Σελίδες

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2019 - Ποιοι οι συντελεστές βαρύτητας για τον τρόπο υπολογισμού των μορίων - Αλλαγές σε σχέση με πέρσι

Αποτέλεσμα εικόνας για Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2019 - Ποιοι οι συντελεστές βαρύτητας για τον τρόπο υπολογισμού των μορίων
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη. 

Το panelladikes24 σας παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους συντελεστές βαρύτητας των εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ και τον τρόπο υπολογισμού των συνολικών μορίων των υποψηφίων.

Συντελεστές βαρύτητας

Α) Για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων όλων των Τομέων πλην της Κοινής Ομάδας Σχολών ορίζονται οι παρακάτω συντελεστές:
για το μάθημα « Μαθηματικά» (Άλγεβρα) συντελεστής 1,5
για το μάθημα « Νέα Ελληνικά» συντελεστής 1,5
για το α΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5
για το β΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 3,5

Β) Για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Κοινής Ομάδας Σχολών (Στρατιωτικές, Αστυνομικές, ΑΕΝ, ΤΕΦΑΑ κτλ) ορίζονται οι παρακάτω συντελεστές:
για το μάθημα « Μαθηματικά» (Άλγεβρα) συντελεστής 3,5
για το μάθημα « Νέα Ελληνικά» συντελεστής 3,5
για το α΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 1,5
για το β΄ μάθημα ειδικότητας συντελεστής 1,5

Γ) Για το ειδικό μάθημα της ξένης γλώσσας για όλα τα τμήματα που απαιτείται ορίζεται συντελεστής 1.

Δ) Για τα ειδικά μαθήματα της «Αρμονίας» και του «Ελέγχου μουσικών ακουστικών ικανοτήτων» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.

Ε) Ο τρόπος εξαγωγής της συνολικής βαθμολογίας των υποψηφίων που επιθυμούν εισαγωγή στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων περιγράφεται αναλυτικά στις διατάξεις του άρθρου 19 του ν. 4559/2018 (142 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 45 του ν. 4589/2019 (13 Α΄ ) και της σχετικής Φ.253/23170/Α5/14-2-2019 (ΦΕΚ 504 Β΄) υπουργικής απόφασης.

ΣΤ) Για τα ειδικά μαθήματα του «Ελευθέρου Σχεδίου» και του «Γραμμικού Σχεδίου» ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.

Ζ) Στις πρακτικές δοκιμασίες για την εισαγωγή στα τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ορίζεται συντελεστής 2 για το μέσο όρο των βαθμών τους.

Τρόπος υπολογισμού συνολικών μορίων

Για τον υπολογισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψήφιου/-ας αθροίζονται τα γινόμενα του βαθμού κάθε μαθήματος που προκύπτει με τον αντίστοιχο συντελεστή και στη συνέχεια το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το 100. 

Αν στη συνολική βαθμολογία προκύπτει και δεκαδικό μέρος γίνεται στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα ως ακολούθως: 

- αν το δεκαδικό μέρος είναι μικρότερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) παραλείπεται. 

- αν το δεκαδικό μέρος είναι ίσο ή μεγαλύτερο της μισής ακέραιης μονάδας (0,5) τότε η συνολική βαθμολογία στρογγυλοποιείται στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


13 σχόλια:

  1. Τώρα που θα βγει νεα κυβέρνηση θα αλλάξουν τα δεδομένα αυτά . Είσαστε τελείως ανίκανη για αυτήν την θέση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *ανίκανοι
      *ησαστε
      *τη θέση
      Καταργηση δικαιωματος ψηφου σε αναλφαβητους.

      Διαγραφή
    2. Και σε όσους δεν ορθογραφούν βάσει μονοτονικού...

      Διαγραφή
  2. Αντί να γυρνάμε τα site καλό είναι να διαβάζουμε λίγο.
    Ο επιμελής μαθητής δεν έχει ανάγκη κανέναν.
    Διαβάζει όλη τη χρονιά όλα τα μαθήματα και πάει και γράφει. ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε ρε απο εδώ που θα μου πετάξεις ειρωνεία μετά απο 20 χρόνια αλλάξανε και τους συντελεστές βαρύτητας απο ΕΠΑΛ που εντωμεταξύ . Λέει ένας πρωίν υφυπουργός που το υλοποίησε κιόλας ότι με το παλιο σύστημα ήταν άδικο για μάθητες που είχανε πιο εύκολα θέματα πχ στην γεωπονία απο τους μηχανολόγους . Απλά πείτε μ σας παρακαλώ τι λέει αυτός που ενώ ξέρουν ότι εμείς σαν μαθητές έχουν πολύ πιο αδύναμες μαθηματικές δυσκολίες στα Γενικής παιδείας και ότι πάμε για τον τομέα που μας ταιριάζει στον καθένα .Ούτως η αλλιώς για αυτό επιλέγουμε και ένα τέτοιο λύκειο . Κάποιος που θα πήγαινε μηχανολόγος θα έμπαινε στη σχολή αυτήν θα έδινε βάσεις καλύτερες εκει . Απλά με την ιδέα που έχουν θα μας δημιουργήσουν πολλά προβλήματα γενικός εξοικειωνόμαστε καλύτερα στην επιλογή που κάναμε έχουμε μεγαλύτερες βαρύτητες αλλά που να το καταλάβουν τα ρεμάλια . Όλα τα λύκεια έχουν πρόβλημα αυτό μου λένε ειδικά στα ναυτικά .το μεγαλύτερο ποσοστό στα μαθηματικά είναι κάτω απο την βάση . Και αυτά τα άτομα ενώ ξέρουν ότι είναι πιο δύσκολα για εμας αυτά πάνε να νομοθετήσουν κάτι που το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ανταπεξέρχεται μπράβο ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ζω για την ήμερα που θα πάρε τον πούλο άχρηστη

      11.000 πέρσι υποψήφιοί δες το και μόνο σου είχαν γράψει μαθηματικά και η 9.000 είχαν κάτω απο 5 για αναλυσέτο μου μια αυτό

      Και έφοσον το λες αυτό ασ καταργούσαν τους συντελεστές και να ήταν ίση για όλα τα μαθήματα τότε είναι πολύ δίκαια τα πράγματα ώστε και τα 4 να είχαν ισοβαθμίες ώστε εαν δεν διάβαζε ένας μαθητής έστω και 1 να έπεφτε πολύ ο βαθμός . Τώρα ξέρεις τι κατάφεραν ? Να παρατάνε τα μαθήματα της ειδικότητας και να συγκεντρώνονται στα άλλα όποτε και αυτό το σύστημα δεν έχει κάποιο όφελος .

      Διαγραφή
  3. Η ΝΔ μην χαίρεστε του χρόνου απο τι μίλησα με έναν πολιτικό που θα διοριστεί για υπουργός παιδείας είπε θα αλλάξουν η συντελεστές πάλι η θα τους διαγράψουν δεν θα υπάρχουν τέτοια όλα θα είναι ίσα . Οπότε ότι έχουν υλοποιήσει θα τους τα αλλάξουν όλα .
    Το πιο δίκαιο πράγμα όποτε εαν δν περάσουμε φέτος περνάμε του χρόνου . Εφόσον θα φύγουν η ανίκανοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλ εσύ θες να μπεις στην ΑΕΝ και στις στρατιωτικές, λιμενοφυκάκων κλπ με ανθοκομία. Μάλιστα........καταλαβαίνω γιατί χαλάστηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεε ρε φιλαράκι μετά απο 2ο χρόνια είναι άδικο να το κάνουνε πάνω εκεί που θέλω να δώσω εγώ . Η θα έπρεπε να καταργήσουν τους συντελεστές η να μην άλλαζαν τίποτα. Τσπα ευελπιστώ ότι η περισσότερη στα μαθηματικά θα πατώσουν και η βάσει της σχολής να πέσει . Διότι εγώ είμαι πολύ καλός στην Έκθεση αυτόματος εαν γράψω καλά εκεί ενα 10 στα μαθηματικά κ όσο πάρω στα οικονομικά πέρασα για ΑΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Η βάση
      *οι περισσότεροι
      *αυτομάτως
      Είσαι πολύ καλός στην έκθεση και γράφεις χειρότερα κι απο νήπιο..Έχεις και δικαίωμα ψήφου..Πρόσεχε λόγω αναλφαβητισμού μην ψηφίσεις καταλάθος άλλο κόμμα.

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία. Σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί η επιθυμία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ να στε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχολιάζουν τα ΕΠΑΛ..Επειγόντως σε οφθαλμίατρο όποιος διαβάσει τις κοτσάνες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταπαιδια απο τα επαλ χαιδαριου στον τομεα ηλεκτρονικα και ψηφιακα δυκτια που θαεξεταστουν καιπροφορικα,σε ποιο εξεταστικο θα εξεταστουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή