Σελίδες

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Πανελλαδικές 2020 - Συζητήθηκε στο ΣτΕ η αίτηση των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα για το ποσοστό εισαγωγής που τους αναλογεί - Άμεσα η έκδοση της απόφασης

ΣτΕ: Αντισυνταγματική Η Εξαγορά Καταπατημένων Εκτάσεων | Star.gr
Συζητήθηκε σήμερα στην επιτροπή αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) η αίτηση αναστολής που είχαν υποβάλει υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου με το παλαιό σύστημα, ζητώντας την αναστολή αποφάσεων της υπουργού Παιδείας Νίκης Νίκης Κεραμέως. Με τις εν λόγω αποφάσεις στους συγκεκριμένους υποψηφίους αποδίδεται ποσοστό 9,51% των θέσεων των εισακτέων που αντιστοιχούν στο σύνολο των υποψηφίων ημερησίων ΓΕΛ.

Όλες οι ειδήσεις για τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2020 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 - Ενημέρωση.

Μεταξύ άλλων στις αιτήσεις τους οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν πως ο καθορισμός του ποσοστού αυτού βασίστηκε σε διάταξη (του άρθρου 166 παρ. 1) του πρόσφατου Ν. 4635/2019, η οποία, όπως αναφέρεται, παραβιάζει την αρχή της ισότητας και την αρχή της αξιοκρατίας. Επιπλέον υποστηρίζουν πως το ποσοστό 9,51% προκύπτει από τη σχέση του αριθμού των αιτήσεων - δηλώσεων συμμετοχής των υποψηφίων με το παλαιό και με το νέο Σύστημα, δηλαδή με βάση ένα καθαρά αριθμητικό κριτήριο, χωρίς καμιά αξιολογική κρίση των υποψηφίων που απλώς δηλώνουν συμμετοχή με το παλαιό ή με το νέο σύστημα χωρίς μάλιστα να απαιτείται η συμμετοχή τους στις εξετάσεις.

Οι προσφεύγοντες, επικαλούνται ακόμη νομολογία του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας.

Η απόφαση της επιτροπής αναστολών του ΣτΕ αναμένεται να εκδοθεί άμεσα λόγω της σπουδαιότητας της υπόθεσης, ενώ για την ίδια υπόθεση έχει κατατεθεί και αίτηση ακύρωσης η οποία έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί στις 2 Οκτωβρίου 2020.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου