Σελίδες

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Σχετικά με τα θέματα Ηλεκτρολογίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργειο παιδειας πανελλαδικες εξετασεις
Με αφορμή δημοσιεύματα, αλλά και σχετική ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ κ. Θ. Φορτσάκη στη Βουλή, για ερωτήματα που τέθηκαν στο μάθημα της Ηλεκτρολογίας που εξετάστηκε στις 27 Μαΐου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιεί ότι:

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ), της οποίας έργο είναι η επιλογή και η τελική διαμόρφωση των θεμάτων των εξετάσεων, αποφαίνεται με σχετική Πράξη της ότι η επίλυση όλων των υποερωτημάτων του ερωτήματος Β3, προκύπτει ως άμεση εφαρμογή της εξεταστέας ύλης του σχολικού βιβλίου. Επιπλέον, το ερώτημα Β3, όπως ζητήθηκε στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ήταν στο ίδιο πνεύμα και αντίστοιχης δυσκολίας με την άσκηση 7 του σχολικού βιβλίου, σελ. 68.

Για το απόσπασμα της Πράξης της ΚΕΕ πατήστε εδώ.

Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.

1 σχόλιο:

  1. Σύμφωνα με το σκεπτικό της Επιτροπής τα παράλληλα κυκλώματα RLC – παράλληλος συντονισμός εντάσσονται στα κυκλώματα RLC σε σειρά – συντονισμός σειράς και άρα είναι εντός ύλης. Δηλαδή είναι παρόμοια και για αυτό δε χρειάζεται η ανάπτυξη κάποιας επιπλέον μεθοδολογίας που να αφορά την παράλληλη σύνδεση στο βιβλίο. Τι να πω. Ντροπή!!! Κύριοι της επιτροπής ακροβατήσατε δηλητηριάζοντας τις ψυχές νέων ανθρώπων. Παιδιά που δώσατε το μάθημα της ηλεκτρολογίας μην πτοείστε από κακοπροαίρετους. Η ζωή είναι μπροστά η εντιμότητα και το δίκαιο τελικά θα νικήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή