Σελίδες

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

ΒΑΣΕΙΣ 2020 - Εκτιμήσεις για Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές - Λιμενικές Σχολές και ΑΕΝ - Πίνακας

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Δείτε στον πίνακα που ακολουθεί εκτίμηση Βάσεων 2020 για τις Στρατιωτικές - Αστυνομικές - Πυροσβεστικές - Λιμενικές Σχολές και ΑΕΝ. Αφορά την κατηγορία ΗΜΕΡ. ΓΕΛ 90% - Νέο σύστημα.
* Οι εκτιμήσεις έχουν γίνει με βάση τα στοιχεία της ανάρτησης του panelladikes24 στην οποία δημοσιεύονται οι εκτιμήσεις του κ. Στρατηγάκη για όλα τα τμήματα.

Δείτε επίσης:

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Στρατιωτικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Στρατιωτικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Αστυνομικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Αστυνομικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Πυροσβεστικές Σχολές καθώς και στη σελίδα Πυροσβεστικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Σχολές Λιμενικού Σώματος καθώς και στη σελίδα Λιμενικές Σχολές - Ενημέρωση.

Δείτε εδώ όλα τα για τις ΑΕΝ καθώς και στη σελίδα Α.Ε.Ν. - Ενημέρωση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



295 σχόλια:

  1. Εμένα μου φαίνονται φυσιολογικά όλα πέρα του ΣΑΝ που δε νομίζω να έχει 16.500... Κάπου στο 17.100 θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε παιδιά είναι δυνατόν, παρά τις χειρότερες βαθμολογίες σε σύγκριση με πέρυσι, να ανέβει 25 μορια η βάση των Δοκιμων Σημαιοφόρων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι διότι φίλε μου είναι αξιωματικός λιμενικου... Φέτος έγινε γνωστό ότι μπήκε και το λιμενικο (πέρυσι δεν το πήραν πολλοί χαμπάρι)... Μόνο και μόνο για αυτό θα έχει αύξηση

      Διαγραφή
  3. Όπως πέρισυ όλες οι εκτιμήσεις λάθος τι τις βγάζει έχει πεσει έξω κατά πολυ ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις ΑΕΝ πιστεύω ότι η βάση για τη Σχολή Πλοιάρχων θα έχει άνοδο 0-250 μόρια και στους Μηχανικούς δύσκολα θα ξεπεράσει τα 9000 μόρια (δεν μιλάω τυχαία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχουν, κατά πάσα πιθανότητα,υπολογιστει οι ικανοί από τις ΠΚΕ. Εχει υπολογίσει μόνο τις δηλώσεις του μηχανογραφικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο. Άρα αυτό σημαίνει ότι θα πέσουν πιο πολύ οι βάσεις επειδή είναι λιγότεροι τελικά οι υποψήφιοι? Ή όχι?

      Διαγραφή
  6. Η αστυφυλακων θα πέσει 15.800, άντε 15700. Τραβηγμένο το 15575. Άποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα, με 16.400 και ειδική κατηγορία πολυτέκνων περνάω Ικάρων Ιπτάμενος ;
    Πέρσυ είχε 16.800 περίπου και με την ειδική κατηγορία είχε 15.442.
    Τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστυφυλακων επαλ ποσο να παει αραγε? η αυξηση απο 12 σε 28 θεσεις θα κανει καμια μειωση η αρχιδια?

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα! Μην λες βλακείες έχεις περάσει!! Κάνε τα μπάνια σου!

      Διαγραφή
  8. Ξέρει κανείς πόσα παιδιά πέρασαν ΠΚΕ πέρασαν και ενδιαφέροντα για Ικάρων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανοησιες και περσι την ευελπιδων ολες οι εκτιμησεις την ειχαν 15.400-15.500 και τελικα η βαση πηγε στα 15.737.Γενικα τετοιες σχολες λογω της μεγαλης ζητησης δεν πεφτουν κατω απο τα 15.700 με τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι και καμιά τεράστια απόκλιση... Μάγκες ξεκολλατε λίγο... Δεν είναι οι βάσεις αυτές... +-200 πέφτουν μέσα όμως

      Διαγραφή
  10. Λοιπών έχω την θεία μου στο υπουργείο παιδείας στην μηχανοργάνωση
    Για να σταματήσει η αγωνία σας
    Αξιωματικών νέο σύστημα 17.500 και αστυφυλάκων 14.500
    Αξιωματικών παλαιό 17.800 και αστυφυλάκων 15.500
    Εκεί θα είναι οι βάσεις
    Ευελπίδων Σώματα νέο 16.800 και όπλα 15.400
    Παλαιό 18.100 και 16.700 αντίστοιχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλύτερη κουβέντα που έχει ακουστεί εδώ μέσα!!!Άντε επιτέλους λέει ο καθένας ότι του καπνίσει!!

      Διαγραφή
    2. Φίλε μήπως έμαθες που θα πάει και η σμυ?

      Διαγραφή
    3. πες μας αστυφυλακων και για επαλ!! αυτα τα επαλ ποτε δεν λενε

      Διαγραφή
    4. Λιμενοφυλάκων νέο;

      Διαγραφή
    5. Και εγώ έχω θείο τον Μητσοτάκη μορε δεν μας παράτατε

      Διαγραφή
  11. Φίλε μου καλησπέρα γνωρίζει μήπως η θεία σου για αυτό που ρώτησα πριν Ικάρων πόσα παιδιά διεκδικούν κάποια θέση εφόσον βέβαια έχουν περάσει τα ψυχομετρικά και τα αθλήματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 14.500 αστυφυλακων;;;; καλά ας το πιστέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ έχει να πάρει τόσα άτομα από το 2010!! Και έγινε γενική σφαγή φέτος!!! Αν ήσουν ΠΚΕ θα έβλεπες πόσο μεγάλη αποχή είχε!!!

      Διαγραφή
    2. Το βρίσκω πολύ λογικό!!

      Διαγραφή
    3. Ε οχι και τοσο χαμηλά όμως. Είπαμε. Όλοι αυτό θέλουν. Σιγά μη πάει και 12.

      Διαγραφή
    4. Η αποχή στις ΠΚΕ δεν σημαίνει κάτι. Μπορεί πολλοί υποψήφιοι να προσκόμισαν βεβαίωση ικανότητας από στρατιωτικές σχολές/λιμενικό/πυροσβεστική.

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ! Αλλά και στις αντίστοιχες ΠΚΕ των άλλων σωμάτων είχε αποχή! Τέλος πάντων θα δούμε μόλις βγουν οι πίνακες αποδεκτών!

      Διαγραφή
  13. Ευελπίδων σώματα στο παλιό 18.100 και Αξιωματικων αστυνομιας 17800; Ρε φίλε μας δουλεύεις έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά μιλάμε γελάω με ορισμένα σχόλια. Άκου εκεί να πεσει 14 η αστυνομία. Δηλαδή ρε φίλε η σμυ όπλα πόσο θα πάει. Μήπως και κάτω από τη βάση; Σοβαρευτείτε λίγο μερικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε όπως λέει και η λέξη είναι νέο σύστημα και οποιοδήποτε σύγκριση των βάσεων με τις προηγουμένες χρονιές δεν έχει καμία σχέση,κάτι που το αναφέρουν και πολλά δημοσιεύματα!Οι βάσεις φέτος όχι μόνο για σώματα και ένοπλες δυνάμεις αλλά για όλα τα ΑΕΙ θα είναι διαφορετικές!

      Διαγραφή
    2. Όλος ο κόσμος κάνει σαν τρελός να μπει στα σώματα πόσο μάλλον αστυνομία. Έχεις δει καθόλου στους πίνακες τι ζήτηση εχει; Παίρνει φέτος υπερδιπλάσιους, ναι, ότι θα πέσει θα πέσει η βάση και αρκετά, αλλά ο φίλος το πάει στο άλλο άκρο. Είναι προτιμότερο να μη δίνει τέτοιες ψευδείς ελπίδες για να μη πέσουν πολλοί από τα σύννεφα. Μακάρι να πέσει τόσο και να περάσουν όσοι το θέλουν πραγματικά αλλά προσωπικά το θεωρώ εντελώς μα εντελώς απίθανο αυτό. Εδώ η σμυ σώματα δε θα ναι 14.500. Θα πέσει η Αστυφυλάκων έτσι; Μη λέμε ασυναρτησίες.

      Διαγραφή
  15. Αστυφυλάκων παλαιο 17200 αξιωματικών 18300 . Για μένα αξιωματικών παλαιό 12000 έχω θείο τον Τσίπρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μην ξαναγράψεις κάτι γιατί σε κοροϊδεύουν όλοι. Καλά σε ταπωσε ο άλλος προχθές . Ότι και να γίνει εσύ δεν περνάς .

      Διαγραφή
  16. λοιπον δεν θελω να ακουω αηδιες εδω μεσα θειο λεει ο αλλος μεσα στο παιδειας,ενας αλλος ελεγε στο νεο η αστυφυλακων θα ναιπανω απο 17000 αρρωστα πραγματα
    λοιπον για να μη δινουμε ψευδεις ελπιδες θεωρω οτι η αστυφυλακων θα ειναι μεταξυ 15800 και 16100 και η αξιωματικων 17800+..οτιδηποτε αλλο ακουγετε ειναι ανακριβειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε 7.59 ουτε εσυ να λες ασυναρτησιες για τις βασεις κ γτ να πιστεψουμε εσενα κ οχι τον αλλον; Οι βασεις φετος θα ειναι διαφορετικες καμια συγκριση με τις περσινες ολοι λοιπον να εχετε ελπιδα κ οχι να σας ριχνουν τη ψυχολογια καποιοι που εγραψαν ενα 16 κ πανψ κ μας εχιυν πρηξει αν λενε κ αληθεια!!!Ελεος ποια κ αν πεσει γτ αγχωνονται καποιοι ; Πολυ κακια λυπαμαι πολυ καποια παιδια να εχουν υπεροψια κ κακια λιγη ταπεινοτητα δε βλαπτει!!!Κ κατι τελευταιο υπερηφανος για τον αγωνα τ θα ειναι κ αυτος π εγραψε απο 16 πανω κ αυτος π εγραψε απο 15 κ κατω ο καθενας εκανε το αγωνα τ με το δικο τ τροπο κ στη τελικη αν.πεσει χαμηλα η αστυφυλακων που ειναι το θεμα μερικων εδω μεσα οκ αστυφυλακας θα γινεθς φιλε μ.οχι πρυτανης γυφτους κ χασικληδες θα κυνηγας ηρεμησε ποια !!!

      Διαγραφή
  17. ο μητσοτακης ειναι αδερφος μου... 14κ η αστυφυλακων 13κ η αξιωματικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο καθένας λέει ότι θέλει... Βέβαια δε θα πω στο παιδί που είπε για την θεία του αλλά 14.500 το βλέπω πολύ τραβηγμένο. Όσο για εσάς που λέτε ότι ο Στρατηγακης πέφτει έξω παρακολουθειτε τον άνθρωπο καθόλου??? Ο άνθρωπος πέφτει κατά πολύ μέσα με απόκλιση +-200... Μη λέτε βλακειες... Πέρυσι έλεγε Αστυφηλακων 16.458 και βγήκε 16.560... Δηλαδή τι??? Θεωρείτε ότι απέτυχε στην πρόβλεψη??? Ούτε καν!!! Η Αστυφηλακων για μένα θα είναι γύρω στο 15.800... Πάνω από 16.000 με τίποτα!!! Εδώ με 221 άτομα πέρυσι και σταμάτησε στο 16.560... Φέτος που είναι 480 και με χειρότερες επιδόσεις παρακαλω (καμία σχέση με πέρυσι που γράψανε πολύ καλύτερα σε στατιστικά) που θα φτάσει? Κάτω από 16.000 σίγουρα... Στο μόνο που θα συμφωνήσω με το παλικάρι που είπε ότι έχει την θεία στο υπουργείο είναι ότι όντως υπήρχε αποχή φέτος... Επειδή δίνω δεύτερη φορά με το νέο καμία σχέση τα παιδιά που ήταν φέτος με πέρυσι... Πέρυσι στα αθλήματα στα ΠΚΕ αστυνομίας και οι δύο επιτροπές αθροιζαν πάνω από 70 άτομα... Φέτος που πήγα ήμασταν μόλις 30 ( και με τις δύο επιτροπές μαζί)... Καλά στρατό και λιμενικο δε μιλάω διότι εκεί ξέρω άτομα που κοβανε για το δευτερόλεπτο... Και επίσης λάβετε υπόψη ότι φέτος οποίος πάει για ιατρική δε μπορεί να πάει αστυνομία... Ξέρω παιδιά πέρυσι που πήγαιναν για ιατρική και δεν την πιαναν και πήγαιναν αστυνομία... Και συν αυτό φέτος χωρίζεται σε παλιό και νέο σύστημα... Οι περισσότεροι που θέλουν αστυνομία και σώματα πήγαν με το παλιό... Δείτε τον περσινό πίνακα ικανων... Από τους 1700 οι 800 και ήταν που έδιναν δεύτερη και περισσότερη χρονια. Και κόψτε αυτό με την ζήτηση... 3000 παιδιά δηλώνουν αστυνομία και παίρνανε οι 1700 τα ΠΚΕ και αυτοί οι 1700 δεν έχουν γράψει όλοι τις βαθμαρες... Και κυρίως όσοι γράφουν βαθμαρες (τουλάχιστον από την πόλη μου 20 άτομα πάνω από 18.000 πάνε σε πανεπιστήμια κυρίως) δε πάνε όλοι αστυνομία... Και τέλος, πέρυσι αυξήθηκαν κατά 40 οι θέσεις σε Αστυφηλακων και έπεσε 150 μόρια περίπου και με πολύ καλύτερους βαθμούς... Φανταστείτε φέτος με υπερδιπλασιες θέσεις... Η βάση του Στρατηγακη έχει μια λογική (και ας λένε μερικοί ότι δεν πέφτει μέσα, ο άνθρωπος μια εκτίμηση κάνει και +-200 πέφτει μέσα, εννοείται ότι δε πέφτει παντού μέσα) αλλά εγώ πιστεύω γύρω στο 15.600 έως 15.800... Ακούμε το παιδί που λέει 14.500 (μπορεί να μη λέει ότι να ναι αν και δεν πιστεύω να είναι εκεί), η βάση του Στρατηγακη είναι πιο κοντά όμως θεωρώ στην βάση και τα παιδιά που είναι εκεί κοντά να μην χάνουν την αισιοδοξία τους! Να είστε αισιόδοξοι με 480 θέσεις φέτος Αστυφηλακων γενική σειρά και με παιδιά που ήθελαν σώματα ασφαλείας και στρατου που πήγαν με το παλαιο σύστημα και όχι με το νέο!!!! Γιατί κακά τα ψέματα τα προηγούμενα χρόνια στην αστυνομία εμπαίναν παιδιά που δίνουν δεύτερη και παραπάνω χρόνια και γραφανε βαθμαρες (λογικό). Για αυτό κρατιοταν η βάση τόσο ψηλά. Χαρείτε τις διακοπές σας και όσοι έχετε πάνω από 15.800 να είστε βεβαιοι ότι είστε μέσα (αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς που προσπαθούν να ρίξουν το ηθικό παιδιών που έχουν όνειρα και τεράστιες πιθανότητες - σίγουρα μέσα για μένα- όσοι έχουν πάνω από 15.800)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ στα περισσότερα που λες . Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μόνο σε κάτι. Χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι από που και ώς που; Ή θεωρητική πήγε στάνταρ καλύτερα, εξού και η μικρή άνοδος που προβλέπεται σε νομικη και ψυχολογία. Στα οικονομικά επίσης πήγαν αρκετά καλύτερα στο αοθ σε σχέση με πέρυσι, ενώ στα αλλά μαθήματα κρατήθηκαν σταθερά οι επιδόσεις. Στη θετική δε ελαφρώς καλύτερα έγραψαν φέτος. Μη λέτε αυτό το παραμύθι "χειρότερες επιδόσεις φετος". Χειρότερες και μάλιστα πολύ χειρότερες οι επιδοσεις είναι στο 3ο πεδίο που δεν έχει καμία σχέση με την αστυνομία. Ναι, εκεί πράγματι θα πέσουν οι βασεις και σε περιζήτητες σχολές όπως ιατρικη ίσως και 700 με 800 μόρια να πέσουν. Δε θα ναι απίθανο. Αλλά μη λέμε χειρότερες γενικά. Δεν είναι το ίδιο.

      Διαγραφή
    2. Βαριέμαι να γράψω τους αριθμούς... Πάρε τους περσινούς πίνακες με βαθμούς άνω των 16 και τους φετινούς... Καμία σχέση... Υπάρχει μικρή αύξηση στους 18.000 και πάνω, υπάρχει τεράστια πτώση σε 15.16.17 και μετά η συντριπτική πλειοψηφία μαζεύετε στο 13-14.900... Οι μισοί σχεδόν φέτος κάτω από βάση.. Πέρυσι δεν είχαμε τέτοια ποσοστα... Η Κοινωνιολογια που μπήκε τσακισε (δεν έδινε εύκολα το 20 όπως τα λατινικά), η έκθεση μόλις το 6% πάνω από 16.000 όταν πέρυσι ήμασταν το 25%...και φαντάσου η έκθεση πέρυσι δεν έπιανε 5000 μόρια όπως φέτος... Πληροφορική χειρότερες οι επιδόσεις όπως και μαθηματικά (κυρίως στην οικονομία)... Η ιστορία τσακισε επίσης! Ξέρω παιδί που τα είχε όλα 18 συν και ιστορία πήρε ένα 8 και ψαχνοταν... Στο μόνο μάθημα που τριπλασιαστηκαν οι αριστούχοι είναι το αοθ που έγραψαν 6000 πάνω από 18... Αυτό δε σημαίνει κάτι... Ξέρω δύο παιδιά με το νέο που έγραψε η μία 18.4 και η άλλη 19.5...και όμως σε σύνολό μαζεψαν 14.500 και 15.025 αντίστοιχα (και φαντάσου αυτοί με τα 15.025 με περνούσε μαθηματικά με 0,1 βαθμό, έκθεση με παιρνουσε 1,4 βαθμό, αοθ το ίδιο... Μόνο στην πληροφορική την πέρασα και έβγαλα πολλά περισσότερα μόρια από αυτήν η οποία θέλει στρατό και είναι σίγουρα μέσα)

      Διαγραφή
    3. Και στα οικονομικά φέτος κάποιως που είχε μια απλή επαφή το έγραφε το πάνω από 18... Ο μόνος λόγος που αυξάνονται οι βάσεις είναι επειδή φέτος το αοθ ανέβασε τους βαθμούς σχεδόν στους μισούς της κατεύθυνσης... Αν έβαζαν σαν τα περσινά θέματα αοθ θα είχαμε και εμείς μεγάλη πτώση στις Σχολές...

      Διαγραφή
    4. Ανωνυμε 8.26 λες πολλα στσ οποια συμφωνω ο κυριος στρατηγακης την ειχε περισυ την αστυφυλακων 16700 αλλα οκ δε κολαω εκει πως
      εθναι δυνατον πριν.τελειωσουν οι πκε ο κυριος αυτος να μας κανει εκτιμηση κ μεσα σε μια εβδομαδα να μειωνει την.αστυφυλακων 1000 μορια εκτιμητης ειναι οχι θεος δεν υπαρχει λογικη φετος γτ αν.πας με αυτη περισυ με 221 ατομα επεσε φετος με τα τριπλασια π δε φραψαν κ καλα κατω απο 15 θα πεσει!!!Νεες βασεις δε σ κοβει αγορι μ; Ο στρατηγακης συγκρινει με της περσινες λεμε φετος νεες βασεις αμαν ποια φαγωθηκατε θεος ειναι ο στρατηγακας; Θα πεσει εξω ποου φετος θα το δειτε ολοι σας κ μευα τα,ξαναλεμε

      Διαγραφή
    5. Με 480 θέσεις γενική σειρά, πιστεύεις κανείς ότι θα μείνει πάνω από 16???επειδή τον παρακολουθώ τον Στρατηγακη χρόνια τώρα η περσινή βάση ήταν εκεί που λέω. Δεν θα είναι 15.575, θα είναι 15.800, θα πέσει έξω δηλαδή? Στρατηγακης είναι... Ο ανθρώπος μιλάει με επιχειρήματα... Και επειδή επικοινώνησα μαζί του μέσω της σελίδας του έχει ισχυρά επιχειρήματα για την βάση που προεβλεψε... Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  19. Με το παλιο Αστυφυλάκων ποσες δινουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και τότε γιατί όλα μα όλα τα σάιτ μιλούν για άνοδο στη νομικη και την ψυχολογία; Προφανώς κάτι καλύτερο θα είδαν στη θεωρητική φέτος. Δε μπορεί να το λένε έτσι τυχαία όλοι. Στα οικονομικά όλοι μιλάνε για αυξομειώσεις, σταθερά με πέρυσι. Θετική και κει τα ίδια πάνω κάτω. Επίσης κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Το περσινό 15 στα μαθηματικά ή τα αρχαία κόστιζε πολύ παραπάνω σε σχέση με φέτος που συντελεστές δεν υπάρχουν. Μια λέω το 15 σα βαθμό γιατί είναι ένας βαθμός σχετικά καλός σε αυτά τα δύο μαθήματα που είναι τα δυσκολότερα να τον χτυπήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η νομική και η ψυχολογια είμαι σχολές που θέλουν και σκέφτονται όλοι να πάνε από το πρώτο πεδίο... Στο σχολείο μου δεν άκουγα κανεναν να μη θέλει αυτές τις σχολές πρώτες.. Όπως και στα φροντιστήρια... Όποιος πηγαίνει από το πρώτο αυτά κυνηγάει συνήθως και σώματα ασφαλείας. Δεν είναι θετική ή οικονομία που έχεις πλήθος επιλογών.

      Διαγραφή
    2. Και οι ανθρωπιστικων έχουν πιο εύκολα μαθήματα... Ότι και να πέσει θα είναι μέσα από το βιβλίο εκτός του άγνωστου... Ενώ στις άλλες κατευθύνσεις δε ξέρεις τι άσκηση θα βάλουν... Για αυτό εξάλλου οι θεωρητικό κάθε χρόνο γράφουν βαθμαρες... Πολλοί πάνω από 18

      Διαγραφή
    3. Από οικονομικό πλέον είναι πάντως πολύ πιο εύκολο να γράψεις καλά. Δύο 20αρια είναι σίγουρα για έναν καλό μαθητή το αοθ και η πληροφορική. Μετά μόνο τα μαθηματικά έχουν κάποια δυσκολία, αλλά τα τελευταία χρόνια τα θέματα δεν είναι κ τόσο δύσκολα. Δύσκολα μαθηματικά ήταν το 11,το 12 ,το 13, το 15 και λίγο το 17.

      Διαγραφή
    4. Πληροφορίκη αν βάλουν θέματα όπως το 17 ή φέτος (που φαντάσου δεν ήταν δύσκολα, γελοία ήταν μόνο το Δ1 ήταν δύσκολο με 5 μόρια). Δεν τα έχουν κι όλοι αυτά τα μαθήματα... Η πληροφορική μόνο γελοία δεν είναι... Και σου λέει ένα παιδί που έλεγαν και πέρυσι και φέτος ότι έχω σίγουρα το 100 (γιατί έχω τρελα με την πληροφορική) και εν τέλει πέρυσι πήρα 18.5(ο ένας με 99, ο άλλος 90) και φέτος 19.7 ( ο ένας 99, ο άλλος 98) και με ύλη κιόλας που την έκανα μόνο ένα μήνα... Πληροφορική άνετα μπορούν να πετάξουν τα μάτια έξω όπως και αοθ... Μια άσκηση να σε βάλουν να ξεκινάει από σχήμα από πρώτο κεφάλαιο και αεπ με ανεργία δεν θα γράψουν 20 ούτε το 5%

      Διαγραφή
  21. Ναι όμως για να λένε άνοδο σε αυτές τις δύο σχολες που είναι και οι πιο περιζήτητες, προφανώς η θεωρητική πήγε καλύτερα σε σχέση με πέρυσι. Δεν λένε πτώση ούτε καν σταθερές οι βασεις. Σε όλες δίνουν άνοδο 100-200 μορίων. Καλα οικονομικο δεν εχεις και κανενα πληθος επιλογων. Τρία πράματα είναι κ κει. Πληροφορική, Οικονομικά, Λογιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις και Δημόσια Διοίκηση, Διεθνών οικονομική σπουδών,logistics, τεχνολογικές και εφοδιαστικες... Στα οικονομικά έχουμε πτώση στις υψηλοβαθμες, αυξομειωσεις στις μεσαίας ζητησης και άνοδο στις χαμηλοβαθμες... Στην θεωρητική μόνο οι νομικές και οι ψυχολογιες έχουν άνοδο και πολύ μικρή... Στα περισσότερα τμήματα έχουν και αυτοί πτώση. Στην θετική ορισμένες σχολές αντέχουν και έχουν σχετική άνοδο λόγω του κύρους που έχουν και τραβάνε πολύ δυνατούς μαθητές

      Διαγραφή
    2. Πτώση έχουν οι άλλες της θεωρητικής γιατί πρώτον δεν τις δηλώνουν (λόγω φόβου ότι θα μείνουν άνεργοι βλέπε φιλολογιες) και δεύτερον γιατί έχει μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των υποψηφίων στη θεωρητική και έχει αυξηθεί κατακόρυφα στα οικονομικά.

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο όμως πολλοί που θέλουν σώματα ασφαλείας πάνε από θεωρητική... Και στα ΠΚΕ και πέρυσι και φέτος οι περισσότεροι από θεωρητικοι και μετά από οικονομικά... Από θετική μόνο έναν είχαμε

      Διαγραφή
  22. Ρε φίλε πλάκα με κανεις τωρα; δημόσια διοίκηση και διεθνών και από θεωρητική περνάς. Και έχει και ξενόγλωσσα η θεωρητική. Όπως και κοινωνική εργασία που είναι στα πάνω της τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα οικονομικά έχουν κοινωνική εργασία... Δεν είπα διεθνών σπουδών. Διεθνών οικονομικών είπα. Η δημόσια διοίκηση είναι μόνο οικονομία και έχει όνομα Τεχνολογική και Δημόσια Διοίκηση

      Διαγραφή
    2. Τέλος πάντων. Δεν έχει κ πλήθος σχολών. Πάνω κάτω σαν τη θεωρητική είναι.

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι σε καμία περίπτωση... Οι σχολές του 1ου πεδίου έχουν οι περισσότερες αποκατάσταση μόνο μέσω δημοσίου... Ενώ οικονομία να τελειώσεις αν σε κόβει και στον ιδιωτικό τομέα διαπρέπεις

      Διαγραφή
  23. Έχω τόν νονό μου στο υπουργείο Παιδείας και είναι αδελφός της Υπουργού . Λοιπόν η σχολή Αμερικάνων αστροναυτών θα πεσει στο 13 , η σχολή υποψηφίων οδηγών ιχ στο 17 και η καλαθοπλεκτική στα Γιάννενα στο 12 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν γελασε ενας με αυτο πουλαω το ακ μου στο λολ

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλά που είναι ανώνυμα και λέει ο καθένας την π@π@ρι@ του να ξεδίνει..

      Διαγραφή
  24. Η σχολή Αξιωματικών αστυνομίας στο Παλαιό θεωρώ ότι μπορεί να πέσει και στο 17.400 . Γνώμη μου . Γιατί αν δείτε τις βάσεις του 13 είχε πέσει 16.900 επειδή δεν είχε ζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε θα περιμέναν 2 χρόνια για αυτό έπεσε

      Διαγραφή
  25. Τότε δεν είχε ζήτηση γιατί τους έπαιρναν μετά από ένα χρόνο... Με το παλιό 17.400 με την καμία... Θα βρεθούν σίγουρα 6 άτομα με πάνω από 18... Εδώ ήδη δύο μιλούσαν και έλεγαν ότι είχαν 19.019 και 19.158 σε άλλη σελίδα... Νομίζω στον σχολιασμός για την Αστυνομία... Η Αστυφηλακων κάπου εκεί θα είναι ακόμη και 16.800 μπορεί να φτάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδια με το παλιο 3 ατομα εχουν γραψει πανω απο 19 απο θετική θεωρητική και οικονομία

      Διαγραφή
    2. 3 είναι με το νέο... Με το παλιό αν ψάξεις εδώ στον ιστοτοπο θα δεις τα σχόλια τους

      Διαγραφή
    3. Εγω σου λεω με βαση τα στατιστικά. Αν σου πω εγω οτι έβγαλα 19.999 μορια παει να πει οτι ειναι αληθεια. Δες τα στατιστικά με το παλιο

      Διαγραφή
    4. Δεν τα έχω δει... Εγώ απλά το 2016 είδα τις βάσεις και τρόμαξα... Για αυτό εξάλλου διάλεξα το νέο σύστημα

      Διαγραφή
    5. Με το παλιο 3 ατομα εγραψαν απο θετικη θεωρητικη και οικονομια πανω 19.000 δυο απο την θεωρητική και ενας απο οικονομία

      Διαγραφή
  26. Είμαι ο 8:26...για να τελειώνουμε... Αστυφηλακων σίγουρα κάτω από 16.000 ( εγώ είπα 15.600-15.800) και αξιωματικών σίγουρα κάτω από 18.000 (πιστεύω 17.700 έως 17.800)...αυτα και καλές διακοπές..
    Χαρείτε αυτόν τον ένα μήνα... Οι μέρες παίρνανε γρήγορα όσο δεν τα σκέφτεστε αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. gia pes gia epal mia provlepsh

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω για επαλ φίλε αλλά αν κοιτάξεις τον περσινό πίνακα ικανων οι υποψήφιοι από επαλ δεν είναι παρα πολλοί

      Διαγραφή
    3. Για το λιμενοφυλάκων φίλε μου τι λες;

      Διαγραφή
    4. Για το παλιό... Αξιωματικών σίγουρα πάνω από 18.200 γιατί είναι 6 οι θέσεις μόνο
      Αστυφηλακων πάνω από 16.800
      Λιμενοφυλακες όσο και να λέμε είναι σαν την πυροσβεστική σε αποψη δουλειάς... Δηλαδή τάβλι... Απλά επειδή είναι σε μέρη παραθαλάσσια ή και νησιά η δουλειά δεν την επιλέγουν και πολύ... Κάπου στα 16.200 όπως λέει ο Στρατηγακης
      Και εγώ αν περνούσα τα ΠΚΕ λιμενικου, λιμενικο θα δηλώνα... Πολύ καλύτερο σώμα και με καλύτερους μισθούς... Βέβαια έχει πιο σκληρή εκπαίδευση αλλά καμία σχέση επαγγελματικα με αστυνομία γιατί ανεβαίνεις αξιωματα πιο γρήγορα και μισθολογικά βεβαίως.... Χαρείτε τις διακοπές ρε... Μη τα σκέφτεστε... Φέτος τα πράγματα θα είναι πολύ απρόβλεπτα και εννοώ να δούμε πολύ χαμηλά στρατό και σώματα ασφάλειας ειδικά η αστυνομία

      Διαγραφή
    5. εγώ πάλι δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για το λιμενικο. Αναξιοκρατικό φουλ και συνέχεια μεταθέσεις και αποσπάσεις. Εκπαίδευση μαζί με το πολεμικό ναυτικό. Οσο για τη δουλειά ναι μπορεί να μην έχει τόσα περιστατικά αλλά ναρκωτικά συναντάς και πολλά και όλη μέρα είσαι πάνω σ'ένα σκάφος και κανείς περιπολίες (σα λιμενοφυλακας). Αν δεν είσαι φαν της θάλασσας δε θα το συνιστούσα πάντως.

      Διαγραφή
    6. Το λιμενικο δεν είναι μόνο σε σκάφη... Δεν είναι όλη την ώρα σε σκάφη.. Υπάρχουν και γραφεία. Η αστυνομία έχει πολύ περισσότερο επικίνδυνοτητα σε σχέση με το λιμενικο... Ελάχιστα τα επιτεύγματα του λιμενικου μπροστά στην δουλειά που κάνει η αστυνομία

      Διαγραφή
    7. Η επικινδυνότητα είναι σχετική. Εχει να κάνει με το που είσαι τοποθετημένος. Αστυνομια δεν είναι μόνο τα ΜΑΤ και ή ΔΙ.ΑΣ. Υπάρχουν 100 υπηρεσίες (τροχαία,τάξη,ασφάλεια,εσωτερικών υποθέσεων, τουριστική και πόσες άλλες που οι περισσότεροι μη πω σχεδόν όλοι τις αγνοούν) Δεν είναι κάτι στάνταρ. Και η πυροσβεστική είναι πάρα πολύ επικίνδυνη σε πολλές περιπτώσεις. Τι σημαίνει ότι δεν είναι καλή;

      Διαγραφή
    8. 11:31 πριν μιλάς να σκέφτεσαι ανώριμο αβγαλτο.. που θα πεις την πυροσβεστική που τρέχει σε όλα και ρισκάρουν τη ζωή τους ότι είναι μόνο τάβλι

      Διαγραφή
    9. Ηρέμησε αγόρι μου... Τρεις μήνες δουλεύουν... Δεν είναι και αστυνομία που τρώνε τις μολότοφ στο κεφάλι... Ώρα να μου πεις ότι η πυροσβεστική είναι η πιο επικίνδυνη δουλειά... Όλες έχουν ιδιαιτεροτηες... Για παράδειγμα εγώ δε θα μπορούσα να βγάλω κάποιον μέσα από το αμάξι και να είναι βαριά τραυματισμενος όπως κάνει ο πυροσβεστης... Έλεος... Και να διαβάζουμε όλο το κειμένο πριν πούμε την κοτσάνα μας... Τα σχόλια τα υβριστικα απαξιω να απαντήσω γιατί οι περισσότεροι από εδώ μέσα έχουμε και ένα ήθος

      Διαγραφή
    10. Επίσης έχε στο νου σου ότι και τα ΜΑΤ ακόμη δεν έχουν παντού κίνδυνο όπως εσύ τον ορίζεις. Τα πραματα ειναι διαφορετικά στην Αθήνα, διαφορετικά στη Θεσσαλονίκη και σίγουρα διαφορετικά στην επαρχία. Και ναι η πυροσβεστικη έχει πολύ κίνδυνο φίλε τα καλοκαίρια. Τρεις μήνες μπορει και καποιοι να δουλεύουν όπως λες αλλά εκείνους τους τρεις μήνες παίζεις τη ζωή σου κορώνα γράμμα. Αν δεν έχεις δει μεγάλη πυρκαγιά από κοντά και ειδικά σε δασική έκταση δε μπορείς να κρίνεις. Δε σου λέω ότι είναι η πιο επικίνδυνη δουλειά. Και τα τρία έχουν κίνδυνο. Σώματα ασφαλείας είναι. Απλά οοπβμως είπα και πριν παίζει ρόλο σε ποια υπηρεσία είσαι, σε ποια περιοχή είσαι και με ποιους είσαι.

      Διαγραφή
    11. Επειδή έχω συγγενείς αστυνομικούς ένα θα σου πω... Μόνο και μόνο επειδή είναι αστυνομικοι όλος ο κόσμος έξω (πλην εξαιρέσεων) τους βλέπει με στραβό μάτι και οι ανθρωπιστικων δεν έχουν κάνει τίποτα... Ο ένας μάλιστα φοβάται για τα παιδιά του και ότι βιώνουν στο σχολείο μόνο και μόνο επειδή ο άνθρωπος μπήκε στο σώμα... Δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει υβριστικα συνθήματα εναντίον πυροσβεστων... Εννοείτε πως υπάρχουν διάφορες υπηρεσίες στην αστυνομίας που δεν έχουν δουλειά όπως και στις διάφορες πόλεις... Το ίδιο ισχύει για όλα τα σώματα ασφάλειας... Όσον αφορά αν είμαι σε πυρκαγιάς μπροστά ή όχι, δεν ήμουν και ποτέ!! Αλλά όχι ότι πυροσβεστης και αστυνομος είναι το ίδιο.... Ο καθένας κάνει διαφορετική δουλειά... Και όπως σου είπα και οι πυροσβεστες καλούνται να βγάλουν ανθρώπους μέσα από συντρίμμια... Δουλειά που όσο και να σκέφτομαι δε μπορώ να την κάνω.. Διαφορετική επικυνδηνοτητα και διαφορετικές δουλειές.

      Διαγραφή
  27. Καταρχάς καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλά αποτελέσματα. Οι παλιοί είναι ελάχιστοι και οι περισσότεροι με μικρές βαθμολογίες. Δεύτερον πολλοί απόφοιτοι φοβήθηκαν και πήγαν με το νέο λόγω των "λίγων" θέσεων με το παλαιό. Τρίτον ακόμα περισσότεροι απόφοιτοι πήγαν με το 10% (εκείνοι με κοντινά στην βάση μόρια και εκείνοι που κόπηκαν στα αγωνίσματα). Γενικά στις πκε ήταν μικρότερη η συμμετοχή φέτος εγώ συνάντησα μόνο έναν με το παλιό ο οποίος είχε περίπου 14.000 μόρια. Είναι ελάχιστοι όσοι έδωσαν με το παλιό. Πιστεύω η βάση θα κυμαίνεται 15.500-16.000 μόρια με το παλιό σύστημα. σκεφτείτε η νομική το 2016 με το παλιό η οποία ως σχολή έχει μεγαλύτερη ζήτηση από αστυνομία είχε βάση 14.000 με 30 περίπου εισακτεους. Υπομονή και πίστη. Όλα θα πάνε καλά. Και μην ακούτε κανέναν κακόβουλο. Όσον αφορά τον φίλο που ανέφερε ότι έχει την θεία του στο υπουργείο λίγο υπερβολικό να πάει η βάση 14.500 αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Καλά αποτελέσματα και μην ακούτε κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι πήγαν με το νέο απόφοιτοι δεν στέκει... Εγώ στις ΠΚΕ συνάντησα 8 άτομα από τα 25 και άλλους 4 με 10% του 2019... Επίσης που κολλάνε οι θέσεις??? Η αίτηση δήλωσή έγινε Μάρτιο... Η προκήρυξη βγήκε πολύ πιο μετά... Δεν νομίζω πολλοί απόφοιτοι να ρισκαραν με το νέο αφού είχαν νέα και πολύ ύλη, νέα μαθήματα και πράγματα που δεν διδαχθηκαν ποτέ!!!! Και αυτοί οι 9.500 που πήγαν με το παλιό τι είναι??? Οι περισσότεροι παιδιά μη κοροιδευομαστε που πήγαν με το παλιό ιατρική, στρατό και σώματα ασφαλείας θέλουν... Αντε οι 4.500 να θέλουν κάτι άλλο πράγμα αδύνατο... Μένουν άλλοι 5000 που θέλουν τα τρία παραπάνω... Αυτοί οι 5000 θα ήταν παιδιά που θα έδιναν δεύτερη και τρίτη φορά που με άλλες συνθήκες θα ήταν μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά που θα έδιναν πρώτη φορά

      Διαγραφή
    2. 7000 ειναι συνολικα με το παλιο και το παιδι εννοούσε οτι ειδαν την βαση του 2016 που ηταν υψηλη με το παλιο και που ειχαν δωσει μονο 8 θεσεις τοτε και αποφάσισαν να δώσουν με το νεο. Ργω οσους γνώρισα 24 και 25 στα πκε ειχαν δωσει με το νεο

      Διαγραφή
    3. Αντε και είναι 7000... Τι αστυνομία μόνο 100 άτομα θέλουν??? Παιδιά που έδιναν τρίτη και χρόνια και πάνω το παλιό θα διάλεγαν γιατί πολύ απλά τα έκαναν τόσα χρόνια... Δε θα ρισκαραν με το νέο με ύλη που σχεδόν κάθε μάθημα είχε και από ένα δεύτερο βιβλίο. Και επίσημα δεν κολλάει αυτούς που συναντήσαμε... Υπάρχουν και ΠΚΕ στρατού και λιμενικου που μπορεί να πήγαν και να πήραν βεβαίωση.... Πάντως προσωπικά θεωρώ ότι και η Αστυφηλακων και η Αξιωματικων θα είναι πάνω από 17... Από αυτους τους 7000 σίγουρα θα βρεθούν 80 που έχουν γράψει πάνω από 17 για αστυνομία. 7000 παιδιά είναι... Πέρυσι τα ΠΚΕ τα πέρασαν 1700... Από αυτους οι μισοί ήταν μεγαλύτεροι από την γενική σειρά...

      Διαγραφή
    4. Και απλό σχόλιο... Το 2016 γύρω στα 3000 παιδιά ήταν... Δηλαδή αφιυ είδαν τις βάσεις του 2016 πως έφτασαν 7000?? Μήπως είναι όλα εκείνα τα παιδιά που μαζεύτηκαν επειδή δεν πέρασαν και ξαναεδιναν???? Περιμένουμε μέχρι τις βάσεις... Ότι και να λέμε θα δείξει στο τέλος.. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στο νέο θα πέσει η Αστυφηλακων και θα την δούμε να έχει γύρω 15.800

      Διαγραφή
    5. Λοιπόν επειδή εσύ πετάς γενικά αριθμούς από το μυαλό σου την μια λες 9500 χιλιάδες μετά σε διορθώνει το παιδί και το γυρνάς κλπ προ καιρού πρόσθεσα τα άτομα που έγραψαν 13χιλιαδες και πάνω σε όλα τα πεδία και είναι περίπου 1300 άτομα... και εσύ που ξες δηλαδή αν θα βρεθούν 80 άτομα για αστυνομία παλιό σύστημα με 17 η με 18 η οτι σκατα θέλει να είναι τι είσαι μάντης;; μπορεί ναι μπορεί οχι. Είπανε πόσα άτομα σταματήστε τις εκτιμήσεις χαλαρώστε τι φάση έλεος κάπου.. οχι 17 χιλιαδες λες εσυ ο αλλος λεεί εχει μια θεία και καλα θα παει 14 ο άλλος δίνει ακριβώς 16 καλα...μετά από τόσες προβλέψεις παιδιά όσο και να πάει η βάση στο τέλος θα πείτε οτι πέσατε μέσα...κάνε ρε φίλε τις διακοπές σου να πάμε στην ευχή του θεού

      Διαγραφή
    6. Καλά δε καίγομαι και για το παλιό σύστημα... Απλά λέω την άποψή μου.. Όσους ξέρω από την πόλη μου δύο θέλουν γυμναστική Ακαδημία, εμάς ιατρική και οι υπόλοιποι 8 σώματα στρατού και ασφάλειας.... Καλά περιμενετε τις βάσεις. Ότι και να λέμε... Καλές διακοπές και αφήστε τα περί βάσεων... Αλλά μην ακούω τύπου πήγαν με το νέο οι απόφοιτοι όταν με το παλιό είναι 7000...

      Διαγραφή
    7. Σε αυτό ναι έχεις δίκαιο και εγώ με το παλιό έδωσα γιατί απλά είναι λιγότερη η ύλη και με το καινούριο έπρεπε να διαβάσω καινούριο πράγματα οποτε...μπορεί το παιδί να έχει συγκεκριμένα άτομα στο μυαλό του. Αλλά και εγώ στα πκε συνάντησα μόνο έναν με το παλιό [που κόπηκε και κάτι παιδιά με 10%. Έτυχε που μίλησα μαζί τους δεν ρωτούσα τυχαία εσύ παλιο εσυ καινούριο κλπ. Σίγουρα θα είχε και άλλα παιδιά με το παλιό όμως τεσπα

      Διαγραφή
  28. Αρχικα σας ευχομαι και εγω καλα αποτελεσματα!Παρολα αυτα θελω να απευθυνθω στους οποιους καθηγητες κανουν τις προσωπικες τους εκτιμησεις για τις βασεις εισαγωγης και μας αγχωνουν καθημερινα.Πρωτον πως διαμορφωνετε βασεις για σωματα ασφαλειας διχως να γνωριζετε ποσα παιδια εχουν το απαιτουμενο υψος και δευτερον ποσα παιδια εχουν περασει πκε(οι οποιες τελειωσαν προχτες και κοπηκε μεγαλο ποσοστο μαθητων αν οχι το μεγαλυτερο των τελευταιων ετων).Επισης το γεγονος οτι υπαρχουν μαθητες με 17 και 18 δεν σημαινει οτι θα πανε σωματα ασφαλειας!Τελος ενας στους 2 μαθητες εχει γραψει κατω απο τη βαση και παρολα αυτα υποστηριζετε πως θα ανεβουν οι βασεις(εκτος απο αστυφυλακων λογω αυξησης των εισακτεων).Η καθε αποψη δεκτη αλλα κρατηστε την για τον εαυτο σας!Πιστη στο θεο και ολα θα πανε συμφωνα με αυτον και οχι με καθε "προφητη"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ρε φίλε!!! Βέβαια δεν είναι κακό να γίνονται και μα κάνουμε εκτιμήσεις! Το θέμα είναι να μη ρίχνουμε το ηθικό των άλλων... Εδώ κάποια παιδιά παρακινουσαν άλλους να μην ΠΚΕ γιατί έγραψαν περισσότερο από τους ίδιους... Δηλαδή πόσο κακία σε έναν κόσμο! Αντί να θέλουμε να περάσει ο κοσμάκης στις Σχολές αυτές, μερικοί κοιτάνε πως θα ρίξουν άλλους... Εγώ όπως είπα για τα ΠΚΕ να πάνε όλα τα παιδιά σε πολλά σχόλια μου και να μην ακούν κανέναν έτσι θα πω και τώρα... Προσωπική εκτίμηση ότι η Αστυφηλακων θα είναι γύρω στα 15800...το πιστεύω εγώ... Αλλά όσοι είναι και κοντά στην βάση του Στρατηγακη πάλι να έχουν ελπίδες. Οι βαθμοί είναι, χειρότεροι, χωριστηκε σε νέο και παλιό επομένως πολλοί πήγαν με το παλιό, αυτοί που πάνε ιατρική δε διεκδικούν και αστυνομία και οι θέσεις υπερδιπλασιαστηκαν..
      Από αυτά και μόνο η βάση θα είναι πολύ κάτω.

      Διαγραφή
    2. Η καλύτερη απάντηση!
      Ακριβώς , πίστη στον Θεό και τίποτα άλλο..
      Αλίμονο σε όσους έχουν την ψευδαίσθηση ότι τα καταφέρνουν όλα μόνοι.

      Διαγραφή
    3. Ανωνυμε 11.04 διαβσσσ κ ενα νορμαλ.σχολιο συμφωνω μαζι σ σε ολσ οσα εγραψες σ ευχομαι καλα αποτελεσματα σε εσενα κ σε ολου σας κ ηρεμγστε ποια ολο τα ιδια ο καθενας καθοριζει τη βαση με αυτα π εγραψε κ το συμφερουν θα λυθει η απορια ολων μας σε ενα μηνα!!!Καλα να περαετε,,,

      Διαγραφή
  29. 15 χιλ με 6% τι πιστευετε ρε παιδακια γιατί δεν ξέρω τι να πιστεψω με τόσα που διαβάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα αν είναι η βάση είναι γύρω στο 15.575 που λέει ο Στρατηγακης (πολύ πιθανό, κάτι θα ξέρει στο περίπου) τότε αν δίνεις με το 10% του 2019 θα κυμανθει πάνω από 16.. Αν είσαι δεύτερη χρονιά με το 10% του 2018 μπαίνεις άνετα... Αν κοιτάξεις παλιές βάσεις πάντα το 10% πρώτης χρονιάς έχει περισσότερα μόρια από γενική σειρά και 10% δεύτερης χρόνιας έχει λίγα πιο κάτω από γενική σειρά ή ελάχιστα πιο πάνω... Φέτος όμως φίλε μου παίρνουν 50 άτομα με 10%...παρα πολλές θέσεις αλλά θα σου έλεγα να περιμένεις τις βάσεις φίλε μου

      Διαγραφή
    2. Ναι φίλε είμαι του 19 αλλά πολλες θέσεις ρε συ... Όταν 25 άτομα περσι (10% του 17 και 18) ήταν ικανά να ρίξουν μια βάση 1000 μόρια (καθώς πηγε στα 15500) τότε τα 40 άτομα δεν είναι αναμενόμενο να ρίξουν τη βάση 1500 μόρια;

      Διαγραφή
    3. Έτσι φίλε μου... Είναι πολύ απρόβλεπτα φέτος... Εγώ σου λέω να είσαι αισιόδοξος... Οι θέσεις είναι πάρα πολλές

      Διαγραφή
    4. Όλα καλά, χαλάρωση και καλο υπόλοιπο καλοκαιριου φίλε και σε όλα τα παιδια

      Διαγραφή
    5. Και εγώ με 15.679 είμαι αλλά με 4%

      Διαγραφή
  30. Παιδιά περάστε καλά το καλοκαίρι σας και μην ακούτε κανένα για τις βάσεις. Εκτιμώ οι βάσεις της αστυφυλάκων θα πέσουν αρκετά κάτω διότι υπάρχουν πολύ χαμηλές βαθμολογίες στο νέο σύστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με τόσο χαμηλές επιδόσεις στο νέο σύστημα και μεγάλο αριθμό εισακτεων που ξέρετε μπορεί να δούμε και βάση αστυφυλάκων 13.600 όπως το 2011 και να γελάμε όλοι! Το θεωρώ απίθανο αλλά ποτέ δεν ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποκλείεται να γίνει κάτι τέτοιο γιατί στην κλίμακα του 15 και του 16 γίνεται ο κακός χαμός από άτομα που θέλουν αστυνομία και γενικότερα σώματα ασφαλείας και στρατό. Εκτιμώ ότι 15.500 θα είναι το ελάχιστο.

      Διαγραφή
    2. Και εγώ κάπου εκεί πιστεύω φίλε μου... Και την βάζω λίγο πιο πάνω εγώ στο 15.800

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ παιδιά και εγώ κάπου τόσο όσο λέτε πιστεύω

      Διαγραφή
  32. Έτσι παιδιά!! Ότι και να λέμε στο τέλος θα φανεί. Βέβαια πολλοί κάνουμε τις εκτιμήσεις μας (άλλοι τις γράφουν που δεν είναι κακό και άλλοι το κρατάνε για τον εαυτό τους)... Αλλά φέτος η αστυνομία θα είναι πολύ κάτω όπως λένε τα παλικάρια... Τόσες θέσεις δίνουν... Και όσο μεγαλύτερη η αύξηση των θέσεων τόσο μεγαλύτερη η πτώση... Πέρυσι αυξήθηκαν από 180 σε 221...πτωση 140 μόρια... Φέτος από 221 σε 480 περίπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σύμφωνω απόλυτα παιδιά!Επτελους ξυπνήσαμε!!!!Θα ήθελα να προσθέσω ότι φετος δεν υπάρχουν καθόλου συντελεστές και αναγκαστικά οι βάσεις θα υποχωρήσουν κατά πολύ .Προσωπικα τα παιδιά με 17 και άνω είναι ελάχιστα!!Ξεχάστε τις παλιές βάσεις είναι μια ξεχωριστη Χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά φέτος είναι μια διαφορετική χρονιά.Οιβασεις δεν έχουν καμία σχέση με τις περσινές αφού δεν υπάρχουν συντελεστές οπότε μιλάμε για μη συγκρίσιμα πράγματα.Οι θέσεις αυξήθηκαν πολύ,οι υποψήφιοι δεν πήγαν καλά και τα στατιστικά των πκε δε βγήκαν ακόμη.Οποτε χαλαρώστε και περιμένετε αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αντε κουλαρετε ρε.... Καθίστε και χαρειτε τις διακοπές... Θα περάσουν γρήγορα οι μέρες όσο ασχολούμαστε με άλλα πράγματα... Όσο και να λέμε δεν αλλάζει κάτι... Απλά προβλέψεις κάνουμε... Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε μεγάλη πτώση σε Αστυφηλακων (δε το έδωσε τυχαίο ο Στρατηγακης 15.575, είναι ειδικός και μελεταει τα πάντα). Καλές διακοπές αλανια και μακάρι να περάσουμε όλοι μας. Ψυχραιμία και αισιοδοξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάντως πολλή κακία μαζεμένη εδώ μέσα... γιατί έχετε φαγωθεί πολλοί για υψηλές βάσεις και σκέφτεστε το πιο ακραίο σενάριο; Μήπως δεν γράψατε καλά και δεν θέλετε να πετύχουν οι υπόλοιποι; Ωριμαστε, μεγαλώστε.μεγαλα παιδιά υποτίθεται. Βγείτε για κανένα ποτό και χαλαρώστε. Η κακία σε εσάς τους ίδιους κάνει κακό πρώτα από όλα..και τι να κάνουμε δεν είναι όλοι για τα σώματα ασφαλείας υπάρχουν και άλλες σχολές. Η ζήλια είναι η χειρότερη αμαρτία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εδώ μερικοί έλεγαν να μην πάνε τα παιδιά στις ΠΚΕ..
      Τόσο ζήλια και να ρίξουν έναν συνανθρωπο μόνο και μόνο για το συμφέρον τους... Αραξτε μάγκες... Η Αστυφηλακων θα είναι κάπου εκεί που λέει ο Στρατηγακης... Ελπίζω να περάσουμε και να βλέπουμε αυτά τα σχόλια από την σχολή και να γελάμε

      Διαγραφή
  37. Με 15.820 έχω ελπίδες για Αστυφυλάκων με το 10% του 2018 ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη επιλογή αστυνομία;

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω πως η βάση εκεί θα παιχτεί,15.800-900

      Διαγραφή
    3. Ξέρεις ή συνάντησες κι άλλους με 10% του 2018;

      Διαγραφή
    4. Δε νομιζω ρε φιλε να ειναι τοσο ψηλα, το κόβω ναναι γυρω στα 15300...Οχι δε συναντησα κανεναν αλλον (επιτροπες Αθήνας)...

      Διαγραφή
    5. Ρε φίλε εγώ είμαι με 15.603 αλλά πολύ χλωμό το βλέπω...πολλά παιδιά ρωτάνε φέτος για το 10% του 2018 και μου δίνει την εντύπωση ότι είμαστε πολλοί

      Διαγραφή
    6. Μπα...Λίγοι είμαστε, απλά κάνουμε θόρυβο!! Πέρυσι είχε πολλά περισσότερα σχόλια να ξέρεις και φέτος οι αστυνομικοί λέγανε ότι η ζήτηση είναι πεσμένη σε γενικές γραμμές...

      Διαγραφή
    7. Περιμένουμε να δούμε πίνακα ικανών να έχουμε μια εικόνα,πέρυσι ήταν 35 μόνο άτομα με 10% δεύτερης χρονιάς,φέτος λόγω της αύξησης των θέσεων ίσως να "ξυπνησαν" πολλοί φέτος

      Διαγραφή
    8. Δυστυχώς για μένα με 15000 δεν υπάρχει καμία ελπίδα γαμω

      Διαγραφή
  38. Ένα παιδί στην επιτροπή Θεσσαλονίκης 10% του 2018 είχε 15.800

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η μεγάλη πτώση θα είναι στο νέο σύστημα το κατά πόσο θα φανεί προς το παρόν περάστε καλά το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Ένα πράγμα που ακούω κάθε χρόνο είναι η πτώση των βάσεων, που ποτέ όμως δε συμβαίνει για τις περιζήτητες στρατιωτικές κλπ.
    Η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα ανέβουν λίγο τα ΑΣΕΙ και θα εκτοξευτούν τα ΑΣΣΥ.
    Δε θα μου κάνει εντύπωση αν δω ΣΝΔ και ΣΜΥΝ να έχουν ίδια ή παραπλήσια βάση. Η επιλογή των ΑΣΣΥ και από το 4ο πεδίο για πρώτη φορά φέτος, πιστεύω θα φέρει εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λένε κάθε χρόνο πτώση... Μη λέμε και ότι θέλουμε... Τα τελευταία χρόνια άνοδο λένε... Πέρυσι και φέτος λένε πτώση... ΣΜΥ σώματα, ΣΜΥΝ, ΣΜΥΑ επειδή και μόνο μπήκαν στο 4ο θα έχουν μια ελαφρύ άνοδο αλλά αυτό δεν φαίνεται λόγω των βαθμών

      Διαγραφή
  41. Από το 2012 που με ενδιαφέρει και παρακολουθώ τις βάσεις κάθε χρόνο λένε για πτώση στη θετική. Καταποντισμός το 12 με το θέμα στη φυσική, χαμός το 13 κ.ο.κ. Το 4ο πεδίο μετά τη σχολή λιμενοφυκάκων θα βάλει ΑΣΣΥ. Είναι γεγονός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και από μένα καλή επιτυχία σε όλους-ες. Δίνω τέταρτη φορά φέτος με το παλιό βέβαια. Φέτος περνάω σίγουρα πιθανότατα ΣΑΕΑ. Η αστυφυλάκων σίγουρα θα έχει πτώση με το νέο, ευελπιστώ και η ΣΑΕΑ. Πόσο θα το δούμε. Με το παλιό είναι η ποσόστωση. Οι θέσεις λίγες. Πρέπει να ξέρετε όμως ότι στη μεγάλη πλειοψηφία η σειρά που δηλώνουν τα παιδιά με ψηλές βαθμολογίες είναι ΣΑΕΑ, Ανθ/γων και μετά ΑΣΕΙ. Εκτός από τους πολύ καλούς που δηλώνουν ΣΣΑΣ. Φίλοι μου που έπιαναν άνετα το 2016, 2017, 2018 την πυροσβεστών δήλωσαν πρώτα ΕΛΑΣ. Θα δούμε φέτος. Μια βαθμολογία 19000++ ξέρω φέτος ο οποίος δήλωσε πρώτη ΣΑΕΑ και μετά νομική. Υπάρχει ΦΟΒΕΡΗ ΖΉΤΗΣΗ στην ΕΛΑΣ όσα χρόνια το παρακολουθώ. Καλή υπομονή, δύναμη και υγεία σε όλους-ες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Παιδια με 17.660 με το παλιο ειμαι μεσα Αστυφυλάκων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις αρκετά πολλές πιθανότητες. Για μένα σίγουρα μέσα είσαι αλλά περίμενε τις βάσεις. Εσύ την υποχρέωση σου την έκανες, απολαύσε τις διακοπές.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου καλα αποτελεσματα να εχεις.. αλλα ειναι το αγχος τοσο μεγαλο που δεν αφηνει να χαλαρώσω..

      Διαγραφή
    3. Και εγώ..... Ελπίζω να γίνουμε συνάδελφοι... Αντε καλή επιτυχία! Κάνετε πράγματα που να σε απασχολούν... Μην σκέφτεσαι και μη συζητάς κυρίως αν πέρασες ή όχι... Δεν οφείλει σε κάτι φίλε μου... Θα δεις θα περάσουν γρήγορα οι μέρες και δε θα καταλάβεις τίποτα.

      Διαγραφή
    4. Σκέψου οτι υπάραχουμε και εμείς με 13.000 μόρια με το παλιό που σίγουρα είναι και άλλοι αλλα δεν γράφουν εδώ γιατί θα βγούνε τα γνωστά τζιμάνια που λένε μην πας στις προκαταρκτικές τσάμπα κλπ. Αδερφέ αν αγχώνεσαι εσύ εγώ τι πρέπει να κάνω;;; σοβαρά τώρα χαλαρά ταινίες, βόλτες, σειρές ο,τι τραβάει η όρεξή σου μην το σκέφτεσαι τα πράγματα είναι όπως είναι δεν αλλάζει κάτι τώρα πάμε παρακάτω ο,τι και αν γίνει μέσα θα είσαι

      Διαγραφή
    5. Καλα τα λες κι εγω ελπίζω να γινουμε συνάδελφοι.. κι εσυ με το παλιο;;

      Διαγραφή
  44. Να προσθέσω στον 6.48 ότι η ζήτηση που έχει η αστυνομίας οφείλεται στο γεγονός της συσσωρευσης παιδιών από τα προηγούμενα έτη λόγω το ότι έπαιρναν ελάχιστους στην αστυνομία... Πχ και εγώ δίνω δεύτερη φορά για αστυνομία, εσύ για τέταρτη... Η πλειοψηφία που θέλει αστυνομία κάθε χρόνο είναι παιδιά συγκεκριμένα και μεγαλύτερα σε ηλικία που δίνουν δεύτερη και παραπάνω χρονιές... Αν η προηγούμενη κυβέρνηση έβγαζε κάθε χρόνο σου λέω 400 θέσεις αστυνομία η βάση θα ήταν μόνιμα πεσμένη... Το μόνο που θα ρίξει πολύ τις βάσεις στο νέο είναι ότι οι περισσότεροι που θέλανε αστυνομία κι αυτά πήγαν με το παλιό (από 1700 πέρυσι οι 700 και ήταν μεγαλύτερη σε ηλικία από την γενική σειρά), οι χαμηλές επιδόσεις και οι 480 θέσεις που είναι με το νέο... Από αυτά και μόνο σίγουρο θα είναι κάτω από 16.000 η Αστυφηλακων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Με 15.910 έχω ελπίδες για Αστυφυλάκων με το 10% του 2019 πρώτη επιλογή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρά πολλες, εδώ ελπίζουμε κι εμείς με λιγότερα

      Διαγραφή
  46. Εχετε ολοι τοσο κακια μεσα σας ντροπη σας τη ατομα θα βγειτε αυριο στη κοινωνια?Τι σχολια ειναι συτα π.διαβαζω ?Πως σας μεγαλωσαν ετσι χωρις ηθος αξιες κ ταπεινοτητα κ αν αστυφυλσκες τι να λεει αυτο; ανθρωπος δε θα γινειε ποτε λυπαμαι για τη νεολαια του 2020 που κοιταει με καθε τροπο να πικρανει τον συναθρωπο για μια κωλοσχολη ρε αξιζει;Αισχος!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. με 16010 λέτε να έχω ελπίδες για σμυν η σμυ σώματα? (είμαι 10% του 19)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ποσο πολυ σας λυπαμαι τους περισσοτερους εδω μεσα υπεροψια κ κακια εγω θα σας μιλησω σα μανα οχι σαν υποψηφια εμενα ο γιος μ εδωσε φετος δεν εβγαλε τα μορια ποτε ομως δεν θα απιγοητευε τον συμμαθητη τ που αγωνιστηκε με τον τροπο τ κ αν αριστευε σημασια δεν εχει ποσα μορια βγαζεις κ που θα πας σημασια εχει τι ανθρωπος θα βγεις στη κοινωνια!!!Ειμαι υπερηφανη για τον γιο μ π εβγαλε 14κ κατι κ οχι 17 γτ ειναι ανθρωπος με ηθος κ αξιες σεβεται κ προσευχεται για τον συνανθρωπο ειμαι υπερηφανη κ αν παει αστυφαλακων κ αν δε παει!!!Ολοι εδω μεσα εχετε βγαλει χολη μην πεσει η αστυφαλακων κ σας πεσει το γοητρο κ σας μεινουν τα μορια κ παρουν μια θεση κ οι χαμηλοι που την αξιζουν περισσοτερο ισως απο εσας τους υψηλιβαθμους τους δηθεν !!!Δεν εχω λογια με αυτα που διαβαζω ολοι εχετε αποψη με βαση το δικο σας στμφερον μην καταλαβαινοντας οτι απογοητευεται καποιους αλλους κρατηστε λοιπον τις βαθμαρες σας για τον αυγουστο κ μην προκαλειται αλλο θλιψη εις γνωση ν σας!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστά! Και τους είδαμε όλους τους "μάγκες" και στις ΠΚΕ με ποση υπεροψία αντιμετώπιζαν αλλα παιδιά. Πως θα υπερασπιστούν αυριο μεθαυριο το άδικο, τον φτωχό, τον αδυναμο εκεί έξω στην κοινωνία; Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Με υπεροψία και ως άλλοι "πλανηταρχες". Εγώ θεώρησα άπαντες ίσους σε αυτόν τον αγώνα για εισαγωγή στις σχολές. Δεν υποτίμησα κανέναν, δεν υποβάθμισα κανέναν, δεν αποθάρρυνα κανέναν! Αντιθέτως ακόμη και σε χαμηλοβαθμα παιδια προσπαθησα να δώσω κουράγιο για να το παλεψουν μέχρι τέλος. Έριξε ένα παιδι στο υψος δυο φορες τον πηχη και στην τρίτη του προσπαθεια η καρδιά μου χτυπουσε τόσο γρήγορα σαν να βρισκόμουν εγώ εκεί. Έβλεπα σε αυτό το παιδι τους κόπους μιας ολόκληρης χρονιάς, τους δικους μου τους δικους του, όλων! Μην στεναχωρείτε κανέναν, για να κοιμούνται όλα τα παιδια ησυχα τα βράδια...

      Διαγραφή
    2. Αν δεν μάθεις σαν μάνα τον γιο σου να κυνηγάει τα αγαθά με ανταγωνισμό τότε εγώ λυπάμαι γιατί δεν θα προοδεύσει ποτέ στην ζωή του . Καλώς ήρθες στην κοινωνία μας που όλα λειτουργούν ανταγωνιστικά και που ο καθένας κοιτάζει να πικράνει τον άλλον έτσι ώστε να προοδεύσει. Για αυτό και ο γιος σου δεν πέτυχε κυρία μου . Ευτυχώς που δεν σ είχα μάνα για να με κάνεις βούτυρομπεμπε και μαλθακό για να με πατάνε όλοι.

      Διαγραφή
    3. Την θεωρία του κ**λου αφήστε την . Ακόμη και μέσα στα σώματα υπάρχει ανταγωνισμός . Ποιός θα φάει τον άλλον . Σιγά μην προσευχηθώ για τον συνάνθρωπο μου . Εγώ επιδιώκω το καλύτερο για εμένα και δεν εύχομαι για κανέναν τίποτα . Σκέψου τα σαν μάνα μεταδωσε τα στον γιο σου και θα προοδεύσει στην ζωή του και με το καλό στα σώματα .

      Διαγραφή
    4. Χολή βγαίνει από ελάχιστους. Μη ξεχνάμε όμως ότι η μεγάλη πλειοψηφία εδώ μέσα είναι παιδιά. Οπότε δικαιολογούνται. Μη ξεχνάμε επίσης πως είμαστε εμείς στην ηλικία 18-20. Μήπως η αγωνία δεν είναι δικαιολογημένη?? Εγώ στα σχόλια αντιλαμβάνομαι ελάχιστη χολή, τεράστια αγωνία, αλλά και από την άλλη διαβάζω πάρα πολλές ευχές. Βεβαίως δεν είναι σωστό να θέλεις τόσα πολλά μόρια γι'αυτες τις σχολές. Όμως έτσι είναι. Μακάρι να άλλαζε το σύστημα. Μήπως στα χρόνια μας ήταν καλύτερα??? Όχι βέβαια. Για να γίνεις ένστολος, όπως εγώ πχ, έπρεπε ο γονέας να πέσει στα πόδια κάποιου πολιτικού και εσαεί να του είναι υποχρεωμένος. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΩΜΑΤΑ Ή ΣΤΡΑΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΟΝ. Τώρα οποιοδήποτε παιδί γράψει καλά και έχει τα τυπικά προσόντα θα περάσει. Είμαι γονέας και έχω περάσει αυτή την αγωνία τέσσερα χρόνια. Όσο για τη μητέρα παραπάνω έχω να πω ότι χωρίς να το θέλει βγάζει και η ίδια χολή. Το παιδί της να ξαναδώσει. Τη δεύτερη φορά είναι ευκολότερα τα πράγματα. Το λέω εκ πείρας. Καλή τύχη σε όλα τα παιδιά και υπομονή και δύναμη στους γονείς που καλούνται να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις (οικονομικές, ψυχολογικές).-

      Διαγραφή
    5. Μπραβο συγχαρητηρια θα κανω το παιδι μ.υπεροπτη κ κακο για να παει σε μια κωλοσχολη ε οχι ρε κ στην τελικη για το παραπανψ σψολιο ουτε βουτυτομπεμπες ειναι ο γιος μ ειναι μια χαρα παιδι π εμαθε να σεβετε το μεγαλυτερο ουτε θα ανταγωνιστει κανεναν ουτε θα βγαζει χολη προκειμενου να πετυχει κατι να βγαλει το ματι τ αλλουνου θα ζησει κ χωρις αστυφυλακων στη τελικη.αφου.ο δικος μ δε το πετυχε κ το πετυχες εσυ οκ; Κ το γεγονος ουι φεν θα ηθελες να με εχεις μανα ουτε εγω θα ηυελα να εχω ενα παιδι σαν κ εσενα π δε σεβεται αλλα εβγαλε μορια τι αξια εχουν αυτα μπρος στο συνανθρωπο ντροπη σ λοιπον κ λυπαμαι για το θρασσος σ σ ευχομαι να περασεις κ ας μεινει ο γιος μ δε πειραζει !!!

      Διαγραφή
    6. Καλά η χολή που βγάζεις εσύ δε λέγεται!!!!!!!!σα μάνα. Αν περνούσε το παιδί σου στην αστυνομία θα ήταν καλή η αστυφυλάκων??????ε???? Τώρα που δεν περνάει είναι κ.......λη. Τι να σου πω. Μιλάς για χολή εσύ που είσαι όλη σου ολόκληρη χολή. Κρίμα. Μη ξανασχολιασεις. Είσαι τελείως μα τελείως εκτός. Καλή τύχη στο παιδί σου......

      Διαγραφή
  49. με 16010 από 10% του 2019 έχω ελπίδες για σμυν σμυ σώματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημερα αν κάποιος ειναι πολύτεκνος διεκδικεί μονο τις θεσεις που δίνονται στους πολύτεκνους ή μπορει να μπει και στην γενικη σειρα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην προκήρυξη της αστυνομίας νομίζω οτι γραφει πως αν δεν πιάσεις την γενική σειρά τότε πας για τις θεσεις πολυτεκνων αν εισαι πολυτεκνος.. Η τριτεκνος αντίστοιχα

      Διαγραφή
    2. Οι πολύτεκνοι μπαίνουν στη γενική σειρά. Αν δε πιάσουν τη βάση τότε πάνε στην ειδική κατηγορία πολυτέκνων. Σίγουρο αυτό....

      Διαγραφή
    3. Έτσι γίνεται και με τους αστυνομικούς που ξαναγίνουν; αν δεν πιάσουν την γενική σειρά πιάνουν την πιο κάτω μόνο για αστυνομικους;

      Διαγραφή
  51. Ανωνυμος.3.04 ποτε.δε εκανα τξ θεωρεια τ καλου κ ουτε τον γιο μ βουτυτομπεμπε οπως εδυ τον χαρακτητιζεις αλλα προσεξε γτ με αυτο το χαρακτηρα το κακο π εχεις δε θα προχωρησεις πολυ στη ζωη σ !!!Τι ειναι αυτα π ξεστομιζεις; Ετσι σε εμαθαν οι δικοι σ να πατας επι πτωματων προκειμενιυ να πετυχειε εσυ; Κ Κατι τελευταιο εγω π εσυ με κατηγορεις που δε περασα.στο παιδι μ ανταγωνισμο εχω δυο παιδια οχι ενα η κορη μ η μεγαλη τελειωσε σσας ψυχολογων περασε το 2016 κ εβγαλε.19094'μορια ομως ποτε δεν ειχε την υπετοψια τη δικη σ κ ειχε ανταγωνισμο 4 θεδεις παννελαδικα κ περασε γτ ηταν ταπεινη το καταλαβες; Μηπως ειναι κ αυτη βουτυρομπεμοεκα;Σε λυπαμαι παρα πολυ!,,











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου κυρία φαίνεται κατ αρχήν ότι δεν έχεις δουλέψει ποτέ στην ζωή σου για να δεις τι ανταγωνισμός και που*τια υπάρχει. Δεν είμαι από την φύση μου έτσι , αλλά η κοινωνία με έκανε έτσι . Δεν θα αλλάξω εγώ την Ελλάδα λυπάμαι. Κοιτάζω να προσαρμόζομαι σε καταστάσεις και όχι να τις αλλάζω. Κανείς δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα . Όλα αυτά που λες στην θεωρία είναι καλά , αλλά δεν στηρίζονται στην πραγματικότητα . Εμένα ο πατέρας μου και η μάνα μου φάγανε πολλά σκατα στον ιδιωτικό τομέα εδώ και 30 χρόνια και μου είπαν πως η ζωή είναι ένας ανταγωνισμός όπως και η ζούγκλα που το μεγαλύτερο ζώο τρώει το μικρότερο για την επιβίωση .

      Διαγραφή
    2. Ανωμυμε 1.37'κ.εμεις φαγαμε πολλα σκατα κ εχουμε δουλεψει πολυ στη ζωη μας θελουμε μια θεση στο δημοσιο για το παιδι μας αλλα μεχρι δε θα τ καλλθεργησω ομως ενα τετοιο χαρσκτηρα για μια θεση !!!Καλη επιτυχια σ ευχομαι!!!Δεν αξιζει για μια θεση να αλλαξουμε σαν ανθρωποινα γινουμε.ψυχροι κ αδιαφοροι κ.να υποτιμαμαι.το.διπλανο μας!!!Καλο καλοκαιρι!!!

      Διαγραφή
  52. Ανωνυμε 2.15'Σ ευχομαι καλη επιτυχια παιδι μ ετσι να συνεχισειε στη ζωη σ κ ο θεος θα σε αναμοιψει μπραβο σ με συγκινησε πολυ ο λογος σ!!Καλο καλοκαιρι κ καλα αποτελεσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανωνυμος.7.53'Απευθυκατε σε εμενα κ ειπατε βγαζω εγω χολη οχι κανετε μεγαλο λαθος απο τα σ σχολια που διαβασα κατσλαβα οτι οι περισσοτεροι τρολαρουν καποιους κ παιζουν με την αγωνια τους που ειναι παρα πολυ αδχημο πραγμα ιδιως στην εποχη μας!!!Κ κατι αλλο δεν θεωρω ενα παιδι 18 ετων να εχει τετοια σκεψη για το συνανθρωπο ποτε λοιπον θα ωριμασει στα 30? Και αν περασρι σ αυτα τα σωματσ για ετυχε να γραψει γτ κοπιασε για οποιονδηποτε λογο πως θα βγει να αντιμευωπισει την κοινωνια; Οσο αναφορα το γιο μ αν θα ξαναδωσει αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο πριν βγουν οι βασεις κανεις δεν εχει αποψη το ποιος θα πετυχει κ ποιος οχι ας ηρεμησουμε λοιπον ολοι!!!Καλα αποτελεσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα σε όλους σας διαβάζω τα σχόλια και το μόνο που θέλω να πω είναι ότι με κάποιους συμφωνώ με κάποιους άλλους όχι τόσο πολύ όλοι έχετε την αγωνία σας. Αυτό που έχει σημασία είναι τα παιδιά μας να έχουν ένα καλό μέλλον να κοιμούνται ευτυχισμένα και να ξυπνάνε το πρωί με χαρά να πάνε στη δουλειά τους τα πράγματα πλέον είναι πολύ δύσκολα εμένα ο δικός μου ο γιος πέρυσι έγραψε 15500 μπήκε Ευελπίδων αλλά προτίμησε να ξαναδώσει φέτος γιατί θέλει να περάσει αεροπορία φέτος έγραψε 18.000 και πιστεύω ότι θα ανταμειφθεί ο κόπος του εύχομαι σε όλους σας Καλή επιτυχία μην το βάζετε κάτω και να πολεμήσετε για τον αρχικό σας στόχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. για σκεψου να μην περασει ουτε ενας στους ενστολους(σωματα ασφαλειας) ωρε μαγκα μου κλαψα μυρλαααα και τιποτα αλλο!! ωρε μανα μου κανεις δεν περασε::: φετος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μακάρι να έβγαιναν εκτιμήσεις και για το 10% :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παιδιά με 13.325 τι λέτε έχω καμία ελπίδα έστω και για επιλαχών στη Σμυ όπλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! κάθε χρόνο φεύγουν πολλά άτομα ειδικά απο οπλα. οπότε έχεις αρκετές πιθανότητες. Καλά αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ φίλε. Καλά αποτελέσματα και σε εσένα

      Διαγραφή
  58. Καθονται και σκοτωνονται στα σχολιια μεγαλοι ανθρωποι με νεα παιδια για μια θεση στο στρατο και τα σωματα ασφαλειας. Για ενα 1000ρικο ολα αυτα, την ωρα που πρωην υπαλληλοι της ΔΕΗ, του ΟΣΕ, του ΟΤΕ κτλπ που μπηκαν οπως μπηκαν (να ναι καλα το ΠΑΣΟΚ και τα πρασινα αλογα) παιρνουν τις εφαπαξαρες και τις συνταξαρες τους.
    Ελλαδιστάν 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι φάση??? Εμείς τα παιδιά μιλάμε πολιτισμενα και έρχονται μερικοί μεγάλοι σε ηλικία και βρίζουν στα σχόλια.... Δηλαδή εντάξει τα έχω δει όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μια θέση στο Δημοσιο όλο αυτό. Για κάποιους αν δε μπεις Δημόσιο μετά ήρθε το τέλος σου. Ή απόλυτη καταστροφή. Έτσι το χουν στο μυαλό τους.

      Διαγραφή
    2. Το χειρότερο είναι ότι λένε πράγματα άσχετα...

      Διαγραφή
  60. Αντε σεβαστειτε τον κόπο μας λέω εγώ... Βλέπω μερικούς γονείς που λέτε γράψαμε και πετύχαμε αυτό κι αυτό... Δεν είναι δικός σας κόπος.. Τα παιδιά σας ιδρωσαν να γράψουν, τα παιδιά ξενυχτουσαν για να προλάβουν την ύλη, τα παιδιά έγραψαν τους βαθμούς... Το να οικιοποιηστε κάτι που δε συμβαλετε στην πράξη να γίνει δεν είναι ωραίο... Και παρακαλώ να μην σχολιάζουν οι γονείς με αρνητικους χαρακτηρισμους... Έχουμε που έχουμε την αγώνα μας για τις βάσεις, έχουμε και τον καθένα που θα πει κάτι άσχετο ή και θα βρισει... Κάντε τις διακοπουλες σας και ηρεμηστε λίγο. Τέλος του μήνα βγαίνουν οι βάσεις. Όσα παιδιά έχουν πάνω από 15.800 είναι σίγουρα αστυνομία με το νέο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Με 16.025 λέτε να περάσω Αστυφηλακων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ποιοι είστε με 10% του 19 και με τ βαθμό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αμάν ρε παιδιά μάθετε λίγη ορθογραφία επιτέλους. Έτσι γράφεται ή λέξη "Αστυφυλάκων". Άστυ+φύλακας η ετυμολογία. Και ναι για μένα περνάς και με γενική σειρά αν είσαι από το νέο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με γενική σειρά είμαι και από το νέο. Σορυ αλλά δεν είμαι και ο καλύτερος στην ορθογραφία. Προσπαθώ χρόνια να βελτιωθω αλλά δεν...

      Διαγραφή
  64. 16425ενδιαφερομαι για λιμενοφυλακεσ, πρώτη χρονιά από γέλ, έχω ελπίδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Απαντήσεις
    1. 15900 νέο σύστημα για λιμενοφύλακας τι λέτε έχω ελπίδες;

      Διαγραφή
  66. Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! Με 15200 νέο σύστημα λετε να υπάρχει ελπίδα για Ευελπίδων όπλα έστω ως επιλαχών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φεύγουν πολλά άτομα από στρατό... Άνετα θαρρώ... Και ειδικά από τα όπλα φεύγουν πάρα πολλοι

      Διαγραφή
  67. Καλησπέρα κ απο μενα! Με 14.925 μόρια -Νέο συστημα ΓΕΛ- περνάω ΣΜΥ Όπλα? Καμιά ελπίδα για επιλαχών στη ΣΜΥΑ Τεχνολογικής που είναι κ πρώτη μου επιλογή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΜΥΑ είναι λίγο δύσκολο γιατί ειδικά στην Τεχνολογική δε φεύγουν εύκολα και πολλά άτομα. ΣΜΥ γενική σειρά είσαι ή ειδική κατηγορία?

      Διαγραφή
    2. Για την ακρίβεια τώρα που το σκέφτομαι μέσα είσαι στην ΣΜΥ... Άνετα! Είσαι, δεν είσαι γενικη σειρά μέσα είσαι

      Διαγραφή
  68. Καλησπερα απο εμενα και καλη επιτυχια σε ολους. Ειμαι με το 10% του 2019 γνωριζει κανεις πως θα κυμανθουν οι βασεις για ΑΕΝ μηχανικων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Για σχολή αξιωματικών με το νέο δεν υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε ότι υπάρχουν πολλοί υποψήφιο καθε χρόνο... Αλλά αν δε βγουν οι τελικοί πίνακες δε μπορούμε να πούμε κάτι...

      Διαγραφή
    2. Υπαρχουν αλλα ο χαμοσ γινεται στην αστυφυλακων.Γενικα ομως νομιζω λιγοι ειναι αυτοι που ενδιαφερονται για σωματα με βαθμο πανω απο 16900.

      Διαγραφή
    3. Γενικά οι περισσότεροι που θέλουν σώματα ασφαλείας είναι μέσα στο 15.000. Πέρυσι με 221 ήταν 16.570 η Αστυφηλακων... Φαντάσου με 480 άτομα που θα φτάσει

      Διαγραφή
  70. Με 17978 λέτε να έχω ελπίδες για αστυφυλάκων;είμαι παλαιό συστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε πλάκα μας κάνεις; Είσαι μέσα άνετα το ρωτάς; Τι να πούμε και εμείς που έχουμε 14.000 μόρια με το νέο! Χαλάρωσε είσαι μέσα σίγουρα

      Διαγραφή
    2. Πιο καλά πυροσβεστική να δηλωνες

      Διαγραφή
  71. Τα έχω δηλώσει όλα...ρώτησα για αστυφυλάκων γιατι μου φαίνεται κάπως χλωμό για πυροσβεστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Με το παλιο ποσο πιστεύετε θα ειναι η βαση της Αστυνομίας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γενικά δεν έχουν γράψει καλά
    Πιστεύω αστυφυλάκων κοντα στα 17 και αξιωματικών κοντά στα 18
    Πόσα έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή