Πρόγραμμα προκαταρκτικών εξετάσεων (ΠΚΕ) ιδιωτών υποψηφίων διαγωνισμού 2020 για τις Αστυνομικές Σχολές με το σύστημα των γενικών πανελλαδικών εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Δείτε την προκήρυξη και άλλες σημαντικές αναρτήσεις στο σύνδεσμο που ακολουθεί.
Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020
Όλη η ενημέρωση για τις Αστυνομικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Δείτε την προκήρυξη και άλλες σημαντικές αναρτήσεις στο σύνδεσμο που ακολουθεί.
Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2020
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Καλή τύχη σε όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε να κλείσουμε ξενοδοχεία..Καλή τύχη παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήποσοι ειμαστε απο επαλ μαγκες;; κανω γκαλοπ :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύεις θα πέσουν οι βάσεις αδερφέ? Η όπως ήταν πέρσι
ΔιαγραφήΠόσο πιστεύεις έχεις γραψει;;
ΔιαγραφήΕδω επαλιωτης...ειναι 100% σίγουρο οτι θα πέσει..με 12 θεσεις ηταν 16500 τωρα με 28 θεσεις κατω απο 16.000 ίσως αγγίξει και 15.000
Διαγραφήκ εγώ το ιδιο πιστεύω.. ποσα μόρια εβγαλες πιστεύεις;
ΔιαγραφήΑνάλογα τι θα εχω έκθεση υπολογίζω 16.500-17.200 χειρότερη-καλύτερη
Διαγραφήκ εγω στα ιδια ειμαι.. πιστεύω εκει θα ειναι η βαση... εχω εκουσει πολλους στα 16500
ΔιαγραφήΗ δικιά μου πρόβλεψη λεει κατω απο 16.000 τωρα θα φανεί τέλη Αυγούστου κανένας δε ξέρει απλά κανεις προβλέψεις ποσο έγραψαν και τις θέσεις που φέτος είναι πολυ παρα πανω...εγω εχω θεση και για τριτεκνος...εσυ μονο γενική σειρά;
Διαγραφήισχύει..γενικη σειρα ειμαι.. εσυ επορεις να εισαι και με τις δυο κατηγορίες και πας οποια πιασεις; δνε δηλωνεις εξ αρχής σε ποια κατηγορία θα εισαι;
Διαγραφήστην ουσία εχω μια ακόμα ευκαιρία..μπαίνω πρώτα με γενική σειρά και αν όχι παω στην ειδική μετά
Διαγραφήαν εισαι εσυ με 16500-17200 εισαι μεσα.. γενικα πιστευω 16 κ πανω μοαινεις απο επαλ φετος
ΔιαγραφήΘα δειξει
ΔιαγραφήΕΠΑΛ και ΓΕΛ παλαιό ακούγεται ότι θα πέσουν αρκετά οι βάσεις . Τι να σου πω δεν ξέρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι αδερφούλη να περάσεις κ εσύ κ όλα τα παιδιά καλή επιτυχία
ΔιαγραφήΕδω επαλιωτης...ειναι 100% σίγουρο οτι θα πέσει..με 12 θεσεις ηταν 16500 τωρα με 28 θεσεις κατω απο 16.000 ίσως αγγίξει και 15.000
ΔιαγραφήΚάθε χρόνο τα ίδια λένε παιδιά. Μην ακουτε τπτ μέχρι να βγουν οι βάσεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά λες . Κάνεις δεν ξέρει ακόμη αν θα πέσουν ή αν θα ανέβουν . Και αυτό γιατί πέρυσι έγραφαν ότι σίγουρα οι βάσεις του λιμενικού θα κυμαίνονταν στο 17.900 - 18.000 , αλλά τα πράγματα έγιναν αλλιώς . Ένας καραγκιόζης που έτυχε να δω χθες έλεγε ότι βάσει της εμπειρίας του οι βάσεις του παλαιού στην αστυνομία θα παραμείνουν ίδιες . Επομένως, έχεις δίκαιο μην ακούτε κανέναν
ΔιαγραφήΠροφανώς θα μείνουν ίδιες και αν όχι άντε να μειωθούν ελάχιστα. Απλά τον λες καραγκιόζη επειδή δεν σε βολεύει αυτό που ακούς . Γι αυτό να μιλας καλύτερα
ΔιαγραφήΜια χαρά με βολεύει εμένα . Ξέρω ότι έγραψα καλά και ότι θα περάσω . Εσείς δεν θα περάσετε και λέτε αυτές τι μλκς . Μην επιμένεις φίλε μου δεν σε πιστεύει κανείς . Δεν ξέρεις αν θα πέσουν ή αν θα παραμείνουν ίδιες οι βάσεις . Δεν πείθεις πως να το κάνουμε δλδ . Κάτσε και πίστευε ότι οι βάσεις θα παραμείνουν ίδιες όταν εγώ θα περνάω .
ΔιαγραφήΚαι πέρυσι λέγατε για λιμενικό ότι θα φτάσει 17.800 - 18.000 αλλά έφτασε στο 16.200 . Προφανώς εσύ τώρα είσαι ένας Μ****κας 23-24 χρονών που δεν κατάφερε να περάσει στο σώμα (και ούτε θα το καταφέρεις) και βγαίνεις και λες τις μλκς σου . ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ .
ΔιαγραφήΤα στάδια και τι
ΑπάντησηΔιαγραφής ημερομηνίες που μπορουμε να τα βρουμε; δεν έχω καταλάβει ακόμα. Καλη επιτυχία σε όλους!
Στην πυροσβεστική με το παλιο ποσες θεσεις δινουν;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουν ανακοινώσει ακόμα αριθμό εισακτέων επίσημα
ΔιαγραφήΒγηκαν
Διαγραφήhttps://www.esos.gr/arthra/68447/o-arithmos-eisakteon-stis-sholes-porosvestikis?fbclid=IwAR1WTMjELfqKZUVrhc5qqFDLMQQUPziSt2GRa48v0t9bpv3lOiO7pHeBlHs
Αξιωματικών πιστεύω 17800 και Αστυφυλάκων 15700
ΑπάντησηΔιαγραφήκάπου εκεί θα πάει για το νέο σύστημα ενώ με το παλαιό ίσως ανέβουν και λίγο από πέρισυ
ΔιαγραφήΔεν θα ανέβουν στο παλιό το κεφάλι σας να χτυπάτε μην επιμένετε .
ΔιαγραφήΣτο παλαιό η αστυφυλακων θα ειναι σίγουρα πιο πάνω απ ότι στο νεο
ΔιαγραφήΌχι καλά λέει ο άλλος ο φίλος και επιμένει ότι θα πέσουν οι βάσεις στο Παλαιό . Τα θέματα του παλαιού ήταν δύσκολα αρκετά και αρκετοί απόφοιτοι πήγαν για χαβαλε , διότι ξεκίνησαν την προετοιμασία (για τις πανελλαδικές) μετά τα Χριστούγεννα με αποτέλεσμα να μην γράψουν καλά . Άλλοι πέρασαν στα πανεπιστήμια και πήγαν εκεί και διάβαζαν για εξεταστική και για πανελλαδικές με αποτέλεσμα πάλι να μην προετοιμαστούν καλά για τα θέματα των πανελλαδικών . 1 στους 100 θα έχει γράψει πάνω από 16.000 μόρια και θα το δείτε όταν θα βγουν τα ποσοστά . Άρα οι βάσεις θα πέσουν στο Παλαιό, μην σας πω και πιο πολύ απο το νέο . Επομένως, έχει δίκαιο το παιδί πιο πάνω
ΔιαγραφήΣτο Παλαιό πιστεύω ότι η βάση αστυνομίας θα πέσει στο 16.000-16.100 λογικά ,ενώ στο νέο 15.800 πιστεύω.
ΔιαγραφήΚαπου στις 80 θεσεις θα μας δώσουν λογικα
ΔιαγραφήΛογικά σύμφωνα με το ποσοστό που έχουν δώσει 57 αστυφύλακες θα είναι και 6 αξιωματικοί
Διαγραφήας κοιτάξουμε όλοι να βγάλουμε τις πκε και τα λέμε μετά,πέρισυ στα αθλητικά κόβαν γιά πλάκα όποιος δεν ήταν προπονημένος καλά ήταν τελειωμένος από την στιγμή που δεν έπιανε τα όρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρετε πόσα άτομα έκαναν αίτηση για αστυνομία ; Δεν έχει σημασία αλλά το είχα απόρροια
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους αποφοιτους γιατι τα σαιτ δεν γράφουν τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξέρετε οι σχολές τις αστυνομίας θα γίνουν περισσοτςρο καιρό ισοκλοιστοι για αξιωματικών έχω ακούσει υποχρεωτικά 3 χρόνια μέσα και όχι 1
ΑπάντησηΔιαγραφήισχύει. Μου το είπε και ο αδερφός μου που είναι στο σώμα.Το άκουσα και από άλλα παιδιά
ΔιαγραφήAπο πότε θα αρχίσει να ισχύει αυτό;
ΔιαγραφήΑπό το 20-21 υποχρεωτικά μέχρι το 3ο έτος μέσα...ίσως να υπάρχουν και αλλαγές στην αστυφυλάκων πιο παλιά οι φοίτηση ήταν 5 εξάμηνα με 1.5 χρόνο μέσα ...δεν ξέρω αν θα γίνουν οι ίδιες αλλαγές σε πυροσβεστική και λιμενικό πολύ πιθανό όχι
ΔιαγραφήΗ πυροσβεστική πλέον 4 χρόνια κ η λιμενοφυλάκων 2μιση εσώκλειστος...Ίσως γίνει κ η αστυφυλάκων έτσι ίσως αλλάξει όπως λες
ΔιαγραφήΜε 10% του 2019 πόσο πιστεύετε να πάνε οι βάσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δεν μπορεί να το προβλέψει κανείς
ΔιαγραφήΜε 16.700 από το 2018, με 25 θέσεις γενική σειρά, έναντι 11 το 2019, με το 10% του 2017, τί πιστεύετε για Αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μας ρωτάς τώρα δηλαδή άμα είσαι μέσα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, αν υπάρχουν πιθανότητες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειχες περάσει τα αθλήματα;;
ΔιαγραφήΠωωωωω ρε φίλε Unknown μας δουλεύεις τώρα με τον πόνο μας παίζεις???
ΔιαγραφήΌχι, είχα περάσει σε άλλη σχολή και φέτος το αποφάσισα για αστυνομία.τι πιστεύεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το πράγμα που πάτε σε πανεπιστήμια κ πολυτεχνεία κ ξαφνικά θυμάστε όλοι τότε να μπείτε αστυνομία δεν μπορώ να το καταλάβω
ΔιαγραφήΜας εγκαλείς για ασυνέπεια μορφωτικου-επαγγελματικου προσανατολισμου.Δεν το γνωριζα αγαπητε, οτι υπαρχουν φυσει προσανατολισμενοι για αυτες τις σχολες...
ΔιαγραφήΕγω θεωρώ πως υπαρχουν πιθανότητες αλλα ειναι δύσκολο να προβλεψουμε τα 10 τοις εκατο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι. Η γενική σου αίσθηση παρ ολα αυτα για την διαμορφωση των βασεων σε επιπεδο 10%, ποια ειναι; Ως προσωπική εκτιμηση σου δηλαδη,εννοώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς γνωρίζω αρκετά άτομα που έκαναν 10% του 18 για αστυνομία φέτος. Οι ποιο πολλοί είχαν 17600 - 17100 ενώ ελάχιστοι είναι λίγο κάτω από 17. Επίσης περυσι ήταν υψηλό το 10% της πρώτης χρονιάς και κόπηκαν και εκεί πολλοί οπότε λογικά φέτος το 10% του 18 θα ανέβει αρκετά πάρα την αύξηση των υποψηφίων(μιας και κάποιοι θα ξαναδιεκδικησουν την σχολή ) .Γενικα πέρυσι ήταν αρκετά τυχεροί οσοι έκαναν το 10% της 2ης χρονιάς μιας και δεν το δήλωσαν πολλοί και ήταν σχετικά χαμηλά η βάση. Φέτος δυστυχώς θα πάει 17 άνετα μιας και γνωρίζω ηδη αρκετά άτομα που ξαφνικά άρχισε να τους ενδιαφέρει η αστυνομία μετά από 2 χρόνια... Τέλος πάντων. Και είμαι από επαρχία.. Οπότε σκέψου τι θα γίνει με Αθήνα και Θεσσαλονίκη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσο ηταν περυσι το 10% εννοώ με ποσα μορια μπηκαν
ΔιαγραφήΠόσα άτομα γνωρίζεις με 10% του 18 που έχουν πχ πανω απο 16
ΔιαγραφήΤο αρκετοί είναι σχετικο με 17.600 περνάς πυροσβεστική με το 10% επίσης δεν νομίζω να είναι παραπάνω από 15 οι γνωστοί σου .
ΔιαγραφήΜην ακούτε κανένα ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει εδώ μέσα. Η βάση δεν πρόκειται να πάει πάει πάνω από 16 .
ΔιαγραφήΚαι στο Παλαιό νομίζω θα πάει 16
Διαγραφή"Μην ακούτε κανένα ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει εδώ μέσα. Η βάση δεν πρόκειται να πάει πάει πάνω από 16 ". Συμφωνω με τον αγαπητο.αναφερεσαι φιλε στη βαση του 10% του 18;
ΔιαγραφήΑκριβώς
ΔιαγραφήΑνώνυμε θα διαφωνήσω σε ορισμένα καιρια σημεια.Ως γενικη αρχη λαβε το γεγονος οτι η βαση του 10% της 2ης χρονιας ειναι ΠΑΝΤΟΤΕ (αυτη η σιγουρια μου προκυπτει απο τον εκτενη απο πλευρας μου ελεγχο των διαμορφουμενων βασεων σε ετησια βαση και δη των 10% μιας και με ενδιαφερει) χαμηλοτερη σε σχεση με της πρωτης, γεγονος ευκολως ερμηνευσιμο.αρχικα η διαπιστωση εκ μερους καποιου υποψηφιου για την εσφαλμενη επιλογη σχολης δεν υπερβαινει το διμηνο εισαγωγης του σε αυτη, συνεπως τον αμεσως επομενο χρονο διχως να θελησει να χασει αλλο χρονο κανει το 10%.εν ολιγοις για να μν σε κουραζω η βαση του 10% της πρωτης χρονιας αποτελει εναν χαρακτηριστικοτατο δεικτη της ζητησης σε επιπεδο αποφοιτων.ενδεικτικα θα σου παραθεσω το ακολουθο link για να διαπιστωσεις ιδιοις ομμασι τα προαναφερθεντα, περι της διαμορφωσης των βασεων σε επιπεδο 10%.https://aeitei.gr/index.php?year=2019&pedio=1
ΑπάντησηΔιαγραφή16.100 με 10% του 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια σχολή;
Διαγραφήετοιμοι για πκε;;; β
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανέτοιμοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή τύχη!
Πιστεύετε να πέσει η βάση αστυφυλάκων από ΕΠΑΛ κάτω από 16.500?.Δεδομένου ότι έχουμε αυξημένο αριθμό εισακτεων φέτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ πιθανόν.με 12 θεσεις 16.500 πέρσι ..με 28 θέσεις μπορει και κατω απο 15.500
ΔιαγραφήΕγώ φίλε πιστεύω ότι έγραψα 16.450 με 16.500 και δεν το βλέπω τόσο αισιόδοξα..αλλά μακάρι να πέσει όπως λες.
Διαγραφήκαι εγω καπου στα 16500 ειμαι...μαγκες απ οτι ειδα φετος δωσαν 18000 ατομα απο επαλ..περυσι 12000.. με την αυξηση αυτη + την μειωση της υλης θεωρω οτι η βαση θα μεινει καπου στα ιδια!! ελπιζω να περάσουμε ολοι!! μανι μανι εχουμε μαζευτεί 4-5 ατομα στα 16++
ΔιαγραφήΜακάρι ρε φίλε μακάρι αν και έχω την εντύπωση ότι δεν θα περάσω για λίγα μόρια..
Διαγραφήαπο ποια περιοχή εισαι;
ΔιαγραφήΑπό Κεντρική Μακεδονία
ΔιαγραφήΓια το παλαιο συστημα τι εκτιμησεις εχετε; γιατι γενικα μονο για το νεο ακουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες έχω 16.595 από επαλ (20 μόρια επάνω από την περσινή βάση αστυφυλάκων) λέτε να περάσω?
ΑπάντησηΔιαγραφήεκθεση μαθηματικα ποσο ειχες αν επιτρεπεται;
ΔιαγραφήΜαθηματικά γαμηθηκα περίμενα ένα 17 και πήρα 15.3 και εκθεση πήρα 16.3 ενώ περίμενα 14..με εκνεύρισε όμως ο βαθμός στα μαθηματικά.
Διαγραφή17.745 αστυνομια σου ερχομαιιιι.3 φορα πανελλήνιες άξιζε το κόπο
Διαγραφήτι ειδικοτητα ησουν; πως γραφετε τοσο πολυ εκθεση ρε μαγκεεεςς... :p μπραβο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηχανολογία,εσύ?
ΔιαγραφήΝέο σύστημα τριτεκνια που βλέπετε την βάση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά καλησπέρα. Πώς τα πήγατε από το ΕΠΑΛ? Τι βαθμό βγάλατε όσοι ενδιαφέρεστε για αστυνομία?
ΑπάντησηΔιαγραφή17.745 αστυνομια σπυ ερχομαιι...επαλιωτης!!! Πως τα πήγατε
Διαγραφή18.176 2η χρονια για αστυνομια καλη σταδιοδρομια να εχουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λέμε στην ΣΑΕΑ φίλε
ΔιαγραφήΣτο νέο ήσασταν ή στο Παλαιό παιδιά;
ΔιαγραφήΜπράβο ρε παιδιά εγώ δεν τα πήγα πολύ καλα. Εύχομαι τα καλύτερα από την άλλη σκέφτομαι να δώσω και τα αθλήματα γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλική συμβουλή : δώστε τα αθλήματα πότε δεν ξέρεις μην το μετανιωσετε μετα
ΔιαγραφήΜάγκες 17200 από ΕΠΑΛ για αστυνομία πιστεύεται είναι κομπλέ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσα είσαι...εγω 17.745 συνάδελφοι!!!απο επαλ
ΔιαγραφήΠαίδες με 17 και πάνω είστε μέσα χαλαρά εγώ με 16.595 θα με φάει η αγωνία μέχρι να βγουν οι βασεις...
Διαγραφήαλλοι απο επαλ μαγκες?? πειτε μορια να δουμε τι γινεται
Διαγραφή16200 πόσο λέτε να φτάσει
Διαγραφήεγω θεωρώ μπορει να φτασει και 16000... θα μπουν λογικα 10-15 ατομα με 17-18000 και μετα απο κάτω θα γινει σφαγή... πιστεύω ο τελευταίος 16κ
ΔιαγραφήΜακάρι να πάει τόσο αδερφέ εγώ έχω 16.595 και ελπίζω να μην ανέβουν σε σχέση με πέρσι για να μπω.
ΔιαγραφήΚαι γιατί δεν πάτε πυροσβεστική η λιμενικό αν γράψατε πάνω από 17?
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί από ποτέ το λιμενικό έχει περισσότερη ζήτηση από την αστυνομια; τις περσινές βασεις τις είδες καθόλου; άμα αρέσει σε κάποιον η αστυνομια δεν καταλαβαίνω γιατί ντε και καλά να μην τη δηλώσει και να δηλώσει πυροσβεστικη λιμενικο...
ΔιαγραφήΜε 16457 μόρια
ΑπάντησηΔιαγραφή10% του 2019 για αστυνομία τι πιστεύετε παιδιά;
Έχεις πιθανότητες
Διαγραφή19.050 παλαιό σύστημα αξιωματικών σου έρχομαι!!
ΑπάντησηΔιαγραφή16.500 για λιμενικό τι λέτε?
ΑπάντησηΔιαγραφή18.983 palaio systima!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜενει να δουμε τι θεσεις θα μας δωσουν εμας του παλιου!
ΑπάντησηΔιαγραφή18.785 palaio sistima gia aksiomatikon!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λέμε ΣΑΕΑ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα να ρωτήσω κατι η πυροσβεστική δέχεται βεβαίωση για τα αθληματα απο τν αστυνομια;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέχεται
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολυ!!
ΔιαγραφήΣε εμας του παλαιού συστήματος δεν θα μας δώσουν τουλάχιστον 50 θεσεις Αστυφυλάκων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσο λετε να παει η αστυφυλακων με το παλιο σύστημα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΕΛΊΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΚΕ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή19.123 palaio systima exw pithanotites Gia aksiomatikon?
ΔιαγραφήΤι κατεύθυνση ησουν;;
Διαγραφήθεωρητική
ΔιαγραφήΕχω 16.700 με το παλιο συστημα εχω πιθανότητες για αστυφυλακων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τίποτα κάλε
ΔιαγραφήΑξιωματικών θα πάει 18.500 η βάση και αστυφυλάκων 17.500
Αξιωματικων θεωρω πολυ παραπανω οχι μονο 18.500 και Αστυφυλάκων γυρω στο 17.000
ΔιαγραφήΈχω 18.455 παλαιό σύστημα παιδιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω πιθανότητες για αξιωματικών;
Αν εχεις κοιτάξει σχολια ειναι ατομα που εχουν και 19.000 και 18.800 και 18.700 επομένως θεωρω λιγο δυσκολο γιατι δεν ειναι πολλές οι θέσεις
ΔιαγραφήΔυσκολα με τοσο λιγες θεσεις που θα μας δωσουν(γυρω στις 5 λογικα θα μας δωσουν) κι εγω τοσο με εσενα περιπου εχω γραψει, με το νεο θα ειμασταν αξιωματικων σιγουρα
ΔιαγραφήPaidia se emas poso pisteuete na paei h astufylakwn??
ΔιαγραφήΓυρω στο 17.100
ΔιαγραφήΠυροσβεστικη με το παλιο συστημα με 8 θεσεις πυροσβεστων και 2 ανθυποπυραγων που μας εδωσαν ποσο λετε να παει η βαση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑστυφυλάκων ποσες μας δίνουν
ΑπάντησηΔιαγραφήMe 18.974 palaio systima Gia axiomatikon?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι παιδιά η βάση αξιωματικών θα πάει πάνω από 19000 με το παλαιό
ΔιαγραφήΈχουν αριστεύσει όλοι στο παλαιό
Εσυ φιλε που τα ξερεις και μας λες κατω απο 18.000 οχι η Αστυφυλάκων καταρχας υπαρχουν και τα αθλήματα
ΔιαγραφήΠαιδιά ναι ισχύει αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αστυφυλάκων θα πάει πάνω από 18.000
Όπως έχει κάτω από 18.000 δυστυχώς δεν μπαίνει πουθενά σε αστυνομία
Μόνο σε πανεπιστήμια
πωπω σε τι χωρα ζουμε?? 18.000 για να γινεις αστυφυλακας και με χειροτερη βαθμολογια σε πανεπιστημια ακομη και σε ιατρικη σχολη. Πουθενα αλλου αυτο. Μονο στην Ελλαδα. Πουθενα αλλου.
ΔιαγραφήΠαιδια μην ακουτε κανεναν ετσι κανουν καθε χρονο για να ριχνουν την ψυχολογία των παιδιών κοιταξτε τα τελειώσετε αυτο που αρχίσατε και μην ρωτατε τν καθένα αν εχετε πιθανότητες γιατι οι περισσότεροι ειναι κακόβουλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά δες παλαιό σύστημα 2016 και θα καταλάβεις!!
ΔιαγραφήΕννοείτε πάνε από 18.000 και η αστυφυλάκων!!
Δες τα στατιστικά στο παλαιό όλοι αρίστευσαν!!
Ισχύει οι μισοί και παραπάνω παίζει να λένε ψέματα.
ΔιαγραφήΑν ειχαν γραψει φιλε μ τοσο δεν θα καθοταν να ασχοληθούν με άλλους
ΔιαγραφήΣωστός!!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα παιδία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απόφοιτη με το παλαιό σύστημα και έχω 19.314 πιστευτείτε θα είμαι η πρώτη στην αξιωματικών;
Oxi dioti exw egw me to palaio systima 19.520 kai nomizw pws egw eimai o prwtos..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως την πετσοκοψες έτσι
Διαγραφήδυστυχώς φιλε μου ειμαι στα 19615 και δεν είσαι πρωτος..και μαλλον υπάρχει κ πιο πανω απο μενα
ΔιαγραφήΈχει ξεκινησει κανεις πκε αστυνομιας;;
ΔιαγραφήΘα σας απογοητεύσω όλους, έχω βύσμα και μπαίνω χωρίς μόρια
ΔιαγραφήΈχουν δίκιο εγγράψαν καλά στο παλιό
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσάμπα αδίκως κόπος να πάνε στα πκε όσοι έχουμε κάτω από 18.000
Isxiei nai!!
ΔιαγραφήDen aksizei
Tou xronou pali
Παιδιά καλά να πάθετε!! Γιατί επιλέξατε το παλαιό σύστημα; Δεν ξέρατε ότι θα είναι μια δυο θέσεις;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς Πηγαίνατε Πηγαίνατεμε το νέο
Τώρα ξανά το 21 για εσάς
Νομίζατε δηλαδή ότι με 18.500 θα μπαίνατε με το παλαιό
Όχι βεβαία
με 18.500 αστυφυλακας περνάς ντάξει...
ΔιαγραφήΤα παιδιά που γράψανε πρώτη φορά φέτος ποια λέτε να είναι η βάση?? πως τα πήγατε ??
ΑπάντησηΔιαγραφή16000
ΔιαγραφήΜε 16850 ΓΕΛ ΝΕΟ κανονική σειρά πιστεύεται μπαίνω Αστυφυλάκων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσα εισαι
ΔιαγραφήΜε 17025 λετε να ελπιζω για αξιωματικων αστυνομιας η πυροσβεστων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιό ή νεο;;
ΔιαγραφήΜεο
ΔιαγραφήΝεο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πυροσβεστων θεωρω πως εχεις ελπιδες
ΔιαγραφήΠαιδιά πήγε κανείς να δώσει αθλήματα να μας πει πώς ήταν;;
ΑπάντησηΔιαγραφήευκολα...στο χιλιαρι απλα κρατα τεμπο καλο κ μη δωσεις φουλ απο την αρχη
ΔιαγραφήΠαιδιά στο χιλιαρι είναι αυστηροί; Δηλαδή κόβουν όντως όσους το κάνουν πάνω από 4.20;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί έχω ακούσει ότι έχει τύχει να περάσουν και με 4.25 4.30
Ανάλογα με το εξεταστικό κέντρο που θα πας. Μπορεί αλλού να είναι ελαστικοί και αλλού να κόβουν για πλάκα
ΔιαγραφήΝαι
ΔιαγραφήΛένε ότι Αθήνα με Θεσσαλονίκη έχει διαφορά
Παιδια με 17819 παλαιο το εχω για αστυφυλάκων ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερουμε ποσες θεσεις θα μας δώσουν εμας με το παλιο;;
ΔιαγραφήΑξιωματικών 2 και 10 αστυφυλάκων
ΔιαγραφήΠοτε βγηκε;;
ΔιαγραφήΤι 2 και 10 λετε πατε καλα εδωσαν στο 10% 41 θέσεις και στο παλιο μονο 10
ΔιαγραφήΠαιδιά μην ακούτε τι λέει ο ένας και ο άλλος εδώ ανώνυμα ότι θέλουν λένε ,ρωτήστε κάπου υπευθυνα
Διαγραφή18.679 παλαιό έχω ελπίδες για αξιωματικών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί βαθμαρες είναι αυτες; με το παλιό προβλέπω αξιωματικων αστυνομιας 19.300 τουλάχιστον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωπω εγώ με παλαιό 19086 έχω ελπίδες;
ΔιαγραφήΚαλά τα μόρια για την ΣΑΕΑ, να δω όμως αν θα θελήσετε να μπείτε τώρα που γίνεται εσώκλειστο, εδώ σας θέλω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά χαλάρωσε δεν είναι ευελπιδων ή σνδ...
ΔιαγραφήΌχι άλλα είναι μια στρατιωτική σχολή που παράγει αξιωματικούς με ευθύνες συνεπώς πρέπει να σας μετατρέψει σε ικανότατους ηγήτορες μέσα από μια απαιτητική εκπαίδευση γεμάτη ποινές κ ευθύνες.... Απαιτείται να καλλιεργηθεί πειθαρχία συνέπεια κ υπευθυνότητα κ αυτό γίνεται με στρατιωτική εκπαίδευση... Επομένως δεν πάτε σε παιδική χαρά μια Α δυσκολία παραπάνω απ'.οτι τώρα θα την έχει
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 16100 νεο μπαίνω αστυφυλακων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαίνεις άνετα και μπράβο σουυυυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω μαζέψει 16.025 μόρια με το νέο.... Λέτε να μπω? Πάντως από τα ΠΚΕ που ήμουν όλοι οι άλλοι ήταν πιο κάτω από μένα χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι βαθμολογίες ακουγόταν περισσοτερο
ΔιαγραφήΑκουγόταν πολλά άτομα με 12 και 13. 3 παιδιά είχαν από 15 έως 16 και εγώ ήμουν ο ενας πάνω από 16.000 μόρια. Σε σύνολο από 25 παιδιά. Για αυτό ότι και αν γίνει πηγαινε στα ΠΚΕ
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις πληροφορίες, μου δινεις κουράγιο ελπίζω να πέσουν οι βάσεις γύρω στο 14
ΔιαγραφήΚοίτα όλα είναι πιθανά φέτος. Περισσότερες θέσειςς 501 συγκεκριμένα και αύξηση θέσεων σε όλα τα σώματα ασφάλειας και στρατό που σημαίνει ότι θα φύγουν πάρα πολλά παιδιά που έγραφαν πάνω από 16 σε σχέση με πέρυσι. Και συν αυτο όταν βγει ο πίνακας ικανων αρχές Αυγούστου θα δεις ότι εν τέλει οι υποψήφιοι θα είναι γύρω στους 1700 εκ των οποίων οι περισσότεροι με το παλαιό σύστημα. Δεν έχεις κάτι να χάσεις. Ίσα ίσα. Για αυτό πήγαινε στα ΠΚΕ
ΔιαγραφήΛοιπόν τι πιστεύω εγώ για τις βάσεις... Φέτος θεωρώ ότι η αστυφηλακων θα πέσει από 500-700 μόρια και αυτό γιατί : Πρώτον πολλοί υποψήφιοι που θέλανε αστυνομία δινανε δεύτερη και τρίτη χρόνια και όλοι αυτοί πήγανε με το παλαιό σύστημα (οι περισσότεροι τουλάχιστον). Αν δείτε τα αποτελέσματα των ΠΚΕ από πέρυσι οι περισσότεροι ήταν άτομα μεγαλύτερα σε ηλικία. Δεύτερον οι θέσεις είναι 501.... Απλό παράδειγμα πέρυσι η αστυφηλακων είχε 221 θέσεις με βάση 16.554 κάπου εκεί. Το λιμενικο το οποίο είχε γύρω στις 70 θέσεις στην λιμενοφυλακων είχε βάση 16.200 και το οποίο λιμενικο είχε λίγη ζήτηση παραπάνω από την αστυνομία.... Και τρίτον οι βαθμολογίες όλες είναι μαζεμένες από 13 έως 15...πανω από 16 σε σχέση με πέρυσι είναι πολλοί λιγότεροι... Ολα τα σώματα ασφαλείας και ο στρατός έχουν περισσότερες θέσεις που σημαίνει ότι θα πάρουν πολλούς υποψήφιους και με χαμηλότερη βαθμολογία... Και τέλος μη θεωρείτε ότι όλοι κυνηγούν στρατό και σώματα ασφαλείας που γραψανε πάνω από 16. Οι περισσότεροι θέλουν να σπουδασουν σε ΑΕΙ και από αυτός τους 3.000 που δηλώνουν πάνω κάτω κάθε χρόνο σώματα ασφαλείας είναι άτομα που τα έχουν βάλει 6η,7η επιλογή, άλλοι κοπηκαν στα ΠΚΕ και άλλοι έγραψαν πολύ λίγα μόρια... Στην επιτροπή που ήμουν ένας ήταν με 18.100 μόρια και κόπηκε στα ψυχομετρικα. Όλοι οι άλλοι ήταν 12,14 και ελάχιστοι γύρω στα 15.800. Γενικά θεωρώ ότι οι αξιωματικών θα πέσει από 100-250 μόρια, οι αστυφηλακων από 500-700 μόρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά το ότι οι περισσότεροι ήταν με 12 και 14 εννοείται πως δε σημαίνει ότι η βάση θα πέσει 1000 μόρια+++. Πάντα βρίσκονται άτομα με καλές βαθμολογιες και από τη στιγμή που μιλάμε για αστυνομια (που έχει τρελή ζητηση) οι βασεις να πέσουν το πολύ 700 μόρια. Πιο κάτω ούτε για αστείο. Θεωρώ ότι η αστυφυλακων θα χει περίπου ίδια βάση με τη λιμενοφυλακων φέτος.
ΔιαγραφήΤρελή ζήτηση δεν έχει... 3000 άτομα την δηλώνουν και τα ΠΚΕ πέρυσι (επειδή δίνω δεύτερη φορά) τα πέρασαν 1700...απο αυτούς τους 1700 ήταν και οι περισσότεροι από παλιές χρονιές και 10% και επαλ... 1000 μόρια ότι θα πέσει δεν είπα... Αλλά τα 500-700 τα θεωρώ δεδομένα για τους λόγους που είπα πιο πάνω... Στην πολύ άτομα που με περνάνε και αριστούχοι δηλώνουν πανεπιστήμια... Δεν κόβονται για σώματα ασφάλεια. Δεν θέλουν όλοι αστυνομία και πυροσβεστικες
ΔιαγραφήΝαι το βλέπω... γι'αυτό αξιολογες σχολες οπως οι φιλολογίες, τα οικονομικά, η λογιστική και τα περισσότερα τμήματα πληροφορικής (πλην Αθήνας και Θεσσαλονίκης) έχουν πιάσει πάτο. Καλά μη συζητήσω για το γεγονός ότι ακόμα και οι άριστοι των αρίστων με 19.000+ προτιμούν να πάνε αξιωματικων ΕΛ.ΑΣ πάρα νομική...
ΔιαγραφήΌσο περνάνε τα χρόνια όλο και περισσότεροι αριστούχοι θα στρέφονται σε αυτού του είδους τα επαγγέλματα. Κακά τα ψέματα η ανεργία θερίζει και κανείς δε θέλει να πάνε οι κόποι του χαμένοι.
Οι νομικές σε σύνολο περνούν περίπου 1200 άτομα αν δεις... Οι φιλολογίες δεν είναι και καμιά σπουδαία σχολή... Ξέρω άτομο που βγήκε πρώτος στη πόλη μου και πάει Τραπεζική και Χρηματοοικονομικα... Είναι τελείως υποκειμενικο... Αλλά όχι ότι όλοι κυνηγάνε στρατό και σώματα... Σε καμία περίπτωση... Και αν δεις κάθε σχολή σχεδόν έχει από ένα αριστουχο... Μέχρι και Οπτιακουστικων στο τμήμα μπήκε με 19.100 ο πρώτος πέρυσι
ΔιαγραφήΦίλε 3:18 συμφωνώ μαζί σου έχεις δίκαιο σε όλα όσα λες εκτός από ένα πράγμα....Το λιμενικό έχει την λιγότερη ζήτηση απ' τα άλλα σώματα ασφαλείας... Υπάρχουν στατιστικα που το αποδεικνύουν κ επίσης φαίνεται απ' την βάση με 100 άτομα εισακτεους κ όμως η βάση μικρότερη από αστυνομία πυροσβεστική
Διαγραφήhttp://panelladikes24.blogspot.com/2020/07/blog-post_11.html?m=1
ΔιαγραφήΑπλά είδα αυτό για το λιμενικο. Συνήθως όλοι δηλώνουμε όλα τα σώματα ασφάλειας
Δηλαδή είμαστε τα ίδια άτομα για αυτές τις σχολές. Για αυτό είπα ότι με παραπάνω 73 θέσεις λιμενοφυλσκων είχε 16.200
Όποιος έχει απορίες για τις ΠΚΕ και γενικά ότι θέλει να ρωτήσει ας γράψει στα σχόλια για να ξέρω αν είναι να γράψω ένα κατεβατο για να σας βοηθήσω. Γιατί και εγώ όταν έδινα θα ήθελα κάποιος να μου πει ορισμένα πράγματα! Για αυτό γράψτε σχολιακια και θα σας απαντήσω... Ή αν δε σας απαντήσω αμέσως κατά το βραδάκι θα τα μαζέψω όλα μαζί σε ένα σχόλιο!!! Καλή επιτυχία μάγκες και αντε να περάσουμε εκεί που θέλουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σας ρωτησαν στα ψυχομετρικα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα ψυχομετρικα δε ρωτάνε και τιποτα σπουδαίο. Λένε γιατί θες να μπεις στην αστυνομία. Αν θα πρέπει να έχει περισσότερη εξουσία η αστυνομία.Τετοια πράγματα. Αν λες πολλά τότε θα βρίσκουν πατήματα να σε ρωτήσουν πιο συγκεκριμένα πράγματα... Για παράδειγμα ένα παιδί τον ρώτησαν κάτι γενικό μιλούσε πολύ και είπε κάπου για συνείδηση και λογική. Και ύστερα τον ρώτησαν πως ορίζεις την λογική. Και αυτός πάλι απάντησε με πολλά λόγια και μίλησε κάπου για το καλό και κακό. Και τον ρώτησαν ποιος ορίζει το καλό και το κακό. Τέτοια στριγμωμα θα προσπαθήσουν να το κάνουν για να δουν πως αντιδράς... Να κάθεσαι χαλαρός χωρίς άγχος και μα τους κοιτάς στα μάτια. Και απαντήσεις όχι μονολεκτικες ούτε 3 λεπτά μονόλογος... Και μην τους αφήσεις περιθώρια να σε στριμωξουν...(επειδή νομίζω είσαι το ίδιο άτομο που μου έγραψες και στο άλλο άρθρο το έκανα κόπι πειστ και εδώ)
ΔιαγραφήΦίλε 4:20 και μόνο που λες ότι η φιλολογία δεν είναι σπουδαία σχολή τι να πω ντάξει...μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να το πει κάποιος. Σε καμία άλλη χώρα. Ειλικρινά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοώ από άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης
ΔιαγραφήΜακάρι να ήταν σε όλες τις σχολές γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και θα σου έλεγα εγώ μετά κανείς δεν θα πήγαινε,αλλα τι να λέμε που την μια μέρα ορκίζονται και την άλλη μέρα στο τμήμα για δουλειά είναι ότι καλύτερο
ΔιαγραφήΣχολές όπως η νομική και η φιλολογία κάθε χρόνο βγάζουν πολλά παιδιά... Όποιος θέλει να πετύχει πετυχαίνει και με το παραπάνω... Αλλά πόσους να απορροφήσει η αγορά όταν υπάρχουν από κάθε ειδικότητα χιλιάδες! Το καλύτερο αυτό είναι που λες
ΔιαγραφήΕνώ στη νομική και τα οικονομικά σε περιμένουν οι πόρτες ορθάνοιχτες ας πούμε...
ΔιαγραφήΣε καμία από αυτές που ανέφερα δεν υπάρχει καλή επαγγελματικη αποκατασταση. Μόνο η πληροφορική θεωρώ πως σου δίνει κάποιες
παραπάνω ευκαιρίες για αποκατάσταση, αλλά και πάλι δύσκολα τα πράματα. Όπως και να χει θέλω να καταλήξω στο ότι τα σώματα ασφαλείας ελκύουν χρόνο με το χρόνο όλο και περισσότερο κόσμο και είναι φυσικό έτσι όπως είναι η κατάσταση.
Αν κοιτάξεις διαχρονικά τα σώματα ασφάλειας την ίδια ζήτηση έχουν. Εντός των τελευταίων χρόνων που αυξήθηκε αλλά όχι ραγδαία. Στο ότι τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η βάση βασίζεται στο γεγονός ότι παιδιά που δεν πέρασαν με την πρώτη ή με την δεύτερη ή κοκ ξαναεδωσαν και λογικό ήταν να γράψουν πολλά μόρια... Για αυτό και η βάση παραμένει ψηλά. Ενώ φέτος που διαχωριστικαν σε παλαιό και ο νέο σε συνδυασμό θα σεις πόσο χαμηλά θα είναι στο νέο και πόσο ψηλά θα είναι η βάση στο παλιό! Και εξάλλου αρχές Αυγούστου βγαίνει ο πίνακας ικανων για την αστυνομία. Θα δεις ότι οι περισσότεροι είναι μεγαλύτεροι μας και δίνουν με το παλιό. Αν θες ψάξε να βρεις τον περσινό πίνακα.... Οι περισσότεροι που μπαίνουν εξάλλου είναι παιδιά που δίνουν με την δεύτερη και τρίτη
ΔιαγραφήΔηλαδή ρε μάγκες 16800 να είναι σίγουρος ότι μπήκα αστυφυλακων;; (γελ νεο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε σίγουρα τι αγχώνεσαι? Είσαι σοβαρός ρε? Εδώ με υπέρδιπλασιες θέσεις και πιστεύεις δε θα μπεις?? Εδώ υπολογίζουμε την βάση 15.800-15.900 στην καλύτερη!
ΔιαγραφήΓΕΛ νέο???πλάκα κάνεις εννοείτε μπράβο σου π,για αγωνίσματα πηγες ??τα υπόλοιπα παιδιά τι άκουσες που κυμαίνονται οι βαθμολογίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΓελ νέο η αστυνομία θα πέσει πολύ... 501 θέσεις γενική σειρά φίλε δίνουν... Πέρυσι δώσανε 60 θέσεις παραπάνω και έπεσε 200 μόρια που οι επιδόσεις του 2019 ήταν καλύτερες του 2018...φαντάσου φέτος με 501 θέσεις και χειρότερες επιδόσεις. Τα πέρασα τα ΠΚΕ οι περισσότεροι βαθμοί (στην δική μου επιτροπή) όλοι ήταν κάτω από 15800
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναντησες πολλα παιδια να δινουν με το παλιο;;
ΑπάντησηΔιαγραφή