Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.
Αα μαλιστα βλέπετε? Καθε χρονο πεφτει η ζητηση αρα πεφτει και η βαση λογικα... Ειδικα του χρονου που θα μπει και το λιμενικο θα ειναι κατω των 900 πιστεύω
Δεν είναι απόλυτο αυτό που λες αλλά μέσα στα λογικά πλαισια παίζει ρόλο φυσικά διότι άλλο να είναι 2500 επιτυχόντες άλλο 1300 υπάρχει μικρότερη πιθανότητα να ανέβει η βάση αλλά δεν παυει να ισχύει πως μέσα στα 1300 άτομα να είναι οι 180 που έχουν γράψει πάνω από 17000 μόρια γιατί οι απόφοιτοι είναι σπουδαγμένοι πολλοι από αυτούς που δίνουν ( φιλολογοι,μαθηματικοι κλπ)
Δεν ξέρω αλλά αυτοί που έχουν περάσει πκε του στρατου μπορουν να τα δηλώσουν ολα. Στο κάτω κάτω ο πίνακας ικανών δείχνει όλους τους υποψήφιους ικανους που δήλωσαν στο μηχανογραφικό αστυνομία.Που ξέρεις αν δεν την έχει βάλει τελευταία ο άλλος
το καλυτερο ηταν το 2013 που αν και περιμενες 2 χρονια(πχ θα εκανα 2 ξενες γλωσσες)θα χαλαρωνα κιολας.δειτε και τις βασεις του 13 αστυφυλακων και αξιωματικων και θα με καταλαβετε.Ευχομαι σε ολους σας καλη σταδιοδρομια
Όπως εσυ φιλε 5:41 βρήκες τα μόρια σου μέσω ιντερνετ έτσι κ το παιδι βάζει τα στοιχεία των υποψηφίων (αφού τα έχει στον πινακα ικανών) κ του δείχνει την βαθμολογία. Απλά πράγματα
Ναί φίλε μου δέν το συζητάμε ότι η Σχολή Πυροσβεστών στήν Πόλη της Πτολεμαίδας δέν συγκρίνεται με καμιά Σχολή τής Αστυνομίας... Καί βέβαια μιλάμε γιά νέα Σχολή του 2016..με προοπτικές μέχρι και Αξιωματικός της Πυροσβεστικής σε βάθος χρόνου...
Ο An μόλις είναι έτοιμος του λες τα μόρια που έχεις και σου λέει αμέσως την σειρά που έχεις στον πίνακα ικανών. Ασε που τα δύο προηγούμενα χρόνια έπεσε μέσα στις προβλέψεις που έκανε για τις βάσεις. Στο edu4u έγραψε ότι θα βοηθήσει και φετος. Ας είναι καλά...
Ναι ωραία μέχρι εδώ θα σου πει τον πίνακα την σειρα σου αλλά εγώ πως θα ξέρω δηλαδή ότι είμαι μέσα ?? Αν μου πει ότι είμαι σειρά 120 είμαι μέσα στην σχολή αν σου πει πως είμαι σειρά 300 είμαι εκτός έτσι δεν είναι ?? Πόσα μόρια είχε πει πέρυσι?
Αν θυμάμαι καλά ο τελευταίος που πέρασε Αστ/κων είχε σειρά στον πινακα ικανών 420 κάπου. Λίγη υπομονή αφού είπε ότι θα ασχοληθεί και φέτος. Θα δείτε.....
Ρε φίλε μου δεν βάζουν όλοι την ΕΛΑΣ πρωτη επιλογη. Δες πόσοι κοινοί υποψηφιοι ειναι στους τρεις πίνακες ικανών, ΣΑΣ, Πυρ/κη,ΕΛΑΣ. Επίσης πόσοι αλλοι θα είναι ΣΣΕ, Ικάρων κλπ.
Έχουν γίνει όλοι εκτιμητες χαχα άι στον άνεμο δηλαδή όπως ο άλλος ο ed4u που λέει ότι να ναι έρημη μην ακούτε κανέναν παιδιά ότι είναι να γίνει θα γίνει ηρέμηστε αραχτε και 23 Αυγούστου θα μάθουμε.Λεει σε έναν ο ed4u σήμερα που κοίταγα ότι είναι οριακά εκτός με 16421 τριτεκνος που το ξερει δηλαδή ότι να ναι
Όσοι λέτε για τον ΑN είστε γκασμαδες... Εδω δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι τα στοιχεία σας είναι στη λίστα της αστυνομίας που έβγαλε κ μπάνεις στο σαιτ του υπουργείου με τους βαθμούς κ τα βάζεις... Και θέλετε να μπείτε κ αστυνομία
Ωραία τα λες εξυπνακια εσύ αλλά θα του πούνε όλοι του ΑΝ τους βαθμούς τους ??? Ε για πες μου γιατί μόνο αν του πούνε όλοι θα ξέρει ακριβώς γκασμα ε γκασμα
Ρε μαλακα έλεος, τους υπολογίζει όλους μόνος του δλδ κ τους 1380 θα κάτσει να τους βρει έναν έναν 2 με 3 μέρες παίρνει κ μετά με βάση τα περσινά θα πει για τξ βάση..... Πέρσι είχε πει 16320 με +- 20 μόρια κ πήγε 16.301...ελεος ρε φίλε
Ρε παπαρακο απαντά σε αυτο που σου λέω έξυπνε τις πουτσας πως σου λέει σίγουρα ξέρει όλους του βαθμούς των ικανων???ε απαντά Μ σε αυτό ξέρει όλους τους βαθμούς ?? Ασυναρτησίες μας λες τώρα τεκμηρίωσε αυτό που λες άρχιδα ε άρχιδα
Φίλε μη βρίζεις. Εχει ήδη ξεκινήσει στο edu4u o An και λέει κάποια πράγματα. Πήγαινε να δεις μόνος σου. Μη βιάζεσαι γιατί δεν έχεις δίκιο. Είναι εύκολο να βγάλεις όλες τις βαθμολογίες αν ασχοληθεις. Άμα δεν καταλαβαίνεις δε σου φταίει κανένας.
Και στην αστυνομία και στην πυροσβεστική υπάρχει μάθημα ξένων γλωσσών. Τι επιπέδου είναι; Εγώ χωρίς πτυχίο ξένων γλωσσών και με κάτι ψηλά μόνο στα αγγλικά θα μπορώ να τα περάσω ; Αντώνης.
Καλησπέρα φιλαράκι για να δούμε και εγώ στα όρια είμαι 16421 τριτεκνος ο An λέει πως είμαι οριακά εκτός μέχρι στιγμής από τους μισους που έχει δει.Τι να πω δεν ξέρω
Η ανοδική τάση είναι μάλλον φανερή!Μου κάνει εντύπωση όμως πως γίνεται να ανέβουν 300 μόρια+ μέσα σε μια χρόνια!Δηλαδη η αξιωματικών που θα φτάσει;;;;;;
με λιγότερους υποψήφιους φέτος και η βάση θα ανέβει ?τι κουφό είναι αυτό θα τρελαθούμε εντελώς.Εγώ πιστεύω ότι η βάση θα κλείσει γύρω στα ίδια επίπεδα με πέρισυ μπορεί ελαφριά και με καμιά δεκαριά μόρια πιο κάτω
Εγώ δεν πιστευω τίποτα με αυτόν τον Αν η όπως αλλοιώς λέγετε.Μπορεί να έχει βγάλει τις βαθμολογίες όλων αλλα την επιθυμία του καθενός δεν μπορεί να την ξέρει.Το τι εχει κάνει ο καθένας στο μηχανογραφικό δεν το γνωρίζει.Επομένως εικόνα μπορεί να έχει αλλά που θα είναι η βάση δεν το ξέρει.Τελεία και παύλα μην καθόσαστε και πιστεύετε τον καθένα εδώ μεσα.
Η βαθμολογίες είναι όλες μαζί και με αυτούς που έχουν δηλώσει και ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ. Θα περνάει ο αλλος με 17000 μόρια Αεροπορία η Πυροσβεστική και θα έχει δηλώσει γιά χωροφύλακας πρώτη επιλογή ?Συνέλθετε και μην πιστεύετε κανέναν αν δεν δείτε τις βάσεις από τον επίσημο φορέα δηλαδή το υπουργείο.
Νομίζω υπαρχει πρόβλημα. Και γω προσπαθώ να γράψω κατι και δεν μπορω. Πιθανων έχει κουραστει. Δεν είναι και υποχρεωμένος ο άνθρωπος. Εμενα δεν μου εδωσε ελπίδες αλλά νομίζω ότι έχει δίκιο για τη βαση Αστυφυλάκων 16550+-50. Βλέπω μεγαλο ενδιαφερον και φοβερές βαθμολογιες......
οι φοβερές βαθμολογίες μου αρέσει που γράφεις.ΌΛΟΙ με 17500 και ανω τι να σου πω αστυφύλακες όλοι θέλουν να γίνουν.Σύνελθε φιλαράκο η βάση θα είναι περίπου η ίδια με πέρισυ .
Ναι κατά τη γνώμη μου όλοι στους πίνακες ικανών Στρατού Αστυνομίας και Πυροσβεστικής βάζουν πρώτη επιλογή ένα απο τα τρία. Η αστυνομία είναι πολύ ψηλά στις προτιμήσεις. Καθε χρόνο βγαίνουν στατιστικά προτιμήσεων. Κοιταξε προηγούμενα χρονια να δεις.
Ρε παιδιά για αυτό δεν σου λέει ακριβώς την βάση γιατί δεν ξέρει τα μηχανογραφικά του καθενός οπότε βλέπει όλους τους βαθμους από του υποψηφίους και βγάζει ένα πολύ ακριβές συμπερασμα διότι τα έχει όλα.ξεκαθαρα μπροστά του με έναν απλό προγραμματισμό έχει βγάλει τον καθένα που βρίσκεται είναι απλό έτσι κάνει και το υπουργείο απλά το υπουργείο γνωριγνω τα μηχανογραφικά.Τελος Πάντων μακάρι να είναι η βάση στα ίδια με περυσι αν και δεν πιστεύω γιατί από προσωπική μου εμπειρία στα πκε είδα πάρα πολύ καλές βαθμολογίες !
Αγόρι μου και τα 16000 είναι πολλά για να γίνεις ματατζης..η ζήτηση και παράλληλα η μείωση των θέσεων έφεραν αυτο το χαλι..και για μένα πιο πολύ η ζήτηση και η φάση του σταθερού μισθού έστω και αν είναι ψίχουλα..κατάντησαν στρατό και σώματα ασφαλείας ΚΕΠ..αλλά πείτε μου τι λειτουργεί καλά σε αυτή την χώρα για να λειτουργήσει αυτο
Ξέρω ότι θα ρωτήσω μια χαζομάρα. Ωστόσο θα το ρωτησω. Όπως γνωρίζουμε όλοι σε λίγες μέρες βγαίνουμε οριστικά απ τα μνημόνια. Υπάρχουν περίπτωση να βγάλει η αστυνομία συμπληρωματική προκήρυξη για αλλά 250 άτομα???
Φέτος 3η έδινα έβγαλα 14960.Κοιτα ξέρω ότι είναι πολυ λίγες οι πιθανότητες να περάσω με 10%.Ωστοσο δεν θα σταματήσω να παλεύω για αστυνομία/πυροσβεστική
Σ ευχαριστώ φίλε 9:00 Και σε σενα καλή επιτυχία ευχομαι κ μπορώ να σου πω ότι αστυφυλακων θα είσαι επιτυχών στανταρ αλλά να κάνω μια ερώτηση. Πώς με 17400 δεν πέρασες από κανονικές πανελλήνιες???
Να σαι καλά φίλε...Μακάρι..Τίποτα δεν είναι σίγουρο!Περνουσα φέτος αλλά κόπηκα στην αναστημομετρηση(για λιγότερο από μισό εκατοστό) :( :(Καλή επιτυχία σε όλους παιδιά!Αφου έχετε στόχο κυνηγήστε τον!
Gianni 2,5 χρόνια είναι η φοίτηση. Τον 1ο χρόνο στην σχολή τον 2ο πρακτική κ το υπόλοιπο γυρνάς σχολή δίνεις εξετάσεις μετά ορκωμοσία κ φευγεις για δουλειά... Φίλε 11: 27 αν θες την γνώμη μου κανε φουλ μονοζυγο κ παίξε μπάσκετ.θα σου πρότεινα επειδή είσαι στο όριο είναι λίγο ρίσκο γιατί αν ξαναδώσεις πανελλήνιες κ σε κόψουν στο υψος θα παει κρίμα κ όλη η προσπάθεια χαμένη. Όποτε κάνε 10% τα μόρια τα έχεις κ περνάς. Εξάλλου δικαιούμαστε 2 φορές 10%.Αυτα τα καλυτερα σου ευχομαι
Κατά την διάρκεια της πρακτικής και στην σχολή πυροσβεστών και στην σχολή αστυφυλάκων δεν παίρνεις κανονικό μισθο αλλά 260€ όσα παίρνεις και κάθε μήνα στην σχολή σωστά;
μου φαινετε οτι ο ΑΝ λεει ακυρες θεωρίες.Στο ΕΘΝΟΣ την Κυριακή 13 08 18 αστυφυλάκων 16350 μεχρι 16400 εκτιμηση.Και καθε χρόνο πεφτει πολύ κοντά στις εκτιμήσεις η συγκεκριμένη εφημεριδα
Έχεις δώσει με το 4%?Βάση τον παλαιοτέρων ετών,ναί,έχεις πολλές πιθανότητες.Πέρυσι η βάση ήταν 15960 περίπου.Το 2016 τα παιδιά είχαν γράψει αρκετά καλά και είχαν υψηλές βαθμολογίες,αλλά θέλω να νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο να ανέβει η βάση 1000 μόρια + ,αν και φέτος είναι τα διπλάσια άτομα από πέρυσι.Καλή επιτυχία.
Τι βλέπετε οι επαναληπτικοί που δώσατε πάλι φέτος έχουμε κάποια διαφορά σε ζήτηση και σε άτομα ?? Και πόσα άτομα είναι
ΑπάντησηΔιαγραφή2016: 2054 υποψήφιοι
ΑπάντησηΔιαγραφή2017: 1535 ''
2018: 1380 ''
Αυτοί ειναι οι υποψηφιοι που δινουν για πρωτη φορα (90%) ΓΕΛ.
Ελπίζω να βοηθησα...
Τι εννοείς πρώτη φορά; τους απόφοιτους δεν τους έβαλες;
Διαγραφή1380 ειναι φετος αυτοι που εγραψαν για πρωτη φορα απο γενικο λυκειο 90%
ΔιαγραφήΑποφοιτους που ξαναδινουν δεν εβαλα
Κακώς, αφού κ αυτοί το ίδιο είναι... Αν γράψουν θα μπουν όπως κ αυτοί με τη 1η φορά
ΔιαγραφήΜην το λες αλλοι δινουν και 4 φορες..Το 16 με 2054 υποψηφιους δεν θα ηταν αλλοι 100 200 μαχ ξερω γω που ξανα έδιναν
ΔιαγραφήΕκανα λαθος 1380 ειναι μαζί με αυτούς
ΔιαγραφήΑα μαλιστα βλέπετε? Καθε χρονο πεφτει η ζητηση αρα πεφτει και η βαση λογικα... Ειδικα του χρονου που θα μπει και το λιμενικο θα ειναι κατω των 900 πιστεύω
ΔιαγραφήΔεν είναι απόλυτο αυτό που λες αλλά μέσα στα λογικά πλαισια παίζει ρόλο φυσικά διότι άλλο να είναι 2500 επιτυχόντες άλλο 1300 υπάρχει μικρότερη πιθανότητα να ανέβει η βάση αλλά δεν παυει να ισχύει πως μέσα στα 1300 άτομα να είναι οι 180 που έχουν γράψει πάνω από 17000 μόρια γιατί οι απόφοιτοι είναι σπουδαγμένοι πολλοι από αυτούς που δίνουν ( φιλολογοι,μαθηματικοι κλπ)
ΔιαγραφήΚαλά με 6% 90 άτομα...τι μορια έχετε εσείς του 6%?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ πόσα έχεις;
ΔιαγραφήΤι κατηγορία είναι το 6% ;;;
ΔιαγραφήΌταν λες 6% εννοείς 10% του 2016 γιατί εγώ του 2016 μέτρησα 58 άτομα
Διαγραφήεγω εχω 17.688 6%(εξεταστηκα το 2017) εσεις ποσα εχετε?αναφερομαι στους μαθητες με 6%
ΔιαγραφήΥπάρχει κάποιος από επαλ για Αστυφυλάκων εδω εγώ έχω 18535...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤριτεκνοι βαθμοί????
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά αυτοί είναι 1300 θα έχουν βάλει και στρατιωτικές κ πυροσβεστική. Άλλοι βέβαια μπορεί να έχουν τα πανεπιστήμια πρωτα κ πιο κάτω την αστυνομία
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός γίνεται και στρατό να περνάνε από τα πκε τις αστυνομίας για τον στρατό ;;;
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αλλά αυτοί που έχουν περάσει πκε του στρατου μπορουν να τα δηλώσουν ολα. Στο κάτω κάτω ο πίνακας ικανών δείχνει όλους τους υποψήφιους ικανους που δήλωσαν στο μηχανογραφικό αστυνομία.Που ξέρεις αν δεν την έχει βάλει τελευταία ο άλλος
ΔιαγραφήΝα σας ρωτησω παιδια με το 10℅ ποσα χρονια μπορεις να δωσεις μπορεις πχ να πας φανταρος και να εχεις κρατησει δυο χρονια την βαθμολογια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι γίνεται να πας φαντάρος κ να κάνεις το 10% εγώ αυτό θα κάνω
Διαγραφή2 χρονια μπορεις
ΑπάντησηΔιαγραφήκανεις πολυτεκνος????
ΑπάντησηΔιαγραφήτο καλυτερο ηταν το 2013 που αν και περιμενες 2 χρονια(πχ θα εκανα 2 ξενες γλωσσες)θα χαλαρωνα κιολας.δειτε και τις βασεις του 13 αστυφυλακων και αξιωματικων και θα με καταλαβετε.Ευχομαι σε ολους σας καλη σταδιοδρομια
ΑπάντησηΔιαγραφή90 άτομα με 10%;;;;;;Δεν είναι υπερβολικά μεγάλος ο αριθμός βρε παίδες;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι να ναιθα γίνουμε επιστήμονες για να γίνουμε χωροφυλακες !!!!
ΔιαγραφήΠέρυσι ήταν 200 ρε φιλαρακι
Διαγραφή357 τριτεκνοι πάρα πολλοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερισυ πόσοι ηταν ξέρουμε??
ΔιαγραφήΕχω βγαλει την καταταξη για τους πολυτεκνους αν η βαση παει φετος στα 16400.Οποιος θελει ας με ρωτησει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους τριτεκνους έχεις βγάλει τιποτα???
ΔιαγραφήΟχι,ειναι περισσοτεροι και εχω ηδη κουραστει.
ΔιαγραφήΓενική σειρά δεν παίζει κάτι ρε φιλαρακι;Επίσης εσύ πως τα γνωρίζεις;από περιέργεια και μονο
ΔιαγραφήΈκατσα και βρήκα με βαση τους κωδικούς υποψηφιου του καθενα ποσο εχει γραψει.
ΔιαγραφήΠώς ξέρεις βαθμολογίες ρε φίλε των πολυτέκνων?
Διαγραφήειναι ευκολο αν ξερεις τον κωδικο υποψηφιου του καθενος μαζι ονοματεπώνυμο
ΔιαγραφήΝαι ρε φίλε και πως το βρίσκεις τα μόρια θα μας τρελάνεις
ΔιαγραφήΌπως εσυ φιλε 5:41 βρήκες τα μόρια σου μέσω ιντερνετ έτσι κ το παιδι βάζει τα στοιχεία των υποψηφίων (αφού τα έχει στον πινακα ικανών) κ του δείχνει την βαθμολογία. Απλά πράγματα
ΔιαγραφήΤι εννοείς καταταξη για.να καταλαβω μου εξηγεις κιγο
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω βγαλει τους 30 πρωτους πολυτεκνους αν η βαση παει 16400
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο βγαίνει δηλαδή για τους πολύτεκνους??
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΕΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ..................!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓυναίκες πάνω από 40 δεν θα είναι φέτος
ΔιαγραφήΠιστεύετε καλύτερα είναι Σχολή Αστυφυλάκων ή σχολή πυροσβεστών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά πιστέυετε με 16600 είμαι μέσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαλτε και κανα ονομα να μην μπερδευομαστε.
Γιώργος Χανιά
Ναι λογικα θα εισαι
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Εννοείται πως η σχολή αστυφυλάκων είναι δυσκολότερη από την σχολή πυροσβεστών. Σωστά; Γιάννης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί φίλε μου δέν το συζητάμε ότι η Σχολή Πυροσβεστών στήν Πόλη της Πτολεμαίδας δέν συγκρίνεται με καμιά Σχολή τής Αστυνομίας...
ΔιαγραφήΚαί βέβαια μιλάμε γιά νέα Σχολή του 2016..με προοπτικές μέχρι και Αξιωματικός της Πυροσβεστικής σε βάθος χρόνου...
Η σχολή πυροσβεστών είναι μόνο στην Πτολεμαΐδα;
ΔιαγραφήΝαί φίλε μου η Σχολή Πυροσβεστών είναι στήν πόλη της Πτολεμαίδας...
ΔιαγραφήΘελεις πυροσβεστικη φιλε; αν ναι ποσα μορια εχεις; εγω εχω 17289
Διαγραφή17.045 έχω. Παίζεται για εμένα. Αν δεν πιάσω περνάω Αστυφυλάκων. Εσύ είσαι σίγουρα μέσα.
ΔιαγραφήΚανείς με 4%?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ με 4 τις 100 πόσα έχεις μόρια εσυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ με 4% 16421 εσείς πόσα μόρια
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή17,080.Καλή επιτυχία σε όλο το κόσμο
ΔιαγραφήΕγώ 16456 το έχεις ξαναπεί αδελφέ και σε άλλο ποςτ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο αστυνομία θες
ΔιαγραφήΛες να μπούμε ρε φίλε ?
Διαγραφή5:55
ποσο πιστευετε να παει η πυροσβεστικη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω όσοι έχουν πιάσει 17.000 θα περάσουν όλοι
Διαγραφήhttp://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=115026
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια το πολυ μεχρι 4/8 ο An θα μπορει να μας πει αν εχουμε πιθανοτητες για αστυνομια
Τι λέει αυτός ρε φίλε και που ξέρει ?? Για εξηγησε λιγο
Διαγραφήξερει......το 16 και το 17 αυτος ειχε πει, πεφτει μεσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου λέει αν πέρνας? Η σου λέει την βάση ?
ΔιαγραφήΟ An μόλις είναι έτοιμος του λες τα μόρια που έχεις και σου λέει αμέσως την σειρά που έχεις στον πίνακα ικανών. Ασε που τα δύο προηγούμενα χρόνια έπεσε μέσα στις προβλέψεις που έκανε για τις βάσεις. Στο edu4u έγραψε ότι θα βοηθήσει και φετος. Ας είναι καλά...
ΔιαγραφήΝαι ωραία μέχρι εδώ θα σου πει τον πίνακα την σειρα σου αλλά εγώ πως θα ξέρω δηλαδή ότι είμαι μέσα ?? Αν μου πει ότι είμαι σειρά 120 είμαι μέσα στην σχολή αν σου πει πως είμαι σειρά 300 είμαι εκτός έτσι δεν είναι ?? Πόσα μόρια είχε πει πέρυσι?
ΔιαγραφήΑν θυμάμαι καλά ο τελευταίος που πέρασε Αστ/κων είχε σειρά στον πινακα ικανών 420 κάπου. Λίγη υπομονή αφού είπε ότι θα ασχοληθεί και φέτος. Θα δείτε.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς είχε 420 ρε φίλε αφού 290 άτομα.περνει αυτό δεν καταλαβαίνω??
ΔιαγραφήΡε φίλε μου δεν βάζουν όλοι την ΕΛΑΣ πρωτη επιλογη. Δες πόσοι κοινοί υποψηφιοι ειναι στους τρεις πίνακες ικανών, ΣΑΣ, Πυρ/κη,ΕΛΑΣ. Επίσης πόσοι αλλοι θα είναι ΣΣΕ, Ικάρων κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά τώρα κατάλαβα ευχαριστώ φιλαρακι
Διαγραφή17187 πιστευετε μπαινω πυροσβεστικη?
ΑπάντησηΔιαγραφήλογικα ναι
ΔιαγραφήΗ πυροσβεστική θα είναι 17200 κάτι στάνταρ!
Διαγραφήπως το ξερεις? και οι 5 εκτιμησεις μεχρι τωρα λενε αυξηση το πολυ 100 μορια
ΔιαγραφήΈχουν γίνει όλοι εκτιμητες χαχα άι στον άνεμο δηλαδή όπως ο άλλος ο ed4u που λέει ότι να ναι έρημη μην ακούτε κανέναν παιδιά ότι είναι να γίνει θα γίνει ηρέμηστε αραχτε και 23 Αυγούστου θα μάθουμε.Λεει σε έναν ο ed4u σήμερα που κοίταγα ότι είναι οριακά εκτός με 16421 τριτεκνος που το ξερει δηλαδή ότι να ναι
ΔιαγραφήΔεν κατάλαβαινω πως ξερει τα μορια δηλαδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι λέτε για τον ΑN είστε γκασμαδες... Εδω δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι τα στοιχεία σας είναι στη λίστα της αστυνομίας που έβγαλε κ μπάνεις στο σαιτ του υπουργείου με τους βαθμούς κ τα βάζεις... Και θέλετε να μπείτε κ αστυνομία
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία τα λες εξυπνακια εσύ αλλά θα του πούνε όλοι του ΑΝ τους βαθμούς τους ??? Ε για πες μου γιατί μόνο αν του πούνε όλοι θα ξέρει ακριβώς γκασμα ε γκασμα
ΔιαγραφήΡε μαλακα έλεος, τους υπολογίζει όλους μόνος του δλδ κ τους 1380 θα κάτσει να τους βρει έναν έναν 2 με 3 μέρες παίρνει κ μετά με βάση τα περσινά θα πει για τξ βάση..... Πέρσι είχε πει 16320 με +- 20 μόρια κ πήγε 16.301...ελεος ρε φίλε
ΔιαγραφήΡε παπαρακο απαντά σε αυτο που σου λέω έξυπνε τις πουτσας πως σου λέει σίγουρα ξέρει όλους του βαθμούς των ικανων???ε απαντά Μ σε αυτό ξέρει όλους τους βαθμούς ?? Ασυναρτησίες μας λες τώρα τεκμηρίωσε αυτό που λες άρχιδα ε άρχιδα
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΦίλε μη βρίζεις. Εχει ήδη ξεκινήσει στο edu4u o An και λέει κάποια πράγματα. Πήγαινε να δεις μόνος σου. Μη βιάζεσαι γιατί δεν έχεις δίκιο. Είναι εύκολο να βγάλεις όλες τις βαθμολογίες αν ασχοληθεις. Άμα δεν καταλαβαίνεις δε σου φταίει κανένας.
ΔιαγραφήΧαχαχα είσαι γτπ τέλος, δεν ασχολούμαι άλλο..... Ας του εξηγήσει κάποιος άλλος
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει περιπτωση να καταλάβει. Τ ε λ ο ς........
ΔιαγραφήΣτον πίνακα ικανών της πυροσβεστικής που δεν υπάρχει κωδικός πως βρίσκει τις βαθμολογίες;
ΔιαγραφήΣωστός για πείτε μας εξυπνακιδες ??
ΔιαγραφήΚαι στην αστυνομία και στην πυροσβεστική υπάρχει μάθημα ξένων γλωσσών. Τι επιπέδου είναι; Εγώ χωρίς πτυχίο ξένων γλωσσών και με κάτι ψηλά μόνο στα αγγλικά θα μπορώ να τα περάσω ; Αντώνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έχω 18535 μόρια απο επαλ... Αστυφυλάκων μπαίνω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά εχω 16.505 μόρια. Υπάρχει περίπτωση να περάσω φέτος σχολή Αστυφυλάκων από γενική σειρά ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΦΙΛΕ
ΔιαγραφήΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ
ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Φιλε μου μακάρι γιατί δεν μπορώ άλλο... Τα εχω δώσει ολα και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω και φέτος.
ΔιαγραφήΠαιδιά πηγαίνετε στο edu4u στο σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφή"An σε χρειαζόμαστε". Ο An ξεκινησε σιγά-σιγα και λεει.
Μήπως μπορεί κάποιος να βάλει το link για τη σελίδα του υπουργείου,
ΑπάντησηΔιαγραφήπου βλέπεις τα μόρια με τον κωδικό υποψηφίου? Ευχαριστώ.
https://results.it.minedu.gov.gr/
ΔιαγραφήΕγώ η βαθμολογία μου είναι 16343 να ελπίζω τίποτα η πάλι φέτος απο έξω θα βλέπω την σχολή ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα φιλαράκι για να δούμε και εγώ στα όρια είμαι 16421 τριτεκνος ο An λέει πως είμαι οριακά εκτός μέχρι στιγμής από τους μισους που έχει δει.Τι να πω δεν ξέρω
ΔιαγραφήΑρε Μάριε τι τραβάς κ εσύ... Υπομονή
ΔιαγραφήΦιλαράκι τρίτεκνε μόλις ο Αn ολοκληρώσει την καταμέτρηση και έχει μια εικόνα πες μας να ξέρουμε
ΔιαγραφήΜακάρι να βγει λάθος ο φίλος ο an γιατί όπως τα λέει μέχρι στιγμής είναι δύσκολα τα πραγματα
ΔιαγραφήΕπιμένω πως βρίσκει τη βαθμολογία στον πίνακα ικανών της πυροσβεστικής αφού δεν υπάρχει κωδικός υποψηφίου;
ΔιαγραφήΜηπως μπορει να μου καποιος υπευθυνα ποσα ατομα παιρνει φετος η Πυροσβεστικη και ποσα η Αστυνομια ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλε εχει βγει προκήρυξη αμαν πια ολα στο πιατο τα θες 250 αστυφυλακων 40 αξιωματικων ελ.ας 75 πυροσβεστες 30 αξιωματικοι πυροσβ..
ΔιαγραφήΛάθος ανώνημε.ωρα 7.01μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠυροσβέστες 103
Ανθυποπυραγοί 30
Σύνολο 133....
Καλά τα είπε σχεδόν, γενική σειρά πυροσβεστων είναι 79 κ ανθυποπυραγων 15 από ΓΕΛ πάντα
ΔιαγραφήΗ ανοδική τάση είναι μάλλον φανερή!Μου κάνει εντύπωση όμως πως γίνεται να ανέβουν 300 μόρια+ μέσα σε μια χρόνια!Δηλαδη η αξιωματικών που θα φτάσει;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φίλε αυτό λέω και εγώ οι άλλοι αναλυτές είπαν 16400 99 μόρια πάνω από περυσι μακάρι να είναι έτσι
ΔιαγραφήΠοσο εχετε γραψει παιδια; εγω 17289
ΑπάντησηΔιαγραφήγια αστυνομια πας?
ΔιαγραφήΝαι,Εαν δεν μπω πυροσβεστικη
ΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ Ο Αn την τελικη κατάταξη http://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=115076
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει κανενας πολύτεκνος που να εχει λιγο πανω απο 15.800 και εχει δηλωσει αλλα να περνάει σε αλλη σχολη ;
ΑπάντησηΔιαγραφή*Και εχει δηλώσει Αστυφυλάκων
Διαγραφήμε λιγότερους υποψήφιους φέτος και η βάση θα ανέβει ?τι κουφό είναι αυτό θα τρελαθούμε εντελώς.Εγώ πιστεύω ότι η βάση θα κλείσει γύρω στα ίδια επίπεδα με πέρισυ μπορεί ελαφριά και με καμιά δεκαριά μόρια πιο κάτω
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου μπες στον An να δεις και θα καταλάβεις μακάρι να ήταν τα ίδια με πέρυσι
ΔιαγραφήΕγώ δεν πιστευω τίποτα με αυτόν τον Αν η όπως αλλοιώς λέγετε.Μπορεί να έχει βγάλει τις βαθμολογίες όλων αλλα την επιθυμία του καθενός δεν μπορεί να την ξέρει.Το τι εχει κάνει ο καθένας στο μηχανογραφικό δεν το γνωρίζει.Επομένως εικόνα μπορεί να έχει αλλά που θα είναι η βάση δεν το ξέρει.Τελεία και παύλα μην καθόσαστε και πιστεύετε τον καθένα εδώ μεσα.
ΔιαγραφήΗ βαθμολογίες είναι όλες μαζί και με αυτούς που έχουν δηλώσει και ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ. Θα περνάει ο αλλος με 17000 μόρια Αεροπορία η Πυροσβεστική και θα έχει δηλώσει γιά χωροφύλακας πρώτη επιλογή ?Συνέλθετε και μην πιστεύετε κανέναν αν δεν δείτε τις βάσεις από τον επίσημο φορέα δηλαδή το υπουργείο.
ΔιαγραφήΤο 2016 και το 2017 πάντως Ο An είχε πέσει μέσα στην πρόβλεψη των βάσεων 100%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;
ΔιαγραφήΝομίζω υπαρχει πρόβλημα. Και γω προσπαθώ να γράψω κατι και δεν μπορω. Πιθανων έχει κουραστει. Δεν είναι και υποχρεωμένος ο άνθρωπος. Εμενα δεν μου εδωσε ελπίδες αλλά νομίζω ότι έχει δίκιο για τη βαση Αστυφυλάκων 16550+-50. Βλέπω μεγαλο ενδιαφερον και φοβερές βαθμολογιες......
Διαγραφήοι φοβερές βαθμολογίες μου αρέσει που γράφεις.ΌΛΟΙ με 17500 και ανω τι να σου πω αστυφύλακες όλοι θέλουν να γίνουν.Σύνελθε φιλαράκο η βάση θα είναι περίπου η ίδια με πέρισυ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι κατά τη γνώμη μου όλοι στους πίνακες ικανών Στρατού Αστυνομίας και Πυροσβεστικής βάζουν πρώτη επιλογή ένα απο τα τρία. Η αστυνομία είναι πολύ ψηλά στις προτιμήσεις. Καθε χρόνο βγαίνουν στατιστικά προτιμήσεων. Κοιταξε προηγούμενα χρονια να δεις.
ΔιαγραφήΡε παιδιά για αυτό δεν σου λέει ακριβώς την βάση γιατί δεν ξέρει τα μηχανογραφικά του καθενός οπότε βλέπει όλους τους βαθμους από του υποψηφίους και βγάζει ένα πολύ ακριβές συμπερασμα διότι τα έχει όλα.ξεκαθαρα μπροστά του με έναν απλό προγραμματισμό έχει βγάλει τον καθένα που βρίσκεται είναι απλό έτσι κάνει και το υπουργείο απλά το υπουργείο γνωριγνω τα μηχανογραφικά.Τελος Πάντων μακάρι να είναι η βάση στα ίδια με περυσι αν και δεν πιστεύω γιατί από προσωπική μου εμπειρία στα πκε είδα πάρα πολύ καλές βαθμολογίες !
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέλθετε εσείς γενικώς πρώτος στην ασυφυλακων πέρσι με 18004 και Μ λες ότι με 17+ δεν θέλουν να γίνουν;16700-16800 αστυφυλάκων για πλάκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ανεβαίνει με τιποτα η Αστυφυλάκων
Διαγραφήαν έχεις γράψει 18000 και θέλεις να πας για αστυφύλακας τι να πώ ουδέν σχόλιο
ΔιαγραφήΑγόρι μου και τα 16000 είναι πολλά για να γίνεις ματατζης..η ζήτηση και παράλληλα η μείωση των θέσεων έφεραν αυτο το χαλι..και για μένα πιο πολύ η ζήτηση και η φάση του σταθερού μισθού έστω και αν είναι ψίχουλα..κατάντησαν στρατό και σώματα ασφαλείας ΚΕΠ..αλλά πείτε μου τι λειτουργεί καλά σε αυτή την χώρα για να λειτουργήσει αυτο
ΔιαγραφήΠαιδιά με 16.505 εχω καμία ελπιδα για Αστυφυλάκων γενική σειρά ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις ελπίδες φίλε. Αν τη χασεις θα είναι για λίγα μόρια. Σου εύχομαι να περάσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω Φιλε μου. Εύχομαι και σε εσένα το ίδιο
Διαγραφήμε 16350 πεστε μου την γνωμη σας γενική σειρα
ΔιαγραφήΦιλε δυστυχώς....... Καλή επιτυχία σου εύχομαι όμως, τι πεδίο είσαο;
Διαγραφήτι του λες του ανθρώπου ?Γιατί δυστυχώς ?ΜΈΧΡΙ να βγουν τα επίσημα αποτελέσματα μην ακούς κανέναν φίλε.Εχεις πολλές ελπίδες να περάσεις.
ΔιαγραφήΞέρω ότι θα ρωτήσω μια χαζομάρα. Ωστόσο θα το ρωτησω. Όπως γνωρίζουμε όλοι σε λίγες μέρες βγαίνουμε οριστικά απ τα μνημόνια. Υπάρχουν περίπτωση να βγάλει η αστυνομία συμπληρωματική προκήρυξη για αλλά 250 άτομα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τιποτα αλλα του χρονου πολυ πιθανον
ΔιαγραφήΑν του χρόνου παρουν 500 άτομα συνολικά ποσες θέσεις θα δίνονται για το 10% ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικά γύρω στους 30...Ποσά μορια έχεις αν επιτρέπεται με το 10% ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος 3η έδινα έβγαλα 14960.Κοιτα ξέρω ότι είναι πολυ λίγες οι πιθανότητες να περάσω με 10%.Ωστοσο δεν θα σταματήσω να παλεύω για αστυνομία/πυροσβεστική
Διαγραφήμπραβο φιλε!Καλα θα κανεις...Εγω πρωτα θεοσ θα δωσω του χρονου ειτε με 10 % ειτε με πανελληνιες...Δεν εχω αποφασισει...Τα μορια μου ειναι 17.400 αλλα τιποτα δεν ειναι βεβαιο!Καλη επιτυχια σου ευχομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 17.400 αδερφε του χρονου θα εισαι μεσα σιγουρα αστυφυλακων.Μην ανυσυχεις χωρις λογο εισαι τυχερος που εβγαλες τοσα μορια.
ΔιαγραφήΣ ευχαριστώ φίλε 9:00 Και σε σενα καλή επιτυχία ευχομαι κ μπορώ να σου πω ότι αστυφυλακων θα είσαι επιτυχών στανταρ αλλά να κάνω μια ερώτηση. Πώς με 17400 δεν πέρασες από κανονικές πανελλήνιες???
ΔιαγραφήΝα σαι καλά φίλε...Μακάρι..Τίποτα δεν είναι σίγουρο!Περνουσα φέτος αλλά κόπηκα στην αναστημομετρηση(για λιγότερο από μισό εκατοστό) :( :(Καλή επιτυχία σε όλους παιδιά!Αφου έχετε στόχο κυνηγήστε τον!
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήGianni 2,5 χρόνια είναι η φοίτηση. Τον 1ο χρόνο στην σχολή τον 2ο πρακτική κ το υπόλοιπο γυρνάς σχολή δίνεις εξετάσεις μετά ορκωμοσία κ φευγεις για δουλειά... Φίλε 11: 27 αν θες την γνώμη μου κανε φουλ μονοζυγο κ παίξε μπάσκετ.θα σου πρότεινα επειδή είσαι στο όριο είναι λίγο ρίσκο γιατί αν ξαναδώσεις πανελλήνιες κ σε κόψουν στο υψος θα παει κρίμα κ όλη η προσπάθεια χαμένη. Όποτε κάνε 10% τα μόρια τα έχεις κ περνάς. Εξάλλου δικαιούμαστε 2 φορές 10%.Αυτα τα καλυτερα σου ευχομαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στην σχολή πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα το ίδιο ισχύει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι η πυροσβεστών είναι 2,5 χρόνια σχολή κ τα καλοκαίρια πρακτική.Νομίζω πρακτική κάνεις κ στίς άδειες Χριστουγεννα/Πασχα χωρίς να είμαι σίγουρος
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚατά την διάρκεια της πρακτικής και στην σχολή πυροσβεστών και στην σχολή αστυφυλάκων δεν παίρνεις κανονικό μισθο αλλά 260€ όσα παίρνεις και κάθε μήνα στην σχολή σωστά;
ΔιαγραφήΝαι φιλε 250 παίρνεις στην πρακτική απ τα 500 που ήταν αρχικά τα έκοψαν στα 250
ΔιαγραφήΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίτη, 14 Αυγούστου 2018
Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Γενική Σειρά) -> 18.193
Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Τρίτεκνοι) -> 18.183
Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Πολύτεκνοι) -> 17.980
Ανθυποπυραγών (Γενική Σειρά) -> 18.174
Πυροσβεστών (Γενική Σειρά) -> 17.087
Αστυφυλάκων (Γενική Σειρά) -> 16.553
Αστυφυλάκων (Τρίτεκνοι) -> 16.416
Αστυφυλάκων (Πολύτεκνοι) -> 15.688 Γιά να δούμε ο συγκεκριμένος θα πέσει φέτος μέσα?
Τις περσινές του εκτιμήσεις για Αστυφυλάκων και πυροσβεστών τις θυμάται κάνεις;
ΔιαγραφήΠες μας σε παρακαλώ γιατί δεν το παρακολουθούσα πέρισυ το θέμα.Είχε πεσει έξω? Ήταν πιό πάνω η πιό κάτω ?
Διαγραφήhttp://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=115267
ΑπάντησηΔιαγραφήμου φαινετε οτι ο ΑΝ λεει ακυρες θεωρίες.Στο ΕΘΝΟΣ την Κυριακή 13 08 18 αστυφυλάκων 16350 μεχρι 16400 εκτιμηση.Και καθε χρόνο πεφτει πολύ κοντά στις εκτιμήσεις η συγκεκριμένη εφημεριδα
ΑπάντησηΔιαγραφήμε 16919 μορια εδωσα το 2016 και εχω κανει 10% εχω πιθανοτητες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δώσει με το 4%?Βάση τον παλαιοτέρων ετών,ναί,έχεις πολλές πιθανότητες.Πέρυσι η βάση ήταν 15960 περίπου.Το 2016 τα παιδιά είχαν γράψει αρκετά καλά και είχαν υψηλές βαθμολογίες,αλλά θέλω να νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο να ανέβει η βάση 1000 μόρια + ,αν και φέτος είναι τα διπλάσια άτομα από πέρυσι.Καλή επιτυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι διπλασια τα άτομα που εκαναν 4% εννοεις;
ΔιαγραφήΝαί,αλλά θέξω να πιστεύω ότι δεν θα παίξει μεγάλο ρόλο.Υπομονή ως την Τρίτη.
Διαγραφή