Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Με τόσα άτομα 4% που λέτε να πάει η βάση ρε μάγκες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο 2.400 υποψήφιοι ικανοί. Τι ζήτηση έχει η αστυνομια να πουμε; Ή μισή Ελλάδα εδώ θέλει να πάει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή311 ικανοί από ΕΠΑΛ. Που λέτε να πάει η βάση;
ΑπάντησηΔιαγραφή16 800
ΔιαγραφήΠέρυσι πόσα άτομα ήταν από επαλ;
ΔιαγραφήΠέρυσι ήταν 128 ικανοί από ΕΠΑΛ.
Διαγραφήμεγαλη αυξηση ικανων.και απο τα στατιστικα ειναι αρκετοι με 18+..ποσα μορια εχεις
ΔιαγραφήΠαιδια μην ξεχνάτε την αύξηση των θέσεων εγω περιμένω να πάει 17+ απο ΕΠΑΛ
ΔιαγραφήΕπίσης τα στατιστικά κλίμακας μορίων είναι με τον συντελεστή βαρύτητας τομέα όχι κοινής ομάδας.311 με το 10%;
Διαγραφή311 είναι για γενική σειρά. Για 10% είναι 26.
Διαγραφή17.590 έχω..
ΔιαγραφήΞέρει κανείς πόσοι είναι ικανοί με το νέο σύστημα;Επίσης με 16550 έχω ελπίδες;
ΑπάντησηΔιαγραφή1422 είναι με νέο και 293 παλαιό..Είσαι σίγουρα μέσα μην αγχωνεσαι
ΔιαγραφήΜαγκες ξεκολλατε λιγο με το 4%.το ποσο των υποψηφιων ειναι μερικως και καλυτερα απο περυσι αναλογο με τις προσφερομενες θεσεις.μονο ενας αφελης θα πιστευε οτι με 31 θεσεις μονο η αστυνομια συμπεριλαμβανομενων και των θεσεων των αξιωματικων οι ενδιαφερομενοι υποψηφιοι θα ηταν σαν περυσι.ειναι αναλογικα τα ποσα.ανεβαινει ο αριθμος εισακτεων ανεβαινει και ο αριθμος δηλουντων και ειδικα στα πιο χαμηλοβαθμα επιπεδα καθως καλλιεργειται εκ μερους αυτων των υποψηφιων καποια ελπιδα οτι θα πεσουν παρα πολυ οι βασεις.προσωπικη εκτιμηση για την βαση.στη χειροτερη 16.100.θελω γνωμες και για τα αλλα δυο σωματα με το 4%
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα είναι όπως λες καλύτερα από πέρυσι γιατί έχεις βάλει την αστυνομία τόσο ψηλά??? 16100?
ΔιαγραφήΔν νομιζω οτι το 16.100 για μια τετοια περιζητητη σχολη ειναι πολυ, δεδομενης και της βασης του 18 (16.700 σχεδον) συν οτι ειπα στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ... παρ ολα αυτα εσυ φιλε τι προβλεπεις ή γενικα σε βριακουν διαφωνουντα τα οσα ειπα παραπανω;
ΔιαγραφήΌχι φίλε πολύ σωστά τα λες κ συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν μου κολλάει η βάση που έβαλες με τα λεγόμενα σου...Την έχεις πολύ υψηλή ..Η αναλογία που λες επειδή όμως το κοίταξα είναι ίδια με πέρυσι
ΔιαγραφήΔιαφωνώ για την βάση.... 1423 άτομα καθαρά για νέο διεκδικούν καθαρά 472 μόνο για Αστυφυλακων... Από αυτους τους 1423 δεν είναι όλοι για Αστυφυλακων... Οι αξιωματικοι και μόνο όλων των σωμάτων έχουν θέσεις 110 περίπου... Επομένως φεύγουν αυτομάτως παιδιά με βαθμαρες... Και οι δοκιμοι όλων των σωμάτων σε σύνολο φτάνουν τους 580 περίπου... Σχεδόν οι μισοι θα μπουν σώματα ασφαλείας... Και δεν έβαλα θέσεις στρατού που θα υπάρχουν παιδιά που θα πάνε ικαροι, ΣΑΣΣ, ευελπιδων... Για μένα η βάση κοντά στο 15.700 η Αστυφηλακων
ΔιαγραφήΑναφερεσαι φιλε στη βαση του 4% γελ;
ΔιαγραφήΝαι, για τη βάση 4% του ΓΕΛ λέμε. Θα κάτσει κάτω από 16 άραγε;
ΔιαγραφήΣίγουρα θα κάτσει κάτω από 16...Το θέμα είναι όμως που θα σταματήσει
ΔιαγραφήΠοσοι ρε μαγκες εχετε γραψει καλα με το παλιο και θελετε για αστυνομια
ΑπάντησηΔιαγραφή16.700 εχω γραψει φιλε δεν ξερω ομως λογο του ποσοστου εσεις τι λετε
Διαγραφή16.338 με παλιό και τριτεκνος
ΔιαγραφήΚάπου στα 15.500-15.800 θα είναι η βάση αστυφυλάκων με παλαιό . Μίλησα με τον Χρήστο Πάτση τον εκτιμητή βάσεων του έστειλα εμαιλ και μου είπε δεν θα έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Προφανώς δεν έγραψαν καλά γιατί στη θεωρητική ας πούμε οι μισοί έγραψαν βάση αρχαία και ιστορία που έχουν τον συντελεστή.
ΔιαγραφήΕγώ έχω γράψει 19.368 με το παλιό σύστημα .
ΔιαγραφήΕσύ ρε φίλε ποτέ μίλησες με τον Πάτση; του έστειλα email και μου είπε ότι δεν έχει κάνει εκτίμηση για αστυφυλάκων με το παλιό σύστημα.
ΔιαγραφήΆμα ρε παιδιά με το παλιό θα είναι 15500-800 ίσως το 4% να πάει κάτω απο 15000 ... επειδή εσείς είστε 300 άτομα για 57 θέσεις κ μεις 97 άτομα για 28 θέσεις
ΔιαγραφήΑνώνυμος 12.45 με το 4% πόσα μόρια έχεις φίλε και πως βλέπεις τη βάση; Εγώ με 15.870 είμαι...
ΔιαγραφήΔεν ξέρω ρε φίλε όλοι λένε θα φτάσει στα ύψη η βάση του 4% κ απ'.την άλλη όλοι λένε οτι η βάση του παλαιού συστήματος θα είναι 15μιση πώς γίνεται αυτό..... Υποτίθεται εμείς με 4% είμαστε σε καλύτερη μοίρα ...15χιλ εχω
ΔιαγραφήΑνώνυμε 10:28 τι δηλωσες πρωτο;
ΔιαγραφήΌταν λες στα ύψη?
ΔιαγραφήΑνώνυμε 11 :59 του εστειλα πρίν τρείς μέρες του είπα τα μόρια μου 15.800 και μου λέει κατά λέξη θεωρώ ότι δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Και 16.000 να είναι η βάση σαν τριτεκνος είμαι μέσα. Δεν έγραψαν καλά ρε παιδιά..και με το παλιό μαύρα χάλια και μέτριες βαθμολογίες από
ΔιαγραφήΑδερφέ, του έστειλα το πρωί και μου είπε ότι δεν έχει κάνει εκτίμηση για αστυφυλάκων. Είσαι σίγουρος ότι του τόνισες ότι είσαι με το παλιό σύστημα?
Διαγραφή15320 με νέο τι λέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύσκολο
ΔιαγραφήΔύσκολο εκτός αν είσαι ειδική κατηγορία. Αν είσαι τριτεκνους έχεις πολλές ελπίδες.
Διαγραφή16457 10% 2019 τι πιστεύετε;
ΑπάντησηΔιαγραφή1η επιλογή αστυφυλάκων
Στα όρια εισαι 50-50 θα ελεγα
Διαγραφή16.000 με 4% υπάρχει καμία πιθανότητα άραγε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοειται ρε φιλε, γτ φοβαστε τοσο πολυ τον αριθμο αυτο; εσυ τι προβλεπεις για το 4% σε αστ.λιμ και πυρ.;
ΔιαγραφήΠιστεύω 4% αστυνομία μεταξύ 15.700-15.900 (ή ευελπιστώ μάλλον), λιμενικό με 4 θέσεις κανένα 16.450 και πυροσβεστική επίσης με 4 θέσεις κανένα 16.600...
ΔιαγραφήΕσύ unknown 2.37 δεν έλεγες κάποτε ότι έχεις πληροφορίες εκ των έσω;
ΔιαγραφήΝαι ρε πες κ μας εδώ τι γίνεται
ΔιαγραφήΜη δούμε βασεις 17 και 16.700
Διαγραφή17 και 16.700 με το 4% εννοεις;εντωμεταξυ ρε παιδια εχω καταλαβει για ποιον λετε, αλλα δεν ειμαι εγω αυτος με την θεια του.
ΔιαγραφήΜε το 4 Ναι
ΔιαγραφήΠιο συγκεκριμενα;; εννοω ποια ειναι η εκτιμηση σου και για τα τρια σωματα;
ΔιαγραφήΣτη χειρότερη 17.300 πυροσβεστική 17.700 λιμενικό και 16400 αστυνομία
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχα ανωνυμε 11:38 εχεις κατεβασει τπτ σκληρα, μεταξυ μας τωρα;
ΔιαγραφήΜε 100 άτομα πιστεύω τα πράγματα είναι πιο δύσκολα
ΔιαγραφήΦίλε η αναλογία είναι ίδια με πέρυσι... Στα 11 άτομα πέρυσι ήταν 34... Στα 28 άτομα φέτος είναι 97.... Υπερδιπλασιάστηκαν οι θέσεις υπερδιπλασιάστηκαν κ οι υποψήφιοι... Αυτοί οι 97 υποψήφιοι στις 11 θέσεις αστυφυλάκων αντιστοιχούσαν σε 37 υποψήφιους...
ΔιαγραφήΚ σαφώς είναι πολύ καλύτερη η μοίρα μας φέτος απ' ότι το 2018 που για 11 θέσεις αντιστοιχούσαν 55+ υποψήφιοι... Επιπλέον όπως πέρυσι έτσι φέτος έχουμε κ το λιμενικό κάτι που το 18 δεν ήταν
ΔιαγραφήΑνωνυμε 11:21 εσυ με τις τοσο ευστοχες προβλεψεις ποσα μορια εχεις;
Διαγραφή15.800
ΔιαγραφήΔεν ξέρω μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε απλώς πιστεύω ότι η πιθανότητα να βρεθεί κάποιος με μεγαλύτερη βαθμολογία είναι μεγαλύτερη από τι στα 30 40 άτομα
Διαγραφήμαγκες 15000 νεο χωρις ειδικη κατηγορια,τι λετε για σμυα τεχνολογικης υποστηριξησ;
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ανέβει αυτό στάνταρ έστω κ λίγο...μετά από αυτό δε δήλωσες κτ αλλο;
ΔιαγραφήΕπίσημη εκτίμηση Στρατηγάκη στα 15150
ΔιαγραφήΩστόσο έχω κάποιους ενδοιασμούς.
Η διοικητική κατεύθυνση μπήκε και στο 4ο πεδίο άρα η ζήτηση θα είναι αυξημένη.
Αν ανέβει η διοικητική έστω και λίγο παρασύρει και τις υπόλοιπες.
Ωστόσο κανείς δε μπορεί να ξέρει
Επίσης μπορεί να είσαι στους επιλαχόντες οπότε κομπλέ
ΔιαγραφήΜε 16100 νέο συστημα έχουμε ελπίδες;
ΑπάντησηΔιαγραφήαρκετες φιλε,θα πεσει κατω απο 16
Διαγραφή16425 με νέο από γέλ για αστυφυλακων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω 17400 περνώ Αστυφυλάκων ωστόσο..Εχω κάνει 4 μήνες θητεία στρατό και μετά πήρα αναβολή για την σχολή φιλολογίας που είμαι.θα υπάρξει πρόβλημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΕΠΑΛ ΠΟΣΑ ΜΌΡΙΑ ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΆΔΑΣ ΈΧΕΤΕ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα έχεις εσύ;
Διαγραφή17605 πρώτο αστυνομία μετά λιμενικό μετά στρατο
ΔιαγραφήΑνώνυμε 1:37 έβγαλες ακριβώς 17605;
ΔιαγραφήΕισαι μεσα αστυνομία
ΔιαγραφήΓια 17.590 τι λέτε..;
ΔιαγραφήΑνώνυμε 4:17 είμαι με το 10% χωρίς νεα εξέταση
ΔιαγραφήΑφήνουν φιλολογίες για να γίνουν αστυνομικοί...α ρε Ελλάδα που μας κατάντησες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχ κ τι αστυνομικοί.. Αστυφύλακες παρέα με τους εγκληματίες...Ούτε καν αξιωματικοί...Πες τα φίλε μου
ΔιαγραφήΔεν είναι φυσιολογικά πράματα αυτά.
ΔιαγραφήΓια να μείνουν άνεργοι από τις φιλολογίες; Τελειώνεις μία σχολή 4 χρόνια και μετά στους δρόμους.
ΔιαγραφήΑνώνυμε 3.52
ΔιαγραφήΧχαχαχααχχα τοσο μυαλό έχετε ολοι σας. Προφανώς εσείς ούτε απέξω περνατε και απλα βγάζετε μίσος στα παιδια
Τι σας νοιάζει ρε μάγκες ; Κοιτάξτε τη δουλειά σας.. άλλοι αφήνουν ιατρικές για να γίνουν ηθοποιοί
ΔιαγραφήΑφήνουν φιλολογίες για να γίνουν αστυνομικοί = παρατάνε την δουλειά του σερβιτόρου για να γίνουν αστυνομικοί, μάλλον αυτό εννοουσες
ΔιαγραφήΕπειδή τα περισσότερα είστε ακομα παιδάκια εδώ μέσα θα σας πω αυτό . Είμαι φιλόλογος . Για την ακρίβεια τελείωσα κλασική φιλολογία σχεδόν με άριστα . Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια έκανα και ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδάκια και δούλευα για κάποιο διάστημα σε φροντιστήριο . Έδωσα πανελλήνιες για δεύτερη φορά μετά από 7 χρόνια . Έβγαλα 19.368 μόρια . Δεν φοβήθηκα ότι θα μείνω άνεργος ούτε ότι θα δουλέψω σερβιτόρος . Αυτός που είναι άξιος και έχει αρχιδια να βγει στην αγορά εργασίας , πιστέψτε με δεν πάει χαμένος . Η επιλογή σπουδών σε μια συγκεκριμένη σχολή επίσης δεν συνεπάγεται απασχόληση στο συγκεκριμένο κλάδο . Εγώ επέλεξα να δώσω ξανά γιατί ήταν το όνειρο μου . Η παιδεία , όμως, και η ακαδημαϊκή μόρφωση που αποκόμισα από τις φιλολογικές μου σπουδές με έκανε καλύτερο άνθρωπο . Και για να ανατρέψω την κοινή αντίληψη περί των καθηγητικων επαγγελμάτων σας λέω ότι γνωρίσω αδιοριστους φιλολόγους που βγάζουν το μηνα 3 και 4 χιλιάρικα , λεφτά που ένας αξιωματικός στην αστυνομία δεν θα δει ποτέ . Ωστόσο η ανασφάλεια που περικλείει αυτό το επάγγελμα , σε συνδυασμό με τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα , σε αναγκάζει να αναζητήσεις άλλες διεξόδους . Και κάτι τελευταίο .Ένα παιδί στα 18 του κάνει επιλογή σπουδών και ΟΧΙ επαγγέλματος .
Διαγραφήπροφανως αναφέρεστε σε ιδιαιτερα μαθηματα διοτι ενας καθηγητης φροντιστηριου δεν βγαζει τετοια ποσα.Και σας ρωτω,πως αυτοι οι συναδερφοι σας θα μαζεψουν ενσημα;Γιατι προφανως τα ιδιαιτερα τους ειναι μαυρα χωρις αποδειξεις.Κατανοω απολυτα τα παιδια που επιλεγουν τα σωματα ασφαλειας και οχι τον δρομο της πενταετους φοιτησης + αναμονη για μεταπτυχιακο +μεταπτυχιακο+ημιαπασχοληση σε καφετεριες μερι να εργαστουν σε κατι που διαλεξαν 10 χρονια πριν. Εκτος και αν το εξωτερικο ειναι πανακεια και ολοι οι φοιτητες μας θα καταλαβουν τις θεσεις των αμερικανων των ευρωπαιων και των ασιατων.
ΔιαγραφήΕπειδη δε γινονται διορισμοι σημαινει δηλαδη οτι βγαίνεις άνεργος; άλλες επιλογές δεν υπαρχουν; φροντιστήρια; ιδιαίτερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά μόνο; Μπραβο έλυσες το πρόβλημα της ανεργίας
Διαγραφήάρα με τη λογική σου μόνο αν γίνεις δημόσιος υπάλληλος επιβιώνεις, αλλιώς ζητιανεύεις στους δρόμους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα φίλε τόσο μυαλό έχουν στο κεφάλι τους που νομίζουν ότι σε όποια σχολή κ να πάνε εκτός από αστυνομία θα μείνουν άνεργοι... Εντωμεταξύ εγώ δεν ξέρω κανέναν άνθρωπο που να έχει πει" προσπάθησα σκληρά πάλεψα στην ζωή μου όμως έμεινα άνεργος" ...Μάλλον εσείς είστε οι βουτυρομπεμπεδες των σωμάτων ασφαλείας που τα θέλετε όλα έτοιμα
ΔιαγραφήΚ για να προλάβω μερικούς...Ναι βγάζω κόμπλεξ κ κακια που έχασα για 500 μόρια την σχολή με 3 χρονιές σκληρής προσπάθειας κ ετοιμασίας για μια δουλειά που (πυροσβεστική αστυνομία) θέλω κ αγαπώ κ είχα σκοπό πραγματικά να προσφέρω στην χώρα κ να βοηθήσω κάθε συνάνθρωπο μου , από τυπαδες συμφεροντολογους σαν εσας
ΔιαγραφήΆρα η ανικανότητα σου να πιάσεις αυτή την επίδοση που χρειάζεται σε κάνει να βγάζεις κακιά προς τα παιδιά που την έπιασαν και πήγαν ακόμα καλύτερα ; Αυτό τους κάνει ανίκανους και βουτυρομπεμπέδες γιατί δε πήγαν σε πιο υψηλόβαθμες σχολές για να αφήσουν για σένα τη θέση που στο κάτω κάτω σε 3 προσπάθειες κρίθηκες ανίκανος να γράψεις ; Ρε φύγε από δω ρε μπρο κομπλεξικός και ακατάλληλος
ΔιαγραφήΚαι όπως είπες και μόνος σου δεν υπάρχει άτομο που προσπάθησε και δεν τα κατάφερε άρα για να μη πιάνεις 16.500 μόρια σε 3 χρονιές μάλλον είσαι στόκος κάτι που φαίνεται και από αυτά που γράφεις... λες και αν έγραφες 17.000 ας πούμε και πέρναγες φιλολογία αφού τα σώματα ασφαλείας είναι το όνειρο σου θα πήγαινες εκεί
ΔιαγραφήΤο ποιος είναι ακατάλληλος η κατάλληλος θα το απεδείκνυε μόνο η δουλειά του αστυφύλακα κ όχι τα μόρια φίλε στοκε όπως λες....Υπό άλλες χρονιές θα ήμουν μέσα όταν η αστυφυλάκων είχε 14000 μόρια (λόγια του αέρα αλλά δεν πειράζει) κ συ θα προοδευες φιλολογία μαθηματικό δεν ξέρω κ γω τι άλλο δυστυχώς ζούμε στην εποχή που απλός αστυφύλακας πρέπει να γράφεις 17000 μόρια κ για μαθηματικό Θεσσαλονίκη 13000 (Τα συμπεράσματα δικά σας) Δεν συνεχίζω αλλά γιατί δεν έχει κανένα νόημα να μιλάω πιαμε σένα μόνο κ μόνο πως απάντησες κατάλαβα τι είσαι...Καλή συνέχεια κ καλή σταδιοδρομία να έχεις
ΔιαγραφήΡε τραβά παρά πέρα ... επειδή δλδ το ήθελες και δε το έπιασες και υπό άλλες συνθήκες θα το επιανες και τέτοια πρέπει να το αφήσουμε η υπόλοιποι που γράψαμε καλύτερα να μπεις εσυ . Μπες μαθηματικό Θεσσαλονίκη και φιλόλογος φίλε τότε και μην ασχολείσαι με τους άλλους
ΔιαγραφήΚομπλεξικος φουλ, ξερεις να τα γραφεις ανωνυμα, από κοντά ποιος ξέρει τι κουμας εισαι. Και ναι ζούμε στην εποχή που για αστυφυλακας γραφεις 17.000, τουλάχιστον τα νεα παιδιά που θα μπαινουν στην σχολή θα είναι άξια γιατί έφτυσαν αίμα ολη τη χρονια και δεν θα φερουν το κομπλεξ που έχεις εσυ ανωνυμε 6.09. Αλλά καταλαβα, για 3 χρονιες να προσπαθείς και να μην πιανεις βαση, ε θα εβγαζα και εγώ τα προβληματα μου σε σαιτ πανελληνιων.....
ΔιαγραφήΚακά τα ψέματα μάγκες. Γράψτε 17000+ μόρια και μετά μπορείτε να λέτε ότι θέλει ο καθένας. Εγώ γουστάρω πολύ (γνωρίζω και προσωπικά αρκετούς) αυτούς που με πολύ ψηλές βαθμολογίες και με τα προσόντα που χρειάζονται δεν πήγαν ένστολοι αλλά διάλεξαν σχολές με χαμηλότερα μόρια γιατί έτσι τους άρεσε. Όλοι αυτοί θα πάνε καλά στη ζωή τους. Αυτοί μπορούν να σχολιάζουν όπως θέλουν για το στρατό και τα σώματα. Αυτός που έχει γράψει 13000 το μέγιστο και κατηγορεί δεν έχει κανένα δίκιο.. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ....
ΔιαγραφήΜια ερωτηση.αυτοι που μπαινουν στις ειδικες κατηγοριες(πολυτεκνοι κτλπ) εχουν την δυνατοτητα να μπουν και απο την γενικη σειρα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι υποψήφιοι πρώτα γεμίζουν τη γενική σειρά και σε περίπτωση που δε καταφέρουν να μπουν τότε γεμίζουν τις θέσεις της ειδικής κατηγορίας
ΔιαγραφήΜε το παλιο η αστυφυλακων λετε να παει παει απο 17.600;; 293 σοκκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψες 17600;
Διαγραφή17.605
Διαγραφή28 βγαινουν οι βασεις;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας ,με 15450 που έγραψε η κόρη μας κ ανηκει στην κατηγορία 4% θα περασει αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικη κατηγορια τριτεκνων 4% εννοειτε ή 4% γελ 2018;
ΔιαγραφήΤριτέκνων
Διαγραφή15.975 με το νεο σύστημα και τριτεκνος πιστεύετε είναι καλά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αστυφυλακων
Διαγραφήχαλαρά περνάς φίλε και πίστεψε με χωρίς καν τριτεκνια.
ΔιαγραφήΠαλαιό αξιωματικών 18200~
ΑπάντησηΔιαγραφή15125 με 6 τοις εκατό να ελπίζω ή να το ξεχάσω καλυτερα παιδάκια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε πως προκυπτει η εκτιμηση σου για παλαιο αξιωματικων στα 18.200;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 14500 μπαινω σαν πολυτεκνος με 10% του 2018???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ πιθανόν
ΔιαγραφήΠλακα κάνεις???
ΑπάντησηΔιαγραφήη διαδικασια διαγραφης απο πανεπιστημιο εχει διαδικασια?Ξερει καποιος μεγαλυτερος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι ρε τιποτα δεν είναι... μια φορα θα πας και θα τελειώσεις...παραδισεις πασο και τέλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς πολύτεκνος με 10% του 2018???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠυροσβεστών με το παλιο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά κάντε τα μπάνια σας χαρείτε τις διακοπές και ο,τι είναι να γίνει θα γίνει. Μη τρελαινεστε έτσι αμάν. Περάστε καλά και μη σκέφτεστε βαθμολογίες κλπ. Έχετε αγωνία και είναι κατανοητό, αλλά ρωτάτε πράματα που δε μπορεί να γνωρίζει κανεις εδώ μέσα. Δεν είναι Υπουργείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λέτε για αστυνομία έχω ελπίδες είμαι του 2019 και βάζω με το 10 τις εκατό τα μορια μου είναι 16305.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείται είσαι μέσα. Ανησυχουμε και εμείς με 14-15 χιλ. Εσυ εισαι σίγουρα μέσα.
ΔιαγραφήΆσε φίλε πολύ φοβάμαι ότι εμείς με 14-15 είμαστε καμενοι ... Μακάρι να βοηθήσει ο θεός να μπούμε κ μεις να δικαιωθούμε αλλα το βλέπω πολύ δύσκολο
ΔιαγραφήΝαι φίλε και εγώ πιστευω οτι ειναι αρκετα δυσκολο αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού που παίρνουν έχω μια κρυφη ελπίδα. Μακάρι μακάρι μακάρι....
ΔιαγραφήAπο τους 1422 με το νέο σύστημα από το γενικό ,πόσοι ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι έγραψαν πάνω από 16 κι ανήκουν στο νέο σύστημα στο 90%, θα μπορούσατε να απαντήσετε με ένα απλό ναι σε αυτό το σχόλιο ώστε μόνοι μας καταμετρώντας τις απαντήσεις να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας αν θα είμαστε μέσα 'η όχι Εγώ είμαι κάτω από το 16 και αγωνιώ όπως κι εσείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικο λύκειο, στο 90% με το νέο : 14225 μόρια
Διαγραφήγενικο λύκειο στο 90% με το νεο: 16050 μόρια
ΔιαγραφήΓενΛυκ90%νεο:16500
ΔιαγραφήΓενικό λύκειο τρίτεκνος νέο 17.200
ΔιαγραφήΓενικό λύκειο νέο 13.900
Διαγραφή16.332 με παλιό για αστυφυλάκων, τι λέτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πω ρε φιλε τι γινεται με το παλιο...
ΔιαγραφήΓεια σας με 15000μορια απο γελ 90% κ τριτεκνία περνάω αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέο συστημα
ΔιαγραφήΌσοι έχετε 16200+ νέο σύστημα μην αγχώνεστε άλλο έχετε περάσει..Εγώ θέλω να ρωτήσω Πότε μπαίνουμε Αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που έχουν 16100 νέο συστημα να αγχώνονται δηλαδή;
ΔιαγραφήΝέο συστημα 16100.....Δηλαδή εμείς ν αγχωνόμαστε για αστυφυλάκων;
ΔιαγραφήΟύτε καν
Διαγραφή6.27 τι εννοείς με το ούτε καν;
ΔιαγραφήΝα μην αγχώνεσαι
ΔιαγραφήΕδώ ο Στρατηγακης λέει 15.575... Δηλαδή γιατί να αγχωσεις ρε φίλε παιδιά που περνάνε αυτήν την εκτίμηση... Έστω και 300 μόρια έξω να πέσει ο τύπος μπαίνουν και παλικάρια με πάνω από 15.800... Απλά για να αγχωνετε τον κοσμάκη είστε μερικοί... Πετάτε κάτι έτσι για να πείτε και εσείς χωρίς έρευνα ούτε τίποτα... Ξέρεις φίλε μου ότι από τα 1423 που είναι καθαρό νέο ικανοί θα περάσουν οι 472???επισης ξέρεις ότι μέσα σε αυτους τους 1423 υπάρχουν σίγουρα 110 άτομα που παίρνανε αξιωματικοι σωμάτων? Επίσης 550 θα περάσουν δοκιμοι σωμάτων ασφαλείας... Σύνολο από τους 1423 θα περάσουν οι 660 σώματα ασφαλείας... Και δε βάζω καν τις θέσεις στρατου γιατί θα υπάρχουν παιδιά που θα δηλώσουν και ΣΜΥΑ ΣΑΣΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΙΚΑΡΟΙ... Πριν γράψετε σκεφτείτε και λίγο... Ευχαριστώ
ΔιαγραφήΑπό ΕΠΑΛ με 10% από 2018 αν είναι κανένας ας πει μόρια
ΑπάντησηΔιαγραφή16875 μόρια, με το νέο. Σημαιοφορων του λιμενικού, υπάρχουν ελπίδες;;; μετά έχω δηλώσει αστυφυλακων
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδιά είναι δυνατόν να πέσει η σημαιοφόρων 1000 μορια;; μα κάνετε και κάτι ερωτήσεις...ε όχι ρε φίλε δε πέφτει σχολή αξιωματικων και ειδικά στα σώματα ασφαλείας τόσα μόρια. Είναι πολύ καλή η βαθμολογία σου όμως και συγχαρητήρια περνάς αστυφυλάκων!
ΔιαγραφήΟσοι ειστε με το παλιο πρωτα τι εχετε δξλωσει πυροσβεστικη ή αστυνομια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας να ρωτήσω με 15500 νεο συστημα γελ 90% κ κατηγορία τριτέκνων ,περνάω για αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 10 τις εκατό του 2019 γενική σειρά γράψτε οποίοι θέλετε τους βαθμούς σας.... εγώ 16300.
ΑπάντησηΔιαγραφή16457
Διαγραφή16010
Διαγραφήγια αστυφυλακων είστε?
ΔιαγραφήΕγω με τα 16457 ναι πρώτη επιλογή αστυφυλάκων
ΔιαγραφήΣτο μηχανογραφικό εγώ έβαλα πυροσβεστική μετά αστυνομία και τρίτο το λιμενικό από γενική με το 10 τις εκατό του 2019 είμαστε 127 τόσους μέτρησα στους ικανούς για αστυνομία .... ξέρετε βαθμούς για άλλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο 127 είμαστε; εγώ στα γρήγορα που τους είδα και μέτρησα υπολόγιζα κοντά 180. Εκανα λάθος μάλλον
Διαγραφή192 είναι μαζί με ειδικές κατηγορίες αν αφαιρέσουμε αυτούς μένουν 127
ΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους μπηκα εδω να δω τους ικανους κ παρεπιμπτοντος διαβασα κ καποια σχολια σας με αλλους συμφωνω με αλλους διαφωνω γενικα ομως σεβομαι τις αποψεις ολων σας!!!!Ενα πραγμα δε καταλαβα πολυ χαμος για την Αστυνομια οκ προκυρυξε καποιες θεσεις αρκετες μπορω να πω για τα,σημερινα δεδομενα ολοι θελετε μια θεση γθα επαγγελματικη αποκατασταση καταρχην ξερετε που πατε; Τι θα αντιμετωπθσετε εκει που θα πατε οσοι πατε ;Φυσθκα οχι πιατευω την.εχετε συνδιασει σαν μια σχολη που σε δυο χρονια θα,σας δινει μισθο δημοσιου χωρις να σκεφτει κανεις κανω γιαυτη τη δουλεια την αγαπω αυτη τη δουλεια ειμαι ετοιμος να αντιμετωπισω τα δυσκολα; η απλα κοιτατε τα λεφτα μονο; κ μετα οι περισσοτεροι αποχωρουν γτ δεν αντεχουν την πιεση που δεχονται!!!Αρα λοιπον η αστυφυλακων δεν ειναι μονο μορια που καποιοι καυχιουνται γτ εγραψαν ειναι αλλα που θελει δυναμη ψυχης να τα αντιμετωπισεις οχι μαγκιες κ τσαμπουκαδες!!!Ευχομαι σε ολους κσλα αποτελεσματα κ καλο.δεκαπενταυγουστο με υγεια !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λες που τα είδες ; Σε καμία ταινία ; Ούτε 5 επιλαχόντες το χρόνο δεν έχει η σχολή ... και που ξερεις εσυ τι σκέφτεται ο άλλος και αν τα έχει αξιολογήσει αυτά επειδή απλά έγραψε τα πολλά μόρια. Θα τρελαθούμε εδώ μου φαίνεται. Όσοι δεν έγραψαν θέλουν πραγματικά τη σχολή και όσοι εγραψαν και την πιάνουν πάνε για τα λεφτά. Οκ μαγκες λογικά έτσι είναι
ΔιαγραφήΌλες οι δουλειές είναι δύσκολες φίλε μου. Και ναι με τα σημερινά δεδομένα είναι πολυτέλεια να είσαι αστυφυλακας γιατί τουλάχιστον βγάζεις εναν αξιοπρεπή μισθό. Υπάρχουν εκεί έξω δουλειές που δε φαντάζεσαι πόσες ώρες χρειάζεται να εργαστείς για να βγάλεις τα μισά λεφτά από αυτά που βγάζει ο αστυφύλακας. Επομένως μη προσπαθείς να αποθαρρύνεις κανέναν. Είναι μια υπεύθυνη δουλειά, ναι, αυτό όλοι το γνωρίζουμε. Αλλά όπως είπα και πριν όλες οι δουλειές έχουν δυσκολίες. Από το γιατρό μέχρι... τον σκουπιδιάρη.
ΔιαγραφήΠροσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να χει αποχωρήσει. Τα τελευταία δύο χρόνια κανένας δεν παραιτήθηκε τουλάχιστον στην εκπαίδευση. Αλλά και μετά να το δεις γιατί σε άλλες δουλειές δεν υπάρχουν άτομα που αποφασίζουν να αλλάξουν επαγγελματικη καριερα; Μόνο οι ένστολοι το κάνουν; Μην είσαι απόλυτος σε κάποια πράγματα.
ΔιαγραφήΠαιδιά μήπως γνωρίζει κανείς τι αιματολογικές κάνουν μέσα στη σχολή αστυνομίας;
ΔιαγραφήΠρος ανώνυμο 8.13...Αυτο που λες δεν ισχύει τα σώματα ασφαλείας δεν έχουν λεφτά...Έχεις ακούσει εσύ κανέναν να λέει "έχω πλουτίσει απ' τα σώματα ασφαλείας" ? Έχεις ακούσει κανέναν να λέει έστω "ζω μια αξιοπρεπής ζωή με τα λεφτά μου κ μου περισσεύουν κιόλας" ? Κανένας φίλε... Έχω παιδιά πολυ καλούς μου φίλους ένας είναι αστυφύλακας κ παίρνει 750 κ ο άλλος με ΤΕΙ λογιστικής πρακτική κ παίρνει 700 κ μάλιστα τώρα του είπε το αφεντικό του για αύξηση στα 830....
ΔιαγραφήΡε αγόρι μου δεν λέω ότι βγαίνεις πλούσιος από τα σώματα ασφαλείας, απλά τουλάχιστον πληρώνεσαι με αξιοπρεπή μισθό. Αναξιοπρεπεια είναι να εργάζεσαι 10ωρα και 12ωρα και να αμοίβεσαι με 500 και 600 ευρώ για να σε βάλω να καταλάβεις. Και πέρα από αυτό εσύ τώρα κάθεσαι και μου μιλάς για το μισθό ενός νεοεξερχόμενου αστυφύλακα. Ο αστυφύλακας αγαπητέ δε μένει πάντα αστυφύλακας. Ανεβαίνει βαθμούς είτε με τα χρόνια είτε με εξετάσεις και ανεβαίνει παράλληλα και ο μισθός. Αν ήταν τόσο χάλια τα λεφτά που βγάζει ο αστυφύλακας, ενώ σα λογιστής όλα τέλεια δε θα είχαν σαν βαθμολογία 16.5 και 14.5 αντίστοιχα. Μάλλον ανάποδα θα ήταν οπότε μη λες ανακρίβειες.
ΔιαγραφήΟ βασικός μισθός του νεοεξερχομενου αστυφύλακα αυτή τη στιγμή χωρίς επιδόματα και νυχτερινά είναι 958 ευρώ δε ξέρω τι λέει ο φίλος.
ΔιαγραφήΓια ρώτα λιγάκι τον φίλο σου τον λογιστή πόσες ώρες δουλεύει για να πάρει τα 700η τα 830 που του έταξε το αφεντικό του να σου πω εγώ από το πρωι μεχρι το βράδυ ρώτα έναν αστυφύλακα πόσες ώρες δουλεύει πόσα ρεπό πόσες άδειες και μετα κάνε σύγκριση
ΔιαγραφήΜην το αφήνετε να σας κυριεύει μόνο παιδάκια. Έδωσα πανελλήνιες πριν αρκετά χρόνια και έχασα την αστυφυλακων για ελάχιστα μόρια (διψήφιο). Έκτοτε σπουδασα, ταξιδεψα, δουλεψα από δω και από εκεί και εκτίμησα την αξία των "μη έτοιμων" χρημάτων. Τώρα ξανά εδω, ώντας πτυχιουχος και γεμάτος εμπειρίες ρίχνω μια τελευταία ζαρια μήπως και τα καταφέρω. Στις ΠΚΕ που συνυπηρξα με παιδια 18-20 χρονών, κατά κυριο λόγο, συνειδητοποίησα ένα τεράστιο χάσμα ιδεών. Άκουγες μονάχα "να μπουμε στο σωμα, να κανουμε, να κοιτάξουμε για μεταθέσεις κλπ" Βρε παιδιά δεν αρχίζει και τελειώνει η ζωή μας εδώ. Ο κόσμος εκεί έξω σας περιμενει να τον εξερευνησετε. Μην σπαταλατε παραγωγικα χρόνια της ζωής σας σε ένα "στόχο ζωής". Δημιουργήστε ένα plan b, καντε πράγματα, ζήστε! Και αν η μοίρα τα φέρει παλι έτσι θα βρεθείτε εκεί που αξιζετε και λαχταρατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει ακούσει κανείς σας βαθμό μεγαλύτερο του 18.675 με το 6%?
ΑπάντησηΔιαγραφήTι σχολή θέλεις;
ΔιαγραφήΣΑΕΑ
ΔιαγραφήΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΜΕ 10% ΤΟΥ 2018????
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπεις άνετα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 14500?????σε μενα το λες????ειμαι με 10% του 2018 πολύτεκνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ μωρε σας βαρεθηκα τοωμισθο τ αστυφυλακα ελεος ποια 800€ βασικο εχει μιλαω απο εμπειρια οχι ετσθ στα κουτουρου κ ειναι η ζωη τ αλλου μερα νυχτα σε κινδυνο τι κανετε ετσι!!!Αν εξιψωνεται τοαο πολυ τον Αστυφυλακα τι πρεπει να,πω εγω για τον αδερφο μ που ειναι αξιωματικος γιατρος ;Οκ η αστυφυλακων σχεξασφαλιζει ενα μισθο αλλα δε το κολοβαρας οπως νομθζουν μερικοι εδω μεσα !!!Σοβαρευτειτε μας εχετε ζαλισει με μια αστυφθλακων που καποτε εμπαιναν ολοι οι αμορφωτοι κ τπυς παρακαλουσαν κιολας κ τωρα θελει κ 17000μορια τι να πωωωω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ στο λιμενικο και την πυροσβεστικη έμπαιναν όλες οι διάνοιες;
ΔιαγραφήΚαλύτερά έτσι με πανελλαδικές παρά όπως ήταν πριν.Πιο αξιοκρατικά και μπαίνει εκείνος που πραγματικά το θέλει καθώς υπάρχουν άτομα που δίνουν και 2 και 3 φορές για να εισαχθούν στα σώματα ασφαλείας.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ εν μέρει. Διαφωνώ στο "μπαίνει εκείνος που πραγματικά το θέλει". Με τις βαθμολογίες που πέρασαν πέρυσι οι αστυφυλακες και οι πυροσβέστες πιστεύω ότι θα μπορούσαν να είχαν αξιοποιηθεί τα παιδια σε κάτι πιο επιστημονικό. Και δε νομίζω να μην ήθελαν πολλοί από αυτούς να γίνουν πχ εκπαιδευτικοί, λογιστές ή οικονομολόγοι. Απλώς δεν το επέλεξαν γιατί προφανώς και θα φοβόντουσαν μη μη τους φάει η ανεργία. Φυσικά και υπάρχουν αυτοί που το γουστάρουν, δε το συζητώ, και δίνουν κι 3 και 4 φορές πανελλήνιες για να εισαχθούν αλλά δυστυχώς δεν θεωρώ ότι είναι η πλειοψηφία. Γενικά δε λειτουργεί τίποτα σωστά σε αυτό το κράτος. Για μένα δεν είναι κακό να εισάγεται από πανελληνιες μιας και είναι πιο αξιοκρατικό αλλά θα έπρεπε να δυσκολέψουν λίγο οι αθλητικές δοκιμασίες, τα ψυχομετρία τεστ ώστε να φαίνεται ποιος πραγματικά μπορεί να αντέξει και όχι όποιος το κάνει από αγγαρεία για να έχει απλά ένα μισθό.
ΔιαγραφήΠαλιά ναι. Άλλαξαν τα πράγματα όμως ευτυχώς....
ΔιαγραφήΑνωνυμος 1.42 ολα τα βισματα εμπαιναν κι εκει στο λιμενικο κ πυροσβεστικη αλλα εχουμε θεοποιησει αυτα τα σωματα που στην ουσια για ενα κωλομισθο μπαινει σε κινδυνο κ στο στοχαστρο η σωματικη ακαιρεοτητα κ ζωη τ αλλου!!!Κ ξερεις γτ ολα αυτα; γτ δεν εχουμε κρατος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά χαλάρωσε. Δεν κινδυνεύεις παντού. Στην ΕΛ.ΑΣ το 30% είναι σε μάχιμα πόστα. Δεν είναι και κανένα μεγάλο ποσοστό αν το σκεφτείς.
ΔιαγραφήΤο 30% πώς το έβγαλες για πες μας λίγο...Γιατί μάχιμα πόστα είναι κ η Δίας κ η ΔΕΛΤΑ κ η ΟΠΚΕ κ η Ασφάλεια κ ΕΚΑΜ κ τα Ματ κ η Αμεση Δράση ακόμα κ η ΕΟΜ θα έλεγα εγώ... Κανεις σε όλα αυτά τα πόστα δεν κινδυνεύει ε?
Διαγραφήακριβώς αυτοί που αναφέρεις είναι οι μαχιμοι.
ΔιαγραφήΚατ'αρχάς ΔΙ.ΑΣ ΔΕΛΤΑ πάνε ειδικοί φρουροί. ΕΚΑΜ, ΟΠΚΕ και ΕΟΜ πας μόνο με τη θέλησή σου, κανεις δε σε πάει με το ζόρι. Άμεση δράση επίσης είναι δύσκολο να πας, θεωρείται βυσματικη. Ασφάλεια επίσης πας με τη θέλησή σου μιας και τα πρώτα χρόνια δεν ανοίγουν θέσεις. Τι μένει; Τα ΜΑΤ. Εκεί σαν αστυφύλακας από σχολή υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να πας ακόμη και με το ζόρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαν ειδικοί φρουροί γιατί δεν πάν αστυφύλακες χαχα
ΔιαγραφήΠάντως Δίας δέλτα δεν είναι μόνο ειδικοι φρουροί να ξέρεις... Επίσης να ξέρεις κάποια στιγμή της καριέρας σου ΙΣΩΣ πας ασφάλεια ΟΠΚΕ η ΕΟΜ
ΔιαγραφήΟΠΚΕ ή ΕΟΜ πρέπει να τηρείς και κάποιες προϋποθέσεις για να πας. Εννοείται δεν πάει κανένας με το ζόρι. Ξέρεις πόσοι θέλουν να πανε ΟΠΚΕ και δεν μπορούν γιατί δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα; Είναι ειδικές υπηρεσίες αυτές. Δεν πάει όποιος και όποιος. Γι' αυτό και παίρνουν περισσότερα από τους απλούς αστυνομικούς.
ΔιαγραφήΔεν πάνε μόνο ειδικοί φρουροί σε ΔΙ.ΑΣ και ΔΕΛΤΑ. Πάει μόνο το 90%. Αν πας μια βόλτα στην Αθήνα θα δεις ότι οι 5 στους 6 είναι μη ανακριτικοί. Αυτό για τη ΔΙ.ΑΣ. Καλα στη ΔΕΛΤΑ μπορεί και να μη δεις κανέναν ανακριτικό αστυφύλακα.
ΔιαγραφήΜη το λες πηγαινουν και αστυφυλακες στη ΔΙ.ΑΣ αλλά είναι λίγοι και που το γουστάρουν. Οι αστυφύλακες απο σχολή στελεχώνουν κυρίως τμήματα ταξης, τροχαία, ΜΑΤ και μεταγωγών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜατ επειδή τους πάνε με το ζόρι.Αν είχαν την επιλογή κανένας δεν θα πατούσε
ΔιαγραφήΠροφανώς. Αν και νομίζω ότι τους δίνουν 250 ευρώ παραπάνω. Κάπου τόσο.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια οσους νομίζουν ότι το λιμενικό είναι εύκολο ζωαρα κ κατσιο: Είδατε τώρα στη Ρόδο που τουρκικό σκάφος προσπάθησε να εμβολίσει ένα ελληνικό με τους λιμενικούς να απαντάνε με προειδοποιητικές βολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ποιος είπε οτι το λιμενικό ειναι ζωάρα; δεν το άκουσα από κανέναν να το λεει αυτό.
ΔιαγραφήΚι όμως το άκουσα από κάτι παιδιά που έδωσα ΠΚΕ λιμενικού
ΔιαγραφήΕ καλά αυτοί δεν ξέρουν τι τους περιμένει προφανώς. Ανώριμοι.
ΔιαγραφήΖΩΑΡΑ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ; ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ; ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗ ΣΧΟΛΉ; ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΗ ΤΟ ΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;
ΔιαγραφήΠροσωπικά δε θα μ'άρεσε η δουλειά του λιμενικού. Να μαι πάνω στα σκάφη και να κάνω περιπολίες είτε πρωί είτε βράδυ. Ούτε θα γούσταρα να ζω με την ιδέα ότι από στιγμή σε στιγμή θα πάρω απόσπαση ή μετάθεση σε άλλο νησί. Δεν έχεις προσωπική ζωή καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λιμενικο απλα εχει λιγοτερες ευθυνες απο την αστυνομια..εχετε σκεφτει την ζωη σας σαν αστυνομικος,ποσο προσεκτικοι θα πρεπει να ειστε ποσες ευθυνες θα εχετε και τι θα πρεπει να θυσιασετε;οι περισσοτεροι που μπαινουν δεν τα γνωριζουν αυτα και οταν τελειωσουν την σχολη προσπαθουν να βολευτουν ωστε να μην τους στειλουν καπου δυσκολα
ΔιαγραφήΚοίτα η ευθύνη είναι σχετική. Παίζει ρόλο σε ποια υπηρεσία είσαι, σε ποια περιοχή εισαι και με ποιους είσαι. Δεν είναι κάτι στάνταρ. Το ίδιο είναι να είσαι τάξη με τροχαια με ασφάλεια με ματ; είναι τέσσερα τελείως διαφορετικά αντικείμενα, οπως και να το κάνουμε. Από τη στιγμή που έχεις τριβή με πολίτη έχεις ευθύνη σαφώς. Αλλά και σε ποια δουλειά δεν έχεις ευθυνες; Οι γιατροί δεν εχουν; Οι νοσηλευτές δεν εχουν; Οι λογιστές δεν έχουν; Μη γελιόμαστε...
ΔιαγραφήΣαφως ευθυνες υπαρχουν παντα.Δεν μπορεις ομως να συγκρινεις,για εμενα,την δουλεια του αστυνομικου με εναν λογιστη...ο αστυνονικος ρισκαρει την ζωη του συνεχως και πρεπει να ειναι προσεκτικος τοσο οταν βρισκεται εντος η εκτος υπηρεσιας.Απο την αλλη,οπως ειπες,υπαρχουν πολλα διαφορετικα πραγματα για να περασει καποιος "πενα" στην αστυνομια οπως και σε καθε δημοσια υπηρεσια
ΔιαγραφήΓια εξηγήστε μου λίγο ρε παιδιά η τάξη τι ακριβώς υπηρεσία είναι γιατί τέτοια υπηρεσία πρώτη φορά ακούω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αστυνομικό τμήμα είναι στην ουσία. Το ατ. Πώς είναι το λιμεναρχειο στα λιμανια; το αντίστοιχο της πόλης είναι το ατ.
ΔιαγραφήΚ γιατί δεν το λέτε ΑΤ κ το λέτε τάξη...Λίγο περίεργο χαχα
ΔιαγραφήΓιατί υπάρχει και τμημα ασφαλείας και μπορεί κάποιοι να συγχέουν το τμήμα (της τάξης δηλαδή) με την ασφάλεια. Έχουν εντελώς διαφορετικό αντικείμενο.
ΔιαγραφήΠαίδες πιστεύετε με 16.595 από ΕΠΑΛ περνάω αστυφυλάκων??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε απο εξω
ΔιαγραφήΈχουμε κάνα νέο με το 4% ?? καμία λεπτομέρεια που μπορεί να είναι η βάση ? Η οτιδήποτε άλλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω ειμαι φιλε με το 4%.εσυ ποσα μορια εχεις; εγω 15.765
Διαγραφή