Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ έτους 2016 - Τι πρέπει να γνωρίζουν

Αποτέλεσμα εικόνας για Υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ έτους 2016 βασεις αγωνισματα ημερομηνιεςΤο panelladikes24 προς ενημέρωση των φετινών υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ επισημαίνει τα ακόλουθα:

- Στο νέο σύστημα πρόσβαση στα ΤΕΦΑΑ έχουν υποψήφιοι από όλες τις Ομάδες Προσανατολισμού καθώς περιλαμβάνονται σε όλα τα Επιστημονικά Πεδία ενώ στο καταργούμενο σύστημα περιλαμβάνονται μόνο στο 1ο και στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο.

- Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016, υποχρεωτικά θα συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

- Απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα εξεταστούν ξανά είτε με το νέο σύστημα είτε με το καταργούμενο, είναι υποχρεωμένοι να εξεταστούν στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ, ανεξαρτήτως αν είχαν εξεταστεί σε αυτές στο παρελθόν. 

- Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για το 10% (απόφοιτοι των ετών 2014 και 2015) των θέσεων στα ΤΕΦΑΑ, δεν θα διαγωνιστούν εκ νέου στις πρακτικές δοκιμασίες, αλλά θα διατηρήσουν τις τελευταίες τους επιδόσεις. 

- Υποψήφιοι των ετών 2014 και 2015 που δεν είχαν υποβληθεί στις πρακτικές δοκιμασίες των ΤΕΦΑΑ, φέτος δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των ΤΕΦΑΑ. 

- Υποψήφιοι που, αν και στην Αίτηση - Δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 δεν δήλωσαν επιθυμία για τα ΤΕΦΑΑ, μπορούν τελικά να είναι υποψήφιοι, αρκεί να υποβάλουν σχετική αίτηση και δικαιολογητικά στις επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας. 

- Το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις ημερομηνίες των εξετάσεων, τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι και τις επιτροπές που θα λειτουργήσουν. (Δείτε εδώ τις περσινές ανακοινώσεις). 

- Οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τρία αγωνίσματα για εξέταση από τα τέσσερα (4) που περιλαμβάνουν οι πρακτικές δοκιμασίες.

- Δείτε εδώ τα αγωνίσματα και την βαθμολογική κλίμακα αγωνισμάτων για τα ΤΕΦΑΑ. 

- Οι υποψήφιοι ανάλογα με τις επιδόσεις που επιτυγχάνουν στις πρακτικές δοκιμασίες συγκεντρώνουν ανάλογο αριθμό μορίων τα οποία προστίθενται στα συνολικά μόρια των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων. Ο τελικός βαθμός των πρακτικών δοκιμασιών προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών των τριών αγωνισμάτων, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με το 200 για να προκύψουν τα μόρια. Ο μέγιστος αριθμός μορίων μπορεί να είναι τα 4.000 μόρια. Έτσι για παράδειγμα υποψήφιος που έχει συγκεντρώσει στα τρία αγωνίσματα που επέλεξε τους βαθμούς 20, 17, και 15 θα έχει τελικό βαθμό: (20 + 17 + 15) : 3 = 52 : 3 = 17,33 * 200 = 3.466 μόρια.

- Τα μόρια που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι από τις πρακτικές δοκιμασίες προσμετρώνται για να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους μόνο στα ΤΕΦΑΑ.

- Η διεξαγωγή της Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψήφιων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ πραγματοποιείται περί τα μέσα με τέλη Ιουνίου σύμφωνα με τα προγράμματα που θα ανακοινωθούν από κάθε επιτροπή. 

- Οι βαθμοί επίδοσης στις πρακτικές δοκιμασίες των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ ανακοινώνονται τέλος Ιουλίου, δηλαδή μετά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Φίλης: Χωρίς βιασύνη οι αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

08 03 16 Filis epitropiΤο στίγμα των επικείμενων αλλαγών στην εκπαίδευση έδωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, με προσκεκλημένους του Μορφωτικούς Ακόλουθους Πρεσβειών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

1. Αναφερόμενος στις επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση ο υπουργός επισήμανε «τη μεγάλη απώλεια εκπαιδευτικών με συνταξιοδοτήσεις και αποχωρήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντική έλλειψη διδακτικού προσωπικού και αυξημένη ηλικία των εκπαιδευτικών ιδιαίτερα στον χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.» Τόνισε επιπλέον ότι «η κρατική συμμετοχή και επιδότηση έχει πέσει στο 2,8 του ΑΕΠ, πολύ κάτω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.» Αναφέρθηκε ακόμη «στην ιδιομορφία του παράλληλου εκπαιδευτικού συστήματος των φροντιστηρίων, που υπάρχει στη χώρα μας, δηλαδή μία ιδιότυπη λειτουργία της εκπαίδευσης που καλύπτει κενά της δημόσιας εκπαίδευσης καθώς επίσης και προσδοκίες για πρόοδο των παιδιών των οικογενειών, δηλαδή τα νοικοκυριά δαπανούν περισσότερα χρήματα από αυτά που φαίνονται στον κρατικό προϋπολογισμό».

«Είναι προφανές ότι μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση θα πρέπει να εδράζεται σε πόρους που πρέπει να αυξηθούν, σε αλλαγή νοοτροπίας, που σημαίνει ότι πρέπει να γίνει ένας διάλογος και με τη κοινωνία, έτσι ώστε να υπάρξει μία ιεράρχηση προτεραιοτήτων για την αλλαγή της εκπαίδευσης καθώς επίσης και σε συνεννόηση με τα πολιτικά κόμματα, μία συναίνεση», κατέληξε ο υπουργός.

2. Μιλώντας για το δημοκρατικό σχολείο, ο Νίκος Φίλης παρατήρησε ότι «η συζήτηση για την εκπαίδευση και τη νεότητα γίνεται σε μία περίοδο που υπάρχει διάψευση προσδοκιών των νέων στη χώρα μας και σε όλη την Ευρώπη. Συρρίκνωση της δημοκρατίας, επέκταση του φαινομένου της αποπολιτικοποίησης στο έδαφος των οποίων φυτρώνουν φαινόμενα φονταμενταλιστών, ξενοφοβίας και ποικίλων εξτρεμισμών. Η απάντηση σε αυτή την πραγματικότητα είναι η επιμονή στη δημοκρατική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο σχολείο της ισότητας, της αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και της δημοκρατίας. Αυτή είναι η μεγάλη συνεισφορά του σχολείου σήμερα στον αγώνα για τον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας και γενικότερα για την ανανέωση της εμπιστοσύνης των νέων γενιών στη δημοκρατία». Ως παράγοντα εκδημοκρατισμού ανέφερε την « προώθηση θεσμών δημοκρατικής οργάνωσης του σχολείου. Ήδη από πέρσι», τόνισε « έχουμε δώσει δυνατότητες και εξουσίες στο σύλλογο των καθηγητών να αποφασίζει κυριαρχικά στο σχολείο όχι μόνο την παιδαγωγική αλλά και τη διοίκηση του σχολείου. Εκλέγουν οι καθηγητές τον διευθυντή του σχολείου με βάση κριτήρια αξιοκρατικά και συνεργασίας. Η προώθηση του δημοκρατικού σχολείου έχει να κάνει με την οργάνωση τη δημοκρατική μαθητών και μαθητριών. Καθώς επίσης και το άνοιγμα του σχολείου στους γονείς και γενικότερα στη κοινωνία.»

3. Παρά το γεγονός ότι «η ελληνική εκπαίδευση, ακόμα και τώρα μέσα στη κρίση, αντιμετωπίζει με κάπως επιτυχή τρόπο το θέμα της σχολικής διαρροής. Δηλαδή είμαστε στο 10% από το Γυμνάσιο στο Λύκειο ποσοστό που είναι κάτω από το μέσο όρο των ευρωπαϊκών χωρών», η απώλεια επιστημονικού δυναμικού παραμένει πρόβλημα: «Εκεί που έχουμε χάσει τη μάχη αυτή τη στιγμή είναι η μάχη της διαρροής των εγκεφάλων, των παιδιών που σπουδάζουν, τελειώνουν τα πανεπιστήμια και φεύγουν στο εξωτερικό για να βρουν εργασία. Και τα περισσότερα διαπρέπουν. Και δεν είναι λίγα, είναι 200.000 πτυχιούχοι των ελληνικών πανεπιστημίων, κορίτσια και αγόρια »

4. Για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ο υπουργός είπε ότι «θα ρίξουμε ιδιαίτερο βάρος στη σχέση Λυκείου με ΑΕΙ. Η πρόσβαση ποια είναι; Ποια πρέπει να είναι; Είναι ένα στοιχείο που μας προβληματίζει και χωρίς βιασύνη θα καταλήξουμε σε αποφάσεις το επόμενο διάστημα».

5. Για την Ειδική Αγωγή, ο Νίκος Φίλης δήλωσε ότι «εδώ είμαστε πίσω. Φέτος κάναμε αγώνα δρόμου για να καλύψουμε τα κενά που υπάρχουν στην ειδική αγωγή, προσανατολιζόμαστε στην υιοθέτηση μίας ευρωπαϊκής αγωγής που είναι η συμπεριληπτική διδασκαλία, δηλαδή τα παιδιά με προβλήματα μέσα στη τάξη με τη στήριξη του δασκάλου ειδικής αγωγής και βέβαια με τη διατήρηση για τις βαριές περιπτώσεις ειδικών σχολείων της ειδικής αγωγής.»

6. Για την Τεχνική Εκπαίδευση, ο υπουργός είπε: «είμαστε και εδώ πίσω ως χώρα για πολλούς λόγους κοινωνικούς, ιδεολογικούς και πολιτικούς, που αφορούν τις εκάστοτε εξουσίες αλλά και την κοινωνία μας, για το πώς προσλαμβάνει με τρόπο πολλές φορές μειωτικό την έννοια της τεχνικής εκπαίδευσης. Η κρίση δυστυχώς δημιουργεί ένα υποχρεωτικό πλαίσιο προκειμένου τα παιδιά να ζητούν από νωρίς τη δυνατότητα εργασίας μέσα από εξειδικεύσεις της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Πιστεύουμε ότι η τεχνική εκπαίδευση πρέπει να διατηρήσει τον χαρακτήρα του ισότιμου σχολικού δικτύου προς τη γενική εκπαίδευση αλλά και να προνοήσει για διαδικασίες μαθητείας και ήδη βρισκόμαστε σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να χρηματοδοτηθούν αυτές οι διαδικασίες μαθητείας».

7. Για την γλωσσομάθεια, ο Νίκος Φίλης τόνισε ότι «το Υπουργείο θα καθιερώσει από φέτος το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας και με ψηφιακό τρόπο, προκειμένου με ένα τρόπο σαφή να διαπιστώνεται το επίπεδο γλωσσομάθειας των παιδιών.

Έχουμε επί τους παρόντος προγραμματίσει ένα πρόγραμμα για τις τέσσερις πιο διαδεδομένες γλώσσες: τα αγγλικά, τα γαλλικά, τα γερμανικά, τα ισπανικά. Επίσης τα ιταλικά και τα τουρκικά. Τα αραβικά, επειδή είναι μία γλώσσα που ανοίγει προς τον κόσμο της ανατολής, αλλά και τα τουρκικά, επειδή είναι η μεγαλύτερη γειτονική χώρα της Ελλάδας. Χρειαζόμαστε όπου υπάρχει έφεση και πρωτοβουλία Ελλήνων προς τα τουρκικά να πιστοποιείται κρατικά.»

8. Τελειώνοντας, ο υπουργός αναφέρθηκε στο προσφυγικό: «Μπροστά στο νέο προσφυγικό κύμα, το οποίο σφραγίζεται από πάρα πολλά παιδιά μικρής ηλικίας πολλά από τα οποία είναι ασυνόδευτα, αυτό το ζήτημα να το σχεδιάσουμε. Ήδη αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, προκειμένου όσα παιδιά μείνουν προσωρινά, να υπάρχει δυνατότητα στοιχειώδους κοινωνικής εκπαίδευσής τους. Και όσα παιδιά μείνουν μονιμότερα να μπορούν να ενταχθούν με τρόπο ισότιμο στην ελληνική πραγματικότητα. Όλα αυτά στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτικής, η οποία επιτάσσει την αναλογική κατανομή των προσφύγων, αναλόγως της οικονομικής βιωσιμότητας των χωρών και το πληθυσμιακό τους μέγεθος.»



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τα τμήματα του μηχανογραφικού με τους περισσότερους εισακτέους το 2015

Ο παρακάτω πίνακας δείχνει τα τμήματα του Μηχανογραφικού Δελτίου 2015 που έχουν πάνω από 250 εισακτέους. 

Παρατηρείται ότι τo 60% των παρακάτω σχολών είναι Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων!


Καλοδήμος Δ. - sep4u


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Ανακοινώσεις ΕΑΠ σχετικά με τα αποτελέσματα για τους υποψήφιους φοιτητές κατηγορίας Α και Β







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Σχολές και Τμήματα του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΕΙ Δυτικής ΜακεδονίαςΤο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 90 (ΦΕΚ Α 130/5-6-2013) αποτελείται από 4 Σχολές:

1. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Ε.Φ.) με έδρα την Κοζάνη και Τμήματα στις πόλεις της Κοζάνης και της Καστοριάς.

2. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.) με έδρα τα Γρεβενά και Τμήματα στις πόλεις των Γρεβενών και της Κοζάνης.

3. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π) με έδρα και Τμήματα στην Πτολεμαΐδα.

4. Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας & Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής (Σ.ΤΕ.ΓΕ.ΤΕ.ΤΡΟ.Δ.) με έδρα και Τμήματα στη Φλώρινα.

Στις τέσσερις Σχολές του Ιδρύματος λειτουργούν συνολικά 11 Τμήματα:

Σ.Τ.Ε.Φ.

1. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ στην Κοζάνη. http://ee.teiwm.gr

2. Μηχανικών Περιβάλλοντος και Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ, στην Κοζάνη. http://env-pol.teiwm.gr

- Εισαγωγική κατεύθυνση Μηχανικών Αντιρρύπανσης ΤΕ.

- Εισαγωγική κατεύθυνση Μηχανικών Γεωτεχνολογίας Περιβάλλοντος ΤΕ.

3. Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ στην Κοζάνη. http://me-id.teiwm.gr

- Εισαγωγική κατεύθυνση Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ.

- Εισαγωγική κατεύθυνση Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ (κατευθύνσεις: 1. Ενεργειακών Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ, 2. Μηχανολόγων Μηχανικών Παραγωγής ΤΕ).

4. Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (με κατευθύνσεις: 1.Μηχανικοί Δικτύων ΤΕ, 2. Μηχανικοί Η/Υ ΤΕ, 3. Μηχανικοί Λογισμικού ΤΕ) στην Καστοριά. http://informatics.teiwm.gr

5. Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ στην Καστοριά. http://dmc.teiwm.gr

Σ.Δ.Ο.

1. Διοίκησης Επιχειρήσεων (με κατευθύνσεις 1. Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2. Μάρκετινγκ) στην Κοζάνη. http://ba-k.teiwm.gr

2. Διοίκησης Επιχειρήσεων στα Γρεβενά. http://ba-g.teiwm.gr

Εισαγωγική κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων (με κατευθύνσεις: 1. Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 2. Διοίκηση Επιχειρήσεων).

- Εισαγωγική κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.

4. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στην Κοζάνη. http://af.teiwm.gr

5. Διεθνούς Εμπορίου στην Καστοριά http://intrade.teiwm.gr

Σ.Ε.Υ.Π.

1. Τμήμα Μαιευτικής (Πτολεμαΐδα) http://mw.teiwm.gr

Σ.ΤΕ.ΓΕ.ΤΕ.ΤΡΟ.Δ.

1. Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων (με κατευθύνσεις 1. Φυτικής Παραγωγής, 2. Ζωικής Παραγωγής, 3.Αγροτικής Οικονομίας, 4. Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων) στη Φλώρινα http://agrotech.teiwm.gr




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Η πλειονότητα των αποφοίτων επέλεξε το νέο σύστημα εξετάσεων

03 03 16 exams1Μικρό είναι το ποσοστό των αποφοίτων που επέλεξαν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα εξετάσεων καθώς μια πρώτη εκτίμηση των στοιχείων δείχνει ότι το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 5 ποσοστιαίες μονάδες. Αυτό συνιστά μια απόδειξη ότι το σύστημα που νομοθετήθηκε πέρσι την άνοιξη, έχει επιλεγεί και από αποφοίτους προηγούμενων ετών.

