γιος σας έφυγε ακριβώς όταν τελείωσε το πρώτο έτος;

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη δεν κατάλαβα... γιατί το παιδί σας μπήκε στη στρ. σχολή αφού γνώριζε ότι ο μισθός είναι 800€ και θα είναι μακριά από το σπίτι του και είναι δύο καταστάσεις που όπως λέτε είναι πρόβλημα για τον ίδιο και πιθανόν και για εσάς;

      Διαγραφή
  24. Όλοι γνωρίζουν τι συμβαινει μέσα σε αυτές τις σχολές καταστρέφουν τα όνειρα των νέων και έχουν το θράσος να μιλούν . Παιδιά που μπαίνουν που έχουν διαβάσει χρόνια και καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια από πολύ μικρή ηλικία για να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα και όταν μπουν τα όνειρα τους γίνονται εφιάλτες ντροπή σε όσους γνωρίζουν και επιτρέπουν αυτές τις συμπεριφορές και τις επικροτούν γιατί όλοι εκεί μέσα γνωρίζουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι δυνατόν να αναφέρετε ότι οι σχολές καταστρέφουν τα όνειρα των νέων.
      Τα σχόλια αυτά είναι επικίνδυνα στο να λέγονται και ακόμα χειρότερα στο να γράφονται

      Διαγραφή
    2. Επικίνδυνο είναι να γνωρίζεις και να μη μιλας

      Διαγραφή
  25. Διαβάζω με λύπη μου τα σχόλια και μου φαίνεται ότι η κόρη μου που έχασε τη ΣΜΥΑ για 25 μόρια και μπήκε αστυφυλάκων ήταν τυχερή τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει καμία σχέση η εκπεδευση στη ΣΜΥΑ είναι στρατιωτική στις αστυνομικές σχολές είναι πιο βάτα αλλά αν καταφέρεις και βγεις από τις σχολές αυτές αλώβητος οι συνθήκες δουλειάς είναι πιο καλές από την αστυφυλακων

      Διαγραφή
    2. Αν βγεις αλώβητος, αλλιώς υποφέρεις ένα χρόνο μέχρι να μπεις με την επόμενη χρονιά...Στην αστυνομία άλλωστε αν είσαι από Αθήνα, μια χαρά, καμία μετάθεση, ούτε νοίκια, ούτε έξοδα. Όλα αυτά τα επαγγέλματα έχουν επικινδυνότητα άλλωστε...είναι τι προτεραιότητες βάζει ο καθένας...

      Διαγραφή
  26. Ολοι γνωριζουν τα εχουν περασει και οι ιδιοι αλλα κανουν τους καραγκιοζιδες.Ολα εκει μεσα ειναι ενα θεατρο αν γινεις και εσυ θεατρινος επιβειωνεις αλλιως περνας δυσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς με τη λέξη καραγκιόζης.
      Όλοι αυτοί που υπηρετούν στις ΕΔ δίνουν το δικαίωμα σε σένα να ζεις ελεύθερος και αυτή τη στιγμή να εκφράζεις αυτό που θες έστω και αν είναι ανυπόστατο.
      Λυπάμαι πραγματικά για το τρόπο σκέψης σου

      Διαγραφή
  27. Πολυ τυχερη σας το λεω με σιγουρια απο θεμα συνθηκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δυστυχώς το δικό μου παιδί μπήκε στην πρώτη του επιλογή παραιτηθηκε και πλέον δεν μπορεί να μπει στην αστυφυλάκων που ήταν η 3η επιλογή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που μπορεί να μπει? Ποια είναι η δεύτερη επιλογή του ?

      Διαγραφή
    2. Η 2η επιλογή του ήταν στο ίδιο σώμα υπαξιωματικών

      Διαγραφή
    3. Παραιτήθηκε στην αρχή της χρονιάς;

      Διαγραφή
    4. Τη 12 η μέρα παραιτήθηκε

      Διαγραφή
  29. Αν περασες απο σχολη καταλαβαινεις πολυ καλα τι σημαινει η λεξη καραγκιοζης αν μπηκες με αλλο τροπο δεν γνωριζεις.Το να λες οποιος κανει καψονι θα τημωρηθει μπροστα στους ασους και απο πισω να λες αλλα αυτο ειναι καραγκιοζιλικι.Και αναφερομαι για την κατασταση που επικρατει σε καποιες σχολες και οχι στις ενοπλες δυναμεις γενικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ .Ειναι ο γιος μου στη ΣΜΥ και ξέρω

      Διαγραφή
    2. Για τη ΣΜΥΑ, τι έχετε ακούσει? Είναι καλύτερα από ΣΜΥ, ΣΜΥΝ ή τα ίδια?Δεν ξέρει το παιδί μου τι να βάλει πρώτο...ΣΜΥΑ, Πυροσβεστών, Λιμενοφυλάκων ή Αστυφυλάκων???

      Διαγραφή
    3. Λιμενοφυλάκων να ξέρετε συστεγάζονται με τη ΣΜΥΝ με ότι αυτό συνεπάγεται όπως και δοκιμή σημαιοφόροι του λιμενικού με τη ΣΝΔ οποτε μακριά

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ πολύ. Κι εμείς είμαστε αποτρεπτικοί όσον αφορά το λιμενικό...

      Διαγραφή
  30. Η ΣΜΥΑ έχει 3 διαφορετικές κατευθύνσεις που είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους.
    Για ποια κατεύθυνση ενδιαφέρεται το παιδί σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποια πιάσει σε μόρια. Και οι τρεις καλές του φαίνονται. Από εκπαίδευση πως είναι? Όπως διαβάζουμε εδώ στα σχόλια?Έχει κάποιος εμπειρία να μοιραστεί μαζί μας?

      Διαγραφή
    2. Να ξέρετε οι κατευθύνσεις στη ΣΜΥΑ είναι διαφορετικές και με διαφορετικές ειδικότητες η κάθε κατεύθυνση π.χ αν περάσει Τεχνολογικής εκπεδευσης έχει περίπου 6ειδικοτητες δεν θα μπορεί να διαλέξει οποία θέλει γίνεται κλήρωση διαλέγουν π.χ οι 4πρωτοι που μπήκαν με μεγαλύτερη βαθμολογία πρώτα και μετά οι υπόλοιποι με κλήρωση

      Διαγραφή
    3. Ναι, τις γνωρίζουμε αυτές τις λεπτομέρειες. Απλά πιστεύουμε ότι η ΣΜΥΑ από θέμα "σκληρής εκπαίδευσης" όπως λέγεται εδώ στα σχόλια είναι σε καλύτερη κατάσταση.Ή τελικά δεν διαφοροποιείται από ΣΜΥ, ΣΜΥΝ? Γιατί αυτές δεν θα τις βάλει καθόλου.

      Διαγραφή
    4. Αφού δε θα τις βάλει μην ασχολείστε....η καλύτερη κατεύθυνση είναι η επειχηρησιακη το τμήμα Ιπτάμενων Ραδιοναυτιλων

      Διαγραφή
    5. ΣΜΥ, ΣΜΥΝ δεν θα βάλει. Η ΣΜΥΑ την ενδιαφέρει αλλά αρχίζουμε και κάνουμε πίσω αν ισχύουν κι εκεί αυτά που διαβάζουμε εδώ από θέμα "εκπαίδευσης "... Γι'αυτό ρωτάμε αν έχει κάποιος εμπειρία από ΣΜΥΑ...

      Διαγραφή
  31. Ναι κύριε-κυρία 9:10μμ έχω σχέση και γνώση δεν θα έμπαινα σε μια τέτοια σελίδα να σχολιάσω αν ήμουν έξω από το χορό που λένε...εσείς δεν αποδέχεστε το λόγο που φεύγουν τα παιδιά και ίσως ς να έχετε δίκιο γιατί όταν φεύγουν κανένα δε λέει φεύγω γιατί μου κάνουν καψόνια λένε ένα δεν είναι αυτό που ήθελα,που περίμενα και δε δίνουν κανένα αλλά δεν μπορεί να μην έχετε ακούσει πως κάποιες περιπτώσεις είναι στα δικαστήρια...και εγώ δεν αποτρέπω κανένα παιδί είμαι υπέρ με τη βοήθεια από τους δικούς τους να κάνουν υπομονή το πρώτο δύσκολο έτος και να μείνουν αλλά να μιλάνε όταν ξεφεύγει η κατάσταση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το συμπέρασμα σας εν κατακλείδι είναι ακριβώς αυτό που λέω και εγώ....δε καταλαβαίνω ποια είναι η ένσταση σας σε αυτά που λέω,εκτός βέβαια αν διαβάζετε μόνο μερικώς τη συζήτηση

      Διαγραφή
  32. https://www.youtube.com/watch?v=rWoPYGriFpc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γνωρίζετε,αν η προπαιδευση,στην αστυφυλακων,είναι καλύτερη,σε,σχέση,
    με τις,στρατιωτικες,σχολες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαφώς πιο χαλαρή, χωρίς "εκπαίδευση " από τριτοετεις, μέσα σε συναδελφικο κλίμα, σαφώς όμως με κανόνες, σεβασμό και με ιεραρχία. Τα τρία χρόνια της σχολής είναι ζάχαρη...μετά αρχίζει το αγγούρι...στα τμήματα.

      Διαγραφή
    2. 5:43
      Συγνώμη είναι δυνατόν να επιλέξετε σε ποια σχολή θα μπει κάποιος από την εκπαίδευση που θα έχει εντός σχολής και όχι με βάση την επιθυμία.
      Δλδ σας νοιάζει ο 1 ή 2 χρόνια εκπαίδευσης και όχι τα 40 χρ.επαγγελματικης καριέρας;
      Και το αμέσως επόμενο πιο τραγικό θέλετε να σχηματίσετε γνώμη για την οποιαδήποτε σχολή από σχόλια από ανθρώπους που είναι άγνωστοι προς σε εσάς και πολλές φορές άσχετοι με το θέμα!!!!!
      Πραγματικό ΤΡΑΓΙΚΌ.
      Αφήστε το παιδί σας να πάει στη πραγματική του επιθυμία .... γιατί στο τέλος θα λέτε ότι παραιτήθηκε από τα καψόνια και εσείς

      Διαγραφή
  34. Εσείς θα πρέπει να είστε το τρολ των ενόπλων δυνάμεων που τον έβαλε η υπηρεσία να αποδομεί τα καψωνια. Αλλιώς δεν εξηγείται που είστε μέρα νύχτα στα πληκτρολόγια...Μπράβο, δεν γνώριζα ότι υπάρχει τέτοια ειδικότητα. Συγχαρητήρια, εκσυγχρονίζεται ο στρατός μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το πρόβλημα σου είναι ότι δε μπορείς να αντιμετωπίσεις ανθρώπους με λογική σκέψη και δομημένο λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια λογική σκέψη ? Μπήκαν τόσοι άνθρωποι, γονείς, παιδιά, που τα έχουν ζήσει από μέσα, γίνονται καψωνια και είναι σαν να τα λένε στον τοίχο. Εσύ εκεί, τους βγάζεις όλους τρελούς, δεν υπάρχουν καψωνια. Τα παιδιά σας φεύγουν επειδή είναι ανάδρομος ο Ερμής. Να μην σου θυμίσω δε το άλλο με τη λογική και τον στρατό ε?

      Διαγραφή
  36. Αφού όλοι πλέον συμφωνούν,εκτός εμου, ότι οι στρ.σχολες δεν είναι κατάλληλες για τα παιδιά τους λόγω των συνθηκών και των καψονιων που επικρατούν εντός, επίσης ο μισθός είναι πολύ χαμηλός καθώςι επίσης θα βρίσκεσαι και συνεχώς εκτός του τόπου σου....δε καταλαβαίνω γιατί τα παιδιά τους ή οι ίδιοι να δηλώσουν μια στρ.σχολη.
    Αφού τελικά τίποτα δε σας " συγκινειτ" από μια τέτοια σχολή δόξα το θεό υπάρχουν δεκαδες άλλες σχολές στο μηχανογραφικό που μπορούν να δηλωθούν.
    Αφήστε τους υποψηφίους που δε τους επηρεάζουν τα καψόνια να δηλώσουν τη σχολή της αρεσκείας τους χωρίς να επηρεάζονται από τα δικά σας αρνητικά σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς λέμε. Δεν πίστευαν ότι εν έτει 2024 επικρατούν συνθήκες 1964. Αν το γνώριζαν από πριν δεν θα έμπαιναν σε μια τέτοια διαδικασία.Αλλα κατ' εσένα φταίνε τα αρνητικά σχόλια των γονιών, όχι η το αρνητικό κλίμα. Εμφανίζεσαι σαν αυτοκλητος σωτήρας των σχολών από τους " ανικανους". Μην μασάς.ομως. Οι Ράμπο που θα μπουν , δεν μασάνε από τα αρνητικά σχόλια των " φλωρων"...

      Διαγραφή
    2. Τώρα τα λέτε καψόνια..

      Διαγραφή
    3. Συγνωμη ,αλλά έχω την εντύπωση ότι παρακολουθείτε τη συζήτηση αποσπασματικά και διαβάζετε ότι σας συμφέρει.
      Δεν ανέφερα ποτέ ότι δεν υπάρχουν καψόνια....αλλά ότι τα καψόνια αν το επιθυμείς πραγματικά δε θα σε οδηγήσουν σε παραίτηση.
      Όταν ο συνομιλητής δε μπορεί να κατανοήσει τι ακριβώς λέει ο άλλος και υπάρχουν παροπιδες δυστυχώς η συζήτηση είναι ανούσια και κάνει περισσότερο κακό σε αυτόν που δε κατανοεί

      Διαγραφή
    4. ΑΧΑΧΑΧΑΧ τώρα μας τα γυρνάει...

      Διαγραφή
  37. Καλησπερα σας.Ως γονιος τριτοετους σε στρατιωτικη σχολη θα σας πω οτι αφηστε τα παιδια να αποφασισουν.Ομως αν επιλεξουν τις στρατ σχολες στηριξτε τα ψυχολογικα να μην τα παρατησουν αυτο χρειαζονται απλα πλεον τα εχουμε καλομαθημενα και δεν σηκωνουν μυγα στο σπαθι τους.Τα πραγματα ναι ειναι δυσκολα αλλα οσα παιδια το πιστευουν πραγματικα αντεχουν.Η κλεισουρα διογκωνει τα καθημερινα προβληματα αλλα αυτα θα τα αντιμετωπισουν και στη πραγματικη ζωη.Γονεις σταματηστε να ανακατευεστε και να κανακευετε τα βλασταρια σας.Συγνωμη αν σας φαινομαι υπερβολικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας δεν είναι πιο μισητός από αυτόν που λέει την αλήθεια - Πλάτων.

      Διαγραφή
  38. Τουλάχιστον υπήρξε ένας γονέα σπουδαστή Στρ. σχολών ο οποίος τόνισε ότι ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ....ΑΝΤΕΧΟΥΝ.
    Δυστυχώς όλοι μας ψάχνουμε την πιο εύκολη, βατή και χωρίς κόπο λύση των προβλημάτων μας.
    Μάθετε στα παιδιά σας να προσαρμόζονται σε κάθε περιβάλλον,να σκέφτονται λογικά και ότι τα εμπόδια είναι για να τα ξεπερνάνε και όχι να σε γυρίζουν πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία, τώρα μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος.

      Διαγραφή
    2. Ένας μόνο όπως το είπες αλλά αφού ξέρεις τόσο καλά την κατάσταση μέσα σε αυτές τις σχολές έχεις το θάρρος να πεις τι ακριβώς συμβαίνει η θα μιλήσεις για αδύναμους χαρακτήρες και για παιδιά που πραγματικά δεν το θέλουν . Περιμένω εναν από όλους εσάς να πει πραγματικά με κάθε λεπτομέρεια τι συμβαίνει αλλά κανεις δεν αναφέρει τίποτα γιατί φοβόσαστε κάτι ;;;;

      Διαγραφή
    3. Καλησπερα σας οντως οι συνθηκες ειναι δυσκολες οντως κουραζονται σωματικά και ψυχικα οντως δε κοιμουνται επαρκως δε διαφωνω αλλα πουθενα δεν ειναι ευκολα εχω κι αλλο παιδι που τελειωσε πανεπιστημιο απο τις πιο δυσκολες σχολες και στις εξεταστικες ξενυχτουσε εκλαιγε δεν ετρωγε αρα κουραστηκε ψυχικα και σωματικα.και τωρα τρεχει υποτιθεται 8ωρο αλλα ειναι 12ωρο για 450 ευρω και συμπεριφορες χαλια.Δε λεω οτι ισχυει παντα αλλα με θεληση επιμονη και υπομονη ολα γινονται

      Διαγραφή
  39. Εγώ πάντα κοιμάμαι ήσυχος.....εύχομαι το ίδιο και για σένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που βρήκες 1 από τους 20 που συμφώνησε μαζί σου κι επιβεβαιώθηκες , επιτέλους ησυχάσαμε κι εμείς .

      Διαγραφή
    2. Πολύ κακώς θα πρέπει να το κοιτάξεις η είσαι άνθρωπος χωρίς συνείδηση και φυσικά δεν νοιωθεις τι κανεις και λες σε κάθε περίπτωση κάπως έτσι είναι οι περισσότεροι εκεί μέσα γι αυτό και συμπεριφέρονται έτσι . Έχω πρόσφατη εμπειρία και δεν τη σεβεσαι

      Διαγραφή
  40. Ελπιζω εσυ που τα λες αυτα να μην ησουν κανενα κομπλεξικο τριαρι ή τεσσαρι που εβγαζε ολο το κομπλεξ του πανω στους ασους.Γιατι να ξερεις οτι κανεις στην ζωη το βρισκεις μπροστα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τη σοβαρότητα της συζήτησης....μιλάμε για το επαγγελματικό μέλλον παιδιών 17 ή 18 χρ.και πως πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποιες καταστάσεις.....και εσύ βγάζεις κόμπλεξ κατωτερότητας.
      Ασχολίαστο το ανούσιο σχόλιο σου

      Διαγραφή
  41. Εγω θα συμβουλεψω στα παιδια να μην δεχονται να κανουν ακραια πραγματα που θετουν την σωματικη τους υγεια σε κινδυνο.Υπακοη.σεβασμος στρατικοποιηση ολα ειναι στην εκπαιδευση.Συμφωνω μαζι σαςπρεπει να σκλυραγωγηθουν.Υπαρχουν δυο ειδων καψωνια τα σωματικα που πολλες φορες η κωπωση ειναι τοσο μεγαλη που σου καιει τους μυς.Εχουν γινει και καταγγελιες γι αυτα και καποιοι ειναι στα δικαστηρια και τα ψυχολογικης φυσεως καψωνια.Ολα ειναι στο μυαλο του καθενος.Αντιμετωπιστε το με ψυχραιμια και υπομονη.Η πρωτη χρονια ειναι η πιο δυσκολη.Στις ακρωτητες ομως που θετουν την υγεια σας σε κινδυνο καντε πισω.Ολα ειναι παιδια τα οποια θα ειναι αργοτερα μαζι στις μοναδες.Και οι ασοι οταν θα γινουν τριαρια και αυτοι τα ιδια θα κανουν.Ετσι ειναι απλα οι ακρωτητες και οι ακρως κομπλεξικες συμπεριφορες δεν βοηθανε κανεναν.Υπαρχουν και ανθρωποι μεσα στις σχολες που πραγματικα αφιερωνουν πολυ χρονο στα παιδια και ειναι πολυ δικαιοι.Γονεας παιδιου που τωρα δεν ειναι σε σχολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χωρίς καψονια πως θα μεταβούν οι πολίτες από την πολιτική ζωή σε έναν άλλο κόσμο αυτον του στρατιωτικού ...άλλο πολίτης άλλο στρατιωτικός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχει διαφορά ..να είναι στρατιωτικά καψόνια δεκτό για την εκπαίδευση τους...όχι ομως προσωπικά εκεί είναι η διαφορά και πιστεύω γι αυτο μιλάνε όλοι..
    Σε αυτά να αντιδρούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η στρατιωτικές σχολές όπως κ όλες οι σχολές δεν είναι για όλα τα παιδιά.Δεν είναι εύκολο από την πολιτική ζωή ξαφνικά να βρεθείς σ' ένα περιβάλλον με πειθαρχία κ συμβίωση σ'ένα δωμάτιο με άλλα άτομα για τρία η τέσσερα χρόνια.Οταν υπάρχουν ατομικά καψονια σε κάποιο σπουδαστή και αν γίνεται και επαναλαμβανόμενα να ενημερώσει την διοίκηση ακόμη και ο ίδιος ο γονέας.Η δυσκολία είναι συνήθως έως τα Χριστούγεννα.Αν και τώρα με τα κενά στις σχολές έχουν περιοριστεί πολύ τα καψονια,δεν τα επιτρέπουν και οι αξιωματικοί.Ο καιρός περνάει γρήγορα,τα Χριστούγεννα η πρώτη μεγάλη άδεια, επιστροφή κ μετά σιγά σιγά η προετοιμασία για την χειμερινή εκπαίδευση, απόκριες άδεια,παρέλαση,Πάσχα άδεια,θερινή εκπαίδευση που κρατά αρκετά στο Λιτόχωρο,και έχει φυγή το πρώτο έτος.Τα οικονομικά στο τέλος της σχολής δεν είναι ικανοποιητικά όμως,αλλά υπάρχει συνεχόμενη βελτίωση,αργή,αλλά υπάρχει.Οι συνθήκες εργασίας ανάλογα με το όπλο έχουν κ την δυσκολία τους.Καλη δύναμη στους νέους που είναι πρωτοετής,υπομονή μέχρι τα Χριστούγεννα,πάρτε τα πράγματα κ λίγο στην πλάκα,στον ιδιωτικό τομεα τα πράγματα είναι χειρότερα στην ΕΛΛΆΔΑ.Απο έναν πρώην σπουδαστή της ΣΜΥ που τώρα είμαι ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΎΠΟΛΗ,που έχω τελειώσει την σχολή πριν πολύ λίγα χρόνια.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλη δυναμη αγορι μου ετσι ειναι οπως τα λες.Βημα βημα και θα περασει η χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μήπως κάποιος έχει ενημέρωση αν έφυγαν άτομα από τις Σχολές Mονίμων Yπαξιωματικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την ΣΜΥ έφυγαν και κάποια δεν παρουσιάστηκαν

      Διαγραφή
    2. Ξέρεις αν είναι από επαλ η γελ?

      Διαγραφή
  47. 5 από ΕΠΑΛ και 5 από ΓΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ξέρεις αν φύγει κάποιος π.χ από ΣΜΥ ΟΠΛΑ απο ειδικη κατηγορια ή από 10% ο επιλαχόντας πρέπει να ανήκει στην ίδια κατηγορία ή μπορει να πάρουν και απο γενική σειρά ;

      Διαγραφή
    2. Νομίζω μόνο αν δεν υπάρχει επιλαχών στην ειδική κατηγορία παίρνουν από τη γενική σειρά όχι όμως το αντίθετο.

      Διαγραφή
  48. Μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να μάθουμε την σειρά που έχουμε ως επιλαχόντες, ενδιαφέρομαι για Σχολή Ικάρων και ΣΣΑΣ Οικονομικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nομίζω στα αποτελέσματα πανελληνιων γράφει δίπλα στη κάθε σχολή τι επιλαχών είσαι..

      Διαγραφή
    2. Στα αποτελέσματα των πανελλαδικών λέει από κάτω τι σειρά επιλαχών είσαι σε κάθε σχολή αλλά μόνο για τις σχολές που είχες δηλώσει στο μηχανογραφικό πάνω από αυτήν που έπιασες

      Διαγραφή
  49. Η ΣΜΥ λογω ελαχιστης βασης δεν μπορει να παρει επιλαχοντες απο γελ.Αναπληρωνει τις θεσεις οσων φευγουν απο επαλ.Αυτο αφορα τα οπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείς ότι όσοι φεύγουν απο ΣΜΥ ΟΠΛΑ -ΓΕΛ θα αναπληρωθούν οι θέσεις αυτών από άτομα ΕΠΑΛ ;
      Το ξέρεις σίγουρα αυτό;

      Διαγραφή
    2. Απο γελ δεν μπορουν να παρουν μονο σωματαΓι'αυτο υπαρχουν και οι κενες θεσεις.Περυσι ηταν ο γιος μου και οσοι εφευγαν απο οπλα αναπληρωνονταν απο επαλ.Το λεει και η προκυρηξη.Αυτο συμβαινει μομο στην σμυ.Στην ευελπιδων οποιος φευγει απο οπλα δεν αναπληρωνετε.Αυτα για γενικη σειρα δεν ξερω τι γινεται με τις ειδικες κατηγοριες.

      Διαγραφή
  50. Προχθές ήταν το επισκεπτήριο στη ΣΝΔ . Σχεδόν όλα τα παιδιά για να μην πω όλα ήταν βουρκωμενα. Δεν θέλετε να μάθετε τί άκουσαν τα αυτακια μας . Στο όνομα της δήθεν σκληραγώγησης, κρύβεται αδιανόητη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Όσο για σωματική κακοποίηση... μέρα νύχτα ασταμάτητα απ'τα 4αροα που φυσικά ακολουθούν ανώτερες εντολές. Και δυστυχώς τα ίδια τραβάνε και οι δόκιμοι σημαιοφόροι του λιμενικού σώματος οι οποίοι ενώ έχουν επιλέξει σώμα ασφαλείας, ζουν καθημερινά λες και μπήκαν σε στρατιωτική σχολή. Μεγάλη αδικία το λιγότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι τα άσχημα της συστέγασης των σχολών. Επίσης ότι τραβά η ΣΜΥΝ, τραβά και η σχολή δοκίμων Λιμενοφυλάκων, επειδή συστεγάζονται αν και σώμα ασφαλείας.

      Διαγραφή
  51. Καλησπέρα
    Ήθελα να ρωτήσω μετά την ορκομωσία των πρωτοετών επικρατούν πάλι οι ίδιες συνθήκες η κάπως αλλάζουν τα πράγματα; Είναι η κόρη μου πρωτοετής στη σμυν και ορκίζεται την πεμπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από προσωπική εμπειρία του γιου μου σε άλλη στρατιωτική σχολή,όλο το πρώτο έτος ήταν δυσκολο.Πολυ ψυχολογική πιεση!

      Διαγραφή
    2. Πώς περνάει η κόρη σας? Όπως περιγράφονται εδώ τα πράγματα?

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς έτσι μεγάλη ψυχολογική πίεση τη σωματική κούραση δεν την μετράω αντέχει
      Αν όμως και μετά την ορκωμοσία συνεχιστεί το βάσανο αυτό θα σηκωθεί να φύγει δεν αντέχεται αυτό το πράγμα για ένα χρονο

      Διαγραφή
    4. Καλή ορκομωσία εύχομαι. Μακάρι να βελτιωθούν τα πράγματα για όλα τα παιδιά...

      Διαγραφή
  52. Άρα αυτά που λένε ότι αλλάζουν τα πράγματα μετά την ορκωμοσία είναι παραμύθια μάλλον
    Σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αλλάζουν δυστυχώς όλη η χρονια έτσι πάει..σε άλλη σχολή το παιδί μου αλλά όλο το πρώτο έτος ήταν μια τρέλα μετά στο δεύτερο καλύτερά περνάς λίγο απαρατήρητος.. ασχολούνται με τους νέους πρωτοετής

      Διαγραφή
    2. Εγώ απορώ, πώς μέσα σε δύο χρόνια γίνεσαι τύραννος και βασανίζεις τους πρωτοετείς. Πρέπει να είναι ο χαρακτήρας σου, δεν εξηγείται αλλιώς...

      Διαγραφή
    3. Σίγουρα υπάρχουν κομπλεξικα παιδιά αλλά τα περισσότερα εκτελούν διαταγές. Γνωρίζουν πολύ καλά οι ανώτεροι τι συμβαίνει αφού αυτοί δίνουν τις εντολές. Και ας μην το παραδέχονται.

      Διαγραφή
    4. Ναι, αλλά πώς σου βγαίνει να φωνάζεις και να προσβάλλεις αν δεν είσαι τέτοιος χαρακτήρας. Τόσο καλή ηθοποιία? Εγώ θα στενοχωριόμουν αν δεν ήθελα να βάλω τις φωνές σε κάποιον που δεν μου έκανε τίποτα.

      Διαγραφή
  53. Μόνο η πυροσβεστική αξίζει τελικά. Τα καλύτερα λεφτά , τα καλύτερα επιδόματα, κοινωνική αναγνωριση , δωρεάν εξοπλισμός, είναι πανεπιστήμιο και η πυροσβεστών. Όχι άδικα, το καλύτερο σώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο είναι ο γιος μου στη πυροσβεστική καμία σχέση με αυτά που περιγράφουν οι συνομιλητές

      Διαγραφή
    2. Εμένα την έχασε για 80 μόρια...και μπήκε αστυφυλάκων.

      Διαγραφή
    3. Και αστυφυλάκων καλά είναι

      Διαγραφή
    4. Μακάρι να ήταν και εκτός σχολής έτσι …επιφυλακες χειμώνα καλοκαίρι 48 ώρες εργασία κλπ εύχομαι να πάει σε ήρεμη υπηρεσία

      Διαγραφή
    5. Φέτος μπήκε. Περιμένει να τον καλέσουν.

      Διαγραφή
  54. Πέρυσι είναι δευτεροετής τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πέρυσι είναι δεύτερο έτος τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ευχαριστημένος ; κι αν επιτρέπεται σε ποια πόλη είναι;

      Διαγραφή
    2. Στην πυροσβεστική δεν αναφέρεστε? Μια είναι η σχολή,στη Πτολεμαΐδα.

      Διαγραφή
  56. Μια χαρά είναι τώρα είναι Πτολεμαϊδα
    Η κορη μου είναι στη σμυν και είναι μέρα με νύχτα
    Σαν φοιτητής είναι εκεί δεν υπάρχουν φωνές καψονια και τέτοια πολύ ήρεμα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αναφέρομαι στο παιδί που είπε ότι πέρασε αστυφυλακων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν κάνουν όλα τα παιδιά για στρατιωτικές σχολές.Ειδικα στη σημερινή εποχή έτσι όπως μεγαλώνουν
    Ένα μεγάλο μπράβο και μεγάλο σεβασμό στα παιδιά που καταφέρνουν και αποφοιτούν
    Είμαι γονέας πρώτοετουςσε τέτοια σχολή και παλεύει να τα καταφέρει


    ε στρατιωτική σχολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του πειτε βα κανει υπομονη και να μη δινει πολυ σημασθα και ολα θα πανε καλα

      Διαγραφή
  59. Φέτος μπαίνει αστυφυλάκων. Δεν τους κάλεσαν ακόμα. Δεν ξέρουμε πόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάλογα πόσο έχει γράψει. Αυτές τις ημέρες λογικά (στο επόμενο 15νθημερο)θα τους καλέσουν από τα οικεία τμήματα που είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους.

      Διαγραφή
  60. Είναι το παιδί μου δεύτερο έτος στην ΣΜΥ τα πράγματα είναι πολύ χαλαρά φέτος σε σχέση με πέρσι.Ακομα να φανταστείτε δεν έπιασαν σκούπες ούτε καψονι τους κάνουν.Ακομα τα κάνουν οι δευτεροετείς.Ο ταξίαρχος έδωσε εντολή να μην τους πειράξει κανείς.Οσοι φεύγουν είναι γιατί δεν τούς άρεσε η σχολή και περίμεναν κάτι άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είναι νωρίς για καψόνια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πέρσι ξεκίνησαν από την δεύτερη μέρα, όλο τον χρόνο ασταμάτητα.Πως άντεξε δεν ξέρω ούτε εγώ.Θελει υπομονή πάντως.Δεν είναι όλοι έτσι υπάρχουν και σωστά τριάρια.Απλα τον έπιασε ο εγωισμός και δεν έφευγε λέγοντας ότι δεν θα με διώξει αυτός θα φύγω μόνος αν το θέλω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Στη σχολή ναυτικών δοκίμων και στην σημαιοφόρων λιμενικού σώματος που δυστυχώς συστεγάζεται. Οι δόκιμοι πρωτοετείς δεν έχουν καν την αίσθηση του χρόνου. Δεν ξέρουν τί ώρα είναι, πουθενά ρολόι, όχι να φοράνε ούτε σε τοίχο. Για να καθήσουν στο τραπέζι να φάνε, τους υποχρεώνουν οι 4ετεις να πιούν πρώτα καμιά δεκαριά ποτήρια νερό σε σημείο να κάνουν εμετό μέσα στα πιάτα ή σε κανάτες. Να έχουν κρικακι πάνω στο κεφάλι για να φάνε ακουνητα. Αλίμονο αν τους πέσει. Τα ποτήρια γίνονται 20 ! Τραγικές καταστάσεις. Μη σας πω και για τα υπόλοιπα καψόνια. Θα φριξετε! Σωματική κακοποίηση, γόνατα αρθρώσεις μέση... άστα! Οι δε τουαλέτες μέσα στη βρώμα. Δυστυχώς αυτά που διάβαζα στο ίντερνετ για κακές συνθήκες,τα επιβεβαιώνω. Να πασχίζει το παιδί σου, να διαβάζει ολημερίς να πετυχαίνει,να το μεγαλώνεις με ήθος και αρχές, και να στο ξεφτιλιζουν με τη συναίνεση των ανώτερων αξιωματικών της σχολής. Αυτό είναι το πιο λυπηρό! Να σου λένε οι ανώτεροι όταν μας μίλησαν, πως τα παιδιά μας θα τα προσέχουν γιατί και αυτοί γονείς είναι και τελικά να πηγαίνεις στο επισκεπτήριο και να βλέπεις πρόσωπα στενάχωρα, προβληματισμένα και αγχωμενα. Και το κερασάκι στην τούρτα: τους φόβιζαν οι 4ετεις να μην πουν τίποτα απ'αυτά που γίνονται σε μας τους κηδεμόνες. Τέτοια ξεφτιλίκια γίνονται εκεί μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι ακούσαμε και είδαμε το θέατρο του διοικητή την πρώτη μέρα . Η πολιτεία που είναι γιατί αφήνει τα παιδιά μας απροστάτευτα πόσες καταγγελίες να γίνουν ακόμη

      Διαγραφή
    2. Μπράβο σας επιτέλους ένας άνθρωπος είπε ακριβώς τι συμβαινει σε αυτή τη σχολη χωρίς να κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του Που είναι τώρα όλοι αυτοί που τις προηγούμενες μέρες μιλούσαν για στρατιωτική εκπαίδευση δεν μιλούν τους κόπηκε η γλώσσα ΝΤΡΟΠΗ σας παίζετε με τις ψυχές των παιδιών μας

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα....
      Θα ήθελα να τονίσω, πλέον με τη βοήθεια του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικης δικτύωσης, μπορείτε άμεσα να εκθέσετε τα προβληματα που προαναφέρατε είτε στη διοίκηση της σχολής είτε και στο ΓΕΝ (έστω και ανώνυμα, ) και να τονιστεί ότι ως γονείς δεν έχετε κανένα πρόβλημα στην σκληραγωγηση των παιδιών σας αρκεί να υπάρχει ένα όριο αξιοπρέπειας ή όριο εξασφάλισης σωματικής και ψυχικής ακεραιότητας.
      Καθώς κανείς δεν επιθυμεί αρνητική δημοσιότητα,είναι σίγουρο ότι οι συνθήκες θα καλυτερέψουν.

      Διαγραφή
    4. Δεν θα διαφωνησω σε αυτα που λετε..ουτε ομως θα συμφωνησω (γιατο νερο το κρικακι κλπ)Εμενα ο Υιος μου ειναι στο λιμενικο και δεν μου ανεφερε τετοια πραγματα.Εξαλου μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα τους πηγαιναν ακομη στο νοσοκομειο για εξετασεις ανα 20 ατομα με βανακι και δεν εχουν βγει τα αποτελεσματα και δεν εχει αρχισει ακομη ουτε καν να τρεχουν . Τωρα οταν τους αναλαβουν οι τριτοετεις μετα την ορκομωσια στις 4 Οκτωβρη θα δειξει αν εχω αλλη ενημερωση.

      Διαγραφή
  64. Το παιδί μου πέρασε περυσι και ήταν πραγματικά κόλαση. Τους είχανε να φοράνε όλη μερα ένα απαίσιο σορτς και μπλουζα λες και είναι στο 1960. Σαν να μην έφτανε αυτό τους έβαζαν να κάνουν όλη μετά παρέλαση γιατί δεν ήταν αρκετά "αξιοι" για να τρέξουν. Που στην τελική για ποιο λόγο να τρέχει κάποιος συνέχεια? Κάνανε παρέλαση ακόμα και για να πάνε στην τουαλέτα. Πραγματικά κοροϊδία. Αντί να επικεντρωθουν στα τόσο δύσκολα μαθήματα που έχουν, κάνουν όλη μέρα πάνω κατω. Πραγματικά παράνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γεγονός που αναφέρετε,ότι όλες οι κινήσεις των πρωτοετων γίνονταν με παρέλαση καθώς και το σχόλιο για το ρουχισμό ως "παράνοια" είναι τουλάχιστον υπερβολικό (μιλάω πάντα για το συγκεκριμένο σχόλιο).

      Διαγραφή
  65. Πώς είναι η ζωή στη σχολή δοκίμων λιμενοφυλάκων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ζωή είναι μαρτύριο όπως ακριβώς το περιγράφουν και σε προηγούμενα μηνύματα

      Διαγραφή
  66. Τα καψονια γίνονται γιατί τα επιτρέπουν οι αξιωματικοί των σχολών.Γνωριζουν κ τι ώρα γίνονται μέσα στον θάλαμο,αν θέλαν θα κάνανε συνεχώς εφόδους κ θα τους πιάνανε,θα έπεφτε 20σαρα φυλακή θα περιορίζεται το καψονι.Δεν κοιτάνε που οι σχολές αδειάζουν ο σπουδαστές ,αυτοί οι αξιωματικοί τον Χάβα τους.Να καταγγέλλονται αυτά στα στρατιωτικά σάιτ να δημοσιεύονται μπας κ αλλάξει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι στρατιωτικές σχολές από τότε που ιδρύθηκαν μέχρι τώρα δεν έχει αλλάξει ο ρόλος τους ,ουτε η φιλοσοφία της εκπαίδευσης.
      Παλιότερα γινόντουσαν χειρότερα
      καψόνια αλλά οι μαθητές τα
      υπομέναν γιατί τα παιδιά ήταν σκληραγωγημενα από το σπίτι και την κοινωνία.
      Τα νέα παιδιά είναι μαλθακά
      , βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα προστασίας του σπιτιού και δη της μητέρας η οποία ευνουχίζει την ψυχολογία του παιδιού και δεν το αφήνει να πάρει μόνο του αποφάσεις, να "φάει τα μούτρα του ", να σταθεί μόνο του στα πόδια του.
      Εν ολίγοις, οι στρατιωτικές σχολές δεν θα προσαρμοσθούν πάνω στις απαιτήσεις των νέων και των γονιών τους αλλά το αντίθετο..
      Και όποιος δεν μπορεί θα πρέπει να παραιτηθεί.
      Τα παιδιά μας είναι αυτά που είναι γιατί εμείς οι γονείς ειμαστε αυτοί που είμαστε.


      Διαγραφή
    2. Βλέπουμε και τους σκληραγωγημένους στρατιωτικούς που βγαίνουν στη σύνταξη σωρηδόν στα 50. Όλοι παίρνουν τα αγχολυτικα σαν καραμέλες από την καλοπέραση. Μείνετε μόνοι σας λοιπόν , 10 νοματαίοι, να φυλαγεστε μεταξύ σας. Η οικονομία της χώρας ψιλοστρώνει, οπότε όσοι νέοι πήγαιναν για δημόσιοι υπάλληλοι εκλείπουν τώρα. Δεν θέλετε μορφωμένα παιδιά από πανελλήνιες να υπηρετούν τη χώρα, θέλετε καραβανάδες να είναι αμόρφωτα ζώα όπως παλιά. Καταργήστε τις πανελλήνιες και πάρτε μπρουτάλ αμόρφωτους που βόσκουν γίδια στα βουνά. Αυτοί σας ταιριάζουν, αυτούς θέλετε.

      Διαγραφή
    3. Ε τότε να τα στείλουμε σε στρατιωτικές σχολές να τα ευνουχίζουν οι τριετείς τετραετείς έχεις δίκιο μάλλον είσαι κι εσυ από αυτούς τους θεατρίνους ΝΤΡΟΠΗ και μόνο που το σκέφτεσαι

      Διαγραφή
  67. Εγω φταιω που δεν αφησα τον αντρα μου να σας βγαλει στα καναλια.Γιατι σν
    αν ελεγε τι γινοταν εκει μεσα θα σου πω εγω ποιος ειναι μαλθακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να τον αφήσεις να βγει στα κανάλια να τους ξεφτιλισει

      Διαγραφή
  68. Το κακό είναι πως ούτε κανονική εκπαίδευση γίνεται, πέρσι η ΣΜΥ δεν είχε καθηγητές όλο το πρώτο εξάμηνο.Σε κάποιες σχολές το παρακάνουν με τα καψονια.Για θυμήσου πως ήταν οι στρατεύσιμοι,φαντάροι,τις προηγούμενες δεκαετίες,όλο καψονια στην αρχή,τώρα δεν έχει τίποτα,γιατί να συνεχίζετε στις στρατιωτικές σχολές αυτό,ακόμη κ στην σχολή του λιμενικού.Στην πυροσβεστικη γιατι δεν έχει τίποτα.Αλλο εκπαίδευση και άλλο καψονια.Η ηγεσία του στρατεύματος αποτελείται ακόμη από αξιωματικούς της δεκαετίας του 80 που αυτοί εκπαιδεύτηκαν από αξιωματικούς που ήταν ακόμη κ στην χούντα στην Ελλάδα και κουβαλάνε την νοοτροπία την καραβανιστικη.Αγοραζουμε φρεγάτες ψηφιακές, αεροπλάνα με απίστευτη τεχνολογία και είμαστε ακόμη στο καψονι μέσα στην σχολή.Μια φορά να αποβληθεί σπουδαστής για καψονια από την σχολή και το πρόβλημα θα λυθεί αμέσως.Υπαρχουν και άλλοι τρόποι να επιβληθεί πειθαρχία που είναι απαραίτητη στις σχολές,άλλο πειθαρχία και άλλο καψονι.Και αν πρέπει να υπάρχει και ένα είδος καψονιου ας πούμε,
    αυτό να γίνεται από αξιωματικούς και όχι από άλλους σπουδαστές από παλιότερη σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γνωρίζει κάποιος πως είναι η βασική εκπαίδευση των σχολών της πυροσβεστικής στην Αυλώνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έχουν καλέσει στην πυροσβεστική; Ξέρετε;

      Διαγραφή
    2. Μήπως γνωρίζετε τυχόν επιλαχόντες πότε τους καλούν;

      Διαγραφή
    3. Δύσκολα να έχει η πυροσβεστική επιλαχόντες. Τι σειρά έχεις?

      Διαγραφή
    4. 9ος ειδική κατηγορία

      Διαγραφή
    5. Δύσκολα θα φύγουν 9 άτομα από το ομολογουμένως καλύτερο σώμα...

      Διαγραφή
    6. Αυτό το 9 όμως είναι πλασματικό γιατί ένα παιδί που έχει δηλώσει 2 με 3 στρατιωτικές σχολές και είναι 1ος επιλαχών και στις τρεις, αν τον φωνάξουν στη μία σχολή απευθείας στις άλλες σχολές ο 2ος γίνεται πρώτος κλπ.

      Διαγραφή
    7. Στην πυροσβεστική ακόμη δεν τούς έχουν καλέσει. Γύρω στις 15 οκτωβρη θα μπουν

      Διαγραφή
  70. Στο λιμενικό ξέρουμε αν έχει φύγει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο Σημαιοφορων εχουν φυγει 6 με 7 ατομα σιγουρα...αυτο μεχρι αρχες προηγουμενης εβδομαδας 16 με.17 Σεπτεμβρη.Απο λιμενοφυλακων δεν γνωριζω

      Διαγραφή
  71. Από Σμυα γνωρίζετε εάν έχει παρουσιαστεί η όχι ο επιτυχών με το 10% 2022. ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Για κατεύθυνση εφοδιαστικής και διοικητικής υποστήριξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΣΜΥΑ ΕΠΑΛ 1η επιλαχούσα, αρνήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αρνήθηκε η πρώτη επιλαχούσα απο επαλ για το διοικητικό της σμυα αν κατάλαβα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ο επιτυχών Σμυα εφοδιαστικής και διοικητικής 10% 2022 ΓΕΛ έχει παρουσιαστεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Από ΣΙ εφοδιαστών, διοικητικών ή πληροφορικής γνωρίζει κάποιος αν εχουν φύγει άτομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή