Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Σχεδόν 22.0000 υποψήφιοι ΓΕΛ επέλεξαν 5ο μάθημα στις Πανελλαδικές 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Σχεδόν 22.0000 υποψήφιοι ΓΕΛ επέλεξαν 5ο μάθημα στις Πανελλαδικές 2016Στις 21.889 ανέρχονται οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 που θα δώσουν με το νέο σύστημα και επέλεξαν 5ο μάθημα και οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν σχολές και από δεύτερο επιστημονικό πεδίο.

Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι αν δεν προσέλθουν στην εξέταση του 5ου μαθήματος βαθμολογούνται με μηδέν (0), χωρίς να επηρεάζονται τα μόριά τους για το έτερο επιστημονικό πεδίο καθώς τα μόρια για κάθε πεδίο προκύπτουν από τα τέσσερα μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. 

Συνολικά με το νέο σύστημα θα δώσουν 79.923 υποψήφιοι των Ημερήσιων ΓΕΛ, 1.004 των Εσπερινών ΓΕΛ και 15.354 των ΕΠΑΛ. 

Τέλος, αναμένεται εντός των ημερών να δημοσιευτεί η κατανομή των εισακτέων σε κάθε τμήμα ανά υποψηφίους παλιού και νέου συστήματος και τύπους σχολείων.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Πρόγραμμα εξετάσεων Γυμνασίων - ΓΕΛ - ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2015-2016






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αγωνίσματα και κατώτερα όρια για τους υποψήφιους των Πυροσβεστικών Σχολών - Τι ισχύει για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές

Αποτέλεσμα εικόνας για Αγωνίσματα και όρια για τους υποψήφιους των Πυροσβεστικών ΣχολώνΓια τον έλεγχο της αθλητικής επίδοσης των υποψηφίων στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, οι υποψήφιοι υποβάλλονται στα εξής αγωνίσματα με τα αντίστοιχα κατώτερα όρια:

α. Δρόμος 100 μ. σε χρόνο 16'' (μια προσπάθεια).

β. Δρόμος 1.000 μ. σε χρόνο 4' και 20'' (μια προσπάθεια).

γ. Άλμα σε ύψος με φόρα τουλάχιστον 1,05 μ. (τρεις προσπάθειες).

δ. Άλμα σε μήκος με φόρα τουλάχιστον 3,60 μ. (τρεις προσπάθειες).

ε. Ρίψη σφαίρας (7,275 χλγ.) σε απόσταση τουλάχιστον 4,50 μ., ως μέσο όρο ρίψης με το δεξί και το αριστερό χέρι ανά προσπάθεια (τρεις προσπάθειες ανά χέρι).

Πατήστε εδώ για να βλέπετε πληροφορίες για τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.

Αγωνίσματα και τα κατώτερα όρια επίδοσης για υποψήφιους Στρατιωτικών και Αστυνομικών Σχολών 

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Πώς θα γίνεται η εισαγωγή στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας - Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες

20 04 16pyroΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 68/2016 το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 44 - Προσόντα, προϋποθέσεις, κωλύματα κατάταξης, κατηγορίες υποψηφίων και διαδικασία για την εισαγωγή στη Σχολή Πυροσβεστών και στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο και άλλες διατάξεις.

Οι υποψήφιοι για τις σχολές της Πυροσβεστικής - που θα δεχθούν για πρώτη φορά πολίτες με το σύστημα των πανελλαδικών - θα πρέπει να έχουν ανάστημα (άνδρες και γυναίκες) τουλάχιστον 1,70 μ., χωρίς υποδήματα. Επίσης, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 26ο έτος της ηλικίας τους, κατά την 31η Δεκεμβρίου του έτους λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης συμμετοχής. Κατ’ εξαίρεση,για όσους υπάγονται στην ειδική κατηγορία των Εθελοντών Πυροσβεστών Π.Σ, το ως άνω ανώτατο όριο ηλικίας αυξάνεται στο τριακοστό τρίτο έτος (33ο).

Όσον αφορά τη διαδικασία των προκαταρκτικών εξετάσεων οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι προκαταρκτικές εξετάσεις για την εισαγωγή στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας περιλαμβάνουν υγειονομικές, αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (ΤΕSΤS). Για το πρόγραμμα των εξετάσεων, τον τόπο και χρόνο παρουσιάσεως οι υποψήφιοι ενημερώνονται με δική τους ευθύνη από τις κατά τόπους Πυροσβεστικές Υπηρεσίες αμέσως μετά το πέρας των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, εκτός αν κληθούν νωρίτερα μέσω των υπηρεσιών του άρθρου 5 παρ. 1 του παρόντος.

Υγειονομική εξέταση

Η υγειονομική εξέταση ενεργείται από την αρμόδια υγειονομική Επιτροπή Εξέτασης, που θα οριστεί με την προκήρυξη.

Οι υποψήφιοι παραλαμβάνουν από τις ΔΙ.ΠΥ.Ν. το δελτίο υγειονομικής εξέτασης επί του οποίου επικολλάται φωτογραφία και το παραπεμπτικό σημείωμα, μεταβαίνουν κατά το χρόνο που ορίζει η προκήρυξη σε Κρατικό ή Στρατιωτικό Νοσοκομείο και υποβάλλονται στις υγειονομικές εξετάσεις που αναφέρονται στο παραπεμπτικό σημείωμα, στην οικεία στήλη του οποίου ο αρμόδιος γιατρός γνωματεύει το αποτέλεσμα, θέτοντας την υπογραφή και τη σφραγίδα του. Από τη γραμματεία του Νοσοκομείου θεωρείται το γνήσιο της υπογραφής των γνωματευόντων γιατρών.

Οι υγειονομικές εξετάσεις πραγματοποιούνται μέχρι το πέρας των Εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο. Οι υποψήφιοι, προσκομίζοντας το δελτίο υγειονομικής εξέτασης με τις γνωματεύσεις των γιατρών, παρουσιάζονται, σύμφωνα με το πρόγραμμα, ενώπιον της αρμόδιας υγειονομικής Επιτροπής.

Αθλητικές δοκιμασίες

Οι αθλητικές δοκιμασίες διενεργούνται από τις αντίστοιχες επιτροπές των Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων ή της Ελληνικής Αστυνομίας ή του Πυροσβεστικού Σώματος. Ειδικότερα, οι Επιτροπές Αθλητικών Δοκιμασιώντου Πυροσβεστικού Σώματος απαρτίζονται από τρεις (3) Αξιωματικούς Γενικών Καθηκόντων του Πυροσβεστικού Σώματος. Για τη συγκρότηση των ανωτέρω επιτροπών προτιμώνται Αξιωματικοί που είναι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ ή έχουν καταταγεί ή προσληφθεί με την ιδιότητα του αθλητή.

Για τον έλεγχο της αθλητικής επίδοσης, οι υποψήφιοι υποβάλλονται στα εξής αγωνίσματα:

α. Δρόμος 100 μ. σε χρόνο 16 ́ ́ (μια προσπάθεια).
β. Δρόμος 1.000 μ. σε χρόνο 4 ́ και 20 ́ ́ (μια προσπάθεια).
γ. Άλμα σε ύψος με φόρα τουλάχιστον 1,05 μ. (τρεις προσπάθειες).
δ. Άλμα σε μήκος με φόρα τουλάχιστον 3,60 μ. (τρεις προσπάθειες).
ε. Ρίψη σφαίρας (7,275 χλγ.) σε απόσταση τουλάχιστον 4,50 μ., ως μέσο όρο ρίψης με το δεξί και το αριστερό χέρι ανά προσπάθεια (τρεις προσπάθειες ανά χέρι).

Ψυχοτεχνικές δοκιμασίες

Οι ψυχοτεχνικές δοκιμασίες διενεργούνται από μία ή περισσότερες τριμελείς Επιτροπές Ψυχοτεχνικών Δοκιμασιών, όπου η κάθε μια από αυτές απαρτίζεται από έναν (1) ανώτερο ή ανώτατο Αξιωματικό Γενικών Καθηκόντων και δύο (2) Ψυχολόγους ή Ψυχιάτρους που ανήκουν στο προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος.

Οι Ψυχολόγοι ή Ψυχίατροι δύνανται να προέρχονται και από Υγειονομικούς Αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας ή των Ενόπλων Δυνάμεων ή από ιατρούς Κρατικού Νοσοκομείου.

Για την διερεύνηση των ψυχικών ικανοτήτων διενεργείται ψυχομετρικός έλεγχος, ο οποίος περιλαμβάνει ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (τεστ προσωπικότητας) και συνέντευξη ενώπιον των Επιτροπών της προηγούμενης παραγράφου του παρόντος.

Με τις εξετάσεις αυτές ερευνάται κυρίως η κρίση, η προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες καταστάσεις και απαιτήσεις, η αυτοκυριαρχία, η συναισθηματική σταθερότητα, η σκέψη, η αντίληψη και η εν γένει προσωπικότητα του υποψηφίου.

Με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος ορίζονται ονομαστικά τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη των επιτροπών, οι Γραμματείς αυτών, η ημερομηνία έναρξης και λήξης των εργασιών τους και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

Υποψήφιοι και σε άλλες στρατιωτικές σχολές και Αστυνομία

Οι υποψήφιοι που υποβλήθηκαν στη δοκιμασία των προκαταρκτικών εξετάσεων των Σχολών της Ελληνικής Αστυνομίας ή της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (Τμήμα Όπλων) ή Σχολής Ικάρων (Τμήμα Ιπταμένων) ή Σχολής Ναυτικών Δοκίμων ή Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού Ξηράς (Τμήμα Όπλων), για τις οποίες επίσης έχουν δηλώσει προτίμηση και κρίθηκαν ικανοί, εξαιρουμένων των ιδιαίτερων απαιτήσεων, δεν προσέρχονται στις προκαταρκτικές εξετάσεις της Σχολής Πυροσβεστών. Σε αυτήν την περίπτωση, οι υποψήφιοι οφείλουν να υποβάλουν στην Επιτροπή Αθλητικών Δοκιμασιών τη σχετική βεβαίωση ικανότητας από την αρμόδια Στρατιωτική ή Αστυνομική Σχολή. Στην ανωτέρω βεβαίωση αναγράφονται τα στοιχεία ταυτότητας του υποψηφίου, ο κωδικός αριθμός υποψηφίου που δίνεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο αριθμός τηλεφώνου, το ανάστημα του υποψηφίου και ότι κρίθηκε ικανός. Από την ανωτέρω βεβαίωση πρέπει να προκύπτει πως ο υποψήφιος έχει κριθεί ικανός κατά το έτος υποβολής υποψηφιότητας, σε διαφορετική περίπτωση ο υποψήφιος εξετάζεται κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου.

Σε περίπτωση που οι προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών ή Αστυνομικών Σχολών διενεργούνται σε μεταγενέστερο χρόνο, η εν λόγω βεβαίωση προσκομίζεται το αργότερο τη μεθεπόμενη της ολοκλήρωσης της διαδικασίας στη Στρατιωτική ή Αστυνομική Σχολή.

Όσοι προσκομίζουν βεβαίωση, ότι κρίθηκαν ικανοί για τις ανωτέρω Στρατιωτικές ή Αστυνομικές Σχολές, θεωρούνται αυτοδικαίως ΙΚΑΝΟΙ και για τη Σχολή Πυροσβεστών.

Δείτε εδώ το Π.Δ. 44 στο ΦΕΚ Α΄ 68/2016 με πληροφορίες για προσόντα υποψηφίων, κωλύματα κατάταξη υποψηφίων, ειδικές κατηγορίες υποψηφίων, δικαιολογητικά, διαδικασία προκαταρκτικών εξετάσεων (υγειονομικές, αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες) κ.ά.

Πατήστε εδώ για να βλέπετε πληροφορίες για τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πρόσβαση Ελλήνων του Εξωτερικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Δείτε τη νέα τροποποίηση της απόφασης

Αποτέλεσμα εικόνας για Πρόσβαση Ελλήνων του Εξωτερικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Δείτε τροποποίηση της απόφασηςΜε νέα απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη, τροποποιήθηκε η υπ' αριθ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272/Β΄) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του Ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)». Σημειώνουμε ότι η εν λόγω τροποποίηση αφορά την ειδική κατηγορία των Ελλήνων του Εξωτερικού. Η υπουργική απόφαση τροποποιήθηκε ως ακολούθως:

Η περίπτωση ii της παραγράφου 2.α του άρθρου 4 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«ii) Ειδικά για τους υποψηφίους της Ομάδας Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ δίνεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ι και ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΙ:

Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ι

(1) Μαθηματικά
(2) Φυσική
(3) Χημεία
(4) Νεοελληνική Γλώσσα.

Τα τρία (3) πρώτα μαθήματα είναι μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου της ημεδαπής και το τελευταίο είναι μάθημα Γενικής Παιδείας της ίδιας τάξης.

Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΙ

(1) Βιολογία
(2) Φυσική
(3) Χημεία
(4) Νεοελληνική Γλώσσα.

Τα τρία (3) πρώτα μαθήματα είναι μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου της ημεδαπής και το τελευταίο είναι μάθημα Γενικής Παιδείας της ίδιας τάξης».

Η υποπερίπτωση Β της περίπτωσης i της παραγράφου 4.α του άρθρου 4 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«Β. Ειδικά για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, ανάλογα με την επιλογή τους μεταξύ Θετικών Σπουδών Ι και Θετικών Σπουδών ΙΙ οι συντελεστές βαρύτητας ανά Ομάδα Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών Ι

1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7).

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ΙΙ

1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)

β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7).

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)».





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Εμπλουτισμός του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ' Λυκείου

19 04 16edu mathO Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου καλεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να προχωρήσει στην υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθούν και χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ».

Η προτεινόμενη πράξη αποσκοπεί στον εμπλουτισμό του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ Λυκείου με στόχο την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών ενόψει των πανελληνίων εξετάσεων.

Το φυσικό αντικείμενο περιλαμβάνει:

α) Την επικαιροποίηση /προσαρμογή του υλικού των ψηφιακών βοηθημάτων που λειτουργούν ήδη στις απαιτήσεις των νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών

β) Την αναβάθμιση - επέκταση του ιστότοπου των υφιστάμενων βοηθημάτων για την επόμενη διετία και

γ) Τη δημιουργία νέου ψηφιακού βοηθήματος και την επέκταση του ιστότοπου ώστε να φιλοξενήσει το νέο υλικό.

Απαιτείται συντονισμός του Δικαιούχου της Πράξης με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την επιλογή των μαθημάτων και της ύλης των ψηφιακών βοηθήματα που θα αναπτυχθούν ή θα επικαιροποιηθούν με βάση τα νέα προγράμματα σπουδών.

Το περιεχόμενο των βοηθημάτων θα περιλαμβάνει:


i) παραδόσεις της θεωρίας του αντίστοιχου μαθήματος σε μορφή βίντεο ή διαφανειών

ii) υποστηρικτικό υλικό του μαθήματος, όπως σημειώσεις, ερωτήσεις θεωρίας και ασκήσεις,

iii) επαναληπτικά διαγωνίσματα στα πρότυπα των θεμάτων των πανελληνίων εξετάσεων.

Η επικαιροποίηση του υλικού των υφιστάμενων βοηθημάτων καθώς και η ανάπτυξη του νέου βοηθήματος θα γίνει από εκπαιδευτικούς που θα επιλεγούν μέσω ανοικτών προσκλήσεων καθώς και εθελοντές. Η ομάδα των εκπαιδευτικών θα πλαισιώνεται από μια τεχνική ομάδα που θα έχει την ευθύνη κατασκευής και ανάρτησης του υλικού καθώς και λειτουργίας του ιστότοπου.

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου με βασικό μέσο επικοινωνίας το διαδίκτυο, η πρόταση θα δημιουργήσει ένα συμπληρωματικό εργαλείο εκπαίδευσης, που στοχεύει στην ενδυνάμωση του μαθητή για την πληρέστερη προετοιμασία του για τις πανελλήνιες εξετάσεις και που θα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες για όλους: μαθητές που προέρχονται από ασθενέστερες οικονομικά τάξεις, άτομα με χρόνια προβλήματα υγείας που απουσιάζουν επί μακρόν από το σχολείο, καθώς και άλλες κοινωνικά ευάλωτες ομάδες μαθητών.

Το ψηφιακό περιεχόμενο που θα αναπτυχθεί θα βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να βελτιώσει το επίπεδο της διδασκαλίας και παράλληλα τις δεξιότητές του στη χρήση των ΤΠΕ.


Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τα ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ του ΥΠΠΕΘ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Γενικές πληροφορίες για τους υποψήφιους

18 04 16 eksetaseisΣε λιγότερο από ένα μηνά ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις και στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται μια σειρά από πληροφορίες, ερωτήσεις - απανατήσεις καθώς και παλιότερες αναρτήσεις του Υπουργείου Παιδείας προς ενημέρωση των υποψηφίων.

Πότε μπορεί να βγει ένας υποψήφιος από την αίθουσα

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται ο συνοδός να είναι καθηγητής του ίδιου Λυκείου που μετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στη Λυκειακή Επιτροπή.

Αναβαθμολόγηση

Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή. Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί, ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.

Κατανομή υποψηφίων στις αίθουσες

Η κατανομή των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γίνεται με αλφαβητική σειρά και με την ευθύνη της Λυκειακής Επιτροπής, η οποία συντάσσει ονομαστική κατάσταση εξεταζομένων σε κάθε αίθουσα. Η τοποθέτηση των υποψηφίων στις θέσεις και ο έλεγχος είναι ευθύνη των επιτηρητών. Παρέκκλιση επιβάλλεται στην περίπτωση αδελφών ή συγγενών υποψηφίων.

Τι δεν πρέπει να φέρουν μαζί τους οι υποψήφιοι

Οι υποψήφιοι κατά την είσοδο τους στην αίθουσα της εξέτασης δεν επιτρέπεται να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό υγρό ή ταινία, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών ή επικοινωνίας, ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που επιτρέπονται σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ.Ε.Ε. ή της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων. Για τον έλεγχο υπεύθυνοι είναι οι επιτηρητές.

Πότε μηδενίζεται ο υποψήφιος

Αν ο υποψήφιος που εξετάζεται στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα φέρει μαζί του στην αίθουσα στην οποία εξετάζεται αντικείμενο ή μέσο από τα αναφερόμενα στην παραγραφο 2 του άρθρου αυτού ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζομένου, ή θορυβεί και δε συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζομένων ή δολιεύεται με άλλο τρόπο την εξέταση του, απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση της Λυκειακής επιτροπής και το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από τη Λυκειακή επιτροπή με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0). Η Λυκειακή επιτροπή πριν από την επιβολή της ανωτέρω ποινής καλεί σε προφορική απολογία τον υποψήφιο και συντάσσει σχετικό πρακτικό που υπογράφεται από την τριμελή Λυκειακή Επιτροπή και τον γραμματέα αυτής. Τα οποιαδήποτε αποδεικτικά στοιχεία επισυνάπτονται στο πρακτικό.

Αναβαθμολόγηση - Τελικός γραπτός βαθμός μαθήματος

Μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης των γραπτών δοκιμίων κάθε μαθήματος σύμφωνα με τις διατάξεις του προηγούμενου άρθρου, η επιτροπή του Β.Κ. ελέγχει τις διαφορές βαθμολογίας μεταξύ των δύο βαθμολογητών κάθε γραπτού δοκιμίου. Αν η διαφορά βαθμολογίας είναι ίση ή μικρότερη των δώδεκα (12) μονάδων στην κλίμακα 0−100, τελικός γραπτός βαθμός υπολογιζόμενος στην κλίμακα (0−20) είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των βαθμών των δύο βαθμολογητών δια του δέκα (10).

Αν η διαφορά μεταξύ των βαθμολογιών του α' και β' βαθμολογητή είναι μεγαλύτερη από δώδεκα (12) μονάδες στην κλίμακα 0-100, τότε καλύπτονται από την Επιτροπή του Β.Κ. οι βαθμοί και των δύο βαθμολογητών και το γραπτό δίνεται για αναβαθμολόγηση σε τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή). Ο τρίτος βαθμολογητής (αναβαθμολογητής), ο οποίος επιλέγεται μεταξύ των βαθμολογητών με μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία και είναι κατά προτίμηση Σχολικός Σύμβουλος ή Διευθυντής Λυκείου ή καθηγητής με βαθμό τουλάχιστον Δ' της οικείας ειδικότητας που έχει διδάξει το μάθημα, κατά προτίμηση για ένα τουλάχιστον έτος κατά την τελευταία διετία, διορθώνει το γραπτό δοκίμιο με μαύρο στυλό με την ίδια διαδικασία που αναφέρεται στο άρθρο 7 της παρούσης και αναγράφει αριθμητικώς και ολογράφως στο ειδικό πλαίσιο του γραπτού δοκιμίου το βαθμό αναβαθμολόγησης.

Τελικός γραπτός βαθμός του γραπτού δοκιμίου σε περίπτωση αναβαθμολόγησης του είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των δύο μεγαλύτερων βαθμών των βαθμολογητών δια του δέκα (10).

Υποψήφιοι ΤΕΦΑΑ

Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, υποχρεωτικά θα συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

Υποψήφιοι για σχολές ενστόλων

Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική ή στο Εμπορικό Ναυτικό σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές αντίστοιχα.

Υποψήφιοι με το 10%

Υποψήφιοι για το 10% (χωρίς νέα εξέταση) μπορούν να είναι μόνο όσοι εξετάστηκαν πανελλαδικά το 2014 ή το 2015 (με τα ημερήσια ΓΕΛ ή με τα ημερήσια ΕΠΑΛ). Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων, δεν θα υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση το Φεβρουάριο, αλλά απευθείας μηχανογραφικό δελτίο.

Υποψήφιοι με το 5%

Όσοι από τους μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), έχουν ήδη αποκτήσει το πιστοποιητικό της πάθησής τους από τις αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων. Αυτοί οι μαθητές, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, θα καταθέσουν μηχανογραφικό σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν αργότερα.

Αν κάποιος σπάσει το χέρι του λίγους μήνες πριν τις εξετάσεις μπορεί να εξεταστεί προφορικά;

Όπως προκύπτει από την εγκύκλιο μπορεί να εξεταστεί προφορικά. Αιτήσεις και δικαιολογητικά που θα υποβληθούν μετά την παραπάνω προθεσμία (μετά την 29 Φεβρουαρίου) δεν γίνονται δεκτά, εκτός και αν πρόκειται για έκτακτους και επιγενόμενους λόγους (π.χ. σπάσιμο χεριού ή προσωρινή αναπηρία των άνω άκρων από γεγονός που μεσολάβησε μετά τη λήξη της προθεσμίας).

Δήλωσα συμμετοχή σε ειδικό μάθημα αλλά τελικά το μετάνιωσα. Αυτό έχει επιπτώσεις στον υπολογισμό των μορίων μου και στα Τμήματα που δεν απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα;

Αν δηλώσατε εξέταση σε ειδικό μάθημα και τελικά δεν το εξεταστείτε, απλώς θα αποκλειστείτε από τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε αυτό.

Δήλωσα συμμετοχή σε 5ο μάθημα αλλά τελικά δεν προσήλθα για εξέταση. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Αν υποψήφιος δηλώσει ότι θα εξεταστεί σε μάθημα και δεν προσέλθει στην εξέταση, τότε θεωρείται ότι εξετάστηκε και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0). Τα μόρια για κάθε πεδίο προκύπτουν από τα τέσσερα μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου.

Για να λάβει μέρος στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις σε ένα τουλάχιστον μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει και το οποίο ανήκει στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα του Επιστημονικού Πεδίου που δηλώνει.

Πέρα από τη δήλωση συμμετοχής σε ειδικό μάθημα υπάρχει και κάποια άλλη προϋπόθεση για να συμμετάσχω στις διαδικασίες εισαγωγής σε Τμήμα που απαιτεί εξέταση σε ειδικό μάθημα;

Για να μπορέσει τελικά να συμμετάσχει ο υποψήφιος στις διαδικασίες επιλογής για εισαγωγή στα παραπάνω τμήματα απαιτείται η επιτυχής εξέτασή του σε καθένα από τα αντίστοιχα ειδικά μαθήματα (βαθμολογική βάση του 10 με άριστα το 20).

Ποιες στρατιωτικές σχολές δεν θα δεχθούν υποψηφίους;

Όσον αφορά στις Στρατιωτικές Σχολές, για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 δεν θα δεχθούν εισακτέους η Στρατιωτική Σχολή Ιπταμένων Ραδιοναυτίλων (ΣΙΡ) καθώς και το τμήμα Ελεγκτών Αεράμυνας της Σχολής Ικάρων. Άρα οι δύο ανωτέρω σχολές δεν θα υπάρχουν στο μηχανογραφικό δελτίο του 2016.

Επιθυμώ να είμαι υποψήφιος για τα ΤΕΦΑΑ. Πότε θα καταθέσω τη σχετική αίτηση;

Για να είστε υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ θα πρέπει να υποβληθεί σχετική αίτηση στις επιτροπές Υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας που θα πληροφορηθείτε απ΄ το σχολείο σας την περίοδο των εξετάσεων (Ιούνιος 2016) και να συμμετάσχετε στις πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα).

Μπορώ να διεκδικήσω μια θέση στις σχολές της Πυροσβεστικής εξεταζόμενος με το παλιό σύστημα;

Τόσο η Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας (και για Πυροσβέστες και για ιδιώτες), όσο και η Σχολή Πυροσβεστών θα δεχτούν υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων του 2016 με το ΝΕΟ σύστημα.

Με το παλιό σύστημα μπορούν να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας μόνο οι Πυροσβέστες.

Επιθυμούμε να διεκδικήσουμε συμμετοχή με το 10% στις στρατιωτικές σχολές. Αρκεί μόνο η κατάθεση του μηχανογραφικού;

Όχι δεν αρκεί μόνο η κατάθεση του μηχανογραφικού. Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων που επιθυμούν να συμπεριλάβουν στις προτιμήσεις τους Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές, Σχολή Ανθυποπυραγών (ΜΟΝΟ για Πυροσβέστες) ή Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού θα πρέπει εντωμεταξύ να έχουν παρακολουθήσει τις αντίστοιχες προκηρύξεις των αρμόδιων Υπουργείων και να έχουν υποβάλει αιτήσεις, ώστε υποχρεωτικά να περάσουν τις προκαταρκτικές εξετάσεις αυτών των Σχολών.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Απόφαση για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Πρώτη φορά για τους υποψήφιους ΕΠΑΛ

Αποτέλεσμα εικόνας για Απόφαση για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 - Πρώτη φορά για τους υποψήφιους ΕΠΑΛΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ B' 1063/2016 η Y. A. με αρ. Φ.253.2/62767/Α5/13-4-2016 ''Καθορισμός οργάνωσης και τρόπου διεξαγωγής επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων μαθημάτων έτους 2016''.

Άρθρο 1 Επαναληπτικές εξετάσεις στα Γενικά Λύκεια.

Άρθρο 2 Επαναληπτικές εξετάσεις στα Επαγγελματικά Λύκεια.

Άρθρο 3 Δικαιολογητικά επαναληπτικών εξετάσεων στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.

Πατήστε εδώ για να δείτε την απόφαση.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τα ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τα ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2016Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στις 18 Απριλίου 2016, ημέρα Δευτέρα. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται για τους μαθητές της Γ΄ τάξης Λυκείου στα ειδικά μαθήματα στα οποία οι μαθητές/τριες καλούνται να εξεταστούν για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. 

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα λήγει για κάθε ειδικό μάθημα την παραμονή της εξέτασης του και σε κάθε περίπτωση πριν από τις 30 Ιουνίου 2016.

Το πρόγραμμα των ειδικών μαθημάτων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα από το ΥΠΠΕΘ.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ποιος θα είναι ο όγκος της ύλης για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των Λυκείων

15 04 16mathite eksetasiΗ εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα του Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας

Η επιλογή και ο ακριβής προσδιορισμός της εξεταστέας ύλης για κάθε μάθημα γίνεται από τον διδάσκοντα και σε περίπτωση που το μάθημα διδάσκεται από περισσότερους του ενός καθηγητές γίνεται μετά από συνεργασία μεταξύ τους. 

Η εξεταστέα ύλη εγκρίνεται από τον Διευθυντή και γνωστοποιείται στους μαθητές πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

Τα παραπάνω αναφέρονται σε εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην οποία διευκρινίζεται ότι για τα μαθήματα που θα εξεταστούν και σε πανελλαδικό επίπεδο η εξεταστέα ύλη (σε επίπεδο σχολικής μονάδας) δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας, η οποία έχει καθοριστεί:

- για τη Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου με τις με αρ. πρωτ. 96080/Δ2/17-06-2015 (ΦΕΚ Β΄ 1186) και 195321/Δ2/01-12-2015 (ΦΕΚ Β΄ 2671) Υ.Α. και

- για τα τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου με τις με αρ. πρωτ. 117242/Δ2/21-07-2015 (ΦΕΚ Β΄ 1652), διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ Β΄ 1807/21-08-2015 και 195322/Δ2/01-12-2015 (ΦΕΚ Β΄ 2654) Υ.Α.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.