Το ποσοστό αυτό αναφέρθηκε σε απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Παιδείας στη χθεσινή συνέντευξη τύπου, ενημερώνοντας ότι είναι μεγαλύτερο το ποσοστό αυτό για τα ΕΠΑΛ, αλλά εκεί συμπεριλαμβάνεται και η τέταρτη χρονιά των εσπερινών λυκείων. (Σημείωση panelladikes24: Στα ΕΠΑΛ είναι μεγαλύτερο το ποσοστό και για το λόγο ότι απόφοιτοι των τομέων Υγείας και Γραφικών Τεχνών δίνουν εξετάσεις μόνο με το καταργούμενο σύστημα καθώς οι συγκεκριμένοι τομείς δεν υπάρχουν στις εξετάσεις με το νέο σύστημα για φέτος).

«Είναι λίγο διαφορετικά αυτό το θέμα των ΕΠΑΛ. Συνεπώς θα δούμε. Αυτά όμως είναι τα πρώτα στοιχεία, ποιοτικά δεν θα υπάρξει μεγάλη απόκλιση, αλλά ποσοτικά μπορεί να υπάρξει και συνεπώς να μην προκαταλάβουν ακριβώς ποια θα είναι η μοιρασιά, η διανομή των θέσεων» δήλωσε ο Νίκος Φίλης.

Οι Πανελλαδικές ξεκινούν στις 16 Μαΐου και ήδη ολοκληρώθηκαν όλες οι νομοθετικές ρυθμίσεις για το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, απομένει μόνο ο προσδιορισμός των ποσοστών που αναλογούν για τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις με το παλιό ή με το νέο σύστημα για πρώτη φορά φέτος.

Σε ό,τι αφορά αριθμούς για τους εισακτέους και την κατανομή τους δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή μια συγκεκριμένη τελική απόφαση. «Είμαστε στη φάση της διαμόρφωσης, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο. Συνεπώς δεν θα ήθελα να προκαταλάβω αποφάσεις» υπογράμμισε ο Υπουργός Παιδείας.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Τι ανέφερε η Σία Αναγνωστοπούλου για τις Μετεγγραφές Φοιτητών - Νέο δικαιότερο σύστημα εξήγγειλε ο Νίκος Φίλης

Αποτέλεσμα εικόνας για Σία Αναγνωστοπούλου για τις Μετεγγραφές Φοιτητών- Νίκος ΦίληςΣτη σημερινή συνέντευξη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΕΘ η Αναπληρώτρια Υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου ανέφερε για τις Μετεγγραφές Φοιτητών τα εξής:

1. Η διαδικασία διεξήχθη με απόλυτο σεβασμό στο νόμο και στάθμιση 2 εξίσου προστατευόμενων έννομων αγαθών:

α) την εξασφάλιση την εν πράγμασι δυνατότητα φοίτησης.

β) τη διατήρηση της λειτουργίας των Ιδρυμάτων σε συνθήκες κρίσης και της ισορροπίας του ακαδημαϊκού χάρτη ειδικά για την περιφέρεια.

2. Αν και από το νομικό πλαίσιο δεν προβλεπόταν διαδικασία ενστάσεων και αιτήσεων θεραπείας επί των αποτελεσμάτων, η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Σία Αναγνωστοπούλου, προέβη στην έκδοση υπουργικής απόφασης (αρ.12749/Ζ1/26-01-2016 (ΦΕΚ 112 Β')), συμφώνα με την οποία προβλέπεται η σύσταση Επιτροπής Ενστάσεων, καθώς και η επανεξέταση των αιτήσεων των φοιτητών που ενδιαφέρονται από την Επιτροπή αυτή.

3. Για πρώτη φορά έγινε εξ ατομίκευση των φακέλων.

4. Η απόφαση αυτή πάρθηκε με βάση το αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης αλλά και τις ιδιάζουσες συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η κοινωνία ώστε να μην αποκλειστεί ένα μεγάλο μέρος των φοιτητών που δεν μπόρεσαν να πάρουν μετεγγραφή, με βάση τα ισχύοντα κριτήρια.

Νέο σύστημα Μετεγγραφών Φοιτητών

Όσον αφορά, το νέο σύστημα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών, ο κ. Φίλης είπε ότι εξετάζονται βελτιώσεις του ήδη υπάρχοντος συστήματος και δεσμεύτηκε ότι η απόφαση που θα πάρει το ΥΠΠΕΘ θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη, χωρίς ωστόσο να επιθυμεί να προκαταβάλει κάτι αυτή τη στιγμή.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Συνέντευξη πολιτικής ηγεσίας ΥΠΠΕΘ - Σχετικά με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Συνέντευξη πολιτικής ηγεσίας ΥΠΕΠΘ - Συνεχής ενημέρωσηΣυνέντευξη πολιτικής ηγεσίας ΥΠΠΕΘ - Βασικά σημεία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Ο υπουργός Παιδείας κ. Φίλης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Υπουργείο Παιδείας, ανέφερε ότι έχουν ολοκληρωθεί όλες οι νομοθετικές ρυθμίσεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 θα ξεκινήσουν στις 16 Μαΐου όπως έχει ανακοινωθεί. Δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση.

Η μόνη εκκρεμότητα που πρέπει να ρυθμιστεί είναι ο καθορισμός του ποσοστού των θέσεων που θα διεκδικήσουν οι απόφοιτοι με το καταργούμενο σύστημα και το οποίο θα προκύψει από το ποσοστό των Αιτήσεων - Δηλώσεων συμμετοχής των αποφοίτων με το καταργούμενο σύστημα σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των Αιτήσεων - Δηλώσεων συμμετοχής στις φετινές εξετάσεις. Μάλιστα, ο κ. Φίλης επισήμανε ότι από τη μέχρι τώρα επεξεργασία των στοιχείων προκύπτει πολύ χαμηλό ποσοστό συμμετοχής αποφοίτων με το καταργούμενο σύστημα. Μια πρώτη εκτίμηση των στοιχείων λέει ότι για τα Γενικά Λύκεια είναι περίπου 5% ο αριθμός των υποψηφίων που θέλουν να δώσουν με το παλαιό σύστημα. Είναι μεγαλύτερος για τα ΕΠΑΛ, αλλά εκεί συμπεριλαμβάνεται και η τέταρτη χρονιά των εσπερινών λυκείων. Είναι λίγο διαφορετικά αυτό το θέμα των ΕΠΑΛ. Αυτά όμως είναι τα πρώτα στοιχεία, ποιοτικά δεν θα υπάρξει μεγάλη απόκλιση, αλλά ποσοτικά μπορεί να υπάρξει και συνεπώς να μην προκαταλάβουν ακριβώς ποια θα είναι η μοιρασιά, η διανομή των θέσεων.

Επίσης, ο υπουργός τόνισε ότι δεν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή προς ανακοίνωση για τον αριθμό των εισακτέων στα ΑΕΙ.

Όσον αφορά, το νέο σύστημα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών, ο κ. Φίλης είπε ότι εξετάζονται βελτιώσεις του ήδη υπάρχοντος συστήματος και δεσμεύτηκε ότι η απόφαση που θα πάρει το ΥΠΠΕΘ θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη χωρίς ωστόσο να επιθυμεί να προκαταβάλει κάτι αυτή τη στιγμή.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επαγγελματικά δικαιώματα σε 30 ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ χορηγήθηκαν με Υπουργική Απόφαση

epal epaggelmatikaΣυγκεκριμένα, χορηγήθηκε αντιστοιχία επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων αντίστοιχων τίτλων ειδικοτήτων προϋφιστάμενων αντίστοιχων συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης που έχουν ήδη απονεμηθεί με προεδρικά διατάγματα: α) του άρθρου 6 παρ. 3 του Ν. 2009/1992 (Α΄ 18) και β) του άρθρου 4, παρ. 9 του Ν. 3879/2010 (Α΄ 163), καθώς και γ) με την, κατά περίπτωση, κατά το χρόνο κτήσης του τίτλου, ισχύουσα νομοθεσία εκάστου καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργείου.

Δείτε το ΦΕΚ B΄ 513/2016 με την συγκεκριμένη Υ.Α.

Σημείωση panelladikes24: Η αντιστοιχία αφορά τους αποφοίτους του ΕΠΑ.Λ. του ν. 3475/2006 και όχι του ν. 4186/2013.

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.



Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Απάντηση σε μερικές απορίες που μπορεί να έχει υποψήφιος μετά την κατάθεση της Αίτησης - Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Απάντηση σε μερικές απορίες που μπορεί να έχει υποψήφιος μετά την κατάθεση της Αίτησης - Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016Μπορώ να τροποποιήσω την Αίτηση - Δήλωση μετά την κατάθεση στο σχολείο; 

Δεν γίνεται δεκτή εκπρόθεσμη Αίτηση - Δήλωση ούτε εκπρόθεσμη διόρθωση αυτής.

Τελικά έκανα καλά που δήλωσα και 5ο μάθημα να εξεταστώ;

Με το 5ο μάθημα διευρύνονται οι επιλογές του υποψήφιου καθώς θα έχει τη δυνατότητα να δηλώσει σχολές από δύο Επιστημονικά Πεδία.

Τι θα γίνει αν δεν εξεταστώ σε κάποιο μάθημα που δήλωσα στην Αίτηση - Δήλωση;

Αν υποψήφιος δηλώσει ότι θα εξεταστεί σε μάθημα και δεν προσέλθει στην εξέταση, τότε θεωρείται ότι εξετάστηκε και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0). 

Τι θα γίνει αν δεν εξεταστώ στο 5ο μάθημα που δήλωσα ή πάρω χαμηλό βαθμό; Επηρεάζει τα συνολικά μόρια;

Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. Επομένως δεν επηρεάζει τα μόρια που θα συγκεντρώσω στο άλλο Επιστημονικό Πεδίο.

Σημειώνεται ότι για να λάβει μέρος στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα του άρθρου 1 της υπ’ αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 995 Β΄/2015) θα πρέπει να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σε ένα τουλάχιστον μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει και το οποίο ανήκει στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα του Επιστημονικού Πεδίου που δηλώνει.

Μπορώ να είμαι υποψήφιος για Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές, Σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας και Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού αν δεν τις δήλωσα στην Αίτηση - Δήλωση;

Υποψήφιος που, αν και στην Αίτηση - Δήλωση δεν δήλωσε επιθυμία για Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές, Σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας και Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού, μπορεί τελικά να είναι υποψήφιος γι αυτές, αρκεί να ακολουθήσει τη διαδικασία που ορίζεται στις αντίστοιχες προκηρύξεις των αρμόδιων Υπουργείων. 

Μπορώ να είμαι υποψήφιος για τα ΤΕΦΑΑ αν δεν το δήλωσα στην Αίτηση - Δήλωση;

Υποψήφιος που, αν και στην Αίτηση - Δήλωση δεν δήλωσε επιθυμία για τα ΤΕΦΑΑ, μπορεί τελικά να είναι υποψήφιος γι αυτά, αρκεί να υποβάλει σχετική αίτηση και δικαιολογητικά στις επιτροπές Υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας. 

Μπορώ να εξεταστώ σε ειδικό μάθημα αν δεν το δήλωσα στην Αίτηση - Δήλωση;

Υποψήφιος που με την Αίτηση - Δήλωση δεν δήλωσε εξέταση σε ειδικό μάθημα, δεν θα μπορέσει να εξεταστεί σε αυτό. 

Δήλωσα ότι θα εξεταστώ σε ειδικό μάθημα για συγκεκριμένες σχολές/τμήματα. Απαιτείται κάτι άλλο;

Η δήλωση εξέτασης σε ειδικό μάθημα είναι υποχρεωτική για την εξέταση του υποψηφίου στο ειδικό μάθημα για εισαγωγή σε σχολές ή τμήματα που απαιτούν ειδικό μάθημα. Όμως για να μπορέσει τελικά να συμμετάσχει ο υποψήφιος στις διαδικασίες επιλογής για εισαγωγή απαιτείται για σχολές/τμήματα με ειδικά μαθήματα, η επιτυχής εξέταση σε αυτά (βαθμολογική βάση το 10 με άριστα το 20).

Τι θα γίνει εάν δεν εξεταστώ σε ειδικό μάθημα που δήλωσα στην Αίτηση - Δήλωση;

Υποψήφιος που με την Αίτηση - Δήλωση δήλωσε εξέταση σε ειδικό μάθημα και τελικά δεν το εξεταστεί, απλώς θα αποκλειστεί από τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε αυτό.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.