Σελίδες

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Συγκρότηση της Επιτροπής Ισοτιμιών για την ισοτίμηση τίτλων ναυτικών σχολών εξωτερικού με τους τίτλους σπουδών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ)

Σχετική εικόναΜε ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής:

1. Συγκροτείται Επιτροπή Ισοτιμιών για την ισοτίμηση τίτλων ναυτικών σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού με τους τίτλους σπουδών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) και ορίζουμε τα μέλη αυτής, ως εξής: 
α) ΡΑΣΣΙΑΣ Διονύσιος, Διευθυντής Σχολής Ιονίων Νήσων, ως Πρόεδρος, αναπληρούμενος από τον ΚΟΤΖΙΑ Χρήστο, Διευθυντή ΑΕΝ Ύδρας. 
β) ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Κωνσταντίνος, Διευθυντής Σχολής Πλοιάρχων ΑΕΝ/Ασπροπύργου, ως μέλος, αναπληρούμενος από τον ΤΣΟΥΛΗ Νικόλαο, Διευθυντή Σχολής Πλοιάρχων ΑΕΝ/Μακεδονίας. 
γ) ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ Βασίλειος, Διευθυντής Σχολής Μηχανικών ΑΕΝ/Ασπροπύργου, ως μέλος, αναπληρούμενος από τον ΚΑΝΑΚΑΚΗ Ευάγγελο, Διευθυντή Σχολής Μηχανικών ΑΕΝ/Κρήτης. 
δ) ΤΖΑΝΝΑΤΟΣ Ερνέστος Σπυρίδων, ειδικότητας Πλοιάρχου, καθηγητής (πρώτης βαθμίδας) του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιά, ως μέλος, αναπληρούμενος από τον ΛΑΓΟΥΔΗ Ιωάννη, ειδικότητας Πλοιάρχου, καθηγητή (πρώτης βαθμίδας) του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. 
ε) ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ Γρηγόριος, ειδικότητας Μηχανικού, καθηγητής (πρώτης βαθμίδας) του Τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ως μέλος, αναπληρούμενος από τον ΑΡΤΙΚΗ Αλέξανδρο, ειδικότητας Μηχανικού, επίκουρου καθηγητή του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται ο ΜΠΟΥΤΛΑΣ Γεώργιος, κλάδου Διοικητικού - Οικονομικού με βαθμό Α΄, αναπληρούμενος από την ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Δήμητρα, κλάδου Διοικητικών - Γραμματέων με βαθμό Α΄. 

2. Η θητεία του Προέδρου, των μελών και του Γραμματέα της Επιτροπής είναι τριετής. 

3. Η παρούσα να κοινοποιηθεί για εφαρμογή. 

Δείτε εδώ όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


37 σχόλια:

  1. Η ισοτίμηση τίτλων ναυτικών σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξωτερικού με τους τίτλους σπουδών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει.
    Την αναβάθμιση των ΑΕΝ σε ΑΕΙ.
    Σε προηγούμενο σχόλιό μου την 10 Οκτωβρίου 2018 - 8:59 π.μ. είχα εκφράσει την άποψη (περισσότερο σαν ευχή) ότι :"Τώρα όμως που η εισαγωγή σπουδαστών θα γίνεται μόνο με πανελλαδικές, θα έρθει η στιγμή που οι ΑΕΝ θα αναβαθμιστούν σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης".
    Και να που η ευχή μου εισακούσθηκε και τώρα μπαίνει το νερό στο αυλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό φίλε μου δεν πιστεύω να γίνει φέτος αλλά μέσα στα χρόνια που θα έρθουν θα γίνει γτ υπάρχει μεγάλη ζητήσει πανο στο επάγγελμα

      Διαγραφή
  2. Κε Γιώργο πιστεύετε ότι τα παιδιά που θα αποφοιτήσουν το ‘20 θα αποκτήσουν αναβαθμισμένο πτυχίο ; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ψευδαισθήσεις να πιστεύω ότι κάτι τέτοιο γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη.
      Όμως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που και οι ΑΕΝ αναβαθμίζονται πλέον σε ΑΕΙ και λογικό είναι μετά από τόσα χρόνια να γίνει αυτό. Άρα από δω και πέρα θα μιλάμε για εισαγωγή σε ΑΕΝ Επιπέδου ΑΕΙ με βάσεις έως και 17.000 μόρια μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων.Με ότι αυτό συνεπάγεται και με εισαγωγή στις ΑΕΝ με αποσύνδεση τους από την εισαγωγή των αποφοίτων τους στο λιμενικό σώμα τώρα που μπαίνει με πανελλαδικές εξετάσεις και πρωτίστως στην σοβαρή αναβάθμιση του προγράμματος σπουδών Δηλαδή Σχολή πλοιάρχων με πρόγραμμα σπουδών επιπέδου ΑΕΙ δηλαδή προσθήκη μαθημάτων όπως γραμμική άλγεβρα συστήματα πλοίου και το μάθημα εφαρμοσμένη ναυτιλία και σχολή μηχανικών με πτυχίο ισότιμο με πολυτεχνείου. Επίσης να ονομαστούν οι ΑΕΝ σε ΑΑΕΝ (Ανώτατες Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ΑΕΝ θα παραμείνουν στα 9500-11000 μόρια, γιατι οι ΑΕΝ παραμενουν τελευταίες στα μηχανογραφικά των παιδιών παρά την οικονομική κριση, το ναυτικό επάγγελμα δεν ειναι για τον οποιονδήποτε.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή ΑΕΝ επιπέδου ΑΕΙ με τις ίδιες βάσεις που είναι σήμερα;

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω ότι είναι προσφορά και ζήτηση, αν σκεφτείς ότι παρόλο που η εισαγωγή με το απολυτήριο υπήρχε όλα αυτά τα χρονια,παρά την αυξημένη ζήτηση, οι βάσεις έφτασαν το πολύ στα 11.000 μόρια, φαντάσου τώρα που οι εισακτεοι θα είναι μόνο από πανελλήνιες, ταυτόχρονα γίνονται για αυξηση των εισακτεων κάθε χρόνο, αν σκεφτείς και αυτούς που φοιτούν κάθε χρόνο στις ιδιωτικές, απλά η εξίσωση των ΑΕΝ με ΑΕΙ επιβάλεται γιατί και είναι δύσκολες σχολές και δεν γίνεται να κουμαντάρεις πλοίο 300 μέτρων και να μην θεωρείται το πτυχίο σου ανώτατου επιπέδου.Το επαγγελμα του ναυτικου παρα την δυσκολια των καιρων λογω κρισης, ειναι δύσκολο, δυσκολη και η ζωη του ναυτικου. Προσωπική άποψη βέβαια.

      Διαγραφή
    4. Σωστό αυτό πτυχίο ανωτάτου επιπέδου πρέπει να είναι το δίπλωμα των ΑΕΝ γιατί το καράβι διαθέτει και πάρα πολλά μηχανολογικά συστήματα περίπλοκα που απαιτούν για την χρήση τους γνώσεις πολυτεχνικών σχολών. Και σχετικά με αυτό με τους εισακτέους από Πανελλήνιες αν έρθει νέα κυβέρνηση του χρόνου μπορεί να ξανά επιστρέψει η δεύτερη κατηγορία για το απολυτήριο μιας και οι εκλογές είναι κοντά αρα προσωπική μου άποψη είναι να μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα για το πόσοι θα είναι οι εισακτέοι στις Πανελλήνιες και αν το απολυτήριο θα υπάρχει για την εισαγωγή στις ΑΕΝ.

      Διαγραφή
    5. Αλλά ΑΕΝ με πτυχίο ισότιμο με Πανεπιστήμιο και Πολυτεχνική Σχολή με μόρια 7000-12000 μόρια δεν σας φαίνεται λίγο παράξενο μήπως αν οι ΑΕΝ έχουν υψηλές βάσεις απο 12000 μόρια και πάνω στις Πανελλήνιες κεντρίσουν το ενδιαφέρον περισσότερων νέων προς το ναυτικό επάγγελμα; Ρωτάω γιατί οι Ναυτικές Σχολές του εξωτερικού έχουν υψηλό υπόβαθρο σπουδών και μόρια για εισαγωγή από 15000 μόρια και πάνω γι'αυτό και οι περισσότεροι Έλληνες τις επιλέγουν αν αναλογιστούμε και το κόστος διαμονής στην χώρα που σπουδάζουν με ότι αυτό συνεπάγεται και το κόστος σπουδών στις ξένες Ναυτικές Ακαδημίες επειδή κάποιες είναι ιδιωτικές.

      Διαγραφή
  5. Δεν είναι δυνατόν στην σημερινή εποχή απόφοιτοι των ΑΕΝ να πλοιαρχούν καράβια χιλιάδων κόρων όπως κρουαζιερόπλοια και πλοία εμπορευματοκιβωτίων με πτυχία ισότιμα με ΑΤΕΙ άρα σωστή είναι αυτή η ισοτίμηση που θα γίνει και μάλιστα θα υλοποιηθεί ένα χρόνιο αίτημα δηλαδή της ισοτιμίας των ΑΕΝ εξωτερικού που προσφέρουν πτυχίο ισότιμο με πανεπιστήμιο πχ Κύπρος με αυτές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού της Ελλάδας που πρέπει να αναβαθμιστούν σε πανεπιστημιακά ιδρύματα για να έχουν ισοτιμίες και με τα ναυτιλιακά τμήματα του Πειραιά και της Χίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα κ.Γιωργο.Δηλαδη να υποθεσουμε οτι οι ΑΕΝ θα ειναι ισοτιμες πλεον με τις υπολοιπες στρατιωτικες σχολες?Και αυτη η αποφαση θα καλυψει ολους τους σπουδαστες ή μονο τους εισακτεους της επομενης χρονιας?Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι στρατιωτικές σχολές των αξιωματικών είναι ισότιμες με τα ΑΕΙ, ενώ των υπαξιωματικών με τα ΤΕΙ.
      Είπα προηγουμένως ότι τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους. Όμως κατά βάθος όλοι ξέρουμε ότι ο δρόμος θα είναι μακρύς και δύσβατος.
      Θεωρώ ευνόητο ότι ταυτόχρονα θα πρέπει να αναβαθμιστούν και τα ΚΕΣΕΝ ώστε να αναβαθμιστούν και τα πτυχία των αξιωματικών Β' και Α' τάξεως.
      Και αυτά δεν γίνονται από τη μια χρονιά στην άλλη διότι απαιτούνται βιβλία, καθηγηταί και εκπαιδευτικά όργανα. Επίσης ειδικές εγκαταστάσεις για τη σίτιση των σπουδαστών αφού θα εξισωθούν με τα λοιπά ΑΕΙ.
      Όλα αυτά απαιτούν χρηματικούς πόρους και έχουμε συνηθίσει να ακούμε τέτοιου είδους εξαγγελίες όταν πλησιάζουν οι εκλογές.
      Τυχαίο; Δεν νομίζω.

      Διαγραφή
  7. Κύριε Γιώργο αυτό θα σημαίνει άνοδο των βάσεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που ανεβαίνουν οι βάσεις. Ένας λόγος είναι η αύξηση του αριθμού των υποψηφίων. Άλλος λόγος μπορεί να είναι το να δοθούν εύκολα θέματα στις πανελλαδικές και να γράψουν καλά πάρα πολλοί υποψήφιοι.
      Το θέμα είναι είτε ανέβουν οι βάσεις και γράψουν λίγοι, είτε πέσουν και γράψουν όλοι, θα πάρουν αυτούς που έχουν γράψει καλλίτερα από τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
    2. Εγώ κύριε Γιώργο έχω 8750 μόρια από Πανελλαδικες και θέλω να κάνω την διαδικασια του 10 τις 100 χωρίς νέα εξέταση, αν και αρκετά νωρις πιστευετε πως θα καταφέρω να εισαχθω στην ΑΕΝ πλοιαρχων ή μηχανικών? Οι βάσεις του 10 τις 100 είδα ότι είναι 8400 για πλοιάρχους και 5660 για μηχανικούς και του χρόνου όλοι οι εισακτεοι θα είναι από πανελλαδικες

      Διαγραφή
    3. Όντως είναι πολύ νωρίς και αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα στοιχείο για να στηριχθούμε και να εκφράσουμε κάποια σοβαρή άποψη.
      Δεν γνωρίζουμε ούτε πόσοι θα είναι οι υποψήφιοι, ούτε πόσοι θα είναι οι εισακτέοι, ούτε τη σύνθεση των διαφόρων κατηγοριών των υποψηφίων (εκτός του ότι το 15% θα προέρχεται από Ναυτικά Λύκεια).
      Δεν έχουμε τίποτα για να πιθανολογήσουμε το περιεχόμενο της προκήρυξης που θα ισχύσει του χρόνου.
      Δεν θα ήθελα να διακινδυνεύσω κάποια επιπόλαιη πρόβλεψη.

      Διαγραφή
  8. Η προσεκτική μελέτη (και όχι απλή ανάγνωση) των στατιστικών στοιχείων μας οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα.
    Για παράδειγμα στους πλοιάρχους, φέτος οι βάσεις εισαγωγής στην Α'κατηγορία, δεν ήταν και τόσο χαμηλές. Ο πρώτος συγκέντρωσε 18295 μόρια και ο μέσος όρος των 100 πρώτων εισαχθέντων ήταν 16000 μόρια ακριβώς.
    Σχετικά με την προσφορά και τη ζήτηση, θα συμφωνήσω ότι αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης των βάσεων, αλλά όχι και τον μόνο.
    Η πηγή της προσφοράς είναι δεδομένη και προέρχεται κάθε χρόνο από την προκήρυξη του Υπουργείου.
    Αυτό όμως που κατά την άποψή μου πρέπει να εξετάσουμε, είναι οι πηγές της ζήτησης.
    Το 2017 υπεβλήθησαν 3089 αιτήσεις συνολικά. Από αυτές οι 496 ήταν από την Α' κατηγορία, οι 1155 από την Β' και οι 1438 ήταν και από τις δύο κατηγορίες.
    Το 2018 υπεβλήθησαν 3322 αιτήσεις συνολικά. Από αυτές οι 445 ήταν από την Α' κατηγορία, οι 1316 από την Β' και οι 1561 ήταν και από τις δύο κατηγορίες.
    Παρατηρούμε την μείωση των αιτήσεων της Α'κατηγορίας και την αύξηση της Β'.
    Του χρόνου που δεν θα υπάρχει Β'κατηγορία, πόσοι θα αποφασίσουν να δώσουν πανελλαδικές;
    Η πλειοψηφία αυτών που συμμετείχαν στην Β'κατηγορία, ήταν απόφοιτοι προηγουμένων ετών, με θαλάσσια υπηρεσία και είχαν μεγαλύτερη ηλικία από τους υποψηφίους της Α'κατηγορίας. Τώρα πόσοι από αυτούς θα αποφασίσουν να ξαναπιάσουν βιβλίο και να δώσουν εξετάσεις;
    Επομένως δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να πιθανολογήσει τη ζήτηση που θα ισχύσει το 2019 και που θα καθόριζε σε μεγάλο βαθμό το ύψος των βάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δύο λόγια σχετικά για την κουβέντα περί της επαναφοράς του απολυτηρίου.
    Τώρα που η παρούσα κυβέρνηση έβγαλε τα κάστανα από τη φωτιά εισπράττοντας το σχετικό κόστος, το βλέπω δύσκολο να επανέλθει ξανά το απολυτήριο.
    Άλλωστε για να επιτευχθεί η ισοτίμηση των τίτλων των ΑΕΝ με τους αντίστοιχους τίτλους του εξωτερικού, θα πρέπει να τηρούνται και στη χώρα μας οι αντίστοιχες διαδικασίες που εφαρμόζονται στις ξένες Ακαδημίες.
    Είτε μας αρέσει είτε όχι (και η αλήθεια πάντα πονάει), η αναβάθμιση γίνεται μόνο με το διάβασμα.
    Αν θέλουμε ανταγωνιστικούς τίτλους σπουδών, τότε θα πρέπει να αποδεχθούμε αυτή την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαιως και θα εισπραξει το κοστος η σημερινη κυβερνηση γιατι εκανε μια επιπολαιη κινηση να αποφασιση καταστρεφοντας ονειρα παιδιων και οικογενειων.Θα μπορουσε πολυ ευκολα να υπηρχε μια περιοδο προσαρμογης και ενημερωσης των παιδειων για τις προθεσεις της ωστε οι οικογενειες να πραξουν αναλογα.Και ναι η αληθεια ποναει αλλα η αναβαθμιση στις αεν δεν γινετε με βαπτισμα του πτυχιου σε αει η οτι αλλο αλλα σε ουσιαστικη αναβαθμιση εκπαιδευσης μεσα στις αεν.Ναι διαβασμα βεβαια διαβασμα αλλα και χωρις ναυτοσυνη δεν βγαζουμε ναυτικους αλλα υπαλληλους γραφειου.ΔΕΝ ειναι καλυτερες οι σχολες του εξωτερικου απο τις δικες μας επειδη βαπτιζονται πανεπιστημια και αυτο το ξερουν πιο καλα απο ολους οι εταιρειες και η συγκριση μεσα στα καραβια.Αυτοι προσπαθουν να πιασουν το επιπεδο το δικο μας.Με συνχωρητε που εχω μια διαφορετικη αποψη αλλα το επαγγελμα του ναυτικου και ειδικα του αξιωματικου δεν εχει μονο θεωριτη γνωση αλλα και ΠΡΑΚΤΙΚΗ δεν παει μονο καραβια 300αρια ο καλος καπετανιος η μηχανικος αλλα και 50αρια που θελουν αλλες δεξιοτητες δεν διαφερει σε τιποτα ο ενασ απο τον αλλο γιατι οπωσ λεει και ο λαος αλλο το..... του ναυτη και αλλο του καντηλαναφτη

      Διαγραφή
  10. κ.Γιωργο θελω να σας κανω μια ερωτηση ειμαι οΑ/Α 15 σελ 59εγω δεν μπαινω στη γενικη κατηγορια κ το ονομα μου ειναι μονο στους τρυτεκνους για να κατααβω σας ρωταω κ ευχαρηστω για την βοηθεια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγγελε μπορεί να περιλαμβάνεσαι στους τρίτεκνους αλλά στη γενική κατάταξη έρχεσαι 66ος. Για να εισαχθείς πρέπει να πάρουν 126 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπύρο έρχεσαι 163ος στη σειρά των πλοιάρχων και 109ος στους μηχανικούς.
      Ξέρω πόσο δύσκολο ήταν να βρεις πλοίο για θαλάσσια υπηρεσία, όμως όπως θα διαπίστωσες δεν είσαι ο μόνος.
      Με τα μόρια που έχεις συγκεντρώσει, θα χρειασθεί να πάρουν 452 πλοιάρχους η 302 μηχανικούς.

      Διαγραφή
  12. Με αφορμή το παραπάνω σχόλιο του κυρίου Βαγγέλη έχω να πω τα εξής:
    Δεν νομίζω να διαφέρουν οι απόψεις μας. Συμφωνώ στο ότι έπρεπε να υπάρξει περίοδος προσαρμογής.
    Συμφωνώ στο ότι τα Πανεπιστήμια δεν βγάζουν επιστήμονες αλλά πτυχιούχους και πως επιστήμονας γίνεσαι μετά, αν ασχοληθείς συστηματικά με την επιστήμη σου.
    Ποτέ δεν είπα ότι ο καλός επαγγελματίας γίνεται μόνο με τη θεωρία. Αυτό που υποστηρίζω ανυποχώρητα, είναι πως σε όλα τα επαγγέλματα η θεωρία πρέπει να αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση.
    Στη συνέχεια η ταυτόχρονα πρέπει να υπάρξει και η πρακτική εκπαίδευση που θα ολοκληρώσει την προσωπικότητα του επαγγελματία.
    Τελικά θέλουμε η δεν θέλουμε να αναβαθμιστεί το επίπεδο σπουδών των ΑΕΝ;
    Και δεν εννοώ μόνο το θεωρητικό σκέλος της εκπαίδευσης, αλλά και το εργαστηριακό - πρακτικό όπως αυτό γίνεται στις πολυτεχνικές σχολές.
    Έχω επισημάνει και άλλη φορά, πως δεν κατανοώ πως γίνεται να έχει περισσότερη "ναυτοσύνη" κάποιος που εισάγεται με απολυτήριο, από κάποιον που δίνει πανελλαδικές εξετάσεις.
    Θα είχε ενδιαφέρον να ακουσθούν τα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν κάτι τέτοιο.
    Και επειδή ασχολούμαι λόγω επιστημονικής ιδιότητος με στατιστικές μελέτες, θα επαναλάβω αυτούσια όσα είχα γράψει σε προηγούμενο σχόλιό μου:
    "Θα φανεί περίεργο αλλά οι στατιστικές έχουν δείξει πως οι περισσότεροι από όσους εγκαταλείπουν τις ΑΕΝ, προέρχονται από τους συμμετέχοντες με το απολυτήριο και όχι από τις πανελλαδικές. Ίσως διότι οι τελευταίοι να έχουν συνηθίσει το διάβασμα.
    Και κάτι ακόμα που θα σας αφήσω να το εξηγήσετε μόνοι σας.
    Οι περισσότεροι από όσους τα παρατάνε, προέρχονται από τις "μεγάλες ΑΕΝ" οι οποίες είναι σχετικά απρόσωπες. Όσοι όμως προέρχονται από τις μικρές που το περιβάλλον είναι πιο "οικογενειακό", αποφοιτούν στην ώρα τους.
    Οι φουρτούνες στη θάλασσα είναι ίδιες για όλους και αν έφταιγαν αυτές, τότε τα στατιστικά θα ήταν τα ίδια για όλες τις ΑΕΝ.
    Σκεφθείτε λοιπόν μόνοι σας το τι μπορεί να φταίει και μην ακούτε όλα όσα σας λένε.
    Ίσως τότε να βγάλετε τα σωστά συμπεράσματα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ. Γιώργο, δηλαδη τώρα οι ΑΕΝ είναι ισάξιες με τα ΑΕΙ ή όχι ακόμη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ βιάζεσθε. Ακόμα δεν έχει συγκληθεί η επιτροπή για να αρχίσει να συνεδριάζει.
      Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Για την αναβάθμιση των ΑΕΝ δεν αρκεί μόνο η απόφαση της αναβάθμισης διότι δεν κάνει "το ράσο τον παπά".
      Θα χρειασθουν πολλές υποδομές, αναβάθμιση σπουδών, αναβάθμιση εργαστηρίων και πάρα πολλά άλλα πράγματα που δεν γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη και ειδικά στη χώρα μας που αντιμετωπίζει τόσα πολλά προβλήματα.
      Έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας.

      Διαγραφή
    2. Άρα σε βάθος 2-3 χρόνων?

      Διαγραφή
  14. Κυριε Γιωργο μεσα απο αυτο εδω το καταπληκτικο σαιτ σας εχω εκτιμισει απεριοριστα τοσο για τισ γνωσεις σας οσο και για την βοηθεια που δινετε στα παιδεια σε οτι σας ζητησουν.Απλα νομιζω οτι μαλλον εχετε καταλαβει λιγο λαθος οσο αναφορα το θεμα της ναυτοσυνης.Ναι δεν υπαρχει διαφορα για καπιον που παει με απολυτηριο και για καπιον που παει με πανεληνιες στην ναυτικη τεχνη.ΔΙΑΦΟΡΑ και μαλιστα μεγαλη ομως υπαρχει για καπιον που παει με μπαρκο και απολυτηριο και κατασταλαγμενα στο τι θελει να κανει, για εναν μαθητη που ειναι ναυτικο λυκειο και θελει να ακολουθηση το επαγγελμα ειναι βεβαια και καλος μαθητης απο καπιον που περναει απο τισ πανελληνιες και δεν εχει δει πλωρη στην ζωη του και ισως ειναι και τριτη η τεταρτη επιλογη η σχολη.Σιγουρα πρεπει να βρεθουν δικλιδες ασφαλειας ωστε να πηγαινουν τα παιδεια που θελουν, και να μην χρησιμοποιητε η σχολη για λογουσ αναβολησ κτλ κτλ οπωσ γινοταν παλαιοτερα ειδικα τοτε που δεν υπηρχε κριση.Τωρα που το επιπεδο των μαθητων οσο αναφορα τους βαθμους τους εχει ανεβει πολυ νομιζω οτι και το στατιστικο στοιχειο εγκαταληψης των σχολων θα επιρεαστει θετικα.ΔΕΝ θελω να επιρεασσω κανενα παιδι και για κανενα λογω οταν ομως εκανα εγγραφη του γιου μου σε σχολη αεν ειδα και παρατηρησα οτι πολλα παιδεια δεν ξερανε που πανε καθωσ ειχαν οδηγηθει λαθος απο διαφορουσ παραγοντεσ.Αντιθετωσ παιδεια που ειχαν κανει θαλασσια υπηρεσια ηταν πολυ πιο συνηδιτοποιημενα γιαυτο που θελαν.ΞΕΡΩ ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα αυτο και εδω ο χωρος ειναι περιορισμενος γιατι υπαρχουν προεκτασεις διαφορες ΜΗΝ σας διαφευγει οτι ξεκινησαν οι ιδιωτικες ακαδημιες με οτι αυτο σημαινει στην ποιοτητα εκπαιδευσης των νεων ναυτικων απο τισ αεν .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσείς κύριε Βαγγέλη κάνατε την εγγραφή του γιού σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nαι εχει κανει εγγραφη δεν την εκανα εγω αλλα ο ιδιος εγω απλα συνοδευα λογω οτι ηταν μακρια και να τον βοηθησω να βρει σπιτι κτλ θελετε να ρωτησετε κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γι αυτό πηγαίνουν στις σχολές τα παιδιά. Για να μάθουν. Και τη θάλασσα. Αν τους ταιριάζει, συνεχίζουν, αν όχι διακόπτουν όπως έχουν δικαίωμα να κάνουν ΟΛΑ τα παιδιά σε όλες τις σχολές. Καλό θα ήταν να μην προβαίνουμε σε διαχωρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε όλα τα επαγγέλματα όταν πρωτομπαίνει κάποιος, αντιμετωπίζει το άγνωστο.
    Ο φοιτητής της Ιατρικής δεν έχει ξαναδεί πτώμα, ο Εύελπις δεν έχει ξαναπιάσει όπλο, ούτε και ο Ίκαρος έχει πιλοτάρει αεροπλάνο.
    Όμως γι αυτούς δεν έχουμε απαιτήσεις να είναι εκ των προτέρων προετοιμασμένοι.
    Γιατί λοιπόν θα πρέπει να απαιτούμε από τους σπουδαστές των ΑΕΝ να έχουν θαλάσσια προυπηρεσία;
    Όταν έρχεται η ώρα τότε όλοι μαθαίνουν και όσοι δεν μπορούν τότε αποχωρούν.
    Όλοι θα πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες στο να διεκδικήσουν μια θέση και δεν θα πρέπει να ζητούμε από τους άλλους να την αφήνουν κενή, για να μείνει σε μας.
    Οι θέσεις ανήκουν δικαιωματικά σε όσους τις κερδίζουν και όχι σ'αυτούς που τους χαρίζονται. Και γι αυτό χρειάζεται σκληρή και συνεχής προσπάθεια.
    Ξεκινήστε λοιπόν το διάβασμα και θα έχετε την ευχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρεθηκα τυχαια εδω μετα απο 5 χρονια. Απο οτι διαπιστωνετε ολοι, η ΑΕΝ δεν εγιναν ΑΕΙ, και φυσικα δεν προκειται να γινουν ποτε. Αλλωστε αυτη η συζητηση δεν ειναι καινουρια, αναπαραγεται απο το 1983 και μεχρι τωρα μετραμε 4 αναβαθμισεις της ναυτικης εκπαιδευσης, οι οποιες ποτε ομως δεν υπηρχε μεσα πνευμα να γινουν κατι σε ΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή