Σελίδες

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Το υπουργείο Παιδείας επί της αποφάσεως του ΣτΕ για τις μετεγγραφές στις Αρχιτεκτονικές Σχολές

Αποτέλεσμα εικόνας για υπουργείο παιδείας
Με αφορμή την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκρινε αντισυνταγματικές τις νομοθετικές ρυθμίσεις για τις μετεγγραφές φοιτητών στις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές, ο Υπουργός Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδης Μπαλτάς δηλώνει: «Το Υπουργείο Παιδείας ήταν ενάντια στην προσφυγή των Αρχιτεκτονικών Σχολών του ΕΜΠ και του ΑΠΘ και παρέστη στην εκδίκαση της υπόθεσης. Οι διοικήσεις των δύο σχολών δεν δέχθηκαν να υπαναχωρήσουν στην προσφυγή τους, παρά τις συστάσεις του Υπουργείου Παιδείας, που έγιναν με γνώμονα να μην διαταραχθεί ο προγραμματισμός εκατοντάδων οικογενειών».

Διευκρινίζεται ότι - εκτός από τις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές που έκαναν την προσφυγή - η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορά τις μετεγγραφές που έχουν ήδη γίνει στα υπόλοιπα τμήματα ΑΕΙ. Ως προς τις υπόλοιπες σχολές το Υπουργείο Παιδείας προτρέπει τις διοικητικές τους αρχές να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις μετεγγραφές αν και αναγνωρίζει το πρόβλημα που έχουν προκαλέσει οι εξωφρενικοί, έξω από κάθε ακαδημαϊκή λογική - όπως και εκ των υστέρων αποδεικνύεται - χειρισμοί των προηγούμενων ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας στο θέμα των μετεγγραφών.

Το Υπουργείο Παιδείας θα συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο που θα καταθέσει μετά τις γιορτές του Πάσχα, το νέο σύστημα με το οποίο θα γίνονται στο εξής οι μετεγγραφές φοιτητών. Ως τότε, σε ό,τι αφορά τους περίπου 150 φοιτητές των Αρχιτεκτονικών Σχολών του ΕΜΠ και του ΑΠΘ, των οποίων η μετεγγραφή κρίθηκε από το ΣτΕ αντισυνταγματική, το υπουργείο, έχοντας την έγνοια των φοιτητών και των οικογενειών τους, θα μελετήσει όλα τα ενδεχόμενα και τα νομικά περιθώρια της ιδιόμορφης κατάστασης που έχει ανακύψει, προκειμένου να τους καλύψει.

Δείτε επίσης: 





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου