Το panelladikes24 με αφορμή την ολοκλήρωση των ΠΚΕ (Υγειονομικών - Ψυχομετρικών - Αθλητικών Εξετάσεων) για τις διαδικασίες εισαγωγής στις Αστυνομικές Σχολές έτους 2017, προσκαλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να αφήσουν το σχόλιό τους σχετικά με τις ΠΚΕ στην περιοχή των σχολίων στο τέλος της ανάρτησης και ότι άλλο επιθυμούν για την πορεία της διαδικασίας μέχρι την ανακοίνωση των ΒΑΣΕΩΝ 2017.
Το panelladikes24 επιτρέπει το σχολιασμό χωρίς κανένα περιορισμό εφόσον δεν έχει υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο.
Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Εγώ παιδιά πήγα πριν μια εβδομάδα.. Ήταν να έρθουν 200 παιδιά και τελικά ήρθαν 39.. Οι περισσότεροι από αυτούς είχαν γράψει 13-15.. Γενικά όλοι απογοητευμενοι.. Εσείς τι εικόνα είδατε στις προκαταρτικες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά από αχαια, Ευρυτανία και Φθιώτιδ ήταν μόλις 39 αγόρια... 6 ήταν πάνω από 16. Θεωρώ ότι μάλλον θα ανέβει πολύ λίγο η βάση.... Εγώ έχω 16.100 τρίτεκνος .επίσης όλο 14 κ 14 άκουγα κ ήταν πολυτενκοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ επιτροπη Αθηνων λιγα ατομα βαθμοι του υψους και του βαθους, ειδικα του βαθους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες έτσι λέγαμε κ πέρσι ότι πήγαν χάλια αλλά στο τέλος ανέβηκε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης να λέτε κ τα μόρια σας. (αν θέλετε)
ΑπάντησηΔιαγραφήCr7
Πραγματικά σε σχέση με πέρυσι ήταν οι μισοί Α επιτροπή χαμηλούς βαθμούς άκουγα κάτω από 16.000 μόνο ένας 17000
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος12 Ιουλίου 2017 - 2:07 μ.μ.16440
ΑπάντησηΔιαγραφή16900 λέτε για πυροσβεστικη να είμαι μέσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονο σχολη πυροσβεστων αδερφε αλλα ποτε δεν ξερεις
ΔιαγραφήΝαι και εγώ απλός πιστεύω.. Ανθυποπυραγων πολύ δύσκολο.. Εσύ πως τα πήγες φίλε;
ΔιαγραφήΒασικα εγω αδερφε ειμαι του 2ου πεδιου και εγραψα 16058 βασικα στρατο θελω μονο την αστυφυλακων εβαλα 13η επιλογη
ΔιαγραφήΜπράβο ρε καλή επιτυχία
ΔιαγραφήCr7 πόσα έχεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικα εγω απ οτι καταλαβα οι περισσοτεροι του 5ου πεδιου τον φαγατε και εκει που μερικοι γραψανε 15αρια που ειναι ενας αξιολογος βαθμος και με αυτον θα πρεπε να περνατε αστυφυλακων ανετα ερχονται τα καθυστερημενα υης θεωρητικης που οι μισοι απο αυτους μενουν απεξω και σας τρωνε τις θεσεις με τα 16αρια και 17αρια τους .. Προσωπικη μιυ εμπειρια μια χτικιαρα της θεωρητικης εγραψε 17500 και μπηκε πυροσβεστων και σαβουριαστηκε και στο εκατοσταρι .. αποκατι τετοιους την πατατε αλανια
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε έχεις δίκιο σε όλα. Απλά μην τους βρίζεις κ αυτοί κόπο κάνουν. Εγώ είμαι από το οικονομιας κ πληροφορικής κ έβγαλα 16100 και νιώθω περήφανος και ασ μην περνάω. Του χρόνου θα γράψω καλύτερα πισυευω θα είναι η 3η φορά....
ΔιαγραφήCr7
Cr7 σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσεις!!Σου αξίζει!!:))
ΔιαγραφήΑνώνυμος12 Ιουλίου 2017 - 2:32 μ.μ.είσαι υποψήφιος?Πόσα ΄μόρια έχεις?
Διαγραφή16100 τριτεκνος
ΑπάντησηΔιαγραφήCr7
Παιδια γνωριζετε αν θα βγει ενας τελικος αριθμος ατομων που περασαν τις ΠΚΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρσυ ήταν 2054 άτομα σύμφωνα με τη λίστα που είχε βγει 1/8. Βέβαια μέσα σ αυτήν ήταν κ αυτοί που πήγαν πυροσβεστική κ στρατό κ έφεραν βεβαίωση
ΔιαγραφήCr7
Δίνω ΠΚΕ αυτή τη βδομάδα στη Θεσσαλονίκη.Παρουσιάστηκαν λιγοι.Βαθμοί κάτω από 16.Εγώ είμαι στα 16691.Πιστεύω ότι αυτοί με τα πολλά μόρια πήγαν ΠΚΕ στρατού, γι αυτό και παρουσιάζονται λίγοι σε μας.Πχ ένας με 17000++ πιστεύω ότι θα πήγε σε ΠΚΕ ΣΣΑΣ, κυρίως Όσοι είναι από θεωρητική και οικονομίας και θα έχουν ως β Επιλογή τα σωματα ασφαλείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα πολυτεκνο συναντησες??
Διαγραφήεπαλ 10 τα 100 κανεις??εγω θεσσαλονικη εδωσα....1923...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάντησα ένα άλλο παιδί από επαλ που είχε περίπου 1950
Διαγραφήμε 1950 θα ηταν περασμενοσ περσυ.....ηταν 10 τα 100???
ΔιαγραφήΚαλησπέρα..Είμαι από β επιτροπή Αθηνών και έχω βγάλει 16827 γενική σειρά.Λογικά είμαι μέσα...Στο γκρουπ μου ήταν άλλοι 3 με 16800+ (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) ...Γενικά από τι ρώτησα είδα πολλές βαθμολογίες μεταξύ του 12200-16300..Φέτος είμαι επιφυλακτικός ως προς την βάση γιατί πέρυσι την πάτησα με την λογική των κακών επιδόσεων και δεν μπήκα για λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά έχω 14700 λέτε έχω πιθανότητες με την πολυτεκνια??τι ακούγεται για τους πολύτεκνους στα ΠΚΕ απο βαθμολογίες???
ΑπάντησηΔιαγραφήμε αυτο ον βαθμο περισσοτερες πιθανοτητες εχεισ να μπεισ αστυφυλακων με ταν κανεις 10 τα 100 του χρονου
ΔιαγραφήΠάντως ρε φίλε οι περισσότεροι πολύτεκνοι δεν είναι στο 13 με 14και κάτι???Εσύ τι έχεις ακούσει??
Διαγραφήοι πολυτεκνοι αγαπητε με το 90 τοις 100 παιζουν με 15 και
ΔιαγραφήΓια πολύτεκνους ρε φίλε τι ακούγεται???
ΔιαγραφήΚαλησπερα!Πως πιστευετε οτι θα κυμανθουν οι βασεις της αστυφυλακων;; Εχει ακουσει κανεις τιποτα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μια ομάδα στρατό ήταν υποψήφιοι για ΕΛΛΑΣ 36 άτομα και προσήλθαν στα ψυχοτεχνικά 11 άτομα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω 16237 εχω αλλα βλεπω μερικοι εχετε καλες βαθμολογιες.ισως ξαναεχουμε ανοδο φετος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σε κάποια ειδική βαθμολογία;;
ΔιαγραφήΚατηγορία **
ΔιαγραφήΜπορεί, όσοι έχουν 16.000+ να δηλώσουν στρατό.Αν γίνει έτσι τότε η βάση ίσως κυμανθεί στα περσινά και +_ 100 μόρια.
ΔιαγραφήΜε 16129 και τριτεκνία έχω πιθανότητες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις γράψει στο edu4u; εγώ έχω 16.035 πιστυεω μόνο αν πέσει η γενική σειρά 200 μόρια έχουμε ελπίδες.
ΔιαγραφήΌχι δεν έχω γράψει. Η βάση θα πέσει όμως;
ΔιαγραφήΑπό πολύτεκνους τι βαθμολογίες ακούτε παιδιά?????
ΑπάντησηΔιαγραφή17200 egw magkes gia astyfulakvn pisteuw eimai sigoura ... tora exo kapoies elpides kai gia thn axio matikvn me tis bathmologies p akouw ...pantos stis pke gia thn astynomia sto di,ko m group htan oute oi misoi kai vathmologies apo 14-16 toulaxiston to 9% apo autous
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι υπόλοιποι τι βαθμολογίες είχαν;
Διαγραφή9 stous 10 htna katw apo 16 i perisoteroi htan 14-15500
ΔιαγραφήΔυστυχώς δεν κατεβαίνει τόσο η αξιωματικών .Θα βρεθούν οι 31 που θα έχουν γράψει καλύτερα από εσένα και θα θέλουν αστυνομία.Πάντως καλή επιτυχία
ΔιαγραφήΤι πιστεύετε για τη βάση; που θα κυμανθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤονια θα βάλεις πυροσβεστική πρώτα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο θεωρητικη είσαι;
Τόνι *
Διαγραφήastunomia axiomatikon prwth deuterh pirosvestikh ajiomatikon kai astyfulakon trith den eimai apo theorhtikh 5 pedio mathimatika aoth aep kai ekthesi edwsa
Διαγραφή+
Ρε παιδια και αλλο να ανεβει η αστυφυλακων?? Που στο καλο θα φτασει?ελεος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη θεωρητικη σας ξεκουμπιζει απο τις θεσεις με τισ βαθμαρες τις σε συγκριση με περυσι η θε ωριτικη εγραψε καλυτερα και η οικονομιασ χειροτερα και η θετικη που δεν πολυ παιζει και σημαντικο ρολο στον καθορισμο των βασεων των σχολων αστυνομιας-πυροσβεστικης και αυτη χειροτερα ,,εν κατακλειδι μαγκες δεν τελειωσε τιποτα εξαρταται απο τι θα δηλωσει στο μηχανογραφικο ο καθε πικραμενος
ΔιαγραφήΠαιδιά Καλησπέρα. ..ειμαι από θεωρητική με 18.900 πολυτεκνος. Λέτε περνάω αστυφυλακων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι γιατι εμεις της οικονομιας εχουμε ολοι πανω απο 19000. Ξαναδωσε του χρονου
Διαγραφήχαχαχαχαχαχαχ
ΔιαγραφήΜπουαααααααααχαχαχα!!!!!;;;;;:::::&&&&&€€€€€
ΔιαγραφήΠωωω κριμα :/ και οι 10 κολλητοί μου έβγαλαν 18.500+ ..Δεν μπαίνουμε? Κριμα! Μας χαντακωσανε στη θεωρητική
ΔιαγραφήΕισαι η αποδειξη οτι καθενας γραφει οτι θελει στο ιντερνετ!Μαγκες μην ακουτε κανεναν περαστε ενα ωραιο καλοκαιρι και θα αποκαλυφθουν ολα τελος αυγουστου!!
ΔιαγραφήΝαι ρε μάγκες! Και να μη μπούμε δε πειράζει! Του χρόνου πάλι!
ΔιαγραφήΡε παιδιά ας απαντήσει ένας για πολύτεκνους τι βαθμούς ακούτε??
ΑπάντησηΔιαγραφή15.367 πολύτεκνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ φίλε είσαι για αστυνομία??
ΔιαγραφήΆλλους πολύτεκνους ξέρεις φίλε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύτεκνος; Λογικά περνάς! καλή επιτυχία! Και εγώ πολύτεκνος με 14.901.Μου φαίνεται πως θα δώσω του χρόνου με αυτές τις βαθμολογίες που ακούω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί για πολύτεκνους τι ακούγεται??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ γνωρίζω πολύτεκνους που έχουν γράψει και12-13 υποψήφιοι αστυνομίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ρε φίλε με 14700 λες μπορώ να ελπίζω για αστυνομία??
ΔιαγραφήΠιστεύω ίσως να είσαι μέσα στους 25...Τι να σου πω...θα δείξει! Επίσης γνωρίζω ότι πολλά παιδιά δεν παρουσιάστηκαν στις πκε φέτος.Η πτωτική βάση σε συνδιασμό με τον μειωμένο αριθμό πολυτέκνων ίσως να φέρει μία μείωση (μπορεί και πολύ μεγάλη) Εγώ πάντως έχω ακούσει βαθμολογίες 12-13
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα παιδια! Εγω ημουν Α' Επιτροπη (Αχαϊας,Φθιωτιδας,Ευρυτανιας). Μειναμε στο τελος γυρω στους 35.Πολλοι δεν προσηλθαν ειτε λογω κακων βαθμων ειτε λογω ΠΚΕ Πυροσβεστικης. Απο βαθμους ημασταν 6 ατομα σιγουρα με 16+ (μαζι με ειδ.κατηγοριες).Τα κοριτσια ειχαν γραψει επισης καλα. Ειχαν γυρω στα 16-17. Μια σημαντικη σημειωση: Οι πιο πολλοι εξ αυτων θα προτιμησουν την Πυροσβεστικη. Προσωπικα πιστευω ή σε ανοδο ή σε πτωση 150-250 μοριων.Λιγες οι θεσεις και μονο μια κατευθυνση εγραψε καλα. Δε γινεται ΟΛΟΙ απ αυτους να θελουν ή να προτιμησουν την Αστυνομια ΚΑΙ να περασαν τις ΠΚΕ. Στη Γεν.Σειρα οποιος εχει 16+ να μη χανει τις ελπιδες του.Απολαυστε το καλοκαιρι σας,οσο απεμεινε.Μην τρελαινεστε.Ακομη δεν ειναι σιγουρο τιποτα κ φυσικα,ΜΗΝ στηριζεστε σε εκτιμησεις 'ειδικων'.Οι σχολες ενστολων ειναι αλλη περιπτωση.Και μια φιλικη συμβουλη: Αν το γουσταρετε ξαναδωστε ή κανετε 10%.Εγω 3η φορα εδωσα φετος κ καθολου δεν το μετανιωσα!Αυτα απο εμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
ΔιαγραφήΚαλησπερα παιδια...εγω απο θεωριτικη ειμαι και γενικα πιστευω θα υπαρξει μεγαλη πτωση....εγω ειμαι πολυτεκνος και εβγαλα 13300
ΑπάντησηΔιαγραφή16290 τριτεκνος καλη μας επιτυχια
ΑπάντησηΔιαγραφήκ γω τρίτεκνη 16728 κ είμαι ακόμα αγχωμένη πολύ !! Καλή μας επιτυχία !!
ΔιαγραφήΑν σε λενε γεωργια δυσκολο το βλεπω!!!
ΔιαγραφήΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ολους μας
ΑπάντησηΔιαγραφή16.035 τρίτεκνος. Εύχομαι να πέσουν. Καλή επιτυχία μάγκες
ΑπάντησηΔιαγραφήξερω πολυτεκνο με 15177
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω εχω 17210 μορια και κατηγορια τριτεκνη λετε να φθασω την σχολη αξιωματικων που ειναι 1 επιλογη?παιρνει μονο 48 ατομα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι θέλει αστυνομία???
ΑπάντησηΔιαγραφήναι αστυφυλακων
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αξιωματικών φίλε πιστεύω έχεις ελπίδες καθώς οι άριστοι φέτος είναι λιγότεροι από πέρσι. Ενισχυτικά, πέρσι παρά το γεγονός ότι μπήκαν πιο εύκολα θέματα με συνέπεια οι άριστοι να ήταν περισσότεροι παρατηρήσαμε μια πτώση των 300 μορίων αν θυμάμαι καλά... Φέτος με πιο δύσκολα θέματα πιστεύω πως θα υπάρξει μεγαλύτερη πτώση στην αξιωματικών συγκεκριμένα, από ότι πέρσι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλό όμως ειναι οτι δεν υπάρχουν πολλά 15άρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ με τα 17210 πρώτα θα βάλεις πυροσβεστική κ μετά αστυφυλακων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήπρωτα αστυνομια και μετα πυροσβεστικη και μετα νομικη που δε την πιανω
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήσιγουρα
ΔιαγραφήΚουκου-ρουκου Fitness Guide
ΔιαγραφήΕγώ είμαι παραπολυτεκνος 39600. Fitness Guide πιστεύεις περνώ αστυφυλάκων;;;;;;;;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήfitness guide den mporw na katalabw to agxos sou aneta pernas file katse kane zwara twra mexri na mpeis
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω δούλεμα ρε φίλε μου. Είναι κρίμα, υπάρχει αγωνία
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΆμα δεν μας δουλεύεις χίλια συγγνώμη.....ΛΑΘΟΣ.....
ΔιαγραφήΟι πολύτεκνοι στο μηχανογραφικό δηλώνουν τις αστυνομικές σχολές που λέει για πολίτες; ή κάτι είναι λάθος στο μηχανογραφικό μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕσύ ρε τρελιαρη fitness ξέρεις κανένα πολυτεκνο???
Διαγραφήποσα μορια εχεις εσυ που ρωτας για το μηχανογραφικο???
Διαγραφή14500 μόνο αν πέσουν την πιάνω
Διαγραφήολα εναι πιθανα φιλε.Γενικα ξερεις αλλους πολυτεκνους????
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕσένα το ξέρω αλλους πολύτεκνους ξέρεις???
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι οι βάσεις φέτος στην γενική σειρά θα είναι κάπως έτσι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιωματικών 17500
Ανθυποπυραγων 17700
Αστυφυλακων 16200
Πυροσβεστων 16900
Όποιος θέλει ας το αποθηκευσει και να με θυμηθεί τέλη Αυγούστου!
ΔιαγραφήΚαλή επιτυχία σε όλους. ..
Πως είσαι τόσο σίγουρος ?Απο τι στοιχεία προκύπτουν αυτά?Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΔιαγραφήΦιλε μου για την Αστυφυλακων και την Πυροσβεστων συγκλινω κι εγω.Για τις αλλες 2 ομως θεωρω πως θα ναι πιο ψηλα.Η Ανθυποπυραγων παιρνει λιγοτερους απο περσι και αυτο θα επηρεασει και την Αξ/κων ΕΛ.ΑΣ.Για να το θεσω πιο πρακτικα:
ΔιαγραφήΑξ/κων ΕΛ.ΑΣ: 17950
Αστυφυλακων: 16250
Ανθυποπυραγων: 18200
Πυροσβεστων: 16920
Πως προκύπτουν αυτά τα στοιχεία που βασίζεσαι?
ΔιαγραφήΟπως ειπα και προηγουμενως,η Πυροσβεστικη παιρνει λιγοτερα ατομα φετος και στις 2 Σχολες,πραγμα το οποιο επηρεαζει και τις Αστυνομικες Σχολες. Φετος η θεωρητικη εγραψε ελαφρως καλυτερα απο περσι.Τωρα η Αστυφυλακων παιζεται πολυ.Μπορει,κατ'εμε να ανεβει ή να πεσει για 150-200.Δε θα ναι μεγαλη η διαφορα.
Διαγραφήegw pali pesteyw oti einai poli akraio na paei 16900 h pyrosbestwn giati perysi epairne 90 atoma kai twra pairnei 125
ΔιαγραφήΗ Πυροσβεστων φετος παιρνει 75 ή 76 ατομα οχι 125.Συνολικα,μαζι με την Ανθυποπυραγων ειναι στα 104 ή 105 ατομα.
Διαγραφήσωπα ρε φιλε τοσο σιγουρος εισαι?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος14 Ιουλίου 2017 - 10:20 π.μ.Πως είσαι σίγουρος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από την αστυφυλακων. Θεωρώ θα ανέβει το πολύ μέχρι 16.450 να πάει
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά καλημέρα, εγώ ήμουν στην επιτροπή στην Θεσσαλονίκη και από τις 60 κοπέλες που μπήκαμε τελειώσαμε 18 με 20. Έκοψαν κόσμο στα αθλήματα και με υψηλές αλλά και με μέτριες βαθμολογίες ! Γενικότερα όμως δεν ήταν πολύ υψηλό το επίπεδο όπως άλλες χρονιές που είχα πάει! Εγώ έβγαλα 16728 και είμαι τρίτεκνη αλλά έχω ακόμα αρκετό άγχος για τα αποτελέσματα αν και όλοι θεωρούν πως φέτος δεν θα ανέβουν , η θα ανέβουν λίγο ! Ίσως το ότι έκοψαν τόσο κόσμο στα αθλήματα κρατήσει την βάση σε χαμηλά σχετικά επίπεδα ! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό θεωρητικη είσαι; όσες πέρασαν είχαν πάνω από 16;
Διαγραφήκαλημερα μηπως συναντησες καμια πολυτεκνη????γενικα ξερεις βαθμολογιες απο πολυτεκνους??????
Διαγραφήεσυ δεν χρειαζεται να εχεις κανενα αγχος εισαι 100% μεσα και ειδικα τριτεκνη κιολας
ΔιαγραφήΘεωρητική είμαι ναι !! πολυτεκνη μόνο μια αν θυμάμαι καλά άκουσα πως είναι και είχε γύρω στο 14500 το άκουσα πολύ τυχαία για αυτό δεν μπορώ να σου πω με απόλυτη σιγουριά ! Οι περισσότεροι βαθμοί που άκουσα ήταν από 1600 με 16400 υπήρχαν κ λίγες με 16600 εκεί γύρω ! Ξέρω βέβαια πως έκοψαν αρκετές που είχαν πάνω από 17000 και στόχευαν αξιωματικών ! Κ μια που γνώρισα εκεί με 17200 επίσης που ήθελε αστυφυλάκων την έκοψαν στα 1000! Τις άλλες χρονιές θυμάμαι ήταν πιο υψηλές οι βαθμολογίες ! Εγώ περισυ είχα βγάλει 16150 και την έχασα για 40 μόρια! Ανησυχώ γιατί κ περισυ θεωρούσαν πως δεν ανεβεί Αλλά κάθε χρόνο βλέπουμε πως έχει άνοδο !
ΔιαγραφήΕισαι μέσα να είσαι σίγουρη
ΔιαγραφήΜακάρι !! Πάντως ήρθαν και πολλές με 15000+ και δεν το περίμενα !
Διαγραφήεσυ ΤΖ ξερεις κανενα πολυτεκνο????
ΔιαγραφήΔεν ξέρω φίλε μου Καλή επιτυχία εύχομαι
Διαγραφήδεν πειραζει και σε εσενα καλη επιτυχια ευχομαι
ΔιαγραφήG95 μην αγχωνεσαι καθολου.Η Αστυφυλακων φετος,αν ανεβει,δεν ξεπερναει τα 16.500.Εισαι μεσα σιγουρα!
ΔιαγραφήΑνώνυμος λες ; μακάρι να έχεις δίκιο ! Καλή επιτυχία να έχεις !
ΔιαγραφήG95 Ναι μην αγχωνεσαι.Εγω εχω λιγο παραπανω απο σενα οποτε θα 'μαστε στο ιδιο ΤΔΑ.Απολαυσε ο,τι εμεινε :)
ΔιαγραφήΠως προκύπτουν αυτά τα στοιχεία που βασίζεσαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμοι γιατί παίζεται με την αγωνία μας γιατί δεν απαντάτε εσείς που δώσατε βάσεις????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην αγχώνεσαι καθόλου... πέρνα καλά το καλοκαίρι,ξεκουράσου και όπου περάσεις σου εύχομαι να το χαρείς (είτε είναι στρατιωτική σχολή είτε πανεπιστήμιο)
ΔιαγραφήΚαλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα
Ανώνυμος14 Ιουλίου 2017 - 6:06 μ.μ.Ακου να σου πω έδωσες βάσεις και σύμφωνα μ αυτα που λές είμαι μέσα μου δίνεις ελπίδες.Είναι τέταρτη φορά που δίνω και θέλω ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ γι αυτό να λες από που αντλείς τις πληροφορίες το σκεπτικό σου δηλαδή από προκύπτουν αυτά τα νούμερα.Ένα παιδί πέρυσι παλλικάρι για μένα κάθησε και έβγαλε όλα τα μόρια των παιδιών που έδωσαν ΠΚΕ αστυνομίας .Έτσι ήξερε τη βάση και έπεσε μέσα.Δε σου είπα να μου πεις ούτε ποιος είσαι ούτε που μένεις αυτά τα ολίγα.
ΔιαγραφήΠόσο έχεις γράψει...αν επιτρέπεται...να σου δώσω και την θέση που θα εισέλθεις στην σχολή.
ΔιαγραφήΚατά 73.4% είμαι σίγουρος και οι βάσεις αυτές είναι οι πιο έγκυρες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή.
16442
ΔιαγραφήΠαίζετε*
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά απο θεωριτικη ειμαι τρίτη φορά που δίνω ειμαι τριτεκνοι και έχω 16450 αφήνω το πανεπιστήμιο φιλολογίας νομίζω λοιπόν με στοιχεία του υπουργείου ότι οι βάσεις στην αστυνομία θα πέσουν περίπου 150 200 μόρια και στις υπόλοιπες στρατιωτικές το ίδιο και ίσως και λίγο περισσότερο λοιπόν στα μαθηματικά απο 20454 μαθητές που διαγωνίστηκαν μόλις 156 μαθητές πέρασαν την βάση 10 στην χημεία χαλια οι περισσότεροι σε σχέση με περισυ αρχαία έκθεση και ιστορία το ίδιο πιο χάλια απο περισυ όλα δείχνουν πως φέτος θα υπάρχει καθοδο των βάσεων ελπίζω πως φέτος να τα καταφέρω ευχομαι σε όλους σας καλή τύχη....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λες στοιχεία από υπουργείο εννοείς τα στατιστικά?Εξάλλου ακόμη δεν βγήκαν οι ΠΚΕ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔεν έγραψαν μόνο πάνω από τη βάση μαθηματικά 156 μαθητές μη παραπληροφορείς
ΔιαγραφήΓενικη σειρα για αστυφυλακων 16442 τι λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι μεσα πιστευω
ΔιαγραφήΜε 15.995 γενικη σειρα τι λετε για αστυφυλακων εχουμε ελπιδες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΙΟΣ ΑΓΧΩΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ:
Αξιωματικών Αστυνομίας:17876
Ανθυποπυραγών : 18120
Αστυφυλάκων : 16397
Πυροσβεστών : 16872
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ:
ΣΜΑ : 18625
ΙΚΑΡΩΝ : 17411
ΣΜΥΑ (ΕΠΙΧΕΙΡ.) 17570
ΣΜΥΑ (ΔΙΟΙΚ.) 17085
ΣΜΥΑ (ΤΕΧΝΟΛ.) 16364
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
Από που οι πληροφορίες παρακαλώ ακόμη δεν τέλειωσαν οι ΠΚΕ που το στηρίζεις?
ΔιαγραφήΕίσαι μέσα σε αυτές; Τότε μην αγχώνεσαι καθόλου... απλά εμπιστευσουμε.
ΔιαγραφήΓια να δούμε είμαι
ΔιαγραφήΦιλε/φιλη εσυ που τα ξες και εισαι τοσο σιγουρος;Ακομα δεν εχουν γινει τα μηχανογραφικα,δε συγκεντρωθηκε το ποσοστο των υποψηφιων και εσυ μας λες ακριβως βαθμολογιες; Η δουλευομαστε ή ενταξει τι να πω δεν ηταν γραφτο
ΔιαγραφήΈλα ντε που ξέρουν τι θα δηλώσει ο καθένας?
ΔιαγραφήΝομίζω η ΣΜΥΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ θα μας κανει την έκπληξη φετος...θα κυμανθεί στο 16100-16200. Όποιος έχει 16150 και πάνω (μακάρι να είχα τόσα) είναι μέσα μην φοβάται καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή επιτυχία και από εμένα!
Δεν παραπληροφορω δεν παίζουμε με κανέναν όλοι έχουμε άγχος γιατης βάσεις αυτό που έγραψα δεν το ονειρεύτηκα κάπου το διάβασα και η σελίδα είναι έγκυρη δηλ.156 μαθητές στατιστικά στοιχεία και αλλα πολλα...τελος πάντων πάνω στην αγωνία μας μπορεί κάποιοι να ξεφεύγουν δεν πειράζει.!! και αυτό ειναι κατανοιητο....πραγματικα ευχομσι τα ονειρα όλων να γίνουν πραγματικότητα με σεβασμό στον καθεενα απο εσάς καλή επιτυχεια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τρίτεκνους;;; αστυφυλακων;;
Διαγραφή777
179 θέσεις είναι γενική σειρά πάντως αφού έχεις μόνο τους 156 ίσως πέσει κιαλο
ΔιαγραφήΌα αυτά που γράφουμε ειναι για εσωτερική κατανάλωση πιο πολυ φορτιζομαστε ψυχολογικά κάποιος φίλος πιο πάνω μιλάει με ακρίβεια για τις βάσεις και δίνει καποια στοιχεία.Εχουμε προσπαθησεινα αναγαγουμε το μαντείο των Δελφών σε μεγα ζήτημα.Εχουμε στραβωθει να διαβαζουμε στατιστικά στοιχεία και να προσπαθούμε να ζήσουμε μέσα απο αυτό έχω ελπίδα άραγε..και αλλα τέτοια νομίζω πως η επαγγελματική αποκατάσταση ειναι για εμάς όλους μεγα ζήτημα (έτσι οι καιροιμας σπρωχνουν)εγώ για τρίτη φορά έδωσα 16450 και λίγα ειναι για το διάβασμα που έριξα ελπίζω να αξιωθώ αυτή την φορά να τα καταφέρω.
ΔιαγραφήΓια δες εδώ κάνε πρόσθεση http://aeitei.gr/statistika-epidoseon.php?year=2017&ypourgio=pedias&katefthinsi=1&mathima=4
ΔιαγραφήΤο λινκ ππυ μας έδωσες μας λέει πως έγραψαν τα παιδιά στα μαθηματικά. Κατι που έχει πει το υπουργείο
ΔιαγραφήΑπαντώ στην ανώνυμη που ισχυρίζεται λοιπόν στα μαθηματικά απο 20454 μαθητές που διαγωνίστηκαν μόλις 156 μαθητές πέρασαν την βάση 10
Διαγραφή888
απορω με τα μυαλα ορισμενων κοιτα οι βασεις θα πεσουν αυτο ειναι το μονο σιγουρο.... ολες οι κατευθυνσεισ γραψανε χειροτερα σε σχεση με περσυ με εξαιρεση την θεωρητικη πουθ πανω κατω οι βαθμοι ειναι ιδιοι με περσυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη θεωρητικη πάντως από 16 έως 17 έχουν γράψει 2200 άτομα ενώ από το οικονομιας κ πληροφορικής 662...... Στην θεωρητικη είναι παραπάνω ενώ στους άλλους λιγότεροι..... Μακάρι να πέσει αλλά δν το βλέπω είναι πολύ λίγες οι θέσεις
ΔιαγραφήΕσύ φίλε που είπες για τις βάσεις για τους πολύτεκνους τι εκτίμηση δίνεις????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώ στον..στην ανώνυμη που βαγαζει το λινκ με βαθμολογίες όντως δεν ειναι 156 ειναι 158�� μπορείς να μπεις να το διαβάσεις στο newsit πανελλήνιες που δίνει πολλα στατιστικά πάντως οποια και ναειναο η πηγή το θέμα ειναι ότι οι περισσότεροι έγραψαν χαμηλά σε σχέση με περισυ και ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ειναι πως οι βάσεις της αστυνομίας θα πέσουν ελαφρά οι το πολυ πολυ θα μείνουν ίδιες στη χειροτερη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://sep4u.gr/wp-content/uploads/pe17_stat_epidoseon_op3.pdf
Διαγραφήαν δεν ξέρεις να διαβάζεις τι βλέπεις τι να πω
Ρε παιδια ολο λετε και λετε και ξανα λετε, ακουσατε εσεις βαθμους στις ΠΚΕ; περυσι ολο 16αρια και 17αρια plus. Φετος απο 13 εως 15 το 70% περιπου, θεωρω πως ηταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες αν πέσει 200 μόρια κ μπω θα σας πάω όλους για κοντοσουβλι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓουνοπουλα παιδες στην Κομοτηνή θα φέρω ένταξη χαχαχαχαχαχα ο.κ υπομονή μόνο 16450 τριτεκνος ειμαι μέσα σίγουρα όλα δείχνουν πως θα τα πούμε στην Κομοτηνή;χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤριτεκνος με 17654 ειμαι και ο κολλητος μου 16989 αρα σε περναμε .....
ΔιαγραφήΆρα θα μπειτε στη Γενική σειρά τζάμπα η χαρά σου που ξεπερνάς το παιδί
Διαγραφήμαλλον μαζι θα ειμαστε 17200 εγω αλλα δεν ξερω αν θα δηλωσω κομοτηνη ι ρεθυμνο πρωτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά μην τάζετε γιατί μετά θα σας κυνηγάμε! !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις άλλος πολύτεκνος ή αν ξέρει κάποιον άλλο???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω και τρεις φιλοι μου πολυτεκνη....16780 17588 15908 16992 τα μορια μας
ΔιαγραφήΑυτός με τα 15908 θέλει Αστυφυλάκων??η βάση λες να πάει στο 15 και κάτι για πολύτεκνους???
ΔιαγραφήΒαρέθηκα μ αυτό το δεν είμαι ρομπότ έλεος βγάλτε το!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιό ρομπότ ρε.Απλά και εγώ θέλω να ξέρω έχω τρελαθεί από το αγχος μου.Άμα δεν θες μην απαντάς δε σε πιέζει κανένας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιο???? το ποιο????Αφού βαρέθηκες μην ασχολησε.Εγώ έχω τρελαθεί από το αγχος μου για αυτό ρωτάω συνέχεια μηπως βγάλω μια άκρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν θέλω να γράψω σχόλιο μου βγάζει να τσεκάρω γέφυρες και στο τέλος μου λέει να τσεκάρω ότι δεν είμαι ρομπότ αυτό λέω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ συγνωμη νόμιζα ότι μου την είπες.Δεν το διάβασα Καλά
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα πρόβλημα:))
ΔιαγραφήΠαιδια καλημερα με 17089 και πρωτη επιλογη αστυφυλακων υπαρχουν ελπιδες παρα πολλες ....:) :) :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως στις πκε τα περισοτερα ηταν κατι βουτυροπαιδα που ερχοντουσαν με τη μαμα τους να δωσουν αθληματα .....������ για κλαματαΑ κριμα πολυ να μενουν απ εξω αξια παιδια που λογω των μοριων δεν τη πιανουν...και οι φυτουλες να μπαινουν απλα για την αποκατασταση
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο φίλε. Αλλά είσαι μικρός και δεν ξέρεις τι γινόταν παλιά. Για να μπεις οπουδήποτε ένστολος έπρεπε ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ να έχεις μέσον. Τα παιδιά που διάβαζαν αλλά οι γονείς τους δεν είχαν γνωριμίες ήταν καταδικασμένα. Στις πανελλαδικές δεν υπάρχει μέσον, με μια μικρή εξαίρεση στα αγωνίσματα. Εγώ αυτό που είδα πέρυσι ήταν ότι τα περισσότερα παιδιά που κόβανε ήταν με ψηλές βαθμολογίες. Για να βγαλεις πολλά μόρια πρέπει να διαβάσεις πολύ. Χάνεις από γυμναστική όμως. Όποιος-οια θέλει αστυνομία, στρατό, Πυροσβεστική πρέπει να τα έχει και τα δύο. ΤΕΛΟΣ και να μην παραπονιέται......
ΔιαγραφήΠαιδια...για εξηγηστε μου λιγο πως μπαινει καποιος με ειδικη κατηγορια(εννοω τριτεκνος/πολυτεκνος)...συναγωνιζεται με την γενικη σειρα η μονο με τους αλλους των ειδικων κατηγοριων?και με το 10% τι γινεται?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχει τα μόρια της γενικής σειράς μπαίνει με τη γενική αν όχι πχ θέλουν 8 πολύτεκνους?Πάνε και βρίσκουν 8 πολύτεκνους και διαμορφώνεται άλλη βάση.Τώρα το 10% είναι άλλη βάση
ΔιαγραφήΙΠ
Εννοεις οτι παιρνουν την σειρα απο την γενικη σειρα και εαν δεν πιανουν εκει τοτε συναγωνιζονται με την αντιστοιχη δικη τους ειδικη κατηγορια ναι?
ΔιαγραφήΝαι για τρίτεκνους και πολύτεκνους έτσι είναι.ΤΟ 10% άλλη βάση
ΔιαγραφήΙΠ
Ο Στρατηγάκης έδωσε εκτίμηση για αστυφυλάκων 16400
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΠ
Που μπορουμε να το δουμε αυτο?στειλε καποιο link.
ΔιαγραφήΕφημερίδα σημερινή είναι
ΔιαγραφήΙΠ
Πέρυσι την έδινε 15800. Εύχομαι φέτος να γίνει το αντίθετο και να πέσει όσα μόρια ανέβηκε πέρυσι από την πρόγνωση.
ΔιαγραφήΧαχαχα ολοι ακουγαμε κατι 14αρια κατι 15αρια και μια χρονια διαφορετικη σε σχεση με την περσινη κι αυτος την ιδια βαση και με λιγα παραπανω μορια.. Οχι αστυφυλακων, σχολη Νasa θα πρεπει να την λενε σε λιγο με τετοιο επιπεδο ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω εχω 16544 πιστευετε ειμαι μεσα??
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αληθεύουν των ανώνυμων οι εκτιμήσεις πιο πάνω δες παρά είσαι μέσα
ΔιαγραφήΙΠ
Παιδια γνωριζει καποιος εαν εχουν αρχισει να βγαινουν τα αποτελεσματα των πκε ανα ομαδα απο την αστυφυλακων και της πυροσβεστικης?εαν ναι στειλτε link pls..ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρυσι τους έβγαλαν όλους μαζί όχι σε ομάδες.Μόνο ο στρατός βγάζει αποτελέσματα κατά ομάδες
ΔιαγραφήΠεριπου γνωριζουμε ποτε θα ανακοινωθουν?
ΔιαγραφήΜακάρι να ήξερα
ΔιαγραφήOk φιλε..ευχαριστω
ΔιαγραφήΤίποτα και να βγουν τι μπορούμε να καταλάβουμε?Πόσα μόρια έχεις?
ΔιαγραφήΓια βασεις στρατιωτικων σχολων/αστυφυλακων/πυροσβεστων απο επαλ εχει κανεις κατι υποψιν?καποιες εκτιμησεις ισως?
ΑπάντησηΔιαγραφή