Σελίδες

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Έως 19/6 οι αιτήσεις για τις Αστυνομικές Σχολές - Τον Ιούλιο οι ΠΚΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για αιτησεις για αστυνομικες σχολες 2015 προγραμμα πκεΥπενθυμίζεται ότι έχει εκδοθεί η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΟΠΑΙΘ.

Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήγει στις 19-6-2015 ενώ οι προκαταρκτικές εξετάσεις εκτιμάται ότι θα αρχίσουν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου.

Διευκρινίζεται ότι, οι επιτυχόντες θα εγγραφούν στις οικείες Σχολές κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Επίσης, η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων Ελλήνων του εξωτερικού για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών της Ελληνικής Αστυνομίας λήγει στις 31 Ιουλίου 2015.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


254 σχόλια:

  1. trekste na prolavete o prothupourgos trelathike sthn mia thesh dinei allh mia..ante na mi pw sixamata paizete me ta oneira twn paidiwn 180 theseis genikh seira tha prepei na exeis grapsei 16 00 gia na mpeis astunomia me theata koukouroukou ti na pw h ellada exei teleiwsei eimaste gia klamata telos..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εις το ορθόν - Πρόγραμμα προκαταρκτικών εξετάσεων ιδιωτών υποψηφίων για τις Αστυνομικές Σχολές 2015

      http://panelladikes24.blogspot.gr/2015/06/2015_4.html

      Διαγραφή
  2. Σωστος φιλε μου! Και εγω για αστυφυλακων πηγαινα αλλα δεν εβγαλα με τιποτα 16 χιλιαδες ... Δεν θα παω τελικα ... Να δεισ που ολοι οι μαμουχαλοι φλωροι θα μπουν οπωςνκαι περσυ κωλοφυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. asta file drama mporei na akoustw kakws alla pragmatika mi perneis katholou apo to na perneis 250 meikta mi perneis katholou giati kai pou perneis autoi pou tha mpoun einai san na min uparxoun...egw file eimai gurw sto 15 400 alla kai egw dn tha paw dn pisteuw na perasw valane eukola oikonomia ti na pw makari na to vroun apo to theo..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είστε σοβαροί? Δηλαδή αν κάποιος έχει βγάλει πάνω από 16 είναι "κωλοφυτο" και "δεν υπάρχει". Αυτά είναι επιεικώς ανοησίες. Ποιος σας είπε ότι οι γνώσεις στην αστυνομία είναι προαιρετικες? Το ότι κάποιος μπορεί να είναι πολυπραγμων δεν σας περνάει από το μικρουτσικο μυαλουδακι σας? Άντε να χαθειτε που όλοι θέλουν να μπουν αστυνομία χωρίς κόπο.... Αν σας αρέσει πάτε, έτσι έχουν τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sks re asxete dn eipame auto na katalaveneis ti leme apla eipame oti menoun paidia eksw me 15 pou exoun kanei polu megalo kopo logw twn ligwn thesewn kai nai me auta ta themata eprepe na eisai arketa diavasteros gia na vgaleis 16 anohte se peirakse esena me ti mia pou eipame gia futa kai epeidh eisai kai asxetos epeidh o pateras mou einai astunomikos kai kserw ti xreaizetai na exeis ekei mono upervolikes gnwseis dn xreiazeai asxeteeee katarxas ta mathiamta pou kaneis sti sxolh dn exoun kamia sxesh me mathimatika kai fusikh opote auta pou les einai ola akura apla na petaxteis na peis ti vlakeis sou karagiozako....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά οι ημερομηνιες για τα αθλήματα πότε βγαινουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. eee esyy hli9ie pou les oti eimaste sovaroi gamw to blhma sou! gia astynomia phgaina kai diavaza olh thn xronia.. alla etixe na exw hlektrologia kai xhmeia-bioxhmeia pou to ena htan ektos ilhs 5 monades kai to allo htan pio diskolh xhmeia kai apo ths 9etikhs pou pane gia giatroi ... eseis eixate to aep kai aode pou htan gia nhpiagwgio kai emeis phrame ton poulo gia ayto an den 3ereis poso diavasma rixnei kapoios mhn mhlas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. etsi pes ta re maga sto vlaka vgike na pei thn eksipnada tou mi xaseii.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτον είμαι κοπέλα. Δεύτερον είστε ανοητοι.... Δεν είπα ότι δεν διαβάζετε αλλά προφανώς και δεν θα ανεχτω κανένα παραλυτο να λέει κωλοφυτα όσους έχουν γράψει πάνω από 16. Αυτό δεν προσβάλει μόνο τους άλλους αλλά και την ίδια την νοημοσύνη. Δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστοι αυτοί που είναι καλοί μαθητές απεναντιας εάν περνάνε και τα αθλήματα είναι κάτι παραπάνω από κατάλληλοι. ΞΥΠΝΗΣΤΕ λίγο.... Δεν διαφωνώ στο ότι σας χαντακωσαν αλλά προσέξτε τους χαρακτηρισμους σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Asto koritsi mou eisai ektos topou kai xronou...den exeis katalabei se poia xwra zeis!! den exeis katalabei oti den yphrxan kaloi ma8htes fetos para mono kolwfardoi ma8htes !! enas ma9hths ths texnologikhs paragwghs den mporouse me tipota na ftasei enan ma9hth ths texnologikhs epikoinwniwn giati polu apla yphrkse adikia ! grafeis : Δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστοι αυτοί που είναι καλοί μαθητές ... gia skepsou ligo.. pisteveis oti pragmatika ta themata olwn twn katey9ynsewn htan isaksia gia tous mathites pou exoun stoxo thn idia sxolh?
    den kserw an phgaineis gia astyfilakwn alla an hsoun mia apo aytes pou eixan aep kai aode mhn thewreis ton eayto sou einstein... an eixes ton klado moy oute 15 8a egrafes ( kai den to lew me kakia ) ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΞΕΣΚΙΖΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ε?ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ..ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΥΧΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ..ΑΠΛΑ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΑΤΥΧΟΣ :)

      Διαγραφή
  12. Ποσα ατομα λετε να δηλωσουν? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παιδια να ρωτησω κατι και αν μπορειτε απαντηστε μου! Το 2013 με 500 θεσεις και θεματα μικροτερης δυσκολια σε σχεση με του 2015 η βαση ηταν 14.176 . το 2014 με αρκετα βατα και ευκολα θεματα και 183 θεσεις γενικη σειρα, η βαση εκτοξευθηκε στα 15.910 . Δηλαδη στην ουσια σημαινει οτι τα ατομα που ειχαν δηλωση αστυφυλακων ξεκινησουσε με βαθμο ο πρωτος περιπου 18.000 και ο τελευταιος μπηκε με 15.910....Πως γινεται φετος λοιπον με θεματα δυσκολοτερα του 2013 και προφανως τριπλασιας δυσκολιας του 2014 , και θεσεις παλι 183 να λενε οτι οι βασεις θα μεινουνε ιδιες...? δηλαδη σαν να λεμε οτι πολλοι εγραψαν 18.000 μορια.... στην περιοχη μου δεν εγραψε κανενανς πανω απο 16.700 για αυτους που πανε αστυφυλακων παντως! για πειτε μου γνωμες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. file auto pou les gia to 2013 dn isxuei se kamia periptwsh dn htan ta fetina poio duskola genika.. eidika htan ta mathimatika kai h fusikh alla oxi polu ligo poio dsukola..an thes mia provlepsh m h vash tha pesei alla polu ligo dioti oles oi vathmologies einai ekei mesa sto 16 17 oxi tosa 18 ontws meiwthikan kata polu alla skepsou ligo kai 10 atoma einai sth perioxh sou ama exoun vathmo 16 700- 15 700 skepsou se alles 20 perioxes na einai etsi ti tha ginei ena auto duo h zhthsh einai aukshmenh ton allon pleon dn ton noiazei an uparxei kundinos na ton skwtosoun twra pleon ta 18 xrona lene leuta misstho na paroume...zwaa kai triton to oti fetos to kserane olh apo thn arxh enw perusi matheutike oti telika tha parei h astunomia telh flevarh... opote ena duo tria 15 800 vash to kserw krima ola ta kaka se emas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα παιδιά... Γνωρίζετε αν τα αθλήματα είναι μετά τις στρατιωτικές ή πιο πριν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φιλε ενα εχω να σου πω 3170 αιτησεις εγιναν σε συγκριση με περσυ οπου ηταν 1300. πιστευω 16.500 και ανω η σχολη αστυφυλακων φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που το ξες αυτο; και δεν σημαινει οτι ολοι που δηλωσαν ειναι πανω απο 14..

      Διαγραφή
    2. μακαρι φιλε μου με 15.400-15.700 που πιστευω εβγαλα σκευτομαι να μην παω καν για αθληματα! το εχω παρει βαρια καπως..

      Διαγραφή
    3. χαζουλη οσον αφορα τις αιτησεις λες παπαριες. αν θες σου το τεκμηριωνω...
      φιλικα

      Διαγραφή
  18. Που ξέρεις ότι έγιναν τόσες πολλές αιτησεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδες 1 ιουλιου τα α9ληματα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγήκαν οι ημερομηνιες?

      Διαγραφή
    2. δεν 3ερω και γω σημερα μου εστειλε ενα παιδι οτι τον πηραν τηλεφωνο απο φροντηστηριο και του ειπαν 1 ιουλιου.. ψαχνω αλλα δεν βρισκω κατι ... ουτε για τις αιτησεις βρισκω κατι σχετικο

      Διαγραφή
    3. εμενα μου ειπαν οτι θα ενημερωθω απο το αστυνομικο τμημα της περιοχης μου για τις ημερομηνιες αλλα σημερα που πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν εχει βγει τιποτα ακομα..

      Διαγραφή
    4. Δεν νομίζω να είναι 1 Ιουλίου... Αν ήταν έτσι θα είχαν βγάλει πρόγραμμα... Εμένα μου είπε ένα παιδί που έδωσε πέρσι ότι οι προκαταρκτικες για αστυνομια είναι μετά τις στρατιωτικές... Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει...

      Διαγραφή
    5. συνηθως ετσι ειναι για αυτο παραξενευθηκα που ακουσα 1 ιουλιου..

      Διαγραφή
    6. μέσα ιουλιου ειναι και βγαινει προκηρυξη!

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    8. Η προκύρηξη έχει βρει στις 23 Ιουνίου
      στην σελίδα της ελληνικής αστυνομίας
      www.hellenicpolice.gr . Οι ΠΚΕ αρχίζουν όντως στις 29 Ιουνίου.

      Διαγραφή
  20. mages dustuxws tha doume megalh vash fetos astunomia egw pisteuw 15 850 ekei isa pou tha pesei kai ama ontws oi aitiseis einai toses oses leei o allos 3 xiliades kai tote ontws mporei kai na anevei kaka ta psemata kai stis stratiwtikes to 13 ta themata htan terata alla dn eida na peftei i vash..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι λεει guys ποσο βγαλαμε?? 15.789 εγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΒΑΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kai pou na anevei mages tha kleme oloi mazi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια βλέπω πήγαμε όλοι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για αξιωματικων καμοια προβλεψη ρε παιδες !!
    Εχω 17720 + τριτεκνια .. Υπαρχει καμοια περιπτωση να πιασω αξιωματικων αστυνομιας ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βαση αξιωματικων λογικά θα πέσει γιατί είναι λίγα παιδιά που έγραψαν τόσο καλα...Οπότε ναι υπάρχει περιπτωση..και συγχαρητήρια κιόλας για το βαθμό σου!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω πολυ ......Στοχευει καποιος αλλος εδω μεσα για αξιωματικων να δουμε τι βαθμοι πεζουν και να κανουμε καμοια προβλεψη ;;

      Διαγραφή
  26. παιδια θελω την γνωμη σας οποια και αν ειναι αυτη εχω 15.890 μορια πιστευεται πιανω αστυφυλακων ή δυσκολα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλησπέρα.εγώ έγραψα 14382 και είμαι πολύτεκνος υπάρχει καμία πιθανότητα ή τζάμπα ελπίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ama eisai poluteknos exei kapoies pithanotites alla liges

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπίζω οι βάσεις να κινηθούν όπως το '13....συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά... Τώρα πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας στα αθλήματα γιατί αν δεν περαστουν αυτά τι να τα κάνεις τα μόρια... Καλή επιτυχία σε όλους...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 13' ομως ηταν διπλασιες οι θεσεις ..αρα αυτο δεν γινεται..

      Διαγραφή
    2. Φέτος όμως η πλειοψηφία δεν τα πήγε καλά στις βαθμολογίες... Εκτός αν δήλωσαν αστυνομία όλοι αυτοί που έγραψαν πάνω από 16000 μόρια... Τι να πω... Μέχρι τώρα δεν είδα από τα παιδιά που έγραψαν τα μόρια τους να έφτασαν έστω και την περσινή βάση... Εκτός από το παιδί που θέλει αξιωματικών...

      Διαγραφή
  30. καλησπέρα.πήγα σήμερα στο σχολείο για να δω την βαθμολογία μου και παρατήρησα μικρούς βαθμούς σε παιδιά που δεν περίμενα να έχουν τόσο.στην οικονομία έγραψα 20 μαζί με άλλα 4 παιδιά στο σχολείο και οι βαθμοί μαθητών που περίμενα ότι θα έγραφαν 20 έγραψαν από 15-18,5.
    πιστεύω ότι θα υπάρξει μία μείωση(ελπίζω αρκετή) στην αστυφυλάκων γιατί παρά τις πολλές αιτήσεις κάποιοι δεν θα πάνε να δώσουν ΠΚΕ και δεν νομίζω όλοι αυτοί να έγραψαν από 15.800 και πάνω.εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή επιτυχία και πάνω απ'όλα υγεία και ελπίζω να μην προσέβαλα κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παιδια εγω εχω αλλη αποψη.. πιστευω θα τριβουμε τα ματια μας με το ποσο ψηλα θα φτασει η βαση φετος...δεν το λεω με κακια γιατι ουτε εγω εβγαλα πολυ!! 15880 για την ακριβεια.. αλλα στην περιοχη μου ειναι 26 αιτησεις και οι 20 ειναι 17-18 χιλιαδες... μακαρι να πεσει αλλα ολοι εχουν πεσει με τα μουτρα αστυνομια... ελπιζω να μην στεναχωρησα κανεναν... μην χανεται την ελπιδα σας.. εγω λιγο 9ελω να την χασω οταν στο γηπεδο ρωταω τον αλλον και λεει 17.700 παω για αξιωματικων και αν δεν κατσει μετα αστυφυλακων ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγω εχω 17720 φιλε και παω για αξιωματικων ...και εχω συμβιβαστει με την ιδεα οτι δεν θα την πιασω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυυ εισαι ο τριτεκνος ε? την πιανεις ρε χαλαρα μην λες χαζομαρες!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι φιλε εγω ειμαι ��
      Μπα δεν νομιζω περυσι ειχε 18319 !!
      Εδω λεμε για ανοδο λες να πεσει 500 μορια ...

      Διαγραφή
  33. ανοδος με τιποτα...ισως οριακη πτωση οπως διαβαζω απο διαφορους αναλυτες απο 150 εως 300 μορια(τα οποια στην ουσια δεν ειναι και τιποτα τραγικο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά καλύτερα να αφήσουμε τους υπολογισμούς και να περιμένουμε τον Αύγουστο τις βασεις..όλα μπορει να αλλαξουν..Τώρα πρέπει να περάσουμε και τις ΠΚΕ..εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους και να σκέφτεστε θετικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καλυτερο αυτο θα ηταν...αλλα δυστυχως ολο το καλοκαιρι σε αναμενα καρβουνα θα ειμαστε οι περισσοτεροι(εγω την χανω για να 98 μορια).Οτι και να γινει ελπιζω να μπουμε ολοι εκει που θελουμε!

      Διαγραφή
    2. Ναι εννοειτε η αγωνια θα υπαρχει σε ολους μας αλλα ποτε δεν ξερουμε... όπως είπα όλα μπορει να αλλαξουν..δεν μπορεις να υπολογισεις αν την χανεις..έχεις πιθανότητες μην απογοητευεσαι..Εγώ δεν έχω πολλές πιθανότητες να μπω αλλά ακόμα ελπιζω..

      Διαγραφή
    3. Πολύ δύσκολα τα πράγματα παιδιά... Το μεγάλο ξεκαθαρισμα θα γίνει στις ΠΚΕ οπότε ας ελπίσουμε όλοι για το καλύτερο... Είναι πολύ λίγες οι θέσεις και είναι μια από τις πλέον περιζητητες σχολές. Άρα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος... Άγχος δηλαδή όλο το καλοκαίρι...

      Διαγραφή
  35. Auto gia tis treis xiliades aithseis einai sigouro poios tou eipe kai pou to eide gt an einai ontws alhtheia paidia vash 16 me 16 300 sas to lew 100 ths ekato kai egw sth perioxh m kserw eidh 10 atoma p theloun astunomia kai einai apo 16 mexri 17 200

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρε παιδια κανενας για αξιωματικων ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. kanenas me 18 000 eisai monos o xamos egine sta 16 000 me 17 000 poios tha to elege prin liga xronia mathites me 16000 moria na skotononte gia astufulakwn pou ftasame san xwra....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι έγινε ρε παιδιά... Τα στατιστικά του υπουργείου έλεγε ότι το 30% των μαθητών έγραψαν καλά και όλοι για αστυνομια στοχεύουν... Για τις 3000 αιτήσεις ισχύει παιδιά γιατί έχω φίλη που δουλεύει αστυνομία στο τμήμα προκηρύξεων και μου είπε τόσες είναι οι αιτήσεις... Αλλά πιστεύω απ αυτές δεν έβγαλαν και όλοι τόσα μόρια... Οπότε πολλοί δεν θα πάνε καν στις ΠΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι έγινε ρε παιδιά... Τα στατιστικά του υπουργείου έλεγε ότι το 30% των μαθητών έγραψαν καλά και όλοι για αστυνομια στοχεύουν... Για τις 3000 αιτήσεις ισχύει παιδιά γιατί έχω φίλη που δουλεύει αστυνομία στο τμήμα προκηρύξεων και μου είπε τόσες είναι οι αιτήσεις... Αλλά πιστεύω απ αυτές δεν έβγαλαν και όλοι τόσα μόρια... Οπότε πολλοί δεν θα πάνε καν στις ΠΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πιστευω θα κοψουν ΠΚΕ δεν παιζει αλλιως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εγώ έχω μια απορία όλες αυτές οι αιτήσεις είναι αποκλειστικά ως πρώτη επιλογή την αστυνομία.... Γιατί ξέρω πολλά παιδιά που βάζουν στρατό ως πρώτη επιλογή και εναλλακτική την αστυνομία...?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σκεψου οτι απο ενα σημειο και με στην βαθμολογια (πχ 17000-17500) καποιοι δηλωνουν και στρατιωτικες οπως πχ ικαρους ,ευελπιδων,ναυτικων δοκιμων και αλλα αφου αν εχεις τοσα μορια στο 5ο στο 4ο εισαι γυρω στις 17000 !!!! Συνυπολογιζοντας και την μειωση που θα υποστουν οι στρατιωτικες σχολες λογο φυσικης και μαθηματικων δεν θα ειναι μςγαλυτερη η ζητηση απο περυσι !!
    Μην ξεχναμε οτι ειναι 3000 προκυρηξεις .... Αυτες μπορει οι 2000 να ειναι ενεργες !!!
    Παρολα αυτα κανα υψηλοβαθμο εδω μεσα δεν εχουμε ;; Δεν γινεται αυτο ρε παιδια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εγω μαγκες εχω 17150 και ειμαι μονο για αστυφυλακων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά με τέτοια μόρια που ακούω εδώ μέσα... Δεν το κόβω ούτε για 100 μόρια να πέφτει η βάση....

      Διαγραφή
  44. καταταλα δυσκολα μπηκαν σκατα ολοι 17.000 και πανω εγραψαν! 16.400 η βαση ετσι οπως βλεπω!! και πραγματικα ευχομαι να κοπουν αυτοι που πανε μονο για να βολευτουν !! ετσι να τα λεμε και αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι 17000 μορια και πανω μου λες ρε φιλε ...... Εγω μεχρι στιγμης δν εχω βρει ατομο να εχει πανω απο 17300 !!
      Το πληθος ειναι συγκεντρωμενο στις βαθμολογιες 15000 μεχρι 17000 μορια !!

      Διαγραφή
  45. nai re me ton kathe lamaka pou ebgale 17.000 kai anw kai den hksere pou na dilwsei!! kai phgainei gia apokatastash astynomia! kapoioi to exoun oneiro kai tous ta katastrefoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. το ξες οτι εδωσα δευτερη φορα γιατι γουσταρα μονο και μονο αστυνομια; και μαμηθηκα στο διαβασμα για να βγαλω 17150..οποτε προσεχε πως μιλας..αυτος που εχει βγαλει 17 και πανω δεν σημαινει οτι ειναι για αποκαταστη..και αν ειναι για αποκατασταση μαγκια του!!αντε να πουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. mono gia volema pas asta auta se emas tha ta peis allou pes ta me 17 kai pas astufulakwn ante geia re gouto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σημαίνει ότι επειδή το παιδί έβγαλε πάνω από 17 πάει μόνο για επαγγελματίκη αποκατάσταση..σου λέει ότι έδωσε δεύτερη φορά..δεύτερη φορά δίνουν οι περισσότεροι που το έχουν όνειρο ζωης και το παλεύουν να περασουν εκει..δεν λέω άλλοι ναι όντως δηλώνουν αστυνομια μόνο και μόνο επειδή δεν βρισκουν άλλες σχολες και σκέφτονται μόνο την επαγγελματικη αποκατάσταση αλλά μην τα ισσοπεδωνεις ολα..και λίγα τα ψέμματα για να πας αστυνομια πρέπει να το θες πραγματικά γιατί λίγοι καταφέρνουν να συνεχίσουν μέσα στη σχολη..πολλοί τα παρατανε!!!

      Διαγραφή
  48. Ελλάδα του '15 ποιος θα το φανταζοταν ότι θα μαλωνουν τώρα για το ποιος θα μπει αστυνομία... Που παλιά εμπαινες και με 13 κάποιες χρονιές... Αλλά δεν φταίμε εμείς αλλά το σύστημα... 250 θέσεις... Ποιον κοροϊδεύουν... Παίζουν με τα όνειρα όλων... Παλιά να μπαίνουν 1500 άτομα και τώρα με το ζόρι 250 που αν αφαιρέσεις όλες τις ειδικές κατηγορίες... Γενική σειρά θα μπουν γύρω στα 230 νομίζω.. Και κακά τα ψέματα όλοι πάνε για επαγγελματική αποκατάσταση... Απλά δεν χρειάζεται να αναιρουμε και προσπάθειες παιδιών που έβγαλαν 17 και.... Όποιος αξίζει θα μπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. οντως ετσι ειναι παιδια.οποιος εχει τετοια μορια μπορει να παει και αλλου.αλλα επειδη ροδα ειναι και γυριζει θα δουν τα παιδακια που μπηκαν για βολεμα εκει οτι θα καλοπερασουν.για βγειτε εξω στο δρομο ρε μαγκες να σας βριζουν μπατσους και κατι αλλες βρισιες και θα σας πω εγω.ερχεται ο καθε τυχοντας και λεει αστυνομια.κλεβετε τα δικα μας ονειρα που θελουμε να παμε εκει γιατι τιμαμε την ελλας αλλα και την ελλαδα και δεν θελουμε ενα γραφειο για να τα ξυνουμε.αλλα δεν πειραζει θα το δειτε και θα λετε τι δικιο ειχαν καποιοι που φωναζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημερα σας.διαβάζω εδω οτι πολλοι μαθητες κυμαινονται απο 16000 με 17000.και λεω εγω τωρα ολοι αυτοι θελουν αστυνομια.θα τις περασουν ολοι αυτοι τις ΠΚΕ.;εδω ειναι το θεμα.οταν πανω στην θεσσαλονικη περυσι ολοι εκαναν τα στραβα ματια για τις αδικιες που γινονταν στα αθληματα κανεις δεν ειπε τιποτα.γιατι οσο βαθμο και να εχεις αυτα που θα δεις στην αστυνομια δεν θα αρεσουν σε κανεναν.η ζωη μετα την σχολη ειναι δυσκολη γιατι η στα ΜΑΤ θα πας η στην ΔΙΑΣ εκτος αν εχεις μεσο.περυσι επρεπε να κοπουν και οποιες θεσεις εμεναν κενες να ενσωματωνωνταν φετος.αυτη ειναι η αδικια παιδια και θα συνεχισει να ειναι μεχρι να αλλαξουν πολλα.και εγω ειμαι ενα απο τα παιδια που δινω για αστυφυλακων και μαλιστα ως πρωτη επιλογη.σας συμβουλευω να κυνηγησετε τα ονειρα σας και οτι ειναι να γινει θα γινει.καλη επιτυχια σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι πολλοί δηλώνουν αστυνομία με το σκεπτικό ότι θα είναι σε ένα γραφείο και μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει θα περνούν τα 1000 ευρώ... Δεν είναι έτσι.. Η πραγματικότητα είναι πιο σκληρή... Εγώ έχω τελειώσει το οικονομικό και φέτος έδωσα για αστυφυλακων... Αν και πλέον έχασα τις ελπίδες μου με τα μόρια που άκουω... Ο περιγυρος μου είναι κυρίως αστυνομικοί με αποθαρρυναν να πω την αλήθεια να ξαναδωσω για εκεί γιατί μου λένε ότι δεν είναι ροδινα όπως το φανταζομαστε... Οπότε έχει δίκιο το παραπάνω παιδί... Οπότε σταματήστε να τρωγεστε και ότι είναι να γίνει θα γίνει... Και μην ξεχνάτε είναι και οι ΠΚΕ έχω άκουσει πολλές περιπτώσεις που είχαν τα μόρια αλλά κοπηκαν στα αθλήματα... Οπότε θα δούμε....

      Διαγραφή
  51. Λετε μλκιες ... Και εγω εβγαλα 17+ και τωρα το σκεφτομαι για την αστυφυλακων !! Και μαλιατα ειναι η 2η φορα που δινω για οσους πιστευουν οτι παω για αποκατασταση ,αλλα κατσε ρε φιλε γιατι να χαρισω 2000 μορια για να γινω ενας απλως αστυφυλακας ;;; ολη τη χρονια γαμηθηκα στο διαβασμα για να βγαλω τοσα μορια και φυσικα δεν θα επιλεξω την αστυφυλακων στις πρωτες επιλογες !!! Πρωτη η αξιωματικων και μετα στρατιωτικεςς ..... Πεταγετε ο καθενας με 15000 που δν εχει ανοιξει βιβλιο( γιατι τοσα εβγαλα και γω περυσι) και λεει μλκιες οτι το εχει ονειρο και το κανει για την πατριδα και οτι του χαλαμε τα ονειρα !!!!! ΒΛΑΚΕΙΕΣ !!!! οσοι πανε αστυνομια-στρατιωτικες σχολες εχουν και στο μυαλο τους την αποκατασταση και στο κατω κατω ρε φιλε να διαβαζες περυσοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ μη λες μαλακιες φιλε! σωστα στα παραπανω αλλα στο τελος μου λες να διαβαζες περισσοτερο! ειμαι σιγουρος πως εισαι παιδι ΑΕΠ και ΑΟΔΕ . Επρεπε να ησουν ηλεκτρολογια και βιοχημεια και θα σε ελεγα που θα πηγαινε το 17αρι !! Δεν ειχε να κανει στον κλαδο μου με το ποσο θα διαβασεις με αυτα τα θεματα!! Ωστωσο ναι δικιο εχεις οσοι μπορεσουν να μμπουν θα μπουν τι να γινει τωρα αφου γιναμε πολλοι φετος

      Διαγραφή
    2. Ναι ειμαι αοδε και αεππ ... Ομως και εγ δν εγραψα αοθ κι με εσωσαν τα μαθηματικα κατευθηνσης !!!!

      Διαγραφή
    3. Ασε φιλε εγω στο αοθ ειμαι ατυχος εχω γραψει 20 καθαρο αλλα ειχα στο σχολειο μου ενα χαζο καθηγητη που δεν εβαζε ποτε 20 και με εχει 17 οποτε κοβομαι και 200 μορια σχεδον απο κει ! Για αυτο σου λεω δεν εχει θεμα ΜΟΝΟ με το ποσο διαβαζε κανεις...

      Διαγραφή
  52. Ολγα 230 ειναι γενικη σειρα ή 183? ισχυει αυτο με τους πολυτεκνους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σίγουρη... Απλά ήθελα να πω ότι είναι πολύ λιγότερες θέσεις αν σκεφτούμε και τις ειδικές κατηγορίες...

      Διαγραφή
  53. Re seis mhpws eimaste mono kamia 7 atoma kai grafoume sinexws ta idia kai exoume thn idea oti brhkame 30 atoma pou ebgalan 17+ ? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η δικη μου προβλεψη για την αστυφυλακων γενικη σειρα. (183 ατομα)
    ο πρωτος θα μπει με 18.100
    3 ατομα απο 18.100-18000
    32 ατομα απο 17999-17500
    50 ατομα απο 17499-17000
    36 ατομα απο 16999-16500
    52 ατομα απο 16499-16000
    5 ατομα απο 15.999-15900
    5 ατομα απο 15899-15880
    η βαση θα καθοριστει στα 15880

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και εβαλα αρκετα ατομα μεταξυ 17-18 .. οι περισσοτεροι ειναι 16-17

      Διαγραφή
  55. ekei me ta 50 atoma exeis kanei ligo lathos sta alla se vlepw na vgeneis gourou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. κοιταξτε.πιστευω οτι θα υπαρξει πτωση μιας και πολλοι αποθαρρυνθηκαν με τους βαθμους,οι βασεις που δεν επιασαν καποιοι και ειναι επιπλεον οι ΠΚΕ.τωρα αν δουμε ανοδο με αυτα τα θεματα μην πω καλυτερα.πολλοι που πηραν αοθ ηταν της τεχνολογικης με αοδε και αεππ και τι στο καλο θελουν ολοι αστυνομια θελουν.ελπιζω να υπαρχει μια πτωση τουλαχιστον 250-300 μορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καντε και μια προβλεψη για αξιωματικων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. aksiwmatikwn exeis elpides akou emena giati oi vathmologies einai ekei sto 16 17 ekei egine o xamos opote ama akoumpas 18 sou exoun desei to podi sthn aksiwmatikwn kai se travane..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. προβλεψη αξιωματικων δεν μπορω να σου κανω γιατι ο πρωτος που θα μπει ειναι ενας φιλος μου που εβγαλε το μεγαλυτερο στην περιοχη μου 19430... οποτε δεν ξερω ποσοι αλλοι τετοιοι υπαρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ρε Παιδιά τι λέτε θα βγάλει ο άλλος 18.100 και θα πάει αστυφυλακων... Και θα περιμένει και ένα χρόνο για να μπει... Εγώ στην θέση του δεν θα το έκανα... Οπότε μετά από αξιωματικών πιστεύω θα δηλώσουν στρατιωτικές... Τι λέμε τώρα... Που φτάσαμε με 18.100 να μπαίνεις αστυφυλακων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καλα εννοιτε οτι πολλοι θα πανε και σε στρατιωτικες σχολες και καπως ετσι θα μοιραστουν οι θεσεις,απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν υπαρχει πτωση φετος καθως τα θεματα φετος σε μαθητικα,φυσικη και μαθ.γενικης ηταν πολυ πιο δυσκολα απο περυσι...(οικονομια που λενε οτι ηταν ευκολα,μην τρελαινεστε παντα εγραφαν καλα τα παιδια).κατα την δικη μου αποψη πιστευω στα περσινα επιπεδα θα κινηθουν με μια ελαχιστη πτωση 200 μορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με τα μόρια που διαβάζω εδώ μέσα βλέπω να ανεβαίνει κιόλας... Όταν ο άλλος σου λέει έβγαλα 17 και και έχω πρώτη επιλογή αστυφυλακων τι να πω....

      Διαγραφή
    2. χαχαχα καλα ανωνυμα μπορω να καθισω και γω ολη μερα και να γραφω οτι θελω...πχ κανω 25 ποστ με 16-17 χιλιαδες και σε κανω να βαλεις τα κλαματα που λεει ο λογος.οι αιτησεις ειναι 2900 αυτη την στιγμη..πολλα παιδια δεν θα πανε για αθληματα και αλλοι θα κοπουν(το απευχομαι σε ολους).ΛΟΓΙΚΑ στο τελος οπως καθε χρονια περιπου μενουν απο 1800-2000 ενεργες..απλα καλο θα ηταν να σταματησουμε λιγακι ολοι μας να ψαχνωμαστε και μετα τις ΠΚΕ που θα ξερουμε ακριβως τον αριθμο αιτησεων,να ξανα κουβεντιασουμε!!

      Διαγραφή
    3. αδερφε μου μπορεις να μου στειλεις που ειδες οτι οι αιτησεις ειναι αυτη τη στιγμη 2900?

      Διαγραφή
  62. Και επίσης αν οι πλειοψηφία που δήλωσε είναι από θεωρητική λογικό να έβγαλαν πάνω από 16...γιατι την τεχνολογική φέτος την χαντακωσαν με την φυσική ειδικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Και επίσης αν οι πλειοψηφία που δήλωσε είναι από θεωρητική λογικό να έβγαλαν πάνω από 16...γιατι την τεχνολογική φέτος την χαντακωσαν με την φυσική ειδικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. συμφωνω μαζι σας αλλα δεν νομιζω και της θεωρητικης να εγραψαν πολυ καλα.μην ξεχναμε οτι το 41% της θεωρητικης εγραψε απο 0-10.απο ατομο της τεχνολογικης.θα ηθελα να ρωτησω που εμαθε ποσες ειναι οι ενεργες αιτησεις.ρωτησε καπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. οι αιτησεις αυτες την στιγμη ειναι γυρω στις 3000 και ειναι σιγουρο...οι ενεργες αιτησης που θα παραμεινουν τελικα καθοριζονται μετα τις ΠΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καποιο λινκ για τις αιτησεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. παιδια που δινετε εσεις ΠΚΕ για αστυνομια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά βλέπω τις ΠΚΕ δεν τις υπολογίζουν καθόλου εδώ μέσα... Όλοι είναι σίγουροι από τα μόρια και μόνο..

      Διαγραφή
    2. γιατι ειναι δυσκολες οι ΠΚΕ;;;

      Διαγραφή
    3. Αναλόγως πως το βλέπει ο καθένας....

      Διαγραφή
  68. Λινκ για αιτήσεις δεν υπάρχουν...εγώ έχω γνωστό μέσα από αστυνομία και ξέρω για τις αιτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 3000 οπως λεει πιο πανω το παιδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ !!!! Καθε μερα που πηγαινω γηπεδο για τα αθληματα βλεπω ολο και νεα ατομα κυριοως κοριτσια που ετσι για το γαμωτο δηλωνουν αστυφυλακων και εχουν 16.500+ , αλλα δεν μπορουν στα αθληματα καθολου ειδικα αλμα και σφαιρα !! Λοιπον επειδη εγω ειναι η δευτερη φορα που δινω.. και θα δωσω με τις στρατιωτικες... εχω να πω οτι περσυ εδωσα με τα αθληματα της αστυνομιας και υπηρχε ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ !! Δηλαδη το 1000αρι το αφησαν περι8ωριο μεχρι 4.50 για τα κοριτσια και για καποιους που ηταν πιο ευσωμοι... και επισης στη σφαιρα ουτε καν μετρουσαν... απλα λεγανε οι ιδιοι οι αστυνομικοι αντε να τελειωνουμε γιατι πλακωσε ζεστη...σοβαρα μιλαω πολυ χαλαρα μας ειχαν!!! ΤΑ ΕΖΗΣΑ ΑΥΤΑ !!! Απο εσας ολους παιδια με την δικη του αγωνια που ζει ο καθενας και με την δικη του προσπαθεια που κατεβαλε φετος ΖΗΤΩ να υπαρξει δικαιωσυνη στα αθληματα!! ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΑΙ αν χαρισουν δευτερολεπτα στο 1000αρι ή 100στάρι ή στο αλμα για λιγο περασουν καποιον!!! ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ !! Μας κλευουν την θεση ατομα τα οποια δεν εχουν αθληθει στη ζωη τους και δεν ειχαν στοχο καν αστυφυλακων αλλα δηλωνουν πρωτη επιλογη!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΑΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ !!! ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ... ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΑΙ....διεκδικηστε τις θεσεις που σας αξιζουν... Το ιδιο και εγω.. αλλα εγω επειδη ειμαι πιο χαζος θα παρω και δικο μου χρονομετρο φετος θα μετραω μαζι με τους στρατιωτικους... και αν υπαρξει αδικια δεν με νοιαζει σηκωνω φασαρια.... παλευω για την θεση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εσύ ψάχνεις δικαιοσύνη.... Γιατί είναι δίκαιο να δηλώνουν στρατιωτικές πχ αεροπορία όπου οι χρόνοι είναι πιο μεγάλοι και επειδή δεν μπαίνουν με τα μόρια εκεί... Να περνούν αστυνομία... Οπότε μην ξεκινήσουμε τι είναι δίκαιο και τι όχι... Και τα βησματα στα αθλήματα υπάρχουν και το πιστεύω... Γιατί περνούν κάτι άτομα που απορεις πως πέρασαν...

      Διαγραφή
    2. τι να σου πω εσυ αμα θελεις ασε τα 16.500 χιλιαδες να περνανε αδικα... εγω θα παλεψω για την θεση μου... καλη σας νυχτα :)

      Διαγραφή
    3. Δεν σου είπα ότι συμφωνώ με αυτό... Απλά δεν θα βρεις το δίκιο σου...

      Διαγραφή
    4. Δεν σου είπα ότι συμφωνώ με αυτό... Απλά δεν θα βρεις το δίκιο σου...

      Διαγραφή
  71. dn tha kanw fasaria apla tha tous ga..sw ama kanoun tetoia asto eimai o anthrwpos sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Παιδια εβγαλα 15365 και ειμαι τριτεκνος,η βαση περυσι ηταν στο 15695 για τριτεκνους δηλαδη διαφορα 331 μορια,τι λετε εχω πιθανοτητες?ευχαριστω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καλημερα.αυτα που ειδες σχετικα με τα αθληματα σε ποια περιοχη τα ειδες.στην θεσσαλονικη;αλλα φετος πιστευω οτι δεν θα χαρισουν καστανα στην αστυνομια λογω των πολλων ατομων που εχουν δηλωσει αστυνομια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε και πέρσυ λίγες δεν ήταν οι θέσεις... Αλλά το παιδί πιο πάνω μας λέει ότι επικρατούσε χαλαροτητα... Αν και δεν το πολύ πιστεύω... Έτσι θα περνούσαν όλοι...

      Διαγραφή
  74. Παντα και παντου χαριζαν .... Θελαν απλα να τερματισεις στο χιλιαρη και δεν τους ενδιεφερε ουτε ο χρονος ου και τα αλματα στο υψος και μηκος !!! Προσεξτε με επειδη ειχα γειτονα στην επιτροπη ,εκει που κοβουν οσο περιεργο και αν σας φαινετε ειναι η σφαιρα και αυτο γιατι ΔΕΝ θελουν γυναικες ουτε στο στρατο ουτε στην αστυνομια ...

    Επιτυχων 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε γιατί όλοι κάνουν προπονήσεις ένα ολόκληρο χρόνο... Από την στιγμή που δεν τους ενδιαφέρουν οι χρόνοι.... Έτσι όπως τα λέτε θα τα διαβάζουν άλλοι και θα λένε εντάξει και 5 λεπτά να κάνω θα με περάσουν... Απλά να τερματίσω...

      Διαγραφή
  75. καποιος ρωτησε ... αυτα τα αισχη με τον εξτρα χρονο τα συναντησα στη Θεσσαλονικη!! Γελουσαμε μονοι οταν καναμε το χιλιαρη 20 ατομα που κανονικα ειναι 8 και αφηναν τα κοριτσια μεχρι 4.40+ !! λογικο να γινονται και αθηνα παντως ! Οσο για σενα που λες θα τους γα..σεις σε παωω φιλεεεε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Θα τους κλασσεις .... Τους χρονους δεν τους λενε για ευνοιτους λογους !!!!
    Πριν 3 χρονια εδωσα και εγω πκε αθηνα και τερματησα στο 1000αρι 6ος με χρονο 4.18.07
    ..... 4 θεσεις πισω μου τερματισε κορη ταξιαρχου ;)
    Οποτεδεν μπορουμε παρα να γραφουμε καλα ...
    Ολγα ποσα μορια εχεις γτ σε βλεπω και βασανιζεσε πολυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαααα δεν βασανιζομαι καθόλου... Εγώ ήδη έχω ένα πτυχίο... Έχω τελειώσει το οικονομικό... 15000 έβγαλα... Είπα να δοκιμάσω... Αν πετύχω οκκ... Απλά βλέπω ότι όλοι γράφουν εδώ μέσα και ίσως να αφήνουν λάθος εντυπώσεις σε παιδιά που δεν το χουν ζήσει.. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχουν συμβεί σε ΠΚΕ αυτά που λέτε αλλά....

      Διαγραφή
    2. Exoun συμβει πιστεψε με ... Ολα μεσα στη ζωη ειναι για αυτο πρεπει τα παιδια να προσπαθουν αρχικα να συγκεντρωσουν πολλα μορια και επειτα να αρχιζουν τα αθληματα !!
      Συγχαρητηρια για το πτυχιο σου ..

      Διαγραφή
    3. Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες... Γιατί το θέμα είναι να βγάλεις τα μόρια πρώτα....Απλά κάποια παιδιά κάνουν προπονήσεις ίσως ένα χρόνο και τώρα που θα τα διαβάζουν αυτά θα λένε τελικά τόσο εύκολο είναι... Κατάλαβες πως το εννοώ...

      Διαγραφή
    4. Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες... Γιατί το θέμα είναι να βγάλεις τα μόρια πρώτα....Απλά κάποια παιδιά κάνουν προπονήσεις ίσως ένα χρόνο και τώρα που θα τα διαβάζουν αυτά θα λένε τελικά τόσο εύκολο είναι... Κατάλαβες πως το εννοώ...

      Διαγραφή
    5. Μπαααα δεν βασανιζομαι καθόλου... Εγώ ήδη έχω ένα πτυχίο... Έχω τελειώσει το οικονομικό... 15000 έβγαλα... Είπα να δοκιμάσω... Αν πετύχω οκκ... Απλά βλέπω ότι όλοι γράφουν εδώ μέσα και ίσως να αφήνουν λάθος εντυπώσεις σε παιδιά που δεν το χουν ζήσει.. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχουν συμβεί σε ΠΚΕ αυτά που λέτε αλλά....

      Διαγραφή
  77. Παιδιά μήπως ξέρετε τι ρωτάνε στις ψυχομετρικες εξετασεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. afou exeis ptuxio giati pas gia astunomia kai dn khnhgas na asxoleitheis me ta oikonomika araaaa pas gia volema ara kleisto kai mi les polla kai esu.. na pigenes tote p edines prwth fora apla twra pas logw ths katastashs entaksei atne geiaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που μιλάς ανώνυμα γιατί πηγαίνεις.... Γιατί είναι το όνειρο της ζωής σου.... Όλοι γι αυτό πάνε και όποιος πει το αντίθετο είναι ψεύτης... Όλοι πλέον επιλέγουν αστυνομία και στρατό για επαγγελματική αποκατάσταση... Γιατί άραγε παλιά η αστυνομία δεν είχε ζήτηση και πλέον σφαζονται να μπουν με 18000 μόρια... Γιατί όλοι εσείς που μιλάτε ανώνυμα σε ένα blog κρυβεστε πίσω από το δάχτυλο σας οπότε αντε γειααα εσείς... Και μην αγχώνεσαι δουλεύω και ασχολουμε και με τα οικονομικά οπότε για να μπήκα σε αυτήν την διαδικασία να ξαναδωσω πανελλήνιες δεν με βαρεσαι μια μέρα και είπα να το κάνω... Άρα αυτό κάτι σημαίνει... Οπότε δεν θα ασχολειθω μαζί σου...

      Διαγραφή
    2. Εσύ που μιλάς ανώνυμα γιατί πηγαίνεις.... Γιατί είναι το όνειρο της ζωής σου.... Όλοι γι αυτό πάνε και όποιος πει το αντίθετο είναι ψεύτης... Όλοι πλέον επιλέγουν αστυνομία και στρατό για επαγγελματική αποκατάσταση... Γιατί άραγε παλιά η αστυνομία δεν είχε ζήτηση και πλέον σφαζονται να μπουν με 18000 μόρια... Γιατί όλοι εσείς που μιλάτε ανώνυμα σε ένα blog κρυβεστε πίσω από το δάχτυλο σας οπότε αντε γειααα εσείς... Και μην αγχώνεσαι δουλεύω και ασχολουμε και με τα οικονομικά οπότε για να μπήκα σε αυτήν την διαδικασία να ξαναδωσω πανελλήνιες δεν με βαρεσαι μια μέρα και είπα να το κάνω... Άρα αυτό κάτι σημαίνει... Οπότε δεν θα ασχολειθω μαζί σου...

      Διαγραφή
    3. μονο απο τον τροπο που μιλας φιλε φαινεται οτι πας για αποκατασταση..κι αν ηταν ονειρο ζωης να διαβαζες περισσοτερο..οι αλλοι τι σου φταινε? αντε μη πω καμια κουβεντα παραπανω!

      Διαγραφή
  79. εγω παιδια ενα εχω να πω! οσοι εχετε 16.200 και ανω , εχετε σωθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ante geia re koroida katarxas peranw prwton deuteron eiste oloi ena matzo karagiozhdes pou koitate na mpeite mhpws swtheite me ta 800 eurw twra se draxmes dn kserw posa tha pernoume triton esu olga ok apetuxes to katalavame kai twra dineis gia astunomia sta 20 tosa sou mhpws swtheis atoma p vlepeis thn astunomia ws swthria kai oxi ws leitourgima h douleia euxomai na mh mpoun pote auta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην κλαψεις κιόλας με αυτά που λες... Μάλλον ο μόνος αποτυχημενος εδώ μέσα είσαι εσύ... Που βγάζεις την κακία σου σε όλους... Απλά τέτοια άτομα είναι επικίνδυνα για την αστυνομία... Κοίταξε πρώτα τα δικά σου θέματα και μετά να σχολιαζεις εμάς...!!!!

      Διαγραφή
    2. Etsi an apanthseis sta psixotexnika exeis kopei sto 2lepto! giati se rwtane epishs...giati epele3es astynomia? apanta tetoies malakies kai spitaki sou 8a pas xaxaxa

      Διαγραφή
    3. Και εσύ να τους απαντάς με greeklish μπας και σε περάσουν έτσι... Χαχα

      Διαγραφή
  81. ρε μεγάλε για ποιο λόγο προσβάλλεις τους άλλους.και από που και ως που έχεις περάσει.βγήκαν οι βάσεις και δεν το ξέρουμε.και καλά αν περάσεις πιστεύεις ότι η ζωή μετά την σχολή θα είναι εύκολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασιοπληκτος θέλει να περάσει και στα ψυχοτεχνικα κιόλας... Καλλο στο εγκέφαλο έχει...

      Διαγραφή
  82. prwton dinw prwt fora deuteron exw vgalei 16 700 triton siga mh pw auta sthn epitroph olga pragmatika prepei na kopeis eisai apotuxhmenh 25 xronwn p dinei panellinies giati piges foititria mono kai mono gia na fugeis apo to spiti sou kai dn exeis kamia thesh ssthn astunomia kai vasika me 15 dn tha mpeis opote pali kala aei pese gia upno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλά που θα μπεις εσύ.... Που σιγά μην έχεις βγάλει τόσα άλλα τέλος πάντων... Ανώνυμα μπορώ και εγώ να γράφω ότι έχω βγάλει 19... Και αν εμενα με κόψουν στα ψυχοτεχνικα εσένα παίζει να σου βγάλουν και πρόβλημα...για να μην μπεις και πότε... Εγώ είχα την μαγκιά να τελειώσω μια σχολή και να ξαναδωσω... Εσύ ακόμα δεν μπήκες πουθενά και μιλάς κιόλας... Το ότι έχεις πρόβλημα το χουν καταλάβει όλοι εδώ μέσα... Και το να προσβαλλεις όλους εδώ μέσα και να γράφεις ασυναρτησιες δεν σημαίνει ότι αυτό σε ανεβάζει κιόλας... Κομπλεξικε... Είσαι και σίγουρος ότι μπήκες κιόλας... Α καλααα αααα..... Άτομα σαν και εσένα πρέπει να κόβονται με την μια...

      Διαγραφή
    2. egw tha perasw gt exw moria esu me 15 xiliades dn pas pouthena mia anergh eisai mia anergh tha parameineis telos parto xabari

      Διαγραφή
    3. Αντε καλά πέρασε... Στο εύχομαι ολόψυχα... Και τα καθυστερημένα στο σώμα χρειάζονται.. Για να τους γλεντανε οι υπόλοιποι... Και άσε εμάς τους ανέργους να συνεχίσουμε να είμαστε άνεργοι... Καταρχήν δεν ξέρεις να μιλάς... Να συμπεριφερεσαι τίποτα... Θες να μπεις και στο σώμα... Απλά παίζει να χεις δώσει κάνα πέντε φορές... Σ έκοψαν και απλά έχει κολλήσει το μυαλό σου εκεί...

      Διαγραφή
    4. ποσο ανωριμος εισαι γαμω την τυχη μου? τι προσβαλλεις την κοπελια? μη σωσεις και μπεις ποτέ αμορφωτε!

      Διαγραφή
    5. Ρε φίλε μαγκιά της που τελείωσε μια σχολή και είχε τη δύναμη να κάτσει να ξαναδιαβάσει ένα χρόνο για να ξαναδώσει..μπορεί η κοπελα να μην έχει βρει δουλειά ακόμα αλλά τουλάχιστον κυνηγάει να πάει εκεί που θα βρει σίγουρα δουλεια..από την στιγμή που λες ότι έχεις περάσει και μπραβο σου κιολας τι σε νοιάζει τι θα κάνουν οι άλλοι? Μόνο και μόνο από την συμπεριφορά σου καταλαβαίνουμε τι κομπλεξικακι εισαι..

      Διαγραφή
    6. Παιδιά μην ασχολείστε καν μαζί του... Απλά δείχνει τι είναι... Φανταστείτε δεν μπήκε ακόμα και συμπερφερεται έτσι... Που να μπει κιόλας θα καβαλησει τελείως το καλάμι...

      Διαγραφή
    7. Παιδιά μην ασχολείστε καν μαζί του... Απλά δείχνει τι είναι... Φανταστείτε δεν μπήκε ακόμα και συμπερφερεται έτσι... Που να μπει κιόλας θα καβαλησει τελείως το καλάμι...

      Διαγραφή
  83. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ .. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ... ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ 16.700 ΚΟΝΤΑ... ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΧΑΧΑΧΑ . . . ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ .. ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΨΥΧΟΤΕΧΝΙΚΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ .. ΕΧΕΙΣ ΣΚΑΨΕΙ ΛΑΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΚΟΡΟΙΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. fialaraki dustuxws eisai atuxws dn dinw ellas wxxx dinei se stratiwtikh aman klaseeeeee mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm twra prwton deuteron egw theio pou auth ti stigmh to kanei to baba sou babakia na mazeuei koukounaria epishs olga dn tha mpeis kai tha les swma tha les astunomia gt apla me 15 dn mpeneis partw xabari kai dn kaneis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τι να σου πει ρε κανεις..πως προσβάλεις έτσι την κοπελα?! Ωραία μπες στο σώμα με Γειά σου με χαρα σου τι είναι αυτά τα πραγματα? Πρέπει δηλαδή να φτάσεις στο σημείο να μιλάς ετσι λες και θα σου φάνε την θεση? Αντε μαζέψου λίγο που της γουρουντας σαν αγρίμι γελοιε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. re file ontws mporei na to paratraviksa alla dn prepei na mpei sovara gt thelei mono ta leuta dn thelei na doulepsei sthn astunomia mia 6 aitia prin ama ths eleges astunomia tha sou elege astunomia eisai kala kai twra koita pws kanei 800 sxolia poso vgalate ti egine kai tetoia egw apla en olhs thelw na mpenoun paidia pou to exoun ws oneiro ok oloi theloun na amivonte dn ginetai na douleueis gia thn psuxh ths manas sou einai gegonos kai dn krinw pou ksanaedwse meta apo tosa xronia apla krinw to oti giati twra twra pou efage to strapatso sth agora kai dn vriskei douleia thelei astunomia p einai san na to vlepw mprosta m palia tha thn evrize kai dn eiani mono auth einai kai alloi polloi etsi krima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν ανάγκη να πέσεις σε τέτοιο επίπεδο για να πεις την κακία σου.. το ποιος πρέπει να μπει στο σώμα και ποιος όχι άστο να το αποφασίσουν αλλοι.. εσυ καλο θα ηταν να κοιτας την δουλειά σου και να σταμάτησεις να κατακρίνεις τους αλλους..

      Διαγραφή
    2. Ειλικρινά πλέον ούτε να σου απαντάω δεν θέλω γιατί έχεις ξεφτιλιστει δημοσίως... Δίνεις για στρατό... Μιλάς για αστυνομια... Γενικά είσαι ότι να ναι... Έχεις και θείο που κάνει τα πάντα... Οπότε βησματακι πρέπει να είσαι γι αυτό ασχολεισε μόνο με τα μόρια... Και το ποσό το θέλει ο καθένας δεν μπορείς να ξέρεις... Κρίνεις χωρίς να ξέρεις... Στο εύχομαι να μπεις εκεί που θες αλλά με την συμπεριφορά σου θα περάσεις δύσκολα γιατί απλά δεν θα σε χωνευει κανένας... Καλή συνέχεια σε όλους και πολύ ασχολειθηκα με την πάρτι σου...

      Διαγραφή
  87. Καλα παιδια εγω πιστευω τωρα που εκλεισαν οι τραπεζες οι μισοι ουτε καν για αθληματα θα πανε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ο δεικτης μαζας σωματος παιδια ποιος ειναι για αντρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα ετσι?απλα μου ειπε ενας γνωστος για 25,αλλα δεν ηξερα αν αληθευει.ευχαριστω για την απαντηση!

      Διαγραφή
    2. 18-25 είναι για τις γυναίκες... Πάρε να ρωτήσεις σε κανένα αστυνομικό τμήμα για να είσαι σίγουρος...!!!

      Διαγραφή
    3. οκ,ευχαριστω!!

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  89. oloi tha pane autoi p dn tha pane einai autoi pou exoun vgalei 13,5 14 kai tha pigenan gia tis mhdamines pithanothtes pou eixan oloi oi alloi tha pane pisteuw egw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουν πάει πολλά παιδιά για τις ΠΚΕ.. τουλάχιστον στην Αθήνα αγόρια κορίτσια είναι περίπου 150-200 ατομα..

      Διαγραφή
  90. Ηταν αυστηροι παιδες ,η οπως περυσι ;; κοψανε κανενα ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δεν ήρθαν πολλοί καν στις ΠΚΕ... Τουλάχιστον τα κορίτσια Αθήνα δεν ειμασταν πολλές...και επίσης πολλές απ αυτές που ήρθαν είχαν λίγα μόρια κάτι 10000 και τέτοια... Υπήρχαν και κοπέλες με πολύ υψηλά μόρια που στοχεύουν αξιωματικών... Τώρα δεν ξέρουμε και Θεσσαλονίκη τι παίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Παιδια κοψανε καθολου οι περασατε ολοι αγορια- κοριτσια ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κορίτσια αύριο δίνουν αθλήματα... Τα αγόρια νομίζω σήμερα έδιναν...

      Διαγραφή
  94. Αααα αυριο δινετε ;; οκ .... Τα αγορια ολα κομπλε εσυ που ξερεις ;;
    Στα ψυχοτεχνικα ακουσα οτι σας πιεσαν φετος ... Ειχα την εντυπωση οτι δινατε ολοι μαζι παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρια... Κορίτσια είναι φέτος... Στα ψυχοτεχνικα όσον αφορά τα κορίτσια απ ότι άκουσα κάποιες τις έκοψαν... Και είχε ομάδες που εμπαιναν στην επιτροπή και τις κράτησαν κάνα 45λεπτο μέσα...

      Διαγραφή
  95. afiste ta auta vash ti akoute poso tha paei auto me kaiei eufaxirstw ek twn proterwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. 15800 δινεο ο ΟΕΦΕ ... εγω πιστευω ομως αστυφυλακων 16300+ λογο της συγκεντρωσης βαθμολογιων στο 16-17 ... Αξιωματικων τι λετε ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καθιστε ρε.εγω σημερα εδωσα ψυχομετρικα στην θεσσαλονικη και ειμασταν 46 ατομα απο τα 200.πιστευω θα υπαρξει πτωση στις βασεις της αστυνομιας τουλαχιστον 200-300 για αστυφυλακων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε παιδιά από τις 3000 περίπου αιτήσεις που έχουν γίνει δεν έχουν πάει ούτε οι 500 για τις ΠΚΕ..μεγάλη πτώση θα υπαρξει..

      Διαγραφή
  98. εγω πιστευω οτι θα υπαρξει πτωση αλλα και εγω παραξενευτηκα απο την μικρη παρουσια παιδιων.εγω σκεφτομαι οτι καποιοι δεν ηρθαν αλλα καποιοι εκαναν τις πκε του στρατου.μακαρι να ειναι τοσα λιγα τα ατομα γιατι θα εχουμε μεγαλη πτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Καλα μην φανταστειται οτι εγιναν τρομερες αιτησεις στο στρατό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Σήμερα κόπηκαν πολλά κορίτσια στα αθληματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. αληθειαα ?? τοσο αυστηροι ηταν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ναι από ότι άκουσα από την Α επιτροπη στην Αθήνα από τα 60 άτομα πέρασαν τα 6..και στην β επιτροπή πάντως έκοψαν πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. καλα αποτελεσματα παιδια!κριμα για αυτους που κοπηκαν στις ΠΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. παιδια καλη επιτυχια σε ολους! με 15200 εχω πιθανοτητες λετε να μπω στη σχολη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. τι λεει παιδες τι κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. tpt maga ti na kanoume perimenoune me tous geloious 250 atoma na dw poios tha protobei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καμοια προβλεψη παιδες για αξιωματικων και αστυφυλακων ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. εχω δει 3 πινακες με εκτιμισεις για αστυφυλακων
    ο πρωτος 15.700
    δευτερος 15.800
    και ο τριτος και ο πιο προσφατος 14.400 αφου εχουν τελειωσει τα μηχανογραφικα
    λιγο απιθανο μου φενεται ο 3ος πινακας :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι μου φαίνεται ο πιο πιθανός ο τρίτος γιατί δεν πήγαν πολλά παιδιά στις πκε και τους περισσότερους τους εκοψαν..

      Διαγραφή
  110. αξιωματικων ποσο λετε παιδια ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Μαγκες οι βασεις θα πεσουν πολυ σιγουρα.Δεν νομιζω να πανε 14400 που ανεφερε ενας φιλος πιο πανω αλλα κατα τη γνωμη μου θα πανε 15100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. μακαρι φιλε να ισχυει ο τριτος πινακας να μπουνε και παιδια που το θελουν πραγματικα οχι μονο καποιοι που εβγαλαν 17+ και πανε για αποκατασταση! γιατι γνωριζω ατομα που το επελεξαν τελευταια στιγμη επειδη ειχαν υψηλα μορια και τους πιεζαν οι γονεις! εγω εχω 15880 πιστευω κανα 15.000 θα πεσει! καλη τυχη σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. 17231.. για αξιωματικων εχω ελπιδες?? ο κυριος στρατηγακης δινει εκτιμηση 17.050 με αποκλιση +-150 μορια.....(δευτερη επιλογη αστυφυλακων).. τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. και εγω αξιωματικων παω φιλε ... δεν ξερω καθολου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή