Σελίδες

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Χορήγηση εγχειριδίου Κατευθυνόμενης Εκπαίδευσης σε Πλοίο (ΚΕΠ) σε μαθητές που ναυτολογούνται


1. Η παρ. 1 του άρθρου 12 του ν. 4452/2017 (Α΄17) αντικαθίσταται ως εξής:

«1. α) Στους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης των ημερήσιων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων και των ειδικοτήτων Πλοιάρχου και Μηχανικού Εμπορικού Ναυτικού (Ε.Ν.), οι οποίοι ναυτολογούνται ως προσωπικό καταστρώματος και μηχανής για την απόκτηση θαλάσσιας υπηρεσίας, χορηγείται το εγχειρίδιο κατευθυνόμενης εκπαίδευσης σε πλοίο (ΚΕΠ) του άρθρου 34 του π.δ. 141/2014 (Α΄ 232) και πριν την απόκτηση του τίτλου σπουδών, κατά τα διαστήματα: αα) των διακοπών των Χριστουγέννων, ββ) των διακοπών του Πάσχα και γγ) από τη λήξη των εξετάσεων του Ιουνίου του εκπαιδευτικού έτους φοίτησης της Β΄ τάξης μέχρι την έναρξη των μαθημάτων της Γ΄ τάξης του επόμενου εκπαιδευτικού έτους, εφόσον η θαλάσσια υπηρεσία που αποκτάται στο πλοίο έχει κάθε φορά ελάχιστη διάρκεια επτά (7) ημερολογιακών ημερών.

β) Στους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης των εσπερινών ΕΠΑ.Λ. τριετούς διάρκειας και της Γ΄ και Δ΄ τάξης των εσπερινών ΕΠΑ.Λ. τετραετούς διάρκειας, του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων και των ειδικοτήτων Πλοιάρχου και Μηχανικού (Ε.Ν.), οι οποίοι ναυτολογούνται ως προσωπικό καταστρώματος και μηχανής, για την απόκτηση θαλάσσιας υπηρεσίας, χορηγείται το εγχειρίδιο κατευθυνόμενης εκπαίδευσης σε πλοίο (ΚΕΠ) του άρθρου 34 του π.δ. 141/2014 και πριν την απόκτηση του τίτλου σπουδών, κατά τα διαστήματα: αα) των διακοπών των Χριστουγέννων, ββ) των διακοπών του Πάσχα, γγ) από τη λήξη των εξετάσεων του Ιουνίου του εκπαιδευτικού έτους φοίτησης της Β΄ τάξης μέχρι την έναρξη των μαθημάτων της Γ΄ τάξης του επόμενου εκπαιδευτικού έτους για τους μαθητές των εσπερινών ΕΠΑ.Λ. τριετούς διάρκειας ή της Γ΄ τάξης μέχρι την έναρξη των μαθημάτων της Δ΄ τάξης του επόμενου εκπαιδευτικού έτους για τους μαθητές των εσπερινών ΕΠΑ.Λ. τετραετούς διάρκειας και δδ) κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, με την επιφύλαξη των διατάξεων περί επαρκούς φοίτησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αριθμ. πρωτ. 10645/ΓΔ4/22.1.2018 (Β΄120) κοινή απόφαση του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εφόσον η θαλάσσια υπηρεσία που αποκτάται στο πλοίο έχει κάθε φορά ελάχιστη διάρκεια επτά (7) ημερολογιακών ημερών.»


Δείτε εδώ όλα τα νέα για τους υποψήφιους σπουδαστές των ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


89 σχόλια:

  1. Ρε παιδεια μια ερωτηση εδω δν βλεπω να λεει τπτ για γενικα λυκεια κανει αναφορα για εσπερινα κ για επαλ..μπορει να κανω και λαθος κ να μην κτλβα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εγινε δλδ μονο για επαλ ισχυει αυτο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΑΛΛΛΛΛΛΛΛ ΜΟΝΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε θα μαας τρελανετε που ειναι το γενικοοο λυκειο;τι εγινε ρε παιδεια ισχυει η δν ισχυει και για το γενικο..;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζήτω το ΕΠΑΛ πήρα τηλέφωνο σήμερα το υπουργείο και μου είπαν ο νόμος αυτός διαβιβάζεται μόνο για τα ΕΠΑΛ . Πάμε ΣΥΡΙΖΑ δώσε πόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε πανελαδικες τι εχεις να πεις που ειναι τα γενικα λυκεια που εγραφες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαα καλή φάση το υπουργείο γουστάρη μαθητές απο επαλ να πάρει . Έπεσε πολύ μεγάλο γλύψιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι εγινε ρε μαγκες εδω τι πακετο φαγαμε εμεις απο γενικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΧΑΧΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ. ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΦΤΑΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης των ημερήσιων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), Αυτό λέει φίλε δεν λέει και ΓΕΛ μήπως εσύ έχεις οφθαλμαπάτη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΡΘΥΜΙΣΗ. ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ. ΟΚ?

      Διαγραφή
    2. Ωραία το Απολυτήριο για Γελ δηλαδή ισχύει ?

      Διαγραφή
  11. Ρε παιδεια το πανελαδικες24 ελεγε δυνατοτητα στους αποφοιτους λυκειου με απολυτιριο οπως ισχυει την χρονια 2017-2018 δλδ με 15% στα γενικα τι εγινε τελικα δεν ισχυειι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. Αφού απο του χρόνου θα μπαίνεις στις αεν μονο μέσω πανελληνίων ( οπως και φέτος υποτίθεται ) γιατι χορηγεί εγχηριδιο και στην β λυκείου;
    2. Θα πάρει δηλ στις αεν το 30% με απολυτήριο λυκείου μονο απο επαλ ναυτικού τομέα;
    Και καθαρίστριες θα πάρει και τους καθηγητές των παιδιών και την κυρία απ το κυλικείο τους και παλι 30% δεν κάνουν.
    Ρε που τους εχουμε πετύχει αυτούς. Αυτοί ειναι βαλτοί να μας τρελάνουν φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατσε λιγο ρε μαγκες..μην μου πειτε οτι θα παρουν 30% μονο με απολυτιριο και μονο απο επαλ γιατι ενταξει ειπαμε να μην τα ισοπεδωσουμε ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΜΟΝΟ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΔΙΚΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΜΠΟΥΝ . ΕΠΑΛ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. paneladikes24 που εισαι τωρα;;;...τι εγινε εσυ δεν ελεγες και για γενικα κ ιστοριες και τελικα αποδείχθηκε οτι το απολυτιριο ισχυει μονο για επαλ..τι εχεις να πεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικοί γινατε κουραστικοι. διαβαστε καλα τι σας λεει το πανελλαδικες24 ειναι απο το νεο νομο. https://panelladikes24.blogspot.com/2019/03/2019.html
      δε μιλαει ξεχωριστα ο νομος για γενικα και επαλ. ελεος. α και το πανελλαδικες που εγραψε για γενικο? δεν βρισκω κατι τετοιο. μπορειτε να αναβασετε τ συνδεσμο?

      Διαγραφή
    2. Ρε φιλε εδω τι γραφει;;http://panelladikes24.blogspot.com/2019/02/2019_11.html?m=1..θελουν να μας τρελανουν δλδ..

      Διαγραφή
    3. Μπραβο. ολων των τυπων λυκειων είναι η παραταση. Αρα όλα οκ. Μην τρελενεστε. Μπραβο στο πανελλαδικεσ24 για την ενημερωση. μονο αυτοι.

      Διαγραφή
    4. Ε;;;δεν βλεπεις τι γραφει...αναφερεται μονο για μαθητες και επαλ..εμας τους αποφοιτους απο τα γενικα λυκεια δεν κανει καμια αναφορα

      Διαγραφή
  16. Μάγκες πάρτε το υπουργείο είπαν μονο για επαλ το κάνουν επειδή έχουνε την ειδικότητα εκεί και αδικούνται μόνο αυτά τα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δηλαδη για αποφοιτους γενικων λυκειων δν ισχυει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπο τι λένε ναι και μου είπα ότι το φεκ που βγήκε είναι πρόχειρο δεν είναι σίγουρο το επίσημο Φεκ θα βγει τον Μαιο

      Διαγραφή
  18. Το ΦΕΚ φιλε που θα βγει το Μάιο ειναι διευκρινιστικό πανω στην τροπολογία που ψηφίστηκε τωρα. Θα λεει δηλ θα εισαχθούν φέτος πχ 984 και τον Αύγουστο να προσκομισουν μια ακτινογραφία θώρακος.
    Δηλ τι να λεει; όπου ο υπουργός στην τροπολογία γράφει επαλ εννοεί γελ;
    Τον ήπιαμε αδερφέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mάγκες εμένα πάντως αυτό μου είπαν τώρα δεν ξέρω τι κάνουν . Λογικά λόγω εκλογών θα περνάμε όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δν ξερω ρε φιλε τι πεζει πια..αυτοι παντως που εφυγαν για μπαρκο απο τα γενικα λυκεια την πατησανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κανα νεοτερο εχουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οχί αυτό που λένε είναι το νέο Μαιο θα έχουν την γνήσια απόφαση ως τώρα ισχύει το απολυτήριο του ΕΠΑΛ μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα πως τα εκαναν ετσι ρε παιδεια..αφου το έγγραφο ελεγε με ολους τους τροπους που ισχυαν το 2017-2018 τωρα γτ εβγαλαν τελειως τα γενικα λυκεια απο το παιχνιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η προκυρηξη 2017/18 μιλάει για το 30% των εισαγόμενων με απολυτήριο λυκείου.
    Το κάνε που το κάνε το 30% μονο απο επαλ.
    Το ποσοστό αυτο ισχύει τουλάχιστον;
    Αυτός ο βλάκας μπορεί απ το 30 να τους το παει 50.
    Πριν μπαίνανε στο site βρίζανε τον ΣΥΡΙΖΑ και μετα την τροπολογία του αλήτη του υπουργού όλοι μούγγα στη στρούγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έιναί γτπ όλοι τούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άλλόί λένέ ότί ίσχύέί κάί γίά γένίκό..κάί ότί άύτή ή πρόκύρίξή βγήκέ γίά νά πέί ότί άύξήθίκέ τό πόσόστό γίά έπάλ δλδ 15%.....ρέ πάίδίά ίσχύέί κάί γιά γένίκό νάί ή όχι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλάνια πείρα το υπουργείο σήμερα και μου είπαν ότι εαν δεν βγάλουν κάτι επίσημο στην ιστοσελίδα τους δεν ισχύει τίποτα. Αυτή η διάταξη απλά είναι μια προτίμηση που έκανε η βουλή ακόμα δεν επικυρώθηκε η γνήσια απόφαση να ξέρετε . Μαιο θα έχουμε την προκήρυξη που θα αναφέρει αναλυτικά το τρόπο εισαγωγής και εαν μπει αυτή η απόφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δηλ το site του υπουργείου ειναι πιο επίσημο απο το νόμο του κράτους που ψήφισαν στη Βουλή;
    Αφού λεει μεσα οπως το 2017/18 η εισαγωγή στις αεν με τη διαφορά οτι το 30% με απολυτήριο λυκείου αφορά μονο τα επαλ.
    Απ το παραπανω για ν αλλάξει κάτι θέλει νέο νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι κανανε ρε φιλε ακου 30%μονο για επαλ..ελεος ρε φιλε τι ειναι αυτα τα ζωα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μάγκες εμένα το υπουργείο αυτό μου αναγγέλλει και συγκεκριμένα το αρμόδιο τμήμα που είναι υπεύθυνη για την Αεν και για της αποφάσεις που βγαίνουν . Δεν νομίζω να λένε μπούφες . Τι να πω αυτή η διάταξη πάντως επιμένουν ότι μπορεί να μην βγεί κ να βγεί κάτι παρόμοιο . Δεν είναι για τίποτα σίγουρο οπότε υπομονή .
    Πάντως εαν δώσουν 30% στα Επαλ θα μπει όλο το επαλ με 11-12-13-14 απολυτήριο γιατί είναι μεγάλο το ποσοστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και εμεις δλδ απο γενικο που εχουμε βγαλει το απολυτιριο μας με το παραπανω οσο αφορα το βαθμο δυσκολιας σε σχεση με το επαλ θα μας πεταξουν εξω ..δεν λογαριαζουν πως αλλα παιδεια εκει που μενουν δν εχουν ναυτικα λυκεια...δεν υπαρχει σωτηρια σε αυτο το συστημα αυτοι που το αξιζουν πραγματικα ειναι αυτοι που θα μπουν με παννελινιες αλλα και εμας θα μας καταστρεψει εαν ισχυει το απολυτιριο του 30% ειτε ισχυει για επαλ ειται για γενικα διοτι η βαση της αεν μεσω παννελινιων θα εκτοξευτεί στα υψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mεγάλε και εγώ μαζί σου είμαι προεκλογικά είναι ολά αυτά που κάνουν για να κερδίσουν ψήφους τα ρεμάλια . Ευελπιστώ να μην με φάνε στις πανελλήνιες αλλιώς την γα@@@@ η άσχετοι

      Διαγραφή
    2. Αδερφε αυτο σκευτομαι κ εγω εκει που ολα φενοντουσαν δρομολογημενα με την εισαγωγη στην αεν μονο με την διαδικασια του απολυτιριου τωρα μας το αλλαζουν με αρνητικες συνεπειες απο την αρχικη αποφαση..στο τελος θα μας πουν οτι καταργουνται οι παννελινιες και η εισαγωγη θα ισχευι μονο απο επαλ...μην το γελατε καθολου τους εχω ικανους και γιαυτο..

      Διαγραφή
  32. Με την διαδικασια των παννελινιων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αδερφέ ότι λές τα λέω και εγώ έχουμε την ίδια άποψη εσύ κάνε τώρα την προσπάθεια σου να μπεις κ μην σε νοιάζουν αυτοί θα τα βρούνε μπροστά τους.. Εαν μόνο κ δεν περάσω επειδή που στέρησαν να πάω να κάνω μπάρκο γιατί ήξερα ότι δεν ισχύει το απολυτήριο και κάθομαι κ διαβάζω εαν δεν περάσω θα πάω και θα τα κάνω όλα εκεί μέσα λαμπόγελο . Γιατί απλά έτσι τους κάπνισε να αλλάξουν τους νόμους κ εμείς να μένουμε έξω δεν πάει έτσι όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ιδια ειμαστε ολοι αδερφε..εγω χαλάρωσα κ εχασα τοσες μερες...απλως βγαλτε το παν ενδεχομενο μπαρκα απολυτιρια και ιστοριες να εχετε και ναστο μυαλο σας μονο τις παννελινιες...

      Διαγραφή
  34. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα ναυτικά φυλλάδια γιατί δεν έχω βρει άκρη πουθενά, είμαι σπουδαστρια ΑΕΝ και δεν κατάφερα να παρακολουθήσω τα σωστικα μεσα για λόγους οικονομικούς, γίνεται να εκδώσω το κόκκινο ναυτικό φυλλάδιο και στη συνεχεια να παρω το ΚΕΠ και να μετρήσει νόμιμα η εμπειρία μου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντός εννέα μηνών μετά την έκδοση μάλιστα θα παρακολουθήσω κανονικά τον κύκλο σωστικων και πυροσβεστικών μέσων σύμφωνα με την νομοθεσία.

      Διαγραφή
    2. Γίνεται, μόλις βγάλεις τα σωστικά μαλιστα σου μετατρέπεται σε μπλε. Άντε και καλές θάλασσες συνάδελφε!

      Διαγραφή
  35. Όταν λέτε για εισοδο με ποσοστο 15% η 30% Από λύκεια Επαλ η Ναυτικά λύκεια,εάν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα επαλ είναι με το μικρότερο ποσοστο 5% αυτά να δουν στην κυβερνηση και Όχι να κάνουν 15% η 30% τα ναυτικά λύκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ε τι να σου πω ρε βρο μας προπαγανδισανε φουλ λεγοντας μας ισχυει και για γενικα κ το αποτελεσμα ηταν να ισχυει μονο για επαλ..αυτη η σελίδα θελει τσο κ λο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γράψτε πανελλήνιες και θα περάσετε . Εύκολα είναι εγω με αυτό το σκεφτικό πάω ,δεν είναι τίποτα ακατόρθωτο εαν το θέλετε πραγματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μηχαλη εχεις δικιο κ συμφωνουμε οι περισσοτεροι μαζι σου..Καταρχην ειμαι αποφοιτος γενικου λυκειου και θελω να κανω μια αναφορα οσο αφορα την διαδικασια εισαγωγης με απολυτιριο και τις σελιδες αυτες που προπαγανδισανε το θεμα...εγω πρωσοπικα μπενω σε αυτην την σελιδα μονο για να εποικινωνω μαζι σας αφου πλεον ολοι εχουμε κοινο στοχο...κ δν μπενω να διαβασω τις μπούρδες που γραφει ο καθενας συντακτης εδω γιατι πλεον η εμπιστοσυνη μου γτ αυτο το σαιτ αλλα κ οχι μονο εχει χαθει εντελως κ ολοι ξερουμε το γιατι..δεν μπορεις να αναφερεσε με βεβαιοτητα οτι ισχυει το απολυτιριο για ολους τους αποφοιτους λυκειων και μετα να βγενει αν οχι η τελικη αποφαση αλλα αυτη που ειναι πιθανον να πραγματοποιηθει και να αναφερεται μονο για επαλ ε καπου εισαι λαθος..εμενα πρωσοπικα με πηγε πισω αυτο το θεμα νομιζα οτι ισχυει το απολυτιριο εμπιστευθηκα αυτο το σαιτ παρατησα το διαβασμα μου κ πηγα να κανονισω μπαρκο σε εταιρια και στο τελος μας την εφεραν και ειπανε μονο για επαλ..οποτε κατα την γνωμη μου κοιταξτε τις παννελινιες σας και αφηστε τον καθενα τυχαιο να γραφει οτι θελει..αυτα απο μενα

      Διαγραφή
  40. Αγορίνα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα τι να κάνεις κ εγώ σε αυτά συμφωνώ μαζί σου αλλά εφόσον είπες ότι διάβαζες και το παράτησες εαν κάτσεις κ έχεις συνεχείς μελέτη μέχρι τον ιούνιο θα τα καταφέρεις δεν είναι τίποτα . Ο Αδερφός μου πέρσυ δεν έκανε σωστή προετοιμασία κ πάλι πέρασε και απο επαλ μάλιστα . Δεν είναι μια σχολή απαιτητική με πλα μόρια λίγη συγκεντρώσει θέλει κ οργάνωση και θα δείς ότι θα το πετύχεις . Οπότε προλαβαίνεις ακόμα να είσαι σίγουρος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιο εχεις μαικ..τα μαθηματα δεν ειναι τπτ το δυσκολο ανετα προλαβενω αλλα εχω ξενερωσει ρε φιλε με την παραπανω κατάσταση γτ πεξανε μαζι μας..τωρα το μονο που εχει σημασια ειναι να γραψουμε καλα!

      Διαγραφή
  41. Ρε παιδιά είναι δυνατόν να ισχύει για ΕΠΑΛ και όχι για ΓΕΛ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα..ολοι αυτο λεμε αδερφε λες και ολοι εχουν ναυτικα λυκεια εκει που μενουν τι να πεις

      Διαγραφή
    2. Στεφ οταν λεμε ποσοστό 30% απο επαλ και ναυτικό λύκειο ενοουμαι οτι μπλέξαμε με το καραγκιόζη που χουμε για υπουργό.
      Έφερε πριν καμμία 15αρια μερες μια τροπολογία στη Βουλή που λεει οτι αλλάζει το νόμο για την εισαγωγή στις αεν.
      Αντί να μπαίνουν το 100% με πανελληνιες θα μπαίνουν το 70% δηλ οι μαλακές απο γελ με πανελληνιες και το 30% απο επαλ με απολυτήριο !!!!!!!!!!
      Ρε πόσες κλωτσιές να θελει αυτο το ατομο

      Διαγραφή
    3. Τι να κανουμε τωρα πια εληξε πρωχοραμεε

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  42. Aπλά εαν δεν περάσουμε γιατί θα είναι εξαιτίας αυτονών θα παω στο υπουργείο και θα τους το σπάσω όλο μέχρι να καταλάβουν ότι έκαναν μαλακία . Όποιος είναι στην ίδια μοίρα ακολουθεί . Που εύχομαι να μην γίνει κάτι τέτοιο και να περάσουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αδερφε ξερεις τι ειναι 30% απολυτιριο και μονο απο επαλ...το εχετε καταλαβει ρε μαγκες ο αριθμος που θα παρουν θα ειναι τεραστιος και ο χειροτερος μαθητης θα εισαχθεί..αληθεια δεν ξερω τι να πω πλεον ντρεπομαι πραγματικα για την κυβερνιση επικρατει στην χωρα μου..ρε μηχαλη φιλε μου τι να κανεις που θα πας στο υπουργιο δν θα καταφέρεις τιποτα...ολοι ειμαστε σε αυτην την κατασταση πεζουν με τον πονο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φιλε οπως τα λες ειναι. Έστειλα mail στο υπουργείο και τους έγραψα για το ποσοστό που πέρνει απο επαλ οτι πέρυσι θα αναβάθμισαν τις αεν και θα περνάνε μονο με πανελληνιες οτι ειναι αδικία ρε φιλε για τους μαθητές των γελ ....
    Και μου απάντησαν οτι έλαβαν το mail και .... θα επιληφθεί ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ!!!!!
    Αχαχαχαχα ρε μας κάνουν πλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγορίνες μου σας καταλαβαίνω και εγώ μαζί σας είμαι . Αλλά έννοια σας και θα τους φάω δεν πειράζει μόνο που θα πάω εκει με ντουβάρια κα ασβέστη και θα του τα κάνω σαν τα μούτρα τους πιστεύω να φτάνει . Θα τους πάρει μια μέρα να τα μαζέψουν με ρουβικωνες θα πάω και θα τα σπάσουμε όλα . Θα έχω πολύ μεγάλο άκτι εαν δεν περάσουμε να τους σπάσω τα κεφάλια . Το έχω υποσχεθή στον εαυτό μου οτι θα το κάνω . Πάνε και περνάνε τα ρεμάλια επαλιστες που ξύνουν τα αρχίδια τους όλη μέρα και με απολύτηριο 10 θα περνάνε κάποιο κονέ του υπουργού του έβαλε αυτή την ιδέα και για αυτό προχώρησε σε αυτήν την τροποποιήσει . Αλλά που να ξέρει ότι μετά δεν θα έχει γραφείο να βγάζει κ άλλες μαλακίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μηχαλη ακομα να βγει η προκυριξει κανε υπομονη...και θα σ πω δν πιστευω σε καμια περιπτωση να δωσουν 30% απολυτιριο και μονο απο επαλ ειναι πολλυ ακραιο κ ξευτελιζουν με αυτο το τροπο ολη την διαδικασια εισαγωγης..αλλα ερχομαι εγω και ο καθρνας μας απο δω μεσα και αντρικρουει αυτην την υποθεση εισαγωγης και θετει μια ερωτηση η οποια ειναι η εξής γιατί γινετε ολο αυτο το μπερδεμα στο να μην ξερουμε τι απολα ισχυει..μηπως επρεπε να το ειχαν βγαλει απο το Σεπτέμβρη ουτο σωστε τα παιδεια να εβλεπαν επιλογες και οτι τους συνεφεραν να προτιμούσαν;δλδ δεν υπαρχουν λογια στο πως μπορεις να εκφρασεις μια γενικη ονομασια για ολο αυτο το συστημα..ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΕΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΝΕΛΑΔΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕΕ..ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΝΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΥ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

      Διαγραφή
  46. Βγήκε το προγραμμα των πανελληνίων και για τις αεν ακομα φέρνουν τροπολογίες τι και πως. Μπλέξαμε μάγκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μαθατε τπτ περισσοτερο απο το υπουργιο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Οχι γιατί την παίρνουνε το μόνο που ακούω είναι οτι θα πέσουν η βάσεις απο ΕΠΑΛ και απο πανελλήνιες ΓΕΛ-ΕΠΑΛ θα έχουν ισόβαθμες βάσεις και η δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τωρα απο επαλ και που λενε οτι θα παρουν με απολυτιριο θα ισχυει μονο για τους μαθητες η και για τους αποφοιτους;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Kαι για τους απόφοιτους αρκεί να ήσουν απόφοιτος απο την ειδικότητα Ναυτικού τομέα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...υπομονη εκλογες ερχονται τελειωνει η ωρα τους..αφου το κανουνε για επαλ γτ αποκλειουν το γενικο δν το εχω κτλβει ακομα

      Διαγραφή
  51. Μάγκες τωρα ο υπουργός παιδείας στην ΕΡΤ. Του Στειλα μήνυμα να μου πει που κουρεύεται.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. https://aeitei.gr/moria-ypologismos.php Mάγκες μετά απο 20 χρόνια αλλάξανε και τους συντελεστές βαρύτητας απο ΕΠΑΛ που εντωμεταξύ . Λέει ένας πρωίν υφυπουργός που το υλοποίησε κιόλας ότι με το παλιο σύστημα ήταν άδικο για μάθητες που είχανε πιο εύκολα θέματα πχ στην γεωπονία απο τους μηχανολόγους . Απλά πείτε μ σας παρακαλώ τι λέει αυτός που ενώ ξέρουν ότι εμείς σαν μαθητές έχουν πολύ πιο αδύναμες μαθηματικές δυσκολίες στα Γενικής παιδείας και ότι πάμε για τον τομέα που μας ταιριάζει στον καθένα .Ούτως η αλλιώς για αυτό επιλέγουμε και ένα τέτοιο λύκειο . Κάποιος που θα πήγαινε μηχανολόγος θα έμπαινε στη σχολή αυτήν θα έδινε βάσεις καλύτερες εκει . Απλά με την ιδέα που έχουν θα μας δημιουργήσουν πολλά προβλήματα γενικός εξοικειωνόμαστε καλύτερα στην επιλογή που κάναμε έχουμε μεγαλύτερες βαρύτητες αλλά που να το καταλάβουν τα ρεμάλια . Όλα τα λύκεια έχουν πρόβλημα αυτό μου λένε ειδικά στα ναυτικά .το μεγαλύτερο ποσοστό στα μαθηματικά είναι κάτω απο την βάση . Και αυτά τα άτομα ενώ ξέρουν ότι είναι πιο δύσκολα για εμας αυτά πάνε να νομοθετήσουν κάτι που το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ανταπεξέρχεται μπράβο ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ζω για την ήμερα που θα πάρε τον πούλο άχρηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Να παρακαλάτε όσοι με το καλό γράψετε πανελλήνιες μέσω ΕΠΑΛ να πέσουν η βάσεις που αυτό είναι δεδομένο γιατί το 20% που θα δώσουν σίγουρα στα μαθηματικά θα πατώσουν η περισσότερη όποτε αυτομάτως θα πέσουν και η βάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαικ με ποσοστό 30% απο επαλ με απολυτήριο λυκείου εισαγωγή στις αεν ξερεις τι σημαίνει; οτι ο ένας στους τρεις που θα εισαχθούν αεν ειναι επαλητης με απολυτήριο 9,5.
    Τι μαθηματικά λες κλπ.
    Ξερεις τι σημαίνει αυτο;
    300 απο επαλ στις αεν επι 4 ψήφους μ. ο. Κάθε οικογένεια μας κανει 1200 ψήφους μονο σπο επαλ.
    Μας εχουνε γραμμενους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Aγορίνα μου δεν νομίζω να το πάνε μέχρι εκεί . Πιστεύω ότι κάτι θα κάνουν και για τα ΓΕΛ δεν νομίζω να είναι τόσο πουλημένη , πάντως σου συνιστώ πανελλήνιες είναι πιο σίγουρη πρόσβαση αδερφέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εννοειται παννελινιες...τωρα μην ψαχνετε μαγκες τον ήπιαμε...η χειροτερη κυβερνηση στην ελλαδα ηταν αυτη..τι να κανουμε ειμαστε ατυχοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ναι ρε φιλε πανελληνιες όλοι. Οπως το χανε ψηφίσει.
    Μη με γαμεις 100 μερες πριν τις εξετάσεις και μου λες και σπολυτηριο.
    Η πες το στην αρχή της χρονιάς η καθολου ρε καραγκιόζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έχετε δίκαιο αγορίνες. Και εμένα θα μπορούσα να το ήξερα απο την αρχή να έκανα ενα μπάρκο και να έμπαινα για πλάκα γιατί λίγα μόρια μου λείπουν μονο . Αλλά τα μαλακισμένα δεν το σεβάστικαν αυτό να μας ειδοποιήσουν . Απλά τους είπε ο δικος τους ο άχρηστος τσίπρας να βάλουν απολυτήριο για να τους ψηφίσουμε πάλι τα αρχίδια μου θα πάρει ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χαχαχα εγω παιδεια ηθελα ουτε 1000 μοδια να εισαχθω κ δν ισχυειι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Και γελάς ? Εγω στην θέση σου θα πήγαινα και θα τους έκοβα τα κεφάλια ..
    Τώρα γράψε πανελλήνιες με την αμφιβολία στο μυαλό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ας περιμενουμε την προκυρηξη ψυχραιμια με αυτους θελει υπομονη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τι να κανουμε ρε παιδεια αφου ο λογος μας δεν περναει στην βουλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χορήγηση Εγχειριδίου Κατευθυνόμενης Εκπαίδευσης (ΚΕΠ) σε πλοίο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης ημερήσιων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), της Β΄ και Γ΄ τάξης των εσπερινών ΕΠΑ.Λ τριετούς διάρκειας και της Γ΄ και Δ΄ τάξης των εσπερινών ΕΠΑ.Λ τετραετούς διάρκειας - Εγκύκλιος

    https://panelladikes24.blogspot.com/2019/04/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απο ΓΕΛ τίποτε;
    Μας εχουνε γραμμένους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή