Μετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με την υποβολή αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2026-2027, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-εγγραφές, τα εξής:
- δεν έχει ανακοινωθεί η εγκύκλιος με τη σχετική προθεσμία,
- πιθανή ημερομηνία έναρξης της διαδικασίας είναι η Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026,
- το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.
Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου