Σελίδες

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Υπουργείο Ναυτιλίας - Στόχος να λειτουργήσει η ΑΕΝ Καλύμνου από φέτος και να αυξηθεί ο αριθμός εισαγομένων σπουδαστών στις ΑΕΝ

Αποτέλεσμα εικόνας για Υπουργείο Ναυτιλίας - Στόχος να λειτουργήσει η ΑΕΝ Καλύμνου από φέτος και να αυξηθεί ο αριθμός εισαγομένων σπουδαστών στις ΑΕΝΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Από το panelladikes24 σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας προσπαθεί με ενέργειες και νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθεί ώστε να είναι δυνατή η λειτουργία της ΑΕΝ Καλύμνου από τη φετινή χρονιά (τον Οκτώβριο) και ταυτόχρονα να αυξηθεί ο αριθμός των εισαγομένων σπουδαστών στις ΑΕΝ.

To panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε επίσης: 





Δείτε εδώ όλα τα νέα για την εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


134 σχόλια:

  1. Πολλά παιδιά που λατρεύουν το επάγγελμα του πλοιάρχου και μηχανικού είναι εκτός στους μέχρι τώρα καταλόγους . Παρτε τα παιδιά στις ακαδημίες ούτως ή άλλως πολλοί επιτυχόντες αν δεν γραφτούν στο εύλογο χρονικό διάστημα τα παρατούν στη συνέχεια στερώντας όμως τη θέση από τους υπόλοιπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός, θα πρέπει να γίνει μια γενναία αύξηση

      Διαγραφή
  2. Λέτε να πάρουν συμπληρωματικους φέτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι φαίνεται ναι!!

      Διαγραφή
    2. Θα πάρουν συμπληρωματικους! !
      Η ερώτηση είναι με την αεν Καλύμνου, θα λειτουργήσουν και οι δύο ειδικότητες μηχ και πλοίαρχοι;

      Διαγραφή
    3. καλά εσύ δεν διαβάζεις ότι η Κάλυμνος θα είναι μόνο σχολή πλοιάρχων;

      Διαγραφή
    4. Με συγχωρείς που δεν το γνώριζα, δεν Είμαι καθε μέρα εδώ μέσα για να το ξέρω:ρ δουλεύω ξέρεις.

      Διαγραφή
    5. Θα μπορούσα αν έμπαινα στους συμπληρωματικους ως πλοίαρχος, να αλλαζα "ειδικότητα " ας πούμε για μηχανικών? Αυτό παίζει , γνωρίζουμε???

      Διαγραφή
    6. οχι φυσικα,...δεν παιζει.παρε και τηλεφωνο στο υπουργειο για επιβεβαιωση.Το μονο που θα καταφερεις ειμαι μα μπεις σε μια σχολη που δεμ σου αρεσει (καμια σχεση πλοιαρχος με μηχανικος)και να στερησεις τη θεση απο καποιον .

      Διαγραφή
    7. Δεν Θα στερησω καμία θέση μη φοβάσαι. Εξάλλου αν θα μπω θα μπω με την αξια Μου. Το αν θα κινηθώ για το θέμα "αλλαγής " προβλέπεται ξέρεις. Ενημερώσου καλύτερα την επόμενη φορά που θα εκφράσεις κάτι το οποίο δεν γνωρίζεις. Τώρα θα μου πεις γτ ρωτάω Αφού το γνωρίζω. Όταν εισαχθείς σε μια ΑΕΝ φίλτατε, έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις " ειδικότητα σε περίπτωση που μετανιώσεις σε κάποιο χρονικό διάστημα (έχοντας δει τα μαθήματα κλπ κλπ). Το ερώτημα είναι το εξής μιας και δεν το έπιασες με την πρώτη: αν εισαχθεί κάποιος στην αεν Καλύμνου και επιθυμεί "αλλαγή" , πως θα πραγματοποιηθεί κατι τέτοιο εφόσον δεν υφίστανται σε αυτή τη συγκεκριμένη σχολή Κατηγορία για μηχανικούς. Αν τώρα έχει αλλάξει μέχρι πρότινος κατι αυτό δεν το γνωριζω.
      Υγ:μην βάζεις ταμπέλες, μεσα στο καράβι είστε συνάδελφοι όλοι. Αυτά είναι κόμπλεξ κατωτερότητας. Άλλο καμία σχέση μηχ με πλοίαρχος , άλλο διαφέρουν στο κομματι εργασίας. Κλπ. Τη διαφορά την γνωρίζω!

      Διαγραφή
    8. 1)αν ειναι ετσι ,η αγνοια σκοτωνει δεν το διαβασα πουθενα οτι προβλεπεται θεμα αλλαγης,σε διαφορετικη περιπτωση θα ειχα κινηθει διαφορετικα
      2)συγνωμη αν αυτο που διαβασες σε εκανε να καταλαβεις οτι βαζω ταμπελες.ισα ισα που γνωριζω απο πρωτο χερι οτι χρειαζεται ομαδικοτητα και πειθαρχια σε οτι εχει σχεση με τις ειδικοτητες,και ναι εννοω οτι στο κομματι εργασιας διαφερουν,απλα κατανοηση ζητω γιατι εχω δει πολλα παιδια να γραφονται σε σχολες ¨οτι λαχει¨για τους δικος του λογους,και αυτο δεν ειναι κομπλεξ,κατωτεροτητα,οτιδηποτε αρνητικο,ειναι η ελληνικη σημερινη πραγματικοτητα.

      Διαγραφή
    9. Στο ΦΕΚΒ' 1393/2000 άρθρο 26 παράγραφος 6
      Το έχει αναρτήσει και τo panelladikes
      Σχετικά με τις εγγραφές, την κάλυψη κενών θέσεων (επιλαχόντες) και τις μετεγγραφές επιτυχόντων στις ΑΕΝ 2018-2019
      Αμφέβαλλαν και εγώ κάποια στιγμή για το πώς ακούγονται,αν εκφράζω κόμπλεξ και κατωτερότητα!!!!
      Και ξαναλέω αν κάποιος έχει όνειρο να γίνει μηχανικός και περάσει πλοίαρχος,και το αντίθετο ,είναι δύο εντελώς διαφορετικές εργασίες, αλληλένδετες,μόνο με την ομαδικότητα συνεργασία και πειθαρχία επιβιώνεις σε ένα καράβι,είναι στη συνεδρίαση του καθενος.Οσο για σκιές,το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό και όλοι θα βρουν τον δρομο τους.

      Διαγραφή
  3. Κυριε γιωργο πως τα βλεπετε; θα παρουν περισσοτερους επιλαχοντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πει πολλές φορές ότι δεν θα πρέπει να μπερδεύουμε τους επιλαχόντες, με τους συμπληρωματικούς. Ο αριθμός των επιλαχόντων καθορίζεται μόνο από το πόσοι επιτυχόντες δεν θα παρουσιασθούν για εγγραφή και επομένως δεν έχει σχέση με την Κάλυμνο.
    Όμως για να καλύψουν την Κάλυμνο θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρουν συμπληρωματικούς.
    Το πόσους θα πάρουν και με ποια κριτήρια θα γίνει η επιλογή τους, θα πρέπει να το ανακοινώσουν άμεσα γιατί ο καιρός περνά γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπύρο με τους επιλαχόντες το βλέπω λίγο δύσκολο γιατί οι θέσεις είναι λίγες. Όμως με τους συμπληρωματικούς κάτι μπορεί να γίνει γι αυτό "έσο έτοιμος" πρόσκοπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριε γιωργο η αναστασια ειμαι θα παρουνε λετε και μηχανικους που ειμαι δεκατη τεταρτη; γιατι στους πλοιαρχους απο γελ εχω την θεση 36

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κυριε Γιώργο για το απολυτήριο για την νεα χρονια εχουμε κανενα νεο;; Απο το υπουργείο μου ειπαν οτι τιποτα δεν ειναι ακομα οριστικό για εαν το καταργήσουν ή οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα κυριε Γιωργο..Πρωτος τριτεκνος Επιλαχον μηχανικων με 21.200 ΓΕΛ εχω πιθανοτητες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα κ.Γιωργο, είμαι επιλαχών 26ος για πλοιάρχων και 24ος για μηχανικος στους τρίτεκνους από ΓΕΛ με 20.340 μόρια. Πιστεύεται ότι έχω ελπίδες να με πάρουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα μαθηματα ξεκινανε 10 οκτωβριου τελικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, έχω 20500 μόρια, υπάρχουν ελπίδες για επιλαχών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με ρωτούν πολλοί αν έχουν ελπίδες να εισαχθούν ως επιλαχόντες. Αυτό δεν μπορώ να το προβλέψω, αφού κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσοι επιτυχόντες δεν θα πάνε να εγγραφούν. Θα το μάθουμε μετά την 15η Οκτωβρίου που θα ανακοινωθούν τα ονόματα των επιλαχόντων. Γι αυτό να κάνετε υπομονή μερικές μέρες ακόμα.
    Επίσης ετέθη το ερώτημα αν μπορεί να αλλάξει κάποιος ειδικότητα. Αυτό δεν γίνεται.
    Σύμφωνα με το άρθρο 26 παράγραφος 6 του κανονισμού σπουδών των σχολών των ΑΕΝ, (ΦΕΚ 1393 Β' 14/11/2000), αλλαγή ειδικότητας "δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση". Επομένως καλό θα είναι να αποφεύγονται οι μεταξύ σας μικροεντάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Γιώργο καλησπέρα. Δεν τίθεται θέμα διαπληκτισμού. Ας πούμε είχαμε διαφορετικές απόψεις. Καλώς ή καλώς,όπως ανέφερε η άγνοια σκοτώνει. Τώρα για τον επιτρέπετε η Όχι δεν παρακολουθώ τους νόμους κλπ . Το ήξερα από πρώτο χέρι πως το είχε κάνει ένας ξάδερφος μου παλιότερα μέν Αλλά δε τώρα δεν γνωρίζω. Ούτε είμαι κάθετος Στις απόψεις Μου. Οπότε κατανοητό

      Διαγραφή
    2. Αμφιβολία υπήρξε κύριε Γιώργο απ' την μεριά μου,για το αν εκφράζω κόμπλεξ και κατωτερότητα .Το ΦΕΚ το διάβασα πολλές φορές για αυτό κι άλλωστε επέλεξα μόνο την ειδικοειδι που με ενδιαφέρει.
      Υ.Γ.Δεν έχω ξάδερφο,....ούτε μπάρμπα απ' την Κορώνη!!!!!

      Διαγραφή
    3. Κυριε γιωγο η ανακοινωση λεει οτι θα παρουν περισσοτερους σπουδαστες.πρωτα θα παρουν τοθς επιλαχοντες και μετα τους συμπληρωματικους;

      Διαγραφή
    4. Ναι με αυτή τη σειρά θα γίνει

      Διαγραφή
  13. Δεν είσαι ακόμα στο Λύκειο, να απολογεισαι και να δημιουργείς θέμα χωρίς λόγο! Εντάξει το καταλάβαμε, μπορεί να μην έχεις μπάρμπα από την Κορώνη, αναμφίβολα όμως έχεις "φόβο " μην σου πάρουν την θέση κάπτεν γκρινιάρη.Ο καθένας έχει την άποψη του να την εκφράσει ελεύθερα , χωρις να υποτιμά τον αλλον. Κάτι που ξέρεις να κάνεις καλά αγαπητέ άγνωστε
    Υγ:να βρεις καμία καλύτερη ατάκα και Πιο εύστοχη την επόμενη φορά που θες να "κραξεις" . Δεν πετυχαίνει σε όλους .τελείως άτοπο. Αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας μην ερχομασυε σε αντιπαραθεση.Ολοι ειμαστε αρκετα πιεσμενοι.Ευχομαι ολοι να εχουμε θετικα νεα τις επομενες ημερες.καλη τυχη σε ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δέχομαι πολλά ερωτήματα που αφορούν την κατάργηση του απολυτηρίου που θα ισχύσει από του χρόνου.
    Σύμφωνα με την είδηση που δημοσίευσαν οι panelladikes24 την 8/6/2018 σ'αυτή την ιστοσελίδα, η απόφαση αυτή ελήφθη "Μετά από πρωτοβουλία του Υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, σε συνεργασία και σε συμφωνία με το Υπουργείο Παιδείας, την ΕΕΕ, το ΝΕΕ, την ΠΝΟ, τον ΣΕΕΝ και την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης".
    Αναρωτιέται κανείς πως είναι δυνατόν όλοι οι παραπάνω φορείς να συνεργάσθηκαν και να συμφώνησαν για τη λήψη αυτής της απόφασης και τώρα να νίπτουν τας χείρας τους λέγοντας ότι θα προσπαθήσουν να ακυρώσουν την εφαρμογή της.
    Όλοι βλέπουμε την ευκολία με την οποία οι αρμόδιοι αναιρούν την επομένη, όλα όσα είχαν αποφασίσει την προηγουμένη.
    Επομένως οποιοσδήποτε σοβαρός άνθρωπος θα προσπαθούσε να προβλέψει τις πράξεις των αρμοδίων που υπαγορεύονται από ανεύθυνους και επιπόλαιους συμβούλους, θα διακινδύνευε τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετα τους επιλαχοντες θα αργησουν να βγουν οισυμπληρωματικοι; η οχι θα βγουν ποιο νωρις λογω της καλυμνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρυσι οι επιλαχόντες είχαν ανακοινωθεί στις 12 Οκτωβρίου και οι συμπληρωματικοί στις 30 Οκτωβρίου.
      Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα γίνει το ίδιο και φέτος, αλλά το αναφέρω απλώς ως μέτρο σύγκρισης.

      Διαγραφή
  17. Πόσους συμπληρωματικους πιστεύετε ότι θα πάρουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που ούτε οι ίδιοι δεν θα το έχουν σκεφθεί ακόμα.
      Αφού ούτε για την Κάλυμνο που σε δύο εβδομάδες θα κάνουν εγκαίνια, δεν έχουν ανακοινώσει το πλήθος των σπουδαστών, μολονότι γνωρίζουν τη χωρητικότητά της.

      Διαγραφή
    2. Ναι έχετε απόλυτο δίκιο

      Διαγραφή
  18. Κύριε Γιώργο καλησπέρα.. ειμαι αυτές τις ημερες σε άθλια κατάσταση..απο γενική κατάταξη ειμαι 33ος με 21.300 μορια(18.6 εκθεση)..ειμαι απο ΓΕΛ και εχω δηλώσει μονο για πλοιαρχος..σας είχα στείλει και το καλοκαίρι και θελω την γνώμη σας..πίστευε σαν επιλαχών γινεται τιποτα? Η σαν συμπληρωματικός μονο?φετος θα λειτουργήσει η αεν Καλύμνου και θα πάρει παιδια πιστεύετε?σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι 33ος στους πλοιάρχους από ΓΕΛ, άρα προηγούνται 32 από τη γενική κατάταξη, 1 τρίτεκνος και 1 από κοινωνικά κριτήρια. Επομένως έρχεσαι 35ος στη σειρά επιλογής.
      Κατανοώ την πίκρα όλων των παιδιών που βρίσκονται στη θέση σου.
      Όμως οι πληροφορίες που έχουμε μέχρι τώρα είναι εντελώς αόριστες. Δεν θα αποτολμήσω προς το παρόν να προβλέψω κάτι που θα έδινε σε όλους σας εσφαλμένες ελπίδες.
      Μέχρι να ανακοινωθεί κάτι συγκεκριμένο πρέπει όλοι να κάνετε υπομονή και να κρατήσετε την ψυχραιμία σας.
      Ποιός ξέρει, ίσως οι σκληρές και άδικες αποφάσεις που έχουν πάρει τον τελευταίο καιρό, να τους έχουν δημιουργήσει συνειδησιακό πρόβλημα και να αναγκασθούν να φανούν γεναιόδωροι ώστε να εξιλεωθούν.

      Διαγραφή
  19. Γεια σας περασα μηχανικος στην Αεν Ασπροπυργου και θελω να παρω μετεγγραφη στην Αεν Κρητης επειδη μενω στα Χανια. Υπαρχει καποιος που εχει περασει στην Αεν κρητης και θελει να παρει μετεγγραφη στην Αεν Ασπροπυργου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνονται αμοιβαίες μετεγγραφές στις ΑΕΝ, θα κάνεις αίτηση στη σχολή σου.

      Διαγραφή
    2. Την εχω κανει την αιτηση απλα ρωταω ισως γινει νωριτερα

      Διαγραφή
    3. Οι μετεγγραφές βγαίνουν με απόφαση από το υπουργείο, Νοέμβριο με Δεκέμβριο.

      Διαγραφή
  20. Ξερει κανεις γιατι υπάρχει τοσο πολυ αναποφασιστικότητα φετος με τις αεν; Δηλαδή μας εχουν φτασει στο αμην αν παρεις για το οποιοδήποτε σε κάποια αεν λενε δεν ξέρουν,αν πάρεις στο υπουργείο ναυτιλίας λενε δεν ξερουν και ποιος ξερει ρε παιδια; Μια θα καταργήσουμε το απολυτήριο την αλλη θα προσπαθήσουμε να μην καταργηθεί ουτε γκόμενες να ηταν... Ελεος δηλαδή δεν τους καίγεται καρφακι γιατι εκεινοι εχουν την θεσουλα τους οποτε ολοι εμεις οι αλλοι ας καθίσουμε απο μερα σε μερα περιμένοντας ανακοίνωση για το τι θα γίνει... Αυτη ειναι η Ελλάδα του 2018 λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. αυτο...! οπως τα λες!
      τραγικη η κατασταση

      Διαγραφή
  21. παιδιά ξερει κανεις τι χαρτια χρειάζονται ώστε να γραφτείς για σωστικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα σε επαφή με τις Σχολές Σωστικών και Πυροσβεστικών μέσων στο τηλέφωνο 2105577820. Αυτοί θα σε κατατοπίσουν.

      Διαγραφή
  22. Κυριε γιωργο ποτε βλελετε να ανακοινωνονται οι επιλαχοντες; αυριο ειναι η τελευταια μερα για τις εγγραφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κ,Γιώργο αν πάρει η Κάλυμνος 40 μαθητές πώς θα γίνει η επιλογή;ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε με ολο το θάρρος και συγχώρεσε με αν γίνομαι αδιακριτος και ολίγον επιθετικός..Αλλά επειδή είμαστε αρκετά παιδιά σε αναμμένα κάρβουνα και δεν μπορω να ακούω βλακειες..!Ο αριθμός των 40 πως προέκυψε στα λεγόμενα σου;γνωρίζεις κατι παραπάνω?

      Διαγραφή
    2. Ναι φιλε μου ενημερωθηκα απο τον Δημο Καλυμνου και ειπαν οτι θα παρουν 40 μαθητες

      Διαγραφή
  24. Ποιος ξερει με τι κριτηρια θα ρους επιλεξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόνο? Λίγοι μου φαίνονται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προφανως ειναι αλλο αυτοι που θα φοιτησουν στην καλυμνο και αλλο οι επιλαχοντες σωστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστα. Πρωτα θα παρουν επιλαχοντες και μετα , αφου γινει νεα κατανομη των μαθητων , θα παρουν συμπληρωματικους στην καλυμνο.

      Διαγραφή
  27. Θα πάρουν λογικά συμπληρωνατικους και 40 από αυτούς θα πάνε Κάλυμνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σύμφωνα με τα σχόλια που διαβάζω, συμπεραίνω ότι ο δήμος Καλύμνου αποφάσισε να υποκαταστήσει τα Υπουργεία Παιδείας και Ναυτιλίας προβαίνοντας σε ανακοινώσεις που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του.
    Ίσως γι αυτό όταν εγώ ρώτησα, μάσησαν τα λόγια τους και μου είπαν τραυλίζοντας ότι προς το παρόν δεν έχουν κάτι υπόψη τους.
    Δεν αποκλείω όμως το να γνωρίζουν κάποιοι τη χωρητικότητα των κτιρίων του Παρθεναγωγείου και του κέντρου Νεότητας που θα στεγάσουν την ΑΕΝ και να έβγαλαν το αυθαίρετο συμπέρασμα για τον αριθμό των 40 σπουδαστών που αναφέρθηκε.
    Καλό θα είναι πάντως, όταν κάποιος από σας αναρτά ένα σχόλιο, να παραθέτει και τα λογικά επιχειρήματα στα οποία το στηρίζει και να μη βασίζεται μόνο σε υποθέσεις.
    Διαφορετικά όλοι όσοι το διαβάζουν καλόπιστα, θα πέσουν θύματα πλάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελλάς το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει απίστευτα πραγματα ζούμε. Ολες η αρμόδιες υπηρεσίες σημφωνησαν να καταργηθεί η εισαγωγή στης σχολές των ΑΕΝ. Αλλά τώρα σκέφτονται να το αλλάξουν!!!!! Εν τω μεταξύ αυτος πού είναι από ΓΕΛ Στο πεδίο Ανθρωπιστικών σπουδών μέχρι πέρυσι μπορούσε μέσω Πανελλαδικών να περάσει στην σχολη. Αυτό το πεδίο το κατήργησαν εφέτος και έτσι μπορούμε να μπούμε στην σχολή μόνο με το απολυτήριο!!!! Τωρα πού δεν έχουμε την δυνατότητα εμείς των ανθρωπιστικών σπουδών να μπούμε με απολυτήριο αναγκαζόμαστε να μπούμε απο θετικο η οικονομικό πεδίο. Άρα θα χρειαστεί και μία κάποια βοήθεια στα μαθηματικά τα οποία μπορεί να μην χρειαστεί διότι ισως ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ την απόφαση που οι ίδιοι πήραν για την κατάργηση τού. Μα εγώ είχα τοσα μόρια πού δεν χρειαζόταν νά πάω στην επιλογή του απολυτηρίου!!! Ειλικρινά ΔΕΝ μπορείς να παρακολουθείσης το Ελληνικό Κρατος ειμαε πολύ απογοητευμένος. Που είμαι πολιτης αυτου του κράτους. Τουλάχιστον θα είναι αδιάβλητη η διαδικασια των επιλαχόντων και τών συμπληρώματατηκων; Ειλικρινά με 20900 μορια καί δεν μπόρεσα να μπω στην σχολή. Σίγουρα κάποιοι άλλοι έχουν περισσότερα. Βλέπω 22-23000 μόρια!!!!! Αυτά τα μόρια τα πιάνει κάνεις μόνο με προϋπηρεσία σε κάποιο καράβι. Αλλά από τού χρόνου δεν θα ισχύσει ούτε αυτό!!!! ΠιλΠ μπερδεμα!!!! Μας έχουν τρελάνει!!! Ο κάθε..... Βγάζει μία αποφασα χωρίς να προβλέψει τα δεξνα που ενδεχομένως θά δημιουργείση στους ενδιαφερόμενους καί στις οικογένειες αυτών. Ενα τεράστιο αλαλούμ. Χωρίς αρχή μέση και τέλος. Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία στους επιτυχόντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνω απολυτα μαζι σου με 21200 μορια και δεν μορεσα να περασω ουτε μηχανικων.αριστα τελειωσα το γενικο λυκειο αλλα το τελειωσα φετος και δεν μπορεσα να κανω ταξιδισ.καταλαβα οτι εισηχθησαν μονο αυτοι που ταξιδεωαν.πολυ αδικο για μας αφου οι βασεις αυξηθηκαν κατα 1000 μορια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρε παιδιά εμενα απο το υπουργείο μου ειπαν σημερα οτι δεν έχουν αποφασίσει κατι ακομα για το απολυτήριο οποτε μπορει να ισχύει και φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως δεν έχουν αποφασίσει; Αποφάσισαν να καταργηθεί το απολυτήριο. Αν δεν το είχαν αποφασίσει δεν θα το συζητούσαμε τώρα.

      Διαγραφή
    2. τι να σου πω ρε φιλε μου ειπαν οτι δεν ειναι τιποτα σίγουρο και οτι δεν εχουν παρει την οριστική απόφαση

      Διαγραφή
  32. Αυτο που πρεπει να κανουμε τωρα ειναι να περενουμε λιγες μερες να δουμε ποσους ακομη θα παρουνε επιλαχοντες και συμπληρωματικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καθώς όλοι σας περιμένετε τις εξελίξεις μέρα με την ημέρα, ας κάνουμε μια ιστορική αναδρομή για να θυμηθούμε μερικά πράγματα για το απολυτήριο.
    Σε παλαιότερες εποχές οι νέοι δεν αποφάσιζαν πρόθυμα να γίνουν ναυτικοί. Γι αυτό καθιερώθηκε το απολυτήριο ως κίνητρο και "εύκολος τρόπος" εισαγωγής στις ΑΕΝ.
    Στη σημερινή εποχή της ανεργίας, που όλο και περισσότεροι νέοι στρέφονται στα ναυτικά επαγγέλματα, έχει αυξηθεί πολύ ο ανταγωνισμός.
    Φέτος αν δεν είχε κάποιος θαλάσσια υπηρεσία, δεν θα μπορούσε να εισαχθεί μόνο με το απολυτήριό του, όσο καλό βαθμό και αν είχε.
    Η αναγκαιότητα της θαλάσσιας υπηρεσίας όμως θα αποτελούσε άνιση μεταχείριση προς τους νέους αποφοίτους των Λυκείων οι οποίοι δεν θα είχαν προλάβει να εκτελέσουν θαλάσσια υπηρεσία.
    Η κατάργηση του απολυτηρίου θα γινόταν αργά η γρήγορα, ώστε να μην υπάρχουν αφενός εισακτέοι δύο ταχυτήτων και αφετέρου να εξισωθούν οι ΑΕΝ με τις άλλες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
    Βεβαίως η απότομη αυτή αλλαγή, χωρίς να έχει τεθεί χρονικός ορίζοντας εφαρμογής, δημιουργεί δικαιολογημένα προβλήματα και αισθήματα αδικίας σε όλους σας.
    Τώρα όμως που η εισαγωγή σπουδαστών θα γίνεται μόνο με πανελλαδικές, θα έρθει η στιγμή που οι ΑΕΝ θα αναβαθμιστούν σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΘΑΛΛΑΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ = 20 ΜΟΡΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ (ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ)ΜΕ ΤΑ ΖΟΡΙΑ ,ΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ,ΤΗΝ ¨ΜΟΥΖΗ¨,ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΡΑΒΙ,ΚΑΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ,Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΜΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 15,16,17 ΕΤΩΝ).ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΙ ΑΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ "ΣΤΕΡΙΑΣ".ΟΝΤΩΣ.....ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρείς φίλε μου, βεβαίως και το επάγγελμα του ναυτικού είναι πολύ ιδιαίτερο και πρέπει να υποστηρίζεται από την ιδιοσυγκρασία του. Η θάλασσα και η λαμαρίνα δεν είναι για όλους. Πρέπει όμως να λάβεις υπ όψιν ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες απαιτούν και πολύ διάβασμα και συνεχή προσπάθεια για αναβάθμιση των γνώσεων που αποκτώνται είτε στο ταξίδι είτε στη σχολή . Τα πράγματα «τρέχουν» πολύ γρήγορα σήμερα και αναγκαστικά οι νέοι σπουδαστές πρέπει να προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις για να μπορέσουν να αποφοιτήσουν και να εξελιχθούν.
      Πολλοί θα πουν ότι οι σχολές είναι υποβαθμισμένες και αυτό είναι αλήθεια. Ένας λόγος παραπάνω που χρειάζεται να σε τρώει το σαράκι της μάθησης ώστε όταν θα βρεθείς δίπλα στον
      γ´ πλοίαρχο/μηχανικό να έχεις και τα βιβλία σου στη καμπίνα σου και να αφιερώνεις λίγο από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο σου στο καράβι 0ι καιροί αλλάζουν ...

      Διαγραφή
    2. Το ενα δεν αναιρει το αλλο.Στον τρόπο εισαγωγής αναφέρομαι κ το ενδεχομενο καταργησης εισαγωγης με απολυτηριο.Και σιγουρα στις μερες μας είναι απαραιτητο ο συνδιασμος γνώσεων και πρακτικής και συνεχομενης καταρτισης,σε όποιο επιπεδο και αν είσαι(δόκιμος,γ',κτλ).

      Διαγραφή
    3. Κάνεις λάθος παιδί μου. Καμία ακαδημία στον κόσμο δεν βγάζει αξιωματικούς στεριάς. Γι αυτό ας μη παίρνουμε τις ακραίες περιπτώσεις.
      Μόνο η θεωρία η μονάχα η πρακτική δεν φτάνουν. Χρειάζονται και τα δύο και γι αυτό γίνονται τα θαλάσσια ταξίδια στις ΑΕΝ.
      Η γνώση της θεωρίας πρέπει να αποτελεί προυπόθεση για την εξέλιξη. Και μετά έρχεται η πρακτική για να συμπληρώσει τη γνώση και να την ολοκληρώσει.
      Έχουν περάσει οι εποχές που τα πλοία αρμένιζαν με πανιά και κουπιά. Σήμερα για να κινήσει κάποιος το πλοίο (μηχανικός), η να το κατευθύνει (πλοίαρχος), θα πρέπει να έχει πολύ καλή θεωρητική κατάρτιση για να χειριστεί τα σύγχρονα και πολύπλοκα μηχανήματα που συνεχώς εξελίσσονται.
      Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχνούμε ότι οι αξιωματικοί του πλοίου είναι οι διαχειριστές της επένδυσης των εφοπλιστών που θα τους εμπιστευτούν τα πλοία τους.
      Κατά βάθος όλοι σας γνωρίζετε ότι αυτό είναι το σωστό και ο σκληρός ανταγωνισμός καθημερινά γίνεται σκληρότερος.

      Διαγραφή
  35. Συμφωνω απολυτα αλλωστε η μαθηση ειναι χρησιμη και απαραιτητη σε ολα τα επαγγελματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κυριε Γιώργο εμεις ως γενια του 2000 τι πιστεύετε οτι πρεπει να κανουμε μιας και δεν μπήκαμε και μια λενε οτι θα καταργηθεί το απολυτήριο και την αλλη οτι προσπαθούν να πάρουν πισω την απόφαση τους... Τι προτείνετε εσεις λογο εμπειρίας να παμε να κανουμε σωστικά και να ψάξουμε για μπαρκο ή κατι αλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι κι αν κάνετε θα το πετύχετε μόνο με το διάβασμα. Να θεωρήσετε δεδομένη την κατάργηση του απολυτηρίου για να μη περιμένετε άσκοπα.
      Αν αποφασίσουν αργότερα να αλλάξουν την Υπουργική απόφαση, ας το κάνουν. Εσείς όμως μη χάνετε χρόνο. Η μελέτη ποτέ δεν πάει χαμένη και θα τη χρειασθείτε.
      Άλωστε οι θέσεις των σπουδαστών από πανελλήνιες, ήταν τριπλάσιες σε σχέση με αυτούς που συμμετείχαν με απολυτήριο.

      Διαγραφή
  37. Δεν εχει χαθει ακομη τιποτα μπορει και να μας παρουν στους συμπληρωματιξους η στους επιλαχοντες ετσι δεν ειναι κυριε γιωργο δεν μπορουμε ακομη να ελπιζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και μπορείτε και πρέπει να ελπίζετε όπως έχω τονίσει επανειλημμένα.
      Αλλά το να συνεχίσετε και να μη πάψετε να μελετάτε, είναι κάτι που θα σας ωφελήσει στο μέλλον.

      Διαγραφή
  38. Κύριε Γιώργο ,διαβάζοντας ολα τα παραπάνω,θα ήθελα μια χάρη.Στατιστικά των τελευταίων ετών ,των αποφοίτων ΑΕΝ που έχουν εισαχθεί με την πρώτη και την δεύτερη κατηγορία.Γενικά πάντως ανεξαρτήτα από τις κατηγορίες με τις οποίες εισάγονται τα παιδιά,"κυκλοφορεί" η φήμη ότι πολλά παιδιά δηλώνουν παραίτηση μετά από μπάρκο και λίγοι καταφέρνουν να αποφοιτήσουν από τις σχολές,όχι από άποψη δυσκολίας της θεωρίας.Πρώτο μέλημα του κάθε παιδιού,κατά την γνώμη μου,θα πρέπει να είναι πρώτα,η μελέτη του αντικειμένου του επαγγέλματος και η συνειδητή επιλογή αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν π.χ. μπουν 6 τμηματα στην αεν στο 1ο εξαμηνο, τα 3 τμηματα θα διαγραφτουν γιατι τα παιδια θα τα παρατησουν στο 2ο εξαμηνο.. χαχαχαχα

      συν βαλε οσους μεινουν απο απουσιες κλπ

      Διαγραφή
    2. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες σπουδαστών που εισάγονται στις ΑΕΝ. 1- Οι σπουδαστές που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ύλης και διακρίνονται από ναυτοσύνη. Αυτοί προχωρούν, γιατί οι εταιρείες από το 2ο μπάρκο που δεν επιδοτούνται παίρνουν τους καλύτερους. Καλό θα ήταν να μάθετε πόσοι παίρνουν ΚΕΠ για το β´ εκπαιδευτικό κάθε χρόνο. Η φοίτηση είναι καθημερινή, με απουσιολόγιο & ωράρια σχολείου. Ζορίζεσαι αν δεν θέλεις να μείνεις από απουσίες. 2- Οι σπουδαστές που έχουν ναυτοσύνη αλλά δεν έχουν διάθεση για διάβασμα ή το αντίστροφο.3- Οι σπουδαστές που άλλα νόμιζαν & άλλα βρήκαν, ίσως γιατί έτσι άκουσαν ή έτσι φαντάστηκαν. Οι κατηγορίες 2 & 3 πολύ σύντομα βρίσκονται εκτός .
      Γι αυτό ένα ποσοστό πάνω από το 30% δεν φτάνει στο πτυχίο. Το επάγγελμα του πλοιάρχου/μηχανικού είναι πολύ ιδιαίτερο & σε σε πολλές περιπτώσεις αν δεν το ζήσει κανείς δεν μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Καλά μαθήματα σε όσους αρχίσατε & σε όσους θα αρχίσετε. Καλές θάλασσες.

      Διαγραφή
  39. Τι θεση εχεις στους επιλαχοντες; γιατι εγω με 21200 απο γελ ειμαι δεκατη τεταρτη στους μηχανικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. το πιο δίκιο κατα την αποψη μου ειναι η αεν καλυμνου να παρει μονο παιδια που δεν εχουν ναυτική υπηρεσία γιατι φετος αν δεν ειχες ναυτικη υπηρεσία δεν έμπαινες κακα τα ψέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά οι συμπληρωματικοί να είναι από παιδιά που δεν έχουν ναυτική υπηρεσία όχι μόνο η ΑΕΝ Καλυμνου

      Διαγραφή
    2. Γενικά οι συμπληρωματικοί να είναι από παιδιά που δεν έχουν ναυτική υπηρεσία όχι μόνο η ΑΕΝ Καλυμνου

      Διαγραφή
    3. π.χ. εχω εβγαλα 19.8+αγγλικα και δεν μπηκα πλοιαρχων....
      δηλαδη χωρις ναυτικη υπηρεσια,ειδικα πλοιαρχων, δεν εμπαινες...

      Διαγραφή
    4. Μισο ρε παιδες . Εχω κανει δυο ταξιδια. Εχω χασει υπνο . Εχω στερηθει την οικογενεια μου . Το σπιτικο το φαγητο την κοπελα μου τους φιλους μου . Ξενυχτια κανοντας βαρδια και στ μπαι που ενας θεοα ξερει ποσα . Για να ακουω απο μερικους απο σας να μην παρουν ατομα με ναυτικη υπηρεσια . Ειστε σοβαροι ρε σεις ? Νομιζετε οτι θα τα καταφερετε με αυτο το σκεπτικο πανω στο βαπορι ? Και εγω 2 χρονια παλευω να μπω στην αεν . Και μην σας φαινεται καθολου περιεργο . Γεννημενος το 98' . Θα πρεπε να ντρεπεστε αληθεια. Δεν λεω εχετε στεναχωρεθει οπως και εγω . Αλλα να μην τα χανετε ουτε να κατηγορειται τους αλλους . Γιατι αυριο μεθαυριο θα πρεπει να ανταποκριθειτε σε κρισεις πανω στο καραβι .εκει τι θα κανετε? Θα στε οι τυποι που με το παραμικρο παιρνουν τηλ το γραφειο? Με το πιο γελοιο συμβαν θα το βαζεται στα ποδια? Οχι μαγκες αυτο δεν ειναι ναυτικος . Γιατι αν προσωπικα ειμουνα σε ενα γραφειο και γινοταν αυτα θα λεγα αυτο που λενε και θα λενε παντα οι γραφιαδες . Σηκω φυγε να στειλω αλλον ... καλη συνεχεια ,καλη σταδιοδρομια και καλα μυαλα . Μην βριζετε τους συναδελφους γτ αυτοι δεβ φταινε σε τπτ . Τα παραπονα σας στο υπουργειο .

      Διαγραφή
    5. οτι ναναι φιλος...
      ειπαμε οτι περασες ευκολα ή οτιδηποτε;
      ξερουμε ολοι οτι το καραβι δεν ειναι ευκολη δουλεια
      ομως,εμεις ειπαμε οτι δεν ειναι δυνατων να μην μπορεις να μπεις στη σχολη χωρις προυπηρεσια

      εσυ δεν μπηκες πριν 2 χρονια και εκανες προυπηρεσια γιατι προφανως δεν ειχες αριστο απολυτηριο ή/και αγγλικα...
      εμεις ομως οπως εγω που ειχα αριστο απολυτηριο και αγγλικα γιατι να ειμαι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να παω με προυπηρεσια
      εσυ,απλα δν ειχες τα μορια για να μπεις,διοτι πριν2 χρονια δν ητανε αναγκαια η προυπηρεσια...αλλα ειχες επιλογη.. ή διαβασμα ή προυπηρεσια

      εγω που διαβασα για απολυτηριο γιατι να πρεπει να παω με προυπηρεσια αλλιως δεν μπαινω;

      Διαγραφή
    6. Νομίζω παιδιά,οτι αλλού είναι η απάντηση των ερωτημάτων σας.Η προκυρηξη αναφερει όριο ηλικίας, έως και 27. Αρα με την δεύτερη επιλογή σίγουρα έχεις περιθώρια βελτίωσης του γενικού συνόλου του βαθμού σου κάθε ετος.Με την πρώτη,πάλι απλά ξαναδινεις πανελλήνιες,οπότε και πάλι προσδοκεις στην εισαγωγή.

      Διαγραφή
  41. Υπαρχει ελπιδα να μπεις με τους επιλαχοντες μηχανικων παντως εμπενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βλέπω ότι ορισμένοι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη σας τις φήμες που ακούγονται,χωρίς να τις διασταυρώνετε με αποτέλεσμα να πλανάσθε πλάνην μεγάλη.
    Πράγματι ένας αριθμός σπουδαστών εγκαταλείπει τις σπουδές του. Αυτό όμως συμβαίνει σε όλες τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που πολλοί είναι "αιώνιοι φοιτηταί". Στις ΑΕΝ αν κάποιος χάσει δύο φορές το ίδιο εξάμηνο διαγράφεται οριστικά και έτσι δημιουργήται η εντύπωση ότι η θάλασσα είναι η αιτία της αποχώρησής του.
    Τα τελευταία χρόνια οι σπουδές στις Ακαδημίες έχουν δυσκολέψει, διότι οι σύγχρονες απαιτήσεις σε ένα πλοίο έχουν πολλαπλασιασθεί από τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας.
    Θα φανεί περίεργο αλλά οι στατιστικές έχουν δείξει πως οι περισσότεροι από όσους εγκαταλείπουν τις ΑΕΝ, προέρχονται από τους συμμετέχοντες με το απολυτήριο και όχι από τις πανελλαδικές. Ίσως διότι οι τελευταίοι να έχουν συνηθίσει το διάβασμα.
    Και κάτι ακόμα που θα σας αφήσω να το εξηγήσετε μόνοι σας.
    Οι περισσότεροι από όσους τα παρατάνε, προέρχονται από τις "μεγάλες ΑΕΝ" οι οποίες είναι σχετικά απρόσωπες. Όσοι όμως προέρχονται από τις μικρές που το περιβάλλον είναι πιο "οικογενειακό", αποφοιτούν στην ώρα τους.
    Οι φουρτούνες στη θάλασσα είναι ίδιες για όλους και αν έφταιγαν αυτές, τότε τα στατιστικά θα ήταν τα ίδια για όλες τις ΑΕΝ.
    Σκεφθείτε λοιπόν μόνοι σας το τι μπορεί να φταίει και μην ακούτε όλα όσα σας λένε.
    Ίσως τότε να βγάλετε τα σωστά συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα,πήρε κανείς στο Υπουργείο να ρωτήσει ποτέ θα γίνει η επόμενη ανακοίνωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κύριε Γιώργο αν π.χ στο α'εξαμηνο μεινω σε 2 μαθήματα, συνεχίζω στο επόμενο και ξαναδινω αυτά που χρωστάω;Ποτέ χάνω το εξάμηνο κ πως χάνω 2 φορές το εξάμηνο ώστε να με διαγραψουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι ενδιαφέρονται να φοιτήσουν στις ΑΕΝ, πρέπει να διαβάσουν τον κανονισμό σπουδών για να είναι ενήμεροι. Αυτός περιλαμβάνεται στο ΦΕΚ 1393 Β' 14/11/2000 και μπορείτε να το βρείτε στο internet.
      Τώρα για το ερώτημα που θέτεις, διάβασε το άρθρο 19 αυτού του κανονισμού που αναφέρει διεξοδικά ότι έχει σχέση με την πρόοδο των σπουδαστών.

      Διαγραφή
  45. Ευχαριστούμε κύριε Γιώργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δίνοντας Πανελλαδικές και εξετάσεις Ξένης Γλώσσας, κατέθεσα χαρτι όπου αναφέρει ότι έχω ξαθαρη δυσλεξία (όχι μαθησιακή δυσκολια,έχω διαφορετικό "τσιπακι") και είχα όπως πολλά διαφορετική μεταχείριση ,πάντα έδινα γραπτά και προφορικά,απλά π.χ. δεν μετρούσαν τα ορθογραφικά μου.Η ΑΕΝ το δεχεται;Μου έχουν πει ότι γενικά τα πανεπιστήμια το δέχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρωί τηλεφώνησε στη Διεύθυνση εκπαίδευσης του Υπουργείου στο τηλέφωνο 2131374547. Αυτοί θα ξέρουν να σε κατατοπίσουν υπεύθυνα.

      Διαγραφή
    2. Oxi den dexontai proforiki exetasi oute mixaniona oute aen xanion prosopiki empeiria persi apo ton gio mou o opoios kai diekopse tin sxoli

      Διαγραφή
  47. Παιδια εσεις που εχετε κανει ταξιδι ποσα μορια την ημερα παίρνατε; και τι μισθό; γενικα ποια ειναι η εμπειρία σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 20 μόρια την ημέρα είναι,εγω έκατσα 7 μήνες με μισθό 1400 τον μήνα σαν OS

      Διαγραφή
    2. 20 Μορια την μερα ,μεχρι 9 μηνες μπορεις να κανεις ειτε σαν Ναυτοπαις(Ordinary Seaman) ειτε στις γραμμες σαν Ναυτης (Able Seaman) ο μισθος ειναι και αναλογως την εταιρεια που θα βρεις...Συνηθως κυμαινονται απο 1100 εως 1450..

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για την αμεση απάντηση φιλε αλλα να σε ρωτησω τι δουλειές εκανες στο πλοίο και γενικά τι εμπειρία ειχες απο ολο αυτο;

      Διαγραφή
  48. Καλησπέρα κύριε Γιώργο, έχω 8750 μόρια από πανελλαδικές ΓΕΛ . Με 10% υπάρχουν ελπίδες για εισαγωγή ΑΕΝ Πλοιάρχων ή Μηχανικών έτσι? Η φετινή βάση 10% για ΓΕΛ είναι 8400 για πλοιάρχους και 5660 νομίζω για μηχανικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμφωνα με την Προκήρυξη κεφ. ΙΑ παράγρ. 4, οι κενές θέσεις καλύπτονται από υποψήφιους της Β'κατηγορίας.
      Επομένως για τους συμμετέχοντες με πανελλαδικές οι θέσεις έχουν κλείσει.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον κύριε Γιώργο δεν διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα, εννοώ με την διαδικασία του 10% για τις πανελλήνιες 2019 με τον βαθμού των πανελληνίων του 2018 όπως γίνεται και με τις άλλες σχολές που ξανακάνω δηλαδή μηχανογραφικό, δεν αναφέρομαι στην διαδικασία του απολυτήριου λυκειου.

      Διαγραφή
    3. Χωρίς νέα εξέταση δηλαδη

      Διαγραφή
    4. Κανείς δεν ξέρει ακόμα με ποιόν τρόπο και με ποιές προυποθέσεις θα διεξαχθούν το 2019 οι πανελλήνιες για τις ΑΕΝ.
      Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πούμε το οτιδήποτε. Φέτος μέσω πανελληνίων εισήχθη το 75% των υποψηφίων. Το 2019 όλοι οι υποψήφιοι θα εισαχθούν μέσω πανελληνίων. Αυτό όπως καταλαβαίνεις θα επηρεάσει και τις βάσεις εισαγωγής που κατά την προσωπική μου άποψη θα έχουν πτωτική τάση.

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ μαζί σας, ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    6. Κυριε Γιώργο. Δεν νομίζω να ειναι πτωτικές η βάσεις προσωπικά νομιζω θα είναι μάλλον αρκετά υψηλες απο οτι ήταν εφέτος. Εδω υπάρχει καθαρα το εξεις. Προσφορά & Ζήτηση. Δηλαδη ας υποθέσουμε ότι η προσφορά είναι μαζί με την νέα ΑΕΝ Καλύμνου 1350 σπουδαστές. Και η ζήτηση με δεδομένο ότι κάθε χρόνο είναι αυξημένη θα δούμε οτι οι ενδιαφερόμενοι ισωί να είναι πάνω η κοντα στης 5000. Απο τούς οποιους θα εισαχθουν μόνο το 23% περιπου. Αρα θα είναι πολύ υψηλή η ζήτηση. Αυτά με 10-11000 μόρια εισαγωγη στης ΑΕΝ ας τα ξεχάσουμε. Ίσως να κανω λάθος στους υπόλογισμους μου παρακαλώ να με διορθώσετε.

      Διαγραφή
    7. Δεν νομίζω γιατί 5000 οι ενδιαφερόμενοι είναι μαζί με αυτούς της δεύτερης γενικής κατηγορίας, 9900 φέτος ήταν η βάση με το 55% στα ΓΕΛ, τώρα που θα αυξηθεί κιαλο θα πέσουν οι βάσεις ,σιγά μην πάει ο 20+ ξαναδιαβάσει για να δώσει πανελλήνιες, γτ πάρα πολλοί στην δεύτερη γενική κατηγορία δεν είναι 18, έχουνε τελειώσει εδω και χρόνια

      Διαγραφή
    8. Πως προέκυψε ο αριθμός 5000; Πέρυσι οι αιτήσεις ήταν 3089 και φέτος 3322. Επομένως δεν μπορεί ο αριθμός των αιτήσεων να φθάσει το 2019 στις 5000.
      Φέτος οι εισακτέοι ήταν 1309 εκ των οποίων οι 987 από την Α'κατηγορία.
      Του χρόνου που θα είναι περίπου 1350, θα προέρχονται όλοι από την Α'κατηγορία αφού θα έχει καταργηθεί το απολυτήριο. Επομένως οι υποψήφιοι της Α'κατηγορίας από 987 (φετινός αριθμός), θα ανέλθουν στους 1350 περίπου.
      Και είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις, πως όταν αυξάνεται ο αριθμός των εισακτέων τότε πέφτουν οι βάσεις.
      Επί τη ευκαιρία, δεν έτυχε να το αναφέρω μέχρι σήμερα, αλλά είμαι οικονομολόγος με ειδικότητα κοστολόγου αναλυτή.

      Διαγραφή
    9. Μακαρι να ειναι πτωτικες η βασεις και νε περασουν ΟΛΟΙ οι ενδιαφερομενοι. Ειδωμεν!!!

      Διαγραφή
    10. Κυριε Γιωργο το 5000 ΔΕΝ προκυπτει απο πουθενα!!! Ειναι απλα μια προβλεψη που κανει καποιος ασχετος. Καλημερα!!! Και παλι λεω. Ειδωμεν!!!

      Διαγραφή
    11. Παιδί μου σέβομαι τις απόψεις σου καί δεν σε υποτιμώ σε καμία περίπτωση.
      Θα έχεις προσέξει ότι όλα τα σχόλιά μου τα κάνω με σεβασμό και ευγένεια.
      Το 5000 αντιλαμβάνομαι ότι αποτελεί μια υπόθεση και όχι πρόβλεψη.
      Γι αυτό κι εγώ θεώρησα σκόπιμο εφόσον μου το ζήτησες, να εξηγήσω τη λογική ακολουθία των συλλογισμών μου που με οδήγησαν στην άποψη που διατύπωσα. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  49. Αυτο δεν το καταλαβα.Μπαινουν επιλαχοντες και απο πανελληνιες; μπορει καποιος να μουτο εξηγησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ!! Όσοι πέρασαν από πανελλήνιες πέρασαν. Τέλος. Τώρα μόνο από τη δεύτερη κατηγορία!!

      Διαγραφή
  50. Εφέτος ήταν η χρόνια αυτων πιυ ειχαν προϋπηρεσία. ΔΕΝ έχω τίποτα με όσους ανήκουν σε αυτην τη κατηγορία. Ισως και εγω να ήμουν στην δική τους κατηγορία. Το ποιο σωστό όμως θα ήταν να εβαζαν και σε αυτούς ένα ποσοστό. Έτσι όπως τα έκαναν αδίκησαν όλες της άλλες κατηγορίες και ειδικά την Δευτερη και μάλιστα των τριτεκνων. Δεν μπορεί να εισάγονται ΜΟΝΟ τρια ατομα!!!!!! Απο την κατηγορία του 9%. Υποτίθεται ότι όσοι ασχολούνται με τα εκπαιδευτικά είναι άνθρωποι εξειδικευμένοι και θα έπρεπε να δουν όλες τής παραμέτρους των αλλαγών και τής επιπτώσεις πού αυτές ενδεχομενος να υπάρχουν. Θα έπρεπε λοιπόν η οποίες αλλαγες να γινόντουσαν σε βάθος πενταετίας. Βήμα βημα καθε δεύτερη χρονιά και μία αλλαγή. ΟυτΟύ ωστε όλοι να γνώριζαν τι που πως ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τριτεκνος είμαι φίλε, πόνος, αλλά τι να πεις, Ελλαδισταν δυστυχώς!

      Διαγραφή
  51. Και γω τριτεκνος μάγκες για ένα άτομο δε μπηκα. Χαλάλι υπομονή πλέον και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αν κανεις ενα 6μηνο μπαρκο σε πλοίο με ξενη σημαία στο τελος αν τελικά αποφασίσουν να δωσουν παράταση στο απολυτήριο θα μετράνε κανονικά τα μόρια ή θα πρέπει να κανω μονο σε πλοιο με ελληνική σημαία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κανεις κανονικα το μπαρκο σου απλα οταν ξεμπαρκαρεις και πας να γραψεις την υπηρεσια σου θα πληρωσεις το ΝΑΤ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειαζεται να πληρωσεις ΝΑΤ εφοσον δεν εισαι ΑΕΝ.Πρεπει να κρατησεις κατι εγγραφα απο το πλοιο και να τα πας στο λιμεναρχειο μετα να σου δωσουν πιστοποιητικο της υπηρεσιας σου.Θα σε καθοδηγησουν και απο την εταιρια σου ομως

      Διαγραφή
  54. Ποτε περιπου θα ανακοινωθουν οι επιλαχοντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα, στην ΑΕΝ Καλύμνου θα μπουν άτομα της δεύτερης γενικής κατηγορίας που δεν πέρασαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά ανάμεσα στους συμπληρωματικους θα είναι και οι 40 που θα πάνε καλυμνο

      Διαγραφή
  56. Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά πως θα μπουν, αφού στο μηχανογραφικό δεν την είχε για επιλογή?

      Διαγραφή
  57. Θα βγούνε τα αποτελέσματα σήμερα για τους επιλαχόντες, ξέρει κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καθε χρονο νμζω στις 14 βγαινυον
    αρα σημερα αυριο θα βγουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κυριε γιωργο ποτε θσ βγουν οι πινακες με τους επιλαχοντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Κυριε Γιωργο καλημερα και ευχαριστουμε πολυ για τον χρονο σας και τις πληροφοριες σας.Θα ηθελα να μαθω για σημπληρωματικους μηχανικων απο γελ β γενικη κατηγορια με πολυτεκνοια 18100 Α/Α 33 σελιδα 47 εχουμε ελπιδα; και ποτε περιπου θα βγουν;ευχαριστουμε πολυ για ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Άμεση λειτουργία της Σχολής Πλοιάρχων της ΑΕΝ Καλύμνου - Σε εξέλιξη οι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση

    https://panelladikes24.blogspot.com/2018/10/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Θα υπαρξουυ επιλαχών φετος για τις ΑΕΝ πλοιάρχων?? Οι βασεις θα ειναι πτωτικες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Θα ήθελα παρακαλώ πολύ να ρωτήσω την γνώμη σας για ΑΕΝ Ασπροπύργου , οπου θα ήθελα να κάνει μετεγγραφή το παιδί μου για οικονομικούς λόγους , τώρα είναι Πρέβεζα. Λένε όμως ότι είναι πολύ δύσκολα τα μαθήματα Ασπρόπυργο ,ότι κάνουν ένα , δύο χρόνια παραπάνω για να τελειώσουν ,ότι οι καθηγητές τους κόβουν και γενικά ότι είναι δύσκολη σχολή . Παρακαλώ πολύ θα ηθελα οποιος ειναι απο ασπροπυργο ας μου πει γνώμες γιατί φήμες ακούω πολλές κ διαφορετικές.Ευχαριστω πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή