Σελίδες

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σήμερα, οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) διαγωνίστηκαν στα μαθήματα επιλογής γενικής παιδείας ενώ από την Τετάρτη 22/5 θα ξεκινήσει η εξέταση των μαθημάτων κατεύθυνσης. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα εξής μαθήματα: Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Φυσική, Βιολογία και Ιστορία.

Δείτε εδώ τα θέματα και προτεινόμενες απαντήσεις.

Δείτε παρακάτω σχόλια για τα σημερινά θέματα: 

- Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής (Σ.Ε.Φ.Α) και Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (Ο.Ε.Φ.Ε)
Α) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Τα θέματα ήταν ιδιαιτέρως απαιτητικά, μεγάλης δυσκολίας και εξέταζαν το μεγαλύτερο τμήμα της ύλης. Απαιτούσαν για την αριστεία ιδιαίτερη προετοιμασία. Το διαγώνισμα είναι μεγάλο σε έκταση με πολλές πράξεις. Τα θέματα έδιναν την δυνατότητα να ξεχωρίσουν οι άριστοι μαθητές.
Β) ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Τα θέματα ήταν βατά και αναμενόμενα, μέτριας δυσκολίας. Οι καλά διαβασμένοι μαθητές δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα.
Γ) ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας χωρίς προβλήματα για τους υποψήφιους, εκτός από το Δ4 οπού το αποτέλεσμα έπρεπε να βγαίνει ακέραιος.
Δ) ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Σε γενικές γραμμές τα θέματα είναι σαφή και βατά. Οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί καλά δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα.

- Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ)
Τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης με πολλά ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, που συνδυάζουν διαφορετικά κεφάλαια. Θα μπορούσε βέβαια να υπήρχε καλύτερη συνάφεια στα ερωτήματα.
Η επιτυχής αντιμετώπιση από τους υποψηφίους προϋποθέτει:
• πολύ καλή γνώση των εννοιών
• βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις
• κριτική ικανότητα
• ευχέρεια στους υπολογισμούς και αυξημένη προσοχή
• δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια.
Τα θέματα χαρακτηρίζονται μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα αντίστοιχα περσινά και απαιτούσαν περισσότερο χρόνο.

- Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ)
1.Τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια.
2.Δεν έχουν επιστημονικά λάθη.
3.Καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης.
4.Έχουν διαβάθμιση ως προς την επεξεργασία τους.

- Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) Δείτε εδώ

- Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ) Δείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου