Σελίδες

Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

28/7/2020 - ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ - ΒΑΣΕΙΣ 2020 - Εκτιμήσεις - Πίνακες

Δείτε στο panelladikes24 εκτιμήσεις για τις ΒΑΣΕΙΣ 2020 για όλα τα τμήματα ΑΕΙ.

Πατήστε πάνω στις εικόνες για μεγέθυνση.

Όλες οι εξελίξεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 έγκυρα και έγκαιρα και στη σελίδα Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 - Ενημέρωση.


 
Πατήστε εδώ για να δείτε και άλλες αναρτήσεις με εκτιμήσεις για τις ΒΑΣΕΙΣ 2020.

Δείτε επίσης:

Στατιστικά βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2020





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


121 σχόλια:

  1. Με βάση αυτά περνάω στην σχολή που θέλω... Συνήθως ο Στρατηγακης 200 μόρια πάνω κάτω πέφτει μέσα άρα εντάξει θεωρώ πως είμαι μια χαρά για την σχολή που θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστυφυλάκων δεν βλέπω εκτίμηση η κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλολογια Θεσσαλονικης 13.875
    Αξιωματικων Πυροσβεστικης 18.400
    Προτιμουν να σβηνουν φωτιες απο το να μαθουν γραμματα στις επομενες γενιες τα νεα παιδια; Ενδιαφερον. ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να διδάξουνν όμως πρέπει κάποτε πρέπει να διοριστουν.... Δεν σβήνουν μόνο φωτιές... Προστατεύουν ανθρώπινες ζωές και περιουσίες...

      Διαγραφή
    2. Ε και παλι δεν εχει καμια απολυτως λογικη ενας πυροσβεστης να ειναι πιο μορφωμενος απο εναν καθηγητη.

      Διαγραφή
    3. Για πιο λόγο να πάω σε μια σχολή αν είναι να καταλήξω να σερβιρω καφεδες και όχι να κάνω το αντικείμενο που σπούδασα... Καταλαβαίνω την οργή που νιώθετε όπως και όλοι μας αλλά η αλήθεια είναι οτι όλο και περισσότεροι θα στρέφονται στα σώματα ασφαλείας.

      Διαγραφή
    4. Φίλε επιλογή σου είναι αν θα καταλήγεις σε καφετέρια η στο αντικείμενο που σπούδασες...Ήδη ακόμα δεν μπήκες κ έχεις ξεκινήσει με λάθος σκεπτικό

      Διαγραφή
    5. Ο πυροσβεστης όμως ρισκάρει την ζωή του όπως επίσης και ο πυροσβεστης θα κληθεί να βγάλει τραυματίες μέσα από τροχαία... Δεν είναι και ότι πιο ωραίο να βγάζεις άτομα τραυματισμεμα βαριά μέσα από αμάξια ή να τρέχεις να σβήσεις φωτιές... Και συμφωνώ με τον Ν. Από το να σπούδασω κάτι και να μείνω άνεργος προτιμώ να μπω σε σώμα ασφαλείας (εγώ Αστυφηλακων θέλω)

      Διαγραφή
    6. Φίλε επειδή έχω δει τι γίνεται έξω στην αγορά ακόμα και καλός να εισαι στο αντικείμενο που σπουδασες στην Ελλάδα χαραμίζεσαι..

      Διαγραφή
    7. Δε νομίζω να υπάρχουν επιλογές... Δηλαδή τα παιδιά που σπούδασαν και δουλεύουν στις καφετέριες πιστεύεις ότι δε θέλουν να εργαστουν στο αντικείμενο τους? Ελάχιστοι απααχολουνται σε αυτό που σπούδασαν και δεν είναι επειδή το ήθελαν (όλοι το θέλουν). Απλά οι συνθήκες τους ευνοησαν

      Διαγραφή
    8. Ωραία μπείτε όλοι αβερτα αστυνομία στρατό πυροσβεστική....Εγώ όμως απαιτώ όταν πάρει φωτιά το σπίτι μου να έρθεις να το σβήσεις... Απαιτώ αν μου κλέψουν πορτοφόλι κινητό να τον βρουν... Απαιτώ στα επεισόδια που γίνονται να τα καταστειλετε γιατί έχω τι μαγαζί δίπλα κ δεν θέλω να το σπάσουν κ να το χαλάσουν.... Κάποιο φοβούνται κάποιοι χεζοντε πάνω τους...Γιατί νομίζετε υπάρχουν τόσες παραιτήσεις κ αυτοκτονίες??? Απλά δεν αντέχουν τις δουλειές αυτές.Δεν είναι όλοι για όλα. Άμα δεν είσαι ψημένος άμα δεν τι γουστάρεις έστω κ λίγο λυπάμαι θα καταστραφείς κ θα καταστρέψεις κ τους συνανθρώπους σ

      Διαγραφή
    9. Και ποιος σου είπε εσένα ότι δεν μου αρέσει η αστυνομία; Έδωσα τρεις φορές και ευελπιστώ να μπω φέτος..Εσυ κάθεσαι και συγκρίνεις φίλολογια και αστυνομία... Προσωπικά χαίρομαι που έχει ανέβει τόσο πολύ το επίπεδο της αστυνομίας καθώς τα παιδιά που μπαίνουν το αξίζουν και με το παραπάνω σε αντίθεση με τα παλιά χρόνια.

      Διαγραφή
    10. Εγώ προσωπικά από μικρός αστυνομικός ήθελα να γίνω
      Για αυτό εξάλλου έδωσα δεύτερη χρονιά και με το νέο σύστημα και με ύλη που δεν έκανα ποτέ μου στο σχολείο... Λογικές οι απαιτήσεις σου... Όπως επίσης λογικές απαιτήσεις είναι και οι δάσκαλοι να κάνουν σωστά την δουλειά τους και όχι να πληρώνουν οι γονείς έξτρα φροντιστήρια επειδή είναι ανεπάρκεις ορισμένοι καθηγηταδες... Όπως επίσης απαίτηση στο ότι όσοι εργάζονται στο δημόσιο ως καθηγητές να μη απαξίωνουν το σχολείο και το απογευματακι να πάνε να κάνουν και κάνα ιδιαίτερο... Όλες οι δουλειές έχουν απαιτήσεις

      Διαγραφή
    11. Έλεος πια οι Αστυνομικοί έτσι οι Πυροσβέστες αλλιώς λες και μόνο αυτοί είναι..αν το πάμε έτσι οι γιατροί παίρνουν φακελάκια οι καθηγητές απλά περνάν την ώρα τους στο σχολείο (όλοι είχαμε έστω και από έναν τέτοιο) οι δικαστές κάνουν τα στραβά μάτια οι πολιτικοί χρηματίζονται οι γραμματείες είναι αγενείς κλπ κλπ γενικά σε αυτήν την χώρα με αυτή την λογική κανείς δεν κάνει καλά την δουλειά του....εγώ πάλι που έδωσα 5 φορά και έβγαλα 13 χιλιάδες με το παλιό δεν γκρινιάζω. Έτσι είναι τα πράγματα deal with it...από εκεί και πέρα όσα δεν φτάνει η αλεπού...

      Διαγραφή
    12. Ο καθένας που έχει γράψει 17 18000 μόρια αξίζει να γίνει γιατρός δικηγόρος οικονομολόγος φιλόλογος...όχι μόνο αστυνομικός κ πυροσβέστης

      Διαγραφή
  4. Εκτιμησεις για το 10% του 19 θα εχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα φέτος αν η Αστυφηλακων έχει 15.575 το λογικό είναι το 10% να έχει γύρω στο 16.100...

      Διαγραφή
    2. Κάνεις δεν μπορεί να προβλέψει τις βάσεις για το 10% .Μην ζητατε πράγματα που δεν γίνονται .Απλή λογική.

      Διαγραφή
  5. Και από την στιγμή που οι ίδιοι οι γονείς οθουν τα παιδιά στα σώματα ασφαλείας μην περιμένεις να αλλάξει κάτι... Χρειάζονται ριζικές αλλαγές για να επανέλθει η φιλολογία εκεί που ήταν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις...αυτα θα βλεπουν οι ξενοι και θα μας κοροιδευουν με το δικιο τους. Να αναγκαζεσαι να γινεις πυροσβεστης ή αστυνομικος αντι για καθηγητης, δικηγορος ή ιατρος για να μην πεινασεις...

      Διαγραφή
    2. Τώρα μεταξύ μας τα σώματα ασφαλείας δεν έχουν και τρελή ζητήση... 3000 την δήλωσαν στο μηχανογραφικο την Αστυνομία. Και όλοι αυτοί οι 3000 είναι που θέλουν όλα τα σώματα ασφάλειας και στρατό... Από αυτός τους 3000 περνάνε τα ΠΚΕ πάνω κάτω 1500 άτομα γενική σειρά.... Από αυτους τους 1500 φέτος γενική σειρά θα περάσουν γύρω στους 1100. Φαντάσου που θα φτάσουν οι βάσεις γιατί δεν έγραψαν και όλοι βαθμαρες...

      Διαγραφή
    3. Γιατί έχεις την εντύπωση ότι αν γίνω γιατρός δεν θα πεινάσω; Μου φαίνεται δεν έχεις προσέξει τι συσσώρευση γιατρών και δικηγόρων υπάρχει εκεί εξω..

      Διαγραφή
    4. Καλά οι ξένοι γελάνε έτσι κι αλλιώς... Αν κοιτάξεις σε σύνολο τμημάτων της νομικής περνούν 1300 άτομα... Δηλαδή τόσους δεν βγάζει ούτε η Γερμανία που έχει και μεγαλύτερο πλυθησμο από την Ελλάδα... Καλά για τους καθηγητές δε συζητώ... Η αγορά έχει ανάγκη 1000 κάθε χρόνο για παράδειγμα και τα Πανεπιστήμια της Ελλάδας βγάζουν 7000 καθηγητές... Λάθη που τα βλέπουν σίγουρα και γελάνε οι ξένοι

      Διαγραφή
    5. Ετσι ειναι. Το κρατος τα εχει κανει σ@@@@ δυστυχως.

      Διαγραφή
    6. Και η κοινωνία γιατί αν το παρατηρήσεις κάθε πόλη έχει και από ένα πανεπιστήμιο... Αυτό γίνεται για νοικιαζονται σπίτια, να οικονομανε τα λεγόμενα φοιτητικά μπαρ...Γιατι κακά τα ψέματα όπου υπάρχει και ένα πανεπιστήμιο αποτελεί πόλος οικονομικής ευημερίας... Δεν νομίζω καμία κυβέρνηση να ρισκάρει ποτέ να κλείσει αυτά τα τμήματα... Το πολύ πολύ να μειώσει τους εισακτεους

      Διαγραφή
  6. Με 16450 μόρια 10% του 2019 πιστεύετε έχω πιθανότητες για αστυφυλάκων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε πόσες φορές θα το ρωτήσεις ακόμα ? Σε κάθε ανάρτηση είσαι μέσα με την ίδια ερώτηση. Δηλαδή και να σου απαντήσουμε θα αλλάξει κάτι ? Κανεις δεν ξέρει. Κάνε υπομονή έναν μήνα έλεος δηλαδή.

      Διαγραφή
  7. Επαλιωτες εχουμε?...μορια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από το παλιό πως τα πήγατε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για πυροσβεστών τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 17.350 δείχνει φίλε μου και προσωπικά συμφωνώ πάνω κάτω.

      Διαγραφή
  10. εγω φιλολογία τελείωσα.
    μπήκα πρώτη επιλογή ενω έμπαινα παντού.

    ΕΔΩΣΑ στα 24 για σωματα ασφαλείας με το παλιο.

    ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΈΛΘΕΙ Η ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ;Πως να επανέλθει;
    ολοι άνεργοι βγηκαμε.

    δε υπάρχει το επάγγελμα που φαντάζεστε γι αυτο παμε στα σώματα.
    Τι λετε να το προτιμάμε;

    Έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι αλλα και το να μπαινουν στα σωματα ασφαλειας ατομα που δεν το γουσταρουν στην πραγματικοτητα δεν το λες και καλο.

      Διαγραφή
    2. Ποσα μορια έχεις φιλε μου
      Και γω με παλιο εδωσα 17500

      Διαγραφή
    3. Ξερεις πολλα ατομα για αστυνομια με το παλιο και αν νι τι βαθμους εχουν

      Διαγραφή
    4. ρε φιλε ελεος πόσες φορές θα κανεις αυτή τη ερώτηση;

      ελεος.

      Ναι ξέρω ηδη 15 κι μιλάμε για 49 θέσεις.

      Τι ψάχνεις να βρεις;

      Σταματά να ρωτας ολη τη ωρα, δεν εχεις δει την κλιμάκωση;

      Αν εφεις πανω απο 16 να ελπίζεις .
      Αν κι δύσκολα παλι για όσους ξερω έχουν πάνω απο 16.5.

      Ρωτας όλοι την ωρα αν ήμασταν πολλοί.
      Ε ποσοι θες να ήμασταν;
      εχεις καταλάβει οτι υπάρχει ΠΟΣΌΣΤΩΣΗ.
      για 49 θεσεις παλευεις χωνεψε το.

      ΝΟΜΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΑΣΤΥΦΥΛΆΚΩΝ ΟΛΟΙΙ ΛΙΓΑ ΑΤΟΝΑ ΘΑ ΠΆΡΟΥΝ ΞΥΠΝΆ ΤΙ ΣΗΜΑΣΊΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ.

      ΚΙ μιλάω για πρώτο πεδίο τα ατομα που λεω
      φαντάσου στα αλλα τι γίνεται.

      Διαγραφή
    5. Στο πρωτο πεδιο εγραψαν βαθμους

      Διαγραφή
    6. Εγώ έδωσα δεύτερη χρονιά με το νέο... Δεν έδωσα με το παλιό για τον λόγο ότι και βαθμαρα να έγραφα δεν θα έμπαινα με 49 θέσεις... Όσοι δίνουν με το παλιό είναι άτομα που κυνηγούν κυρίως σώματα ασφαλείας και στρατού. Εγώ είδα πως κινήθηκαν το 2016 οι βάσεις... Τουλάχιστον με το νέο τώρα έχω τεράστιες ελπίδες. Εδώ ο Στρατηγακης την έχει 15.575. Μπαίνω άνετα (βέβαια περιμένω την τελική βάση). Εγώ δε πιστεύω να έχει 15.575 αν και στέκει γιατί με το νέο δεν έγραψαν καλά και όσοι θέλουν αστυνομία οι περισσότεροι είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία και έδωσαν με το παλιό. Δεν ρισκαραν εύκολα με νέα ύλη και μαθήματα. Με το παλιό η βάση για μένα θεωρώ πως θα είναι σίγουρα πάνω από 17.500 ενώ με τον νέο κάπου στα 15.800

      Διαγραφή
    7. ναι σου λεω οτι ηδξ ξερω 15 στομα απο το πρώτο πεδίο.ΑΝ ΘΥΜΆΣΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΊΑ.

      Ππσο έγραψες κι φοβάσαι τοσο;

      Αν είσαι κατω απο 16 ΜΗΝ ΕΛΠΊΖΕΙΣ και απλα περίμενε μη γινει κανα θαυμα.

      Με όσους ασχολούνται μα βάσεις πανω απο 16 μ έχουν π2ι να περιμένω...τώρα αν εσυ θες να ελπίζεις οτι με το παλιο θα ωιβει γίνει κανα θαυμα ε τι να σου πω ήλπιζε.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. Με το νέο όμως η 15.575 πιστεύετε ισχύει?

      Διαγραφή
    10. ε με 17.050 λογικά είσαι Αστυφυλάκων!
      τι Ρωτάς ολη την ωρα και αγχώνεσαι

      ποιο πεδίο ήσουνα

      Διαγραφή
    11. Πως έβγαλες φιλε μου ότι οι θεσεις ειναι 49?βγηκε καμια συμπληρωματική?

      Διαγραφή
    12. Όχι. Αφού το ποσοστό που παίρνουν οι παλιοί είναι 9.53% νομίζω... Από τις 501 παίρνουν τις 49. Δεν χρειάζεται να βγει προκήρυξη για να το μάθεις. Δες την αρχική προκήρυξη και βγάλε τις θέσεις. Νομίζω 49 είναι σε σύνολο όχι γενική σειρά

      Διαγραφή
    13. αμα εχουμε και λιγότερο απο 49 θα πέσω μα πεθάνω.

      εμενα 57 θεσεις μ παν στα πκε

      θα πάνε οι βάσεις στο θεο ρε με το παλιοοοο

      Διαγραφή
    14. Εγώ για 49 έμαθα. Έ εντάξει περίμενε να τα ξαναδω και να σου πω για σιγουριά γιατί δε το έψαξα ο ίδιος. Μου το είπανε

      Διαγραφή
    15. 57 ειναι οι θεσεις μην λέτε ότι να ναι εδώ μέσα.δειτε την προκήρυξη κάντε σωστές πράξεις και θα το βρείτε

      Διαγραφή
    16. Λογικά το 9,51% γίνεται στο του 604. Στην προκήρυξη λέει 604 και οχι 504. Πρώτα χωρίζεις τις θέσεις παλιό - νέο και έπειτα επιμέρους ειδικές κατηγορίες τρίτεκνους και πολύτεκνους(η γνώμη μου είναι αυτή)...το θέμα είναι αν θα υπάρξουν ειδικές κατηγορίες και για όσους έδωσαν με το παλιό

      Διαγραφή
    17. Δεν έχει βγάλει κάποια συμπληρωματική η αστυνομία οποτε με το παλιο ως τώρα είναι 57 ατομα.δεν λεει κάπου για ειδικές κατηγορίες. Και σταματήστε επιτέλους να ρωτάτε για εκτιμησεις με το παλιο.δηλαδη θέλει πολύ μυαλό ότι δεν μπορείς να κάνεις εκτιμησεις με το παλιο?

      Διαγραφή
    18. Ναι και εγώ έτσι τις υπολογισα... Λογικά 57 είναι οι θέσεις σε σύνολο και γενική σειρά θα βγαίνουν σε 49 που μου ελεγε ένα παιδί από τις ΠΚΕ

      Διαγραφή
  11. Να μειωθουν οι γυναικες σε αυτα τα σωματα.να υπαρχει μια ποσοστωση για αυτες. Μπαινουν κ μετα κρυβονταιη στα γραφεια η εξαφανιζονται με πολλεεεεεες εγκυμοσυνες. Οχι ολες γιατι υπαρχουν κ αξιολογες επαγγελματιες.αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο ΛΟΥΦΑΡΕΙ που λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια ειναι οτι γυναίκες τρώνε ολες τι θέσεις σρα γραφεία ..κι μιλάω ως γυναίκα αλλα ηδη μου εχει πει θείος μου αξιωματικός οτι αυτό συμβαίνει...

      Εγω όμως τι θέλω στα αλήθεια.

      Διαγραφή
  12. Απέχω 100 μόρια από την εκτίμηση και αφορά ΑΠΘ
    Πέφτει μέσα ο Στρατηγακης λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΙΔΙΆ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ 16.533 ΠΡΏΤΟ ΠΕΔΙΟ ΠΑΛΙΟ ΓΙΑ ΑΣΤΥΦΥΛΆΚΩΝ.

    ΠΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΔΊΟ ΓΙΑ ΑΣΤΥΦΥΛΆΚΩΝ;

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΠΟΣΟΙ ΉΜΑΣΤΑΝ ΜΗ ΡΩΤΉΣΕΙΣ ΚΙ ΕΔΩ ΕΛΕΟΣ.
    ΓΕΝΙΚΆ ΣΧΟΛΙΆΣΤΕ ΜΟΡΙΑ ΟΧΙ Ο.ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν ηρεμηστε και κάντε τις διακοπουλες σας... Δε κερδίζετε τίποτα έτσι ιδίως τα παιδιά με το παλιό σύστημα... Ότι είναι να γίνει θα γίνει.... Βέβαια θέλω να περάσουν οι μέρες όσο πιο γρήγορα γίνετε γιατί φέτος έχω πολλές πιθανότητες να φορέσω την στολή του Αστυφηλακα (έχω 16.025 με το νέο και ο Στρατηγακης λέει 15.575) αλλά είμαι επιφυλακτικος γιατί τέλη Αυγούστου θα μάθω. Τώρα βγείτε και κάντε πράγματα να ξεχαστειτε. Όσο μπορείτε γιατί δεν είναι και εύκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις παρα πολλες πιθανότητες να περάσεις !
      πραγματικά στο εύχομαι !

      θα δείξει τον Αύγουστο αν θα μπούμε.!
      πάντως 15 κατι που το δινει ο τυπος αποκλείεται.
      γίνεται χαμός με την Αστυφυλάκων.

      Διαγραφή
    2. Πέρυσι το έδινε 16.450... Και βγήκε 16.570. Θεωρώ ότι τόσο κάτω θα φτάσει... Δηλαδή κάπου στο 15.800 γιατί οι θέσεις είναι πάρα πολλές. Εδώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αύξησε κατά 40 τις θέσεις γενική σειρά Αστυφηλακων και έπεσε 200 μόρια και με καλύτερες επιδόσεις πέρυσι. Φέτος θεωρώ ότι θα πέσει στο 15.800 γιατι

      Πρώτον, οι περισσότεροι που θέλουν αστυνομία είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία και οι πιο πολλοί από αυτούς πήγαν με το παλιό

      Δεύτερον, φέτος δεν ισχύει η διπλή κατεύθυνση... Ξέρω παιδιά που πήγαιναν για ιατρικές δε την έπιαναν και πήγαιναν αστυνομία από το τρίτο πεδίο. Φέτος αυτό δεν ισχύει

      Τρίτον, αυξήθηκαν κατά πολύ οι θέσεις. Υπερδιπλασιαστηκαν γενική σειρά πάντα

      Τεταρτον, οι βαθμοί φέτος είναι πολύ χειρότεροι από ότι πέρυσι. Αυξήθηκαν ναι μεν αυτοί πάνω από 18 ελάχιστα όμως στους βαθμούς 15,16,17 υπάρχει καμπη. Και έπειτα όλοι συσσωρευονται στο 12-14.900.

      Πέμπτον, κάθε χρόνο 1700 άτομα περνάνε την ΠΚΕ και θέλουν αστυνομία. Πέρυσι πήραν 221, φέτος παίρνουν 464 αν δε κάνω λάθος. Τώρα αναμένω να δω από τον πίνακα ικανων πόσοι είναι με το παλαιό. Γιατί πέρυσι που έδινα πρώτη φορά έπαθα πλάκα όταν έβλεπα ότι 17αρηδες που πέρασαν τα ΠΚΕ ήταν μόνο 5 σελίδες και όλες οι υπόλοιπες γέμιζαν από παιδιά που έδιναν δεύτερη και παραπάνω χρονιές.

      Διαγραφή
    3. Γνωρίζω ήδη αρκετά άτομα που έχουν πάνω από 16.100 για αστυφυλάκων και γύρω στσ 10 άτομα με 18.000 πανω κατω + -200μορια όλοι με το νέο.Δε νομίζω η βάση να είναι χαμηλότερη των 16.000 παρόλο τις πολλές θέσεις άντε να πάει 16.200 16.300 υπάρχουν ήδη πάρα πολλοί όπως σου είπα.

      Διαγραφή
    4. Έτσι όπως τα λες εσύ η βάση θα φτάσει κ 15000

      Διαγραφή
    5. συφμωνω !


      με 16.075 λεει ο καθητητης μου θα κλεισει που ασχολειται πολυ με στατιστικη,. +- 100 εννοειται

      Διαγραφή
    6. Εγώ στα ΠΚΕ περνούσα και τα 25 παιδιά που ήμασταν και συν αυτό ήταν ένας από Κοζάνη καθηγητής που ασχολείται με αυτά και μου είπε σίγουρα μέσα φέτος. Και επίσης ένας αστυνομικός μου είπε επιτέλους είδαμε και έναν με πάνω από 16 έστω και οριακά. Και δε νομίζω 470 άτομα να βρεθούν από το 16 και πάνω. Εδώ με 221 και τελείωσε στο 16.550

      Διαγραφή
    7. Και εννοείτε ότι με περνούν πολλά παιδιά... Αλλά αυτοί με 17 και πάνω συνήθως πάνε πυροσβεστική... Η Αστυφηλακων ψάχνει από την βάση της πυροσβεστικής και κάτω. Δύσκολα κάποιος με 17.800 θα πάει αστυφηλακας ενώ μπορεί να περάσει πυροσβεστική. Και συν αυτό πως γίνετε να πέσει η αξιωματικών 500 μόρια και η Αστυφηλακων μόλις 400 που λέτε μερικοί.

      Διαγραφή
    8. Μακάρι να περάσεις όπως και εγώ εφόσον είναι το όνειρο σου. Αυτά τα άτομα που ανέφερα πρώτη επιλογή αστυνομία έχουν.

      Διαγραφή
    9. Α και μένα με 16.025 με παίρνανε σε σύνολο 9.500 άτομα.... Η νομική παίρνει 1200 άτομα, η ψυχολογία άλλους 1400 φεύγουν αυτομάτως 2.600 άτομα με 16.000 και πάνω... Πολυτεχνεία και στρατός πυροσβεστική και λιμενικο είναι 4500 που παίρνουν. Σύνολο φεύγουν 7.100 παιδιά αυτομάτως... Η αξιωματικών παίρνει 50 άτομα με το νέο. Άρα 7.150 που με παιρνουν έχουν φύγει. Από τους 9000 οι 7150 που με περνούσαν έχουν φύγει. Όταν εννοώ ότι έχουν φύγει εννοώ με βάση την βάση που έχουν τα τμήματα άνω των 16. Και φανταστείτε δεν έχω πρόσθεση τις σχολές του 4ου πεδίου. Και συν αυτό ξέρω παιδιά με 18.950 από τα Τρίκαλα που πάει Τραπεζική. Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών με βαθμαρες που πάνε σε σχολές με 14.000 μόρια... Άρα θεωρώ πως ο Στρατηγακης έχει ένα δίκιο αλλά κάπου στο 15.800 θα είναι

      Διαγραφή
    10. Και μην με αμφισβήτηση κάνεις.... Έναν έναν τους μέτρησα όλους αυτούς που με πέρασαν από τους πίνακες του Υπουργείο Παιδείας... Όπως επίσης βρήκα και τις θέσεις όλων εκείνων των σχολών που έχουν μεγαλύτερη βάση των Αστυφηλακων (και δεν πρόσθεσα θέσεις Γυμναστικής Ακαδημίας, Αγγλικής Φιλολογίας και Αρχιτέκτονα γιατί έχουν και ειδικά μαθήματα αν και μπορούν παιδιά να γράψανε και από εκεί βαθμαρες)... Αυτά

      Διαγραφή
  15. Ρε παιδιά κάποιος για το παλαιό σύστημα θα βγάλει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ti sxoli thes? gia to palio de bgazoun epeidh oi protimiseis einai kathoristikes ...

      Διαγραφή
    2. Πόσο περίπου πιστεύεται ότι θα πάει η βάση οδοντιατρικής?

      Διαγραφή
    3. Φιλολογια Πάτρας ποσό βλέπετε ; 12.599 είχε φέτος

      Διαγραφή
  16. Άμα ρε παιδιά με 40 άτομα παραπάνω η βάση έπεσε 200 μόρια τότε δεν στέκει με 400 άτομα περισσότερα να πέσει μόνο 900 μόρια... Με βάση την λογική δείτε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μην υπερβαλλουμε... Όσο πας πιο κάτω αυξάνεται ο αριθμός των υποψηφίων που έχουν γράψει πιο χαμηλά μόρια

      Διαγραφή
  17. α καλα.η αισιοδοξια θα μας φαει ολους.

    ποια λογικη? της σφαγης; το οτι καθε χρονο ολο και περισσοτεροι π εχουμε ηδη πτυχια ξαναδινουμε;

    μακαρι μακαρι να πεσει να περασουμε ολοι, αλλα τα λεω εγω μη απογοητευτουμε μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δε θα απογοητευτω γιατί έχω ψάξει μερικές σχολές και έχω μάθει διαφορά όπως ειδικούς διαγωνισμούς. Απλά αστυνομία είναι το όνειρο μου

      Διαγραφή
  18. Με 10725 και εκτιμήσεις στα 10500 στην σχολή ναυτιλιακών Χίου πόσες πιθανότητες υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λετε μουσικης επιστημης και τεχνης παμακ να πεσει τοσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ιατρική Αλεξανδρούπολης έχω 17.200 πιάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δύσκολα ! κάποια στα 17.300+++ θα κλείσει η τελευταία ιατρική !

      Διαγραφή
  21. Ναι το έχω καταλάβει... εκεί θεωρώ ότι στο 3ο πεδίο θα υπάρχει τεράστια άνοδος των βάσεων... γράψανε πολύ καλά... πολλοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με 17590 από ΕΠΑΛ θεωρείς πως πιάνω αστυφυλάκων; Γνωρίζω ότι θα υπάρξει άνοδος αλλά είμαι +1015 μόρια από την περσινή βάση.. Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να ανέβει τόσο πολύ. Εσύ τι πιστεύεις;

      Διαγραφή
    2. ti anodos re magka...ginesai ekneuristikos me ayta poy rwtas otan exeis tosa Moria...phgaine kane kana banio kai stamata na axgwnesai toso poy thes kai astynomia

      Διαγραφή
  22. Το 2013 με αναλογες θεσεις οι αξιωματικων αστυνομιας επεσε 1500 μορια (16909).Και μαλιστα χωρις το λιμενικο και την πυρο στισ πανελληνιες.Ολα ειναι πιθανα!Οι εκτιμησεις θεωρω οτι ειναι υπερβολικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοτε ομως δεν ειχε τοσο υψηλη η ζητηση. Και ηταν μονο σε ενα πεδιο οι αστυνομικες σχολες. Πλεον ειναι σε 3 πεδια και αρκετοι (αν οχι οι περισσοτεροι) τη δηλωνουν πιο πανω και απο τη νομικη.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μην λες χαζομάρες εφόσον δεν ξέρεις .Δεν ήταν από 1 πεδίο ήταν από 3 πεδία..Το 1ο το 2ο κ το 5ο..Άμα θες ψάξε το

      Διαγραφή
    3. Θεωρώ ότι ο Στρατηγακης στα σώματα τουλάχιστον θα πέσει μέσα

      Διαγραφή
    4. Αυτό με την ζήτηση που λέτε κόψτε το.. Τα σώματα δεν έχουν τρελή ζητήση... 3000 παιδιά την δηλώνουν, 1700 περνάνε τα ΠΚΕ και μέσα σε αυτους είναι παιδιά που θέλουν και στρατό, πυροσβεστική, λιμενικο, αστυνομία... Ντε και καλά να λέμε ότι έχει ζητήση όταν η Λογιστική στην Λάρισα έχει 5000 παιδιά που την δηλώνουν... Έλεος με αυτήν την καραμέλα περί ζήτησης

      Διαγραφή
    5. Το 2013 έπεσαν γιατί αυτοί που πέρασαν ΣΑΕΑ κ αστυφυλάκων μπήκαν μετά από 2 χρόνια λόγω μνημονιακών δεσμεύσεων.Για αυτό το λόγο κάποιοι προτίμησαν να μπουν σε άλλη σχολή παρά να περιμένουν 2 χρόνια.Τέλος το '13 ήταν τα δυσκολότερα θέματα των μαθηματικών.

      Διαγραφή
    6. ρε παιδια απο 13 μας εχει φαει η κρίση.

      ΤΡΕΛΉ ΖΉΤΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΤΑ.


      και φυσικά δεν την δηλώσουν τόσοι οσο τη λογιστική γιατί υπάρχει το ύψος τα αθλήματα κτλ .
      Αντικειμενικά κριτήρια.


      δε λεω κτι θα παει η βαση στο θεό γυρω στο 16 θα ειναι αλλα μη συγκρίνουμε με το 13..

      Διαγραφή
  23. Μονο απο το πεδιο των οικονομικων μπορουσε να δηλωσει κανεις αστυνομικες σχολες πριν το 2016. Και μαλιστα επρεπε να δωσεις 7 μαθηματα αντι για 6 που διναν στα υπολοιπα πεδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από θεωρητική έμπαιναν αστυνομικές σχολές

      Διαγραφή
    2. Ναι θέλει να πεί το παιδί μάλλον οτι και από την θεωρητική μπορούσες αλλά έπρεπε να πάρεις αοθ και μαθηματικά γενικής. Με την ίδια λογική και από το 3 πεδίο δεν μπορείς να βάλεις αστυνομία έχοντας μόνο βιολογία κατεύθυνσης αλλά πρέπει να έχεις μαθηματικά για να ανοίξεις το 2 πεδίο και να δηλώσεις αστυνομία (μέχρι το 2019 τουλάχιστον) ..η αξιωματικών μόνο το 2013 έπεσε τόσο στα 19 χρόνια που είναι στις πανελλήνιες τις υπόλοιπες χρονιές ήταν 17,5 και πάνω κυρίως 18 άρα μια σχετική πάντα ζήτηση πάντα υπήρχε και θα υπάρχει...και πριν το 2010 υπήρχαν χρονιές που έμπαιναν πάνω από 1000 άτομα ίσως και 1500....

      Διαγραφή
    3. Να προσθέσω επίσης κ από θετική έμπαινες αστυνομία

      Διαγραφή
  24. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα ΕΠΑΛ κάποια εκτίμηση κάπου;Δεν υπάρχει τίποτα όπου κι αν έχω ψαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 16.215 για Νοσηλευτική θέλω τι πιστεύετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με 16.325 μόρια πιστεύετε να γίνει κανένα θαύμα και να πιάσω Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο ΑΠΘ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 17.000+ ειναι.Ομως ποτε δεν ξερεις.Ασε που μια καλη ιδεα ειναι να περασεις επαρχια στην ιδια σχολη κι αν εχεις τα κριτηρια να ερθεις θεσσαλονικη με μεταγραφη. Αυτο το ειχες σκεφτει;

      Διαγραφή
  27. Τι γίνεται βρε παιδιά με βαθμολογίες πάνω από 16 και να κινδυνεύουμε να μηπουμε πουθενά;Ας γράψει κάποιος κάπου μια εκτίμηση για τα ΕΠΑΛ σας παρακαλούμε δηλαδή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι γίνεται βρε παιδιά με βαθμολογίες πάνω από 16 και να κινδυνεύουμε να μην μπουμε πουθενά;Ας γράψει κάποιος κάπου μια εκτίμηση για τα ΕΠΑΛ σας παρακαλούμε δηλαδή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με 16200 κτηνιατρική Καρδίτσας έχω πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σύμφωνα με τον Στρατηγάκη ναι, το θες όμως; Είναι πολύ δύσκολη σχολή; Τι δήλωσες μετα;

      Διαγραφή
  30. με 17.250 1ο πεδίο έχω πιθανότητες για νομική Κομοτηνής; Με τα περσινά μόρια περνάω αλλά με τις φετινές εκτιμήσεις όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω θα έλεγα οτι είσαι πάνω στο όριο. Περνάς και δεν περνάς. Θεωρω οτι και φέτος οι βάσεις της νομικής θα κυμανθούν στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι. Υπομονη. Λίγες μέρες έμειναν για να μάθουμε

      Διαγραφή
  31. Με το παλιό σύστημα φιλολογια Πάτρας ποσό βλέπετε; Πέρσι είχε 12.599..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για τις Νομικες παιδια υπαρχει κσμια προβλεψη,? Οι εκτιμήσεις ειναι αντικρουομενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με 18379 με το παλαιο εχω πιθανοτητες για ιατρικη αλεξανδρουπολη ή οδοντιατρικες αθηνας και θεσσαλονικης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την ιατρική την πιάνεις οπωσδήποτε! Με βάση τις εκτιμήσεις μπορεί να πιάνεις και αθηνα... ουτε καν αλεξανδρούπολη

      Διαγραφή
  34. Γερμανική φιλολογία λέτε να πέσει τόσο πολύ? Απθ on my way ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με 9775 μόρια μπαίνω σίγουρα Κρήτη Μαθηματικών;;; δήλωσα και της δυο.Ξερω ότι είναι πολλά παιδιά που δεν έγραψαν φέτος...Και θα την δηλώσουν..Έχω ελπίδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απο 1000 ως 2000 θα ανεβουν στον τομέα υγείας, έτσι διαβασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ΕΠΑΛ μιλάς; Για την κοινή ομάδα έχουμε τίποτα; Πιο συγκεκριμένα για σώματα ασφαλείας.

      Διαγραφή
    2. Ναι για ΕΠΑΛ.. για την κοινη ομάδα όχι

      Διαγραφή
  37. ΕΧΩ 9885 ΜΟΡΙΑ! ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ 2018 ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 19 ΓΙΑ ΤΟ 10% ΤΟΥ 17 ΠΕΡΝΑΩ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΛΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ. ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ; ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΕΔΩΣΑ ΕΓΙΝΕ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΦΕΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή