Σελίδες

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Στη Βουλή ο εγκλεισμός των σπουδαστών των Στρατιωτικών Σχολών


























Το αίτημα λήψης μέτρων για την προστασία από τον κορωνοϊό των σπουδαστών στρατιωτικών σχολών
, προώθησε ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας με Αναφορά τους προς τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας Ν. Παναγιωτόπουλο, Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδη, Ναυτιλίας Ι. Πλακιωτάκη και Υγείας Β. Κικίλια.

Όλη η ενημέρωση για τις Στρατιωτικές Σχολές έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Η Αναφορά του κ. Μαραβέγια βασίζεται σε επιστολή που έλαβε από τον πρόεδρο της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού κ. Γεώργιο Τοσιλιάνη, ο οποίος προτείνει να εμβολιαστούν άμεσα κατά του κορωνοϊού όλοι οι σπουδαστές παραγωγικών σχολών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και να γίνονται τακτικοί έλεγχοι (Rapid / PCR Tests).

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι σπουδαστές-τριες καλούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας να ανταποκριθούν σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα στρατιωτικής και ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, εναρμονιζόμενοι πλήρως με τις υψηλές απαιτήσεις προετοιμασίας τους. Την ίδια ώρα, λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών και του εγκλεισμού υπόκεινται τεράστια ψυχολογική πίεση που δοκιμάζει τις αντοχές τους.

Προκειμένου να αρθεί το μέτρο του καθολικού εγκλεισμού τους και να μπορούν οι σπουδαστές των σχολών να μεταβαίνουν τα Σαββατοκύριακα στα σπίτια τους, προτείνεται:

1. Να εμβολιαστούν άμεσα και κατ΄ εξαίρεση όλοι τους

2. Να γίνονται τακτικά έλεγχοι Rapid Tests.

3. Να βρίσκονται εκ περιτροπής (50-50) στις εγκαταστάσεις των σχολών τους (με αυτόν τον τρόπο τηρείται και το μέτρο της αποσυμφόρησης)

4. Να παρακολουθούν τα προγράμματα εκπαίδευσης για 15-20 ημέρες εκτός σχολών (τηλεκπαίδευση) και (μετά από PCR/test) για 15-20 ημέρες εντός σχολών (δια ζώσης).

Με την Αναφορά του προς τους αρμόδιους υπουργούς, ο κ. Μαραβέγιας ζητεί να εξεταστεί η δυνατότητα ικανοποίησης των προτάσεων, ώστε να ανακουφιστούν άμεσα από το παρατεταμένο lockdown χιλιάδες σπουδαστές και οι οικογένειές τους.

Πατήστε εδώ για να δείτε την αναφορά που κατατέθηκε στη Βουλή.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


306 σχόλια:

  1. Άμεσα και κατ εξαίρεση?
    Δε φτάνει που είναι έγκλειστοι ενώ οι υπόλοιποι είναι όλοι έξω..
    Θα υποχρεωθούν να το κάνουν ενώ σε όλους τους υπόλοιπους είναι προαιρετικό?
    Ο υπουργός Υγείας είπε ότι είναι αντισυνταγματικό αυτό.
    Εξάλλου όσοι νοσησαν έχουν αντισώματα και είναι 18 -20 ετών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμεσα και κατ' εξαίρεση προφανώς εννοεί σε αυτούς όλους όσοι έχουν δηλώσει να κάνουν το εμβόλιο. Και είναι πάρα πολλοί και κάποιοι έχουν κάνει και τη δεύτερη δόση.

      Διαγραφή
    2. Κατ εξαίρεση σημαίνει 'χωρίς να τηρηθούν οι συνηθισμένοι όροι.

      Διαγραφή
    3. Εμείς μέχρι Πάσχα το κόβω δυστυχώς

      Διαγραφή
  2. ποτε θα βγει η προκυρηξη για αστυνομια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι σχέση έχει αυτη η ερώτηση με το θέμα;

      Διαγραφή
    2. Ασχετο!!!
      Τι σχέση έχει η αστυνομία?
      Μάθε πρώτα πως γράφεται η λέξη "προκήρυξη"!!!

      Διαγραφή
    3. ε να σε πω ρε, καθηγητρια μου εισαι;

      Διαγραφή
    4. Ρε φίλε είσαι καμένος? Γιατί όλοι βγαίνετε σε άκυρα ποστ και ρωτατε για την αστυνομία? Είπαμε τον ΜΆΙΟ θα βγει η προκήρυξη. Έλεος.

      Διαγραφή
  3. Επικοινώνησα κι εγώ με βουλευτή της Β. Ελλάδας και του έστειλα την επιστολή. Τον παρακάλεσα να κάνει κάτι κι αυτός. Επίσης έστειλα εμαιλ στον κ.Καρβουνόπουλο του militaire και σεις να στείλετε και στο πενταπόσταγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να προσπαθήσουμε όλοι να πιάσουμε όλο το φάσμα των βουλευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι ναι να μην επαναπαυόμαστε, και με μέιλ να συνεχίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχάς είναι σημαντικό το γεγονός ότι το θέμα μπαίνει στη Βουλή, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί οι αρμόδιοι να δώσουν απάντηση. Σε πρώτη φάση ας προσπαθήσουμε όλοι μέσω γνωστών Βουλευτών να τους καλέσουμε επίσης να κάνουν παρέμβαση επί του θέματος δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ίση μεταχείριση μεταξύ των πολιτών αλλά και στο ψυχολογικό κόστος που έχει για τους σπουδαστές ο για 3η φορά παρατεταμένος εγκλεισμός τους. Όσο περισσότερες οι «οχλήσεις» τόσο πιο δυνατή η φωνή μας!
    Σαφώς και ο εμβολιασμός αποτελεί επιλογή του κάθε πολίτη και θα πρέπει να είναι σεβαστή και η απόφαση όσων δεν επιθυμούν να εμβολιαστούν χωρίς ωστόσο αυτό να τους αποκλείει από το δικαίωμα εξόδου…
    Νομίζω ότι η επιστολή που είχε σταλεί πριν από αρκετές ημέρες από γονέα περικλείει στη βάση που πρέπει, κατά την άποψη μου, τα δίκαια επιχειρήματα μας.

    Υπενθυμίζω την επιστολή (ελαφρώς αναπροσαρμοσμένη) η οποία θα πρέπει να επαναπροωθηθεί προς πάσα κατεύθυνση. Τώρα είναι η ώρα!:
    Διανύοντας ήδη η χώρα το 3ο κύμα της πανδημίας με ταυτόχρονη αύξηση των περιοριστικών μέτρων, αυξάνονται οι φωνές γονέων των σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών!
    Δεδομένου του παρατεταμένου εγκλεισμού των δόκιμων, τόσο κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων Lockdown στις Σχολές τους όσο και στην παρούσα φάση και για τρίτη φορά, επιζητούν από την ηγεσία των Ενόπλεων Δυνάμεων και τους συναρμόδιους φορείς της χώρας, την αναγνώριση του δίκαιου αιτήματος τους για ίση αντιμετώπιση των σπουδαστών-τριών των Στρατιωτικών Σχολών με τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες που δοκιμάζουν τις αντοχές τους ετούτες τις δύσκολες ώρες.
    Οι γονείς ασφαλώς και αντιλαμβάνονται την ιδιαιτερότητα των Στρατιωτικών Σχολών σε σχέση με οποιοδήποτε Ακαδημαϊκό Ίδρυμα καθώς και τις αυξημένες ανάγκες του πλαισίου εκπαίδευσης των σπουδαστών-τριών που θα αποτελέσουν το μέλλον των Ενόπλεων Δυνάμεων. Οι σπουδαστές-τριες καλούνται καθ΄όλη τη διάρκεια της εβδομάδας να ανταποκριθούν σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα στρατιωτικής και ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, εναρμονιζόμενοι πλήρως με τις υψηλές απαιτήσεις προετοιμασίας τους.
    Οι άδειες του Σαββατοκύριακου, όταν αυτές είναι εφικτές υπό κανονικές συνθήκες, δεν διαφοροποιούν το άρτιο, υψηλών απαιτήσεων εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ως εκ τούτου ένας παρατεταμένος χρονικά εγκλεισμός δεν συνεπάγεται και την καλύτερη εκπαίδευση τους! Οι αντοχές τους έχουν δοκιμαστεί κατ΄ επανάληψη και ποικιλοτρόπως και η ανταπόκριση μέχρι σήμερα ήταν ικανοποιητική. Γίνεται άλλωστε αντιληπτό ότι ο εγκλεισμός σε έναν χώρο, σε αυστηρό πλαίσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται μόνον για το σωφρονισμό πολιτών και αυτό ουδεμία σχέση έχει με το πλαίσιο λειτουργίας των Στρατιωτικών Σχολών!
    Αναφορικά με το επιχείρημα που παρουσιάζεται για τον παρατεταμένο εγκλεισμό των παιδιών προκειμένου «να περιοριστεί η διασπορά του ιού», τονίζετε κατ΄επανάληψη ότι αυτό δεν ευσταθεί καθώς στις Σχολές μόνοι έγκλειστοι είναι οι σπουδαστές-τριες ενώ το υπόλοιπο στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα του, επιστρέφει στο σπίτι του…
    Η έξοδος του Σαββατοκύριακου με όλα τα προβλεπόμενα, όπως για κάθε πολίτη, μέτρα ασφαλείας κρίνεται απαραίτητη για την ψυχική ισορροπία των σπουδαστών. Άλλωστε εκπαιδεύονται για να τηρούν στο ακέραιο τις οδηγίες των ανωτέρων τους και να εναρμονίζονται στις συνθήκες που διαμορφώνονται σε κάθε περίπτωση, σε βαθμό που δεν συμβαίνει με οποιοδήποτε άλλο μέλος του κοινωνικού συνόλου… Και βέβαια για να γίνει αυτό απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η εμπιστοσύνη της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων στα στελέχη της, δημιουργώντας όλες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αυτονόητο ότι εμβολιάζεται όποιος επιθυμεί. Εάν ωστόσο εμβολιασθούν αρκετοί (όσοι το επιθυμούν) αποκτά το σύνολο μεγάλο βαθμό ανοσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γραφει πιο πάνω
      ''1. .... άμεσα και κατ εξαίρεση όλοι τους''
      Διαβάζω λάθος? Μήπως κάνω παρανόηση της πρότασης?

      Διαγραφή
  8. Πιστεύω ότι πρέπει να ενοχληθούν και άλλοι βουλευτές, κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, προκειμένου να πάρει το θέμα έκταση και βάρος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άρα μέχρι στιγμής είναι ενήμεροι 2 βουλευτές .μένουν ακόμα πολλοί , πάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα πρέπει να αισθάνεστε ευτυχισμένοι και υπερήφανοι που με όλα αυτά καταφέρατε
    ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΎΝ ΟΛΑ τα παιδιά να κάνουν το εμβόλιο,ήδη είχαν δηλώσει ότι κάποιοι δεν το επιθυμούσαν και αυτό είναι χειρότερο από τον εγκλεισμό
    ΜΠΡΆΒΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για να ξέρω αυτό για τον εμβολιασμό το πρότεινε καποιος σε αίτημά του? Να ξέρουμε πως θα κινηθούμε κι εμείς που ακούσαμε τον υπουργό που μίλησε περί αντισυνταγματικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 6:26 Τι εννοείς?.....δεν το βρίσκεις πουθενά τον Έλληνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα αφήστε ,αφήστε. Άλλο και πάλι τούτο. Να μείνουν μέσα για να μην υποχρεωθούν να κάνουν το εμβόλιο.!!! Έλα Χριστέ...δεν ξέρουμε τι θέλουμε μου φαίνετε

      Διαγραφή
  13. Θα παρακαλούσα κάποιους γονείς να διαβάζουν με προσοχή όσα γράφονται και να προσπαθούν να ερμηνεύσουν με λογική και όχι παρόρμηση… Το «Να εμβολιαστούν άμεσα και κατ΄ εξαίρεση όλοι τους», που αναφέρεται στο αρχικό κείμενο προφανώς και δεν μεταφράζεται σε υποχρεωτικό εμβολιασμό κανενός! Τουλάχιστον εγώ έτσι το ερμηνεύω…
    Άλλωστε έχει γίνει σαφές επισήμως ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αντισυνταγματικό. Ο κατ΄εξαίρεση εμβολιασμός του συνόλου των Σχολών αφορά στην εξαίρεση της ηλικιακής κατηγορίας αφού ως γνωστό στην παρούσα φάση δίνεται προτεραιότητα σε άτομα της τρίτης ηλικίας που έχουν αυξημένες ανάγκες και βρίσκονται σε μεγαλύτερο βαθμό κίνδυνο… Δεν θα υποχρεωθεί κανένας πολίτης να εμβολιαστεί με το ζόρι.
    Ψυχραιμία γιατί στόχος όλων μας είναι το καλό των παιδιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδιά μην μπερδεύεστε
    Είναι τελείως ξεκάθαρο
    ΛΈΕΙ ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ

    ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ
    Πόσο πιο ξεκάθαρο πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσοι μαθητές ήθελαν έχουν εμβολιαστεί ήδη. Αφήστε τα υπόλοιπα περί ηλικιακής ομάδας.
    Όποιος τα κανόνισε να πάρει πισω την παράγραφο 1 προτείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πιστεύω πως είναι η μόνη λύση το εμβόλιο..ειναι μια πρόταση, δεν είναι μονόδρομος..εφοσον είναι και αντισυνταγματικό υποθέτω πως θα το λάβουν υπόψιν τους και δεν θα υποχρεώσουν κανέναν σπουδαστή με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν (εάν) κάποια άλλη λύση όπως τα τακτικά ραπιντ τεστ που λέει, η αποσυμφόρηση, η Τηλεκπαιδευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάποιος σχολιασε στο άρθρου που σχολίαζαμε τόσο καιρό με τίτλο Στοπ κτλ
    Ότι βγαίνει η ΣΜΥΑ , γνωριζει Κάποιος εαν αληθεύει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το παιδί μου που είναι σε άλλη σχολή μου είπε πριν λίγο ότι κυκλοφορεί αυτό . Δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ ότι κυκλοφορεί για τη ΣΜΥΑ.Στη σχολή του παιδιού μου δεν τους έχουν πει τίποτα.

      Διαγραφή
    2. Θα βγουν μου είπε η κόρη μου που είναι ΣΜΥΑ

      Διαγραφή
  19. Όμως κάθε Πέμπτη τους ανακοινώνουν για την έξοδό τους νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός βάση του Ελληνικού Συντάγματος. Άμεσος σημαίνει γρήγορα, κατά εξαίρεση σημαίνει εκτός σειράς. Αλλά υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές προτάσεις αντιμετώπισης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν κατάλαβα καλά προτείνεται όλοι οι σπουδαστές να κάνουν το εμβόλιο, ώστε να έχουν όλοι ανοσία και να μπορούν να πηγαίνουν από την σχολή σπίτι και το αντίθετο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όσοι το επιθυμούν. Άλλωστε, δεν μπορεί κανείς να υποχρεώσει κάποιον να το κάνει παρά τη θέληση του. Όσοι δεν εμβολιαστούν, είτε θα αποκτήσουν ανοσία είτε θα καταφέρουν να μη νοσήσουν μέχρι να περάσει η πανδημία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το Να εμβολιαστούν άμεσα και κατ΄ εξαίρεση όλοι τους», σήμαινει ότι γρήγορα δίνεται η δυνατότητα σε όλους να εμβολιαστούν.... Σε όσους θέλουν . Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Όσο δύσκολο είναι να συνεννοηθούμε εμείς για αυτονόητα πράγματα, φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι να μας καταλάβουν οι άλλοι όταν επιδεικνύουμε τέτοιες συμπεριφορές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμβολιασμός στις σχολές, τουλάχιστον στη ΣΜΥ, έγινε πριν αρκετό καιρό η πρώτη δόση, λογικά έγινε και η δεύτερη, για όσα παιδιά ήθελαν να εμβολιαστούν. Όταν, σήμερα βγαίνει η πρόταση "Άμεσα και κατ' εξαίρεση όλοι τους" ποιους καταλάβετε εσείς πως εννοεί??? Τόσο καιρό λέτε πως φέρονται στα παιδιά διαφορετικά από τους υπόλοιπους πολίτες, τι σας επαναπαύει τώρα για αυτή την πρόταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατί μένετε κάποιοι στην 1η εναλλακτική πρόταση? Υπάρχουν και άλλες 3. Τι λέτε γιαυτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σωστά, όταν θέλεις να σου λύσουν ένα πρόβλημα δεν το θέτεις απλα-ξερα αλλά προτείνεις και κάποιες λύσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιες λύσεις? Τα ραπιντ τεστ και η αποσυμφόρηση προφανώς και ήταν αυτονόητα. Τι λύσεις ακριβώς να προτείναμε?Δεν έχετε καταλάβει μερικοί μου φαίνετε ότι κανονικά δεν θα έπρεπε ΚΑΝ να υπάρχει εγκλεισμός στις σχολές.

      Διαγραφή
  27. Όλα αυτά τα δημιουργήσετε εσείς που δεν έχετε σταματήσει εδώ και καιρό για ένα δευτερόλεπτο
    Κάποιος πιο πάνω λέει:"υποθέτω πώς θα το λάβουν υπόψιν τους"
    Και κάποιους πιο κάτω λέει κάτι για:"αντισυνταγματικό"
    Και ότι :"τα παιδιά θα επιλέξουν αν θέλουν να το κάνουν ή όχι"
    Μάλλον ζείτε σε άλλο κόσμο ή θεωρείται ότι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε ανόητοι , στην καλύτερη περίπτωση,
    Μαζέψτε τώρα αυτήν την ιστορία με το εμβόλιο κι αφήστε τα αντισυνταγματικά,τα δεν θα τα υποχρεώσει κανείς,κλπ.....
    Είναι πολύ ωραίο να βάζουμε δήθεν τα ανθρώπινα δικαιώματα, δήθεν τα ψυχολογικά, δήθεν, δήθεν....
    Λες και δεν είμαστε όλοι σε εγκλεισμό
    Απλώς όπως λέει και ο λαός μας "όταν ανακατεύεις τα πούρα σε τρώνε οι κότες"
    Μήπως είχατε καταλάβει σε τι σχολές πήγαν τα παιδιά σας η ίδια είχαν την εντύπωση ότι πήγαν σε talent show?
    Κάνεις κάποιες επιλογές ,αν δεν ς αρέσει τις αλλάζεις , ή φεύγεις
    Όλη αυτή η μίρλα, έλεος χειρότερα για τις κατίνες της γειτονιάς έχετε καταντήσει και δυστυχώς για τα υπόλοιπα παιδιά αυτό που στο τέλος καταφέρατε να ανακατέψετε πάρα πολύ τα πράγματα και αυτή τη στιγμή τελείως ξεκάθαρα και πέρα από κάθε δικαίωμα θα υποχρεώσουν όλα τα παιδιά να το κάνουν
    Κι όλα αυτά εξαιτίας προφανώς κάποιων που τα θέλουν όλα δικά τους
    Και την επαγγελματική αποκατάσταση και τον χαβαλέ των φοιτητών
    Δυστυχώς δεν γίνονται όλα μαζί
    Αξιολογείς τι είναι ποιο σημαντικό και επιλέγεις
    Είστε πολύ μεγάλες κατίνες και νούμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μακράν εκτός θέματος, κανείς δε μίλησε για την εκπαίδευση και τα καθήκοντα τους,και μη μπαιρδευεις τον δικό σου εγκλεισμό που μπορείς να βγεις μια βόλτα να αλλάξεις εικόνες και παραστάσεις απ το να κάνεις σερί κάτι μήνες τα ίδια πράγματα στον ίδιο χώρο, εύχομαι να μην βρεθείς στη θέση μας και να έχεις το παιδί σου κλεισμένο για τρίτη φορά κάτι μήνες μέσα εκεί για να μη γίνεις μια Κατίνα σαν εμάς.... Υ. Γ ,αυτό το "Κατίνα" δείχνει απόλυτα την ποιότητα σου και την κοινωνική σου μόρφωση

      Διαγραφή
    2. Ο κάθε γονιός συμπεριφέρεται ανάλογα του τι, του μεταφέρει το παιδί του. Αν το παιδί του είναι 4αρι, εμείς θα είμαστε οι 'Κατίνες' με παιδιά άσσους και 2αρια.
      Διαφορετικός ο εγκλεισμός που βιώνει το κάθε έτος. Αυτό που έχουν ζήσει οι περσινοί (για 2 ετη) και οι φετινοί εισακτέοι όσον αφορά τον εγκλεισμό ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ.

      Διαγραφή
  28. Όλα αυτά τα δημιουργήσετε εσείς που δεν έχετε σταματήσει εδώ και καιρό για ένα δευτερόλεπτο
    Κάποιος πιο πάνω λέει:"υποθέτω πώς θα το λάβουν υπόψιν τους"
    Και κάποιους πιο κάτω λέει κάτι για:"αντισυνταγματικό"
    Και ότι :"τα παιδιά θα επιλέξουν αν θέλουν να το κάνουν ή όχι"
    Μάλλον ζείτε σε άλλο κόσμο ή θεωρείται ότι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε ανόητοι , στην καλύτερη περίπτωση,
    Μαζέψτε τώρα αυτήν την ιστορία με το εμβόλιο κι αφήστε τα αντισυνταγματικά,τα δεν θα τα υποχρεώσει κανείς,κλπ.....
    Είναι πολύ ωραίο να βάζουμε δήθεν τα ανθρώπινα δικαιώματα, δήθεν τα ψυχολογικά, δήθεν, δήθεν....
    Λες και δεν είμαστε όλοι σε εγκλεισμό
    Απλώς όπως λέει και ο λαός μας "όταν ανακατεύεις τα πούρα σε τρώνε οι κότες"
    Μήπως είχατε καταλάβει σε τι σχολές πήγαν τα παιδιά σας η ίδια είχαν την εντύπωση ότι πήγαν σε talent show?
    Κάνεις κάποιες επιλογές ,αν δεν ς αρέσει τις αλλάζεις , ή φεύγεις
    Όλη αυτή η μίρλα, έλεος χειρότερα για τις κατίνες της γειτονιάς έχετε καταντήσει και δυστυχώς για τα υπόλοιπα παιδιά αυτό που στο τέλος καταφέρατε να ανακατέψετε πάρα πολύ τα πράγματα και αυτή τη στιγμή τελείως ξεκάθαρα και πέρα από κάθε δικαίωμα θα υποχρεώσουν όλα τα παιδιά να το κάνουν
    Κι όλα αυτά εξαιτίας προφανώς κάποιων που τα θέλουν όλα δικά τους
    Και την επαγγελματική αποκατάσταση και τον χαβαλέ των φοιτητών
    Δυστυχώς δεν γίνονται όλα μαζί
    Αξιολογείς τι είναι ποιο σημαντικό και επιλέγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έξω απ τον χορό μια χαρά τα λένε όλοι Ναι. Επέλεξαν να γίνουν αξιωματικοί κτλ οχι φυλακισμένοι, σκλάβοι . Ή μήπως ήξεραν ότι θα μείνουν έγκλειστοι σαν τα ποντίκια, με διπλανούς να ξεσπάνε πάνω τους λόγο νεύρων που επέφερε ο εγκλεισμός. Χαβαλέ λέγεται τώρα η ανάγκη του ανθρώπου να ηρεμήσει το κεφάλι του ,το σώμα του και να βρεθεί με τους ανθρώπους του? Ή μήπως γίνονται όλα αυτά για να τους βγάλουν και να τρέξουν στα κλειστά μπαρ να καλοπερασουν,? Τα θέλουμε όλα δικά μας ,πείτε το κι έτσι. Είμαστε εκατοντάδες όμως εμείς κι από και πέρα δεν τίθεται θέμα εγωισμού αλλα ξεκάθαρα δικαιοσύνης ..εφόσον τοσοι σπουδαστές και τόσοι συγγενείς, γονείς τα θέλουμε όλα δικά μας επειδή απλά ζητάμε τα αυτονόητα δικαιώματα τα οποία κι όλας είναι απαραίτητα για την εξέλιξη και την συμβίωση..τοτε κάτι πάει λάθος με εσάς ! Ευτυχώς οι σπουδαστές δεν στηρίζονται σε γονείς και συγγενείς σαν εσάς ή δεν ξέρω και γω τι άλλο είστε,αλλα περιμένουν από εκείνους που έχουν αίσθηση και γνώση του τι σημαίνει ΑΝΑΓΚΗ και θα προσπαθήσουν να τους δώσουν λίγη χαρά έστω και με την προσπάθεια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σωστά τα λέτε ! Κάντε λοιπόν μια καλύτερη πρόταση στον βουλευτή σας, στον υπουργό κλπ. Το πιο εύκολο πράγμα είναι ο ανώνυμος στείρος σχολιασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπλα,μπλα,μπλα....
    Στον 12:54
    Επί της ουσίας δεν απαντάτε
    Ίσως έπρεπε να ασχοληθείτε με νομική,γιατί όλα αυτά που λέτε είναι σαν δικηγιφιστηκες παπαρδελες,ανούσιες χωρίς να λέτε για το διαταυτα ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ εμβολιαστούν
    Ή μήπως εννοείτε ότι σε μια τυχόν δύσκολη στιγμή ,πχ πόλεμος,θα πρέπει να έχουν μαζί τους τον ψυχολόγο,τον αστρολογο,τον μασέρ,και τον μπαμπά να του θύμιζει τα δικαιώματα του,ας πούμε ότι συμπλήρωσε το 8ωρό του ,η δικαιούται άδεια ,κλπ....
    Έλεος, ποσό μαμοθρεφτισμος ΠΧΙΑ?

    Καταλαβαίνεις φίλε;

    ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΝ

    αλλά βέβαια τι να πεις για αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεσα στην υπερβολή είσαι άνθρωπε μου .Είπαμε υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές. ΕΛΕΟΣ πια.Λες και φταίμε εμείς για αυτό . Εάν ήταν η μοναδική λύση και επιλέξαμε τόσο στο να βγουν τότε ναι ας τα λέγατε όλα αυτά, κι εγω μαζί σας. Προφανώς όμως και ξέραμε όλοι εμείς πως υπάρχουν κι άλλες λύσεις. Γιατί όντως υπάρχουν!!!!! Ε λ ε ο ςςςςςςς με τις φοβίες και τα κόμπλεξ . Ναι το παιδί μου είναι μαμοθρευτο , Θέλει και μασερ και το εάν και το αλλο αχαχαχχ και σαν καλός γονέας θα του τα προσφέρω εάν μπορώ . Δεν σας παίρνω στα σοβαρά κύριε, γιατί κανείς δεν μπορεί και δεν πρέπει να κατηγορήσει κανέναν Για 1 παραμετρο που προτάθηκε σαν λύση. Εμείς δεν παλεύαμε για το εμβόλιο Άλλά για την έξοδο τους. Και το ότι το εμβόλιο δόθηκε σαν λύση είναι ααααααααλλο γεγονός απ αυτό που εμείς προσπαθήσαμε.Καλημερα σας. Λιγότερη έχθρα, μην χαλατε τα νεύρα σας όλα χρειάζονται ψυχραιμία.

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα σε όλους τους γονείς που προσπαθούν για τον μη εγκλεισμό των παιδιών. Προτείνω αυτόν τον γονέα να τον αγνοήσουμε και να μην του δίνουμε σημασία . Τον ξέρουμε πάρα πολύ καλά αυτόν. Είναι ένας από αυτούς που συνέχεια μπαίνει στο σάιτ για να διαμαρτυρηθεί για οτιδήποτε και σίγουρα διαμαρτύρεται για οτιδήποτε αντιλαμβάνεται γύρω του. Το σίγουρο κύριε είναι ότι δεν θα εμβολιαστεί χωρίς την θέληση του ο γιος σας.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ.Γιατί απλά αυτό έχει δηλωθεί στην Πατρίδα μας από τον Υπουργό , αλλά και από πολλές άλλες χώρες. Ούτε και το δικό μου παιδί θα εμβολιαστεί και δεν ανησυχώ γι αυτό καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάποιοι ανέφεραν εδώ για έξοδο στην ΣΜΥΑ. Στις άλλες σχολές ανακοίνωσαν κάτι;Στην ΣΝΔ στην Ικάρων στην ΣΜΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το μονο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι με πιο κριτήριο η ΣΜΥΑ που βρίσκεται Αθήνα να βγει έξοδο και η Σχολή Ευελπίδων να μην βγει ενώ στην τελική και οι 2 σχολές βρίσκονται Αθήνα και έχουν μηδενικά κρούσματα. Επίσης το να μην βγει η ΣΣΕ έξοδο και η ΣΜΥΑ να βγει αποτελεί αδικία εφόσον τον περασμένο Δεκέμβριο στην προηγούμενη καραντίνα όταν η ΣΣΕ δεν είχε κρούσματα εντός σχολής δεν έβγαινε εξόδους διότι η ΣΜΥ είχε ακόμη κρούσματα. Αυτό αποτελεί απόδειξη τησ αδικίας και τησ άνισης μεταχήρισης των μαθητών των στρατιωτικών σχολών. Να αποδοθεί δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δύο μήνες χωρίς έξοδο στην αστυφυλάκων..η κατάσταση έχει γίνει τρομερά δύσκολη.. κόλλησε η μισή σχολή Διδυμοτείχου χωρίς να έχουμε έξοδο.καντε κάτι.εστω 25η Μαρτίου εκεί στο 4ημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ πάλι πιστεύω ότι θα βγουν όλες οι σχολές , απλώς δεν το ανακοίνωσαν ακόμα. Δεν νομίζω να βγαίνει η ΣΜΥΑ και οι άλλες οι σχολές να μην βγαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Kαλή σας ημέρα! Και η παρουσία μας εδώ αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας! Υπάρχουν οι μεν και οι…δε. Έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι είναι υπέρμαχοι των απόψεων τους κατά τέτοιον απόλυτο τρόπο που δεν μπορούν να δουν τίποτα από κει και πέρα…Και δυστυχώς όχι μόνο δεν κατανοούν την διαφορετική- πλειοψηφούσα μάλιστα- άποψη αλλά την κατακρίνουν κιόλας!
    Όπως και να έχει, σεβαστή η άποψη του κυρίου που πιστεύει ότι με τον παρατεταμένο εγκλεισμό το παιδί του σκληραγωγείτε και προετοιμάζεται καλύτερα για να αποτελέσει αύριο «αρτιότερο» στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων από ότι τα δικά μας παιδιά!
    Ο καθένας μας κρίνεται για τις απόψεις του και τη στάση του απέναντι στα πράγματα και η πορεία της ζωής, μας δικαιώνει ή μας καταδικάζει έτσι κι αλλιώς!
    Ας επιτραπεί ωστόσο σε εμάς, (τους… μεν), να συνεχίσουμε να θεωρούμε δικαίωμα κάθε ελεύθερου πολίτη το να διεκδικεί το αυτονόητο, το δεοντολογικό και ηθικό. Είπαμε άλλωστε ο παρατεταμένος εγκλεισμός, σε μία κοινωνία δικαίου, γίνεται μόνο για σωφρονισμό… Και τα παιδιά που φοιτούν στις παραγωγικές σχολές κάθε άλλο… Αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για την επιλογή τους και τον τρόπο που την υπηρετούν. Τους αξίζουν τα εύσημα και όλοι εμείς είμαστε υπερήφανοι για την προσωπικότητα που συνεχίζουν να διαμορφώνουν. Απλά θεωρούμε ότι αξίζουν να αντιμετωπίζονται σαν ισότιμα μέλη της κοινωνίας μας και όχι ως η εξαίρεση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συμφωνώ μαζί σας αλλά και με τον προηγούμενο κυριο-κυρια
    Είσαστε και οι δύο υπερβολικοί
    Προσωπικά πιστεύω ότι καλώς ήταν τα πράγματα
    Και ίσως το παραπάνω ανακάτεμα να δημιουργήσει προβλήματα που αλλιώς δεν θα προέκυπταν
    Όλοι ζούμε μια προτογνωρη κατάσταση και την αντιμετωπίζουμε ,το ίδιο θα κάνουν και τα παιδιά μας
    Κι επειδή είμαι από επαρχία προσωπικά ευχαριστήθηκα περισσότερο όταν είχε έρθει το παιδί μου για μια εβδομάδα και το "χορτάσαμε",πάρα από ένα ΣΚ στους δρόμους
    Αλλά προφανώς αυτοί που φωνάζουν είναι αυτοί που είτε έχουν νοικιασμένα σπίτια είτε είναι από Αθήνα η Τρίκαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλειοψηφία δηλαδή

      Διαγραφή
    2. Στον 10.48
      Ρώτα το παιδί σου τί προτιμά και όχι τί προτιμάς εσύ, ως γονιός

      Διαγραφή
    3. Καταρχάς μπράβο στο παιδί σας που κατάφερε το στόχο του και μπήκε στη σχολή της επιλογής του. Όλοι αντιλαμβανόμαστε τις παραπάνω δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά από επαρχία. Να ξέρετε όμως ότι το να βγαίνουν τα παιδία κανονικά τις εξόδους τους ανοίγει και το δρόμο στο να ξαναδείτε το παιδί σας και να το "χορτάσετε" όπως λέτε (έρχεται τριήμερο Καθαράς Δευτέρας και 25ης Μαρτίου) οπότε υπάρχει και η ελπίδα να πάνε καλύτερα τα πράγματα. Το να γράφετε για τα παιδιά από Αθήνα η Τρίκαλα (Ξεχάσατε τη Θεσσαλονίκη έχει και εκεί σχολές) δείχνει ζήλια και θυμίζει τη νοοτροπία "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα". Καλό θα ήταν να βρείτε μία λύση να βοηθήσετε το παιδί ώστε να μην είναι αναγκασμένο να γυρνάει στους δρόμους το ΣΚ. Για παράδειγμα υπάρχουν λέσχες από διάφορους συλλόγους (πχ Σύλλογος Κρητικών) που παρέχουν στέγη και τροφή σε φοιτητές από επαρχία. Αν το ψάξετε θα βρείτε και άλλες λύσεις.

      Διαγραφή
  39. Η επιστολή πιο πάνω είναι αντιπροσωπευτική της κατάστασης...μόνο να αντικατασταθεί η λέξη "δόκιμοι" με τη λέξη "σπουδαστές", για να αφορά όλα τα παιδιά.
    Φυσικά πρέπει να τονίσουμε, πως ο εμβολιασμός, είναι επιλογή του κάθε σπουδαστή και ουδεμία σχέση έχει με τον εγκλεισμό!!

    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι με την παραπάνω επιστολή σε βουλευτές και αγνοούμε την μειοψηφία που θέλει τα παιδιά φυλακισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Προς 4:46 και 10:48.Είσαστε δύο και είμαστε εκατοντάδες .Σεβαστές οι απόψεις σας.Αν θεωρείτε ότι τα παιδιά σας κινδυνεύουν απλά μπορούν να μην βγουν και να παραμείνουν μέσα. Όλοι οι υπόλοιποι θέλουμε να βγαίνουν τα παιδιά μας. Και επαναλαμβάνω για την ανησυχία σας, σε καμιά χώρα του κόσμου δεν γίνεται υποχρεωτικός εμβολιασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Στη δημοκρατία μας, ακόμη και οι φυλακισμένοι έχουν δικαίωμα στην άδεια. Υποχρέωση του γονέα είναι να βρεί τρόπο να παρέξει δυνατότητα διαμονής εκτός του στρατοπέδου- σχολής στο παιδί του, όσο ακόμη το δηλώνει προστατευόμενο μέλος. Άλλωστε ένα μικρό οικονομικό βοήθημα το λαμβάνουν οι σπουδαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν καταλαβαίνετε εσείς οι δύο, πως μόνο προστατευμένα δεν είναι τα παιδιά, μέσα στις σχολές;;;;
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΣ Ο ΕΓΚΛΕΙΣΜΌΣ μόνο ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΏΝ!!!
    Αφού η πλειοψηφία κόλλησε στον προηγούμενο....ποιός μπορεί να μην το βλέπει αυτό;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχουμε πληροφορία ότι πρόκειται να δοθεί έξοδος στη ΣΜΥΑ από κάποια ανάρτηση.
    Σας παρακαλώ σε άλλες σχολές έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό με την έξοδο?
    Έχετε ενημερωθεί από τα παιδιά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός το λέω ως υγειονομικός είμαι στην πρώτη γραμμή καί δεν ανάγκασαν κανέναν από εμάς να τό κάνουμε οποίος ήθελε το έκανε και ένα ποσοστό δεν τό έκανε εάν δεν ήταν υποχρεωτικό για εμάς πως θα είναι για τα παιδιά δεν υπάρχει ανησυχία για αυτούς πού δεν θέλουν ο κύριος ή κυρία που φοβούνται ότι θα είναι υποχρεωτικός κάνουν λάθος εμείς θά προσπαθούμε να βοηθήσουμε τά παιδιά να βγαίνουν έξω όπως προβλέπεται ας σταματήσουν αυτά πού λένε καί ας συμμετέχουν στον αγώνα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υπομονή σήμερα θα μάθουμε , θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι σπουδαστές για το αν έχουν έξοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση

    https://www.facebook.com/StratiotikesSxolesNews/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Στη ΣΝΔ βγαίνουν το ΣΒΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλη εξόδου σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. και ειναι και τα παιδια που δινουν φετος που πασχιζουν για να παρουν μια θεση σε αυτες τις σχολες που κανεις δεν ενδιαφερετε για αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή έξοδο στα παιδιά μας.Το έχουν τόσο ανάγκη.Εύχομαι να συνεχιστεί το προφανες απο εδω και πέρα.Όλα τα σκ έξω με ασφάλεια και προσοχή. Είναι σπουδαστές όχι φυλακισμένοι.Και τι σπουδαστές
    Ολοι αξιόλογοι μηδενός εξερουμένου.Τους αξίζουν τα καλύτερα.Η ελευθερία τους κάνει ακόμα ποιο υπεύθυνους και σκεπτόμενους πολίτες.Τέτοιους ανθρώπους θέλουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δύσκολο ειναι να τα σκεφτούν Αυτά, οι επιστήμονες και οι κάθε είδους υπεύθυνοι "μορφωμένοι", που αποφασίζουν τον εγκλεισμό, μόνο αυτής της συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων;;;;;;;;;
      Πόσο;;;;;

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από την καρδιά μου όλους εσάς που με τις προσπάθειες που κάνατε, δώσατε την ευκαιρία στην οικογένειά μας να συναντηθεί απόψε. Φαίνεται σαν όνειρο.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

      Διαγραφή
    3. Όχι όλες οι οικογένειες.αστυφυλακων τίποτα 😭.κατώτεροι είμαστε και δε μας βγάζουν τι στο καλό.και μεις θέλουμε τις οικογένειες μας

      Διαγραφή
  51. Είμαστε μέσα 2 μήνες με μια μόνο έξοδο ένα σκ.δεν μας καταλαβαίνει εμάς εδώ κανείς ότι θέλουμε να πάμε καμία μέρα σπίτι ή έξω Κομοτηνή για κάποιες ώρες να ξεσκασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αποτι φαίνεται Πάσχα θα βγούμε εμείς στην αστυφυλάκων πάντως.ψυχολογια με το σταγονόμετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συγχαρητήρια σε όλους!!!!���� Και από Δευτέρα ενωμένοι οι γονείς,όλων των στρατιωτικών σχολών στις επάλξεις...
    Πολλές ευχαριστίες και στους βουλευτές που έφεραν το θέμα στη Βουλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία που βγήκαν οι στρατιωτικες αλλά και οι αστυνομικές δεν θα έπρεπε να βγουν; Κατώτεροι είμαστε;

      Διαγραφή
  54. Ευτυχώς βγήκαν τα παιδιά να καθαρίσει λίγο το μυαλό τους να ηρεμήσουν ψυχολογικά σωματικά και να γεμίσουν μπαταρίες όλοι μαζί συνεχίζουμε εμείς οι γονείς ενωμένοι πάλι από εβδομάδα να παρακολουθούμε να μην υπάρξει ξανά εγκλεισμός τον παιδιών όλοι μαζί κάτι κατάφεραμε θα είμαστε πάντα δίπλα τούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά και μεις οι δόκιμοι αστυφύλακες πρέπει να βγούμε .το ίδιο με τα παιδιά σας είμαστε.γιατι δε μας βγάζουν

      Διαγραφή
  55. Προς δόκιμο αστυφύλακα.
    Πραγματικά σε καταλαβαίνω. Όμως εδώ σχολιάζουμε για τις στρατιωτικές σχολές.
    Πρέπει οι γονείς σας να συνομιλήσουν σε κάποιο άρθρο που αφορά την αστυνομία και να επικοινωνήσουν με το δικό σας υπουργείο.
    Εύχομαι να βγείτε κι εσείς το συντομότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πάνω από όλα η υγεία λένε σε μας και όχι η ψυχολογία.ευχαριστουμε εύχομαι να απολαύσετε και σεις την έξοδο σας .πόσες μέρες είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επίσης να μας αφήσουν Πάσχα δεν είναι πολύ αργά; Ή πιστεύεις ότι θα μας αφήσουν πιο νωρίς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ένα ΣΚ είναι. Η σχολή αξιωματικών της αστυνομίας βγήκε? Αν ναι πιστεύω θα βγείτε κι εσείς σύντομα. Σας το εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Προς δόκιμο αστυφύλακα..
    Είναι πολύυυυ αργά για Πάσχα, συμφωνώ!!
    Από αύριο όμως κιόλας, ας συνταξουν οι συγγενείς σας, μια επιστολή όπως εμρίς και να την στείλουν με email που θα δημιουργήσουν, π.χ. goneisdokastyfylakon2@gmail.com, αλλάζοντας ο καθένας τον αριθμό μόνο..5,12,34 κτλ. Και να την στείλουν παντού..
    Από τοπικούς βουλευτές, στη σχολη σας, σε ΜΜΕ, σε υπουργεία, πρωθυπουργό, πολιτική προστασία, εφημερίδες κτλ.

    Αλλά θα πρέπει οι συγγενείς σας, να συντονιστούν όπως εμείς, μεσω σχολίων σε κάποιο αντίστοιχο άρθρο για σχολές αστυφυλάκων...
    Αλλά να την στείλουν όλοιιι και παντούυ.
    ΣΑΣ ΣΥΜΠΟΝΩ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΕΠΟΝΕΝΟ ΣΚ, ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ Ελευθερίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε αλλά θα το δείτε μέχρι Πάσχα δε θα βγούμε .και Πάσχα 6 μέρες μόνο συμπεριλαμβανομένης της μέρας που φεύγουμε και μέρας που θα έρθουμε

      Διαγραφή
  60. Ευχαριστώ και γω όλους τους συγγενείς και μπράβο σε όλους, όσους αγωνίστηκαν γι αυτό το πολυπόθητο και δικαιωματικό αποτέλεσμα!!!

    Μεγάλη συγκίνηση!!!!!!

    Υ.Γ. και δεν έχει σημασία που δεν θα τον δω, αφού θα μείνει στην Αθήνα...αλλά το παιδί μου, επιτέλους, αναπνέει ελευθερία!!!
    Να ναι καλά το δυαδύκτιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Έχω φίλους του παιδιού μου από ΕΛ.ΑΣ Αξιωματικών, από λιμενοφυκάκων είναι όλοι σε έξοδο. Πρέπει να είστε η μόνη σχολή που είναι μέσα . Γιατί όμως? Βγήκαν όλες οι σχολές στρατιωτικές, αστυνομία, λιμενικό εκτός από εσάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ακριβώς το λόγο όλο μας λένε γιατί οι άλλες σχολές έχουν σπίτια και πάνε.2 μήνες το ίδιο μας λένε .δε θέλω να πιστεύω ότι μας αφήσουν Πάσχα .και μας έχουν πιο σκληρά γιατί ήρθε νέος στρατηγός και μας έχουν αφήστε τα . ελεύθερο χρόνο είμαστε με στολή και σύνταξη 4 φορές τη μέρα κάνουμε

      Διαγραφή
  62. Όταν λέτε ότι έχουν έξοδο δηλαδή ήρθαν σε σας . δηλαδή και εκτός νόμου τους άφησαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Άντε να πούμε ότι άλλο στρατιωτικες άλλο αστυνομικές σχολές γιατί ανήκουμε σε αρχηγείο εμείς αλλά το να βγει έστω ένα σκ η αξιωματικών και όχι η αστυφυλάκων που ανήκουμε στο ίδιο αρχηγό δεν είναι λίγο παράξενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Και μεις μέσα ειμασταν και τα παιδιά όλων των σχολών μέσα .ίδιες ανάγκες έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ρωτήστε λίγο αν μπορείτε για εκτός νομού.τα παιδιά σας κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τελικά η αστυφυλάκων θα βγει?? Όλες οι σχολές βγήκαν εκτός από εμάς .δε το πιστεύει κανείς δόκιμος εδώ!! Είμαστε απογοητευμένοι διότι και η αξιωματικών έχει βγει,ενώ τόσο καιρό που δε βγαίναμε μας έλεγαν: Ε ΟΥΤΕ Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΏΝ ΘΑ ΒΓΕΙΙΙΙ!!!!!.τραγικοί το λιγότερο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ενώ τώρα που βγήκε εμείς : ΤΊΠΟΤΑ!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ??!!! ΔΕ ΜΑΣ ΛΈΝΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ΛΟΓΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Προς τους δόκιμους Αστυφύλακες: Παιδιά μου πείτε τους γονείς σας να δραστηριοποιηθούν ,εμαιλ σε βουλευτές, κανάλια , Πρωθυπουργό , ηγεσία σας,πολιτική προστασία, Πρόεδρο Δημοκρατίας , ένωση ψυχολόγων Ελλάδας ,ραδιόφωνα , ασταμάτητα , ακούραστα , καθημερινά.Που θα πάει ,θα υποκύψουν, όπως έχει λεχθεί ήδη να τονίζεται η ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ συγκριτικά με τους υπόλοιπους πολίτες και τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών,αλλά και οι ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ.Για τους γονείς των σπουδαστών στις στρατιωτικές σχολές προτείνω μηδενικό εφησυχασμό. Να συνεχίσουμε με τους βουλευτές του τόπου καταγωγής μας όπου και ψηφίζουμε , να έχουμε έναν μεγάλο αριθμό με το μέρος μας.Κάθε βουλευτής έχει τηλέφωνο , να επικοινωνήσουμε και να τους παρακαλέσουμε να συνδράμουν και αυτοί. Τα παιδιά επιτέλους πήραν μια ανάσα. Μακάρι και τα παιδιά της Αστυφυλάκων να βγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Συμφωνώ απόλυτα. Δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε σε καμία περίπτωση,και είναι μια πολύ καλή πρόταση να συνεχίσουν τα τηλεφωνήματα στους τοπικούς βουλευτές προκειμένου να μην έχουμε ξανα τα ίδια. Το ότι βγήκαν μια φορά δε σημαίνει πως θα βγαίνουν και κάθε φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ένα παιδί πήρε τηλ στο ΠΟΑΣΥ αν ξέρετε και δεν ήξεραν τίποτα για έξοδο των σχολών .λέτε να πάρουμε σε αυτούς αλλά μαζικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κύριοι τι θα γίνει θα βγούμε ποτέ οι δόκιμοι της αστυφυλάκων; Είμαστε μέσα 2 μήνες..σας παρακαλούμε κάντε κάτι να βγούμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας σας παρακαλούμε δεν μπορούμε άλλο εγκλεισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Διδυμότειχο αδερφέ.. πραγματικά η κατάσταση δεν παλεύεται άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γιατί βγήκε και η αξιωματικών αλλά εμείς μέσα ? Ξέρουμε τον πραγματικό λόγο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ρωτήσατε κάνα αστυνομικό; Τι λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εδώ Πάσχα μας λέγαν πάντως από την αρχή.και όταν τους λέμε για εγκλεισμό και ότι θα θέλαμε λίγο να βγούμε λένε τι να κάνετε; Και μεις μέσα είμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Κόλλησε ο συσσιτιαρχης κορόνα και έβαλαν όλους τους ομαδάρχες( όντας αρνητικοί και οι 48) καραντίνα 14 μέρες.ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Όχι ο συσσιτιαρχης .αυτός που είναι στο κυλικείο.λαθος μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Είναι μέσα και η διοίκηση ή μόνο οι σπουδαστές στην Αστυφυλάκων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Οι άλλοι πάνε σπίτι . εμείς μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Δύο φίλοι μου από δω μιλάνε με παιδια από Διδυμότειχο δόκιμους και λένε ότι τους είπαν ότι θα βγούμε για Πάσχα 20 Απριλίου δηλαδή 8 μέρες πριν το κανονικό.Δοκιμοι του Διδυμοτείχου απαντήστε μου αν αληθεύει αυτό .σας έχουν πει τίποτα τέτοιο? Ή απλά φήμη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αν βγουν αυτό το Σαββατοκύριακο οι στρατιωτικές σχολές , θα βγουν και οι δόκιμοι αστυφύλακες.Όμως απλώς είναι γνώμη μου.Όμως καθιερώνονται οι έξοδοι των παιδιών στις στρατιωτικές σχολές; Ξέρει κανένας γονιός από το παιδί του;Έγινε καμιά επίσημη ενημέρωση στα παιδιά από ανωτέρους τους;Να συνεχίζουμε να προσπαθούμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εγώ προτείνω να συνεχίσουμε με τους τοπικούς βουλευτές προκειμένου να υπάρξουν περισσότεροι υποστηρικτές και να μην ξανά ανοίξει πια αυτό το θεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τόσο καιρό βγαίνουν πολλές στρατιωτικες σχολές.απλα τώρα αποτι ξέρουμε βγήκαν όλες οι στρατιωτικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Προσωπικά θεωρώ ότι οι αστυφύλακες θα έχουν έξοδο αυτήν τη βδομάδα λόγω 3ημερου Καθαράς Δευτέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αστυφύλακας και γω.. υπάρχει ελπίδα για αυτό το ΣΚ να ξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ναι σιγά .έχουν φύγει όλες οι ελπίδες
    Πάσχα τώρα.διδυμοτειχο εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ναι.. τι Πάσχα αδερφέ δεν υπάρχει περίπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύετε ακόμα?μεις μετράμε τις μέρες για Πάσχα😭

      Διαγραφή
  88. Γονείς σπουδαστών στρατιωτικών σχολών,γνωρίζετε εάν η έξοδος τους είναι σίγουρη από δω και πέρα ,τις καθιερωμένες μερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΣΜΥ βγαίνει κανονικά εδώ και καιρό. Και ΣΚ και Τετάρτες.

      Διαγραφή
  89. Σε στρατιωτική σχολή τους είπαν πως αν γυρίσουν και δεν έχουν κρούσματα θα βγουν και αυτό το ΠΣΚ. Απλά να ξέρετε ότι σε άλλη Σχολή που υπήρξε κρούσμα όλος ο θάλαμος μπήκε σε καραντίνα και βγήκαν κανονικά οι υπόλοιποι σπουδαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέτε κι αυτό το πσκ εννοείτε μόνο αυτό?Δηλαδή τα υπόλοιπα θα τους ξανά κρατήσουν μέσα? Το άφησαν ας πούμε 2 πσκ για να ξεσκασουν και να τους ξανά κλείσουν? Ή κατάλαβα λάθος?

      Διαγραφή
    2. Σε ποιά σχολή τους το ειπαν και πέρα απ αυτό ,υποθέτω πως δεν θα τους κρατήσουν μέσα για λίγα κρούσματα, έτσι?

      Διαγραφή
  90. Αστυφυλάκων Κομοτηνή : κόλλησε ο κυλικειαρχης κοροναιο και βάλανε 48 ομαδάρχες σε καραντίνα 14 μέρες.και πριν μπουν καραντίνα κάνανε και τεστ (αρνητικοί).τώρα με ποια λογική τους βάλανε καραντίνα ενώ είναι θετικοί πείτε μ εσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ενώ είναι αρνητικοί ήθελα να πω.λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Όταν λέτε βγαίνουν οι στρατιωτικες σχολές εννοείτε στην πόλη που είναι η σχολή για 3 μέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Η ΣΜΥ στα Τρίκαλα βγαίνει κανονικά εδώ και ένα μήνα

      Διαγραφή
  93. Προς 9.54μ.μ.: Όχι μόνο αυτό το ΠΣΚ. Γενικά από δω και πέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πωωω και μας μέσα μας έχουν ρε φιλεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ξέρει κανείς εάν θα βγούνε οι στρατιωτικές σχολές για Απόκριες-καθαρη Δευτέρα με άδεια κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα δώσουν άδειες. Στην ΣΜΥ Απλά τους δίνουν ακόμη μια μέρα έξοδο. Αντί να μπουν Κυριακή βράδυ θα μπουν Δευτέρα βράδυ

      Διαγραφή
  96. Αν θα βγείτε ,θα βγείτε εκτός νομού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω . Ίσως λέω ίσως να τους αφήσουν λόγο 4ημερου πσκδ. Εαααν δηλαδή τους αφήσουν καθαρά Δευτέρα

      Διαγραφή
  97. Παραπάνω έχουν γραφτεί σχολια για κρούσματα σε στρατιωτικές σχολές. Εννοείτε ότι ενώ ήταν έγκλειστοι τόσο καιρό μολύνθηκαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Ενώ ήταν έγκλειστοι βρέθηκαν θετικοί σε rapid

      Διαγραφή
  98. Λενε οτι σε ολες τις σχολες θα βγουν εκτος απο σμυ που λογο ελλειψης στρατιωτων θα κανουν υπηρεσιες.Γινεται αυτο απο τη στιγμη που το τριημερο αυτο ειναι στις επισημες αργιες τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ΣΜΥ είναι ο γιος μου. Δεν ισχύει αυτό που λες. Θα βγουν κανονικά με μια μέρα έξοδο ακόμα. Από την άδεια των Χριστουγέννων και μετά άλλωστε η ΣΜΥ βγαίνει κανονικά και ΣΚ και Τετάρτες

      Διαγραφή
  99. Και εκτός από αστυφυλάκων φυσικά 😂!!!
    Πάσχα δυστυχώς Πάσχα.σας καταλαβαίνουμε λένε
    Όχι δε ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Συνγονείς μαθαίνετε από τα παιδιά αν έχει γίνει κάποια ενημέρωση στις σχολές τους σχετικά με την έξοδο του 3ημέρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Πιστεύετε θα βγει η αστυφυλάκων αυτήν τη βδομάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η ΣΜΥ γιατί να μην βγει τριήμερο;;;
    Οι υπηρεσίες να καλυφτούν όπως γινόταν έως τώρα, όταν έβγαιναν τα παιδιά τέτοιες μέρες...
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΦΕΤΟΣ;;;;
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...
    Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Η Αστυφυλάκων και οι 3 σχολές μια φορά βγήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Στη ΣΜΥ, Συνεχώς κάποια δικαιολογία βρισκουν, να κρατήσουν τα παιδιά μέσα..
    ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΜΥ!!!!
    Εκτός από τις καμπάνες που τρώνε, ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3ΕΤΕΙΣ, τις περισσότερες φορές, τώρα τους κόβουν και τις προβλεπόμενες άδειες;;
    Καμία οργάνωση, ό,τι να ναι η διοίκηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέτε για την ΣΜΥ.. στην αστυφυλάκων έχουμε να βγούμε 2 μήνες κύριοι..2.. υπάρχει κάποια πρόβλεψη για μας;τι θα γίνει θα βγούμε ποτέ;

      Διαγραφή
    2. Σας καταλαβαίνουμε...αλλά οι 1ετείς της ΣΜΥ, έχουν περάσει καραντίνα και τόσα καψώνια μέχρι τώρα, όσα έχετε περάσει εσείς όλη τη χρονιά μαζί...να μη βάλλω και τη χειμερινή εκπαιδευση με τα χιόνια..
      Μη συγκρίνετε αστυνομια με στρατιωτικές σχολές...καμία σχεση...
      Όμως και πάλι σας λεω έχετε δικιο, για τον εγκλεισμό σας...
      Αλλά πρέπει να απευθυνθείτε, αλλού για τη δική σας σχολή!!

      Διαγραφή
    3. Αχου το μωρε, σας κρατησαν και σας μια φορα μεσα και κοντευεται να βαλεται τα κλαμματα... στις στρατιωτικές τα παιδια εχουν κατσει τρεις φορες μεσα και οι δυο απο αυτες ηταν πανω απο πενηντα μερες... κανενας δε κλαφτηκε ομως στα μπλογκ και εκει φαίνεται η διαφορά αυτων των παιδιών με εσας..

      Διαγραφή
  105. Έχεις δίκιο φίλε αλλά όντως η συγκεκριμένη συνομιλία λέει στρατιωτικες σχολές.απλα επειδή ήθελα να ρωτήσω κάπου έστειλα εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Με τίποτα δε θα βγούμε πάλι εμείς.49 και σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Η ΣΜΥ Έχει πάει στην Αθήνα ποιος κάνει τις υπηρεσίες στη σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τις υπηρεσίες στη ΣΜΥ, τις βγάζουν οι εναπομείναντες, κάνοντας εννοείται παραπάνω υπηρεσίες...
      Στις ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ κοινές άδειες, ΟΛΩΝ των σπουδαστών της σχολής, τις κάνουν οι φαντάροι.
      Ε.....αυτό να γίνει και σ αυτή την προβλεπόμενη άδεια του τριημέρου..
      Όπως κάαααθε χρονιά...

      Διαγραφή
  108. Θα υπάρξουν πολλά παιδιά που και φέτος θα προσπαθήσουν να μπουν στις στρατιωτικές σχολές. Δεν ξέρουν τι τους περιμένει όπως δε γνώριζαν και τα δικά μας παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια θα γνωριζουν περισσότερα οι νέοι, για τις στρατιωτικές σχολές, μετά από τόσους αρνητικούς σχολιασμούς, που έγιναν φέτος εδλω!!!

      Διαγραφή
    2. Υπομονή χρειάζεται!!!
      Ετυχε φέτος λόγω κορονοιού!!
      Μην είστε υπερβολικοί!!!

      Διαγραφή
  109. Εχουν παει στην αθηνα απο τη σμυ οσοι ειναι για παρελαση.Οι υπολοιποι θα εχουν κανονικα υπηρεσιες λογω ελλειψης φανταρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Αυτό είναι σίγουρο για την ΣΜΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Από ΣΜΥ, εκτός που έφυγαν παιδιά για την παρέλαση της Αθήνας, μου είχε πει ο γιος μου πως θα έφευγαν και για Λάρισα (κι εκεί παρέλαση λέει). Όσοι έμεναν στη σχολή, θα έβγαιναν ως και Καθαρά Δευτέρα αλλά χωρίς φύλλο πορείας (οπότε εμείς πάλι δεν θα τα δούμε). Τώρα αν άλλαξε κάτι δεν ξέρω, από την Κυριακή έχουμε να μιλήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να δούμε τί θα γίνει πάλι στη ΣΜΥ???
      Από τότε που μπήκαν, λόγω κορονοιού και καλά...δεν έχουν βγει ποτέ τριήμερο..
      Πολύ άτυχη η φετινή φουρνιά των πρωτοετών, σε όλες τις στρατιωτικές σχολές!!

      Διαγραφή
    2. Ας βγαίνουν κι ας μην τους βλέπουμε από κοντά!
      Μας αρκεί και η δυαδυκτιακή επικοινωνία!!
      Αν ήταν φοιτητές πάλι δεν θα τους βλέπαμε ..
      Να έχουν την υγεία τους, να περνάνε καλά και να καθαρίζει το μυαλό τους, με τις εξόδους. Αρκούν αυτα.

      Διαγραφή
    3. 9:13 ναι άτυχη.Ενω η περσινή;Που τους κλείσανε μέσα 19 Μάρτη και βγήκανε 4 Μάη;

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Δεν καταλαβαίνω γιατί λέτε ότι λόγω κορονοιου δεν έχουν βγει καθόλου στην ΣΜΥ. Εμένα ο γιος μου βγαίνει κάθε ΣΚ. Όταν βέβαια δεν έχει υπηρεσίες. Και όταν γύρισαν από την χειμερινή διαβίωση πάλι βγήκαν

      Διαγραφή
  112. 1:16 συμφωνώ..αλλά.. Σκέψου πως οι φετινοι 1ετείς από τις 14 Σεπτέμβρη που μπήκαν μέχρι αρχές Δεκέμβρη βγήκαν μόνο δύο φορές!
    Ήταν η δύσκολη περίοδος μέχρι την ορκωμοσία και στο καπάκι καραντίνα..
    Δεν ειναι το ίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά οι 2ετεις πέρασαν καραντίνα όπως οι 1ετεις και πέρσι ήταν μέσα 2 μήνες.
      Δύο χρόνια καραντίνα!!!

      Διαγραφή
  113. Ανακάλεσαν όλες τις άδειες των παιδιών πάλι σήμερα.
    Ισχύει; Ξέρει κανείς κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. προς 2:57 : Πες μας εσύ πού το πληροφορήθηκες , από ποιά σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Aν κάποιος ξέρει κάτι μετά βεβαιότητας για αναστολή αδειών στα παιδιά των Στρατιωτικών Σχολών το προσεχές ΠΣΚ παρακαλώ να ενημερώσει. Αν όχι καλό είναι να μην υπάρχουν εικασίες γιατί η ψυχολογική επιβάρυνση των σπουδαστών είναι μεγάλη όταν μάλιστα υπάρχει μερίδα παιδιών που δεν βγήκε στην πρόσφατη άδεια λόγω μεμονωμένης προληπτικής καραντίνας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ισχύει!!!
      Βγαίνουν κανονικά!!!
      Μην παίζετε με τον πόνο μας!!!

      Διαγραφή
  116. Έχουμε καθόλου εικόνα αν θα βγουν τα παιδιά με ποινολογια η άνευ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρο ότι θα βγουν και όσοι έχουν ποινή

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ ! Με το καλό να βγουν.

      Διαγραφή
  117. Σας παρακαλώ πολύ γνωριζετε αν θα ισχύει για όλες τις στρατιωτικές σχολές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Αστυφυλάκων να ξέρετε θα βγούμε αυτήν τη βδομάδα.οι ανακοίνωση αύριο
    Απολαύστε την έξοδο παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Αντιλαμβάνομαι την αγωνία και τις ερωτήσεις για περαιτέρω διευκρινήσεις... Ας σεβαστούμε όμως την ανωνυμία όσων γράφουν εδώ και ας τους δείξουμε εμπιστοσύνη! Αρκεί η επιβεβαίωση τους για την πληροφόρηση που μας δίνουν... Τους ευχαριστούμε πολύ! Για να εμφανίζονται σίγουροι κάτι παραπάνω θα ξέρουν! Υγεία και ψυχική ισορροπία σε όλα τα παιδιά, να συνεχίσουν να διεκδικούν τα όνειρα τους και να μάχονται για τους στόχους τους! Ευχαριστούμε την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων που αναγνώρισε το δίκαιο του πράγματος, δείχνοντας εμπιστοσύνη στα παιδιά και επιτρέποντας τους την έξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Παντως στη σμυ δεν βγαινουν εχουν κανονικα υπηρεσιες.Κριμα γιατι ειναι προβλεπομενη αδεια και την περιμεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Είστε σίγουροι για την ΣΜΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Προβλεπόμενη άδεια ...άγνωστη για μας λέξη . τελευταία φορά βγήκαμε για ένα σκ το Φεβρουάριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Για τη σμυ σιγουρα...τους ανακοινωσαν κανονικα υπηρεσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Προβλεπομενη ειναι σιγουρα αφου αναφερεται στο προγραμμα της σχολης.Τωρα γιατι σε αλλες σχολες ισχυει και στη συγκεκριμενη οχι κανεις δεν ξερει. Παραγματικα τις περιμεναν αυτες τις μερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Και στην Ευελπίδων κρατάνε μέσα παιδιά γιατί έχουν υπηρεσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Άρα και στην Σσε κανονικά υπηρεσίες το τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Υπάρχει σχολή που δεν θα έχει έξοδο το τριήμερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά πάσα πιθανότητα για άλλη μια φορά η αστυφυλάκων .δε πρόκειται να γίνει τίποτα

      Διαγραφή
  128. H ΣΜΥ όμως τόσο καιρό μπαινόβγαινε κανονικότατα δεν κάθησε καραντίνα όπως τους υπόλοιπους. Τώρα αν μερικοί βγάλουν και υπηρεσία το σκ κακά τα ψέματα δεν χάθηκε και ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σωστό είναι να τηρούνται κανονικά τα προγράμματα όλων των στρατιωτικών σχολών, όπως κάθε χρόνο,ασχέτως covid.
      Πρέπει να αντιμετωπίζονται οι σπουδαστές το ίδιο με τους υπόλοιπους Έλληνες..και αφού ο εγκλεισμός δεν λειτουργεί αρνητικά στην έξαρση των κρουσμάτων..
      Τώρα αν λανθασμένα αποφασίστηκε ο εγκλεισμός των στρ σχολών στην Αθήνα, δεν φταίει ούτε η ΣΜΥ ούτε η ΣΣΑΣ..
      Οπότε μην μαλώνουμε μεταξύ μας....οι σπουδαστές αυτών των σχολών, δικαιούνται παραπάνω από κάθε άλλο πολίτη!!!

      Διαγραφή
  129. Αγαπητοί συγγενείς και σπουδαστές. Αποτελέσματα δεν θα φέρουν οι μεταξύ μας 'αψιμαχίες', αλλά οι παρεμβάσεις των τοπικών βουλευτών στα συναρμόδια Υπουργεία. Οι οποίες παρεμβάσεις θα γίνουν μόνο όταν αυτοί ενοχλούνται από εμάς που τους ψηφίζουμε. Άλλωστε αυτή είναι και η δουλειά τους, να αφουγκράζονται τον κόσμο και τα μεταφέρουν στη κυβέρνηση. Τα παιδιά των Στρ. Σχολών (Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας) δεν μπορούν να κάνουν καμία ενέργεια. Αυτό εναπόκειται σε εμάς τους συγγενείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή