Σελίδες

Σάββατο 11 Απριλίου 2020

Επιστολή αποφοίτων προς τον Πρωθυπουργό για την αδικία και ανισότητα που δημιουργείται στους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2020 με το παλαιό σύστημα

قاموس المعرفه: طريقة المذاكرةΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Το panelladikes24 δημοσιεύει την επιστολή αποφοίτων προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την αδικία και ανισότητα που δημιουργείται στους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2020 με το παλαιό σύστημα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Σημειώνεται ότι το panelladikes24 δημοσιεύει τις απόψεις αναγνωστών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποτελούν απαραίτητα και επίσημη θέση του ιστολογίου.

Για την καλύτερη ενημέρωσή σας μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω απαραίτητες πληροφορίες.

- Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2020 - Διπλό σύστημα εισαγωγής

Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2020 θα ισχύσει διπλό σύστημα εισαγωγής, είτε με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα είτε με το ΝΕΟ σύστημα.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, (άρθρο 166 του Ν. 4635/2019/ΦΕΚ 167 Α΄) οι παλαιοί απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2020, μπορούν να επιλέξουν να συμμετάσχουν σε αυτές είτε 

α) με τους όρους και προϋποθέσεις, που ισχύουν το σχολικό έτος 2019-2020, δηλαδή με το ΝΕΟ σύστημα, είτε 

β) με τους όρους, προϋποθέσεις, εξεταστέα ύλη και διαδικασίες, που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019, δηλαδή με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα. 

Τα δύο συστήματα (παλαιό/νέο) έχουν διαφορετική εξεταστέα ύλη, διαφορετικό ποσοστό θέσεων για κάθε σύστημα, διαφορετικό τρόπο υπολογισμού μορίων κλπ.

- Σχετικά με το ποσοστό των θέσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (παλαιό σύστημα)

Οι υποψήφιοι, που θα επιλέξουν να εξεταστούν σύμφωνα με την περίπτωση β) θα διεκδικήσουν ποσοστό των θέσεων των σχολών και τμημάτων που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνισθούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020. 

Το ανωτέρω ποσοστό θα αποδοθεί στα κατά περίπτωση συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να ορισθεί ο αριθμός εισακτέων της κατηγορίας αυτής για τα Τμήματα και τις Σχολές που τα αφορούν, με κοινή απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και των κατά περίπτωση αρμόδιων Υπουργών, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


5 σχόλια:

  1. Μπράβο στο πανελλαδικές24 που στηρίζει τα δίκαια των αποφοίτων. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να βγάλουν και σε εμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διάβασα πολλά άρθρα αυτές τις μέρες από γονείς και μαθητές του παλιού συστήματος και γι'αυτό είχα το θάρρος να σας πω και τη δική μου ιστορία.
    Πανελλήνιες...
    Είμαι 17 χρονών και έδωσα πανελλαδικές για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2019. Είχα όνειρα. Εκανα μεγάλη προσπάθεια. Διάβασα όσο περισσότερο μπορούσα. Χαράμισα έναν χρόνο από μια ωραία ηλικία για να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. Αυτό όμως δεν με ένοιαζε. Είχα όνειρα. Δυστυχώς όμως Εγώ απέτυχα... Και εκεί γκρεμίστηκαν όλα μπροστά μου... Πρωτού συνεχίσω, θα ήθελα να μου απαντήσετε εάν εσείς έχετε όνειρα. Όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη και βλέπετε το μικρό παιδί που ήσασταν, γίνατε αυτό που θέλατε και στην τελική είστε ευτυχισμένοι; Ευτυχισμένοι; Τι λέξη είναι πάλι αυτή; Άγνωστη ίσως για πολλούς. Βλέπεις το παιδί σου, να παλεύει για μια θέση . Να θυμώνει,να στεναχωριέται, να αγχώνεται, να κλαίει, και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Πώς θα είσαι ευτυχισμένος... Και κάπου εκεί αποφασίζω να ξαναδώσω πανελλαδικές γιατί πιστεύω στις δυνάμεις μου , πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να μου κόψει τα όνειρα και τις ελπίδες που έχω και να γίνω αυτό που παντα ήθελα.... Και πάμε πάλι από την αρχή... Άγχος; Χαχαχα ο καλύτερος μου φίλος. Απογοήτευση; ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Υπάρχει όμως κάτι που μου λέει ότι θα τα καταφέρεις. Και αυτό το κάτι είναι οι δικοί μου άνθρωποι. Είμαι πλέον 18. Ενήλικη και έτοιμη να διεκδικήσω μια θέση στη σχολή των ονείρων μου... Δεν έχει σημασία ποια είναι... Ούτε πως θα το καταφέρω... Αλλά θα γίνει... Ποτέ δεν πίστευα ότι η κατάργηση των πανελλαδικών είναι η καλύτερη λύση. Αλλά πίστευα πως εάν πραγματοποιούνταν σωστά θα είχαμε διαφορετικά αποτελέσματα και η χώρα μας θα γίνονταν παράδειγμα προς μίμηση όπως και τώρα με τον covid-19. (Κορωνοιο).
    Και επειδή άρχισα να σας κουράζω θυμηθείτε μας όταν πάρετε τελικές αποφάσεις για τις πανελλαδικές. Όχι σαν αριθμούς. Σαν ανθρώπους. Σαν παιδιά. Σαν τα δικά σας παιδιά για τα οποία θέλετε το καλύτερο. Σαν παιδιά που προσπαθούν ξανά και ξανά. Μην μας κόβετε τα φτερά και το μέλλον. Είναι άδικο να προσπαθούμε τόσο πολύ και να είμαστε στο περιθώριο. Οπως ισχύει δικαιούμαστε ποσοστό θέσεων ανάλογο του ποσοστού συμμετοχής μας στις εξετάσεις, που αυτό το ποσοστό δεν θα ξεπερνάει μάλλον το 5-10% (στην καλύτερη περίπτωση). Ένα τόσο μικρό ποσοστό γιατί να πρέπει να ταλαιπωρηθεί ξανά; να αγχωθεί ακόμα περισσότερο; Να στεναχωρεθεί ακόμα περισσότερο; Να απογοητευτεί ακόμα περισσότερο; Και να πάψει να πιστεύει στον εαυτό του ;
    Η γιαγιά μου πάντα έλεγε "υγεία να έχουμε". Πώς όμως θα της εξηγήσω φέτος ότι κάποιοι άλλοι αποφασίζουν για την υγεία μας; Σαν ειδικοί αλλά όχι σαν γονείς;

    Ένα κορίτσι του παλαιου συστήματος που παλεύει με τέρατα για να πραγματοποιήσει τα όνειρα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ένας από τους γονείς που το παιδί τους συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις με το παλαιό σύστημα. Αισθάνομαι και εγώ και το παιδί μου την αδικία που γίνεται για τα παιδιά που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το παλαιό σύστημα. Δεν θα ήθελα να σας κουράσω για τον αγώνα που έκανε όλη την χρονιά για να καταφέρει να πραγματοποιήσει το όνειρο της να περάσει στην Ιατρική. Απλά θα ήθελα να σας παρακαλέσω να βοηθήσετε με όποιον τρόπο μπορείται να μην υποστούν όλα αυτά τα παιδιά που συμμετέχουν με το παλαιό σύστημα, αυτήν την αδικία. Να βλέπουν να ακυρώνονται τα όνειρα τους και να μην παιρνάνε στην σχολή που θέλουν παρόλο που έχουν πολλά περισσότερα μόρια από άλλους, οι οποίοι παιρνάνε στην ίδια σχολή επειδή συμμετέχουν με το νέο σύστημα και με πολύ λιγότερα μόρια.
    Κάτι παρόμοιο έχει συμβεί το 2016 με άλλη κυβέρνηση , άλλη ιδεολογία, αλλά ίδιο σκεπτικό. Δεν είναι παράξενο ; Ίσως εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Αν ανατρέξετε στο κοντινό 2016 θα δείτε παιδιά να αποτυγχάνουν την είσοδο τους στην σχολή της επιλογής τους παρόλο που έχουν 2500 και 3000 ΜΟΡΙΑ παραπάνω από κάποιους άλλους επιτυχόντες. Πολύ φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσουμε τον ίδιο παραλογισμό.
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΒΟΗΘΗΣΤΕ ! ! ! ! ! με όποιο τρόπο μπορείται να ανατραπεί αυτή η αδικία , και να επικρατήσει η λογική και το δίκαιο, εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. Απλά Μαθηματικά , με βάσει τον αριθμό συμμετοχόντων :
    με το παλλαιό Παλαιό Σύστημα: 2.233
    Νέο Σύστημα: 10.982
    Συνολικός αριθμός υποψηφίων: 2.233 + 10.982= 13.215

    Ποσοστό Υποψηφίων:
    Παλαιό Σύστημα: 2.233/ 13.215 = 16,9 %
    Νέο Σύστημα: 10.982/ 13.215 = 83,1 %
    16,9% ΚΑΙ ΟΧΙ 9,51 %

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι ένας από τους γονείς που το παιδί τους συμμετέχει στις πανελλαδικές εξετάσεις με το παλαιό σύστημα. Αισθάνομαι και εγώ και το παιδί μου την αδικία που γίνεται για τα παιδιά που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις με το παλαιό σύστημα. Δεν θα ήθελα να σας κουράσω για τον αγώνα που έκανε όλη την χρονιά για να καταφέρει να πραγματοποιήσει το όνειρο της να περάσει στην Ιατρική. Απλά θα ήθελα να σας παρακαλέσω να βοηθήσετε με όποιον τρόπο μπορείται να μην υποστούν όλα αυτά τα παιδιά που συμμετέχουν με το παλαιό σύστημα, αυτήν την αδικία. Να βλέπουν να ακυρώνονται τα όνειρα τους και να μην παιρνάνε στην σχολή που θέλουν παρόλο που έχουν πολλά περισσότερα μόρια από άλλους, οι οποίοι παιρνάνε στην ίδια σχολή επειδή συμμετέχουν με το νέο σύστημα και με πολύ λιγότερα μόρια.
    Κάτι παρόμοιο έχει συμβεί το 2016 με άλλη κυβέρνηση , άλλη ιδεολογία, αλλά ίδιο σκεπτικό. Δεν είναι παράξενο ; Ίσως εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Αν ανατρέξετε στο κοντινό 2016 θα δείτε παιδιά να αποτυγχάνουν την είσοδο τους στην σχολή της επιλογής τους παρόλο που έχουν 2500 και 3000 ΜΟΡΙΑ παραπάνω από κάποιους άλλους επιτυχόντες. Πολύ φοβάμαι ότι θα αντιμετωπίσουμε τον ίδιο παραλογισμό.
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΒΟΗΘΗΣΤΕ ! ! ! ! ! με όποιο τρόπο μπορείται να ανατραπεί αυτή η αδικία , και να επικρατήσει η λογική και το δίκαιο, εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. Απλά Μαθηματικά , με βάσει τον αριθμό συμμετοχόντων :
    με το παλλαιό Παλαιό Σύστημα: 2.233
    Νέο Σύστημα: 10.982
    Συνολικός αριθμός υποψηφίων: 2.233 + 10.982= 13.215

    Ποσοστό Υποψηφίων:
    Παλαιό Σύστημα: 2.233/ 13.215 = 16,9 %
    Νέο Σύστημα: 10.982/ 13.215 = 83,1 %
    16,9% ΚΑΙ ΟΧΙ 9,51 %

    ΑπάντησηΔιαγραφή